Új Interface, Skill Tab, Trait, Inventory és Vendor képek

Professor J . Hírek 674

A hosszabb hírszegény időszak után ismét lesz miről beszélni, ugyanis a 4Gamer.net jóvoltából újabb Blizzconról készített Diablo 3-s screenshotokat tekinthet meg a rajongók hada. A mai kínálatból:

  • Skill ablak
  • Trait ablak
  • Vendor ablak, Inventory
  • Character lap, Inventory
  • Skill tooltip
  • Karakterválasztó kép
  • Teljes képernyős kép, amin látszik, a térkép, questek, belt interface


Skillek




Traitek



Vendor ablak, Inventory



Karakterlap



Skill Tooltip



Karakterválasztó kép



Teljes képernyős monitor mappal, quest infoval


Forrás:

Comments (81)

  • avatar

    Chrose

    |

    a buildekkel kapcsolatban az a véleményem h olyan felépítéseket kell csinálni, hogy az 1ik veri a ,ásik, az megint 1 másikat stb stb.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz Geryland #48 üzenetére:
    Igen, szintenként kapsz 1 Skill pontot (aktív skillek), egy 2 szintenként kapsz egy Trait pontot (passzív skillek).Kimondott Skill Tree-ről nem beszélhetünk, itt szintkövetelmény szerint vannak egységekbe (Tier) sorolva az egyes képességek. Ugyanez a helyzet a Traiteknél is.

    Reply

  • avatar

    Geryland

    |

    Ja… mi az a Trait??? Mert én nagyon nem vágom h ilyesmiről lett volna szó… utoljára ilyen bontott Skill tree a Loki-ban volt. (ha valaki nem jáccott vele, elmondom nagyon nem volt jó)

    Tehát külön level up! Akkkor +1 a Skill tree-n és a Trait tree-n is ???:)

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz Geryland #46 üzenetére:
    Az a Salvaging Cube, azért szürke, mert még nem szerezte meg, abban lehet majd összetörni a tárgyakat és alapanyagot nyerni a kovácsnak belőle, valamelyik kovács quest lesz a megszerzése.

    Reply

  • avatar

    Geryland

    |

    A 3, 4 képen jól látom h a jobb alsó sarokban, egy Horadric Cube van??? Vagy valami hasonló???

    Reply

  • avatar

    Rudi

    |

    A legjobb dolog az egészben az, hogy itt nem az van az elején hogy mész puszta kézzel, vagy max 1 skillel, amíg elfogy a manád(lásd dio2) hanem végig és folyamatosan használnod kell a skilleket. Én nagyon utáltam hogy magas szint, és megfelelő mana steal kellett ahhoz hogy ne fogyjon el a manád mana poti spammolás nélkül. Persze magas szinten ez nem gond, de én inkább játszottam sok alacsony szintű karival, és csak egy-kettőt húztam fel sokáig, úgyhogy ez így nagyon látszott a játékmeneten.

    Így mindjárt erősebbnek érzed magad, és ez meglátszik a hatékonyságon is. Mondjuk elég fura lenne az a sok gameplay videó, ha mindenhol csak szúrkálva menne a wd, meg a barbár is csak ütögetne….

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz CraftyFOX #43 üzenetére:
    Úgy látszik félreérthető voltam, elnézést érte. A PvP-re is alkalmas Skill alatt, Crowd Control Skillekre gondoltam, mint pl. Ground Stomp, Wizard idő buborék, witch doctor fear effektje. Ezekből kevés lesz egy karakternél, max 1 darab, ahogy néztem a Skilleket.

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    Válasz Professor J #40 üzenetére:
    Most elnézve a skilleket valamilyen formában majdhogynem mindegyik használható pvp re is, amiben az a jó hogy nem kell nagyon ráépíteni külön. Másfelől meg elég szegényes lenne a pvp 1 skill spamolásával de még 2 vel is. Ha megnézitek a pvp videot amit adott a blizz kifejezetten szép skilles küzdelmeknek tűntek, pont azért mert mindenki legalább 4-5 féle skillt dobált. Szerintem ez így lenne jó, nekem nagyon tetszett ahogy kombinálták a különböző spelleket, és remélem hogy erre szükség is lesz és nem az lesz a nyerő aki végig 1 félét szór mint a hülye.

