Frissült a Diablo 3 hivatalos site

Professor J . Hírek 641

Frissült a Diablo 3 hivatalos site-ja, többek közt a Skillek lettek frissítve a Patch 15-s verzióra, valamint a Blacksmith és Jeweler receptek is alapos átalakításon estek keresztül.

 


Diablo 3 logo



 

Forrás:

Comments (51)

  • avatar

    Hiftu

    |

    [reply]@cdledx (#49):[/reply]A beállításoknál kapcsold be az advanced tooltips kapcsolót.

    Reply

  • avatar

    cdledx

    |

    Valaki árulja már el nekem hogy a beta-ban lévő skillek leírása miért nem eggyezik meg a diablo3.com on a game guide -ban lévő skill leírásokkal. Mert elég idegesítő hogy nem látom az adott skill mennyi %-nyi fegyver sebzést visz be vagy a rúna mennyi %-ra módosítja ezt. Remélem nem fog ez így marad és nem az lesz a teljes játékban hogy minden level up-nál irány a diablo site hogy most akkor melyik skill mennyit is üt vagy melyiknek nagyobb a sebzése de a másik gyorsabb.várom a válaszokat!!!!!!

    Reply

  • avatar

    Radoxx

    |

    [reply]@Professor J (#46):[/reply]Igaz is, már emlékszem, amikor ezzel kapcsolatban nyilatkoztak. Szerintem is jobb így.

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Professor J (#46):[/reply]Akkor jól tudtam :D

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Radoxx (#45):[/reply]Nem is lesznek + Skilles affixek, legalábbis olyanok, mint anno az Enigma és társaik voltak emiatt nem kell aggódni.

    Reply

  • avatar

    Radoxx

    |

    Én személy szerint jobban örülnék neki, ha más karakterosztályok skilljeit nem lehetne tárgyakon keresztül elérni. Azzal persze nincs bajom, hogyha a saját képességeink valamiféle formában erősíthetőek tárgyak révén is – aka régmúlt idők +skill módosítói.

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Father (#43):[/reply]Az már egyszer biztos :D Csak legyen már a kezemben *-* :D

    Reply

  • avatar

    Father

    |

    Lehet hogy en ertelmeztem felre a hallottakat, nemtudom, mivel a forras sincs mar meg:( de ha nem lesz akkor nem lesz.. ha lesz akkor meg lesz :) a lenyeg nekem biztos tetszeni fog amit adnak, es meg sokan masoknak is!

    Reply

  • avatar

    Songi

    |

    Nem hiszem, hogy betennének olyan itemeket amik más kasztok képességeit adná, Teleport nagy cd miatt egy menekülő skill lett amit más karakternek nem igazán kell használnia mert mindegyiknek lesz saját. Esetleg Monk mantrái vagy Barbár war cry,threatening scout -ja lehet ilyen, de nem tartom ezeket sem annyira fontos skillnek, persze infernon lehet nélkülönözhetetlen lesz. De igázából nem érdeked, hogy egyedűl játsz infernon, a külön loot miatt. Ha meg még is arra szánja rá magát az ember akkor meg teljesítse ezzek nélkül nagyobb kihívás.

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    [reply]@chasy (#38):[/reply]gondolom nem is ilyen skillekre gondoltak…de lehet mondjuk hogy a teleport ismét benne lesz…vagy mondjuk fagy aura vagy x nem tudom, lehet most nagy butaságokat beszélek :D

    bár én inkább úgy képzelem el a dolgot, hogy a cuccok különleges rúna effekteket adnak, azaz mintha egy új rúnát tudnál hozzáadni a skillhez amitől teljesen megváltozik a skill képessége!

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Kenny (#36):[/reply]:D Hát azért remélem nem lesznek benne ilyenek,mondjuk képzelj el egy barbárt amint disintegrate-et tol xD + hogy raknád be skill slotként hacsak nem proccol? xD

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Father (#29):[/reply]Hát ez nekem teljesen új, pedig elég sok dolgot megnézek a témában :D

    @33 Az egy talán régebbi rúnaskill videó volt amit láttál, tudom mert én is láttam, az hogy most megmaradt-e vagy sem? azt nem tudom, de ilyen koncepció volt a rúnákkal.

    @34 Nem kellek én ide, elmondasz te minden lényegeset.

