A D3 kiegészítő(i)ben növelni fogják a maximális szintet, Koreában még mindig nem jutottak dűlőre

Professor J . Hírek 343

Bashiok megerősítette, hogy a Diablo 3 kiegészítő(i)ben növelni fogják a maximális elérhető szintet.

 

Diablo III levels are intended to pace the content, 1-30 in Normal, 30-50 in Nightmare, and 50-60 in Hell. It would stand to reason that were we to release an expansion we’d want additional levels to pace the additional content.
There will absolutely be newer and better items introduced at some point as well, potentially even in patches.

 

Koreában még mindig nem jutottak dűlőre a Diablo 3 besorolását illetően. A játékkal szembeni egyedüli probléma a Real Money AH, mely ott szerencsejátéknak minősülne, és komoly szabályozások vonatkoznak ezekre a tevékenységekre.

 

“South Korean industry and media sources (like the prominent local gaming site Thisisgame.com) expected Diablo III to finally receive the much coveted 18+ rating in Korea today, but it simply didn’t happen.

The endless saga (that is now turning into something more similar to a farce) that sees the rating of the upcoming and massively anticipated game by Blizzard continuously postponed by the local Game Rating Board continues: during the hearing that happened today no decision was taken.”

 

Bashiok megnyugtat mindenkit, hogy a Koreai besorolás késése és a játék megjelenési dátumának bejelentése közt nincs semmilyen összefüggés, felesleges összeesküvés elméleteket gyártani.

 

When a final decision is rendered and game still isn’t released, finally people will realize the two weren’t linked, as stated. But then the game still won’t be out, so still no one is happy. I suppose those are just the ups and downs you have to expect when following something so closely

 

Forrás:
 

Comments (26)

  • avatar

    Huskotabagó

    |

    Zsiráfnyállal meg VampireLorddal is egyetértek. Hogyha tovább akarják folytatni a játékot kiegészítőkkel, vagy újabb részekkel, nem is ezt a nevet kellett volna kapnia, hogy Diablo 3. Korábbi posztban már írtam, hogy egy Sanctuary: Legacy of Diablo címmel is arathattak volna, ha a Sanctuary-t kisebb betűvel, a Legacy of DIablot meg nagyobbal írják, maradhatott volna a diablos betűtípus. Persze ez csak üzletpolitika, de ha a könyveket is olvassuk, és ismerjük a Lore-t, korántsem Diablo az egyetlen démon aki veszélyt jelent ránk, csak gondoljunk Belialra és Azmodanra, hisz ők száműzték a pokolból a három főgonoszt. Az is igaz, hogy a d2 átvezetőiben Baalnak volt főszerepe, Diablot is követjük az útján, vágom, de az Expansion??? Még a címében sem említik meg Baalt, Lord of destruction oszt jó… A könyvekre visszatérve, aki olvasta a Gonosz ösvényét, az talán halott Kabraxis-ról, meg arról, hogy ő nem kiírtani akarta Sanctuary világát, hanem sajátjáénak akarta tudni, vele együtt a (báb)emberekkel. Ő is elég veszélyes. Tény, hogy Diablo a főgonosz, a Lord of Terror, de azért például Mephisto egy kicsit elmésebb, pl ACT 3 végén Diablo meg sem szólal, Mephisto meg szabályosan elküldi tesókáját, az még visszanéz és szó nélkül átbattyog a portálon.
    Egyszóval: ha csak nem ölik meg véglegesen a főgonoszokat, fő jótevőket és arkangyalokat, a történetnek mindig ugyanarról kell szólnia! Mivel adott mindig, hogy kik a leghatalmasabb erővel rendelkező bossok, lények minden oldalon! A cél pedig, hogy az emberiség túléljen, Sanctuary világa megmaradjon. Tehát ha érdekesebbé akarják tenni néhány főgonoszt/jót végleg ki kell emelni az eposzból, esetleg egy-két nagyon gyenge elvarratlan szál, hogy legyen esély egy kis összeesküvés elméletre, vagy tényleg az lesz, amit #15 | KepalaSuku írt. Vagy megint ott tartunk, hogy a gém neve Diablo és már rég másokat aprítunk.

