Ha meghalsz – nincs loot

Aleph . Hírek 388

Érdemes egy pillanatra elmerengeni azon a pillanaton amikor a húzós boss fight közepén pont a boss halála előtt egy másodperccel halunk el és ezért kimaradunk a kemény dropokból. Persze én már eléggé várom, hogy valami ilyesmi miatt lehessek végre ideges.

Ugyanis a Diablo 3-ban ha a karaktered halott a boss megölésének pillanatában, akkor nem kapsz lootot. Ez egyértelműen csökkenti a potenciális hasznos zsákmányok számát a társaid és magad számára. Azonban ha meghalt a karaktered, akkor még mindig fel tudják kelteni a pajtásaid és nem kell visszafutnod.

Tetszik a rendszer, vagy egy kicsit “softcore” ?

So apparently the way it works now is that if you die and youre not near the boss when you do so, you get no xp or loot…. so if I die and the bosss is close enough to dead that my team can handle it by himself and still drag the boss far enough away to make me not get any loot or xp, and hes too much of an asshat to come and res me for just that reason… im screwed. thats basically what youre telling us?

Zarhym: Your party member isn’t going to get any additional rewards or loot if she kills the boss while you’re dead. In fact, it’d be more beneficial for her if you were alive, as something might drop for you she wants. If she kills the boss alone, she gets loot for one person. If you kill the boss together, you each get loot for one person, slightly increasing the odds something good will drop for one or both of you. If you’re a good sport and share drops you can’t use, but she can, then you’re encouraging teamwork and fair play.

If your party member is going to make sure you stay dead, it’d be for no other reason beyond causing you grief — like I said, this person won’t benefit at all from you being dead. In that case, this isn’t a person you should continue to group with.

Forrás: diablo.incgamers.com

Comments (37)

  • avatar

    Bright

    |

    [reply]@Boci (#29):[/reply]épp ezért írtam hogy azt kell játszani, mert ott kevesebb lesz a vásárolt cuccos kari, értékesebbek lesznek a tárgyak xd, meg hát az a kihívás :D

    Reply

  • avatar

    Aleph

    |

    [reply]@Bali007 (#31):[/reply]Ühüm, nem. Amit egyszer megvettél rmah-an az nem kerülhet HC karakterhez.

    BTW: ne etessétek a trollt, plz.

    Reply

  • avatar

    Trenyo

    |

    [reply]@Adam (#33):[/reply]Csak online fog működni a játék, így nem biztos hogy lesz tört verzió sem, mivel kell battle.net account és cd kulcs is :)
    Diablo3-as oldalon kijelenteni hogy nem veszed meg :)

    Reply

  • avatar

    GameSpy

    |

    [reply]@Adam (#33):[/reply]Ne reklamozd azt,hogy lopsz,

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    *Senkit se érdekel a nyomorom.*

    Reply

  • avatar

    Westy

    |

    [reply]@Bali007 (#31):[/reply]Külön lesz a közös stash szerintem, a HC és Normál el lesz szeparálva.

    Reply

  • avatar

    Bali007

    |

    De a hc kari is hozzáférhet a RMAH-hoz, normál karival megveszi a cuccot, majd berakja a közös stashbe vagy haveron keresztül átadja.

    Reply

  • avatar

    Hiftu

    |

    [reply]@Boci (#29):[/reply]Ne felejtsük el a nagy igyekezetben a gold AH-t sem. Ott tudnak venni a HC karakterek cuccokat.

    Reply

  • avatar

    Boci

    |

    [reply]@Bright (#25):[/reply]HCben nem lesz RMAH, ott csak max külső oldalakon tudnak itemet venni (ha lesz egyáltalán külső oldal az alacsony kereslet miatt).

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Nem kell megijedni, a boss halála előtt többnyire feltámaszt majd a haver.