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    [reply]@chasy (#35):[/reply]nekem, mert én azt mondom, még 49 nap és meglátjuk :D

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Father (#29):[/reply]Én viszont pont azt olvastam valahol hogy NEM akarják hogy egy bizonyos skill más karakternél is legyen,szóval nem lesz leap attack-oló Wizard XD Na most akkor kinek van igaza ? :D

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@DreaM (#33):[/reply]a skilleket a runák fogják módosítani, lesz olyan tárgy viszont a karira ami a sebzés bonuszt is növeli castoknak, a 2 lézer meg egy skill runa használat végett volt olyan.. a youtubeon van olyan video hogy diablo 2 wizard runed disintegrate keresd meg :P többek köztvan meteor is, arcane orb, hydra, shock pulse, teleport. Meg még nem tudom mik. ha van bétád akkor ott pl látható is a shock pulsenál ugyan az az effekt mint amit a videoban látsz, pl a frostnovánál is, és a ray of frost is. Annyi volt a változtatás, hogy a skill rune dropot ki vették a játékból, így azokat level upponként kapod amit elérve max 60-as sziinten lesz meg minden skill runa. Így a jó :P level 30-on meg kapod az összes skilt és utánna megy a harc a cuccokért, és a fejlödésért, hogy minél erősebb legyen a skilled (ki maxolni a skill runákat amket kapsz in game level upnál). az itemek Klaszonként adnak sebzés bonuszokat majd.

    Reply

  • avatar

    DreaM

    |

    Valamelyik Blizzes videóban mintha láttam volna olyat is, hogy egy Wizard mindkét kezéből castolt Disintegrate -et, tehát 2 lézercsóva volt.. viszont a rúnák semelyike nem tud ilyet, szóval lehet ez is valami über item skill módosítója lesz. :) Forrásokat megint csak nem találtam.. az is lehet, hogy régi video, régi rúnákkal, de fantáziálni lehet ezen is :)

    Reply

  • avatar

    Father

    |

    [reply]@TheMageTalRasha (#30):[/reply]nem tudom hogy holvan, de biztos vagyok benne hogy volt rola szo, de mint irtam semmi se biztos szoval :D igen forras hianyzik, sajnos azt igy hirtelen nem tudok, de vagy itt vagy masik kozkedvelt blogon ami tobbnyire wowal foglalkozik volt rola szo, nem fogom kikeresni :f (nem video, hanem irasos, forum bejegyzes, talan q&a-ben volt ha jolemlekszek, de az se biztos)

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@DreaM (#28):[/reply]Na ez jól hangzik! Mekkora poén volt már a Delirium rúnaszó amikor néha kis manóvá változtál. Nem volt használható, de poénos volt, és “elfért” a több száz másik cucc között :)

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@Father (#29):[/reply]O.o meg van ennek az interjúnak valamilyen formabeli helye? pl youtube link? mert ezt eléggé elképzelhetetlennek tartom.

    Reply

  • avatar

    Father

    |

    [reply]@DreaM (#28):[/reply]Igen, lesz benne! igazabol valahol interjuban volt rola szo! sot, lesznek benne olyan targyak is amik hasonloan mas karakterek kepessegeit fogjak neked elerhetove tenni, mint pl diablo 2-ben enigma, vagy cta – de ez nem teljesen ugy lesz ahogy diablo 2 ben volt, mert pl enigmat es ctat (ami amugy rossz pelda itt :) sebaj) azert raktak be, hogy a tobbi karakternek a masik nagy elonnyel rendelkezo kepessege elerheto legyen szamukra!
    na most diablo 3 ban a lenyeg az lesz, hogy mas, specialis kombinaciokat lehessen letrehozni, nagyon egyedi jatekstilust, nem feltetlen valami hianyossag potlasara (ahhoz mas modszerhez folyamodnanak valoszinu)! En ezt vettem ki az eddig elhangzottakbol, persze tevedhetek, sosem zarom ki a lehetoseget! De en bizok benne igy lesz ahogy le irtam:)

    Reply

  • avatar

    DreaM

    |

    [reply]@fekete123 (#24):[/reply]Nem tudom mennyire legenda, de én olvastam valahol, hogy lesznek olyan level 60 itemek, amik befolyásolhatják egyes skilljeidet, nagyjából úgy, mint ahogy egyes rúnák is teszik. Azt nem tudom pontosan, hogy ez a rúna mellett ad-e még plusz effektet, vagy helyette, de mindenképpen érdekes :)