    Reply

  • avatar

    Tsoppie

    |

    Ez a diabló már olyan öreg, hogy ennek a simogatásához már évek kellenek:PPP
    Addig , meg csak csorgatjuk a nyálunkat.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz At3sz #39 üzenetére:
    A Crafting receptek meg a skill rúnák (7 féle/darab=35 féle, a jobbak nem minden második monsterből fognak esni) változatossága is nagyot dob az általános randomness faktorba.Szóval nem kell félni, hogy olyan hűde sok cookie cutter build lesz.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz At3sz #27 üzenetére:
    A 7 Skillt tökéletesen el lehet osztani egy karakternél:

    1 helyzetváltoztató skill
    1-2 Aoe Dps skill
    1-2 Single target Dps skill
    1 self buff (armor, sebzés növekedés)
    1 party buff (amennyiben van, eddig csak a barbárnál meg a monknál láttam)
    +1 PvP-re is alkalmas skill (gondolom mind az 5 classnak lesz 1 darab)

    ez 7-8 skill összesen, tegyük fel, hogy a PvP-re is alkalmas skill az egyenlő lesz valamelyik Dps skillel, és máris megvan a 7 skill.

    Reply

  • avatar

    At3sz

    |

    Válasz CraftyFOX #37 üzenetére:
    Ha ebbe a “cookie cutter build”ba belevesszük a geart is, akkor attól azért tartani kellhet hogy minden 20-30. karakter ugyanolyan lesz. Szal erre is valamit ki kell találni, amivel mindig kicsit jobbá tudod produkálni magad. Bár gondolom hogy azért nem lesz könnyű egy ilyen buildet felépíteni (skill, gear, rúna, stb…)

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz Rudi #36 üzenetére:
    Ne aggódj, nem lesz lételem a hp poti, úgyis CD lesz rajta. (bizonyos időközönként ihatsz egyet.Meg nem fog sok esni sem, a Mystic fog majd potikat készíteni.

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    A balance nem balance kérdése nagyon bonyolult ügy. Arról van szó, hogyha az összes build többé kevésbé balancos egymáshoz képest, akkor mondhatni sokszínű a játék és érdekes mert rengetegféleképpen lehet játszani sokféle karakterrel, amik azonban hasonlóan erősek. Ugyanakkor, ez felveti a karakter tervezés kérdését. Mégis minek szöszölne valaki az összes fontos apróság felderítésével kimaxolásával, miért gondolnák át alaposan az elsőtől az utolsó skillig az összes választásukat, hogyha végül is, teljesen mindegy hiszen az összes karakter hasonló erejű. Tehát a mérleg egyik serpenyőjében a játék sokszínűsége, a sokféle build lehetőség és egyfajta biztonság (pvp re a balance biztonságot ad)van még a másik serpenyőjében viszont az van hogy akkor semmi értelme átgondolni a buildeket, és mindeki aki 5 perce ismeri a játékot olyan jó karaktert heggeszt elsőre ami még 5 év diablo 3 után is teljesen megteszi majd.
    Már e között, a két pont között is nehéz megtalálni a balancet, hogy mennyire is legyen balance os és mennyire is ne. Valószínűleg az ideális megoldás az lenne (és talán az is lesz) ha egy olyan rendszerrel állnának vagy állnak elő amiben az egyszerűen összerakott karakterek egyensúlyban vannak más egyszerűen összerakott (kézenfekvő buildes) karakterekkel, miközben ezektől valamivel erősebbek a bonyolult amolyan “szakértői” hozzáállást igénylő összetettebb karakterek, amik azonban egymást közt ugyanúgy nagyjából balance-oltak.

    Azzal a rengeteg buildel ami most kilátásba van helyezve, semmi nem lehetetlen, akár ez a rendszer több rétegen keresztül is mehet, attól függően mennyire sok idő és szakértelem kell egy egy karakter build kivitelezéséhez. Mert amellett, hogy szeretnénk, ha karaktereink többé kevésbé legalább egyenlőek lennének más karakterekkel, ugyanakkor ennyi build melett majdnem biztos, hogy jelentős különbségek lesznek lvl 60 és lvl 60 között is, amit egyébként szintén igénylünk. Ráadásul az említett kombinációk száma szerint nehéz lesz a dolgot mindössze szituációs különbségekre levetíteni (még a diablo világában is nehéz lenne elképzelni közel 97 billio különféle szituációt melyben hol az egyik karakter a jobb hol a másik :D) ebből következőleg pedig a vállalkozás a globális balance-ra már születése előtt halálra van ítélve, tekintve hogy ezek a különbségek mindeképpen többet jelentenek majd szituációs különbségeknél , és ami így csak erősségi különbségként jelentkezhet. (és még nem kalkuláltunk semmi extra itemet stb. csak a runákat és a skilleket)

    Ha ennek az egész procedúrának az eredményeként létrejöhet 20-30 ideális, cookie cutter build (ahogy Rudi írta), ami feltételez “szakértelmet”, átgondoltságot és ráfordított időt, jó passzív skill és rúna választásokat, ugyanakkor 6-7 aktív skill ügyes használatát megköveteli hogy maximális hatásfokon működjön, és emellett a rendszer megenged néhány speciális extra unique karakter buildet, nos akkor hátra dőlhet mindenki mert a dolog tökéletes lesz.

