Átdolgozott Mantra képesség

Shade . Hírek 260

A Blizzard átdolgozta a Monk Mantra of Evasion/Healing/Conviction képességeket.

We’re toying around with making mantras more of an active ability currently. Right now it’s just a really short duration buff, which isn’t very cool, as stated. What we think will be cool, is that when hitting the button to cast a mantra you get a super-mega buff (or effect) for a short time, and then the buff would lower to its normal levels after. You can see that design currently on a couple skill descriptions on the site, they’re just not reflected in-game.

Mantra of Conviction.
Recite a Mantra that causes all enemies within 20 yards of you to take 20% additional damage. Lasts 120 seconds. Additional damage is doubled in the first 3 seconds.

Mantra of Healing.
Recite a Mantra that causes you and all allies within 40 yards to gain increased Life regeneration by 106.4 Life per second. Lasts 120 seconds. Life regeneration is doubled in the first 3 seconds.

Keep in mind it’s still all of course in testing.

This gives mantras a more ‘use oriented’ flavor. So while it’s a short duration that’s OK because you want to hit the mantra button more than once every two minutes, it becomes an active skill. So far we think it’s working pretty well. What we don’t want is to have long duration buffs or toggles, because then it may as well be a passive. We want our active skills to be active, and so hopefully this change achieves that.

 

Az átdolgozott képességnek köszönhetően sokak kérésére nem a buff időtartamát hosszabbították meg hisz maga a képesség csak egy 30sec cooldown-al büszkélkedik, hanem azt találták ki, hogy az első 3sec dupla olyan erős lesz. PvP-ben vagy akár PvE-ben is így el fogunk tudni érni egy overpowert, healerként pedig egy erősebb gyógyítást. Természetesen minden party tag megkapja 40/20 yard-os távolságban ezeket a megduplázódott buffokat is.

Forrás: Diablo.incgamers.com

Comments (24)

  • avatar

    Radoxx

    |

    [reply]@AarchieHUN (#23):[/reply]Mert az olyan kis huncutul hangzik! :)
    De komolyra fordítva: izgalmasnak és relatíve újszerűnek tűnik.

    Reply

  • avatar

    AarchieHUN

    |

    [reply]@Radoxx (#22):[/reply]Monk mellé minek melee wizard? :D A monk maga a melee wizard ^^

    Reply

  • avatar

    Radoxx

    |

    Minden karakter jó lesz a csapatba, de azért lesznek különbségek. A Monk valóban a legerősebb támogató karinak tűnik, de megfelelően fejlesztve a WD és a Barbi is komolyan segítheti a csapattársakat. A DH skilljeit bevallom még nem volt időm megnézni – épp új munkahelyet kezdtem :) – de a Wizardnak azért jól láthatóan nem sok támogató skillje van. A saját túlélését is a néhány meglévő védelmi skill mellett jó reflexekkel és gyors helyváltoztatással/ az ellenfél cc-zésével tudja megoldani.
    Ami érdekes: a wizard is kapott self healt ( 2 darabot emlékeim szerint) de azok mindegyike inkább egy közelharci buildhez illő. Én biztosan ki fogom próbálni, hogyan működik a Dio 3-ban egy közelharcos(abb jellegű) hibrid wizard karakter. A skilljeit látva van egy érzésem, hogy még akár életképes, sőt kifejezetten jó is lehet!

    Reply

  • avatar

    Ohyner

    |

    [reply]@AarchieHUN (#20):[/reply]Igen azt láttam én is, legalábbis ami a WD-t illeti nagyon sok skillnek lehet életlopás képességet adni. De a monknak ugye ott vannak a direkt healek. Bár remélem, tényleg nem kárhozódik ilyen szerepre. a WD-ből amúgy kiváló feltartóztató egység lesz.
    Sőt nézegetve egy két skillt, 3WD és egy ranged karakter elég csúnya dolgokra képes. zombi wall, az a horroros cucc meg a zavarodottság. ha ügyesen összeszoknak nem ér hozzájuk lény. Legalábbis én úgy számolgattam. És mivel külön van a loot ezért még az sem gáz ha sok az egyforma karakter.
    MAjd kiderül mennyire életképes.

    Reply

  • avatar

    AarchieHUN

    |

    [reply]@Ohyner (#19):[/reply]1. első sorban minden kaszt daragép lesz (sebzés osztó), a Blizz szándékosan kerüli a klasszikus MMORPG-s szereposztásokat
    2. Minden kaszt BŐSÉGESEN rendelkezik olyan skill-runa kombóval, amiből 2-3 db egy karakternél bőségesen kielégítheti a self-healt, a csapat supportot, a CC-t, és túlélő skill igényt.

    Reply

  • avatar

    Ohyner

    |

    Attól tartok, csapatban a monk erősen támogató szerepkörre fog “degradálódni”. Vagy most ezt én rosszul érzem? Mi erről a véleményetek?

