Hírek a Gamescomról #1: Inferno nehézség

Westy . Hírek 343

Bizony, bizony, az Inferno most már hivatalosan is a játék negyedik nehézsége és egyben az endgame content szolgáltatója is.
Mi is lesz benne pontosan? Jay Wilson válaszolt a kérdésre:

Monsters will see an increase in health, damage, damage resistances and aggression in Inferno. They’ll also have access to a larger suite of powers in Inferno, making minions and boss monsters even tougher. Expect a tougher game across the board, with broader than ever challenges even for the most skilled demon hunters.

“The idea was that we wanted a difficulty mode where the entire game was viable,” Wilson says. “So you don’t have to pick and choose key areas [to replay].” Diablo III’s Inferno difficulty, he says, will be “very difficult, very challenging,” presenting a “flattened” difficulty experience that Blizzard hopes will provide a more balanced, but more challenging end game for Diablo diehards.

That “flattened” difficulty will mean, Blizzard hopes, that players revisit the entire world of Diablo III seeking bigger and bolder challenges, not just go on “Mephisto runs” or fight a specific breed of minion in search of experience points and sweet loot drops.

Az Inferno  tehát akkor fog elkezdődni, amikor elértük a hatvanas szintet, ekkor már csak az itemek megszerzése lesz a célunk, amire egy egész nehézség rendelkezésünkre áll majd. Elvileg szuper challenging lesz és megoldották, hogy ne egy-két bosst farmoljon a nép, hanem szépen eloszoljon mind a négy Act között.

Kicsit vakargatom a fejem a hír hallatán. Továbbra sem tudjuk, hogy lesznek-e direkt csak Inferno nehézségen elérhető questek, eventek, vagy tényleg ugyan azt játszatják velünk végig negyedjére is .  Bízok benne, hogy az új gear, skillrúnák elég csábítóak lesznek és a játék randomitáson alapuló változatossága jó ideig el fog látni minket tartalommal, de elég lesz ez hosszútávon? Tíz éve még nem létezett az “endgame content” mint fogalom, de ma már igen és sokan kifejezetten csak a játék végén elérhető tartalmakra vágynak.

Mit szóltok a bejelentéshez?

#Update 1: Lesz egy külön item kategória, amit csak Infernoban lehet megtalálni. Ezeknek a tárgyaknak mind teljesen különböző über-epic kinézetük lesz. Lesz pár rúna is amit csak itt lehet majd megtalálni (level7?), arról nem szól a fáma, hogy azokhoz is csinálnak e külön effektet.

#Update 2: Meglepően sok embernek tetszik az ötlet, mivel így a játék egészében kereshetünk majd itemeket, nem csak az utolsó 1-2 Actban mint régebben és nem csak endgame Raidekben/instákban, mint az MMO-kban. Természetesen az egész content fel lesz skálázva jó nehézre. Act 1 ugyanakkora kihívás lesz, mint Act 4.

Forrás:

Comments (22)

  • avatar

    Nob

    |

    Nagyon kiváncsi vagyok erre az Inferno fokozatra, remélem nem lesznek onehit halálok mint d2-ben.

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    [reply]@Balor (#18):[/reply]homályos az emlékeim a heroic kulcsokkal kapcsolatban. de azt tom hogy kisebbekhez nem kellet sok minden a nagyokhoz meg asszem csak quest és norm befejezés.
    meg ha tényleg naxx-ot rommá farmolták és minden megvolt, nomeg elit klánról van szó és azt mondod hogy a wotlk könnyű volt akkor az az 1hét sztem túlzás mert akkor kevesebb alatt is lenyomták volna.
    ((“Csak ott már nem lehet azt megcsinálni,hogy ha pl. soloba nem tudok leverni 1 adott bosst,akkor elmegyek lépek pár lvl-t aztán félkézzel megy ,mert itt már nem lessz több lvl” ha ezt arra érted hogy wotlk után bc-s instákat irtod egyedül akkor vmit félre értettél.))
    “Igen “max szinten kezdődik a játék” mert addig tanulod a karidat és a lvl-t hajtod.Max szinten kezded el felcuccolni.Max szinten van meg minden skilled,max szinten éred el a max szintü crafted recepteket” pl huntinál mit? tanulod elnyomni az aimedet? vagy a retri pala crusader strikeját. ugyan!
    lvl 70re főbb skilleket tud ismered. kevés olyan skill van 70+ után amit nonstop nyomod vagy bread-and-butter jellegű, wotlk volt recept orientált hogy tudj gearelni mert bc-ben a jobb receptek kemény isnták trashjeiből estek és nagyon drága cuccok kelletek. így bc idején nem igazán érte meg highend recit gyártani magadnak.
    eddig úgy nézki hogy dio3ban lvl30ra már minden skillt tudsz használni hellre már ismered a karid. szal csak a nonstop baalrun meg mephi runokat akarták felszámolni, csak infernora lehetne több látni való mint a gear meg a kemény mobok.