    Reply

  • avatar

    Rudi

    |

    Mindenesetre én nem szeretnék túl sok potit használni, lehet ki sem teszem, ha nem muszáj, de még ha igen, akkor is ott lesz 6 hely, annyinak elégnek kell lennie. 2-3 tömegpusztító skill 1 helyváltoztató meg 2 egy ellenfélre ható finomság.

    Reply

  • avatar

    At3sz

    |

    Játszottam már egy pár játékkal, de olyannal még nem amiben potionnek lenne külön hotkey-e. Mindig csak az action bar-nak volt. Persze ez nem lenne egy rosz megoldás, ha így lenne, sőt…
    Elég sok MMOval játszottam már, nem kell a jelentéseket elmagyarázni köszi :P

    Reply

  • avatar

    At3sz

    |

    Válasz soulles #30 üzenetére:
    A játék ingyen lesz, csak a respec nem :P na jó, csak kötekszem. Azért majd kiváncsi leszek rá.
    Az hogy 3 spell máris több mint a 2ben volt, ez nem vigasztal :D

    A képekből úgy néz ki lesz potion, nem csak action baron van, hanem még az inventoryba is…

    Reply

  • avatar

    Rudi

    |

    Válasz At3sz #31 üzenetére:

    A skillek kitörlése nem fog pénzbe kerülni, respec-nek hívják a dolgot, és a játékban kell ‘fizetni’ érte. Gondolom az nem baj, hogy még egy órát kell farmolnod a mobokat a pénzért… Én legalábbis szívesen vállalnám jelen pillanatban. :)

    A passzívot fentebb megbeszéltük.

    Hotkeyek: Én azt pl nem látom hogy az X billentyű mit csinál. Vagy hogy a T billentyű mit csinál. Stb. Bármelyikre rápakolhatnak egy poti hotkey-t és kész.

    Reply

  • avatar

    Rudi

    |

    Válasz soulles #30 üzenetére:

    Látom már ketten vagyunk. :)

    Ultimate buildekről szólva: A blizz célja nem az hogy ne legyen ultimate build, hanem hogy sok legyen. Mert az természetszerű hogy vannak gagyi buildek, amivel csak szenvedni lehet, tehát nem lehet minden egyformán jó, akkor már inkább csinálnak sok jót, és abból lehet választani.

    És ha egy karakternek a skillek és rúnák kombinációjával ki tudnak alakítani 20-30 vagy akár még több ‘ultimate buildet’ (ami már ugye ilyen számok esetén nem is ultimate annyira) akkor én elégedett leszek.

    Reply

  • avatar

    At3sz

    |

    Válasz Rudi #28 üzenetére:
    Nyilván nem az action barra gondoltam, hanem ahogy az első képen is van 7 spellt tudsz megtanulni (legalábbis nekem ez jön abból le). És ha így van, akkor azért kell majd fizetni (?) hogy azokat onnan kitöröld, nem az action barért.

    Tisztába vagyok vele mi a passzív skill, különben nem írtam volna. De ahogy az előbb is írtam, csak 7 skillt tudsz megtanulni és abba még beletartozik még a passzív is, akkor….

    Én vagy WDt fogok indítani vagy wizardot, ezért is merült fel a kérdés. Annak annyira nem örülnék hanem lenne MP, de hát ez van.

    A hotkeyről meg annyit hogy egyenlőre (ha megnézted), minden képen ott van az action barban.

