Inferno, avagy a pokol legmélyebb bugyra

Dyingsoul . Hírek 1184

Bashiok úgy döntött, hogy egy hosszabb szösszenet keretében információmorzsákkal lát el minket a Diablo 3 legnehezebb fokozatáról, az Inferno-ról. Az eredeti terv az volt, hogy Act I-IV-ig ugyanolyan nehézségű szörnyekkel kell szembeszállnunk. Ezen változtattak, ugyanis túlságosan laposnak tűnt az a fajta játékmenet, ahol nehézségben nem vesz észre haladást a játékos négy Act-on keresztül. Az eredmény egy dinamikusabb nehézségi fokozat:

This is may be a good a time as any to REVEAL TEH SEKRITS! that Inferno monster levels aren’t linear any longer. They get progressively more difficult. This was really a reaction to Inferno playtesting. Our original intent was to have a flat difficulty level where you could go wherever you want, farm for items, and it’d be no more or less difficult than any other area in Inferno. This caused a few inherent issues for us, though:

  • It just felt wrong. It didn’t feel right to be progressing through the game and have it stay pretty much the same difficulty the whole time. It felt like a letdown to get to the final boss of the game and it be no more difficult than the first.
  • There’s a wide variety of players out there and we wanted to make sure everybody had something to sink their teeth into. We expect that anybody with enough time and dedication will reach level 60. But the jump in difficulty to Inferno needed to be different amounts for different people. For the crazy people they need a HUGE ramp in difficulty, for a more “casual but still hardcore” audience you want an obvious but milder increase in difficulty. So for the crazy people who play non-stop they’ll hit Act I and get a challenge, but 1 month later they’ll still have something to work on (Acts II, III and IV). For the “hardcore-casual” they will reach level 60 later and not get brick walled when they reach Inferno. They can experience some “small victories” working on Act I with the dream of maybe someday reaching the later acts.
  • Longevity. We know people really want goals to work towards and challenges to overcome. We made Act III and Act IV really, really brutally hard, for the most elite players only. It felt wrong to make ALL of Inferno that brutally hard.

Now, you may be saying “I thought you wanted us to be able to farm anywhere we wanted. Now we only have half as much area in the game to farm in? What gives?” Our goal is to make the loot mathematically better in the later acts without making the earlier gear completely obsolete. We feel Diablo II actually did a very good job with this and we expect Diablo III to perform similarly.

Specifically, people in D2 did Diablo runs, Mephisto runs, Pindleskin runs, Pit runs, Baal runs, etc. because the loot in Diablo is extremely random. Even though the theoretical best items might come from the later Acts, well-rolled items from earlier acts will still be better. Internally we find sometimes after an intense session of brutally hard Inferno it can be really fun to cruise through Hell Act III or IV and it’s not too uncommon surprise when an upgrade drops. We expect this to carry through to Inferno difficulty where somebody who can theoretically farm Act IV will likely still enjoy romping through Act I simply because the drop potential is still there. It’s all because of the highly random items having lots of overlap in their power distribution curves.

Ahogy fentebb olvashattuk, Infernora érkezvén Act I és II könnyebb lesz, míg Act III és IV “igazán, igazán brutálisan nehéz” lesz. Ennek oka az volt, hogy a játékosokkal éreztethessék a haladást az utolsó nehézségi fokozaton valamint az, hogy a loot-ot matematikailag jobbá tehessék anélkül, hogy a korábbi gear-ünket egyszerre cseréljük le. Az a véleményük, hogy ilyen téren a Diablo II remekül teljesített, valami ehhez hasonlót szeretnének megvalósítani a harmadik részben is.

forrás: battle.net

Comments (165)

  • avatar

    SPARXS

    |

    [author]fidel (#48):[/author][quote]
    Singleben lesz a legnehezebb a többi meg rohanás, mint D2ben.
    1-2 hét alatt végigviszik infernot.
    [/quote]

    Persze a Koreai elmebetegek meg a többi,aki 18 órát fog ülni naponta a kompáter előtt, az lehet, hogy annyi idő alatt végezni fog.

    #44 Ha ez a “Bety Key” a béta kulcs lenne,akkor szerintem eléggé inkorrekt figura lehetsz, mivel egy ingyen kapott dolgot próbálsz pénzért értékesíteni.Öcsém ha nekem lenne egy sz*ros béta kulcsom, akkor inkább ismerősöknek adnám oda ingyen, hogy próbálják ki, nem PÉNZÉRT árulnám haszonszerzés céljából.

