Diablo 3 a modderek szemszögéből

Dyingsoul . Egyéb, Hírek 348

Felbukkant egy videó amely bemutatja, hogy milyen debugolási lehetőségek rejlenek a Diablo 3-ban. A poligon nézettől kezdve egészen a fizikai modellek elemzéséig sok mindent láthatunk a videóban.

 

 
Ezen a linken találhattok egy galériát is melyben például a globális világítás-színeffekt is megtalálható.

forrás: incgamers

Comments (25)

  • avatar

    hu1994

    |

    [reply]@CooLMaSTeR (#23):[/reply]Értem értem.Igen a hivatalos oldalról szedtem :) mivel csak beírtam google-azt első link és mert amúgy is úgy emlékeztem hogy az sc 2 modja-lesz.De ha ez mind igaz amit mondasz hmm nem is lesz olyan rossz akkor :).Blackthornet hát igazából nem tudom mi az de minny utánna nézek.

    Reply

  • avatar

    CooLMaSTeR

    |

    [reply]@hu1994 (#21):[/reply]Ezt fogadjunk a hivatalos oldalról szedted ki ami már baromi régen nem volt frissítve, azóta újragondolták az egész koncepciót. Jön a Blizzard Arcade platform, és annak az egyik első címe lesz.

    http://www.joystiq.com/2011/10/25/blizzard-dota-coming-soon-to-a-new-platform-called-blizzard-arc/

    In other words, Blizzard Arcade might work as a sort of “Blizzard Indie Games” platform, to allow players and users to make games with the StarCraft 2 engine, and then release them for sale to everyone else, including people who don’t own StarCraft 2.

    A lényeg tehát, hogy nem kell hozzá SC2, csak ez a platform is az SC2 enginet használja alapvetően, és teljesen ingyenes lesz vagy maximum a starter editionhoz lesz kötve (ami ingyenesen leszedhető.

    http://i.imgur.com/IsGDG.png

    Szóval a legújabb koncepció szerint a közös enginet kivéve semmi köze hozzá, és valószínűleg elég sok Blizzard Arcade game fog jönni ingyenesen, persze mikrotranzakciós költségek lesznek. Sokan várják a Blackthornet meg egyéb klasszikus címek felélesztését.

    Reply

  • avatar

    Nekemtene

    |

    [reply]@hu1994 (#21):[/reply]na igen énis ígytudom :) ám a kezdetektől lolozok szóval tudom milyen ez a rendszer, de azt is hogy nagy csapatnak kell mögötte állnia hogy a mikrotranzakció tényleg folyamatosan adja a bevételt, és ha jóltudom a dota2őt is azért adja ki a valve mert az eredeti dota készítője megkereste a blizzardot, hogy akar dota2őt adjon hozzá engine-t mert a warcrafté már lejárt. Erre mondta blizzard, hogy ottvan az sc2 csináld meg abba :D de a csávó külön gamet akart, ezért a valveval leszerződött és ugye most bétatesztnél tartanak énis teszteltem nemrossz. És ekkor a blizzard kijelentette, hogy lesz blizzard dota mégpedig sc2ben. de hogy ez változni fog azt senki se tudhatja :D

    Reply

  • avatar

    hu1994

    |

    [reply]@CooLMaSTeR (#19):[/reply]lizzard DOTA is a new official custom game for StarCraft II, inspired by the Defense of the Ancients (DOTA) custom map for Warcraft III. Much like other DOTA-style games, Blizzard DOTA is a team-based competitive game in which each player controls a powerful hero with unique abilities, and works with his or her team to invade and destroy the enemy team’s base.

    SC2 mod lesz :) nem különálló játék.