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    [reply]@Rakamaz (#26):[/reply]lag az még oké előfordulhat. de a figyelmetlenség már kevésbé -.- mert megint oda lyukadunk ki hogy kényelmesen kikapcsolt monitor mellett elég 2gomb és a boss halott. ettől a mentalitástól higulnak a játékok….
    az hogy mennyi dmg-t tol ki és az alapján osztaná a lootot azt is meglehetne kerülni ha kitapasztalják a küszöb értéket, meg az mf rendszer 1 az 1be kuka: mf miatt nem lesz jó sebzésed így a küszöböt nem éred el, és amit xtra ként kapsz megy is a levesbe és kb ugyan ott vagy mintha nélküle

    Reply

  • avatar

    Rakamaz

    |

    Hát ezt csinálhatták volna kicsit ésszerűbbre is:
    – Ha lag vagy kicsi figyelmetlenség miatt elpatkolsz, idegesítő lesz a loot hiánya.
    – Gőzöm sincs mibe kerülne, de a játék figyelhetné a játékosok sebzését, aktivitást, és ez alapján simán eldönthető lenne, hogy ki érdemel loot-ot és ki nem a csapatból, legyen az akár halott vagy élő.

    Reply

  • avatar

    Bright

    |

    [reply]@ (#24):[/reply]De az emberekben megvan a versenyszellem. Amúgy meg hc, ott kevesebb ember fog vásárolt cuccokban futkozni. De így is úgy is lesznek olyan emberek akik megveszik a cuccokat. Nálam ez tönkre vágná a játékélményt, és az az “igen végre esett egy soj” érzést amit többnapnyi run után érez az ember.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Adam (#22):[/reply]Ez a sírás már annyira unalmas.
    Nem tökmindegy nektek hogy Zsolti Karalyapusztafalvából miben rohangál ha úgysem látjátok, vagy maximum annyit belőle hogy megvette ah-n a cuccot amit eladtál neki?
    A játék lényege még mindig az hogy egyedül / barátokkal vagy akár ismeretlenekkel együtt közösen játssz, és érezd magad jól.

    Reply

  • avatar

    Aleph

    |

    [reply]@Adam (#22):[/reply]EZT akarja a Blizzard!!!

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    De jó most meg ez lényeg hogy az AH-ban gearelődjünk…

    Reply

  • avatar

    Nabunaid

    |

    Ebben a “halott karakter nem kap zsákmányt” dologban az is bent van azért, hogy ne legyen egyszerű húzni high end karakternek a kicsiket. Szépen is nézne ki, ha pl. egy 15-ös karakter már hell Diablót ölne csak mert segítenek neki. Ott meg ugye csúnyán néz a boss és a kiskari halott…

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    hát én annyira nem félek, wowba is lehetett szemétkedni bőven. pl ha vki partizott és után nindzsázni és más trollkodást végzett. akkor én meg mindig ráhúztam a mobokat. 4halálnál már sírt mind1iknek a szája hogy miért voltam szemét….
    hát eddig partym nincs (d2ben sem volt bár anno mikor lanon toltuk és 2pala zealel irtotta a hordákat az vicces volt :D) ha haverjaim közül 1 vesz dio3at akkor már mf megoldva tekintve hogy én “baglyasabb” módon tudok hozzá állni a cucc szerzéshez…ha partyzni akar velem lehet róla szó
    meg ahogy az idézet kommentbe is volt nem kell meghalni :D pici odafigyelés és máris “i will survive”

    Reply

  • avatar

    Hiftu

    |

    [reply]@Trenyo (#17):[/reply]Szerintem faluból csatába teleporton nem lesz cooldown (Ez a társ banner-jére kattintás.)

    Csatatérről (ami éppen üres) faluba teleporton pedig lesz cooldown.

    Ha távolabbi checkponton ébredünk, akkor lehet ilyet játszani:
    Halál -> Checkpont respawn -> Teleport vissza faluba (CD) -> click társ bannerjére -> gyilkolás megint.

