Diablo III Beta Patch 10 – v.0.6.0.8296

Hamu . Béta, Patch 482

Kikerült a patch note, a linkkel elérhetitek az eredeti forrást, a tovább után pedig jöjjön a fordított változat.

Forrás: battle.net

Nagyobb változások történtek a Diablo III rendszerében, aminek az alapja a korábbi Jay Wilson (original) cikkben olvasható.

General

  • Minden karakter törölve lett, a megszerzett arannyal, followerekkel, tárgyakkal, achievement-ekkel, és artisanokkal együtt.
  • A Battle.net-en tárolt Beta Bucklet-ek száma minden bétában résztvevő játékosnak vissza lett állítva 50-re.
  • A fő karaktertulajdonságok, jelentősen módosultak
    • Attack, Defense, és Precision kikerült a játékból
    • Dexterity, Intellect, Strength, és Vitality szerepe bővült
  • Dextery
    • Demon Hunter sebzés
    • Monk sebzés
    • Dodge (az összes karakterosztálynak)
  • Intellect
    • Witch Doctor sebzés
    • Wizard sebzés
    • Életerő nyerése az Health Globe-okból ( az összes karakterosztálynak)
  • Strength
    • Barbarian sebzés
    • Armor ( az összes katakterosztálynak)
  • Vitality
    • Életerő  ( az összes katakterosztálynak)
  • Armor: Mostantól növeli a Defense, és Physical resist értékét
  • Chance to Crit tulajdonság mostantól a tárgyakon jelenik meg
  • A játékosok Life/Vitality értéke módosult
    • A játékosok első szinten 10 Life/Vitality-vel kezdenek
  • A Nephalem oltár el lett távolítva játékból, mostantól a játékosok a már elért képességeiket bármikor kicserélhetik játék közben a skill panelről. A csere után a képesség kap egy 30 másodperces feltöltődési időt, mialatt nem lehet se használni, se másikra cserélni.
  • Kérlek vedd figyelembe, hogy a rendszer, és a skill változások még munka szakaszban vannak, és további változások várhatóak a jövőben. Ez a rendszer még nem végleges.
  • Scrolls of Identification el lett távolítva a játékból, mostantól a beazonosítatlan tárgyak azonosításához egyszerűen csak jobb klikk a tárgyra.
  • Nephalem Cube el lett távolítva a játékból, Salvage funkciót kapott a Blacksmith artisan.
  • Cauldron of Jordan el lett távolítva a játékból
  • Stone of Recall át lett nevezve Town Portal-ra, ezt a Skill UI-n használhatjuk ezentúl.
  • Az 5-ös gyors gomb átkerült a Town Portal mellé
    •  Ez a hely a potionokre lett dedikálva, de jelenleg is használható más képességek számára is.
  • Alapértelmezettként a Skilek tooltipjei egyszerűbbek lettek.
  • Az összetettebb Skill tooltip eléréséhez a CTRL gomb nyomása alatt kell rávinni az egér mutatóját a skillre.
  • Globálisan a hideg sebzés által okozott Chill effekt időtartalma 0.4 másodpercről 0.6 másodpercre nőtt.
Classes
Barbarian
  • Aktív képességek
    • Ground Stomp
      • A sebzése növekedett 70%-ról 110%-ra.
    • Ignore Pain
      • Cooldown-ja lecsökkent 60 másodpercről 30 másodpercre.
      • Az időtartalma lecsökkent 5 másodpercről 3 másodperce.
