Jó tanácsok Infernora Jay Wilsontól

Professor J . Videó 710

Az alábbi videóban Jay Wilson ad néhány jó tanácsot az Inferno nehézségi fok könnyebb véghezviteléhez. Alapjában véve solozható, de a multiplayer és a 4 fős co-op miatt class kombóknak köszönhetően jelentősen egyszerűbb lesz a haladás, mintha egyedül tenné az ember, jelentősen megnő az esélye a túlélésnek. Nem szabad csupán az AoE (területre sebző) Skillekre koncentrálni, a single target Skilleknek és a Defenzív képességeknek is hasznát vesszük majd. A bossok kemények lesznek, mint egy betonfal, így ajánlatos lesz előbb Champion pakkokból jobb itemeket szedni hozzájuk.

 


 

Forrás:

Comments (18)

  • avatar

    ozotya94

    |

    [reply]@chasy (#16):[/reply]Ja én is így tudtam hogy minden szint a kövit unlockolja azt cső. Snooker 16:15 től és 20:00tól Eurosporton én nézném a helyetekben.p

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@ozotya94 (#14):[/reply]Level 60 és Hell végigvitele is kell.Ez egy következő nehézségi szint,ergo az előzőket végig kell tolni.Elég logikus nem értem ez miért kérdés ,többször el is mondták már:D

    Reply

  • avatar

    ozant

    |

    [reply]@ozotya94 (#14):[/reply]Én is mindig lvl60-t hallottam.Pár nap múlva okosabbak leszünk

    Azért kirakhatnák már a statokat a legendarys cuccokra pár nappal a megjelenés elött.Fél éve kb annyi változás lett velük hogy a Thunderfury át lett nevezve Doombringernek :-)

    Reply

  • avatar

    ozotya94

    |

    [reply]@ozant (#13):[/reply]Igen itt ezt írja , bár az interview-ok során szerintem a lvl60at mondták de végülis mind1 úgyis kitoljuk Infernoig vagy így vagy úgy. Csak annyi hogy Hell-t ki lehet tolni majd biztos lvl55ön is csak úgy mint Skeleton Kinget megölted lvl6-nál is akár , de kitolhatod a Hellt 60on is és akkor esetleg nem együtésből ől az inferno mob , így kitohlattad Bétát is lvl13on is 100x hogy szinte meg sem sebeztek.

    Reply

  • avatar

    ozant

    |

    [reply]@ozotya94 (#11):[/reply]Nem a videoban van,hanem a blizzes oldalon.Van egy ilyen hogy “what’s new in diablo3″ ennél alul van a nehézségi fokoknál

    http://us.battle.net/d3/en/game/whats-new

    Reply

  • avatar

    artruder

    |

    blizzes infernos videóban 250-700dmg ket osztott a monk xD ami nem tűnik soknak számomra.

    Reply

  • avatar

    ozotya94

    |

    [reply]@ozant (#10):[/reply]A max level a követelmény infernohoz a lvl60 a vidiben ezt mondja az elején a bemutató részben , Hell nehézségről emlékeim szerint nem is esik szó de ha igen hány percnél a videóban?

    Reply

  • avatar

    ozant

    |

    “…available only once the game’s been beaten on Hell difficulty…”

    Az én angol tudásom gyenge,vagy tényleg mindig le kell tolni Hell-t,hogy nyomasdd 1x Infernot?

    Reply

  • avatar

    V4lleyJoE

    |

    Én biztos bepróbálom single-ben az Inferno-t, ha nem megy majd akkor csapatban. :)

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    [reply]@ozotya94 (#6):[/reply]köszi szépen

    Reply

  • avatar

    BBandika

    |

    [reply]@ozotya94 (#6):[/reply]A magam és a gyengébb angol tudással rendelkezők nevében köszönöm!:)

    Reply

  • avatar

    ozotya94

    |

    Első 75 másodperc bemutatkozás és elmondja hogy akartak csinálni egy nagy kihívást amit hardcore gamerekkel teszteltettek és aztán megduplázták ezt a nehézséget hiszen akármilyen jók is , a játékosok majd úgyis jobbak lesznek , meg lvl60kell random terrain blabla.

    Aztán (1:18-tól 2:40-ig) , ugyan nem a 4 fős coopból eredendő több szörny nehézséggel akartak még fokozni ugyanakkor az is tény hogy 4 fős coopban több esélye van a játékosnak és jobbá is teszi az Infernon való játékot hisz ha baj van ott vannak a társak nem egyedül kell rohanni és lehet kombinálni a skilleket. ! Kitért arra hogy mindenképpen kell hogy legyen olyan támadásod ami egy szörnyre sebez (single target skill/attack ) , csak ugye mindenki azt hiszi Diablo 3 massive AoE játék lesz és igen sok AoE lesz , de az igazi jó cuccokat a championok és a bossok dobják ahol azt mondja muszáj a single target , mert AoE nem sebez annyit mint a single target attack. (++és gondolom hamarabb kifogysz a mannából is stb hiába nyomsz el rá minden istennyilát++.)

