Skill kalkulátor update

Hamu . Béta 820

Az éjjel frissült, a Blizzard hivatalos skill kalkulátora, frissülésén túl végigböngészhetjük a megváltozott skilleket.

Ezen kívül, frissült még a Crafting Material oldal, és számos más funkció is.

Jó böngészést.

Comments (56)

  • avatar

    cdledx

    |

    nem tudja valaki ha daibo-t használok a tempest rush animációjában az én fegyómat fogom pörgetni vagy ott lesz a hátamon?

    Reply

  • avatar

    fidel

    |

    [reply]@CooLMaSTeR (#43):[/reply]Azt írtam az összes többi típusú 2h, azaz a 2 kezes kardokon kívüli.
    Amit linkeltél az 2 kezes kard, ugyan olyan típusú.
    Így miért ne lenne igaz? :)
    Nem értem a 2 kezes kardok miért lettek ennyivel erősebbek a többi 2 kezes fegyvernél.

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@Ex3cutor (#16):[/reply]ez 60as szintu ertekre vonatkozik
    ahhoz viszonyitva nyilvan nem magas

    Reply

  • avatar

    CooLMaSTeR

    |

    [reply]@fidel (#39):[/reply]A dps-ben ez a legnagyobb, de maximum dmg-ben a nagypapa viszi a primet.

    http://eu.battle.net/d3/en/item/the-grandfather

    “Nem tudom ez elírás vagy nem, de az összes többi típusú 2h fegyvernél 2,5-3x nagyobb a dps-e.”

    Mint fentebb is láthatod, ez a megállapitásod pedig nem volt igaz. :)

    Reply

  • avatar

    Nabunaid

    |

    Nem tudom honnét veszitek a witch doctor nerfet, egyelőre ott látom a legnagyobb számokat…
    Szerintem megfeledkeztetek róla, hogy miután megszerzed, alapképesség lesz a Soul Harvest, ami +130 intelligenciát /+1 int.=+1% sebzés…/ad ellenfelenként, max. 5 után persze. Így fél percen át /egyik rúnával egy percig/ laza +650%-os sebzésed lesz.
    Na ezzel szorozd be bármelyik skilljét, mondjuk a zombi fal 60-as szintű Dead Rush-jét, amikor minden irányban zombikat indítasz 475%-os sebzéssel /ez akkor 1125% lesz/ vagy a zombi torony, ami 800%-os sebzést ad /1450%… XD/. De legyen valami cooldown nélküli pl. zombi charger skill zombi medvés verziója. 3 medve robban ki a talajból, egyenként 236%-os sebzéssel, vagyis akkor ez a spamelhető spell (236+650) x 3 =2186%-os sebzés.
    Én nem félteném annyira az öreg vajákost… ;)

    Reply

  • avatar

    Nagart

    |

    [reply]@fidel (#39):[/reply]Elég izmosra sikerült (feltéve, ha nem elírás)… :D
    A WD-nek se ez lesz a legjobb :)

    Reply

  • avatar

    Delonius

    |

    Érdekes egyébként hogy 4 helyszínt láthattunk a videókon (tristam környéke, havas táj, sivatag, dzsungel). Ha hozzávesszük a feltételezhető alvilági túrát és azt a helyszínt amit spoilerfóbiások kedvéért inkább nem említek, akkor az azt jelenti, hogy már ACT-eken belül is utazgatni fogunk? Nem lenne rossz dolog :)

    Reply

  • avatar

    fidel

    |

    Minden sebzés a fegyver dps-ről fog szól.
    Úgy néz ki felrakták azt a fegyvert is a honlapra amivel infernot lehet farmolni.
    Nem tudom ez elírás vagy nem, de az összes többi típusú 2h fegyvernél 2,5-3x nagyobb a dps-e.
    DH-n kívül mindenkinek ez lenne a legjobb?

    http://eu.battle.net/d3/en/item/warmonger

    Reply

  • avatar

    Taki81

    |

    ha valaki lusta lenne egyesével megnézni a hivatalos honlapon annak itt az összefűzött vidijó force kommentárral http://www.youtube.com/watch?v=dBKLfrBVP_o (és király új helyszínekkel)

    Reply

  • avatar

    red5

    |

    [reply]@ (#34):[/reply]Köszi, így már értem. Viszont ebből kiindulva tényleg meredek lehet az Inferno szint nehézsége, ha ilyen mennyiségű életet lehet visszatölteni. Jó nagyokat fognak csapni az ottani mobok, ez is jó hír.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@red5 (#32):[/reply]A kalkulátorban, lvl 60-as értékekkel számol, minden spellnél. Nincs külön szintelosztás, hogy pl. lvl10-en mennyit fog healelni/sebezni az adott skill.

    Reply

  • avatar

    Bali007

    |

    A chat gem eddig is működött?

