Demon Hunter változások

Darthon . Béta, Hírek 337

Bashiok “válaszolt” a kérdésre ami az elkövetkező Demon Hunter skill válotozásokról szól, egyben betekintést ad a teljes website fejlesztésének helyzetéről:

Are the skills gonna be fixed on the website soon? Cause right now it says we start off with impale with no hatred generator abilities. Also the strafe ability is listed under hatred generator but it says it costs 2 hatred per second?
A lot of info is going to be and remain all kinds of jacked up. We’re making constant changes to skills and items. Since the website literally pulls from the game data, we don’t want it to be a metagame of watching live updates as we design and balance the game. We’ll probably only update website data at key points before launch.

“- Ki lesznek hamarosan javítva a skillek a websiteon? Mert most az van, hogy Impale-el kezdünk de nincs Hatred generáló képességünk.
Ezen kívül a Strafe is a hatred generáló spellek közé van sorolva, mégis azt írja, hogy 2 hatred/sec az ára.

– Állandó változásokon mennek keresztül skillek és itemek is. Mióta a website közvetlenül a game data-ból szedi az információt, azóta nem szeretnénk, hogy élőben nézze mindenki ahogy tervezzük és balance-oljuk a játékot. Valószínűleg csak a website kulcsfontosságú adatait fogjuk frissíteni a Launch előtt.”

És zárásként egy régi kedvenc: a Schaefer’s Hammer visszatér egy legendary itemként a Diablo III-ban.

Forrás: Diablo.incgamers.com

Comments (13)

  • avatar

    peoplecanfly

    |

    [reply]@CyberPunk (#12):[/reply]:DDDDDDDDDDD
    :DDDDDDDDDDD

    Reply

  • avatar

    CyberPunk

    |

    [reply]@peoplecanfly (#10):[/reply]Előfordulhat :)

    Reply

  • avatar

    CyberPunk

    |

    [reply]@balu840202 (#9):[/reply]Elég baj az, ha sokan elnézik. Valószínűleg a hiányos angoltudás miatt van, nem mintha nagyon nehéz lenne.

    Szerintem teljesen egyértelmű, és az a legfontosabb adat.

    Az mind1, hogy egy fegyver 20-30 sebez és kettőt üt másodpercenként vagy 24-26 és szintén kettőt.
    A lényeg, hogy ez összefoglalja neked, és nem kell számolni, hogy mennyi az átlagos sebzése, és mennyit üt, hanem egy adattal össze lehet hasonlítani két fegyvert azonnal.

    Ha az egyik 20-30 üt kétszer másodpercenként, a másik 5-20, de négyet üt, akkor nem teljesen mindegy? Mind a kettő 40-60 között lesz a dps értékben.

    Ez a legfontosabb adat, a többi adat meg oda van írva, ha mondjuk aktív fegyverskillt akarsz használni, ahol mondjuk a kevesebb ütés a jobb, mert úgy spórol a resourceval, vagy éppen pont, hogy sok hit kell, akkor tudsz közöttük dönteni, de a legfontosabb adat a damage per second.

    Amúgy wowban így így van és már kb minden rpg szerű játékban.

    Reply

  • avatar

    peoplecanfly

    |

    [reply]@CyberPunk (#6):[/reply]Hentes?:D

    Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    [reply]@CyberPunk (#6):[/reply]Nem probléma, de mint már kiderült többen is elnézték, hogy mi mit jelent. Ráadásul a DPS van kiemelve, ami nem állandó, hiszen tárgyfüggő. A normális az lenne, hogy az alap sebzést emelik ki, alá pedig a többi adatot.

    Egyértelmű az is amit a Blizz. leír, de a lényeg itt is az apró betűkben van elrejtve.

    Egyébkénet meg nem egy óriási probléma, de azért mégis csak a Blizz-ről van szó.

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    Ilyen szerintem nincs: “Diablo III-an”, ez “-ban” kéne legyen szerintem.

    Reply

  • avatar

    Hiftu

    |

    “We’ll probably only update website data at key points before launch.”
    Inkább úgy fordítanám:
    “Valószínűleg a megjelenés előtt csak kulcsfontosságú változtatások alkalmával frissítjük a weboldalt.”

    Reply

  • avatar

    CyberPunk

    |

    [reply]@balu840202 (#5):[/reply]Ne zsibasszátok már le az agyamat.

    A damage per secondnál egyszerűbben, hogy írnák ki egy fegyver sebzését? Ez mutatja legjobban.
    A felső sor az damage per second, ennyit sebez másodpercenként, alatta van mennyit sebez ütésenként, alatta mennyit üt másodpercenként, most komolyan gondot jelent ennek a felfogása? Úristen…

    Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    [reply]@Holi75 (#4):[/reply]Igen picit rosszul csinálták meg a Blizz.-nél ezeknek az adatoknak a leírását.
    Ugy lenne egyértelmű, ha az alapsebzést írnák ki, oldalra a fegyó speedjét, és nem szorozgatnának össze vissza.

    Reply

  • avatar

    Holi75

    |

    Szép cucc ez a Schaefers kár, hogy 2 kezes lett. Nagyon szerettem a d2-be.
    Szerintem ez a 0,12-013 attacks pes secund a régi dioban az IAS-nak felelne meg. Kiváncsi vagyok mennyire fogják majd felskálázni a cuccok a támadások speedjét.
    Egy 1,00 -ás APS változás a Schafernél maradva 400 ról 800 as DPS-re ugrik…
    Vagy nem jól golnolom?

    Most nézem nem jó ugy. A 399 már a 0,13 al megnövelt sebzés.

    Reply

  • avatar

    Darc1n

    |

    [reply]@brianaspirin (#1):[/reply]Legendary van csak, Unique nincs már, javítva, köszi az észrevételt.

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    [reply]@brianaspirin (#1):[/reply]Igen.

    Reply

  • avatar

    brianaspirin

    |

    most akkor a “diablo 3 legendary” == “diablo 2 unique” itemekkel?

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.