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@fidel (#48):[/reply]ezt remelem te se gondolod komolyan :D

    Reply

  • avatar

    Bali007

    |

    [reply]@fidel (#48):[/reply]Szerintem teljesen felesleges okoskodnod, pont annyit tudsz infernoról és az endgame farmról, mint itt mindenki más.

    Reply

  • avatar

    fidel

    |

    Jól értem a szövegből, hogy ugyan az lesz mint D2-ben baal run teleport nélkül ?
    Ott eshetnek a legjobb cuccok.
    Gondolom Act4 főbossa előtt lesz 1 wp és 2 szintet át kell gyalogolni hozzá ahol közben megölöd a rare/champ csoportokat a buffért és mehet a fő boss.
    Akkor erről fog szólni D3…ugyan az lesz mint D2, csak itt nem Baal run-nak hívják majd hanem valami másnak. Ennyit a változatos játékról és, hogy ott farmolsz ahol akarsz. Teljesen mind1, hogy HC vagy Casual valaki, mert mindenki ezt fogja csinálni majd, hisz ott eshetnek a legjobb cuccok. Van aki előbb kezdi és van aki később, de mindenki ezt csinálja majd

    Nehézségbe meg WoW-hoz, ráadásul egy raidhez, hogy tudjátok hasonlítani ? ezen jót nevettem.
    D3-ban az egéren kívül 4 gombot használsz és max 4en lehettek. Wow-ba ehhez a szinthez a normál instázás partyban tartozik, pedig már ott is több dologra kell figyelni és több képességet is használsz.

    Nagyon alábecsülitek magatokat, vagy egyből elhisztek mindent. Ez nem stratégiai, logikai játék…Az fog vért pisálni aki elhitte, hogy minden build jó és játszható az összes classnál, vagy akinek csőlátása van, vagy koordinációs problémái, hogy a 4 ujját is használja a másik kezén, vagy akit egy játék felidegesít.
    Singleben lesz a legnehezebb a többi meg rohanás, mint D2ben.
    1-2 hét alatt végigviszik infernot.

    chasy:

    Nem a statokat írja, hanem a tárgyakat. D2ben is van ilvl, ami annyit jelent, hogy bizonyos cuccokat csak bizonyos szintű szörnyek dobhatnak.
    Ha megnézed a mostani craft rendszert, akkor látod, hogy a legmagasabb szintű cuccokból semmit se lehet craftolni, csak a minusz 1-2 szinttel lejjebb lévőből.

    Reply

  • avatar

    Father

    |

    [reply]@chasy (#46):[/reply]nagy az igazsag abban amit mondasz, es szerintem is valoszinu igy oldjak meg :)

    hisz diablo 2-ben is lassuk be mennyire ritka volt valamibol egy perfect, pl tobb eves diablo palyafutasom alatt 1etlen egyszer esett perfect eth zaka – de talan ez volt a legnagyobb erteku item ami nekem valaha kiesett

    meg gondolom figyelnek arra is hogy megerje annak aki teheti hogy infernon act 3-4 et farmolja, viszont olyan nagy energiat igenyel meg koncentraciot hogy hosszu tavon szivesen farmol act 1-2 ben is igy megmarad hogy nem 1 fix pontot farmolna – szerintem.

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    Azért ebben a postban a hangsúly azon van,hogy MATEMATIKAILAG jobb cuccok esnek.Hogy ez mit takar lövésem sincs,de valami ilyesmit tudok elképzelni:

    Mondjuk van egy item,aminek van egy + sebzés statja,ami 100-200% + sebzést ad szerencsétől függően.Na most a 200% + sebzést az item megkaphatja inferno act 1-2-n kiesve is, de nagyobb az esély,hogy 100-150% közötti értékű + sebzést kap csak. Viszont act 3-4 is kidobhatja a 100-150% + sebzést,de nagyobb az esély,hogy 150-200% + sebzést ad.

    Ha ez takarja a matematikailag jobb droppot act 3-4-en akkor semmi gáz,megéri act 1-2-n is farmolni,de persze nő az esélyed a jobb stattal rendelkező cuccra ( de nem zárja ki a jobb stat megszerzését act 1-2 sem)

    Reply

  • avatar

    Delonius

    |

    Szerintem ez egy felemás megoldás. Így megmarad a progress viszont egy idő után csak act3-ba meg 4-be járunk majd csak egy karakterrel.

    Az lenne a legjobb, ha meglenne a progress infernon, de amikor valaki legyapja diablot inferno végén, akkor act1-2 is feljönne nehézségben és lootban is act3-4-hez. Így amikor valaki végigtolja a teljes játékot és már csak a gearelődés hajtja majd, mehessen bárhova geart farmolni.

