Twittercsirip a karakterfejlődésről

Professor J . Hírek 290

A fejlesztők átdolgozták a karakterfejlődést a Diablo 3-ban, hisz eddig úgy volt, hogy nem lesz elég egyszer végigjátszani a legnehezebb nehézségi fokot, hogy a játékosok elérjék a max. 60. szintet. A mostani állás szerint viszont elég lesz egyszer végigküzdeni a Hell fokozat borzalmait.

I don’t know where that came from… :P Level ups continue with the intent to hit 60 on a first completion of Hell.

Ez több dologra is enged következtetni.Először is ha tartják magukat a fejlesztők azon jó szokásukhoz, hogy a játék nem lesz túl könnyű, akkor bizony hosszú napokig, hetekig leköthet majd a Hell fokozat legyűrése, ami jobb játékélménnyel kecsegtet, hisz a játékosok többsége szereti a kihívásokat, köztük én is. Továbbá azért valamilyen szinten nyit a többség felé is, hogy majd mindenki számára elérhető lesz a max. szint elérése, komolyabb farmolás, és unalmas runok nélkül.

Forrás:

Comments (17)

  • avatar

    blackened

    |

    Válasz Chinook #16 üzenetére:
    Remélem így lesz. Mondjuk Multiban érdekes lenne respawn nélkül.

    Reply

  • avatar

    Chinook

    |

    Válasz blackened #13 üzenetére:

    Én arra tippelek hogy újrakreálódnak a szörnyek, ezzel is hosszabbítva a játékmenetet.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz blackened #13 üzenetére:
    Jó kérdés, nem tudom rá a választ a checkpoint mentés rendszer miatt.Majd a Bétában kiderül.

    Reply

  • avatar

    monzi

    |

    Akkor én szétverek ismét 1 jó pár gépet XDD De majd hívlak titeket,hoy go ip-mre és nyessük a mobokat XDD ok gamers? XDD

    Reply

  • avatar

    blackened

    |

    Egy (pár) dolog nem tisztázódott még bennem.. Lesz respawn, vagy Diablo 1 módon játszhatunk majd?

    Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    Sztem a legnagyobb probléma az ilyen játékokkal a jobb cuccok keresésnek kényszere….

    Ha belegondoltok tök mindegy hogy d2ben 98 vagy 99 szintű akarakter. Sőt ha egy 90es szintű karakter jobben fel van öltöztetve üthet akár egy 99 est is…
    Minden játéknak az az ösztönző ereje (persze bizonos szint után) hogy jobb cuccokat, runákat, receteket találjunk…
    Persze adott, hogy a bossok “sokkal” nagyobb eséllyel dobnak jobb cuccokat, mint az átlag monsták. Igy egy idő után (majd ha már minden q meg lesz csinálva) mindenképpen kialakulnak a run-ok…ezt nem igazán lehet kivédeni, teljesen mind1 hogy milyen hosszu ideig tart végigvinni hell-t…

    Azt kell elérni, hogy a játékosnak jobban megérje 2órát játszani egy pályarészen, mint 32X lemenni vmelyik bosshoz hátha dob egy highlvl runát.

    Persze ugye figyelni kell a lvl60utáni játékra is, hiszen kell vmi pvp mellett.

    Sztem az egyik ilyen lehetőség (bár még nem láttam) ha a játékos kezébe adjuk a tárgyak feljesztését. nem runeword-okkel, meg receptekkel, hanem a tárgyak statjainak megváltoztatásával. mondjuk aranyért, vagy v vmi összetevőért…

    Természetesen,ezt lvl6 után lehetne megcsinálni….

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    Én azt mondanám, ez eddig a legjobb hír. Pont elég lesz 3 szor ugyanazt a storyt lenyomni 1 karakterrel.

    Válasz soulles #6 üzenetére:
    “Annyi tartalmat úgysem lehet bele tenni, hogy multiban ne menjen végig rajta az ember max 1 hét alatt.” Ezt mire alapozod ? Arra hogy a 2 ben poti spammal végig mentél a gamen ?