    A pénzről meg annyit, hogy 10en 1000éve csinálják már a játékot és elég kizártnak tartom hogy a játék eladásánál megállnának a pénz gyűjtéssel. Hisz ugye nem non-profit cégről beszélünk. Ne legyen igazam…

    Reply

  • avatar

    soulles

    |

    At3sz, a Blizzard már ezerszer elmondta, hogy a játék ingyenes lesz, az extra dolgokért kérnek majd esetleg pénzt, egyedi profil például, vagy hupilila név, ami még csak véletlenül sem kapcsolódik a játékhoz. Az ilyen, és ehhez hasonló hozzászólásokat könnyen felkapja a szél, aztán már holnap mindenki ontja magából a fals infót…

    Ezen felül nem akarok baromságot mondani, de úgy tudom, hogy nem lesz mana és life potion, ezért találták ki a health globe rendszert, hogy ne az legyen, hogy beállsz egy főboss elé, aztán szlopálod az italt, amíg tart, és püfölöd, mint egy őrült. Tehát a hét hely az fix a skilleknek. Ha jól emlékszem passzív skillek sem lesznek, vagyis ezek neve lesz a trait ugye, amit nem tudom, hogy ki lehet-e tenni action barra, de mivel passzívak, ezért – logikusan -, ha teszel rájuk egy pontot, már működnek is, tehát nem kell hozzájuk nyúlni.

    “Vagy tényleg az lesz hogy 3 spellt használsz végig…”

    A három máris több, mint a Diablo II-ben :-). Egy Blizz sorknál a Blizzet használod végig, aztán csók, a Hammernél ugye ott a BH, a segédskilleket leszámítva, mint a Holy Shield például, vagy az assassin esetében a Fade mondjuk. A kérdés jelen esetben az, hogy fő támadóskillből mennyi lesz, mert elvileg nincsenek immune-ok, tehát egy skillel is végig lehet majd menni a játékon. A másik fontos kérdés, hogy a támadóskillek mellé mennyi segédskill társul majd. Mert annak sincs értelme, hogy tök felesleges 5-6 skill használatába hajszolják a játékosokat. Ha megoldják azt, hogy egy-egy karakter főbb támadóskilljei közül 4-5 használható lesz, akkor már marha jók vagyunk, mivel ezek mellé társítva a különféle szintű skill rúnákat, roppant változatos karaktereket lehet majd építeni.

    Csak ugye az a kérdés, hogy minden skill rúna egyforma erős “új skillt” ad-e majd, vagy sem, tehát, ahogy hu1194 is írta, lehet majd idővel kialakulnak az ultimate buildek, amik erősebbek a többinél, és akkor ugyanott vagyunk, ahol a Diablo II esetében, nem mindegy, hogy mivel mész, mert lesz olyan, amivel könnyebb.

    Reply

  • avatar

    Rudi

    |

    Amúgy én arra gondoltam, amikor eltűnik jobb oldalról a skill, mert felveszed, az nekem annyira nem jön be, mert én szeretem egybe átlátni az egész ‘skill tree-t’ hogy mi hol van, így meg lehet nézegetni, hogy amit felvettem annak milyen követelményei vannak illetve voltak, stb.

    Tudom apróság, de nekem fura, inkább lenne még meg a jobb oldalon is, és ha fejleszteni akarnám, akkor oda kattintok, és a baloldalon hozzáad még egy szintet.

    Reply

  • avatar

    Rudi

    |

    Válasz At3sz #27 üzenetére:

    -Szedjük le a pénzt? Nem hiszem hogy azért fizetni kéne, hogy más skill-t tegyek az action bar-omba

    -A passzív skillek azért passzívak, mert nem kell őket használni, ezért kirakni sem kell őket, működnek maguktól

    -Mana potit elfelejtheted, max wizardnak vagy wd-nek, de sztem abszolút nem lesz, de úgy potikról általában, nem ez lesz a játék gerince, ritkán fogod használni, simán kinézem blizz.-ből hogy ad nekik egy hotkey-t és kész, nem kell az action bar-ra kitenni.

    Reply

  • avatar

    At3sz

    |

    Remélem azért lesz majd némi változtathatni való az UIban, bár kétlem.
    Nem hogy csak 2+ sor van ahogy nézem, hanem a cube se foglal helyet, mert az inventoryn kívül van.
    Amúgy tényleg szép, letisztult az egész. Bár nekem kicsit szürke (színre gondoltam) és kocka, bár lehet pont ettől olyan diablos :P
    A térkép nagyon jó szerintem, el lett találva. Remélem majd lehet ennek is állítani a helyét mint a 2ben és az átláthatósága is a mi döntésünkön múlik.
    Ami kérdéses számomra: Hogy az első képen látszik hogy csak 7 képességet tudunk megtanulni egyszerre. Akkor hogy fogunk váltani közöttük?nagyon remélem hogy ez nem a blizz “hogy szedjünk le pénzt a népről” taktika lesz és ugymond kötelezően fizetni kelljen majd érte… Bár lehet hogy az nem az össz, hisz a actionbarra is 7 dolgot lehet kitenni és belevesszük a passzív skilleket is akkor az a 7 abiliti nagyon kevésnek tűnik.
    Vagy tényleg az lesz hogy 3 spellt használsz végig… És a 7 slotos action bar is ezt igazolja, mert normál esetben 1be HP, 1be MP lesz, azaz kapásból már csak 5 helyed marad… :S

