Bashiok a Traitek változtatásairól

Professor J . Hírek 142

Bashiok ismét nyilatkozott a hivatalos fórumokon, ezúttal a Traitekkel (Passzív Képességek) kapcsolatban. A Traitek alapos szűrűn mentek át, és az unalmasnak tűnő, vagy felesleges képességeket (pl. 3 féle trait + sebzésre a különböző ellenfelek ellen [élőhalott, démonok, vadállatok]) kirostálták. Törekednek arra, hogy mivel a Trait pontok ritkábbak, mint a sima Skill pontok, tényleg hasznosak legyenek és látványosan növeljék, hősünk erejét. Ezen kívül kiderült, hogy a Lucky nevű Trait megnöveli a szörnyekből eső arany mennyiségét 10%-l. Kíváncsi leszek, hogy ha a passzív képességeknél is jól meg kell gondolnunk mire pakoljuk pontjainkat, hányan tennénk a Lucky-ra.

We agree, and they were removed from Traits a while back. (not that you could have known that) So yay!

We don’t want traits (passives) to be boring. Even the ones that are pretty bland stat increase type passives, we try to make them feel weighty. Trait points are fairly rare, so that lets us make each point feel a lot sexier to spend. Even if they’re just standard +% stat passives, they’re BIG +% increases. But, there’s also a lot of traits that are fairly intricate in what they provide, and to no small degree can be game changers. Either way they’ll be a crucial component to any character build.

Lucky increases gold find by 10%. It’s tough to say how that kind of thing will balance out. It wouldn’t be worth taking until at least Nightmare, IMO, and even then a trait point is a fairly powerful thing. I don’t know if I’d spend it on gold find. But, that’s kind of a cool choice then, right?

Forrás:

Comments (7)

  • avatar

    Nomad

    |

    Tárgyon biztos nem lesz + gold esési esély! A passzív skillek többet érnek, mint a pénz. Szerintem erre nem kén rakni 10% kevés. Akkor inkább 10% többet játszok.

    Reply

  • avatar

    soulles

    |

    “sztem a hamarabb elvérző monszták nagyobb örömet okoznak mint egy kis aranyeső a családomra” – egy darabig lehet, de ha lesz gold find build, akkor sokan be fogják vállalni, mivel… a válasz a következő részben.

    “Dio 2-ben a végefelé már annyi goldja van mindenkinek, hogy nem tudjuk hova tenni” – igen, de a Blizzard elmondta, hogy az aranynak lesz értéke a Diablo III-ban, tehát el tudjuk majd költeni az aranyat, és nem csak gamble-re, mint a Diablo II-ben.

    Reply

  • avatar

    D3Egon

    |

    Már elég rég volt, mikor a “Miért lesz olyan értékes az arany a D3-ban?” elhangzott kérdésre asszem Jay Wilson válaszolt, amely így hangzott: —->Mert többet akartok majd belőle. Asszem ez mindent elmond az értékéről, hiszen ha belegondolunk lesz helye elkölteni: Craft, Gamble( úgytom elvileg marad ez a feature is, bár változhat mint szinte több dolog is még), Respec meg még ki tudja mi mindenre lehet költeni majd. Egy dolog ami nem tetszik nekem, h mondták, h lesz gold cap. Nem is az a bajom, h nemtok végtelen aranyat bezsákolni, h hadd gyűjtsem csak, hanem attól tartok, h kevés lesz a cap. Remélem jó masszív menyiségű lesz a limitje, mintsem viszonylag kevés.

    Reply

    • avatar

      Professor J

      |

      Szerintem nem lesz kevés a gold cap, D2-ben is volt kétmillió vagy 2,5 millió ha jól emlékszem. Elképzelhető, hogy ismét lesznek élelmesebb játékosok, akik a goldot gyűjtik majd.

      Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    És vajon mennyi szerepe lesz a goldnak a játékban?
    Dio 2-ben a végefelé már annyi goldja van mindenkinek, hogy nem tudjuk hova tenni :)

    Reply

  • avatar

    Vikarius

    |

    sztem a hamarabb elvérző monszták nagyobb örömet okoznak mint egy kis aranyeső a családomra :)

    Reply

  • avatar

    soulles

    |

    Először is, “10%-l = 10 százalékl”. Másodszor is, “…hogy ha a passzív képességeknél is jól meg kell gondolnunk mire pakoljuk pontjainkat, hányan tennénk a Lucky-ra?” — azok, akik gold find build-et csinálnak. Nem tudom, hogy tárgyon lehet-e majd +% gold tulajdonság, de ha lehet, nem tartom kizártnak, Diablo II mintára, a GF babák megjelenését.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.