    Szerk.: Mondjuk a változó nehézséget meg nehéz összeigazítani a multival az is igaz.

    Reply

  • avatar

    Ohyner

    |

    [reply]@Zoro (#40):[/reply]Amint írtam is, ha az idő a mérvadó, akkor persze jobban jár, aki kapkod. Bár nekem az nem játék, hogy végigrohanok. Ahhoz, hogy valaki elsőnek legyen 60 vagy elsőként tolja végig az infernót, mert ugye ennek a nagy sietésnek ez az oka gondolom, ahhoz egy olyan életvitel is kell, hogy a játék előtt ülj hetekig, és még a játékban is kapkodj, siess. Na már, ha megtehetném sem ülnék előtte egy hétig. Sokat játszanék vele, de nem tudnék nem felállni.
    Én soha nem sajnáltam a többet játszóktól a jobb geert, lesz majd nekem is, szép lassan, ők úgy játszanak én meg így. Ha mindketten élvezzük a játékot, akkor nincs gond.
    Ha meg tényleg úgy lesz, ahogy megjósolták, és nem árt egy kis plusz felszerelés infernó előtt, akkor pedig csak elhanyagolható, vagy nagyon kis előnnyel jut át a sietők nagyobb része a legnehezebb fokozatra. Amúgy szerintem hell sem lesz olyan könnyű, hogy pikk pakk két kattintás. (ez az én véleményem)

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@Father (#38):[/reply]ez speedrun nem vegigjatszas
    honapokig tartott neki megcsinalni, nem nehany napig :o

    Reply

  • avatar

    Bali007

    |

    [reply]@Ohyner (#39):[/reply]Az szerintem nem számít, hogy a játékban egy adott ponton az “alaposabb” játékosoknak jobbak a cuccai, mivel a cél mindig az, hogy a következő jó cuccot megszerezzem, tehát aki rohan, előrébb tart, az mindenképpen jobban jár.

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    [reply]@Ohyner (#39):[/reply]A saját írásodban megcáfolod magad. :P Rendben, hogy az alaposabb ugyan azon a ponton jobb cuccba lesz. DE aki gyorsabban halad nem ugyan azon a ponton lesz, mint az alapos. :P Az alapos normál végén szépen fel lesz gearelve. De addigra aki siet már a köv fokozat felét fogja tolni. Ott pedig jobb cuccoban lesz.
    Másképpen fogalmazva ne a pontok alapján hanem az eltelt idő alapján mérj. De majd ha megjelenik és ráuntunk tolhatunk egy pár napos próbát. 30-40 óra play-jel hol fog járni az alapos és milyen gearben, meg hol fog járni a aki siet és milyen gearben. :P

    Reply

  • avatar

    Ohyner

    |

    [reply]@Father (#35):[/reply]A írásod első feléhez nem tudok hozzászólni, nem ismerem az érintett személyt, ha neki így jó a játék akkor hajrá drukkolok neki.

    A második fele amit az itemizációról írtál viszont hülyeség. Nézzük csak a normált. Valaki végigrohan rajta, nem néz le minden lejáratba csak arra hajt, hogy minél hamarabb az újabb nehézségi fokon legyen. Abból az aspektusból nézve, neki hamarabb lesz jobb geerje, hogy ő már végigért normálon, előrébb jár a sztoriban, evidens, magasabb item levelű tárgyak esnek neki. De aki szép lassan végigmegy mindenen, benéz minden kő alá, esetleg néhány szimpatikus küldit újra megcsinál, annak normál végére jobb cucca lesz, mint annak aki csak végigrohant. Mivel az alapos játékos több lényt is ölt le.
    Persze, aki rohan hamarabb lesz infernón, és hamarabb kezdi a végső farmolást, de ez már idő kérdése is, hogy ki mennyit tud\ akar a gép előtt ülni. Egy alapos játékos lassabban éri el a mérföldköveket, de azon a ponton mindig jobb cuccai lesznek. (és itt az alapos alatt nem causal játékost értek, feltételezem az azonos tudást.)

    Más: Egyet értek azzal, hogy mindenki irkálja, reméli vért izzad majd stb., és biztos van köztük tényleg HC játékos, de sokan fognak itt sírni az infernó miatt. Mindenki olyan vérprofinak gondolja magát, akár csak a RHAM esetében, hogy ő bizony abból él majd meg.

