Diablo III Beta Patch 13 – v.0.7.0.8610

Hamu . Béta, Patch 624

Számos változást kaptunk a nyakunkra a mai nap folyamán, ezeket külön cikkekben fogjuk tárgyalni, most következzen a patch note.

General

  • Minden karakter törölve lett. A törlés érintette a karaktereken kívül, a gold mennyiségét, a megszerzett achievements-eket, a follower-eket, és az artisanokat is.
  • Intelligence mostantól 0.1 pontot ad az ellenáshoz, és ezentúl nem növeli a Health Globe-okból kinyert életerő mennyiségét.
  • Amikor két fegyverrel (dual-wield) harcolva valamilyen képességet használsz, mindig a meghatározó kézben (main-hand) tartott fegyver sebzése a mérvadó.
  • Például: A Cyclone Strike a main-hand fegyver sebzését fogja használni, ha az off-hand fegyvered van beállítva akkor, a következő csapással aktiválódik a skill.
  • A menü Gameplay Options részében beállítható, hogy az Advanced Tooltip-eket mutassa a játék alapértelmezettként.

Auction House

  • A goldos aukciós ház ismét tesztelhető.
  • A berakási költség minden aukciónál el lett törölve.
  • A tranzakció díja minden aukciónál megemelkedett 1,25 Beta Bucks-ra.
  • A minimum berakási díj minden aukciónál megemelkedett 1.50 Beta Bucks-ra.
  • A játékosoknak mostantól 10 aktív aukciója lehet.
  • Új Tooltip került az aukciós házba, amivel összehasonlíthatja az éppen viselt felszerelésével az aukciós házban szereplő tételeket.

Battle.net

  • Publikus chat tesztelhetővé vált.
  • Cross-game support elérhetővé vált. Mostantól tudsz a Real Id segítségével beszélgetni a World of Warcraft PTR és a StarCraft II PTR -en elérhető barátaiddal. Illetve látod az ő állapotukat, és fordítva.

Skills

  • A szint ahol az aktív és passzív képességek feloldódnak, hozzá lett adva minden classhoz.
  • A skill rúnák mostantól tesztelhetőek.
  • Az első rúna skill 6. szinten fog feloldódni, a többi a karakterek szintlépései után.
  • Összességében a játékosok, az 5 skillrúna minden szintjéhez hozzá fognak férni a 60. szintre.
  • A karakterskillek kategóriába szerinti bontása megváltozott, és minden kategóriához rendelve lett egy külön billentyű.
  • A következő kategóriák lettek a játékhoz adva minden karakterosztálynál:
  • Primary Attack:
    • Tipikusan azok a képességek, amiket gyakran használunk, és erőforrást termelnek.
    • Alapértelmezetten az egér első gombján lesz használható.
  • Secondary Attack:
    • Azon erősebb képességek amik valamilyen erőforrást használnak például, feltöltődési idő (cooldown) és (vagy) erőforrás költség.
    • Alapértelmezetten az egér második gombján lesz használható.
  • Defensive:
    • Tipikusan azon képességek, amiket menekülésre, védekezésre, vagy irányításra használunk.
    • Alapértelmezetten az első gomb a skillbaron lesz használható erre.
  • Minden class rendelkezni fog 3 egyedi kategóriával is. Alapértelmezettként a skillbar második, harmadik, és negyedik billentyűje lesz használható erre.
  • Elective Mode: Ennek használata során elérhetővé válik hogy megkerüljük a fenti megkötéseket, és szabadon nekünk tetsző módon rendezzük a skillbart .
    • Ezt a beállítást a Gameplay Options menüben találjuk.
  • Skill cseréléskor a skill feltöltődési ideje 30 másodpercről 15-re csökkent.

Classes

Barbarian

  • Active Skills
    • Bash
      • A sebzése növekedett, a fegyversebzés 145%-áról 150%-ra.
    • Cleave
      • A sebzése növekedett, a fegyversebzés 115%-áról 120%-ra.
    • Frenzy
      • A sebzése növekedett, a fegyversebzés 100%-ról 110%-ra.
    • Ground Stomp
      • A képesség mostantól nem okoz sebzést. A stun hatóideje 3 másodpercről 4 másodpercre növekedett.
    • Hammer of Anchients
      • A sebzése növekedett, a fegyversebzés 180%-áról 200%-ra.
    • Leap Attack
      • A sebzése növekedett, a fegyversebzés 100%-áról 125%-ra.
    • Threatening Shout
      • A sebzéscsökkentés 50%-ról 25%-ra csökkent.
  • Passive Skills
    • Weapons Master
      • Swords/Daggers: Sebzésbónusz növekedett 10%-ról 15 %-ra.
      • Maces/Axes: Kritikus találat esélye növekedett 10%-ról 15%-ra.
      • Polearms/Spears: Nincs változás.
      • Mighty Weapons: A csapásonként Fury generálás növekedett 1-ről 3-ra.