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    erosen ketlem, hogy ezt hivatalosan tamogatni fogjak…
    sc2ben konnyu volt megoldani a jatek jellege miatt
    ha egy ido utan unalmas lesz a jatek, inkabb addoljanak ok + contentet :D

    Reply

  • avatar

    CooLMaSTeR

    |

    [reply]@Nekemtene (#18):[/reply]Semmi köze SC2-hez, teljesen különálló játék lesz, ami alapból ingyenes a többi aréna gamehez hasonlóan (lol, hon, dota2) de ugyanakkor mikrotranzakciós rendszerű tehát mégis lesz belőle bevételük (alt avatárok, egyéb cuccok).

    Reply

  • avatar

    Nekemtene

    |

    [reply]@CooLMaSTeR (#15):[/reply]? az oké, hogy Blizzard DOTA lesz a neve, de sc2 alatt fog futni nem? vagy külön játék? nemhiszem…

    Reply

  • avatar

    null

    |

    [author]Menyus (#7):[/author][quote]DotA-t a Dialoba!
    Btw, egy Diablo I – II remake modot el tudnék képzelni a Diablo III motorjával.[/quote]

    Ez tényleg jó lenne, főleg az elsővel, amit ugye már nem is igen lehet beszerezni, és a Blizz is kicsit megfeledkezett róla (lásd a CE soulstoneján is csak a 2+LOD van).

    Reply

  • avatar

    Ultratomi

    |

    [reply]@CooLMaSTeR (#15):[/reply]Bocsánat, igazad van :D

    Reply

  • avatar

    CooLMaSTeR

    |

    [reply]@Ultratomi (#9):[/reply]”SC2 DOTA-ban lesznek D3-as elemek”

    Nincs SC2 DOTA, simán Blizzard DOTA a neve és mindegyik játékvilágukat érinteni fogja.

    Reply

  • avatar

    Dzsi24

    |

    A nagyobb harcoknál szólhatna ilyen zene a megszokott Diablos zenék helyett :D

    Reply

  • avatar

    Nemesis

    |

    [reply]@Tristram (#10):[/reply]WoWba is tiltott volt mindent használni, állandó net kellet ahhoz is, és a sok hack programtól amit vagy le**art a blizz vagy megunta az irtásukat, volt olyan időszak amikor teljesen élvezhetetlen lett a játék, gondolok itt a craftingra amihez ugye kelletek a mineralok, amit ezek a kedves emberek olyan szintre fejlesztettek, hogy a térkép alatt(vagyis nem is láttad őket) farmoltak minden földi jót.
    kizárt, hogy egy ilyen játékot kihagyjanak a bizniszböl, ráadásul RMAH, szét lesz spammelve az ilyenek miatt. nagyon remélem, hogy most tévedek és 2012re sikerült javítaniuk a helyzeten.

    Reply

  • avatar

    Ultratomi

    |

    [reply]@Tristram (#10):[/reply]Azért annyira nem siralmas (és reméljük nem is lesz) a helyzet, hogy inkább készítenek egy jól lekorlátozott modkészítő progit, minthogy megpróbálnak szembeszállni a maroknyi illegális modder ellen.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Hát szerintem a moddereket pont rohadtul nem érdeklik a videókban látott dolgok, de érdekességnek mondjuk egyszer jó volt megnézni. :D

    Remélem sima UI addonokat azért majd lehet hozzá készíteni, a WoW-hoz annyira hasznos kis házi kiegészítést csináltak, hogy én el se tudom képzelni nélkülük a játékot. Itt is biztosan lesz majd mivel kiegészíteni a játékot, remélem meg is adják hozzá a lehetőséget.

    Reply

  • avatar

    Tristram

    |

    [reply]@Ultratomi (#3):[/reply]Én úgy értettem, amit mondtam, hogy jelen állás szerint tiltott lesz mindenféle mod futtatása, és mivel folyamatos netkapcsolat kell, ezt viszonylag könnyen be is tudják majd tartatni. Arról nem is beszélve, hogy modokkal lehet több, és jobb loot-ot szerezni, ami RMAH miatt nem megengedhető. Ezért kéne egy külön játszóteret kialakítania Blizzardnak a modok futtatásához.