    “MF éjjel-nappal… Vagy ugye MF-bot és PvP, meg nyálverés hun-1-en, hogy mit talált aznap a bot… VAGY baalrunolás.”
    Pont az a lényeg hogy ne legyen baalrunolás. Rengeteg alternatív megoldás van endgamre pl lehetnek side questek vagy mehet a pvp

    “Nekem az jelenti a szórakozást, ha baalrunolok, de akkor a DIII-ban ez nem lesz meg. ” Mi mi mi mi ? Ezt ugye viccből írtad. Nem offense de milyen szinten kell lenni ahhoz hogy valakit a repetatív baalrun szórakoztasson ?

    “(pláne, ha az MF úgy lesz megoldva, mint a DII-ben, hogy mindent ölhetsz egyedül, egyedül unalmas…).” nem úgy lesz megoldva már volt róla szó.

    “remélem lesznek a game-ben a WOW-hoz hasonlatos raidek, ahol egy adott mobot többen kell, hogy öljünk a győzelem érdekében” hát például…de az is lehet hogy valami még viccesebbet találnak ki.

    “vagyis lesz normális PvM rész, mert ez így eléggé semmilyen.” Ódákat zengtek arról mennyivel taktikusabban kell majd haladni. Botot is viccesebb lesz írni ha a karakter már nem annyira OP a mobok meg már nem annyira retardok.

    “Ezzel a Hell végére elérhető 60-as szinttel a játék egy igen fontos porcióját szedték ki.”
    Mint például az állandóan ismétlődő unalmas baalrunokat aminek a végén a botok felkapkodják az összes itemet.

    “Mire alapozva lesz a ladder?” Alapozhatják a PvP re is. Őszintén szólva mindig csodáltam a PvM laddert, hogy az most tulajdonképpen annak a mérőszáma hogy ki mennyit seggelt a gépe előtt baalrunolgatva hogy egy listán fenn lehessen a neve = Epic waste of time mert hát főleg a D2 ben a baalrunok alatt az ai hentelése közben a legnagyobb kihívás az volt hogy hogyan maradj ébren.
    Ha mégis akarnak PvM listát is (és szerintem fognak mert a sok ráérős gyerekszeretné magát mutogatni hogy ő darálta a legtöbb monstát) nos azt egy halom más szempont alapján is megtehetik nem csak lvl szerint. Lehet pl achivement ek alapján is ami mellesleg pontosabb is lehet mint a szint alapú ladder.

    “Mi lesz, ha ez egy hét alatt elérhető lesz DIIII-ban? Nem tudom elképzelni, hogy miként lehet ezt megoldani. Single-ben még oké, mert egyedül vagy, de multiban?”
    Téged azért zavar ez a gyors max level ( ami lehetnem is olyan nagyon gyors) mert nem hiszed hogy max level után tud lenni olyan tartalom ami érdekel, pedig elvileg ezen dolgozik a blizzard, hogy legyen kedved folytatni a karaktered itemekkel rúnákkal kibővíteni stb stb.

    Szerintem jó lesz ez így. Inkább tartoson 2 hétig a hell lassú taktikus csapatmunka orientált előrenyomulással mintsem, hogy ugyanazokat a bossokat kelljen farmolni hét számra, hogy meglegyen a level.

