Kezdőlap Hírek Némi statisztika, és a közeljövő változásai.

Némi statisztika, és a közeljövő változásai.

34
0
MEGOSZTÁS

 

 

Kaptunk, egy tervezetet, hogy mi várható a közeljövőben a Diablo konyhájában. Az írás teljes tartalma elérhető a hivatalos oldalon.

Közel két hete megjelent már a játék és játékosok milliói kezdték meg a démonok mészárlását Sanctuary világában a Lángoló poklok ellen. A fejlesztők pedig folyamatosan dolgoznak, hogy a játékélmény “epikus” maradjon.

Ahogy a játékosok haladnak úgy érik el a magasabb nehézségi fokokat, a hetek alatt rengeteg visszajelzés született a játék felépítéséről, és a balansz kérdéséről. A napokban történt változások és a kapott visszajelzések megválaszolására született az alábbi írás a hivatalos oldalon.

A részletek előtt némi statisztika:

  • Egy átlagos játékos, 3 karaktert alkotott meg eddig.
  • A karakterek 80%-a level 1 és 30 között van.
  • A karakterek 1.9%-a érte el az Inferno nehézséget.
  • A Hardcore játékosok 54%-a kezdett női karaktert.
  • A Hardcore karakterek legnagyobb számban (35%) Act1 Normal fokozaton haltak meg.
  • A legtöbbet használt level 60-as buildet, csupán a 60-as karakterek 0.7%-a használja classonként. (A Passzívokat, nem beleszámítva)
  • A legtöbbet használt rúnák a level 60-as karaktereknél:  Barbarian: Best Served Cold, Demon Hunter: Lingering Fog, Wizard: Mirror Skin, Monk: Peaceful Repose, Witch Doctor: Numbing Dart

 

Patch
A fejlesztők fontosnak tarják a játékban felmerülő hibák gyors javítását, aminek következtében a jövő héten valamikor érkezik az 1.02-es patch, ami általános és kisebb javításokat fog tartalmazni, és előkészíti az 1.03-as patch érkezését, ami komolyabban bele fog nyúlni a karakterbalanszba is. Ennek az érkezése egyenlőre még nem ismert.

 

Hotfix/Nerf
Nemrégiben hotfixelték/nerfelték a következő képességeket: Lingering Fog, Boon of Protection, és Force Armor. A fejlesztők úgy határozták meg, hogy ezek a képességek jóval erősebbek, mint amire tervezték őket, ezért érkezett rájuk a gyorsjavítás. Leírják még azt is, hogy nem szeretnék ha a játékosok attól tartanának napról napra, hogy mikor nerfelik a “szuper erős” buildjüket. Ha egy képesség erős, de nem megy a fejlszetők által kitalált irányvonallal szemben, akkor nem kell hotfixtől tartani a képességet használóknak.

 

Inferno
Az Inferno fokozat szándékosan lett ilyen nehéz, jelenleg egyes karakterekkel sokkal gyorsabban lehet haladni mint másokkal ezért tűnik az Inferno ennyire balanszolatlannak. Bizonyos képeségek mechanizmusukat tekintve sokkal jobban használhatóak Infernón, mint más képességek, míg vannak olyan rúnák, vagy képességek amik ” must have”-nek számítanak Infernon egyes karaktereknél, ami megöli a játék diverzitását.  Ezenfelül a sebzések sokszor túl erősre sikeredtek. Szeretnék még, hogy az Infernon használt életképes buildek eltolódnának kicsit az offenzívebb skillek felé, a defenzív skillekről. Ezeknek a dolgoknak a változtatása a 1.03-as patch fő feladata lesz.

 

Items
Tárgyak, erről a témáról érkezett a legtöbb visszajelzés a játékosoktól, miszerint egy kék magic fegyver sokkal erősebb tud lenni, mint egy azonos szintű legendary tárgy. Bevezetésre kerül a 60-as szintű tárgyakhoz, egy “szint mérő”, hogy a más tierben lévő tárgyakat ne keverjük össze. Ezen felül a Legendary tárgyak kapni fognak némi erősítést. Ez a változás nem fogja felül írni a régebben kiesett tárgyak tulajdonságát.

 

Craft
A craftolás költsége és az artisanok fejlesztésének ára level 1 és 59 között csökkenni fog. Ezenfelül a Jewelernél a gemek kombinálása is olcsóbb lesz. Flawless gemekig 3 helyett elég 2 azonos szinű gem. Ez a változás az 1.03-as patchban fog jönni.

 

PvP
Gőzerővel dolgoznak rajta a fejlesztők, és az 1.1-es patchban érkezni is fog majd valamikor. Amikor a fejlesztések olyan szinten tartanak, akkor PTR (public test realm) szervereket fognak nyitni, amin lehet majd tesztelni a PvP-t.

 

Forrás: battle.net