    Reply

  • avatar

    red5

    |

    [reply]@Delonius (#13):[/reply]Látom itt is lesznek havas tájak, ennek kifejezetten örülök :)

    Nézegettem a skill kalkulátort és lenne egy kérdésem. A Monk esetében a ‘Breath of Heaven’ skill gyógyító értékeit vajon hogyan kell értelmezni? Azt írja, hogy 15421-20166 közötti életet tölt vissza, de ez nekem nagyon magasnak tűnik. Ha én ezt a skillt 8-as szinten felnyitom, akkor biztos nem ennyit fog gyógyítani. Mitől függnek ezek az értékek?

    Reply

  • avatar

    eky

    |

    az infernó könyörtelen lesz majd azt rebesgetik

    Reply

  • avatar

    ugfanatic

    |

    [reply]@Diablo69_HUN (#28):[/reply]normalon nem igazán jönnek még ki a karik erösségei de az tény hogy még így is elég egyszerü a WD-vel játszani bonyodalmak nélkül. a képességekhez most nem akarok számokat mondani de nagyon durva nerfeket kapott a százalékok alapján persze a többi kaszttal együtt

    Reply

  • avatar

    Diablo69_HUN

    |

    [reply]@ugfanatic (#25):[/reply]Tegnap sikerült egy hétre szereznem egy Béta-kulcsot, és a WD-t próbáltam ki elsőnek, mert nekem is nagyon tetszik/tetszett ez a kari abból, amit eddig képeken, videókon láttam. Nem tudom milyen lehetett nerf előtt, de szerintem most is q…a erős. Gyakorlatilag 4 óra “sétálva”, minden izgalom nélkül vittem végig, úgy, hogy talán egyszer esett a HP-m 20- talán 30%-ot.

    Reply

  • avatar

    xRand0mH3rox

    |

    Kisebb átrendezések a tárgyaknál is voltak, ahogy elnézem. Kijött néhány új grafika (pl a Prism Sword – 1H, ami mondjuk borzalmas) és a szintjei is változtak egyes itemeknek…

    Reply

  • avatar

    JOE_

    |

    [reply]@Delonius (#13):[/reply]Köszi a linket, nem láttam még. Megerősített abban, hogy a barbár még mindig a kedvencem. Meg persze a wizard.

    Reply

  • avatar

    ugfanatic

    |

    szegény WD-t ugy lenerfelték az utobbi idöben ,hogy szinte már a kedvem is elment a játéktol:(

    Reply

  • avatar

    relixo

    |

    Végre egy normális információ a Blizzardtól ami már valóban hír értékű, a sok semmi után már komolyan felüdülés olvasni egy ilyet. :) Viszont érdekes,hogy pár passive skill eltűnt, most lehet újra számolgatni meg variálni az eddig elgondolt felépítéseket. :P

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@Ex3cutor (#16):[/reply]Pedig nagyon lehet számítani rá, hogy magas hp lesz mivel ha végig nézed a potikat bizony van ott 35000 életet adó is :)

    Reply

  • avatar

    cdledx

    |

    [reply]@Ex3cutor (#16):[/reply]a monk heal mantrája is 593 hp/sec ami rúnával 1186-ra felnyomható plusz mikor belövöd 3 mp-ig 2372 . Jah és ez mindenkire hat szóval nem olyan sok az!!!

    Reply

  • avatar

    Nabunaid

    |

    [reply]@ (#19):[/reply]Na hála az égnek, nekem is megjavult! :D Kösz Hamu!

    Reply

  • avatar

    fidel

    |

    [reply]@ (#19):[/reply]Köszönöm ez megoldotta. :)

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@fidel (#17):[/reply]Chrome-nál is jól mutatja. Akkor szerintem a Firefox, egy régebbi változattöredéket tárolhat, küldj rá egy “ctrl+shift+r” -es frissítést vele az oldalra, az elvileg kiszedi a szemetet, és újra betölt mindent.

    Reply

  • avatar

    fidel

    |

    Alacsony szintű kovácsolásból a fegyverekről kivették a statokat…
    Ahogy nézem most már minden szinten lehet kovácsolni set és legendary tárgyat is.

    Reply

  • avatar

    fidel

    |

    [reply]@ (#15):[/reply]A barbárnál bugos, nézd meg ha ráviszed pld a secondary ikonokra. Ott nálam csak az első stimmel. A többinél más kép van. Persze ha ráviszed az kis képre akkor a felugró ablakban a jó kis kép van és a leírás hozzá.
    Tatics, might,rage iknom meg egyáltalán nincs.
    Firefox-ot használom.
    Operaval jól mutatja.

    Reply

  • avatar

    Ex3cutor

    |

    Nézegetem ezeket a wizard passzívokat és a Galvanizing Ward 890 life/sec??? az mi ott?:D Remélem, hogy az elírás mert egy kicsit erősnek tűnik… Mondjuk nem tudunk sokat az end game statokról, de remélem nem 80-90ezer hp-k lesznek :D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@fidel (#12):[/reply]Nem tudom hol látod bugosnak, a kalkulátort, nálam flottul megy.