    Reply

  • avatar

    Rocador

    |

    Lesz mit farmolni rendesen. :D

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    OFFOLTOK XD Maradj a témánál :D

    Reply

  • avatar

    Father

    |

    [reply]@gyufa (#23):[/reply]vegtere, gw 1 ben nem lehet ugralni … hat diablo 3 ban se :D (kiveve nehany skill, de az nem ugyan az)

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    Arról lehet tudni valamit hogy lesznek e olyan egyedi cuccok amik nem csak random dolgokat adnak, hanem fix dolgokat amiket más nem adhat? pl skillek vagy mint D2-ben a lándzsa ami ha megöltél valakit idézett egy csontvázat amit sehogy máshogy nem lehetett a játékban előhozni esetleg a torch ami csinált egy tűzoszlopot? Nem feltétlen használható, hanem inkább jópofa vagy érdekes dolgokat várnék

    Reply

  • avatar

    gyufa

    |

    [reply]@Father (#21):[/reply]Azért pont ezt a kettőt hasonlítottam össze, mert ami nagyon hiányzott D2-ből, az megvolt GW-ben. És most végre összegyúrják egy játékká!

    Reply

  • avatar

    null

    |

    [reply]@gyufa (#20):[/reply]Nincs eröm kötekedni, de elég sok helyen nem helytálló amit mondasz :D

    Reply

  • avatar

    Father

    |

    [reply]@gyufa (#20):[/reply]Vicces dolog gw-t es diablo-t osszehasonlitani egymashoz :D teny a skillrendszerben van nemi hasonlosag, de ez most olyan osszehasonlitas hogy mind a 2 egy szamitogepes program … ja csak meg van sok ezer masik is!

    szerintem az auto meg motor-t se hasonlitgatjuk egymashoz, hisz az egyik 2 kereku, masik 4 kereku, teljesen masik celt szolgalnak, de mind a 2 kozlekedesi ezkoz (A pontbol B be) – najo ez utobbi pelda tavol all a szamitogepes programoktol, csak szemleltetni akartam a kulonmbseget! Nem erdemes belemenni ilyen dolgokba mert sose lehet belole jol kijonni :) (najo, akkor jon a kerdes, en minek mentem bele? :D )

    Reply

  • avatar

    gyufa

    |

    [reply]@ (#17):[/reply]Szerintem megér egy összehasonlítást a jó öreg Guild Wars és a D3, hiszen nagyon nagyon és ismételten nagyon hasonló a két játék.

    Hasonlóságok:
    – 100-150 képesség karakterosztályonként, kb mint itt a képességek * rúnák.
    – városban szabadon cserélgethetőek a képességek.
    – aránylag gyors játékmenet (azért GW kicsit lassabb mint D3)
    – lineáris, történet vezérelt játék
    – GW hard mode pont ugyanaz mint D3 inferno, újrajátszhatod az egészet max szint fölötti ellenségekkel
    – megbízható csalás védelem

    Eltérések GW javára:
    – pvp
    – 8 fős csapat (kivéve az alap játék elején)
    – elit képességek, amiből csak egyet vihetsz egyszerre, és bossoktól lehet megszerezni.

    Eltérések D3 javára:
    – GW-ban reménytelen egyedül menni, de npc segítőkkel ki lehet tölteni a helyet a csapatban.
    – D3 felszerelés rendszere sokkal összetettebb (socketes cuccok, rmah, …), GW-ban a megfelelő felszerelést mindenki meg tudja szerezni, az extra felszerelés csak látványosabb
    – modernebb grafika

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@Pred87 (#10):[/reply]igen, jol latod kb :D

    Reply

  • avatar

    lifegrip

    |

    [reply]@Pred87 (#15):[/reply]Skillekben meg fognak egyezni, csak a 110 skill (22 skill x 5 rúna) közül nem biztos, hogy ugyan azt a 6-ot fogják használni. Sőt mellé jön a 16 passzív skill is, amiből meg 3-at kell választani. Van épp elég kombináció, hogy eltérjenek a barbárok, és mindenki a saját stílusára találjon rá.

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    nem is lesz olyan nehez kihuzni blacksmithinget

    Reply

  • avatar

    Pred87

    |

    [reply]@Professor J (#14):[/reply]igen, ez nagyjából megvolt. de én konkrétan arra lennék kíváncsi, h ezeket hogyan lehet úgy fejleszteni h jobban eltérjen mások karaktereitől. azért kérdem ezt, mert nemrég olvastam valahol, h ez az új rendszer lényegében olyan, h ha pl 2 ember indít 2 különböző barbárt lvl 60ra skillekben teljesen megegyeznek. vagyis gear-en kívül nincs más, amiben a 2 karakter skilljei eltérnek egymástól. vagyis h hogyan lehet a skilleket egyedire fejleszteni?

