A megjelenés közeledtével kezdenek szaporodni a kék postok a Diablo 3 háza táján, nézzük mi mindenről beszélgettek a rajongók és a CM-ek:
- A meghalt hardcore karakterek a Hall of Dead-be kerülnek, és nem foglalnak aktív karakter slotot, ami náluk volt haláluk előtt természetesen megsemmisül, ami a HC karakterek közös ládájában az nem.
- A páncélokat egyszerre csak egy festékkel pingálhatjuk ki, nem lehet olyat, hogy akkor pl. tigriscsíkokat festek rá, aranyból, meg feketéből.
- Amennyiben megfelelő vassal rendelkezel, a Battle.net servereinek nem okoz majd gondot, hogy egyszerre legyél belépve a Diablo 3-ba, a Starcraft 2-be és a WoW-ba. Ha több játékot is éppen futtatsz és írnak neked valamit a Real ID barátaid, akkor az mindegyikben megkapod az üzenetet.
- Az egyik fórumozó felvetette az ötletet, hogy távolsági karakterként, Demon Hunterként nehézkes neki a mobcsoport közepébe jutni, és AoE támadással osztani az áldást,mert ha a monsterre kattint, akkor a támadás funkció indul el és nem a mozgás. Az ilyen problémák kiküszöbölésére lehetne, egy “always move” (mindig mozog) gombot kitalálni, mely funkciója az lenne, hogy ha a szörnyre kattint akkor odasétál/fut a karakter hozzá és nem megtámadja. Az ötlet annyira tetszett a CM-nek, hogy elképzelhetőnek tartja, hogy majd valamikor esetleg egy javítócsomaggal bekerülhet a játékba, de a megjelenés előtt biztos nem, és hogy várják még az ilyen konstruktív ötleteket a játékkal kapcsolatban.
- Sok játékos örülne, ha a rombolható környezet, pl. falak, láncon függő gyertyás csillár stb. sebezné a játékosokat valamilyen szinten, ahogyan a monstereket is. Ezt a Blizzard is szerette volna megoldani, egyelőre nem sikerült, azonban előrelátható időn belül nem fog erre sor kerülni sajnos.
- Az Inferno nehézségi fok elég kihívást fog okozni, egyedül is végigvihető lesz, persze nehezebben, mintha partyban nyomná az ember.
We have plans to create a Hall of the Dead where your can view your deceased HC characters, and you will probably also be able to view fun and interesting statistics about them.Dead HC characters will not remain in your main character list, though.This is correct. HC characters will have their own, separate shared stash. However, items in the possession of any HC character at the time of death will be lost.
Unfortunately, placing say, red with black and gold on a single item is not possible. You will only be able to use one single dye on an item at a time.
The way the Battle.Net system works is that it simply consolidates all of your accounts into one easily manageable overview. This allows you to manage all of your accounts in one simple location. You can access every single one of your accounts that are on the Battle.Net account simultaneously without any issues, but you would need on beast of a computer to run both WoW and Diablo III on max settings together :p
Hey, I wanted to suggest the following:
Problem I encounter: While I’m playing a ranged class I sometimes want to run into the middle of a pack of mobs so I can AOE once I’m at the center of the mob pack for the massacre exp bonus. However I find it sometimes difficult to actually get into the middle of the mob pack because its very hard to not click any monsters while you try to move into a dense pack.
My suggestion is basically the same as the shift key: when you press shift, you attack no matter what/where you click. I think it would be a very nice addition to add a similar button for movement, while you keep this key pressed (ctrl for example) you can click anywhere you want (including if you click on a monster) you will not attack but only move.
(holding down the left mouse button is not good eonugf.)
Hey everyone. While I cannot promise that anything such as this will be implemented, I do agree that this is some very constructive feedbackKeep up the helpful comments as they all contribute to making the game better! ^^
…We just wanted to let you all know that this feedback that you have given on a dedicated click to move button is excellent, and we may implement this, the option for this would be unbound by default.
Sadly, this option would not be ready for when the game is shipped. While it would not be ready for ship if we do end up implementing it, I hope that you are all glad to hear this news ^^
…it shows the hero/champion hit a wall down onto a group of zombies and the wall big heavy wall lands on the hero/champion but it doesnt kill or even injure the hero/champion i think if your under a wall it would hurt just a little…
To touch on this topic, this was actually a concept that we looked into and we did try to play around with it for a while, but unfortunately it did not work out as well as we would have hoped. We have major concerns that allowing debris to damage players will end up as a means for griefers to disrupt or discourage group play.This unfortunately means that we will not be implementing such a system for the foreseeable future.
Yes. Inferno mode will definitely be more difficult when soloing, but it can be done. We do not intend co-op to be a requirement 🙂