    Reply

  • avatar

    AarchieHUN

    |

    Nem akarok ünneprontó lenni, de ez a 3seces superbuff cucc már akkor benne volt a játékban, amikor a skilleket közzé tették :)) szóval több héttel ezelőtt :))

    Reply

  • avatar

    white

    |

    Azért a vari így is talán a legmagasabb sebzéseket fogja osztani, nem majd még egy monk oldalán.. Ott a monknak gyógyítása amit leginkább a varira kell szórnia, dehát ki tudja, rengeteg reges cucc van ahogy néztem…

    Reply

  • avatar

    Rudi

    |

    Nem tudom ti hogy vagytok vele, de mantra ide vagy oda, egy barbárnak akkor is minimum 50-es karja van….. :D

    Szép, meg jó ez, már én is kidolgoztam egy dodge-ra építő monk buildet, de nekem még igy is papírnak tűnik.

    Reply

  • avatar

    Radoxx

    |

    A kis kopasz, ez nagyon tetszett!!! :) :)

    Reply

  • avatar

    peoplecanfly

    |

    Akkor most a monk felváltja a bo barbot? Amúgy egyre jobban tetszik a kis kopasz. :D

    Reply

  • avatar

    Radoxx

    |

    [reply]@CooLMaSTeR (#5):[/reply]Tökéletesen egyetértek Veled!
    Valószínűleg már hellen is jól fog jönni, de Arénában, illetve Inferno szinten válik csak igazán hasznossá a Monk támogató arzenálja.
    És nem, természetesen ez nem jelenti azt, hogy monk nélkül esélytelen lenne ezeket az akadályokat venni, csak jó ha van :)
    A WD és a Barbi is rendelkezik nagyon komoly támogató képességekkel. Az egyetlen kivétel talán ebből a szempontból a Wizard. Valószínűleg ennek kompenzálásaként lesz képes a többi karakterhez képest nagyobb sebzés kiosztására.

    Reply

  • avatar

    Szerintem

    |

    Szerintem baromi nagy ötlet, hogy nem csak a mantra megtartása lesz az újra castolás célja. Ezzel valódi értelmet nyer újracastolni már akár a cooldown letelte utáni pillanatokban.

    Reply

  • avatar

    white

    |

    [reply]@CooLMaSTeR (#5):[/reply]Hát nézd azért azt nem hiszem, hogy majd inferno fokozatban monk nélkül meg se lehet mozdulni, azért az kcisit vicces lenne… Mondjuk úgy könnyebb lehet vele egy partyban, de ez visszafelé is igaz, egy monk mit kezdene harcosok nélkül… még annyit se. Ebben biztos vagyok nem így lesz!

    Reply

  • avatar

    Ultratomi

    |

    Csak maradjon meg a “játékost vidd instába, ne a classot!” elv, nem úgy mint a wowban…

    Reply

  • avatar

    Chob

    |

    Még így is ez lesz az utolsó class amit csinálni fogok. Majd healelek WD-vel…

    Reply

  • avatar

    maximus120

    |

    [reply]@Palinkas (#3):[/reply]Nekem pedig egyre jobban tetszik. Nem baj, nem vagyunk egyformák. (Nem hál’ a Jó Istennek :D )

    Reply

  • avatar

    Shade

    |

    [reply]@CooLMaSTeR (#5):[/reply]Egyelőre nem tudjuk mit tartogat számunkra az inferno fokozat, de nem véletlen kapott ez a karakter ennyi heal képességet az biztos, általában a játékokban healer voltam, itt sem lesz ez másképp főleg úgy hogy jó kis DPS-t szór azért ez a kari is.

    Reply

  • avatar

    CooLMaSTeR

    |

    [reply]@white (#4):[/reply]Hogy mennyire lesz népszerű az egy dolog, de a legfontosabb karakter lesz a játékban. Tökéletes support hero, kb. mindenhol leborulnak a lába elé és jobbnál-jobb lootot adnak neki, csak tartsa életben a csapatot.

    Reply

  • avatar

    white

    |

    Hát nem tudom ez a monk mennyire lesz népszerű karakter…

    Reply

  • avatar

    Palinkas

    |

    nekem még ígysem tetszik a monk :D

    Reply

  • avatar

    Szegediago

    |

    Szia,

    Megnéztem az diablo 3 hivatalos oldalon ott az írják, hogy 29x.x/sec-re emeli tehát nem stackelődik.

    Reply

  • avatar

    nyuszy89

    |

    Nekem volna egy költői kérdésem. :) Nézegettem a buildeket és például a Mantra of Healinghez van egy olyan rúna, ami 29x.x hp töltés módosítót ír. Kérdésem az volna, hogy ez hozzáadódik az alap 106,4 hp regenhez, vagy a rúnában szereplő hpregen felülírja azt?

    Szóval a hpregen:

    39x.x/sec
    vagy
    29x.x/sec
    ???

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.