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    [reply]@Father (#35):[/reply]Ez így van. Aki tököl minden ládával, hullával, mobbal az később ér oda a jobb cuccokhoz. Ez mindig is így volt.

    Az viszont, hogy ki tolja végig elsőre nem olyan egyértelmű. Sok nagy pro gamer van akik 24/7ben fogják tolni. Ott már a szerencse fog csak számítani. Aki előbb kiüt 2-3 jobb unique vagy legendary cuccot az hamarabb fog végigérni. Míg másnak hiába van meg a skill ha nem üt ki egy jó cuccot sem első pár körben. Szerencse faktor lesz nagyrészt az első helyezett érdeme…

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@Father (#31):[/reply]hat en nem hiszem….
    hogy hol van ilyenre youtube video azt se tudom, de nem is nagyon fogok keresni, mivel ha annyi idom lenne, hogy tobb napig a gep elott ulve azt nezzem, akkor inkabb letoltok 3 szuletett felesegek evadot
    arra meg, hogy a mostani patchben singleben egyedul senki nem viszi vegig “nehany” nap alatt, fel mernem tenni a fel eves osztondijamat :D

    Reply

  • avatar

    Father

    |

    [reply]@Bali007 (#34):[/reply]Lehet, en azert orulnek ha tenyleg szinte lehetetlen lenne, az eleg nagy kihivas! :p

    amugy Athene is diablo 3-azik majd, egyelore tervei: elso lvl 60-as kari:D
    – gondolom inferno vegigvivok kozott az elsok kozott lesz, megteheti hogy egesz nap jatszon, es azert tegyuk hozza hogy nem rossz jatekos, belemegy a melysegekbe, jo theory crafter, es mindig uj dolgokat, kreativan alkalmaz / probal ki ami juttatja elore
    (ja amugy aki azt allitja hogy azok akik gyorsan vegigviszik az egeszet es ugy vagnak neki kevesebb itemuk van mint akik normalisan -> ellentmondjak nekik, ha elobb ersz vegere, elobb farmolhatod a jo lenyeket, mint akik kesobb ernek oda –> gyorsabb itemizacio)

    Reply

  • avatar

    Bali007

    |

    [reply]@Father (#31):[/reply]Én anno 3-4 hónapot tippeltem. :)

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    Írtátok itt korábban, hogy inferno-t vajon csak partyban van-e reményünk végigvinni, illetve megbízható party nélkül vajon lehetetlen-e végigtolni. Szerintem nem lehetetlen, ugyanis ha partyzol, minél többen vagytok egy partyban, annál nehezebb lesz maga a játék is. Normalon talán ez nem annyira észrevehető, de infernon azért biztos észreveszi majd az ember banális példával: nem 10 ütésből ölöd meg hanem 15 ütésből ugyanazt a mezei szörnyet. Partyban a haladást nagyon meg fogja határozni az, hogy a partytársaidnak milyen cuccai vannak és mennyire erősek. Jah és azt se hagyjuk ki a képletből, hogy ha végigvisszük hellt elsőre valószínű mindenki egyből bepróbálja inferno-t de hamar rá fog jönni, hogy kicsit még célszerű időzni hellen. Hogy mennyit, azt majd meglátjuk. :)

    Szerintem egy évnél hamarabb is lesz HC kari aki végigtolja infernot is. Már csak azért is, mert biztos vannak olyanok, akik ezt hivatásként/kihívásként fogják fel és lesz annyi idejük hogy 24/7 tolják majd a dio3-at. Minden esetre én nehezen tudnám elképzelni azt, hogy egy 60-as HC karit ha elbukok mondjuk inferno act 3-on, akkor elölről kezdem és még egy HC karival ugyanezt a kihívást próbálom teljesíteni. Persze ha egy idő után az ember már unja a normál karikat, lehet az olyanok is HC-t kezdenek majd, akik azelőtt egyáltalán nem is gondolkoztak HC karakterekben.

