The Towering Inferno

Westy . Hírek 515

Bár a Gamescom Diablo 3 interjúja és performansza a hivatalos források szerint szombat délre esik, ma sem lustálkodtak a fejlesztők:  részletes tájékoztatást kaptunk az inferno nehézségről. Röviden már beszámoltam róla pár hírrel ezelőtt, de most Nabunaidnak köszönhetően kezünk közé kaparinthattunk egy diasorozatot is. Az érdekesebb képeket egy ForceStrategy videó kiséretében a tovább után is beszúrom.

#Edit: közben ninjáztunk egy videót magáról a panelről is, enjoy (és köszi Balor)!














Ne felejtsétek tehát, az egész prezentációt itt találhatjátok!



(és igen, ismét az imdb címgenerátorát használtam, de milyen jól sikerült!)

Forrás:

Comments (12)

  • avatar

    Nomad

    |

    Meg kell mondjam nem hittem volna, hogy a tárgyak külseje pl armor sword(páncél kard) stb ilyen nyomi lesz.

    Reply

  • avatar

    Tristram

    |

    [reply]@Jason (#10):[/reply]Ha azt nézzük, mindennek arany ára lesz a játékban. :D

    Reply

  • avatar

    Jason

    |

    Lvl 7 -es skillrúnák aranyárban lesznek!:)

    Reply

  • avatar

    Rocador

    |

    omg I can’t wait

    Reply

  • avatar

    Tristram

    |

    Valaki felhomályosítana, miről is magyaráznak a kavicsokkal kapcsolatban? Annyit értettem, hogy csak az első 5 szint fog potyogni, a többit csak kombinálgatva lehet elérni, viszont azt nem mondták, hogy hány darab kell egy egyel jobbhoz? Eddig ugye 3 kellett, de a sok szint miatt ezt kicsit soknak találták, és felvetődött, hogy lehet 2 lesz ez az érték…

    Reply

  • avatar

    VampireLord

    |

    A prezentációban nekem ami legjobban tetszett, az a HELL fokozathoz társított screenshot, szerintem eszméletlen feeling lesz a Lángoló Pokolban mászkálni :O

    Reply

  • avatar

    Vikarius

    |

    Nah aki HC karival megcsinálja elsőként az inferno-t az kap béta kulcsot :D

    Reply

  • avatar

    Ashmagir

    |

    El vagytok tévedve.
    A Pokol nem a játékban van, hanem itt, amíg ki jön a játék :-). Az a szenvedés, azt kibírni :-)

    Reply

  • avatar

    Dzsi24

    |

    alig váárom már h infernon halomra szabdalhassam a szörnyeket :P:P

    Reply

  • avatar

    brianaspirin

    |

    [reply]@Nabunaid (#1):[/reply]szerintem csak egy “sima” rare item. gondolom itt más lesz a színkódolás mint a wow-ban vagy dio2-ben.

    amúgy meg, meddig kínoznak még minket? adják már ide a játékot, hogy halomra ölhessük a pokol gyermekeit :)

    Reply

  • avatar

    Dzsi24

    |

    [reply]@Nabunaid (#1):[/reply]a zöld cuccon én is elmerengtem ezen,h vajon set item lenne?:)

    Reply

  • avatar

    Nabunaid

    |

    Köszi szépen a kiemelésemet Westy, de igazán nem kellett volna… Bár azért posztoltam, hogy noszogassalak benneteket, no nem mintha lenne miért, hiszen ma azt hiszem bőven jobbak voltatok mint az incgamers, főleg mivel délután nem is tudtam elérni őket 1-2 órán át! :)
    Ami így feltűnt nekem a prezentációból:
    – a rúnák grafikáját átdolgozták, a korábbi pöckök /farkasfogak/ helyett kapott egy fémes keretet és az abban lévő gombok száma határozza meg a rúna szintjét
    – a drágaköveket is átdolgozták, nincs benne ismétlődés mint a korábbi verzióban
    – a barbár kritikus találati esélye 263%? O_o Felteszem azért, mert itt már az ellenfélnek is akkora elkerülési esélye /dodge chance/ van, hogy kell is a jó találathoz
    – a barbárcsaj 1908,3-as basic támadása vajon a sima, kézifegyveres ütése? mekkorát sebezhet mondjuk egy Bash? XD
    – a két magasszintű holmit bemutató képen a bal oldali egy narancssárga legendary item, de a jobb oldali miért zöld? Talán set item?

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.