    • Leap Attack
      • A sebzése növekedett 70%-ról 100%-ra.
    • Revenge
      • A sebzése növekedett 150%-ról 220%-ra.
  • Passzív képességek
    • Nerves of Steel
      • Mostantól növeli az Armor értékének a Vitality 25%-ával.
Monk
  • Aktív képességek
    • Blinding Flash
      • Többé nem töri meg a sebzés, a hatását.
      • Időtartalma lecsökkent 5 másodpercről 3 másodpercre.
Wizard
  • Aktív képességek
    • Frost Nova
      • A sebzése lecsökkent 65%-ról 50%-ra.
    • Ice Armor
      • Többé nemnöveli az Armor értéket.
    • Wave of Force
      • A sebzése növekedett 205%-ról 350%-ra.
  • Passzív képességek
    • Temporal Flux
      • A lassítás mértéke növekedett 24%-ról 30%-ra.
Crafting
  • General
    • Normal nehézségi fokozaton az Artisanok szintjének növelésére csak gold szükséges.
  • Salvaging
    • A Common (fehér) tárgyak többé nem Salvage-elhetőak, a Common Craft alapanyagok el lettek távolítva a játékból
    • A Magic (kék) tárgyak Salvage-elésekor Magic alapanyagot nyersz ki, és esélyed van Rare (sárga) vagy Legendary (narancs) alapanyag kinyerésére.
    • A Rare (sárga) tárgyak Salvage-elésekor Rare és Magic alapanyagot nyersz ki, és esélyed van Legendary (narancs) alapanyag kinyerésére.
    • A Legendary (narancs) tárgyak Salvage-elésekor Legendary, Rare és Magical alapanyagot nyersz ki.
Items
  • General
    • Attack, Defense, és Precision véletlenszerű affix-ek helyett mostantól, Dexterity, Strength, és Intellect affixek kerülnek a tárgyakra.
    • Az alap sebzése a lasabb tárgyaknak nőtt. Azért történt ez a változás mert növeltük az Elemental sebzések hatékonyságát a gyorsabb fegyvereken.
    • A Magic itemek dobási esélye lecsökkent az első 20 szinten, Az egy Magic affixet tartalmazó tárgyak bevezetése lecsökkent a játékba, míg a több Magic affixet tartalmazó tárgyak csak a játék későbbi szakaszában fognak bekerülni a játékba.
  • Vendors
    • Az úton lévő árusok mostantól 50%-os eséllyel raktároznak valamilyen Rare itemet limitált számban.
    • Az amulettek a Collector to the Fence-hez kerültek. (Szerkesztői megjegyzés: Ő egy Npc a faluban)
  • Monsters
    • Az Electric affixel rendelkező szörnyek mostantól a haláluk után nem szórnak tovább elektromos szikrákat.
    • Az Arcane Enchanted affixel rendelkező szörnyek haláluk után már nem osztanak ki extra sebzést.
  • Hiba javítások
    • A játékosok mostantól nem kapnak disconnectet a Battle.net-ről, amikor a skillbárjukra mozgatnak 0 itemet.
    • A karakter invertory menüben, a tárgyak körül történő gyors mozgáskor fellépő hiba miszerint a tárgyak ilyenkor elérhetetlenné váltak, javítva lett.
    • Az Aukciós házban elhelyezett tárgyak durability-jét, helyesen fogja a rendszer mutatni.
    • A szörnyek halálakor, rendesen mutatja majd a halál animációt, az egy helyben állás helyett.

