Szerző: Professor J | 2010. január 25., hétfő @ 10:32

Sanctuary világa így nézne ki a Google Maps-n:





Eddig 23 hozzászólás történt! Én is hozzászólok!

  • #23 | Professor J szerint: 2010. január 28. csütörtök @ 16:54
    Válasz | Idézet

    És tényleg hasonló a 2 :P

    Thumb up 0

  • #22 | Blackzeus szerint: 2010. január 28. csütörtök @ 14:02
    Válasz | Idézet

    Ez LOL fogd meg a Déli sark térképet és hasonlítsd össze a dióéval.. Kicsit LOL .. ugye? :)
    Tudtam, hogy mumus az egész…

    Thumb up 0

  • #21 | monzi szerint: 2010. január 28. csütörtök @ 07:25
    Válasz | Idézet
    I.S.T.E.N.

    Mondjuk engem a d3as időjárás izgat a legkevésbé..miért?
    Nem fogok megcsúszni a jégen-nem fogok megázni ha esik,nem fogok lebarnulni a napon(mármint a karimmal)..Nem úgy mint a legtöbb összehangolt komojabb játék világ kiépítésén fáradozó fejlesztők..pl:oblivion…

    Thumb up 0

  • #20 | Professor J szerint: 2010. január 27. szerda @ 16:14
    Válasz | Idézet

    PTR tesztelés alatt van, az nem kis idő.

    Thumb up 0

  • #19 | Blackzeus szerint: 2010. január 27. szerda @ 14:14
    Válasz | Idézet

    Jóó.. ok

    Különben nagyom várom a játéknak a körítését… szerintem most alaposan kapunk történetet.. angolosok készülhetnek:)

    Egyébként mi van az új patchel?? Elföldelték?

    Thumb up 0

  • #18 | Professor J szerint: 2010. január 27. szerda @ 09:17
    Válasz | Idézet

    Ez nagyon tutkó, megvilágosodtam :P

    Thumb up 0

  • #17 | Darc1n szerint: 2010. január 27. szerda @ 00:45
    Válasz | Idézet
    Darc1n

    ProfJ: az 1999 fordítási hiba tényleg, kérlek javítsd.

    Blackzeus: Beszélgettem ProfJ-vel erről az időjárás dologról és részben igazad is van, mert: Ugyebár Sanctuary-nak (gondolom ez nem csak a földrész neve, hanem a bolygóé is, de most nem ez a lényeg) van egy holdja, erre a "Moon Clan" elvenezésről következtetek (meg ott van ugyea "Moon of the Spider").
    Egy hold, ha elég közel van (márpedig a Diablo világában kb. hasonló távolságra kéne lennie, mint a Föld esetében), akkor az stabilizálja a "sarkokat", máshogy mondva a tengelye helyén tartja a Földet. A térítők is eszerint helyezkednek el egy stabil helyen, ha nem lenne Holdunk, nem lehetne meghatározni őket (ez következtetés, nem vagyok csillagász, kössetek belém ha nem így van).
    A lényeg az, hogy idáig oké is a dolog, csak Sanctuary nem felel meg teljes egészében a Föld éghajlatával kapcsolatban, mégpedig: A területek elhelyezkedése, az oké, hogy észak-nyugaton Harrogath van, hideg hely, de észak-keleten meg tükörfordításban is helytállóan Száraz Sztyeppék helyezkednek el minden felé. A másik dolog Skovos (Amazon szigetek), ami ugyan elvileg a Déli-sarkon helyezkedik el, mégis trópusi éghajlatú szigetnek mondható..
    Nna itt jön az én kis csavarom, ami remélem Blackzeus-t is megnyugtatja majd, ez a következő: Van hold, van északi és déli sark, de [color=#ff0000][b]a tengely máshol van[/b][/color]. Magyarázat a következő képen látható: http://diablo3.hu/sanctuary.jpg
    Nem hivatalos információ, ez csak az én agyszüleményem, de szerintem csak akkor vannak rendben az éghajlati övek, ha kicsit kipótóljuk óceánnal (a sok víz ábrázolása a hivatalos oldalon ugye nem fontos, ezért nem zárható ki az elméletem) és a bolygó tengelyét kicsit még nagyobb szögben helyezzük el a Földéhez képest (megjegyzem nem biztos hogy ez a helyes ábrázolási mód, de a Föld és Sanctuary közötti különbségek viszonyításához ez megfelel).
    Még egy apróság: A mágneses térerőnek nem kell feltétlenül a tengely két pontjával egyeznie, simán eltérhet tőle (a Földön sem egyezik meg), ezért is helytálló az a megállapítás, hogy Észak tényleg a kép szerinti függőleges tengelyen helyezkedik el, nem pedig a bolygó tengelyén.
    Sanctuary-n ugyan nem nevezték el a sarkokat, sem a térítőket (hivatalosan, egyelőre), de ha lenne, valahogy úgy helyezkednének el, mint a mellékelt képen (és most nem a mágneses térerő szerinti totális északi sarkot értem, hanem azt, ahová éghajlatilag illeszkedik az elnevezés).