    Reply

  • avatar

    Puszta

    |

    Egy picit megijesztett elsőre a hír, de végül is nem hülyeség, bneten a végén már gyakorlatilag nem állt másból a játék, mint mf, ballrun, új karinál meg felhúzás, boci, felcuccolás és kész a futószalagon gyártott kari. Én már mocsokul untam a hb-ket. Viszont így vhogy máshogy kell lekötniük a játékosokat az endgame után, ha már a minél magasabb szint nem számít. Igazából szerintem úgy lenne tökéletes, ha az endgame során nem éri el a 60-at, viszont olyan elemeket raknak a játékba, ami szükségtelenné teszi a farmolást.
    Bízom bennük, én majd akkor alkotok véleményt a változtatásokról, ha már végigjátszottam :)

    Reply

  • avatar

    Chinook

    |

    Válasz soulles #6 üzenetére:
    hagyjuk már ezt a “remélem lesz benne ez meg ezmeg ez meg ez MINT A WOWBAN”. Ez nem wow, nem is mmo nem lesz benne se raid se heal se 600 skill, legalábbis nagyon remélem.
    Ha ennyire tetszik a wow menj wowozni vaze

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz soulles #6 üzenetére:
    A Diablo 3-ban megpróbálják elkerülni a húzás lehetőségét, remélem sikerül is.Nem tudom hogy fogják megoldani, de ha jól emlékszem a játék kereső úgy van/lesz belőve, hogy a közel veled egy szintű játékosokkal rak össze (kb. 1-4 szint szerintem).Mondjuk ha már az embernek van egy 60-s karaktere, és barátokkal játszik aki altot húz, nem tud hogy lesz megoldva, lehet hogy ha teljesítettél egy nehézségi fokot, utána már csak abban tudsz játszani vagy valami hasonló. Mit lehet 60-n után csinálni? Receptgyűjtés,Skill Re-Spec, Rúnák tesztelgetése,Artisanok max szintre hozása (ha nincs meg Hell végére),Tradelsz, PvP, felhúzol másik karaktert.
    Lehet olyan nehéz lesz a game, hogy hónapokig szenved az ember mire eléri a Hell végét. A botok meg remélem rendesen szűrve lesznek, mondjuk, ha max. 4 fős brigáddal megy az ember, akkor max. whisperben kap majd idióta reklámokat.
    Az endgame-re meg szerintem random démoninváziók lesznek a megoldás, de a Blizzard majd kitalálja mi a jó a népnek.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz Hiftu #5 üzenetére:
    Amit írsz az mind szép és jó. :) , de

    http://diablo3.hu/2010/09/24/bashiok-a-lvl-60-rol-es-achievementekrol/


    The experience curve to 60 isn’t going to be a perfect three playthroughs of the game on each difficulty. It’s of course expected you’ll be exiting and then starting up new games, but it isn’t intended to be a grind to level. The number of levels is intended to match the amount of content. Meaning when you beat the game on Hell, yes we expect you to be around level 60. Maybe you’re a level or two shy, or maybe you’ve been 60 for a while, depending on how you played.”

    Ez alapján írtam, de lehet félreértelmeztem benne valamit, de szerintem ez azt mondta, hogy nem lesz elég végigvinni az összes nehézségi fokot egyszer, hanem Hell főbosst megölve még csak 60 körül lesz az ember, nem 60, tehát szerintem 56-58 körül, vagyis utána még Hellen kellett volna művészkedni.

    Most már pontosítottak, hogy sikerült úgy optimalizálni, hogy elég lesz egyszer végigvinni Hell-t, és mire a végére érsz, akkor leszel 60.

    Reply

  • avatar

    soulles

    |

    Pff… Ez az év eddigi legrosszabb híre… Annyi tartalmat úgysem lehet bele tenni, hogy multiban ne menjen végig rajta az ember max 1 hét alatt. Ott a Diablo II, azt egy normális gamerekből álló team, nem rohanva, olyan 7-10 óra alatt kivégzi norm act 1-ről hell act 5-be jutva. Utána mi történik? MF éjjel-nappal… Vagy ugye MF-bot és PvP, meg nyálverés hun-1-en, hogy mit talált aznap a bot… VAGY baalrunolás.

