Mit csináljak ha végigtoltam Hellt?

Westy . Hírek 239

Irány Inferno!

Kevin Martens a játék nehézségi fokairól:

Balance must be maintained for both players types, and everyone in between, which can be tricky. Ultimately, it’s going to take the game’s harder difficulty modes — Hell and Inferno — to challenge the limits of the best Diablo III players.

Tehát tudjuk, hogy lesz Hell és Inferno és ez a screenshot tanúskodik róla, hogy lesz Nightmare!
Mire várhatunk Infernon? Azt még nem tudjuk. Abban viszont majdnem biztosak vagyunk, hogy valami speciálisra, nem csak az eggyel nehezebb végigjátszása lesz a játéknak. Itt fog zajlani az endgame.

Ti milyen endgamere vágynátok?

Forrás:

Comments (18)

  • avatar

    Professor J

    |

    Hell után még rengeteg tenni való van, receptek, ideális Skill/Passzív Skill összeállítás, PvM-re, PvP-re, Artisanok fejlesztése,gemek upradelése, story elemek. Én mondjuk örülük még egy nehézségi foknak, még több kihívást hoz a játékba.

    Reply

  • avatar

    Boci

    |

    Infernot úgy képzelem el, hogy előbb fel kell gearelni a karikat majd felgearelt partyval lehet próbálkozni :). Lassan lehet ezután Inferno szintű geart gyűjteni, amivel akár végig is lehet menni egy idő után, de biztos sokan nem tudják majd végigtolni, ahogy a WoW instákat sem tudták sokan megoldani.

    Reply

  • avatar

    Ex3cutor

    |

    [reply]@Westy (#15):[/reply]Azért írtam, hogy valami hasonló!!! Szerintem azért van köze hozzá, mert a Torchlight-ban egy random map-en egy random quest-el generált szintet toltál mindig. Nekem nagyon úgy tűnik, hogy amit leírtál ott pedig egy nagyobb változatosságot ígérő quest/map pool-ból fogja szerkesztgetni a főküldetéseket a véletlen generátor, esetleges mellékküldetéseket közbeiktatva. Ebben az esetben is a végtelenségig megy, csak next level helyett next game van. :)

    Reply

  • avatar

    Westy

    |

    [reply]@Ex3cutor (#14):[/reply]A Torchlightban volt egy dungeon, ami ment a végtelenségig. Köze nem volt ahhoz, mint amit írtam.

    Reply

  • avatar

    Ex3cutor

    |

    [reply]@ (#13):[/reply]Ahhoz klasszisokkal jobban kellene megoldaniuk mint a Torchlight-nál, mert ott is valami ilyesmi volt. Gyanítom, (vagy inkább remélem :) ) hogy nem csak ennyire egyszerű lesz.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Westy (#12):[/reply]Ha ez viszont igaz lenne, akkor szavatolná az újrajátszhatóságot nagyon-nagyon hosszú ideig.

    Reply

  • avatar

    Westy

    |

    (Csak zárójelben jegyzem meg, mert semmi nincs ebből igazolva, de volt szó régen egy olyan rendszerről, amivel véletlenszerű encountereket voltak képesek a Blizzesek létrehozni. Ez úgy néz ki, hogy egy véletlenszerű kinézetű mapon, egy random, több lépcsőből álló questet kell végrehajtani, változó szörnyekkel és bossal a végén. Lehet ilyen rendszereknek fog helyet adni az inferno nehézség, így afféle dinamikus endgame content lesz.)

    Reply

  • avatar

    Ex3cutor

    |

    Arra leszek nagyon kíváncsi, hogy a pálya Infernon ugyanaz lesz-e mint az előző 3 nehézségen, vagy esetleg egy speciális, instance szerű, nagyon coop-ra tervezett dolog.

    Reply

  • avatar

    Jason

    |

    Az milyen jó lenne ha bizonyos itemek és/vagy receptek csak Inferno nehézségi szinten esnének.

    Reply

  • avatar

    Syrius

    |

    Én úgy képzelem el, hogy ez a szint csak lvl60on nyílik majd ki előttünk, és innen esik majd mindenből A legjobb.
    Minden terület azonos /barominehéz szintre beállítva minden pillanatban ott lebeg a halál szele… brrr

    Reply

  • avatar

    MakkaiGabi

    |

    Én azért nagyon bírtam az Andariel, Mephisto, Diablo, Baal runt… :) A nehézségi fokozatokról pedig: minél több, annál jobb!

    Reply

  • avatar

    jegeske45

    |

    Sziasztok, mivel a kezdetek óta lesem az oldalt, időszerűnek láttam a regisztációt végre :D. Emlékszem mikor még csak halvány lepkefingnyi hirek voltak az oldalon a kezdetekben valamint örültem, ha heti rendszerességgel jön vmi kis info morzsa, de kitartó voltam, bár nem kommenteltem soha most már eljött az én időm is :D hahaha. A témához kapcsolódóan sztem azért kell az inderno, mert ha emlékeztek bashiok anno bekékelte nekünk, hogy merőben átdolgoztak az endgamet, hogy ne 600 ezer baal ranhoz hasonló módon lehessen elérni a lvl60-at szerintem ezzel akarják szinesebbé tenni, hogy ne a runokról szoljon a játék.

    Reply

  • avatar

    cropment

    |

    [reply]@jeneas (#3):[/reply]Mindenképp 60-as szintre van tervezve szerintem. Márpedig úgy hogy egy átlag játékos átlag gear-el mozdulni se bírjon inferno-n :D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@jeneas (#3):[/reply]Majd kitalálják, de simán elképzelhető a just for fun jelleggel.
    De ha a nehézségről beszélünk én az infernóra a úgy tekintenék mint egy olyan nehézség ami folyamatos koncentrációt igényel, és keményen megbünteti azt ha lankad a figyelem.
    Tudd mikor melyik képességet kell használni, tudd, hogy melyik mobnak mi a gyengélye stb.stb.. a bossoknak extra csak ott látható képességek meg hasonlók. Valami olyan kihívás ami nem azt jelenti hogy 10k hp helyett 30k hp-ja van az adott bestiának.

    Reply

  • avatar

    cszn

    |

    [reply]@jeneas (#3):[/reply]Igen. Erre én is kíváncsi lennék. Egy egész új nehézségi szinthez kell kihívás és fejlődési lehetőség.

    Reply

  • avatar

    jeneas

    |

    Na akkor ez hogy lesz megoldva? Mert ugye a level cap 60 ezt most megtartják és beraknak egy esetleg lvl 60 utáni “just for fun” nehézséget vagy besűritík a 30-60 közé? ( a normalon kb lvl 30-at fogjuk elérni ha jól tudom)

    Reply

  • avatar

    Westy

    |

    [reply]@Boci (#1):[/reply]Majdhogynem 100%-ra mondom, hogy lesz új nehézségi fok. Direkt a Hell után írja az infernot. Egyébként is, nem nagyon hiszem, hogy véletlenül elszólta magát írásban Kevin Martens. Közölni akarták velünk ezt, ennyi.

    Reply

  • avatar

    Boci

    |

    Megy a találgatás, hogy elszólás, elírás vagy átnevezés történt :).

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.