Nem lesznek Player Killerek a Diablo 3-ban

Professor J . Hírek 285

A Diablo 1 és 2 egy nagyon rossz szokása volt a Player Killing, vagyis más játékosok önkényes megölése.Most nem a Duel-ről (párbajról) van szó, hanem amikor egy játékos csak azért csatlakozik egy játékba, hogy megölje a többieket pusztán élvezetből karakterszintre való tekintett nélkül, hogy ő mekkora májer gyerek.Szerencsére a Diablo 3-ban ez másképp lesz, hisz nem lesz lehetőség a másikat legyilkolni a biztonságos város falain kívül.Tehát aki PvP-re vágyik, annak ott lesz az aréna, mind standard, mind Hardcore karakterek esetében.

Forrás:

Comments (13)

  • avatar

    sci21

    |

    Ez badarság. Én mindig is szerettem mikor valaki bejött – miközben én (kitudja már miért) egyedül “hellbaal”-eztem – és kedélyesen leütött, majd beírta a noob szócskát és távozott szerény világomból … Komolyra fordítva a szót a blizz részéről ez egy nagyon tisztelendő dolog.

    Reply

  • avatar

    monzi

    |

    Ez kinek volt hír? Ezt eddig is így tudtuk,hogy lessz az aréna meg a farmolás….
    Én csak azt nem értem,hogy miért nem fejlesztenek ki 1 arána szkill rendszert is..
    Mert azért az sem kis érdem,hogy ott valaki talpon marad..és mondjuk lehetnének érmék vagy szintek…vagy tálentumok vagy akármi ami azt jelezné,hogy ez igen ..megjárt 1-2 harcot és hát nem 1 lúzer kari….
    Szóval azért ezt is lehetne picit fokozni fejleszteni….

    Reply

    • avatar

      murdock

      |

      szerintem nem akarnak esportot csinálni a játékból, ezért nem lesz arena skill rendszer. egyébként rewardként füleket kapunk a győztes harcok után.

      Reply

    • avatar

      Radoxx

      |

      De, lesznek ehhez hasonló dolgok. Amiről eddig tudni lehet az aréna rendszer kapcsán:
      – komoly rangsorolás lesz, a meccsek párosításai is ezek alapján alakulnak ki. Mivel a Bnet révén most már minden statisztikát meg lehet majd nézni, így a saját – illetve egymás – rangsorban elfoglalt helyét is (valamint nyert/vesztett meccsek száma, arányok stb. Ez már a Wow aréna rendszeréhez lesz valamelyest hasonlatos.

      – lesznek achievementek, melyek az arénaharcokhoz kapcsolódnak. Ezeket nem csak Te láthatod majd, hanem vélhetőleg a többi játékos is egy online adatbázis/rangsor alapján meg tudja nézni a többiekét.

      – tárgyjutalmak is lesznek. Nem olyanok, melyek fizikai formában erősítést jelentenének a karakterednek, hanem presztízs tárgyak. (itt még nem tudni, mit értenek ez alatt. Talán speciális, mások számára nem elérhető festékek a ruhafestéshez, esetleg valamilyen aurát/látható effektet adó hatás a páncélodra). Tehát a harchoz nem adnak bónuszt, de biztosan sokat dobnak majd a karaktered kinézetén és egyértelművé teszi az eddig elért eredményeidet :)

      – a korábbi rész előtti tisztelgésként füleket is fogsz tudni gyűjteni! :)

      Reply

      • avatar

        Professor J

        |

        Az utolsó kettő felett azt hiszem a fülem elsiklott, amikor ezt mondták a fejlesztők. :)

        Reply

  • avatar

    Arcsibacsi

    |

    És ki dönti el, mi az alattomos? Engem sokkal jobban irritáltak azok a sz*rrá twinkelt teleportálgató pvp karik. Inkább öltem a gyengéket.

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Mindenki saját maga dönti el mi az alattomos, de ha náladnál gyengébbeket,kisebb szintűeket ölsz meg, attól nem leszel jobb PvP-s. PK ellen a legjobb a jelszóval védett szoba, ahova nem tud belépni.

      Reply

    • avatar

      sci21

      |

      inkább ölted volna azokat akik egy szinten voltak veled

      Reply

  • avatar

    Arcsibacsi

    |

    Nemár :( Én évekig csak PK-zással szórakoztam :( Annál nagyobb fun nem is volt. Emlékszem az első HC kari legyílkolásánál mekkorát röhögtem :D

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Így jártál. Ha egy ember megküzd a másikkal az tisztességes keretek közt történjen, ne alattomos módon.

      Reply

    • avatar

      CraftyFOX

      |

      hmmmm pedig milyen jó is volt az, a régi szép idők……. NEM!

      Reply

  • avatar

    D3Egon

    |

    Nagyszerű hír, amit már régóta tudtunk, mert ezt már a bejelentés után vmikor mondták. Lényeg, h sok kis senkiházi PK-nak nem lesz majd elfoglaltsága, nagyon tudom sajnálni ám őket.:D Am valóban elég lenne csak HC-ban, hiszen ott a lényegesebb ez, SC-ben max. akkor lenne ez tré hha télleg az ember questelne és vmi b*zeráns csak azért hátráltatja, mert leölögeti. Mondjuk nekem HC jobban bejön sokkal mert az a KIHÍVÁS, de mivel előtte tudni akarom, h hol mikre lehet számítani muszáj lesz végig gyalulni minden fokozaton SC-ben( nem mintha ez baj lenne amúgy:D) a játékot, még akkor is ha ne adj’ Isten Torchlighthoz hasonlóan 1ből lehet HC-t kezdeni, ami elvileg így is valósul meg D3ban is szintén. Nem hiszem, h az élvezetes ha vki 1ből HC-t kezd, azt jó ideig kezdhet új karit ily módon mert nem tudja hol mi ölheti le, mire kéne figyelnie, persze ez saját véleményem csak. Amúgy PK-n kívűl van még 1 rossz dolog HC-sekre nézve ez pedig a lag, de reméljük már alapból úgy készülnek, h hatalmas tömeg játszaná és ne legyen lag.( Bitang szervereket állítsanak hadrendbe:D) Szal 1 a lényeg, h így már mindenki nyugodtan játszhat. Bocs a kis kitérőmért, de szorosan hc-hoz tartozik. Üdv mindenkinek, sziasztok.

    Reply

  • avatar

    bodry

    |

    Ó ne már. Nem vagyok az a tipikus pk, de akkor mindig jókat röhögtem, ha a botot elzavarva megjelent egy pk és megpróbált legyőzni. :)

    Elég lenne csak hardcore-ban letiltani. Ott tényleg idegesítő.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.