Armor

Hamu . Béta 325

Találtam egy remek kis összehasonlítást a Damage Reduction-ra az incgamers egyik lelkes tagja Brokenstorm, összehasonlította szintenként, az elérhető “legjobb” armorú páncéllal a sebzést. Leírása szerint elég kevés tárgy hiányzik csak az adatbázisából. Ezen a linken eléritek hogy egyes szinteken mit viselt. Illetve itt a srác egyik hozzászólása a hivatalos fórumból, ahol részletesen le Theocraft-olja az Armor elméletét.

x tengely armor; y tengely damage reduction
Forrás: incgamers

Comments (12)

  • avatar

    Linkin

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#10):[/reply]nem sok időt vesz el 1 ilyen grafikon elkészítése,visszamegy minden szinthez ahhoz a szörnyhöz és megnézi az értékeket,grafikont meg addig tart összerakni utána^^

    Reply

  • avatar

    Rakamaz

    |

    Mivel a statok szétosztása automatikus lesz, akár ki is lehetne hagyni. Csak bonyolítja a dolgokat :D

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Nem kevés szabadideje lehet annak, akinek volt alkalma annyira unatkozni, hogy ezt a grafikont összerakja. :D Nem akarom azt mondani, hogy ez tök felesleges, de… az.

    Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    @Hamu
    Ebben nem értek egyet veled ☺
    Egyszerű példa, mivel nincs bétakulcsom az értékek kitaláltak:
    Karakter lvl 4: erő:35 armor a tárgyakból: 40. Összes armor: 75
    Karakter lvl 7: erő 65 armor a tárgyakból: 10. Összes armor: 75

    Mind 2 esetben az armor 75.

    Ha a szint lenne mérvadó a grafikon alapján lvl4 en kb 28%DR lenne, lvl7-en pedig csak kb 16%… Tehát ahogy nő a szintem csökken a DR ugyanazzal az enemyvel szenben ez nem életszerű…
    Viszont ha a vonalak az enemy szintjét jelentik, logikus, hogy ugyanaz az armor mennyiség egy magasabb szintű enemyvel szenben kevesebb DR-t jelent.

    Persze hozzá kell tenni, hogy abban igazad van, hogy a szint is befolyásolja a DR-t, viszont csak az armoron keresztül. Mondjuk ha egy wizardal vagy, mivel más lesz az autómatikus stat elosztása sokkal késöbb éri el az adott armort. Példa (szintén kitalált):
    Lvl 7 wizard: erő 52
    Lvl 4 barbár: erő 67
    Ha a viz felvesz egy 15armoros felszerelést, akkor adott mob ellen mindkettőnek ugyanannyi a DR-je, függetlenü attól hogy melyik hányas szinten van. És így nem számít hogy hányas szintű a saját karakter..

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@ (#4):[/reply]hat vegulis majdnem, de az “enemy level” az szerintem meg mindig a monster szintje es nem a karaktere :D
    e: ja ertem mit mondassz, lehet ez is, igy mar tobb ertelme van :D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@balu840202 (#6):[/reply]Dehogynem, és ez 100%, és pont az előző hsz-edben meg is magyaráztad, csak egy dolgot felejtettél el. Ha nő a erő akkor ugye csökken a bekapott sebzés mennyisége, és mivel autómatice növekednek a statok a szintlépések alatt ,így ergó nő az erő is automatikusan.

    Amint letisztázódik a rendszer, és megkapjuk a 10-es beta patch második részét, ígérem fogok írni erről egy részletes hírt, hogy mi mit növel és hogyan.

    Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    [reply]@ (#4):[/reply]Szerintem a saját karakter szintje nem befolyásolja a DR-t… látsd előző hsz-em… az egyes vonalak szerintem az ellenfél szintjét jelentik..

    Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    Sziasztok!

    Nagyon érdekes dolgot csinált a srác… És érdekes következtetéseket lehet levonni belőle.
    Nem tudok túl jól angolul így lehet, hogy a következőket a srác hozzászólása is tartalmazza, ezért bocs. De amit a grafikonokból, illetve a srác hsz.-éből leszűrtem, az a következő:
    Mostmár az erő ad az armorhoz is, tehát az armor= tárgyak armorának összege + az erő. (gyk: erő: 26, csak sisak(armor:10) és pajzs(armor:20) van nálam, akkor az összes armor: 26+10+20=56).
    Az armor határozza meg a damage redced (DR) értékét. Így az nem függ a karakter szintjétől, csak a hordott tárgyaktól és az erőtöl. Viszont függ az enemy szintjétől. Gondolom minden mobnak van egy grafikonja hogy bizonyos armor mennyi DR-t jelent. (Pl a grafikon alapján: egy lvl1 enemy 10es dmg-ét 13 armorral 20%-al csökkentem – betalált 8 dmg, míg 200as armorral 80%-al – betalál 2dmg).
    És itt vetődik fel a kérdés…
    Mi éri meg jobban: rámenni az életre, vagy inkább az erőre?
    Elsőre az élet tűnik jobb választásnak (nem barbár esetén), de azt is figyelembe kell venni, hogy a DR mindenre hat. Az elementális hatásokra is. Szóval egy 50%DR-el és 50% elemental resist-tel, már szép ellenállásokat össze lehet szedni…
    És végül a legjobb kérdés: mi van ismét a barbárral…
    Más karaktereknél ugye kérdés, hogy erő vagy élet… De nála nem, hiszen a dmg is az erőtől függ, így az erőt mindenképp növelnie kell… Ezt kicsit megint a barbár előnyének érzem, hiszen nála a skillek is növelhetik az armor értékét… De majd meglátjuk milyen lesz…

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Rici (#3):[/reply]Na akkor nézd meg még egyszer a grafikont.
    x armor, y reduc. A sok színes vonal meg a karakter szintje.
    szerk, illletve azért relatív a szörnyektől, mert minden szörnynek mások az attack prec stb.. értékei, gondolom egyfajta mobot spécizett ki amin letesztelte, de mivel a mob adatai ismeretlenek, ezért mindegy is hogy mi volt :D

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    erdekes
    azt nem ertem btw, hogy a sajat karim szintjetol ez miert nem fugg, az enemyetol meg igen….

    Reply

  • avatar

    Resouler

    |

    kiemelném ott a hozzászólása nevü linknél a 2. commentet:D :

    “If all beta testers were like you, game would’ve been out by last year.”

    :D:DD:

    Reply

  • avatar

    Ludo

    |

    Ez negyon jó ! Köszi!
    Reméljük lesz folytatása ha meglesz a game akkor is.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.