    Nekem az jelenti a szórakozást, ha baalrunolok, de akkor a DIII-ban ez nem lesz meg. Mivel nem MMO lesz a játék, ezért gyanítom nem is lesz annyi content benne, mint egy WoW-ban, ezért most félek. Eddig mindig pozitív voltam, de ez elbizonytalanított. Mit lehet csinálni level 60 után? MF és PvP? Egyik sem igazán köt le (pláne, ha az MF úgy lesz megoldva, mint a DII-ben, hogy mindent ölhetsz egyedül, egyedül unalmas…). Remélem lesznek a game-ben a WOW-hoz hasonlatos raidek, ahol egy adott mobot többen kell, hogy öljünk a győzelem érdekében, vagyis lesz normális PvM rész, mert ez így eléggé semmilyen.

    Ezzel a Hell végére elérhető 60-as szinttel a játék egy igen fontos porcióját szedték ki. Mire alapozva lesz a ladder? Most ugye, ha nagyon kocka az ember, akkor szűk 1 hónap alatt bedarálja 1-99-et bot nélkül, de úgy, hogy hell act 5-ön van reset után max 10-12 órával. Mi lesz, ha ez egy hét alatt elérhető lesz DIIII-ban? Nem tudom elképzelni, hogy miként lehet ezt megoldani. Single-ben még oké, mert egyedül vagy, de multiban?

    Mit csinál az ember? Farmol egyedül, hogy jobb receptjei, tárgyai legyenek? Egy nem konstans online világban az olyan, mintha single playerben játszanál. PvP-zel fos cuccokban? Cöh… Valami hintet dobhatnának a PvM contentről is, mert ez így eléggé semmilyen.

    Reply

  • avatar

    Hiftu

    |

    Nem tudom, hogy Ti hogyan tudtátok, de szerintem már régen bejelentették, hogy Hell fokozatban elérhető a lvl 60.
    Sőt kb igy próbálják belőni:
    normal vége: lvl 30
    nightmare(vagy mi volt a második) vége: lvl 50
    hell vége: lvl 60.

    Egyébként a twitteren a bejegyzés félreértésből adódott.
    Egy korábbi kérdésre véletlenül azt irta, hogy normál végén lvl 60-at lehet elérni és utána kezdődik a végjáték. Aztán két bejegyzéssel később már ugyanezt badarságnak nevezte és rákérdezett, hogy honnan szedte ezt a rajongó.

    Reply

  • avatar

    Gaboka

    |

    hát nemtudom én d2ben lvl 80nál meguntam már:D

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Válasz jeneas #1 üzenetére:
    Single-ben akadhatnak majd problémák, de lesznek Mercenaries, amit itt Followereknek hívnak, meg az Artisanból sok finomságot össze lehet majd szedni, ha esik hozzá recept.

    Így viszont a runok nagy valószínűséggel ki lesznek küszöbölve,ha Hell végén lesz meg a level cap, mert a D2-ben elég unalmasak lvl 90 után.

    Reply

  • avatar

    Nomad

    |

    Én azt nagyon tudom élvezni, ha valami nehéz! Mondjuk, ha nehezen halnak a szörnyek, akkor sok időt el lehet tölteni és kell egy kis stratégia is! Amúgy is másodjára, vagy talán elsőre DH-val akarom vinni HC-n! Az első pár részen átküzdöm magam mire nagyjából kiismerem a karakter előnyeit/hátrányait, és megszokom az iránítást, (bár nem lesz nehéz ha D2 szerű) utána már jöhet a neheze! Nem tudom hogy vagytok vele, de én a 2be is azt bírtam mikor jön HELL-en vagy 5-7 Boss! : D:D Szerintem király lesz!

    Reply

  • avatar

    jeneas

    |

    Engem egy kicsit gondolkodásra késztet ez, mert ha nehéz lesz a játék és tényleg sokáig fogunk vesződni a hell fokozattal az a játékélmény rovására is mehet singleplayerben…. Mert ha a hősünk mindig és mindig ugyan ott hal meg már sokadszorra is megunhatjuk a küszködést :) legalábbis én ilyen fajta vagyok, a multi az más, ott van/lenne kedvem küzdeni :)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.