Skill és Trait rendszer változtatások

Westy . Hírek 265

Ezt is csak gyorsan, bulletpointokban, később jön a részletes leírás:

  • Egyszerre hat használható skillünk lehet
  • Egyszerre három passzív skilled lehet (régebben trait)
  • Nem költhetünk többet pontokat a skillekre & traitekre
  • A skilleket, passzív skilleket az általunk unlockolt slotokba választhatjuk, szintkövetelmény (elvileg) marad
  • A skillek a szinteddel és a geareddel scalelődnek, nem a pontokkal amit rápakolsz
  • Gyakorlatilag nem kell respec, bármikor bármit megváltoztathatsz

További infók lassanként…

Comments (29)

  • avatar

    Blaze

    |

    [reply]@Westy (#5):[/reply]Mivel a skillek sorrendje nem számít ez így kombináció és nem variáció úgyhogy még le kell osztani 6 faktoriálissal, de azért még így is elég sok :)

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    hát de az életképes buildekről nem a playerek tehetnek mert ők próbáltak mást is…blizz nem tudja a skilleket szintre hozni….2hasonló szintű képesség szerepe, ereje nem mindig ugyan az mint a szintjén lévő másiknak. de ha bele gondolsz és most sem fogják kibalancolni az azonos szintű képességeket megint néhány build lesz életképes. csak most minden player ingyen kitudja tapasztalni.
    meg alapvetően az a bajom hogy így a játék kérész életű lesz az elődjéhez képest. mert az újra játszás oka kevesebb mivel minden buildet végig zongorázol 1 kasztnál és csókolom. kb 1hét alatt végig zongorázod a skill combokat.
    (amúgy a konstruktív viták mint ez is, legtöbbször tanulságosak)

    Reply

  • avatar

    Westy

    |

    Hát, ne haragudjatok, de szerintem eléggé el vagytok tévedve.
    Hasonlítsuk össze a Diablo 2-vel, ahol volt stat és skillpont elosztás is.

    Hány buildet tudtál csinálni egy barbárnak? Mert szerintem kb 5 volt életképes, a többivel kiröhögtek. Ugyanez wowban, 4 DK talen elosztás létezik, a többi kuka, nevetséges.

    Itt próbálnak nem matekos, hanem kényelmi és játékstílusbeli döntésekre kényszeríteni téged, hogy ezzel kiiktassák az “egy build mind fölött” elméletet, vagy legalábbis meglazítsák a szorítását. Ez mióta rossz fejlesztési irány?

    Na, de én most ki is vonom magam a vitából, eleget próbáltam már győzködni a népet a döntésről.

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    hát de ez kb olyan lenne mintha pokerből csinálnának uno-t vagy vmi hasonló kevésbé értelmet igénylő kártyajátékot.
    meg a skill pontok és statokkal az rpg részét meg is ölték kb….fél lábbal az fps felé kb.
    runa szintezés meg sztem azért kár emlegetni mert effekt ugyan az lesz mint a kisebbé csak az ereje lesz másabb, szóval a változatosság nem lesz jobb crimson 1 vagy 3ast teszel 1 skillhez mert effekt ugyanaz csak az ereje lesz másabb (olyant mintha dioban 1 skillre 1vagy 3 pontot tennél).
    játék sokrétűségét sajnálom, meg az újra játszhatóság is csökken. én ezt fájlalom ebben a hírben

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@gyufa (#24):[/reply]Én teljesen elégedett vagyok vele, legalább nem kell matekozni melyik képességre, mennyi pontot tegyek, vagy a passzív skillekre.

    Reply

  • avatar

    gyufa

    |

    [reply]@Professor J (#22):[/reply]Nem, az tényleg kimaradt.
    Viszont kicsit megnyugodva és újra átgondolva a dolgot nem is hangzik annyira ****-ul hogy nem lesznek skillpontok.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Hiftu (#18):[/reply]6 aktív és 3 passzív vagyis 9 :) A használható kifejezés jelen esetben az Aktív skillekre vonatkozik.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [author]gyufa (#21):[/author][quote]D3: 25 skill * 5rúna = ~125-150 ; ebből választhatsz 6-ot
    GW: 150+ skill (illetve dual class + általános skillek miatt sokkal több); ebből választhatsz 8-at
    D3: 3 passzív képesség
    CS: veszel kevlárt, sisakot meg csipeszt akkor megvan a 3 passzív képességed fps játékban…[/quote]

    Igen, de a rúnákból 7 féle van :) azt nem számoltad bele.

    Reply

  • avatar

    gyufa

    |

    D3: 25 skill * 5rúna = ~125-150 ; ebből választhatsz 6-ot
    GW: 150+ skill (illetve dual class + általános skillek miatt sokkal több); ebből választhatsz 8-at

    D3: 3 passzív képesség
    CS: veszel kevlárt, sisakot meg csipeszt akkor megvan a 3 passzív képességed fps játékban…

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@ (#2):[/reply]Combat közben azért vicces lenne…nemhogy még aréna meccs közepén :), szerintem csak a városokban lehet majd változtatni.

    Reply

  • avatar

    Lamek

    |

    [reply]@Hiftu (#18):[/reply]6+3 ahogy én látom

    Reply

  • avatar

    Hiftu

    |

    Én úgy értelmezem a 6 + 3 skill-t, hogy összesen 6 db skill-t használhatsz és ebből a 6-ból maximum 3 lehet passziv skill.
    Kinek van más véleménye?

    Reply

  • avatar

    Westy

    |

    [reply]@NxAlex (#16):[/reply]Frissíts az oldalra, van azóta már hír is róla.