    Reply

  • avatar

    Hiftu

    |

    [reply]@jeneas (#12):[/reply]Én is igy vagyok.
    Akarsz-e velem majd partyzni? :D

    Reply

  • avatar

    Trenyo

    |

    [reply]@Aleph (#16):[/reply]Nem tudom mit jelent a banneres teleport :) de a faluba bármikor fel tudsz teleportálni, ha nem vagy támadás alatt.

    Reply

  • avatar

    Aleph

    |

    [reply]@Trenyo (#15):[/reply]Nem mondták, de sanszos hogy a banneres teleportáláson CD lesz. Pont ezért, hogy egy soul stone átkötéssel ne lehessen negálni a death penalty-t.

    Reply

  • avatar

    Trenyo

    |

    [reply]@Aleph (#14):[/reply]Akkor felteleportálsz a faluba ;) de egyébként igazad van :)

    Reply

  • avatar

    Aleph

    |

    [reply]@Trenyo (#13):[/reply]Ne keverd össze a last checkpointot és a belépő falut egymással. Last checkpointon ébredsz halál után, a belépő faluban van zászló és oda kerül a karaktered belépés után.

    Reply

  • avatar

    Trenyo

    |

    A harcba visszatérni nem lesz nehéz, mivel olvastam egy külföldi site-on a bétával kapcsolatba egy dolgot.
    Minden karakternek lesz egy egyedi zászlója, amin achivmentek lesznek jelen kis kitűzőként illetve egyé dolgok lesznek a zászlón.
    Ha egy játékban vagy, akkor a város főterén ott lesznek ezek a játékban lévők zászlajai, és ha rányomsz egy ilyen zászlóra, akkor oda teleportál ahol az illető van.
    Tehát ha meghalsz, biztos lesz 20-30 másodperc amíg újraéledsz a faluba (ugye nem kell a holtestedet keresni mert minden cucc rajtad marad )
    A faluba rányomsz a társad zászlójára és máris a csatában vagy újra.

    Reply

  • avatar

    jeneas

    |

    Én is itt tervezem összeszedni majd a partyra valót, mert nekem se nagyon van haver aki megvenné majd a játékot. :)

    Reply

  • avatar

    Jason

    |

    [reply]@CraftyFOX (#8):[/reply]Na nekem meg pont az a problémám, hogy nincs egy haverom se akivel tudnám majd tolni.Remélem majd itt találok pár játékos társat.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Aleph (#9):[/reply]Ohh hát 3 embert tényleg nem nehéz összeszerezni, sőt ha lesz fórum akár itt is indulhat majd partiszervezés.

    Reply

  • avatar

    Aleph

    |

    [reply]@CraftyFOX (#8):[/reply]Ha egyszer bebizonyosodik, hogy lesz guild rendszer, akkor támogatni fogjuk a guildek/klánok/etc szerveződését, hogy akinek nincs 3 diablós ismerőse, az se szenvedjen kárt.

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    Itt is meg az előzőnél is (a looton élősködés cikk) elolvastam az összes kommentet és arra a megállapításra jutottam, hogy mindez akkor érint valakit úgy egyáltalán, ha nem tud magán kívül még 3 megbízható játékost találni, ami szerintem már alapból is elég szomorú. Az én problémám teljesen más jellegű, nekem pont az a baj, hogy 4 en leszünk csak 1 partyban de már most több mint 4 csapatra elég ember jelezte, hogy “alig várja hogy kijöjjön mert majd csapatjuk együtt” nem győzöm majd beosztani, hogy mikor melyik megbízható társammal csapassuk együtt nemhogy random arcokra szorulnék. Pl a lootolós dolgon sem fogunk vitázni, ma én MF-olok mellettük és ők a body guardok, holnap cserélünk (már ha a rendszer tényleg ezt a mutatványt támogatja) hétvégén meg mindenki fogja a legjobb karakterét a legjobb gearjét azt megyünk az arénába pusztítani. Természetesen mindenki a legjobb tudása szerint segíti a másikat, feltámasztják egymást és ha tudják kihúzzák a bosst amíg valaki visszaér, az egész csapatmunka kérdése, amiről állítólag szól majd a játék.

