Ismét frissült a hivatalos Diablo 3 site vol. 2

Professor J . Hírek 327

Ismét frissült a hivatalos Diablo 3 site, ezúttal a Health-systemről, a Health Globek működéséről került fel egy hosszabb anyag.

Forrás:

Comments (6)

  • avatar

    Angier

    |

    Én is úgy gondolom, hogy teljesen frankó lesz ez a rendszer. Nyilván bele lehet kötni, hogy nem reális, de ehhez képest a potivedelés százszor irreálisabb volt… ráadásul ez csak egy játék, sosem lesz teljesen valósághű. Egyébként én alapvetően konzervatívabban állok a változtatásokhoz, de ha valami értelmes újítással állnak elő, akkor én is azt mondom, hogy haladhatunk a korral. Amikor megtudtam, hogy lesz ez az új dolog, nekem is felszaladt a szemöldököm, hogy "ez most akkor mi?", de ahogy jöttek a részletek, minden a helyére került. Ráadásul mivel a potis rendszer idején akkor nyeltél be egyet, amikor jónak láttad, csak olyan szivató, idegesítő módon tudtak kihívást nyújtani, mint a kis térbe lezárt, brutál nagyokat odaverő Duriel, aki még fagyaszt is, a whirlwind-et használó démon-ok, akik jobb napjaikon egy pillanat alatt szét bírták csapni az arcunkat, de személy szerint én a lightning enchanted multiple shots-féle hősöket is "nagyon szerettem", pláne a legelső karakteremmel… csak lestem, hogy most mi a franc történt…:D Ráadásul az ilyen, kicsit durvább helyzeteket leszámítva (főleg, amikor már kiismertük mindet) tulajdonképpen minden nehézségen habkönnyű sétafika volt a játék (bár így is élveztük a frankó skill-ek és a feeling miatt), ezzel szemben az újnál jóval egészségesebb menetű, tehát még élvezetesebb lesz a harc. Nem az megy majd, hogy lemegy az életed, és (rosszabb esetben rejuvenation) potion, hanem hátrálsz, megpróbálsz valahogy leszedni egy kisebb dögöt, hátha dob egy orbot, amivel kihúzhatod, amíg visszatöltődik, ami a mana helyett van, vagy erőt/időt nyersz, hogy feltöltsd… a bossfightoknál fura lesz, hogy emiatt egyéb mobok is támadnak majd (már ha jól tudom), de ahogy hallottam, ezek egyébként is elég mások lesznek, mint a második részben, többfázisúak, vagyis valami olyasmi lesz talán, hogy leviszed a hp-ját majdnem nullára, aztán átváltozik valami még nagyobb és brutálabb démonná, természetesen full életerővel… jó lesz:)

    Amúgy ez a health system nem száz százalékig eredeti, mert alapvetően volt már ilyen játék, hogy harc közben esett gyógyító cucc, pl. a Jade Empire-ben voltak életerőt feltöltő piros gömböcskék (a manának megfelelő cumóhoz kék járt), de a hack'n'slash műfajban talán kijelenthető, hogy ilyen még nem volt. Valahogy nem is nagyon hiszem, hogy ezt klónozni fogják a jövőben, inkább maradnak a jól bevált poti-rendszernél, mert ez a D3-féle valamivel nehezebben kivitelezhetőnek tűnik, mint amihez már hozzászoktak. A Torchlight pl. amit csak bírt, mindent kilopott az első Diablo 3-as gameplay videókból, nem csak a design-t és az akkori képességfát, de még a skillek közötti [TAB]-bal való váltást is, persze a health orbokhoz már nem fűlt a foguk, az már túl nagy falat lett volna…

    Reply

  • avatar

    emre33

    |

    Össze foglalnátok angolul nem tudó emberkéknek, hogy hogy is fog müködik?
    Kösz.

    Reply

  • avatar

    kyzdra

    |

    úgy tünik ez a lesz a végleges health globe kinézet

    Reply

  • avatar

    gyufa

    |

    Szerintem sokkal jobb lesz mint a korlátlan potion vedelés. Esetleg pánikgombnak lehet használni majd a potionokat. A sok rizsa végén egészen jól összefoglalja hogy miért gondolják hogy taktikai mélységet fog adni a játékhoz.

    Reply

  • avatar

    DreadmistX

    |

    Király :D Bár a potis rendszer jobb szerintem, már megszoktuk :D

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.