Apróságok a sajtótájékoztatóról

Westy . Hírek 301

Oké, az Aukciós Ház vita még mindig CD-n van, arról hosszabb leírás csak holnap lesz. Addig pár apró infót jó ha tudtok:

  • Két új permanens ikon kerül a táskánkba (nem foglal inventory helyet) a Nephalem Cube mellé. Az első a Stone of Recall, ami gyakorlatilag egy kasztolós town portal, amit a szörnyeg félbeszakítanak ha belénk sebeznek. Az ok egyszerű: a fejlesztők nem szeretnék, ha a legnagyobb harc közben Diablo 2 stílusban hazaugranánk felgyógyulni.  A második permanens ikon a Cauldron of Jordan, aminek segítségével hentelés közben is eladhatjuk a cuccainkat, ráadásul teljes áron! Így csak akkor kell visszamennünk a városba ha vásárolni szeretnénk, vagy küldetéseket akarunk leadni illetve felvenni.
  • A karakterünk dobozának egésze összeköttetésben van minden az accountonkon lévő karakterünkkel. Nincs többé saját láda. Így bármikor, bármelyik tárgyunkat használhatjuk. A stash egyébként óriási és lapozható lesz –  hogy könnyebben elkülönítsük egyes karaktereink cuccait – és ingame pénzzel még nagyobbra bővíthetjük azt.
  • Az új küldetések felvétele után a térkép jelezni fogja, hogy merre kell azt végrehajtani. Nagy szerencse, így talán könyebben el lehet majd igazodni a teljesen random helyszíneken.
  • A shrine-ok az egész csapatnak adnak buffot, nem csak annak aki aktiválta őket.
  • A zászló rendszernek az e-pénisz mutogatáson kívül lesz ám gyakorlati haszna is: ha a karaktered éppen messze a vadonban  hentel amikor egy ismerősöd lép a játékba, látni fogja a zászlódat a főtéren. Erre rákattintva a játék melléd teleportálja partitársad és együtt folytathatjátok a harcot.
  • A Z gomb engedi, hogy egy kicsit közelebbről is megnézhesd a karaktered. Nem zoomol rá teljesen, de közelebb hozza a kamerát a karakteredhez.
  • A Willpower statot kivették a játékból.

Forrás:

Comments (17)

  • avatar

    Balor

    |

    Azért a Blizzard “balanszolásáról” van pár jó és rossz tapasztalatom.Hogy itt mi lessz azt szvsz senki nem tudja,max találgatnak.Biztos lesznek OP tulajdonságu skillek. A módosítok fogják szerintem befolyásolni a skillhasználatot.Ha szerencséd van /vagy veszel :P/ akkor hamar a legmagasabb runát tudod használni ami növeli a sebzésed.Ha csak a Dio 2-t vesszük alapul,ott is a legmagasabb sebzés elérése volt a cél,szinte bármi áron /ugye itt voltak a patika mérlegen kiszámolt statpontok elosztva,a sorcim is anno pont annyi strenget kapott ami kellet a kabáthoz/.Semmit nem tudunk még a hell-ről max annyit,hogy nem lesznek “megölhetetlen” szörnyek.Boss fightokról is igen gyér az info.Gondoljatok arra,hogy anno milyen jól haladt pl. a csontis necro diablóig-aztán az első aoe tűzbe ott veszett az összes.Eggyet remélek,hogy a PvP miatt nem vezetnek be külön statot mint a WoW-ba /resilience/.

    Reply

  • avatar

    Westy

    |

    Értem amit mondassz, hiányzik harminc felett az, hogy amikor szintet léptél csinálhass is valamit. Nyomj rá egy skillre, addj pontot az attribute-dra, stb. Régebben azt mondta a Blizzard, hogy tudják hogy rossz érzés úgy szintet lépni, hogy semmi tennivalód nincs a karaktereddel, úgyhogy reméljük valami apróság azért lesz.

    Most látom, hogy van erről kék is. Az igazság az, hogy úgy nézem eléggé elvették a fókuszt a szintlépésről, meg kell sozkni. Azt mondja Bashiok, mint amit Prof is említett: artisannal, gemekkel kell foglalkozni és gearelődhetsz. Ne felejtsd el a legfontosabbat: egyre nagyobb és nagyobb szintű rúnákat fogsz találni, amik brutálisan befolyásolják a képességeidet. Nem az ami az eddig megszokott RPG-kben volt, más a menete és a hangulata, de azt hiszem OK lesz.

    Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    Bocs, akkor rosszul emlékszem, mert nekem még az az infó volt meg, hogy a legmagasabb tier osztályból lvl 30-on már váasuzthatunk.
    A “kész a karakter”-t úgy értettem, hogy onnantól a játékosnak már nem ad semmi extrát a szintlépés. nézegetheti ugyan hogy mennyivel lett több a skillek sebzése, de gyak semmi “dolga” nincs.
    Miben fog különbözni egy PvP lvl 40en és 50en? minden “ugyanaz” lesz.
    Persze nem azt mondom, hogy nincs játéktartalom a D3-ban, csak azt hogy az a plusz, amit a karakterfejlesztés hoz magával, hiányozni fog. Viszont, az igaz (és itt teljesen beváltotta a Blizz. amit ígért), hogy a játék teljesen ki lesz balanszolva, hiszen nincs más dolguk mint egy matematikai modelt felállítani…

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@balu840202 (#12):[/reply]LvL 30-n nincs kész a karakter, a normal nehézségi fokot csináltad meg, ami mindenkinek meglesz kb.. Nem hiszem, hogy utána ülnél és unatkoznál, hanem nekivégnál a NM és Hell fokozatoknak. Az Artisanok fejlesztése, receptek gyűjtése, pvp stratégia kidolgozása etc. rengeteg mindent tudsz majd még lvl 30 után csinálni.