 

Comments (22)

  • avatar

    Frrost

    |

    Végül silerült bejelentkezni. Tetszenek nagyon az újítások, és az új helyek is nagyon ottvannak. Egyre jobb lesz ez :)

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Szerintem ezek mind jó újítások, csak sokan félreértik, vagy nem gondolják végig őket. Majd meglátjátok, amikor végre kijön a játék, mindenkinek fülig fog érni a szája, és egy szóval sem fogja hiányolni az indetify tekercset, vagy a cucc bontogatós ládát.

    Olyan ez mint a csecsemő a főzelékkel… amíg nem rakják a szájába, nem hiszi el, hogy az neki jó. Utána meg úgy kell levakarni róla.

    Reply

  • avatar

    Tristram

    |

    [author]yulihuppy (#18):[/author][quote]” gúvasztom az optikám míg fel nem ismerem”[/quote]
    Rosszul közelíted meg a dolgot, nem csak nézi azt a cuccot, hanem közben mormolja az azonosító varázslatot. Például ugyanazt, amit eddig tekercsről olvasott fel, csak most már fejből tudja. :)

    Reply

  • avatar

    Tristram

    |

    [author]jadi.richard (#14):[/author][quote]A Nephealm cubot is miért vették ki ? direkt azért volt benne hogy ugye csak abban tudsz skillt változtatni… …és ez a 30 másodperc elég kevés idő simán tudsz bármikor majd skillt állítani és eredetileg pont ezt nem akarták……[/quote]
    Eredetileg az volt az elképzelés, hogy harcon kívül lehet majd skillek között váltogatni. No, én megnézem azt a játékost, aki egy rakat szörnnyel körülvéve úgy akar segíteni a szorult helyzetén, hogy bevállal egy 30 másodperces cd-t. Addig simán elpatkolhat akár 5x is.

    [quote]…a stone of recall meg direkt úgy volt hogy nem tudsz egyből elmenekülni mert idő mig teleportálsz…[/quote]
    Kérlek mutass rá arra a mondatra, amelyikben azt olvastad, hogy most már nem lesz semmilyen idézési idő, hanem egyből megnyílik a town portal, amint rákattintasz a gombjára.

    Reply

  • avatar

    yulihuppy

    |

    Egyenlőre elég korrektnek mondhatók a változtatások, a Nephalem oltár likvidálása nem nagy kár de továbbmegyek, attól sem nagyon idegenkednék hogy egy Witcher2 -ben látott idő-tér lassító opció is lehetne ami a használata alatt (harc közben) cserélni lehetne a skilleket a legideálisabbra( aktív-passzív) ami a csatában hasznomra lehet!! Baromság?? Az S.o.I kiollózása is oké mert a tekercsek csak a helyet fogták a “farzsebbe” bár ez a ” gúvasztom az optikám míg fel nem ismerem” is olyan ötlettelen a számomra,fantáziátlan. A többi oké! Oké??!!

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@jadi.richard (#16):[/reply]Mert a játék későbbi szakaszaiban, talán túl erősek lettek ezekkel az affixokkal, mint tervezték őket?

    Reply

  • avatar

    jadi.richard

    |

    [reply]@ReflX (#15):[/reply]igen nem tetszik mert már nevetséges amit csinálnak evvel a jó játékkal a szörnyeket mi a f..znak kellet gyengíteni ?

    Reply

  • avatar

    ReflX

    |

    [reply]@jadi.richard (#14):[/reply]Ha nem tetszik, akkor te majd nem használod ki ezeket a lehetőségeket, nem kényszerít rá senki.

    Reply

  • avatar

    jadi.richard

    |

    Ezt most megint miért ? -.-

    Monsters

    Az Electric affixel rendelkező szörnyek mostantól a haláluk után nem szórnak tovább elektromos szikrákat.
    Az Arcane Enchanted affixel rendelkező szörnyek haláluk után már nem osztanak ki extra sebzést.
    A Nephealm cubot is miért vették ki ? direkt azért volt benne hogy ugye csak abban tudsz skillt változtatni a stone of recall meg direkt úgy volt hogy nem tudsz egyből elmenekülni mert idő mig teleportálsz és ez a 30 másodperc elég kevés idő simán tudsz bármikor majd skillt állítani és eredetileg pont ezt nem akarták……és a többi hülyeséget már le se írom hogy mivel könnyítettek még a gémen……

    Reply

  • avatar

    Varian

    |

    Hm nem igazán értem mi értelme volt megváltoztatni a skill leirás rendszert, vajon miért nem volt jó a régi? Ki tudja…

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@ReflX (#9):[/reply]Estefelé írok egy hosszabb beszámolót az egész bétáról, ill. erről a patchről.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Tristram (#10):[/reply]Hogy eltaláltam :)

    Reply

  • avatar

    Tristram

    |

    [reply]@Hamu (#4):[/reply]Diablo3.com szerint:

    Magic item:
    – 94% magic
    – 5% rare
    – 1% legendary

    Rare item:
    – 95% rare
    – 5% legendary

    Bár még egyiknél sincs feltüntetve a garantált 1 darab minden alsóbb szintű alapanyagból (meg még a common cuccoknál sem törölték a salvage lehetőségét), szóval bár nem éppen naprakész az oldal, de gondolom valami ilyesmi értékek lehetnek a mostani változatban is.