Demon Hunter

  • Active Skills
    • Bola Shots
      • A sebzése növekedett, a fő célponton a fegyversebzés 100%-áról 130%-ra.
      • A mellékcélpontokon a hatósugáron belül 75%-ról 100%-ra.
    • Caltrops
      • A mozgási sebességcsökkentés 65%-ról 60%-ra csökkent.
    • Chackram
      • A sebzése növekedett, a fegyversebzés 135%-áról 150%-ra.
    • Entangling Shot
      • A Hatred generálása 4-ről 3-ra csökkent.
    • Evasive Fire
      • A sebzése növekedett, a fegyversebzés 115%-áról 120%-ra.
      • A hátra-szaltó során javult az útja.
    • Hungering Arrow
      • A sebzése növekedett, a fegyversebzés 85%-áról 115%-ára.
    • Impale
      • A sebzése csökkent, a fegyversebzés  275%-áról 250%-ra.
    • Vault
      • Az útja javult.
  • Passive Skills
    •  Steady Aim
      • A sebzésbónusza amikor nincs ellenfél 10 yardos körzetben növekedett 10%-ról 20%-ra.
    • Vengeance
      • Maximum Heatred bónusza csökkent 50-ről 25-re.
      • Amikor gyógyulsz Health Globeból a kapott Hatred mennyiség 10-ről 20-ra emelkedett, és a Discipline mennyiség 1-ről 2-re melkedett.

Monk

  • Active Skills
    • Breath of Heaven
      • Spirit költsége lecsökkent 50-ről 25-re.
      • Gyógyítás mértéke emelkedett.
      • Mostantól 15 másodperces feltöltődési idővel rendelkezik.
    • Dashing Strike
      • A sebzése csökkent, a fegyversebzés 160%-áról 80%-ra.
      • Az útja javult.
    • Exploding Palm
      • A Bleed (vérzés) hatás sebzése csökkent, a fegyversebzés  65%-áról 60%-ra.
    • Lashing Tail Kick
      • A sebzése csökkent, a fegyversebzés 225%-áról 200%-ra.
    • Mantra of Evasion
      • A kitérés (dodge) bónusza lecsökkent 25%-ról 15%-ra.
      • A másodlagos kitérés bónusza ami az aktiválást követő 3 másodpercben él lecsökkent 25%-ról 15%-ra.
  • Passive Skills
    • Guardian’s Path
      • Mialatt két fegyvert használsz a kitérésre biztosított esély emelkedett 10%-ról 15%-ra.
      • Mialatt kétkezes fegyvert használsz a biztosított Spirit regeneráció bónusz emelkedett 20%-ról 25%-ra.
    • Resolve
      • Ellenfél sebzésének csökkentése 30%-ról 25%-ra csökkent.

Witch Doctor

  •  General
    • Witch -doctor manája fejlesztésre került
  • Active Skills
    • Corpse Spiders
      • A csapásonkénti sebzése csökkent, a fegyversebzés 38%-áról 25%-ra pókonként.
    • Firebomb
      • A sebzése csökkent, a fegyversebzés 155%-áról 100%-ra.
    • Grasp of the Dead
      • Mozgás lassító hatása növekedett 50%-ról 60%-ra.
    • Haunt
      • A Haunt időtartama mostantól nem függ a karakter szintjétől
      • Mostantól a fegyversebzésed 350%-át sebzi 15 másodperc alatt.
    • Hex
      • A sebzésbónusz a Hex-elt célponton csökkent 20%-ról 12%-ra .
    • Plague of Toads
      • A sebzése csökkent, a fegyversebzés 150%-áról 130%-ra békánként.
    • Summon Zombie Dogs
      • A csapásonkénti fegyversebzése csökkent 15%-ról 9%-ra kutyánként.
  • Passive Skills
    • Spiritual Attunement
      • Mana regenerációja csökkent 2%-ról 1% maximum manára másodpercenként.