    Remélem mindenkit kielégített ez a kis hozzászólás, tudom van olyan, aki nem szereti tudományos szemszögből nézni a kitalált világokat, de ezen a szinten úgy hiszem még megmagyarázható volt a dolog, hisz nem mágiáról vagy valami ilyesmiről volt szó. A kérdés csak az, hogy vajon tényleg nem a teljes világtérkép látható a hivatalos oldalon, hanem csak a lényeg, mert ha ez így van, akkor probléma lezárva. Reméljük egyszer ez is megválaszolásra kerül Bashioktól vagy más Blizzardos emberkétől.

    Thumb up 0

  • #16 | Foxi szerint: 2010. január 26. kedd @ 20:05
    Válasz | Idézet

    Blackzeus: most nem akarok itt izélni, de lehet hogy ez nem is a teljes világ. most képzeld el amerikát is csak 500 éve fedezték fel. mivan ha itt is csak azt hiszik hogy ennyi a világ. végülis most gondolj bele. nincsennek tűz fegyverek, és colombusz idejében meg már voltak tűz fegyverek. lehet csak nem tudnak róla hogy van egy másik földrész is. :D

    Thumb up 0

  • #15 | Aarchie szerint: 2010. január 26. kedd @ 19:55
    Válasz | Idézet

    Nem tudom kikről beszélhet Proffesor J ! :)

    Thumb up 0

  • #14 | Professor J szerint: 2010. január 26. kedd @ 18:39
    Válasz | Idézet

    Nehogy azt hidd, inkább több a pozitív visszajelzés, de vannak többen is akiknek semmi sem jó.

    Thumb up 0

  • #13 | Blackzeus szerint: 2010. január 26. kedd @ 17:37
    Válasz | Idézet

    Csillagászaink szinte minden égitesthez , még a nagyobb számozott meteori-tokhoz is adnak sarkot illetve egyenlítőt stb.. egyébként nem az a gáz.. Hanem az, hogy minden ami kijön ti csak bólogattok, hogy JUJJ de JÓ meg de fasza.. semmi normális kritika nincs egyesektől.

    Thumb up 0

  • #12 | Professor J szerint: 2010. január 26. kedd @ 12:52
    Válasz | Idézet

    Könnyebbet és egyszerűbbet :P

    Thumb up 0

  • #11 | blackened szerint: 2010. január 26. kedd @ 09:22
    Válasz | Idézet
    Doszi

    És ha a képen látható terület csak egy sziget, vagy félsziget a nagy világban? :D

    Thumb up 0

  • #10 | monzi szerint: 2010. január 26. kedd @ 03:09
    Válasz | Idézet
    I.S.T.E.N.

    Talán ebben az a törvényszerű,hogy más elv alapján működik mint a föld..
    Mondjuk ha vesszük a jupitert,vagy a szaturnuszt: ott sincs 1enlítő és ráktérítő:teljesen másképp működnek a dolgok..Nemhogy a diablóban ami csak 1 képzelt világ és ugye tudjuk,hogy itt minden lehetséges:ha kell akkor gázfelhőn repkedő városokat is építhetnek a föld alatt,de ha jobban szeretnéd akkor neked az 1egyenlítőhöz rakjuk.. !alien

    Thumb up 0

  • #9 | Blackzeus szerint: 2010. január 26. kedd @ 00:09
    Válasz | Idézet

    Jahh mindez csigaalakban..:) :)

    Amúgy meg nem az volt a hír, hogy komoly sztorit készítenek? hm?? Meg mi az, hogy nem RPG– bas…-s a hack and slash az rpg egyik alfaja..