    Reply

  • avatar

    ReflX

    |

    Egy rövid magyar élménybeszámoló szerintem mindenkit érdekelne, persze csak kellő tapasztalatszerzés után :)

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    Ahhoz képest, hogy lassan fél éve mindenki arról beszél, hogy a blizz balanszol és már csak végső simításokat végez… Hát ha ez nem borítja fel az eddig balanszolt erőviszonyokat akkor semmi. :) Jó bétatesztelgetést március végéig minimum! :) A szerencséseknek…

    Reply

  • avatar

    FanTom

    |

    [author] (#4):[/author][quote]
    Arra kíváncsi lennék hogy mi az aránya kék cuccok bezúzásakor 100 az 5-höz hogy kapsz sárgát és 100 az egyhez hogy narancsot, vagy milyen lehet vajon?[/quote]

    Arány inkább szerintem 100 az 1-hez lesz.

    Viszont száz százalék, hogy lesznek erre szakosodott játékosok akik ezt fogják pörgetni és kiszámolják hogy melyik éri majd meg. (hogy szétbontsuk, eladjuk aukciós házban, vagy akár simán NPC-nek adjuk el)

    Reply

  • avatar

    FanTom

    |

    Legendary cuccból is lesz darálás, ha többet fog érni a belőle nyerhető alaptárgy.
    Így nem értéktelenedik el egy tárgy sem az aukciós házban.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Tristram (#3):[/reply]Megvolt, köszönöm szépen :)

    Jaja, írták is hogy még fog jönni patch amiben további változások lesznek, ezzel-azzal kapcsolatban.

    Arra kíváncsi lennék hogy mi az aránya kék cuccok bezúzásakor 100 az 5-höz hogy kapsz sárgát és 100 az egyhez hogy narancsot, vagy milyen lehet vajon?

    Reply

  • avatar

    Tristram

    |

    “Az 5-ös gyors gomb átkerült a Town Portal mellé. Ez a hely a potionokre lett dedikálva, de jelenleg is használható más képességek számára is.”
    Mielőtt még valaki félreérti, ez csak most van így. Még Jay Wilson mondta:
    ” This is one of our newest changes, so the button and mechanics don’t actually function in beta Patch 10…”
    Most meg ezt írták:
    “This slot will eventually be to dedicated to potions, but can currently be used as a normal slot.”
    Szóval mielőtt bárki megkérdezné, hogy akkor miért van értelme ennek a dedikált gombnak, ez a rendszer még elég új ötlet, így nem került bele a 10-es patchbe sem. Bár átmatatták hozzá a kezelőfelületet, de egyelőre még a régi rendszer szerint működik. Gondolom a 11-es patch már a kész verziót fogja tartalmazni. Én legalábbis így értelmezem.

    Amúgy ami nagyon tetszik, hogy mostantól sima magic cuccok szétzúzásával is kaphatok rare, vagy akár legendary alapanyagot. Inkább bedarálok 100 magic, mint egy legentary itemet, hogy meglegyen a szükséges anyag craftoláshoz. :D

    Köszi a fordítást, és jó étvágyat a reggelihez! :D

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    Normal nehézségi fokozaton az Artisanok szintjének növelésére csak gold szükséges.

    ez nagyon tetszik :D legalabb nem az lesz mint d2ben resetkor, hogy hell a5ben is a normal andarielnel talalt rare sityakot hasznalom, hanem erzem is, ahogy fejlodik a karakterem :D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    Na most megyek, és főzök valami reggelit, kiheverve a Nephalem oltár hiányát, és ünnepelve az újabb Wizard sebzés növelést, és lassítás növelést.

    És nekiállok terveket szőni, hogy vajon mekkora Chance to Crit érték kell hogy one-shotoljak mindenkit arénában :D

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.