Új Q&A rovat nyílt az oldalon

Professor J . Hírek 321

Új Q&A rovat nyílt az oldalon, melyben nagyjából jelenleg ismert legfontosabb kérdésekre választ kaphattok a Diablo 3-mal kapcsolatban, természetesen csak azok a dolgok szerepelnek benne, amikről már volt szó korábban.Ha ezeken a kérdéseken kívül újabbak merülnétek fel bennetek, azt a Fórum megfelelő részében, vagy a Csevegőben tehetitek meg, legvégső esetben PM-ben is elküldhetitek nekem, vagy a szerkesztőség bármelyik tagjának.

Comments (40)

  • avatar

    Nomad

    |

    Még azt szeretném majd tudni, hogy az D3 blizzes oldalon, miért világít a kis kék gömb ha rákattintunk? Lesz valamilyen funkciója a jövőben? (egyébként az oldal bejötte után, rögtön ott van középen kicsit lejjebb, a AND THE HEAVENS SHALL TREMBLE szöveg alatt) Azért vagyok rá kíváncsi, mert a blizz nem nagyon szokott felesleges dolgokat csinálni, ezért gondolom, hogy valami miatt ott van!

    Reply

    • avatar

      xRand0mH3rox

      |

      Annyit olvastam erről, hogy mindenki csak találgat arról, hogy az a gömb mire való. Van aki azt írta, hogy számolja, ki-ki hányszor kattintott rá és valami “jutalom” lesz a legtöbbet klikkelőknek, más szerint meg csak egy jó poén és nincs semmi haszna… Ki tudja, de szerintem is lesz valami funkciója, ha kijön a teljes játék.

      http://www.diablofans.com/topic/16665-whats-the-blue-button-for/

      Reply

  • avatar

    Nomad

    |

    Ú! Kössz! Ki is másolom magamnak worldbe!

    Reply

  • avatar

    Nomad

    |

    Csak kíváncsiságból a Soul Harvest skillt honnan szedtétek? Mert én még nem hallottam róla! Amúgy a leírtak alapján ilyen passzív skill szerű lesz, nem?

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Aki keres az talál, http://www.diablowiki.net/Main_Page, itt szemezgethetsz, kinek milyen skilljei és traitjei lesznek ami a 2010-s Blizzcon demobol kiderült.Mi azért nem raktuk ki a Wikire a Skilleket meg Traiteket, mert még változhatnak Bétáig bőven, majd béta idején fel lesznek pakolva azok is.

      Reply

  • avatar

    Nomad

    |

    Béta indulási idő Béta előtt mennyi idővel lesz?

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Időbe szólnak előtte, mondjuk Sc2-nél 1 héttel előtte mondták, hogy hamarosan.Aztán jött is a béta.

      Reply

  • avatar

    Ubesz

    |

    Áh igen én is biztos Wd-t indítok először, azt lehet tudni már ,hogy a Soul Harvest skillje mit csinál azon kívül ,hogy nagyon királyul néz ki? Mármint tölti a Wd manáját vagy életet vagy csak az animációja ilyen?

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Az ellenfelek Hp-ját “szívja”, amitől te erősebb leszel, növeli a Spell Dmg-t ellenfelek számától függően X yardon belül.Szóval faja kis selfbuff.

      Reply

  • avatar

    Chrose

    |

    azt viszont kikerülhetik a minion meg beaggrózza(remélem használhatom ezt a kifejezést).

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Szűk hágóban nem hiszem, hogy kikerülik, amúgy meg a zombi fal nem csak áll mint a tejbetök, hanem, megfogja a mobokat néhány másodperc erejéig.

      Reply

  • avatar

    Nomad

    |

    Ahogy így elnézem a Fetis Army az lesz a legjobb védekező célra. A gargantuan meg védő-támadó inkább!

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Lesz Zombi fala is a WD-nek védekezésnek az is megteszi. :)

      Reply

  • avatar

    Nomad

    |

    Ja és, hogy a settekről lesz valamilyen táblázatszerűség?
    (tudomásom szerint)Régen a WD-nek tervek szerint, több monstert tudott volna idézni, mint Mongel és Gargantuan. Vagy mégsem jól tudom?

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Később biztos lesz majd, de megjelenés előtt kizárt hogy lesz olyan blizzard aloldal, ahova a tárgyak ki lesznek gyűjtve. A Witch Doctornak lesz még a Gargantuanon és aZombie Dog (Mongrel) kívül Fetish Army-ja,Zombi-ja, Fetish Shamanja, Undead Spiderek, békák, lángoló denevérek. Szóval elég széles palettája lesz. Sőt még Parazitája is lesz.