    Thumb up 0

  • #8 | gyufa szerint: 2010. január 25. hétfő @ 23:11
    Válasz | Idézet
    gyufa

    DIABLO hack and slash játék, nem MMO vagy RPG. Magának a játéknak alig van története (néha az npc-k mondanak valamit) de a megállás nélküli öldökléssel egybekapcsolt szerencsejáték miatt okoz függőséget nem a története miatt.
    Az hogy úgy halad a történet hogy füves -> sivatagos -> dzsungeles -> lávás terület —> (lod) havas terület szerintem teljesen elfogadható.

    Thumb up 0

  • #7 | Blackzeus szerint: 2010. január 25. hétfő @ 21:32
    Válasz | Idézet

    Egyébként épp most néztem végig, hogy a wow- tól a Lortoig a D&D ig mindenki viszi azokat a törvényszerűségeket amiket én épp követelek. Csak a dió nem. Vegyétek úgy ..hogy ez igy gáz szerintem.. ennyi.. Témát végleg befejezem.

    Thumb up 0

  • #6 | Blackzeus szerint: 2010. január 25. hétfő @ 21:28
    Válasz | Idézet

    Nahh akkor leírom miért gond…
    Minden fantázia világba szükséges valamilyen törvényszerűség.. különben értelmetlen zagyvaság lesz belőle.. ilyen pl. a Tűz forró, a jég hideg.. a vízben úszunk.. Ha egy világot úgy építünk fel, hogy ezeket a realisztikus elemeket igenis figyelembe vesszük. Akkor sokkal jobban élvezhetővé és átélhetővé válik a kapott világ. Persze lehet olyan világot teremteni ahol minden a feje tetején van, csak akkor indokolni kell !! .. Tudod az ember olyan, hogy bármit elfogad, elképzel és elismer, ha az megfelelően be van illesztve egy kiatlált világba.. remélem kicsit kezded kapsigálni, hogy mire is célzok. Szóval kurvára hiányzik a dió területi egységének a DIABLO világába; egy realisztikusabb beillesztése.. akár legendákkal.. akár egyéb kitalált környezeti tényezőkkel együtt.. És onnantól fogva tőlem verheted a monstrát a sivatagban , majd két lépéssel odébb a fenyőfák között. ennyi cu

    Thumb up 0

  • #5 | Macir szerint: 2010. január 25. hétfő @ 18:46
    Válasz | Idézet
    Macir

    Blackzeus nem értem hogy mit akarsz ezzel mondani
    Igaz 0 realisztika(mert ilyen nincs)
    De ilyen is lehetne a világ…
    Szerinted a baktérítő meg a ráktérítő mért pont ott van ahol van??
    MIért kéne széthasadt világ? ezt sem értem:D
    A mási khogy ez csak egy játék és nem kell rajta poblémázni:D

    Thumb up 0

  • #4 | Foxi szerint: 2010. január 25. hétfő @ 17:17
    Válasz | Idézet

    ez még csak pangea XD
    nem váltak szét a kontinensek.

    Thumb up 0

  • #3 | Professor J szerint: 2010. január 25. hétfő @ 15:10
    Válasz | Idézet

    Szívesen.Megkérdeztem Blackzeus egyelőre nem jött válasz :( Amúgy a Rathma papok szerint (nekromanták) a világot Trag'oul (óriási sárkány) tartja a hátán (mint pl. anno görög mit. Atlasz).

    Thumb up 0

  • #2 | Blackzeus szerint: 2010. január 25. hétfő @ 14:43
    Válasz | Idézet

    Mivel a térkép nem 2005 ben készült…. Amúgy ha beteszem az egyenlítőt.. és elpróbálok helyezni valami kis rák vagy bak térítőt… és hozzáadok némi kamu áramlatot…= Nem megy! Egyszerűen nulla realisztika.. Titeket ez nem zavar?
    Legalább lenne itt – ott széthasadva a világ.. és akkor mindjárt rendicsek..

    cu / Köszi a képet.. /

    Thumb up 0

  • #1 | shaman szerint: 2010. január 25. hétfő @ 12:48
    Válasz | Idézet

    Nehezen lehet 99-ből a reklám, mert a google maps csak 2005 óta létezik ;)

    Thumb up 0

  • Ne hagyd szó nélkül!

    Be kell jelentkezned az oldalra, ha szeretnél hozzászólni.