    Reply

  • avatar

    NxAlex

    |

    [reply]@Boci (#15):[/reply]Leírnád nagyjából, hogy mit magyaráz?

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    azért remélem lesz 1 alternatív skill-fa, mint mikor “w”-vel fegyvert váltasz csak ez most itt skillekre vonatkozik.
    de sajnos ezzel a játék egyik legjobb (számomra és sztem sok más emberkének) a karakter fejlesztést végleg kihúzták :'(
    remélem tényleg lesz olyan izgalmas mint ahogy blizz mondja. ha erről skillekről vki talál vmi hírt/linket az pm-be vagy vhol dobjon meg vele lécci

    Reply

  • avatar

    Isual

    |

    [reply]@balu840202 (#10):[/reply]Rajtunk múlik, hogy így is ésszel és “lelkiismeretesen” játsszuk a játékot és szerintem nem fogunk csalódni. No meg most nem lesznek feleslegesen eldobált skill pontok, hogy a végén rájöjj, hogy semmire nem használod, mert nem illik a stílusodhoz. Ez sztem arra ösztökél, hogy dolgozz ki egy stratégiát magadnak, hogy milyen kombó fekszik legjobban neked és azzal hentelt végig a storyt és megmarad a változtatás lehetősége, így változatos lesz a karaktered, nem unsz rá, hogy mindig 35-ös Tűz Golemre és a 40-es Csontdárdára rakod a pontjaidat és csak ezzel a két skillel “élvezed” a hentelést. Csak kicsi szemléletváltás kell és egy kis fogékonyság a stratégiára, variabilitásra és nagyon fogjuk ezt élvezni, nem kell félni. És legalább nem lesz elrontott 40-es szintű karakterünk.

    Reply

  • avatar

    butcher

    |

    [reply]@balu840202 (#10):[/reply]” Fokozottan figyeljetek arra, hogy ne fulladjon öncélú sírásba és átkozódásba a hozzászólásotok.”

    Reply

  • avatar

    liszkag

    |

    [reply]@balu840202 (#10):[/reply]Egyetértek veled abban, hogy a kihívást sokan megkerülik így. De akinek kell a kihívás az kifarmolja saját magának a dolgokat. Akinek meg nem kell az meg had gazdagodjék meg belőllük:D

    Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    “Fokozottan figyeljetek arra, hogy ne fulladjon öncélú sírásba és átkozódásba a hozzászólásotok.” – Nem sikerült.

    Reply

  • avatar

    Syrius

    |

    [reply]@Westy (#5):[/reply]skill / passive skill infók vannak már?

    Reply

  • avatar

    Radoxx

    |

    [reply]@Westy (#5):[/reply]Ott a pont!
    Ez az “egyszerre 6 féle aktív és 3 féle passzív skillünk lehet” dolog nem azt jelenti, hogy mindenkinek UGYANAZ a 6+3 féle skillje lesz, hanem az összes, az adott karakterrel a játékban elérhető és rúnákkal módosítható skill közül Te az éppen aktuális pillanatban egyszerre 6ot használhatsz fel. Ez egy rögzített dolog, amin azonban játék közben bizonyos helyzeteket leszámítva majd lehet módosítani az adott szituációnak megfelelően. (értem ezalatt, hogy például egy boss fight-hoz előtt valószínűleg egészen másként fogod kiválasztani a használni kívánt skilljeidet, mint mondjuk egy aréna harchoz)

    Reply

  • avatar

    Westy

    |

    [reply]@Radoxx (#6):[/reply]Nyilván csak harcon kívül tudod cserélni a skilljeid, alapnak vettem.

    Reply

  • avatar

    Radoxx

    |

    [reply]@ (#2):[/reply]Aréna harc közben egészen biztos vagyok benne, hogy nem lehet majd változtatni a korábban kiválasztott skill összeállításunkon!

    Reply

  • avatar

    Westy

    |

    6 skill helyed van, ide a 25 skilledből berakhatsz bármennyit:
    25*24*23*22*21*20 lehetőséged van erre.
    Ezeket mind 5 féleképpen rúnázhatod.
    És a passziv skilljeid közül berakhatsz még hármat.
    Lesz elég build, ebben biztos vagyok.

    A lényeg az, hogy bármikor cserélgetheted a skilleket.

    Reply

  • avatar

    hu1994

    |

    Ezt lehet csak én nemértem :D?
    Szóval skillekre nem kell pontokat tenni csak feloldódnak? és azt használok amit csak akarok?(nemeléág hoy statokra nem rakhatunk ide sem :( ) És akkor pl ha itemem ad (ez 1 példa) 10 dext és 1 képességhez az kell hoyg erősebb legyen akkor erősebb lesz valamivel ?

    Reply

  • avatar

    Syrius

    |

    Akkor végül nem is lesz olyan, hogy egyedi karakter spéci “skillel” mert minden karakter ugyanolyan lesz és a party elején eldönthetem, hogy mit használok? Vagy bármikor módosíthatom?

    Ha ez így lesz akkor viszont a cuccoknak kell majd nagyon spécinek és sokrétűnek lenni, hogy eltérőek legyenek majd valamennyire a karakterek. Ne mindenki egyen szerkóban meg a legjobb skill betöltéssel játszon.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    Esélyes hogy csak összeomlott.

    Ez a bármikor bármit megváltoztathatsz nagyon bejövős, de remélem hogy combat alatt vagy aréna meccsen ez le lesz tiltva.

    Reply

  • avatar

    Puszta

    |

    Na ez érdekes lesz, erről remélem minél előbb lesz egy kiveséző írás. Apropó a diablo3.incgamers.comon ha jól látom karbantartás van? Vagy annyira megnövekedett az oldal forgalma, hogy nem bírta?

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.