    Reply

  • avatar

    Chrose

    |

    KIRÁLY ötlet ez az inferno dolog. DE: ha végig ugyanolyan nehéz lesz, és érdemes lesz az összes actot végigkutatni jó cuccokért , akkor az act 3-4 már könnyebb lesz. Nekem igy jön ki logikusan: act1-2-megkapok egy két jó cuccot, és mivel act3-4 ugyanilyen nehéz, egyre könnyebb lesz haladni a javuló gearrel. Mi a véleményetek erről?

    Reply

  • avatar

    piromaca

    |

    Öszinten szólva én nem örültem volna annak, hogyha lenne valami tényleges endgame content (mint pl wow raid, vagy valami olyan új játékmenet, ami csak max szinten érhető el). Nekem a diabló nem erről szól. Hanem arról, amiről a D1 és D2: random pályák végtelen henteléséről, és minden kill után/láda felnyitásakor arra várok, hogy valami igazán epik kerüljön a kezem közé. Ez a játék erről szólt, ettől lett “híres”. OK, lehet, hogy ami 10 éve jó volt az ma már nem jó, de ki tudja… Lehet, hogy mégis.

    Reply

  • avatar

    Balor

    |

    [reply]@Jerevinan (#11):[/reply]Igen “max szinten kezdődik a játék” mert addig tanulod a karidat és a lvl-t hajtod.Max szinten kezded el felcuccolni.Max szinten van meg minden skilled,max szinten éred el a max szintü crafted recepteket.A WoW-os megjegyzéseidre annyit “jött a bc csak annak nem volt cucca aki nem akarta” sokan az instákhoz kellő kulcsokat nem tudták megszerezni.”mesélte hogy eredetin a legjobb klán 1 hét után full tesco (ergo csak zöld meg a questekből eső kékkel) leverték és akkor wotlk volt kikáltva hogy milyen kemény (bár azért keményebb is volt mint az elődei)” igaz előtte Naxx-ból kifarmoltak mindent maguknak és az 5fős HC-k is lilát dobtak…és pont a WoTLK volt eddig a leggyengébb /kulcs is csak Malygoshoz kelett/.Bedobtak még 1 szintet a Blizesek,szvsz felesleges ennyire felosztani.Ha ott esnek a legjobb cuccok oda megy mindenki.Csak ott már nem lehet azt megcsinálni,hogy ha pl. soloba nem tudok leverni 1 adott bosst,akkor elmegyek lépek pár lvl-t aztán félkézzel megy ,mert itt már nem lessz több lvl

    Reply

  • avatar

    Hiftu

    |

    Szerintem olyan lesz, hogy végégtolod hellig, aztán jó sokat szenvedsz infernón act1-en, visszalépsz hellre kicsit fellélegezni. megint infernó, megint vissza, stb..

    Reply

  • avatar

    gyufa

    |

    GW-ban van pont ugyanez, hogy az egészet újra lehet játszani maxos karakterekhez beállított nehézségi fokozaton. Szerintem ez D3-nál is be fog válni.

    WOW-nál jelentős különbség van a questelés és a raidelés közt, de D3-nál nem lesz ilyen különbség a játékmenetben a max szint elérésével, úgyhogy nem lesz a max szinten kezdődik a játék dolog.

    Reply

  • avatar

    varti

    |

    Szóval:
    Lesz egy olyan szint, amit csak azért generáltak a játékba, hogy ne éledjen újra az itemhajszolás végett folytatott runolás korszaka. Tehát ez gyakorlatilag – diablo 2-es kifejezéssel élve -, egy alvl 85-ös fokozat, aminek a célja az, hogy ne csak azokra a kifejezett helyekre menjenek az emberek farmolni, ahol a legnagyobb eséllyel esik ez vagy az a dolog, hanem oda, ahová éppen kedvük szottyan.

    Ellenben az számomra nem derül ki egyértelműen, hogy ezt az actet is elejétől kell végigjátszani, vagy hell kipipálása után infernon bárhová eljuthatunk?

    Reply

  • avatar

    Boci

    |

    Kb egyébként olyan lett amilyet elképzeltem. Végigtolod hell végéig, meglesz a 60, farmolsz gear-ért, aztán partyban lehet tolni infernot.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Jerevinan (#11):[/reply]Szerintem emiatt nem kell aggódni, 3-4 hónap fog legalább kelleni azoknak is, hogy Hell végigtakarítsák, akik kevesebb játékidővel rendelkeznek.