    Reply

  • avatar

    Ultratomi

    |

    [reply]@FanTom (#6):[/reply]Abban igazad van, hogy egy önmagában működő, akár netet nem is igénylő, akármilyen kis egyszerű, öt perc alatt végigvihető modot nagy munka lesz használható formába összehozni…

    #7 | Menyus: az SC2 DOTA-ban lesznek D3-as elemek.

    Reply

  • avatar

    VampireLord

    |

    Remek videó, lenyűgöző volt látni a játék grafikus motorját ezekből a perspektívákból :)

    Reply

  • avatar

    Menyus

    |

    DotA-t a Dialoba! :)
    Btw, egy Diablo I – II remake modot el tudnék képzelni a Diablo III motorjával.

    Reply

  • avatar

    FanTom

    |

    -SZERINTEM- az első időben amíg új a játék, nem lesz nagy érdeklődés a modok iránt, ahogy viszont tellik-múlik az idő és kijátszott az ember vagy 10.000 játékórát és végigtolta ki tudja hányszor és még nem jelenik meg hozzá kiegészítő, akkor lesz egyre nagyobb az érdeklődés a módosítások után.
    hogy a MOD-oknak mennyi teret enged a Blizzard majd kiderül. Amíg BNET szerver kell a játéknak, addig nem fog sok változtatást eszközölni senki. Bár ne legyen igazam.
    Varietas dēlectat

    Reply

  • avatar

    Ultratomi

    |

    [reply]@Dyingsoul (#4):[/reply]Én nem arról beszéltem, hogy én nem találom meg az igényes munkákat, vágy bárki más ha kicsit jobban utánuk jár, hanem hogy (akkor vegyük példának az sc2-t) az átlagos játékos csak benyomja a “custom games” gombot, továbbgörget egy pár oldalt, aztán abbahagyja a keresést és így kb csak az első 20 oldal marad mindig a népszerű, ahova modder szemszögéből nagyon nehéz bekerülni.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Ultratomi (#3):[/reply]A feltörés és mindenféle varázslat helyett szerintem sokkal jobb, ha hivatalos keretek között kap teret a játék moddingolása.

    A modok minőségi válogatására pedig léteznek különféle portálok, egyik ilyen a http://www.moddb.com/ is. Persze vannak más játék-specifikus oldalak de itt nagyon sok minden megtalálható. Ezeken a portálokon pedig minimális utánajárással (kommentek olvasásával, értékelések megtekintésével) nagyon gyorsan el lehet dönteni, hogy egy igényes modról van szó vagy pedig egy tini gyerekes próbálkozásáról.

    Kár, hogy a SC2-höz készített world of warcraft szerű online modot annak idején beszüntették. Bár én már a Diablo 3 “alap” ötletével is maximálisan meg vagyok elégedve, de szívesen kipróbálnék a jövőben valami hasonló nagyszabású műremeket ami a Diablo 3-at érintené. :)

    Reply

  • avatar

    Ultratomi

    |

    [reply]@Tristram (#2):[/reply]Szerintem nem kell ide külön mod a modok készítésére: azok a kreatív emberek, akik tényleg megérdemlik az elismerést a remek munkájuk miatt, úgyis rájönnek maguktól, hogy hogyan lehet “feltörni” a játékot és újra összerakni a saját kényük szerint. ;)
    Na ez az ami dicséretes!

    Most ha itt hírtelen megjelenik kismillió szarnál szarabb, gyerekes hulladék mod, akkor sokkal nehezebb kiszűrni az igényes, sok munkát látott darabokat.
    Ez a baj az SC2-vel is: dolgozhatsz rengeteget egy modon és még ha jól is sikerült, folyamatos reklámozás nélkül nem találják meg az emberek és nem fog a toplista tetejének még közelébe sem érni… :(

    Reply

  • avatar

    Tristram

    |

    Eddig nem nagyon izgatott a dolog, de most meg lettem győzve, hogy jó lenne, ha idővel a Blizzard összerakna egy rendszert a modok számára is, hadd tevékenykedjen a sok kreatív emberke.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.