    #32 | Bubi: ezt a részt én is így értelmezem. :)

    Reply

  • avatar

    Bubi

    |

    Láttam, hogy lentebb már írtátok, hogy infernon majd falba ütköznek a játékosok. Az eredeti szövegben ez arra vonatkozik, hogy azok a megszállottak, akik gyorsan kiakasztják az inferno előtti szinteket majd jól koppannak infernon, mert nem lesz meg hozzá a buildjük. Akik viszont lassabban haladnak lehet, hogy jobb cuccokkal bírnak majd, amire odaérnek. Ettől még ők is koppannak majd infernon előbb-utóbb :D

    Reply

  • avatar

    Father

    |

    [reply]@mephistpheles (#27):[/reply]pedig nehany nap alatt vegigviheto konnyu szerrel :) (- van rakas youtube video ha nemhiszed)

    #19: nem kell partyt szerezni, solozhato lesz egesz inferno, inkabb azon mulik hogy kinek mi a kezenfekvobb, ki / kik hol talalnak ki milyen taktikat
    persze valoszinu ha solozod nem lesz rajtad mf, hogy egyaltalan legyen haladasi potencial

    #24: lehet kiteolni, miert ne lehetne? valoszinuleg sokat is fogod alkalmazni! Viszont a bossokat nem nagyon fogod tudni mert tobbnyire zart helyen vannak (legalabbis az eddig latottak) de nem hiszem hogy szimplan kiteolassal sokra fogsz menni infernoban :) hiszen ott a teleport es a gyorsasag modositok

    Birom sokan mar mondjak hogy hu de jo nehez lesz es megyek majd vegigviszem :) – lehet vegigviszi, de ne bizzatok el magatokat, mert csak nagyobbat koppantok :p (mar latom elore a forumot telespammelve hogy: qq gyengitsek infernot)

    Aki diablo 2 uberekhez probalja hasonlitani infernot, az valoszinuleg meg nem olt ubereket, mivel egyaltalan nem nehezek …. sot, annyibol all hogy odaallsz azt nyomvatartasz 1 gombot amig meg nem hal! aki olt az tudja.

    Mondanam hogy hasonlithatnank infernot mondjuk wowban, bc-s utolso raidhez: sunwellhez, mielott meg lenerfeltek, kb az ott progresselok aranya lesz az infernoban progresselok letszama szerintem :) ha nem kevesebb – remelem igy lesz mert akkor mondhatjuk hogy igen hu de nehez :)

    Ha kijott diablo, lehet fogadasokat kotni, mikor / mennyi ido mulva jelenik meg az elso hardcore karakter aki vegigvitte inferno-t, en 1 evre szavazok :D

    Reply

  • avatar

    Nabunaid

    |

    Amúgy mire is számíthatunk infernón? Egy kis segítség, íme egy hell-es videó részlet a tavalyi BlizzConról, 08:50-től nézzétek, előbb egy pet nélküli witch doctort, majd egy közelharci varázslót láthatunk. Ajánlom figyelmetekbe mindkét jelenetből a kecskeemberek MOZGÁSI SEBESSÉGÉT! Döbbenetes! Ezek elől senki sem futhat el…

    http://www.youtube.com/watch?v=u-Zd7YD3uuM

    Ha hellen így mozognak, akkor vajon infernón…? :)

    Ami még ijesztő lehet, látni, hogy a wizard a pókokra elhasználja az időlassítását, majd az még bőven töltődik, mikor a következő harc közben megjelenik felette egy sokkal nagyobb! Ez vajon egy felszerelési tárgyából került oda /x% esély slow time-ra/, vagy horribile dictu az egyik ellenfél nyomta el rá? :D

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Rici (#28):[/reply]A D2 probléma nélkül végigjátszható volt,legalábbis nekem anno 10 évesen se okozott gondot :D
    Remélem is hogy egyedül végigjátszható lesz,persze azért nehezebb lesz mint 4en (tudom hogy skálázódik a monsterek sebzése stb. ,de ha 4 emberes partyval megy az ember,többen tolják a stun,fear és hasonló CC-ket )

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    engem is ez aggaszt
    megmondtak, hogy egyedul is vegigjatszhato lesz
    akkor hogy lehet olyan nehez ? :D en meg a d2re se mondanam, hogy egyedul vegigjatszhato, esetleg nagyon keveseknek, de ez elvileg sokkal nehezebb lesz, akkor most wtf van :D

    Reply

  • avatar

    mephistpheles

    |

    [reply]@DMSASD (#26):[/reply]Reméljük. Én anno d2-ben simán bevállaltam 1 hónap hell act1 mf-et, hogy összeszedjek mindent az Assassinomnak. Sikerült is utána Matriarch lenni. Minden cheat vagy külső segítség nélkül. Remélem az Inferno is olyan lesz, hogy kellő elhivatottsággal egyedül is végigjátszható lesz. Az sem baj ha rámegy 1-2 hónap, csak lehessen megcsinálni.

    Reply

  • avatar

    DMSASD

    |

    [reply]@mephistpheles (#25):[/reply]Gondolom ugyanúgy lesz megcsinálva mint a d2 hogy solo-ba is végiglehet tolni csak a vége fele tényleg kihívás lesz nemcsak végigrohanok mindenen.