      Reply

      • avatar

        Nomad

        |

        Hát csak sajna 4et lehet kimaxolni a skillek közül és csak 1 talán 2 kell ami feltartja az ellenségeket. A többi meg támadó skill!

        Reply

  • avatar

    Nomad

    |

    Arra lennék még kíváncsi, hogy ha kezdek egyet WD-vel és egyet DH-val akkor ugyanarról a helyről kezdem a játékot, vagy kicsit távolabbról? Netán az a hely mindig más? Bár az utóbbit kizárnám!

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      A kezdőterület mindenkinek ugyanaz lesz.Karakterkreáláskor lesz egy rövidebb videó, amiben kiderül, mi történt az illetővel, hogy épp oda jutott a kezdőterületre+plusz kis háttérstory az adott classról.

      Reply

  • avatar

    Nomad

    |

    Akarnak valamilyen tárgyat ami feléleszti a karaktert, ha meghal Például: Főnix öv ami a karaktert azonnal felkelti a halálból és utána (megsemmisül) darabokra törik. Szerintem tuti nem lesz, de Hardcore-n nagyon jól jönne. Elég lenne, ha csak 1-3 db lenne, ilyen életmentő tárgy. Mondjuk ha nagyon sok hátrányt (átkot) adna a karakterre, még akkor is nagyon jó lenne a durvább helyekre! De úgy sem raknak bele hasonlót se a Blizzard-ot ismerve.

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Csapatban ha meghal valaki, reagent (alapanyag, potion, scroll stb.) nélkül fel lehet támasztani elhullott csapattársunkat.Nem lesz erre speciális item, amit vásárolni kell.

      Reply

      • avatar

        Nomad

        |

        És Hardcore karit is fel lehet támasztani? Mer ha nem az ciki:D.

        Reply

        • avatar

          Professor J

          |

          Az ilyen kérdésektől kerülget a szívinfarktus, de most észrevettem a smile face-t, a mondatod végén.

          Reply

  • avatar

    Rudi

    |

    A monk aurája úgy hat, hogy egyszer mikor bekapcsolod, akkor időlegesen ad egy buffot, mondjuk 20-30 sec-re, és ezen felül ad egy állandó buffot, ami addig hat, amíg át nem váltasz másik aurára. Tehát ha egyszer bekapcsolod a healinges aurát, akkor mondjuk ad 10hp/secet, és még 10-et 20 másodpercig. Ezért lettek aktív skillek az aurák, mert még az is előfodulhat, hogy ugyanazt kapcsolgatod be újra és újra hogy megkapd az időleges buffot.

    Amúgy másnak is lesz healinges skillje, ha jól tudom, a witch doctor alapból gyógyul, és traittel tovább lehet növelni a sebességét, a barbárnak meg olyan traitje lesz, ami gyógyulást ad neki.

    Szóval nem kell attól tartani, hogy a heal miatt csak monkok lesznek, más kasztok is megoldják a hp töltésüket valamilyen úton-módon.(wizard pl energy shield-el, ami felfogja a sebzés bizonyos mennyiségét, tehát nem hp-t vesztesz.)

    Reply

    • avatar

      Arcsibacsi

      |

      Tuti, hogy 2-szer vagy többször nem tudod felpakolni magadra ugyanazt az időleges aura buffot. Azért ennél kifinomultabb a blizzard “skill design”-ja :) Sőt azt se hiszem, hogy felzongorázod magadra az összeset. 20 seces hatásidővel ez azt jelentené, hogy 15 másodperc után meg kéne állni 5 mp-et zongorázni, aztán kezdődhet előröl. Szerintem úgy lesz, hogy aura váltás/újrahasználat után megkapod az aktuális aurád erősített buffját, mindez tartana a 20 másodpercig, aztán ha lejár, marad a sima aura hatás. Ezt tartom csak logikusnak

      Reply

      • avatar

        Rudi

        |

        Ez elég egyértelmű, természetesen ha más aurát kapcsolsz be, akkor elmúlik mind az időleges, mind a maradandó hatása az előzőnek. Különben mindenki csak spammolná az összes aurát.

        Reply

  • avatar

    Nomad

    |

    Shield nem volt a monkon a 2010es Gamescon-on? A vidi végén elkezd gyilkolni, ott látszik a pajzs, meg az inventoriba is a kezébe nyomta a manus:D! Vagy azóta változtattak rajta?