    Persze mindez még odébb van, és persze a Blizzardnak is meglehet a saját forgatókönyve erre, csak a gond, amit látok a Diablo szériával kapcsolatban, hogy a pénz mindig kicsit torzít az eredeti Diablo fílingen. Vegyétek többen, és színesebb lesz, a modelleken túlzunk egy kicsit satöbbi, satöbbi. Metzen jogosan izgulhat, hogy a átvezető videók és a Lore elragadó legyen. Sajnos meg kell érteni ezt a fajta Blizz üzletpolitikát, hiszen az EA mellett sok nagy studio porba hullott már, pedig csak a játékosoknak, illetve saját sagajuknak akartak jót: pl Westwood studios és a Command & Conquer + tiberium. Mondhatni gyönyörűen kivégezte az EA mind a történetet, mind a fejlesztőket. Pedig milyen jó lenne ugyanabban a gótikus sötét, light radiusos hangulatban játszani, nem pedig egy wowos színkavalkádban, egyre több wowos vonással.

    Aki nem ért egyet teljesen megértem, ez csak egy vélemény a sok közül. Nekem a D1 D2 és a Sanctuary-t övező Lore és történet/játékhangulat az, ami érdekes és magával ragadó. Ha már csak megnézem az artisanok cirkuszi-kocsisor fejlődését, a modelleket, ahogy kinéznek és összehasonlítom avval a kocsival, amiben a D1-es főhős utazik immár Diablo soustonejával a fejében, kínos érzés tölt el: sárban meg sem mozdulna az egész kóceráj. Tudom, ez a fajta hozzáállás sem jó, hisz fantasyról beszélünk, csak érdekes, hogy két részen keresztül tudtak reális méretű páncélokat, rakni a gémekbe expbe, de itt már wowosodunk csupán a zseton miatt… Tetszen mindenkinek a játék, és már nem olyan a hangulata.

    A szintmaximalizálás szerintem is várható volt, sőt nem kell elítélni azt sem, hogy több kieg lesz, ha mindez a fentiek függvényében is jól alakul.

    Korea meg csak megint a piac miatt lényeges – maradjon az ő dolguk itt adják ki időben, ott meg addig foglalkozzanak Észak Koreával ;-]

    Mindezek ellenére tetszik, és várom is, hogy kiadják, meg a kieget is várom, hátha lesz benne egy két jó kaszt, ami igazán tetszik majd, meg persze a Lore :-]
    Bocsi, kicsit hosszúra sikeredett.

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@Magerane (#22):[/reply]pedig 100%, hogy kamu
    sokkal elotte bejelentenek….

    Reply

  • avatar

    gyufa

    |

    Vajon mi lesz az inferno utáni nehézségi fokozat neve a kiegészítőben, illetve melyik lesz a két új karakter osztály ?

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    Sztem semmi értelme a nem hivatalos dátumokra alapozni. Még a hivatalosra sem vennék mérget. A kiegészítőkhöz visszatérve, régebben láttam vmi blizzes megjelenési tervet és ha jól emlékszem a megjelenés utáni 2-2 évben lesznek a kiegészítők. Gondolom 20,20 szinttel megnövelve a max szinthatárt. Ez természetesen nem fix. Az már más kérdés, h még az alap megjelenése előtt miért ezzel húzzák az agyunkat. Biztos vagyok benne, h legalább egy kicsit élvezik. Mást úgy sem tudunk tenni mint várni.