    Reply

  • avatar

    mephistpheles

    |

    Azért mint örökkön örökké offline single player játékos nagyon remélem, hogy egyedül is végig lehet majd játszani a játékot.

    Reply

  • avatar

    Hongar

    |

    [reply]@Hamu (#14):[/reply]Lehet igazad lesz :))

    Lehet elkerülte a figyelmem, de nem találtam sehol hivatkozást arra hogy a mobokat / bossokat el lehet kite-olni a ” világ végéig” (mint a d2-ben) vagy ha egy bizonyos távolságra elhúzod őket akkor “resetelődnek”?? (mint a wow-ban)

    Reply

  • avatar

    gehenas

    |

    [reply]@Lord Azmodan (#19):[/reply]Sírjanak is hogy semmit nem ér a karakter! Legyen a hangsúly csapatjátékon és a csapat minden egyes tagjának tudásán. Örülök neki hogy végre kiadnak egy játékot amitől vért fog pisilni mindenki aki az endgame content-et tűzi ki célul. Előre látom hogy én is fel fogom rengeteget bosszantani magamat nem kicsit, de végül csak összejön mert lehetetlent nem állítanak elénk.

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@Horcsogg (#17):[/reply]Elsőre nekem is ez jutott erről az eszembe, szerintem már alapból nagyon kevesen fogják kivinni az inferno fokozatot. De hardcore karakterrel szinte lehetetlen lesz
    Bashiok is sokszor ecsetelte már , hogy mennyire brutális az inferno, sokszor meghaltak, miközben tesztelték, de nagyon élvezik.

    Én véleményem szerint, rettentően alacsony lesz azoknak az aránya, akik hardcore karakterrel végig tudják játszani. És most olyan arányban gondolkodok, hogy inkább le se írom :D

    Szerintem a blizzard még külön cikket is fog írni arról, akik legelőször kivitték infernot hardcore módban, és remélhetőleg lesz egy örök ranglista, ahol annak a néhány száz embernek lesz ott a neve akik kivitték hardcoreban:) Akik teljesítették a lehetetlent :)

    Reply

  • avatar

    piromaca

    |

    Jól hangzik, bár mondjuk tényleg várható volt. Igen fura lett volna ha az első zombi is ugyanolyan erős, mint az utolso act utolsó bossa előtti töltelék szörnyek. Biztos nehéz lesz majd leverni az első pár 1000 infernos lényt, de utána mégiscsak gyűlnek majd az infernos droppok, melyekkel már könyebb voldogulni. Vagyis pont ellentétes tencendia lett volna, mint eddig: eleje nehéz, vége könyebb. Csak idő kérdése volt, hogy a végét tovább nehezítik (esetleg az elejet könyítik – vagy mindkettő).

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@Horcsogg (#17):[/reply]akkor nyilvan nem megy rogton infernora -.-

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Most még mindenkinek nagy a szája, hogy így Inferno úgy… aztán majd mikor élesbe megy a dolog lehet sokan elsírják magukat a szó szerinti értelmében, hogy szart nem ér a karakter.

    Egyébként dobhatnának egy hosszabb gameplay videót Inferno-ról, mondjuk ahogy egy kisebb alboss-ot farigcsál egy 4-es parti viszonyítási alapnak, mondjuk a karakterek nem maxolva lennének, hanem úgy 75%-os erősségüek az adott szintjükhöz képest és így mire menne egy átlagos játékos, mert ugye nem mindenkinek lesz majd fullos karija.

    Mindenkinek kell majd szereznie 3 megbízható társat a játékhoz ez már most látszik, hisz az, hogy kezdetben egyedül rójjuk Inferno szinten szerintem lehetetlenség lesz, nem úgy mint a diablo 2-ben hisz ott azért egy jó 75-ös szintű karival már lehetett aprítani hell-en is.
    Itt látszik, hogy teljesen más a szisztéma.

    btw. 44 nap márcsak és Diablo retteghetsz a jó oldaltól :D -can’t wait… egyre jobban gyepálnám már :)

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@Nabunaid (#13):[/reply]nem is tudom mar hanyadszorra fordul elo velem, hogy forum temat nyitok valaminek, erre ra 1 oraval kihirezik :D

    a3 es a4 lett nehezebb, a1 ugyanolyan maradt, legalabbis a leirasbol en ezt veszem ki

    Reply

  • avatar

    Horcsogg

    |

    Nem tudom ezek után ki akarna még hardcore karaktert csinálni, úgyis nagy eséllyel meghal infernón.