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Pred87 (#10):[/reply]Bizonyos szinteken válnak elérhetővé az egyes skillek, rúnák és passzív skillek, Összesen egyszerre 6 aktív skilled lehet ill. 3 passzív, ez kb. lvl 30-tól lesz így, kb. normal vége, addig folyamatosan lockolódnak ki. A rúnák azok egészen lvl 60-ig lockolódnak.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#11):[/reply]Tavaly Blizzconon volt. :)

    Reply

  • avatar

    scraped

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#11):[/reply]Nagyon sokan támadták őket, hogy könnyű a játék, nagyon sokat egyszerűsítettek (főleg) a D1-hez képest. Gondolom, a Normalon kivéve le fogunk izzadni a játékban. :) De hát ez így jó. Több nehézségi fokozattal. Van olyan, akinek ez lesz élete első Diablo élménye. Miért kéne megfosztani ettől, csak azért, mert hardcore fanok is vannak? Hál’istennek állítható a nehézség, mindenki megtalálhatja a maga szintjét. ;)

    Reply

  • avatar

    Pred87

    |

    én azt nem értem hogy lesz most pontosan a skill fejlesztés? mert a legutóbbi változtatásokból nekem az jött le, h 60-as szinten mindenkinek ugyanazok a képességek lesznek ugyanazok a rúnákkal együtt és csak gear-ben térünk majd el? tudom h nem ide tartozó téma, de ha egy bétázó elmagyarázná, megköszönném! :)

    Reply

  • avatar

    gyufa

    |

    Nem arról volt szó, hogy az oldal a bétából szedi össze az információt, ezért csak azokat a cuccokat mutatja, amelyek jelen pillanatban a bétában vannak ?

    Reply

  • avatar

    Father

    |

    [reply]@JSaN (#7):[/reply]áá ezaz :) vagy hasonlot lattam, a lenyeg igen, ezek a kovek lesznek benne, de nincs kizarva hogy meg lesz +1 fele, persze azt is emlitsuk meg hogy normalis esetben csak az elso 5 szint fog esni lenyekbol, a tobbit neked kell kirakni jewelernel!!! ami 19683 db radiantbol, szoval ha fel percenkent talalsz 1 db-ot, (ami ugyan olyan) akkor jatekidoben 7 nap, mire kiraksz egy radiant start – szoval nagyon valoszinu meg ezt is varialni fogja blizz

    Reply

  • avatar

    Father

    |

    [author]Kenny (#1):[/author][quote]de én még mindig nem értem, nem úgy volt hogy 7 féle kő lesz? már hónapok óta csak 4 féle kő van kirakva az oldalra … ugye most ez nem így lesz?[/quote]

    Lesz tobb is, valahol lattam ahol adathalasztak, ott talan 6 fele kovet jelenitettek meg! Meg meg rengeteg dolgot nem tettek kozze, mint ugye a beta is csak az act 1 kis resze, nyilvan nem akarnak tul sok informaciot megosztani, hogy majd mikor kijon a jatek, akkor fedezzek fel a dolgokat az emberek!

    Az eddigi skill mentesek ugylatszik torlodtek, legalabbis nalam eltuntek :( (az osszes)

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Hiftu (#3):[/reply]Tudtommal pajzsba és chest armorba is lehet majd tenni.

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    [reply]@Professor J (#2):[/reply]csak gondoltam ha már frissítik akkor berakhatták volna a többi gemet is…hogy az actok nincsenek kirakva számomra egyértelmű…hisz nem akarják a poént előre lelőni

    Reply

  • avatar

    Hiftu

    |

    Vajon tényleg csak fegyverbe és sisakba lehet beletenni a gemeket?
    Ez hiba a weboldalon vagy tényleg igy lesz?

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    Az hogy még nincs minden felpakolva az oldarla nem jelent semmit, pl. az Actok sincsenek felrakva.

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    de én még mindig nem értem, nem úgy volt hogy 7 féle kő lesz? már hónapok óta csak 4 féle kő van kirakva az oldalra … ugye most ez nem így lesz?

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.