    Reply

  • avatar

    Aleph

    |

    [reply]@balu840202 (#12):[/reply]LvL 30 nincs kész a karakter – nincs hozzáférésed az összes skillhez.
    Tervezgetés – most azzal kell tervezned, hogy melyik skill settel/rúna settel menjél. Melyik jo bossra, melyik jó trashre, melyik a pvp build.
    Party – Akkora tömeg fog játszani, akkora reroll lesz, hogy szerintem ezzel első évben nem lehet gond. Aztán majd meglátjuk.

    Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    Nem lesz könnyű, de gyakorlatilag lvl 30on szinte kész a karakter… és ugye kb 30.szintűek leszünk normál végére.
    Azért én szerettem számolgatni, kombinálni, hogy milyen irányba menjek el a karakterfejlesztéssel…
    Mondjuk azért arra kiváncsi eszek, hogy amikor lezajlik az első “nagy roham” (tehát mindenki kipróbálta az összes karaktert) mondjuk az első fé év utána mi lesz a kis karikkal? Mert ugye D2 ben azért mindíg sokan voltak/vannak, mert van értelme új karit indítani. De itt ha nem tévedek ez megszűnik, és ha valaki lemarad a tömegtől akkor egyre nehezebb lesz party-t találnia… vagy nem?

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@xRand0mH3rox (#10):[/reply]A szintekkel, meg a jobb fegyverekkel (csak a fizikai képességeknél) skálázódnak a képességek ez lesz, meg végigszenveded NM-t, meg Hell-t, nehogy azt hidd, hogy könnyű lesz.

    Reply

  • avatar

    xRand0mH3rox

    |

    Valakinek van ötlete arra mi lesz level 30 után? 24-en az utolsó 6. skillslot, 30-on a 3. trait slot, és azután? Csak a gearezés és söprés 60-ig autolevellel a statokon? Remélem azért valami oda is kerül még a végleges játékba…

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@NxAlex (#8):[/reply]Igen, resource regent növelte. Nem tudom, miért vették ki, talán azért, mert biztos minden karakternek megvan, hogy milyen állandó sebességgel, gyorsabban vagy lassabban töltödik a resource systemje (mana, fury, spirit stb.)

    Reply

  • avatar

    NxAlex

    |

    A willpowert miért vették ki? Azt se tudom már mit adott, valami reget nem?

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Egyszerűsítések a felhasználóbarát kezelőfelület érdekében. Zászló pipa, shared acc. stash pipa, TP cube pipa, eladós Cube pipa. Jó lesz ez srácok. Alakul, mint púpos gyerek a prés alatt.

    Reply

  • avatar

    Agyoncsaplak

    |

    kíváncsi leszek a real money árakra is….

    Reply

  • avatar

    inwe21

    |

    Ez a zászlós dolog nagyon gyere be. Én úgyis nagyrészt haverokkal szeretném tolni. Valszínű wow ból guild szinten özönlünk át ide :) Ez egy nagyon praktikus újjítás.

    A környezet meg gondolom ugyanúgy fog válltozni mint a 2. ben . Elég unalmas lenne ha fixen 1 fajta pályát kéne farmolni.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Westy (#2):[/reply]Ühüm, köcc.

    Reply

  • avatar

    gerey

    |

    Akkor full random lesz a teljes környezet? Mert pár éve az volt, hogy csak a dungeonok, aztán később az, hogy minden, mindig mást mondtak.

    Reply

  • avatar

    Westy

    |

    [reply]@ (#1):[/reply]A zászlók csak akkor fontosak, ha már egy közös játékban vagy a haverjaiddal, onnantól úgy megy ahogy leírtam.

    Játékon kívül, a battle.neten pedig tudtok partikat csinálni és játékokat kreálni, vagy csatlakozni már folyamatban lévő játékokhoz, úgy mint a Diablo 2-ben, csak természetesen sokkal átláthatóbb lesz, hogy ki melyik játékban van, hova szeretnél csatlakozni, stb.

    Holnap lesz szó a zászlókról bővebben, ma már nem lesz rá időm.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    Westy ez a zászló rendszer hogy is lesz?
    Belépek a játék menüjébe és látom hogy a friend listből, ki van épp játékba és így tudok csatlakozni hozzá?
    Vagy már elindult játék alatt a városban látom hogy haver is elkezdett játszani és egy szerverre hoz minket?
    És mi van akkor ha teljes a parti ahova be akarok csatlakozni?
    Ezt majd ha időd engedi ki tudod fejteni kicsit bővebben? Előre is köszi.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.