    Reply

  • avatar

    Magerane

    |

    A feb 1 megjelenés lehet nem kamu :D 576 ba is arra az idő pontra van írva :P

    Reply

  • avatar

    VampireLord

    |

    [author]Zsiráfnyál (#13):[/author][quote] Én már a LoD-os Baal-nál is azt éreztem, hogy “ez meg ki ?”, egyáltalán nem volt főgonosz-érzete, Diablo mellett egy töltelékszereplő volt, mert valamit kellett rakni abba a kiegészítőbe, nem lehetett boss nélkül kiadni.[/quote]

    Ha csak a játékokat nézzük, Baal karaktere szerintem sokkal inkább ki volt dolgozva, mint Diablo-é. Végletekig gonosz és intrikus szereplő volt.
    A Diablo II epilógus végén a magát Tyrael-nek álcázó Baal felfedi kilétét, elveszi a lélekkövet majd megöli Mariust. A LoD intrója pedig a mai napig az egyik kedvencem és a fülemben hangzik, ahogy a hegyeket megrengető “ENOUGH!” felkiáltása és a barbár követ halála után nevetve mondja: “Well, it seems your terms are not acceptable… :D
    Aztán ki ne emlékezne arra, mikor karakterével sokáig ácsorgott egy helyben a Worldstone Keep-ben és máris kapta az áldást Baal gonosz kacaja kíséretében.

    Ezzel szemben Diablo a Chaos Sanctuary-ben négykézláb futkározó csaholó kiskutya volt…

    Persze ízlések és pofonok :)

    Reply

  • avatar

    Smolczer

    |

    [reply]@KepalaSuku (#15):[/reply]Aha… :D Te azért izgulsz a nyilvánosság előtt picit nem? Elég ködösen fogalmaztad meg. :D

    Reply

  • avatar

    Radoxx

    |

    Ez sejthető volt, hogy immár a Diablo fejlesztése is hasonló utat fog bejárni, mint az MMO típusú játékoké, azaz nem csupán kiegészítők, hanem content patch-ek révén is kerülnek be újdonságok a játékba.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@DrachonRails (#16):[/reply]Egyelőre nem tudunk erről neked semmilyen épkézláb információt adni.

    Reply

  • avatar

    gyufa

    |

    Elég egyszerű belátni hogy ha nincs adott időközönként ladder reset akkor lassan mindenki megszerez mindent amit csak lehet a játékban, ezért kell időközönként új, még erősebb cuccokat betenniük, hogy újra legyen mit megszerezni a játékosoknak, illetve hogy forgalmat csináljon RMAH-hoz. De ha erősebb cuccokat lehet szerezni akkor erősebbek lesznek a játékosok ezért kellenek erősebb ellenségek.

    Reply

  • avatar

    DrachonRails

    |

    Szép szép, de magyar helyzetről nem tud valaki valamit? A WoW is szerencsejátéknak számít, és amig a drága Szerencsejáték Zrt. egy Recruit a friendet nem enged, akkor majd pont egy RMAH-t fog?

    Kieg meg kell, jó volt az a Hellfire/LoD. 800×600 rullz :D

    Reply

  • avatar

    KepalaSuku

    |

    Ugye most az elsö részben leöljük Diablo csaját, gondolom az elsö kiegben Diablo meg akarja bosszulni… szóval ránk szabadítja a fiát (mert ha már van csaja akkor……)
    Szóval az elsö kiegben leöljük a fiát. A másodikban má’ nagyon morci szóval nekünk jön ö maga. Természetesen leöljük mer’ így kö’ lennie.
    Szóvalööö…. harmadik kieg amikor már 85ösök vagyunk (csak mondtam egy random számot !! semmi köze a WoWhoz) ésööö… Diablo visszatér úgy mint Ragnaros!!! és még sokkal erösebb azért mert nemtom de úúú nekünkjön mert olyanja van és… vagy az egy másik játék? Bocs….

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#13):[/reply]Én erre már csak azt tudom mondani, hogy legyen 100%-osan igazad.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Én nem vagyok egy nagy Diablo-történész, nem olvasok könyveket róla, meg semmi, csak a játékokkal játszok, de szerintem ezeknek arról kell szólnia, hogy Diablo a főgonosz, és játék végén jól szétverjük. Én már a LoD-os Baal-nál is azt éreztem, hogy “ez meg ki ?”, egyáltalán nem volt főgonosz-érzete, Diablo mellett egy töltelékszereplő volt, mert valamit kellett rakni abba a kiegészítőbe, nem lehetett boss nélkül kiadni.

