Forcestrategy karakter bemutatók: Barbár és Demon Hunter

Professor J . Béta, Hírek 489

A Forcestrategy nem volt rest, és már két karakter, a Barbár és a Demon Hunter hosszabb beszámolóját tette fel videó formában. Lehet a popcornt készíteni, jó szórakozást hozzá!

 

Update: Megérkezett a Monk gameplay első fele is, melyet a hír legalján találtok.

 

 

 


 

 

Forrás:

Comments (18)

  • avatar

    Beer

    |

    [reply]@JOE_ (#14):[/reply]Nem lesz rövid. A Diablo II-t reset után, full magatalálós karikkal, players 8-ban 5-6 óra alatt be lehet fejezni. Ez alatt azt értem, hogy 8-an ott álltok Hell Act 5-ben, a Throne of Destruction-ben, és vége a játéknak. Ehhez képest ez a béta kb 30-35 perc alatt játszható végig egy teljes party-val, ha ez az első Act egyharmada, akkor csak az első Act másfél óra, ehhez jön még +3 másik, és a többi nehézségi szint. Abszolút nem lesz rövid.

    Reply

  • avatar

    BBShockwave

    |

    [author]Palinkas (#16):[/author][quote]@JOE_ (#14): én nem olvasram sehol hogy az act 1 1/3-a lenne, szerintem ezek csak puszta spekulációk! …[/quote]

    A review-er mondja a Barbár bemutatóban, hogy a béta az első felvonás 1/3-a. És szerintem elég hosszú, egyszerűen csak végigrohannak rajta.

    INkább az zavar, milyen könnyű lett a játék, az 1-ben /2-ben azért még az első szinten vagy a Den of Evilben se 1 ütéssel ölted meg az első szintű szörnyeket. Lehet hogy ezért lesz a Normal/Nightmare/Hell után itt egy Infernp nehézségi szint, mert a Normál le lett gyengítve?

    Reply

  • avatar

    Palinkas

    |

    [reply]@JOE_ (#14):[/reply]én nem olvasram sehol hogy az act 1 1/3-a lenne, szerintem ezek csak puszta spekulációk! …

    Reply

  • avatar

    blackened

    |

    [reply]@Palinkas (#13):[/reply]http://www.youtube.com/watch?v=PJahkoqY-ak Remélem ez a videó meghozza a kedved a Monkhoz. ;)

    Reply

  • avatar

    JOE_

    |

    Csak engem zavar, hogy egy szűk óra alatt le lehet zavarni az egész bétát? :S Ami elvileg az act 1 harmada…nem lesz hosszú az egész játékot lezavarni, legalábbis normalon. :S

    Reply

  • avatar

    Palinkas

    |

    Kérek valakit győzzön meg arról hogy megéri Monkot indítani, mert nekem egyenlőre nagyon, de nagyon nem jön be!!! a hideg kiráz tőle komolyan mondom

    Reply

  • avatar

    BBShockwave

    |

    Nagyon tetszik a világ, teljesen visszadja a D2 sötét, komor stílusát. És a történet is – Leah Adria, a D1-es boszorka lánya? És szerintem az apuci nem más mint az első rész főhőse… :)
    Decard Cain is a régi…

    Más ami még nagyon bejött – a kis “Lore” beszédek a különböző szörnyekről, Cain és Al-Fazeed elbeszéléseiből. Kell is, mert így már nem fogunk annyit visszajárni a városba.

    A skillek bejöttek, jó az inventory is, vagy a craft-rendszer.

    No eddig a jó. A nagy bajom a játékkal: A képesség-fa! Azaz a hiánya. Mégis hogy gondolták ezt? Minden szinten automatikusan kapsz egy képességet, de még csak nem is fejlesztheted? Hol itt a változatosság, hol a tápolási lehetőség? Ha már a stat-okat nem te állíthatod… azért ezt nem így kéne.

    A másik a nehézsége, minden lényt egy csapással megöl ez a barbár, ami azért gáz. Tudom, tápos fegyverekkel kezdi, de egyáltalán, hogy tudja azokat használni? Nincs szint/erő-követelmény?