    Ezek után ( 2:40-től , 3:30-ig ) tényleg kell majd AoE amit a csapat csatákra úgy kell érteni amikor asszem trash packnak hívják hogy sok kis szörnyön áttörhess majd akkor tényleg kell az AoE , mert azokban a potens abban a helyzetekben. Aztán kellenek védekező varázslatok/képességek. A főképességeket single target hitekre fejlesztették a másodlagosokat pedig AoE-re , de a single targetek amig igazán kibővítik a lehetőségeket és a sebzéshatárokat ha spammolgatod ugye.

    És ( 3:30-től 4:20-ig) én amikor Wizard játszom mindig viszek védelmi varázslatot ami személy centrikus tehát 1 mobop-re (monster or beast or player) ható és group avagy csapat centrikus varázslatokat. Példának okáért a teleport egy jó személyre ható skill mivel kihúz a szarból téged , a Slow Time ugyanakkor remek csapat varázslat hiszen akárhová lerakhatod ahol épp csata van és ezáltal igen nagy mennyiségű sebzést háríthatsz el amik segítenek a társaidnak ugye reagálási idő a szörnyecskéket meg bűnteti mert lassabban lőhetnek mozognak stb , szóval minden kasztnak megvan a maga hasznos képesség tárháza , szóval keressétek ezeket a képességeket mert ezek nagy segítség a csapatnak , ugyan nélkülük is bitang a játék , de ezekkel csak jobb lehet.

    No akkor ( 4:20-tól 4:45-ig) lényegében a három dologra összpontosítassz majd (te/ti játékos/ok) a single target képességek , az AoE , és hogy jössz ki a szarból menekülős és védelmi képességek és jól kell lavírozni azok között ak épességek között amik alapot,forrást teremtenek a többi skilled használásához (++ez itt ugye spirit,fury generation stb én nemtom csak wizardoztam más nem érdekel ++) , de nagyon fontos hogy partyban jól működjön a fogaskerék élned kell majd a csapatsegítő képességekkel.

    Továbbá ( 4:45-től ) Infernon olyan dolgokkal fogtok találkozni amivel még nem a championoknak olyan képességeket adtunk amelyek más nehézségi fokon nem fordultak elő ilyen speciális képesség pl az hogy falakat éphíthetnek vagy masszív sebzést ontanak ezek a “grenadierek” istennek hála ezek csak távolra ütnek baromnagyot közelben hozzájuk biztonságban vagy.(++akkor viszont ütnek a kicsik szóval milyen összetett taktik kell majd Infernora++) Szóval rengetegféle veszélyes szörny van és húzos szituáció és minden kasztnak megvannak a képességei hogy hasznosan ellenálljanak a szörnyek variálódó képességeinek és ezeknek az összessége remélem olyan kihívást teremt a játékosoknak az Inferno nehézségből amit igazán csodásnak és eszméletlen jónak vélnek /éreznek majd.

    Minden egyes szó JWilson szavainak fordítása egyetlen egyéni gondolat van amikor két plusszjel van zárjóelben mondandóm előtt és után. Nemtom remélem ért valamit hogy ezt lefordítotam.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@V4lleyJoE (#3):[/reply]Szerintem pont jó, mert így nem olyan egysíkú a játék. Milyen lenne már, ha minden csak az arcane mágia körül forogna? :D Beszéljük be magunknak, hogy a Waller prefixes szörnyek valószínűleg egy kőműves és egy földmágiával foglalkozó mágus frigyének gyümölcse! :D

    Reply

  • avatar

    tunyooo

    |

    Az az ördögi mosoly Jaynél a videó végén mindent visz :D

    Reply

  • avatar

    V4lleyJoE

    |

    [reply]@tokicsek (#2):[/reply]Az a waller monster elég vicces, nekem személy szerint nem tetszik. Inkább valami erőtér lenne és az gátolna bennünket a kijutásban.

    Reply

  • avatar

    tokicsek

    |

    Gonosz kis kőműves monsterek falakat huzogatnak fel körénk :)

    Reply

  • avatar

    Venom

    |

    Ez nagyon jó kis csevej volt. Tetszett, hogy a játékból is mutattak dolgokat (nekem frisseket is). A tanácsok, meg még hasznosak is lehetnek.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.