    Reply

  • avatar

    Gaboka

    |

    Válasz gyufa #25 üzenetére:
    hát jah nekem is ugy néz ki mintha már az utolso simitásokat végeznék rajta:) de ez elég hosszu utolso simitás lesz ne aggodj:D

    Reply

  • avatar

    gyufa

    |

    Válasz hu1994 #23 üzenetére:
    Ha jól gondolom itt nem lehet majd mindenre egyet tenni, mert csak 7 hely van. Viszont cserélgetni lehet majd valamilyen feltételek mellett.

    Ahogy nézegetem a képeket megint az jutott az eszembe hogy nagyon úgy néz ki a játék mint amit akár most is ki lehetne adni.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz hu1994 #23 üzenetére:
    Nem értem mire gondolsz, itt arra pakolsz meg annyi skillt, amire akarsz, csak legyen meg a szinted hozzá.Lesz összesen 97 billió féle karakterösszeállítás (skillek, rúnák etc), bár lehet idővel kialakulnak a cookie cutter buildek.

    Reply

  • avatar

    hu1994

    |

    Válasz Professor J #21 üzenetére:
    Oh lehet csak elfelejtettem :D.De akkor vajon ugyanúgy lesznek karakter típusok mint D2-őben volt?(sorolni nemtok példát mivel nem b-neteztem) én egyszerűen mindenre raktam szinte 1-et hoyg megnézzem mi mit csinál ^^ nekem hibridjeim voltak.

    Reply

  • avatar

    Vikarius

    |

    monknál végre vannak aurák! De ettől még mindig ugyanúgy utálom :D

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz hu1994 #19 üzenetére:
    A Witch Doctornak a resource systemjén jelenleg dolgoznak, mert a Mana visszamegy a Wizardhoz az Arcane Power helyett.

    Igen, még régóta tudni, hogy nem Skill fák lesznek. :P

    Reply

  • avatar

    hu1994

    |

    Hmm most nézem a skill tree-t hoyg már nicns 3 fül akkor már nem 3 ág lesz?

    Reply

  • avatar

    hu1994

    |

    Válasz Professor J #18 üzenetére:
    Oh… akkor ez olyan lesz madjnem mint a combo pont wow-ban :D hoyg tuddj finishing moves-ot lenyomni kell szerezz combo pontot nem rossz nem rossz márcsak azt kéne tudnom mivel kezdjek majd :) DH vagy Monk mind 2 tetszetős. WD resource-ről tudni valamit már?
    De szerintem az első video amit kiadtak barbival meg a W Dokival ott az interface jobban nézett ki pirosan mitn így szürkén.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz hu1994 #17 üzenetére:
    Rosszul hiszed :P A Monknak is fel kell töltenie a Spiritjét, pl. Lightning Strike-l, addig, hogy más nagyobb Skillt, finishing move-t is tudjon használni.

    Reply

  • avatar

    hu1994

    |

    Válasz Professor J #8 üzenetére:
    Ahhaam :D hát nemtom Spirit szerintem szelemi erő :D de mind1 hisz csak akinézete és az elnevezése más elvileg ugyanúgy működik mint a mana nem? csak a barbárnak van más féle resource systeme ami ütéseken alapszik amit kapsz és adsz a többi ugyanaz csak más néven legalábbi sszerintem :).

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Jól látod, gondolom csak nagyobb nehézségi fokon, lesz látható mert ugye a mostani helyzet szerint 20 lett a Skill cap.

    Reply

  • avatar

    Rudi

    |

    Azt jól látom a skilleknél, hogyha egyszer már kifejlesztetted valamelyiket, akkor az a jobb oldalon már nem jelenik meg?

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz Ashmagir #13 üzenetére:
    A képeket én raktam közepe nagyságra, amúgy kb. 650X 350-400 lenne a nagysága egyeseknek, a többinek kisebb, rákattintva nagyobb lesz.Inkább örüljünk, hogy legalább élvezhető minőségű képeket sikerült készíteniük titokban, mert a Blizzcon játéktermeiben fotózni kamerázni nem nagyon lehet, ha jól emlékszem kamerázni is max. 1 perc hosszúságot, és elvben a monitort nem is lehetne folyamatosan venni.

