Nem lesz auto item pick-up

Professor J . Hírek 186

Nem lesz auto pick-up (felvétel) gomb, sem beállítás a tárgyakra, az csak a goldra vonatkozik, mivel meg kell hagyni a játékosoknak a döntést, mely tárgyakat szeretnék felvenni és melyeket nem. (Mondjuk amíg, az Artisanok nincsenek kimaxolva lvl 10-re, addig mindenki mindent felvesz, kell az alapanyag rendesen a craftinghoz,ami nem is baj-a szerk.) Az aranynál egyértelmű, hogy mindig felveszi az ember, mert javításhoz, craftoláshoz fog kelleni bőven. Szerintem ez jó döntés volt a Blizz részéről, a tárgyaknál ha már megvan az Artsanok max. szintje, akkor már csak a magic-et, rare-t és legendaryt szedi majd az ember, alapanyag céljából a sima cracked, broken tárgyakat egyáltalán nem.

 

This is one of those user experience issues where some players really want convenience, and we have to sort of fight back against that for the betterment of the experience and enjoyment of the game.

It potentially sounds ridiculous. Of course convenience means you’re able to have more fun, right? Actually it can seriously degrade even short term enjoyment of a game.

We maintain that the act of clicking to pick up items is important for a few reasons. It obviously allows you to pick and choose what you actually want to pick up, and that’s actually an important player choice. And it happens a lot. You could argue that you want to pick up everything! For gold this is true, there’s never a reason not to pick up gold, but for items the reality is that in the long term it’s pretty unlikely that you’re always going to want to pick up every item that drops. In fact I’d personally guarantee it. And for all of the convenience options we have, all of the streamlining, making the game easy to approach (but difficult to master), and all that junk, the fact remains that Diablo is about clicking, clicking, clicking. It works. It has always worked, and we know that it’s integral to the formula of why it does.

In my personal outlook, it’s a situation where – and this is potentially getting into the psychology of games a little – your direct interaction with the game, where upon completion of a goal (killing demons) you’re presented a reward (phat lewt) it’s important that you’re involved in actually receiving the reward. Hitting a button to vacuum it all up devalues that system, and ultimately the enjoyment of the game.

 
Forrás:
 

Comments (9)

  • avatar

    Fieldy

    |

    [reply]@TeamCo. (#5):[/reply]És ez így jó is lesz, ha nem csak az unique/legendary itemeknek lesz értéke.

    Nem tudom ki játszott itt a Sacred-el, de ott a karakter egy körzetében gombnyomásra mindent felszed, és elég unalmas is azt nyomogatni, mindent csak úgy felvenni, amit aztán vihetsz eladni. Jobb lesz ezzel a cauldron cuccal.

    Reply

  • avatar

    Cherax

    |

    [reply]@arthasboy96 (#7):[/reply]Tapasztalataim szerint, tart vagy 10mp míg az ember eladja a fehéreket ha tele van a zsák. Ezért van a cauldron… A mágikus tárgyak több időt elvesznek, h szétszeded, vagy AH vagy használod… És az elején nagyon kell az a sok fehér felhúzni a kovácsot… Akinek kell felveszi, akinek nem otthagyja…

    Reply

  • avatar

    arthasboy96

    |

    Szerintem a fehér tárgyak dobási arányát le kéne vinni. Csak lassítja a játékost, unalmas, haszontalan, irreális. D2-ben is megöltél egy halom Flayert, ott hevert vagy 40 kard, meg vért meg mindenféle a földön. de minek? essen 2-3 kék, meg max 1 sárga cucc, azt csókolom. Most mindenki le fog állni 2 percre Cauldronoztatni a fehér cuccokat :/

    Reply

  • avatar

    grusalak

    |

    Én elég sokáig szoktam szedegetni a silányabb minőségű tárgyakat is.
    Így pedig, hogy könnyen eladható a hátizsákból, és az aranynak is lesz értéke, szerintem a többség mindent felszed, és gyorsan el is adja…

    Reply

  • avatar

    TeamCo.

    |

    “megvan az Artsanok max. szintje, akkor már csak a magic-et, rare-t és legendaryt szedi majd az ember, alapanyag céljából a sima cracked, broken tárgyakat egyáltalán nem.”

    Lehet, hogy ez egy hatalmas biznisz, de szerintem sokan lesznek, akik gyorsan akarják fejleszteni majd kézműveseiket. Ergo elmennek AHba és vesznek nyersanyagokat. Én mindig is gyűjteni fogom ezeket szerintem ebből a szempontból.

    Reply

  • avatar

    monzi

    |

    Mindenki maganak eldontheti mi a szemet mi erdekli mi nem.Meg johogy nem automatikusan beallitom,hogy mit csinaljon a kirim en meg hatradolve csak nezem nem?? Ne legyel rest es bongeszd at a dobott cuccokat.. Szerintem is jo lessz igy…

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Mert a lustaság fél egészség, A Diablo lényege a kattingatás, így elég sok elveszne, ha csak főleg monstergyilokra használjuk. Meg nem is kell mindent a játékosok szájába rágni.

    Reply

  • avatar

    Tristram

    |

    Szerintem teljesen jó, hogy nem lesz auto szedegetés, hisz mivel nagyon jól el vannak különítve egymástól a különböző kategóriájú tárgyak a színkódoknak köszönhetően, erre nincs is szükség. Inferno-n már tuti mindenki csak a haját tépné, ha mindig feltelne a hátizsákja a sok szar, még alapanyagnak is gyenge cuccokkal. :D

    Reply

  • avatar

    Trafó

    |

    Azt mondjuk nem értem beállításként miért nem teszik bele.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.