Wizard

  •  General
    • Az Arcane Power regeneráció lecsökkent 12.5/sec-ről 10/sec-re.
  • Active Skills
    • Arcane Orb
      • A sebzése növekedett, a fegyversebzés 225%-áról 250%-ra.
    • Diamond Skin
      • A maximális elnyelés értéke lecsökkent.
    • Frost Nova
      • Mostantól nem okoz sebzést.
    • Ray of Frost
      • A sebzése növekedett, a fegyversebzés 155%-ról 200%-ra.
      • Mozgási sebesség csökkentése lecsökkent 40%-ról 30%-ra.
      • Támadási sebesség csökkentése lecsökkent 30%-ról 20%-ra.
      • A Mozgási és támadási sebességek csökkentésének időtartma lecsökkent 5 másodpercről 3 másodpercre.
    • Shock Pulse
      • A sebzése növekedett, a fegyversebzés 90%-ról 105%-ra.
    • Wave of Force.
      • A sebzése csökkent, a fegyversebzés 250%-áról 220%-ra.
      • A mozgási sebesség csökkentésének értéke növekedett 50%-ról 60%-ra.
  • Passive Skills
    • Glass Cannon
      • A sebzésbónusza lecsökkent 20%-ról 15%-ra.

Crafting

  • A Blacksmith fejlesztésének költségei csökkentek 50%-al.
  • A Blacksmith receptek arany és material költségei változtak.
  • A következő affixeknél a gyártás során előfordulha hogy kétszer jelenik meg a legyártott terméken:
    • Minimum sebzés
    • Maximum sebzés
    • Bármilyen elementáris sebzés.

Followers

  • Templar
    • Skills
      • Heal
        • A gyógyítás mértéke növekedett.
      • Loyalty
        • a másodpercenkénti gyógyítás értéke növekedett.

Items 

General

  • A passzív spirit regenerációt elősegítő affixekkel ellátott tárgyak mennyisége növekedett.
  • Quivers  (tegezek) mostantól adnak sebzésbónuszt.
  • Új affixek kerültek be a játékba:
    • Találatkor bizonyos eséllyel aktiválódik:
      • Fear
      • Stun
      • Freeze
      • Immobilize
      • Chill
      • Blind
      • Slow
      • Knockback
Vendors

  • A vendorok mostantól gyakrabban fogják változtatni az árukészletüket, és nagyobb skálán fog mozogni ezen áruk minősége.
  •  Az esély hogy fehér tárgy jelenik meg a vendor árukészletében, 30%-ról 10%-ra csökkent.
  • A vendoroknál található összes tárgy ára csökkent.
Monsters
  •  Az összes szörny életereje és sebzése finomítva lett.
  •  A dobott arany mennyisége növekedett.

Bug Fixes

Az összes jelentett hiba listája olvasható a Beta  Bug Report fórumán.
Az achievementsek mostantól csak egyszer teljesülnek, ha elértük a feltételeit.
Azon accountok amik zárolva lettek pl: ERROR_395002 hibakóddal, ismét működnek.
A játékosok mostmár tudnak a Beta Bucks-ok segítségéve goldot venni.

Comments (22)

  • avatar

    kurtyka

    |

    Igazán jó lenne kipróbálni, hogy érdemlegesen tudjak hozzászólni… :(

    Reply

  • avatar

    HentElek

    |

    Sziasztok akit érdekelnek a változások- újítások azok nézzek ne be hozzám!
    Teszteljük közösen a Gamet!

    HQ Stream!

    Cím: http://www.justin.tv/hunfishy22

    Akik anno néztek tőlük elnézést, hogy nem voltam eddig , de sajnos nem volt időm foglalkozni a játékkal. Viszont most már aktív vagyok, úgyhogy mindenkit szeretettel várok ! :)

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@brianaspirin (#19):[/reply]Szintkorlát van minden tárgyra, fegyver, vért stb…
    Ill bizonyos tárgyakra karakter megkötés pl classspecifikus fegyver, vért.

    Reply

  • avatar

    brianaspirin

    |

    bocs ha hülyeséget kérdezek, de fegyóknál van valamilyen szint vagy egyéb korlát, hogy használható legyen?

    Reply

  • avatar

    Fikusz

    |

    [reply]@Njeroe (#14):[/reply]Igen meglehet állítani. Közbe rájöttem, hogy hogyan. Szóval a game privacy-t invite only-ra állítva ESC-re megáll a játék, és kiis írja hogy Pause. Public beállításban ez nem működik, akkor se ha egyedül vagyunk a játékban. Mostmár játékon belülről is átlehet állítani a game privacyt, de csak 1x.
    Úgy látom, hogy mostmár elég készre érett a játék. Már megjelent a hardcore gomb is kari kreálásnál.