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Lehet, hogy volt, de azóta kivették, a Monk nem hordhat pajzsot.

      Reply

      • avatar

        Foxi

        |

        akkor a monk csak botot használhat?

        Reply

        • avatar

          Professor J

          |

          A monk egykezes kardokat, harci botot, fist weapont, és polearmot, szálfegyvereket tud használni.

          Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Tévedtem,utánanéztem az összes class hordhat pajzsot, de a Monk minek hordana, mikor dual wield fist weaponnal vagy 2 h combat staffal fogja osztani az áldást.

      Reply

  • avatar

    Nomad

    |

    WD gargantuan-ja lesz olyan erős mint egy kari közelhercba (kivéve monk és barb…)? Ha ráadunk 15 skill-t akkor se lesz nagyon erős, vagy inkább arra szolgál a skill, hogy feltartsa vele az ellenséget? Régebben a necro goleméhez hasonlították! Kb… olyasmi? Rúnák skillek fejlesztésével változik valamit,(gondolom) de mit? Van fejlemény a Grasp of the Dead skill-ről? A pajzsal való teljes támadás kivédésre mennyi esély lehet MAX, (Gem-ekkel)? A barbár/Monk -nak nagyobb az esélye? A Daemon Hunter Black/Dark magic-ot használ-e? Ja és, hogy a health globe-ket ,vagy hasonló életnövelőket lehet szerezni(Questekből/mellékquestekből) venni, vagy találni?

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      A Gargatuan egy tier 6-s WD skill lesz, szóval nem lesz gyenge minion, tankol neked, tehát hasonló funkciókat lát el mint a Golem.Nem tudni mit változik az egyes rúnák hatására, majd kiderül a béta alatt, meg a teljes játékban. A demon hunter black magicet használ igen, meg kütyüket. A támadások kivédésére lesz block % ill. blockolt sebzés mennyiség is, gondolom pajzstól függ, meg gemtől, meg charmtól, meg traitektől. A Monk nem tud használni shieldet, csak a Barbár, legalábbis erről tudni egyelőre. A gyógyítás részben nem tudom mi nem volt érthető: a HG-kat a monsterek dobják, a potionok CD-sek lesznek, és ritkán találsz majd, meg a Mysticnél vehetsz, ha akad nála. Egyes oltárok is gyógyíthatnak szintén ha találsz épp olyat akkor gyógyul a karakter.

      Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    Mondjuk most nem konkrétan a monkra gondoltam… hanem ugy álltalában vmilyen tulajdonság növelő aura(mint d2 pala) vagy barbár buff… ehhez hasonlóakra, mondjuk a DH, vagy az új barbár esetében…
    Egyébként, ha jól veszem ki a Q&A-ból az biztos, hogy a monknak van életnövelő skillje, ami mindenkire hat… hogy buff v aura, azt nem tom…

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Lesznek a barbár warcryok, monk aurák, meg a többi classnál is biztos lesz hasonló.Tehát lesznek buffok, lesznek support skillek.

      Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    Szép munka!

    Egy (majdnem) idevágó kérdés:

    Az életerő töltéses kérdésnél szerepel a monk olyan skillje, ami tölti a party társak életét is… A kérdés az lenne, hogy lesznek-e olyan skillek, amik hatása állandóan(aura) ileetve időlegesen (buff) az egész partira hatnak….

    Reply

    • avatar

      sci21

      |

      szerintem ha lenne állandó buff akkor – healing gorb ritkasága miatt – túl sokan választanák a monkot és az lenne belőle mint az enigmás hammeres klón elödjéből.mindenhol monkok rohangálnának állandó buffokkal.NO WAI.

      Reply

      • avatar

        Professor J

        |

        Nem lesznek olyan ritkák azok a HG, mint hiszed.Gondolom, nem egy PvM gameplay videót láttál már.

        Reply

        • avatar

          sci21

          |

          reméljük a legjobbat

          Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      A monk aurák, csak ideiglenesen lesznek fent, adott időközönként be kell frissíteni majd, szerintem nem lesz olyan erős a skill, hogy csak azt tolja a monk, lesznek más hasznosabb “aura” aktív skilljei, plusz sebzés, resistanciák, stb.

      Reply

  • avatar

    Ubesz

    |

    Nagyon korrekt kis összefoglaló, szép munka!

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.