    Reply

  • avatar

    Ashmagir

    |

    Egyfelől örvendek a hírnek – bár ugyanabban a cipőben evezek, mint Gaboka, másfelől viszont aki ezeket a képeket készítette… Most komolyan, nem is értem, hogy miért nem 320×200-ban vagy egyenesen 50×50-s ikon méretben adta közzé?

    Reply

  • avatar

    Chrose

    |

    ez aztán interface gyerekik!! :P

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz Foxi #10 üzenetére:
    Ízlések és pofonok :)

    Reply

  • avatar

    Foxi

    |

    ez nekem durvára bonyolultnak néz ki :S

    Reply

  • avatar

    Repa

    |

    A d2 szerű skill tree-t én is hiányolom. A többi része az UI-nak viszont szép, letisztult és használható. Azt sajnálom még, hogy a felvehető cucc slotok között nincs cloak(köpeny) slot. Igaz, a különböző köpenyeket macerás lenne minden karakterre lemodellezni, de változatosabbak lennének tőle a karakterek.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz hu1994 #7 üzenetére:
    A Monk resource systemjét, Spiritnek hívják.Spirit=Lélek, lélekenergia

    Reply

  • avatar

    hu1994

    |

    Huh elég fasza lett minden benne a skill tree kicsit máshogy fest mint gondoltam nemis nevezném tree-nek hiszen nem elágazó.A monk mana hejettesítője(nemto mi a neve a játékban :D) mi lehet valami fehér cucc Archane power? vagy valami isteni eszencia? ezt lehet már tudni?

    Reply

  • avatar

    Gaboka

    |

    hát ez komoly faszán néznek ki tetszik:) kááár volt megnéznem :D
    mert igy is alig várom hogy ki jöjjön de most:D asszem egy ideig nem fogom nézni az oldalt:D

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz soulles #4 üzenetére:
    Igen nagyobb lett az inventory, örvendjünk hát. :P

    Reply

  • avatar

    soulles

    |

    Igen valószínű, hogy join / create game opció lesz újfent, mivelhogy maximalizálva van egyszerre együtt játszók száma. A menü, ha StarCraft II-esre építik, akkor kimondottan sorozatidegen lesz, remélem meghagyják a D1-ben és D2-ben bevezettt sémát, felül logó, alatta a menüpontokat, zsír zene, és idegesítő hang, mikor rákattolsz egy gombra :-D.

    De egyébként ez így ebben a formában nagyon egyben van. Elsőre kicsit furcsának hat skill tree így tierekre bontva, de végre színes-szagos ikonokat kapunk, és ez roppant jó :-). Nem elhanyagolandó, az inventory 2 sorral nagyobb lesz, mint a 2-ben!

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz Depyangel #2 üzenetére:
    Arról nincs kép, hisz itt a gépeken előre feltelepített Diablo 3 Blizzcon demok voltak. Gondolom hasonlóan mint a Starcraft 2-ben, bejelentkező menü, Single/Multiplayer fül, lesznek chat channelek is, a PvP-nél gondolom matchmaking lesz, a PvM-nél meg nem tudom hogy lesz megoldva, gondolom create/join game, meg a chaten is lehet majd játékot keresni.Majd kiderül minden idejében.

    Reply

  • avatar

    Depyangel

    |

    Én még kíváncsi lennék a menüjére és hogy a multi rész hogy lesz majd megoldva, ugyan úgy mint a 2-ben, hogy room-okba kell/lehet csatlakozni? :)

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    A képeken minden szép tisztán látszik (nem a képek minőségére gondoltam), egyszerű és felhasználóbarát Ui-kat kap a játékos. Pl. az inventoryban, vendor ablakon, látszik, hogy mely fegyvereket nem használhatja a játékos, egy nagy piros X-l val áthúzva, ott van továbbá a buyback ablak, ha valamit véletlenül eladtunk még visszavásárolhatjuk. A skill és trait ablakokban is szépen rendezett (tierekre, szintkövetelményre lebontva) minden, mennyi használható pontunk van, skill rúna slotok stb. A teljesképernyős képen a kis térkép nagyon beleillő, egyáltalán nem zavaró, sőt kis iránytű is segíti kalandozásunkat.Összefoglalva, szép letisztult, átlátható és felhasználóbarát kezelő felülete lett a Diablo 3-nak.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.