Mégis visszatér a Spell Damage bonus stat, pajzsot is hordhatnak a Wizardok és Witch Doctorok az Off-Hand fegyverek mellé

Professor J . Hírek 456

A korábbi információkkal ellentétben, a spellcasterek (Wizard és Witch Doctor) számára ismét elérhető lesz a + spell damage affix az off-hand tárgyakon, ezenkívül még ezek mellé pajzsot is hordhatnak. A döntésre azért volt szükség, mert szeretnék, ha az egykezes fegyver+offhand sebzése ne térjen el túlzott mértékben a kétkezes fegyverhasználattól, így ne kelljen egyik vagy másik mellett dönteni, ha az optimális fegyver+skill összeállítást keressük karakterünknek.

 

First, straight up. all things being equal, 2-handers do more damage than 1-handers. This is pretty obvious, but I want to confirm and validate this. The reason it’s important to call this out is that all the calculations assume “for any 2 items of the same DPS”. But that’s not a great starting point, because for any two comparable items at any given level, 2-handers do at least 15% more damage than 1-handers, and in many cases 20-25% more.
…However, what you choose to put in your off-hand, should you choose to wield one, matters.

First, no matter WHAT you use, you are getting a bunch of extra stats. In addition to DPS from Attack and Precision, you’re getting whatever other item stats are on your offhand. So you’re trading off a theoretical Arcane power efficiency boost for the stats of an offhand.

Furthermore, if you use a shield, you’re getting a big armor boost. If you haven’t played Diablo in a while, people easily forget, but a lot of Sorceress players used a shield in Diablo II. For some players there is a “fantasy” of “I don’t need a shield ’cause I don’t plan on getting hit”. The reality is that we don’t let you get away with that in Diablo. You get hit. We don’t have heal, tank and DPS roles in Diablo, so everybody in Diablo eventually takes damage.

Additionally, if you choose to use an orb, every wizard Orb (and witchdoctor Mojo) comes with +dmg on it. So if your mainhand does 8-10 damage at 1.4 speed, and your orb adds 3-4 damage, then that means you’re doing 11-14 damage at 1.4 speed. In many cases the orb + the stats on the orb completely closes the 15-25% DPS gap between 2-handers and 1-handers.

 
Forrás:
 

Comments (16)

  • avatar

    Radoxx

    |

    Én Monkot tervezek első karinak party játékra – szívesen ráállok heal és support orientáltabb irányra is -, egyedül pedig talán barbárral kezdek.
    Viszont egy valami biztos: wizardban valami perverz oknál fogva nekem is a melee wiz tűnik a faritnak! :)

    Reply

  • avatar

    gyufa

    |

    Nem a +x% spell dmg tér vissza, hanem minden quiver, orb és mojo offhand itemen lesz +min/max dmg.

    Reply

  • avatar

    Ultratomi

    |

    [reply]@Fecniii (#13):[/reply]Én akkor már a normalt vinném a pajzsos komával, mert ugye írták, hogy normálon nagyon könnyű a játék, de hardon ugrásszerűen megnő a nehézség, ezért inkább normálon töketlenkedek a fakardjaimmal amikor még úgy csapom a zombikat mint a szúnyogot. :D

    Reply

  • avatar

    Fecniii

    |

    [reply]@Ultratomi (#12):[/reply]én úgy tervezem hogy normált caster wizzel hardot meg melee wizzel fogom tolni aztán hellen meg infernon majd meglássuk mi jött be jobban :D

    Reply

  • avatar

    Ultratomi

    |

    Akkor itt most nagy izomállat kaszterek fognak rohangálni, 2x akkora pajzsal a kezükben, mint önmaguk?
    Azé elég magabiztosan kell majd manőverezni a melee wiza/wd -knek…
    De legalább ezzel is egy új fajta harcmodort ismerhetünk meg sanctuary világában.
    (tuti kupróbálom, persze majd ha kivittem inferno-t is :D )

    Reply

  • avatar

    Fecniii

    |

    [reply]@Rici (#10):[/reply]pontosan, továbbra is a fegyver sebzés a meghatározó csak most az offhand fegyókon van +spelldmg hogy nagyjából egálban legyen a 2H fegyós wiz meg a 1H+OH fegyós wiz ill. WD. Ha elolvassátok a teljes cikket akkor kiderül hogy azonos DPS-ü és szintü 1H és 2H esetén a 2H 15-25%-kal sebez többet és ezt akarják ellensúlyozni az OH-del. OH alatt természetesen orbot vagy shieldet értek mert ezek a kasztok nem tudnak dual wieldelni.