    Reply

  • avatar

    Agyoncsaplak

    |

    Nekem tűnik csak fel,hogy hirtelen elkezdtek a fiúk dolgozni? Eddig mindig pár változás volt a patchekben most meg becélzok és tűz van….

    Reply

  • avatar

    fidel

    |

    A hivatalos patch leírásba nem minden változás szerepel skill ügyben a béta fórum szerint, de gondolom majd amikor frissítik a honlapok akkor lehet is látni, vagy lesz róluk hivatalos közlemény is.

    Reply

  • avatar

    fidel

    |

    [reply]@Njeroe (#14):[/reply]Jelenleg igen, van videó is róla, meg fórumokon is írják.
    Nekem nincs bétám, csak azért írom le, hogy hol láttam és olvastam. :)

    Reply

  • avatar

    Njeroe

    |

    Valahol olvastam hogy single player módban most már meg lehet állítani a játékot? Ennek nagyon örülnék. ha tényleg így van…

    Reply

  • avatar

    drmilo

    |

    Masszív egy peccs, azért látszik benne a munka.

    Remélem jol mennek a tesztek a héten, aztán jöhet a release. :)

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@fidel (#11):[/reply]Eddigi tapasztalataim alapján, mondhatni nem is tudom mi az a potion, mert sosem kellett használnom a béta során. Talán majd most :)

    Reply

  • avatar

    fidel

    |

    Az előbb néztem meg egy barbár végigjátszást és potikat elég szépen nyomogatta, szörnyek nem haltak olyan gyorsan. Úgy látszik több hpjük lett normálón is.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@ProdMiror (#9):[/reply]A fejlesztőknek biztos, illetve nekem is, mert így kitudom bliccelni a címadással járó agymunkát :)
    De alapesetben nekünk laikusoknak nem mond el semmit, maximum ha csak nem kapunk olyat ami így kezdődik, 1.0… ez jelentené azt, hogy ez a patch már a live-ra kerülne.

    Reply

  • avatar

    ProdMiror

    |

    Lehet, hogy hülye kérdés és off is, de azért csak meg kérdezem, hogy a patch verzió száma valakinek jelent valamit? Szóval jelezhet egy 70%-os készenlétet akár?

    Reply

  • avatar

    Megagiga

    |

    [reply]@fidel (#7):[/reply]Nekem kifejezetten tetszett az hogy kicsit el lehetett különíteni a szerepeket és ezzel is támogatták a csapatban játszást még ha nem is annyira direktben mint a wowban…

    Reply

  • avatar

    fidel

    |

    [reply]@Trafó (#4):[/reply]Szerintem a barbárnak elég nagy érvágás, hogy a Threatening Shout-t megfelezték 50-ről lett 25%. Bye-bye tank szerep. Főleg hellen és infernon lesz ennek elég látható következménye. Nem csak a sebzésről szól minden. Ráadásul a Monk heal skilljére CD-t tettek. Így szerintem már ilyen nem lesz, hogy tank, healer, +2 dps.
    Mondjuk így nem lett WoW-os és marad a mindenki hentel játékstílus.

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    Nekem sem tetszik a Monk nerf, de már kit érdekel? Ha kijön úgyis az lesz, mint a WoW-val: amint valamelyik gyengébb->sírnak a fórumon->köv patchben lehet javítják. Annyira lényegtelennek tartom már, hogy itt mit nerfelnek és buffolnak. :P Majd élesben pár hónap sírással beáll. :) Úgysem lesz jó az alap kiadás balansza.

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    [reply]@Trafó (#4):[/reply]lehet hogy late gameben ez kissé jobban előjönne az a 80%, nem lepődnék meg ha ez állna a drasztikus csökkentés hátterében

    Reply

  • avatar

    Trafó

    |

    [reply]@Benny (#1):[/reply]Pedig a bétában a monk meg a barbár kb. egyforma erősnek tűnk. Talán a barbár még erősebbnek. Erre meg azt még erősítik, a monkot meg gyengítik…
    Dashing Strike

    A sebzése csökkent, a fegyversebzés 160%-áról 80%-ra.
    o.O

    Reply

  • avatar

    Ohyner

    |

    Szép damage nerfet kapott kapott a Witch Doctor. Gondolom a mana átalakítás meg regeneráció nerfet jelent, ami a videók alapján reálisnak mondható.

    Tényleg ennyire sokat sebzett a WD?

    Reply

  • avatar

    Trafó

    |

    Milyen nerfet kapott már szegény monk… :(

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    Pont a monkot kellett agyongyengíteni 8( persze a barbáron meg tápoltak…
    bár ők biztosan jobban látják át a dolgokat mint én.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.