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@Anuwen (#3):[/reply]Ott kezdődik, hogy infernora át se fogsz jutni egy hét után :D
    Másik fele a dolognak, hogy nem kötelező rajta játszani, hiszen 4 nehézségi fokozat lesz, az is előfordulhat, hogy ti soha nem juttok át, mert előbb ráuntok, vagy nem éreztek rá motivációt ezt nem tudhatjátok.

    Most hirtelen a Mass Effect 3 jutott eszembe, amit még nem próbáltam ki, de ha jól emlékszem erről olvastam, hogy a legnehezebb fokozatot amit elvileg goldnak hívnak, csak a játékosok csupán 1%-a tudta teljesíteni. Aztán idővel lehet ez a szám még növekszik, ha valakik nagyon kitartóak :)

    Hát most diablo3-ban is valami hasonlót várok inferno végétől.

    Reply

  • avatar

    Bocika

    |

    Ezek nagyon jó hírek, baromira várom már, hogy szophassunk infernón :D.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Anuwen (#3):[/reply]Egyáltalán nem.

    #5 | CraftyFOX Az első állításodra még emlékszem is, és akkor is reálisnak gondoltam már. :D
    Pontosan nem mazsoláztam még végig hogy mikor melyik rúnát kapod, de egységesen nézve a rúnák erőssége között nincs szignifikáns különbség, mivel mindegyik, más célt szolgál, van ami sebzést növel, sebzés típust módosít, vagy extra dolgot ad a skillhez, amitől más lesz. Ez a jóslatod akkor lehetne igaz, ha kapnánk e3gy olyan patch-t ami átrajzolja rúnák értékeit.

    #12 | Hongar Úgy nehéz nerfről beszélni, hogy még nem is tudunk mihez hasonlítani.

    Reply

  • avatar

    Nabunaid

    |

    [reply]@Phenomenal (#10):[/reply]Valamit félreérthettél, nem könnyítettek az Infernón semmit, csak a III. és IV. fejezetet még durvábbá tették, hogy távoli célokat tűzzenek ki azoknak a játékosoknak, akik megszokják az Infernós szenvedést… :) Ahogy Bashiok fogalmaz Infernó elejéről: lesznek játékosok, akik nem tudják áttörni a falat, nekik apróbb győzelmek jutnak Infernó első fejezetében, abban a reményben, hogy egyszer képesek lesznek tovább haladni… :D

    Egy biztos, a Blizzard nagyon odafigyelt a végjátékra, nézzük meg jól a tárgyak felosztását. Alapvetően páncélokból 17, egyre erősebb alapverzió létezik, ezek a játék elején viszonylag nagy szintközönként tűnnek fel, majd a játék vége felé 57, 59, 60, 60 és 60 szintűek lesznek, azaz majd 30% a hell végére és infernóra jut. Miért? Mert időarányosan itt leszel a legtovább és bár szintben alig-alig látszik a különbség, de kíhívásban hell vége és inferno vége között ég és föld lesz, ehhez pedig kell ez az 5 fokozat páncélból, fegyverből és türelemből is… ;)

    Reply

  • avatar

    Hongar

    |

    ennyit arról, hogy nem nerfelik infernót :)

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    Azért nem tudom elképzelni,hogy 1 hónapig farmolok Inferno act1-ben és valószínűleg ezt is partival,utána act2-ban ugyan ez,ott lesz a craftolás is,csak lesz olyan amivel könnyebben lehet ölni Infernon is ezáltal haladni Act4-re. Legalábbis elején a craftolásnak nagy szerepe lesz szerintem a játékban^^

    Reply

  • avatar

    Phenomenal

    |

    [reply]@CalebForeva (#8):[/reply]Ez legjobb tudomásom szerint eddig is ultrabrutál lett volna, sőt még nehezebb mint amit most csináltak. eddig úgy volt, hogy ACT I-IV ugyanolyan ultrabrutál és most az ACT I-II-t csökkentették brutálra, hogy egy fokkal könnyebb lehessen átmenni HELL-ről és ne kelljen heteket hellen farmolni és ne szakadjon meg nagyon a játékmenet. valamint bashiok azt írta, hogy a legesleghardcoreabb playerek is hónapokat tölthetnek majd el az ACT I-en és akkor még ott a 2 ami valószínűleg megint csak 1 hónap lesz. III-IV meg még több idő és utána még a farmolgatások. szóval kétlem, hogy 1-2klikkeléssel 1 hónapig tartana egy ACT. Amúgy nem tudom, én az INFERNO nehézségre úgy tekintettem, mint az über killek csak még egy kis mobozgatás is kell hozzá, mert valljuk be nem okozott különösebb kihívást egy baal vagy diablo run… ha meg ugyan olyan szinten lesz az INFERNO mint ezek voltak D2-ben, akkor eléggé csalódott leszek.