    Azt javaslom, aki ezzel nem így van , az használja fel akár az itt meglévő közösséget és gyűjtsön gyorsan megbízható játéktársakat/barátokat, és ha sikerül, elfelejtheti a sok pancsert, önző meg rosszindulatú random noobot. 3 ember nem túl sok, és azzal már full party van.

    Reply

  • avatar

    belaneni

    |

    [reply]@sstormleader (#4):[/reply]Teljesen egyetértek!

    Reply

  • avatar

    sstormleader

    |

    [reply]@Aleph (#5):[/reply]Frissítő, valóban :D

    Reply

  • avatar

    Aleph

    |

    [reply]@sstormleader (#4):[/reply]Flux babatestápoló finomságú posztjait imádom. :)

    Reply

  • avatar

    sstormleader

    |

    Sőt, IncGameren olvastam egy nagyon jó kis indoklást, ami a rendszer mellett érvel (saját szabad gyorsfordítás, csak hogy átjöjjön a lényeg):

    “Van egy javaslatom: ha akarsz Diablo dropokat, ne halj meg! Gyakorlatilag nem is jár a halálért büntetés softcore D3-ban, és bármelyik kattintgató idióta zergelve vígan tolhatja a játékot, de most már az is túl nagy kérés, hogy legyél jelen nem-szellem alakban, hogy felvedd a lootod?

    A D3 nem egyenlő a D2-vel, de mégis… ha D2-ben meghaltál, és nem értél vissza a csatába időben, semmi sem maradt neked, csak cracked sashek, ami a többieknek nem kellett. Szóval mostmár, hogy egyéni dropok vannak a D3-ban, akkor is kéne egy, ha nem vagy jelen?

    Persze, jó lenne, ha a csapatod megvárná, amíg visszaérsz a checkpointtól, de ők sem csak álldogálnak kő-papír-ollózva, hogy elüssék az időt; ugyanazzal a bossal és a minionjaival küzdenek, aki téged is megölt, valószínűleg ők maguk is halál-közelben vannak, és a harc éppen most vált még nehezebbé, mert a hülye fejed méltóztatott meghalni. Szóval mostmár az ő hibájuk, hogy nem várnak rád? Egyszerűen… nem.”

    Reply

  • avatar

    soulles

    |

    Akkor lehet majd listát vezetni arról, hogy a public jákokban ki támaszt fel minket, illetve ki nem, tehát kivel lehet játszani, és kivel nem. Igazából ez egy hülye rendszer. Ha 2 perc alatt lejutunk egy-egy boss-hoz, akkor mindegy, de ha kell hozzá vagy 10 perc, akkor ez több, mint idegesítő – mármint az, ha valami hülye nem támaszt fel. Plusz ugye akkor pub játékokban senki sem akar majd meghalni, mert ki tudja, hogy feltámasztanak-e minket, ez pedig fejetlenséghez fog vezetni imo. Elég megnézni a D2-ben HC-ben mi megy egy-egy act boss-nál…

    Reply

  • avatar

    sstormleader

    |

    Én megint csak az előző rendszerhez, meg a wowoshoz tudok hasonlítani. Azoknak a negatívumai ezt elfogadhatóvá teszik.

    Reply

  • avatar

    brianaspirin

    |

    ha jól értem, akkor ha harcközben meghalok és a boss is megdöglik amíg én a földön oszlódok, majd ezután támasztanak fel, akkor sem kapok lootot.
    DE
    ha meghalok és resurrektálok egy waypointnál, és mielőtt visszaérnék meghal a boss, kapok lootot?
    vagy harc közben egyedül nem lehet feltámadni (mint mondjuk wow-ban)?
    lehet e majd resetelni a bosst?
    megannyi kérdés és oly kevés válasz

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.