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    megegyszer vegigolvasva, en ugy latom meg mindig fugg a sebzesed a fegyo sebzesetol, csak a shield IS novelHETI
    viszont akkor az itt kommentelok fele hulyeseg irt, na mind1

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    viszont meg mindig nem tiszta, hogy ettol fuggetlenul fugg e a fegyver sebzesetol a spelled dmgje es a shield csak plusszt ad ra? vagy fixek mint d2ben?

    Reply

  • avatar

    jadi.richard

    |

    [reply]@jocc (#7):[/reply]persze nagyon jó lesz Én is nagyon várom :)

    Reply

  • avatar

    jocc

    |

    jadi.richard! +1 :D Mintha én mondtam volna :D

    Szerk.: Attól még a 3 is nagyon jó lesz szerintem.

    Reply

  • avatar

    jadi.richard

    |

    [reply]@Ludo (#3):[/reply]Az Enigma egy Diablo II-es kirúnázott ruha neve : test páncélnak kellet lennie , 3 sockettesnek , jah,ith,ber rúna kellet hozzá és adot +45% gyorsabb futást , 2 all skillt meg 1-es színtű teleportot minden kasztnak….stb Nagyon jó cucc volt nekem megvolt annó :)

    Amúgy szerintem elég nagy baj hogy nem lesz +skill meg hogy nem te rakod el a statot meg a skillt Én ezekkel az új módszerekkel még mindig nem vagyok ki békűlve és nem is leszek Én régebben nagyon sokat Diablo+Helffire és Diablo II és LOD-oztam és az volt a jó még ott te raktad el a statod és te raktad el a skilled és ha esetleg diablo 2 ben elrontottad a skill és stat elosztást az 1.13-mas patch óta act 1 akara den of evil küldi után kaptál stat vissza állitó és skill vissza állitó jutalmat!!!!!És ez így volt tökéletes !Jah és Diablo 1 ben meg könyvekből jöttek a skillek az is jó volt még !

    Reply

  • avatar

    Ludo

    |

    [reply]@Trafó (#4):[/reply]Ott is hülyén nézett ki, Nekrónak még talán elmentt. Annyira hangulatos lett minden karakter, kár lenne azzal eltolni, hogy tápolás miatt mindenki pajzsal rohangál .

    Reply

  • avatar

    Trafó

    |

    [reply]@Ludo (#3):[/reply]A Diablo II-ben is lehetett a sorceress-nek pajzsa :D

    Reply

  • avatar

    Ludo

    |

    Szerintem az is nagyon rosszúl néz ki ha egy varázslónál nagy pajzs van, vagy ha pl infernón a Monk csak pajzsal tudna létezni… . Egyébként jó hogy kétkezes fegyverek kb annyit sebeznek majd mint a két egykezes fegyver.

    Profeszor J ” +skill stat nem lesz, nem akarnak megint Enigmát és társait,” mi az az Enigma ? erről most halok elősszőr.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@CraftyFOX (#1):[/reply]+skill stat nem lesz, nem akarnak megint Enigmát és társait, elismerték, hogy az hiba volt. Én örülök, hogy visszatették a +spell dmg statot, mert szerintem egy varázshasználónál nem kicsitfura lenne, ha fegyversebzésből és nem varázserőből vagy olyan statból jönne a sebzésérték számítása.

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    Örülök neki. Elég furcsának tűnt hogy a weapon dmg adja meg a spell dmg-t. Előrevetített néhány bazinagy fejszével, meg hammerrel rohangáló, ámbár mégis spelleket dobáló wizzardot. (habár nem igazán tudjuk hogy az ilyesmit mennyire zárja ki az atrib pontok auto elosztása — jut is erről eszembe az auto atrib elosztó rendszer vagy kinyírja a -requiments itemeket (minden a classnak megfelelő item úgyis úgy lesz tuneolva hogy a -req felesleges) vagy megnövekedik jelentőségük azáltal hogy egy rakás extrém build csak -req itemmel futhat)

    Visszatérve, gondolom hogy ez a +spell dmg ez +X% és nem flat. Valószínűleg ezzel váltják ki a fegyverekről a +skill lvl affixet újragondolván, hogy ebben a rendszerben nem 1-2 skill lesz leginkább használva és ezért egy +skill leveles fegyver jelen állás szerint kb hetede hatékonysággal működik. Ettől függetlenül várhatóan rengeteg +skill típusú item lesz csak legfeljebb nem jellemzően fegyveren.Legalább kitalálhatnak valami ötletesebb indokot a weapon swapre annál minthogy kinyomjál magad elé egy-két spellt amire a másik fegyo ad bonuszt. (bár nekem ezzel se volt bajom)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.