Érdekesség – Monk: Cyclone Strike és rúnái

Rocador . Egyéb, Hírek, Videó 484

 

error

Monk - Cyclone Strike

Comments (12)

  • avatar

    Ljerk

    |

    [reply]@cdledx (#11):[/reply]Szólóban jónak tűnik, annyival kiegészíteném hogy az Inner Sanctuaryt rögtön lerakva egy kicsit arrébb (5 másodperces védett hely) Sanctified Ground rúnával (a védett hely megszűnése után 6 másodpercig 60% lassítás a rajta áthaladónak) 11 másodpercnyi időt ad, de hogy az Inner Sanctuary hogy működik gyakorlatban az érdekes kérdés . Lehet hogy körbekerülik a szörnyek, nem maradnak az egyik oldalon. :)

    Reply

  • avatar

    cdledx

    |

    [reply]@Ljerk (#9):[/reply]modjuk én így képzelném el a folytatást: Implosion -> Submission -> Breaking Wave -> Fulminating Onslaught -> Hand of Ytar aztán ismételni elölről persze ez inkább csak AOE build

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    [reply]@Ljerk (#9):[/reply]ebben a formában teljesen egyetértek veled
    csak hajlamos vagyok én is megfeledkezni arról hogy sokan csak Multiban gondolkoznak, mert én legfőképpen singleben gondololkozom…
    ez az én hibám, de az állításod megállja a helyét

    Reply

  • avatar

    Ljerk

    |

    Ez egy brutális skill – főleg csapatban. Implosion rúnával 34 yardról mindenkit behúz maga köré. Ezután a monk habozás nélkül eltűnik onnan Dashing Strike -al a többi csapattag irányába.

    Mi volt eddig ? A csapat körül keringtek a szörnyek, itt 2, ott 6, amott meg 8. Ha valaki ellőtt egy területi spellt vagy olyat ami előre hosszan vagy kúp alakban sebzett, stunolt, lassított – csak a szörnyek egy részére hatott.

    Mi lesz a Cyclone Strike után ? A szörnyek túlnyomó része egy helyen lesz, ha van Demon Hunter – folyamatosan pakolja majd a Caltrops csapdát (6 másodpercig hat) 80%-al lassító rúnával a csapat és a szörnytömeg közé. Mehetnek a területi és az irányított spellek mindenkitől. Teleportosok ellen persze nem ez lesz az ultimate spell, viszont ranged ellen szintén lehet előnye, mert nem több irányból érkeznek majd a lövedékek, így kombinálva a wizard lassító buborékjával, könnyebb lesz kitérni.

    Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    Szerintem ez egyfajta “Come at me bro” képesség. A kisebb mobok vagy a menekülők ellen jó, és különben is, a Monk ismer egy-két gyógyítást is, így talán megmenekülhet a saját fejére hozott ellenségtől.

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    az a baj, hogy rettentő kevésnek tartom a sebzést…és mondjuk infernon már nem vagyok biztos hogy az lesz a fő szempont hogy te magadhoz rángasd az ellenfeleket, mindegy… 9 nap és kiderül vajon mennyire hasznos vagy mennyire nem :P

    Reply

  • avatar

    Grizzly

    |

    Majd élesbe meglátjuk hogy mit tudunk kezdeni vele! :D

    Reply

  • avatar

    tokicsek

    |

    [reply]@Chrysamere (#4):[/reply]Ja csak lehet hogy inkább az lesz a gond hogy nem tudod őket levakarni magadról mintsem hogy össze kéne szedni őket :)
    Amúgy télleg használhatónak tűnik.

    Reply

  • avatar

    Chrysamere

    |

    Na, jó ez a sorozat, jöhet még ilyesmi.

    Ez a skill elég hasznos alapból, főleg az implosionnal.. nézzétek meg mekkora 34 yard http://diablo3.hu/wp-content/uploads2/2012/05/D3_Distance_Map.jpg
    jókat lehet combozni.. felszedsz 100 spiritet, fele elmegy erre, de utána egyből megy valami másik térsebző a maradék 50 spiritből és YOU ARE DEFEATED
    az se kizárt hogy ez lesz az egyik leghasznosabb skill..
    élesben nem lesz rossz minden 5 mp-ben az elkódorgó elleneket visszahúzni és tovább darálni

    mondjuk a Sunburst-nek télleg nincs értelme. max pvp-ben

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    [reply]@Kenny (#1):[/reply]Minden kasztnál vannak “gyengébb” skillek ^^

    Reply

  • avatar

    ibra

    |

    [reply]@Kenny (#1):[/reply]esetleg egy supporter monknak a Soothing Breeze-est beraknám de egyébként teljesen egyet értek :)

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    nekem ez a skill nem tetszik…mármint nem kinézetre, arra jó…de úgy az értékei :( hát…van ennél sokkal jobb is

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.