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    [reply]@Dyingsoul (#5):[/reply]ez a max szinten kezdődik a játék szlogen wow-ban hallottam de ott is kiverte a biztosítékot. sima alap wow-ot törten toltam (kb 3napig) de ott is és amit hallottam eredetin is akinek volt szet cucca ő már valaki volt mert kemény volt. jött a bc csak annak nem volt cucca aki nem akarta. normál csapattal szépen végig farmolgatva az instákat gearelted magad. wotlk-ban mikor ulduart behozták haver mesélte hogy eredetin a legjobb klán 1 hét után full tesco (ergo csak zöld meg a questekből eső kékkel) leverték és akkor wotlk volt kikáltva hogy milyen kemény (bár azért keményebb is volt mint az elődei)
    szóval ezek után ez a “max szinten kezdődik a játék” szlogen kiábrándító. mert addig mi van? krumpli hámozás?
    szóval az infernon ahogy fent a postban is írva vagyon legyen néhány xtra dolog hogy érdekes is legyen. (eddig palával a sima dio2öt minimum 20x toltam végig, ezért ha lesz még 1 nehézség legyen benne több is mint a többi 3ban ha már player szint nem lesz)

    Reply

  • avatar

    Syrius

    |

    én nagyon örülök :)

    Reply

  • avatar

    Isual

    |

    [reply]@Boci (#8):[/reply]Köszönöm!

    Reply

  • avatar

    Boci

    |

    [quote]Idézet: @Dyingsoul (#5):
    Szerintetek nagy hülyeség/ökörség/vakmerőség NEM Normal-on kezdeni a játékot, hanem egyből Nightmare-en, vagy alapból kötelezően Normal difficulty-n kezdhetsz majd csak bele a dologba?
    (Sry, ha butaságot hoztam elő)[/quote]
    Nem tudod nem normalon kezdeni, mert csak akkor unlockolodik a nightmare fok, ha előtte már normált végigtoltad. Na meg értelme sem volna, mert az első zombit sem tudnád leverni 1es karival Nightmareben.

    Reply

  • avatar

    Isual

    |

    [author]Dyingsoul (#5):[/author][quote]Nekem tetszik az ötlet! Igaz, 4-edjére végigtolni ugyanazt a játékot… [/quote]
    Pont ugyan ez fogalmazódott meg bennem is.
    Mármint nekem így első gondolatra sok 4x végigjátszani ugyanazon karakterrel ugyanazt a storyt. Értem, hogy ez a 4. már “élményhentelés” és emellett nagy kihívás ez tetszik is, csak nem tudom, hogy lesz-e kedvem, ha odaérek.
    Szerintetek nagy hülyeség/ökörség/vakmerőség NEM Normal-on kezdeni a játékot, hanem egyből Nightmare-en, vagy alapból kötelezően Normal difficulty-n kezdhetsz majd csak bele a dologba?
    (Sry, ha butaságot hoztam elő)

    Reply

  • avatar

    Svindler

    |

    A véleményem a következő. Ha megveszitek a Dio3-at, akkor hányszor szeretnétek végigjátszani? Én tuti nem egyszer, így ha 4szer kell ugyanazokkal a küldetésekkel, ámde véletlenszerűen generált mapokkal, és valóban nagyobb kihívást jelentő ellenfelekkel.. ám legyen.

    Emlékezzetek vissza a második részre… indítok egy Nekrót..jáj 40. szint..elkúrtam mert másra kellett volna talentelnem.. namégegyszer. A 3-ban legalább ez nem lesz gond, mehetsz egyre feljebb a nehézségben.

    Mindezekmellett nem hiszem hogy nem tennének bele extrát az Inferno nehézségbe a fent felsoroltakon kívül.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    Nekem tetszik az ötlet! Igaz, 4-edjére végigtolni ugyanazt a játékot… Bár ha belegondoltok itt már a játékos válláról leveszik a legnagyobb terhet: az xp-szintek grindelését. A kékeket olvasván nekem is megfogalmazódott a fejemben az UPD2 utolsó mondata: “Act 1 ugyanakkora kihívás lesz, mint Act 4.” és ez szerintem fergeteges ötlet! Nyilvánvaló, hogy normal fokozaton kell lennie egy bizonyos nehezítésnek az actokon haladván, hisz egyre nagyobb szinttel egyre nagyobb kihívással kell szembenéznie a játékosnak, ahhoz, hogy élvezhető legyen egy játék. Viszont mi van, ha eléred a maximum szintet? Nah kéremszépen ott fog kezdődni az igazi játék! Minden egyformán kutyakemény lesz!

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Szerintem a sok vérpistike örül, ha NM végéig eljut, nemhogy Inferno-ban farmol. Több kihívás? Kipipálva, alig várom. :)

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    karcsú….kétlem hogy annyi a content mint a többi szinten csak keményebb. kicsit kiábrándító

    kb így nézne ki:
    P – normot végig vertem és most?
    B – itt a nightmare
    P – kiírtva…
    B – hmm akkor itt a hell ez majd letöri a szarvad
    P – challange accepted and done!
    B – NESZE NEKED!!4! itt az inferno ezt csak neked raktuk össze…
    P – FE-JÜ-KET-VET-TEM! immár 4jére is. like a boss :D

    Reply

  • avatar

    vvega

    |

    [reply]@Dzsi24 (#1):[/reply]szerintem abból nem szabad kiindulni. majd hozzák a kiegeket dlcket tök mind1 minek nevezzük és így tolják mindig az “endgame”-t
    szerintem:)

    Reply

  • avatar

    Dzsi24

    |

    abbol kiindulva h a dio 2-t még ma is sokan jatszak,sztem elég lesz boven. :D

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.