    Szóval szerintem a grafika, sztori, képességek rendben vannak, de a képességek fejlesztése terén üljenek vissza a Blizzardnál a tervezőasztalhoz, mert ez így roppant egyhangúvá teszi a játékot, ha minden képességem egyszerre megvan. Tessék a Titan Quest-ből meríteni (ha már a shared stash-t vagy a crafting-ot onnan átvették), ott marha sok irányba el lehetett vinni egy egy karaktert ugyanazzal a “kaszttal”.

    Reply

  • avatar

    Ultratomi

    |

    [reply]@Rocador (#7):[/reply]Ezért én nem is nézem meg őket! :)
    (persze csak amíg ki nem derül, hogy kapok-é kulcsocskát)

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    Még csak a Monk-ot néztem meg de nagyon jó volt. Bemutatja a skilleket is és jól kommentál a srác.
    köszi

    Reply

  • avatar

    Chob

    |

    [reply]@Hiftu (#5):[/reply]Most nem tudom, hogy végig nézted-e a videót figyelmesen, de ha igen akkor láthattad, hogy az a két fegyver questreward a játék elejéről, persze lehet eshetnek szörnyekből is. Viszont abban biztos vagyok, hogyha fogta volna és mezei késekkel ment volna kaszabolni akkor is ilyen hatást ért el volna…

    És ugye látszott az is, hogy a normal sem olyan könnyű néha, főleg a melee classoknak nem, de biztos lesz olyan szituáció is, ahol a rangedek lesznek sarokba szorítva.

    Reply

  • avatar

    Rocador

    |

    Ezek a videók egyre jobban kínoznak.

    Reply

  • avatar

    peoplecanfly

    |

    [reply]@Orpheus (#2):[/reply]Ama max pvp re volt jo. hbn nem sok vizet zavart.

    Reply

  • avatar

    Hiftu

    |

    Mondjuk Force-nak a Barbár videoja nem éppen az objektív tájékoztatás mintaképe.
    Kiszedi az stash-ből a kb béta vége felé dobált fegyvereket, aztán mindent 1-2 klikkre megöl.
    Tudom, hogy a normal az könnyű, de azért majd meglepődnek, akik ez alapján indulnak el.

    Reply

  • avatar

    Trenyo

    |

    [reply]@Sh4d3 (#4):[/reply]Szerintem fejlődnek a skillek sebzései, sok béta videót néztem, ahol látszanak a witch doctor sebzései és bőven mások a sebzései mint a skill calculatorba, tehát a békás sebzése 71-99 a bétába alapba valami 4-8…
    Függ ugye a tárgyaktól + attack vagy + witch doctor damage is, meg a karakter Attack értékétől (stat), de más érték teljesen:

    Witch doctornál:

    http://www.youtube.com/watch?v=FpgTFLJ_tZY&feature=related
    40 másodpercél poison dart = 3-4 damage
    http://eu.battle.net/d3/en/class/witch-doctor/active/
    itt meg 46-67

    Mellesleg a forcastrategis faszi hangja és stílusa számomra teljesen idegesítő

    Mondjuk a barbár sok skilljae a fegyver sebzésétől függ %-ban (gondolom ez nem minden skill esetében változik), viszont a fury costja nagyobb magasabb szinten az látszik.

    Reply

  • avatar

    Sh4d3

    |

    [reply]@balu840202 (#3):[/reply]A skillek sebzése nem fog változni de mivel magasabb szintre mész folyamatosan a fegyverek sebzéseb változik és így a skálázódás megtörténik. Lényegeben nagyon sok játék használja ezt.

    Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    Hmmm érdekes… Nézzétek a barbár videót, 2:51-től 3:30-ig.
    Itt elvileg elmondja a skillek sebzését, ami megegyezik azzal az értékkel amit a skillkalkulátor mutat. amik ugye meg elvileg a lgnagyobb értékek, amik elérhetők….
    Tehát a skillek nem fejlődnek a játékban? vagy most hogy van ez….

    (Ez az észrevétel megérhetne egy bétakulcsot, majd ha kapnak a szerkesztők – persze ezt csak én gondolom igy, és én azért csak igen elfogúlt vagyok magammal szemben)

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    [reply]@peoplecanfly (#1):[/reply]Ama is jó volt, sőt…

    DH nekem egyre jobban tetszik egyébként, főleg a női változat :P

    Reply

  • avatar

    peoplecanfly

    |

    DH egész jónak tűnik. Remélem használhatóbb lesz mint az ama volt.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.