    Reply

  • avatar

    null

    |

    Éljen! Ennek csak örülni tudok.

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    Én örülni fogok neki, ha az ultrabrutál fokozat tényleg ultrabrutál lesz. Az is egyhangú tud lenni egy idő után, ha csak mész és mindenkit lekaszabolsz pár klikkel.

    Reply

  • avatar

    gyufa

    |

    [reply]@Anuwen (#3):[/reply]Nem érdemes emiatt aggódnod, mert a játék eleje könnyű lesz. Itt most arról van szó hogy a játék legnehezebb része, amikor már negyedszer játszod végig ugyanazt a történetet, az nehéz lesz.

    [reply]@CraftyFOX (#5):[/reply]Szerintem ez megoldható úgy, hogy eleinte az egyszerűbb, kevésbé helyzetfüggő képességeket kapod, majd később az összetettebb, trükkösebb képességeket. Hiszen amikor még mindent 1-2 támadással leölsz, fölöslegesek a speciális helyzet megoldására alkalmas képességek.

    Reply

  • avatar

    jadi.richard

    |

    Én simán végig viszem majd !

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    Már sajnálom, hogy nem traktáltam a közösséget több jóslattal. Szinte nevetséges mennyi fordulatot láttam előre, köztük ezt is.
    A probléma elég kézenfekvő volt mióta csak bejelentették az inferno működését, az odáig rendben, hogy már az elejétől fogva nehéz lesz, na de az mégis csak furcsán hatna ha pont infernón nem lenne progresszió, és az első boss pont olyan nehéz lenne mint az utolsó. Először is nem lett volna értelme nagyon továbbpréselődni act I nél, másfelől meg ha már azon átjutottál meg mindegy is. Ez maga után vonta volna hogy hell után infernoba lépve irreálisan nagy nehézségnövekedésnek kellett volna következnie, majd onnantól a játék legvégéig nincs további emelkedés, ami meg nem túl motiváló. Egyértelmű volt hogy itt valamit kezdeni kell a rendszerrel.

    Ha eddig nem is tettem predikciókat most teszek egyet. A másik problémám a rúnarendszer rúna effektjeivel van. Mivel egyes rúna effektek külön-külön lettek szinthez rendelve (még ha szintenként nem is csak egy új effekt) úgy vélem elgondolkoztató lehet egyfajta “erősségi” rangsor megléte köztük, ha nem is túl egyértelmű (amit lvl 20 on szerzel elvárható hogy valamivel hatékonyabb legyen mint amit lvl 6 on) A “nem is túl egyértelmű” alatt pedig azt értem, hogy egy alacsonyabb szintű rúnaeffekt megfelelő build részeként épp oly hasznos lenne, mint egy magasabb szintű, különbség legfeljebb a nyers erőben vagy a vizuális megjelenésében lenne. (a progresszió érzetének része hogy a skill látványosabbá válik esetleg nagyobb számok szerepelnek a tooltipjén :D)

    Ez persze spekuláció (mint az előző néhány amik bejöttek volna) de a lényeg hogy furcsának tűnik hogy 10-30 szint különbséggel juthatunk egyes skill módosítókhoz amik (egyelőre hivatalosan is) ugyanannyit érnek.
    Szóval ha itt lenne még valami variálás az nem lepne meg.

    Reply

  • avatar

    Tacytus

    |

    Lehetetlent nem fognak csinálni. :)

    Reply

  • avatar

    Anuwen

    |

    Nekem van egy kispajtásom (Luftballon Tamás a becsületes neve) és vele tolnám eztet a diablót. De így, hogy really, really brutally hard lesz a játék kicsit félek, hogy lufitomi failelni fog. Keményen. Aztán az lesz a vége, hogy egyedül maradok egy hét után.

    Ti nem féltek, hogy nagyon nehéz lesz?

    Reply

  • avatar

    jadi.richard

    |

    Nah ez így sokkal jobb !

    Reply

  • avatar

    SlipKnoTiaN666

    |

    Jóó lesz ez az Inferno! :)
    Naa meg persze az előző 3 fokozat is és maga a játék is. :D

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.