    Reply

  • avatar

    Nabunaid

    |

    Gyengítettek sebzésben? :) A witch doki zombi fal varázslatának az a verziója, mikor a zombik egymásra állva bedőlnek az ellenfélre, 800%-os sebzést okoz… :D

    Reply

  • avatar

    Delonius

    |

    A blizz által felrakott skillvideók összevágva egybe:
    http://www.youtube.com/watch?v=HIQK1pijgvY

    Sokat nerfelgettek a skilleken az igaz, de szerintem végülis jó munkát végeztek, mert eddig mindig volt jópár számomra kötelezőnek tűnő skill a hatékonyságuk miatt. Így hogy sokat benerfeltek közülük, tényleg gondban vagyok már hogy mi lehet a legjobb egy-egy adott szituációra. Én már tényleg nem tudom, hogy milyen skill setupokkal játszak majd. :D Szerintem majd játék közben döntöm el fejlődés közben.

    Reply

  • avatar

    fidel

    |

    Barbáré még bugos, mert rossz helyen vannak a kis ikonok képei.
    Végigfutva az jött le, hogy minden class-t gyengítettek sebzésben.
    A barbár dühbe gurulását felgyorsították. :)

    Reply

  • avatar

    fidel

    |

    [reply]@Zoro (#1):[/reply]Én úgy olvastam, hogy megjelenés előtt frissítik majd a tárgyakat az oldalukon. Szerintem már kész vannak a tárgyak, csak szándékosan nem rakják bele és frissítik az oldalon.
    Ha nem lennének már kész, akkor nem tudnák a skilleket belőni, hogy mennyit sebezzen, meddig tartson, range, stb.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@xRand0mH3rox (#9):[/reply]De jött új helyette, és a többi classnál is módosulgattak a skillek.

    Reply

  • avatar

    xRand0mH3rox

    |

    Néhány passive-nak is annyi ahogy elnézem, például nem látom a Virtuoso-t, ami elég érdekes volt, wandozós buildet lehetett volna vele csinálni Wizardnak, bár ha tényleg egyáltalán nincs már normal attack akkor érthető, hogy kivették… A videókban vannak normal attackos megmozdulások, de lehet csak azért, hogy néhány skill jobban látszódjon.

    Reply

  • avatar

    Akra

    |

    A skill ablak át lesz dolgozva felhasználás és megjelenítés terén is. Rengetegen panaszkodnak,h bonyolult az elrendezése és ronda is :D 14. javítás (ami kövi héten jön szvsz) tuti már az új megjelenítést fogja tartalmazni.

    Reply

  • avatar

    xRand0mH3rox

    |

    [reply]@Horcsogg (#6):[/reply]Alalpból nem rekhatod csak arra a belt slotra a skillt, amelyik csoportba tartozoik a skill panelen… Decoy cuccok defensive skillek gondolom, bár pl a mirror image egy mastery skill wizardnál, így azt csak a 4. slotba teheted.

    Ha bekapcsolod az “elective mode”-ot akkor viszont bármely skillt, bármely slotba elhelyezheted. A Skill erejére és hatásfokára nem hat ki tudomásom szerint, hogy melyik slotban van…

    Mondjuk remélem még kiadás előtt egy új, kompaktabb skint ráhúznak erre az UI-ra mert ez így otrombán nagy és nem túl felhasználóbarát. A régebbi jobban tetszett és kb csak annyit kellene csinálniuk, hogy az oldalsó kicsúszó panelen újra osztályozzák a skilleket és kiveszik a slotokat, mert a rúnák most már csak feliratok a skill neve alatt.
    Így nem foglalná el az egész képernyőt és nem kellene 8 ablakon átrohanni egy skill miatt…

    Reply

  • avatar

    Horcsogg

    |

    oh, mindegy az, hogy hívjuk őket :P Nincs gond azzal amúgy ha én primary attackra használok egy decoy cuccot? Vagy valamivel úgy kevesebbet fog sebezni, mert nem a jó slotban van? Vagy tök mindegy mit hova teszek, ezek csak ilyen ötletek, hogy mit hová kéne? :o

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Horcsogg (#4):[/reply]Ez nem wow, nincs talent rendszer.

    Reply

  • avatar

    Horcsogg

    |

    Tulképp minden ugyan az, csak máshogy vannak elrendezve? Az új talentekre gondolok.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Lord Azmodan (#2):[/reply]Ezt szeretném én is tudni, szerintem a skillrendszert mondhatjuk véglegesnek, meg a rúnákét is. Most már maximum finomhangolásra számítok skillek terén.

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Akkor most már végre elmondhatjuk, hogy véglegesítették a skill rendszert? Vagy még mindig hozzá kotorásznak…. egyre hosszabb ez a béta időszak és egyre többen jutnak hozzá, mindig valamit váltanak…

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    Kár, hogy még a Legendary és Set craft cumókkal nem készültek el. :P

    “Legendary and Set items are being worked on. Check back soon to see their stats!”

    Már megint az a fránya Sooooooon.
    Szerintem minden reggel már így köszönnek a Blizzesek egymásnak és jót röhögnek. xD

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.