    Ha előre kitalálnak valami okosat, és rendesen összerakják a történetet, aminek az alapjátékban csak mondjuk a felét kapjuk meg, akkor oké. Ha viszont azt csinálják, mint a WoW-nál, hogy összerkaják a játékot egy teljes egésszé, aztán ráerőltetnek még egy leg-leg főgonoszt, aztán még egyet, meg még egyet, meg még egyet… na az egy röhejes trágyadomb lesz, amit én nagyon nem szeretnék.

    Szerintem a RMAH-ból bőven elég pénzt fognak szerezni, már most is sokak szerint ez a játékfejlesztés jövője is, hogy nem a játék eladásán keres sokat a cég, hanem a játékosok játék közbeni extra költekezésein, épp ezért remélem, hogy nem fogják majd háromszor megerőszakolni a játékot teljesen felesleges kiegészítőkkel.

    Ha akarják, akkor egy (minőségi, tartalmas) kiegészítővel is bőven életben tudják majd tartani ezt a játékot évekig, és én bízok benne, hogy nem fogja a pénzéhségük tönkretenni.

    Reply

  • avatar

    jocc

    |

    Szerintem ez nem feltétlen rossz.. csak rendesen folytassák és ne valami unalmas és erőltetett dolog legyen a végére. Mert biztos, hogy sokat ki lehet hozni belőle és sokáig lehet jól húzni a dolgot. Az a kérdés tényleg jó lesz-e.

    Reply

  • avatar

    Tristram

    |

    [reply]@Rici (#10):[/reply]Felőlem mehet a pénztárcám rovására, csak tényleg legyenek jók azok a kiegészítések. :)

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#9):[/reply]pedig ez lesz, ilyen ez a profitmaximalizalo strategia
    bar nem ismerem a mostani wowos helyzetet, szerintem ez inkabb a penztarcank, mint a jatekelmeny rovasara megy

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@Rici (#8):[/reply]Pont ezért mondom, mert elég alacsonynak tűnik.

    Remélem nem azt tervezik, hogy kiegészítőnként +10 szintet dobnak rá, mert akkor ebből a játékból is akkora szemét lesz pár év múlva, mint most a WoW. Ha egy kiegészítőt kiadnak, az teljesen rendben van, de több ne legyen.

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#2):[/reply]mert szerinted miert 60 a max szint az eredeti jatekban?

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    Kiegészítőről van szó mikor még a játék sincs kiadva,ohh hogy az a ménkű ütne beléjük már….hogy döntsem így el előre mikorra kell kérnem szabadságot…:D:D

    Reply

  • avatar

    Horcsogg

    |

    Még jó, hogy lesznek majd + szintek mikor kijön a kieg, ezt mindenki sejtette, remélte, tudta.

    Reply

  • avatar

    Ludo

    |

    Ja ja már épp akartam mondani, jöhtne már az első kiegészítő! :)

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@yulihuppy (#3):[/reply]Szerintem ez minket nem érint. Ha kész a játék, rögtön ki fogják adni, legfeljebb a problémás területek később kapják meg, mire megegyeznek velük, hogy kék legyen a vér, vagy sárga.

    Reply

  • avatar

    yulihuppy

    |

    Kiegészítő(K)???Jó hogy nem már a 4-ik résszel ámítanak!! A kieg-ek jöhetnek!! Egyébként meg most már elmondom a senkit nem érdeklő véleményemet : ÁROKPARTI HULLÁT NEM ÉRDEKLI MIN VERGŐDNEK DÉL-KOREÁBAN!!! De most nem??!! Vagy igen??!! NEM!!

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Én azt hittem, csökkenni fog a szinthatár, és egyre gyengébb cuccokat kapunk majd.

    Komolyra fordítva, remélem azért nem csinálnak belőle WoW-ot. Egy kiegészítő még rendben van, de több ne legyen.

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    Hű de meglepődtünk. Ez a Bashiok elhalmoz minket sohasem látott és gondolt infókkal. xD
    Komolyan már, ez a porhintés netovábbja. Vááááá…

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.