Egy csomag hír a kékektől

Westy . Hírek 319

Jött tegnap óta pár apróbb info, én most nem foglalnám őket egyenként egyoldalas hírbe mint az Incgamers, ömlesztve kapjátok meg az anyagot.

  • Sokan féltek, hogy túl nehéz lesz az Inferno a Hardcore karakterek számára, ezért limitálják majd nekik ezt a módot. Bashiok lenyugtatta a kedélyeket: semmilyen korlátozást nem terveznek, sőt apróbb kinézetbeli ajándékokkal jutalmazzák az extrém nehézségben való részvételt.
  • A Blizzard előző játékaiban az attack per second másodlagos tulajdonságot +x%-os formában kaptuk meg, a Diablo-ban ez nem így lesz, itt majd egyszerűen egy számot kapunk csak pl. +0.37 attack per second. Az ok erre az, hogy szemléletesebb, kevésbé kalkulátorigényes ez a formula. A témáról bővebben itt olvashattok.
  • Felmerült a kérdés, hogy vajon túlságosan szűkös lesz-e az affixek változatossága a játékban, mivel a Gamescomon mutatott két tárgy nagyon hétköznapi, már-már WoW szerű statokkal bír. Szerencsére ez sem lesz így, hogy csak pár érdekességet említsünk lesz: arcane power növelő, fury költéskor gyógyító, gold find radius(?) növelő affix stb. Kék erre.
  • Ha valakinek van kedve kikocsikázni Rudolfplatzra és lefényképezni magát a Diablo utcafestménynél, megvan az esélye, hogy nyerjen egy bétakulcsot. Részletek a versenyről.
  • Úgy néz ki a fejlesztők ellőtték az összes puskaport a Gamescomon, már csak néhány apróságot várhatunk a QnA panel alatt szombat délben.

Forrás:

Comments (10)

  • avatar

    Nomad

    |

    Majd odarakom magam fotoshoppal a plakát mögé:D csak azt tudnám hogy:D

    Reply

  • avatar

    Jerevinan

    |

    [reply]@Morklin (#6):[/reply]%os rendszer lesz de az értéket nem %ban adják meg hanem az említet támadás időt mint az említett 0.34. ugyan az lesz csak a megjelenítés lesz más

    meg vicc hogy némely itemnek a statjai olyanok voltak mint a dio2nek. mert a wow item stat az diabloból jött -.- de örülök hogy jön új stat is

    Reply

  • avatar

    Rakamaz

    |

    [reply]@Cyberbeni (#7):[/reply]LOL Aztán meg eltünik a fekete lyukban…

    Reply

  • avatar

    Cyberbeni

    |

    mindenből a legnagyobb gold pickup radiusút kell felvenni, aztán elég lesz csak a leghátsó szörnyet távolról kinyírni, és a felénk száguldó arany kivégzi a többieket,

    Reply

  • avatar

    Morklin

    |

    Mondjuk a fix értékű attack/sec érték lassú fegyverrel nagyobb előnyt jelent mint gyorssal. pl: egyik fegyverem üt 3at mp-enként, a másik 3 másodpercenként üt egyet (tehát 0,333../sec) felveszek egy sapkát ami ad +1 attack/sec-et ezzel a gyorsabb fegyver lesz 4hit/sec (+33%) a lassú meg lesz 1,33 (+300%).
    Nyilván ez most extrém példa volt de a lényeg hogy ez a változás “kevésbé kalkulátorigényessé” nem tesz semmit hisz még ezzel a tényezővel is számolni kell, míg a százalékos érték ugyanakkora előnyt ad lassú és gyors fegyverrel is (imho)

    Reply

  • avatar

    Rakamaz

    |

    [reply]@andy (#3):[/reply]Sajnos “gold pickup radius” lesz ez nem pedig find, vagyis az aranyat távolabbról is felszedi a karid automatikusan.
    szerk.: lesz még a “extra health from health globes” + “health globe pickup radius”-t növelő affixek is ami pvp-ben egész biztosan hasznosok lehetnek.

    Reply

  • avatar

    andy

    |

    Az attack per second +0.valamenyi jó lesz. De az, hogy Jay Wilson szerint a szörnyek:
    erősebbek, gyorsabbak, agresszívabbak lesznek ez egy kicsit TVshop-os sztem!
    Semmivel nem lesznek gyorsabbak hellen, mint normalban vagy a D2-ben.
    Ez is ugyanolyan lesz, mint az elődei,(hál’ Isten) csak jobban fog kinézni és több lesz a variáció…
    Szóval ez kicsit olcsó, hogy több lesz a vér, meg erősebbek lesznek!(alap)

    Reply

  • avatar

    andy

    |

    [reply]@Depyangel (#2):[/reply]A gold find radius az a hatókör , ahol plusz % goldot kapsz a moboktól sztem…

    Reply

  • avatar

    Depyangel

    |

    Szerintem a Gold Find Radius azt akarja jelenteni, hogy ugye ha közel mész az aranyhoz automatán felveszi a karakter, lehet ezzel növekszik a sugár és távolabbról is felveszi automatán.. :D De ez csak tipp :)

    Reply

  • avatar

    Boci

    |

    Az attack speed változás nekem tetszik, nem csak azért mert könnyű kiszámolni (1.0 + 0.37+0.1=1.47 attack/second), hanem mert nehezebben is lehet gépágyúkat csinálni:),

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.