35 apró fejlesztés

Hamu . Hírek 989

Bashiok válaszolt a fórum egyik erősen lájkolt topicjára, amiben 35 apróbb fejlesztést írtak a játékkal kapcsolatban. A tovább után érkezik ezek leírása, és fordítása, az eredeti elolvasható például itt.

1. Játékosként, szeretnék egy rövid figyelmeztető üzenetet, felugró ablakot, ha valami olyasmit csinálok amitől elveszthetem a Nephalem Valor stackjét, skill mozgatás, kihúzás, skill váltás.
Ésszerűnek hangzik. Fog kapni az action bar egy “lock” funkciót, ami segíteni fog, de a figyelmeztető hang is egy lehetséges kiegészítés lenne. De előbb szeretnénk látni, hogy a “bar lock” elégséges lesz-e.

2. Aukciós ház használóként, szeretnék egy lehetőséget, hogy csak a “buyout only” tárgyakat lássam, hogy ne kelljen átlapozni a nekem érdektelen tárgyakat.
Mi is szintén! Ez a változás már be lesz építve az 1.03-as patchbe.

3. Mint egy haladó játékos, szeretném ha a skilleken lévő “cooldown”-okat a játék numerikusan is kijelezze valahol, hogy a képességeimet a lehető legjobban időzítsem.

Erősen próbáljuk elkerülni a game options menü felduzzasztását és ez még egy plussz opciónak hangzik, óvatosan közelítjük meg az ilyen kérdéseket és lehetséges, hogy egy késöbbi patch-ben visszatérünk rá. A rövid válasz, most nem.

4. Játékosként, szeretném ha a chatboxot mozgathatnám, és akkorára növelhetném amekkorára akarom.
Mi is szeretnénk ha lehetséges volna és keressük rá a megoldást. Az UI rendszer felépítésének módosításán még dolgoznak, és némi technikai kihívás is van benne. A Kérdés jogos, és  hogy mikorra készülünk el vele, bármelyik közeli patchben várható.

5. Játékosként, szeretném ha a chat szövegek méretét a kedvemre növelhetném, csökkenthetném, hogy a monitorom felbontásához jól igazodjon.
Ez a változás már be lesz építve az 1.03-as patchbe!

6. Játékosként, szeretném látni az “abscorpion” (elnyelés) hatásokat a “health bar”-omon, hogy könnyen átláthassam, hogy még mekkora pajzs van rajtam.
El akarjuk kerülni, hogy a “health bar”-on bárminemű számkijelzés legyen, ezért egy ilyen UI módosítást, pont azt eredményezni, ami ami ellen harcolunk. Az Ui-ra pakolt dolgok egy idő után lavina hatást indítanának, és csak azt néznénk, mikor mit ír ki a képernyő.

7. Mint egy Wizard, látni szeretném a “Magic Weapon”, és a “Familiar” skillek buff iconját, hogy tudjam épp mikor aktívak.
Az 1.0.3-as patchban a “Magic “Weapon” kapni fog egy icont.  A “Familiar”hoz nem áll szándékunkban icont adni, mivel ez egy ténylegesen látható játékelem a képernyőn. A “Magic  Weapon”nál tényleg lehetetlen eldönteni, hogy mikor aktív. Tovább figyeljük a skilleket, és a buff iconokat, és ahol úgy ítéljük, hogy többet kell megmutatnunk, beavatkozunk majd.

8. Mint játékos, szeretném ha valami módon megtarthassam a “Nephalem Valor” stackjeimet, ha például kidob a játék. Szörnyű érzés mikor 5 stackel dob ki boss elött.
Mi is szeretnénk és már a munka technikai megvalósításán dolgozunk, de vannak ennél sürgősebb változtatásaink is. Azt gondolom, hogy ez a változás meg fog születni, de hogy mikor azt pontosan nem tudom.

9. Mint játékos, szeretném ha kikapcoslható lene a a lore/story szövegek mutatása a chat ablakban.
Ez a beállítás, már most elérhető a Sound =>  Show Quest Dialog In-Chat (remélem így hívják).

10. Játékosként szeretném, ha a followerem automatikusan kövessen egy új játék indításakor és ne kelljen mindig elmennem érte.
Jó ötlet, utána nézünk.

11. Aukciós ház használóként, szeretném ha a sérült tárgyaimat az aukciós házon belül is megjavíthassam és ne kelljen ehhez belépni a játékba.
Ez a változás megtörténik, így a sérül tárgyakat is betehetjük majd az aukciós házba, a következő patchtől.

12. Kovácsként, szeretném látni, hogy a Salvage-re ítélt tárgyaim milyen tierbe tartoznak, hogy tudjam milyen materialt várhatok tőlük.
Erről már mi is beszéltünk, de konkrét tervünk, még nincs rá. Ennél potenciálisabban jobban ráközelítünk általánosan a crafting témára.

13. Játékosként szeretném, ha a petem/minnionom ne támadjon “invulnerable” (támadhatatlan) célpontot és fókuszáljon inkább a támadható ellenségre, hogy gyorsabban tudjuk megölni őket.
Igen! Már dolgozunk ennek a megvalósításán. Egy kicsit trükkös, hogy mikor milyen a szörny státusza, de azért nem túl bonyolult.

14. Játékosként szeretném látni, ha az “experience bar” a képernyőn eltűnjön, ha elértük a maximum szintet. Mert ez most feleslegesen használt terület a képernyőn.
Az UI nem moduláris, így ennek a változtatásnak a beépítése sok munkával járna, talán van ennél sürgősebb feladatunk is.

15. Játékosként szeretném látni, hogy a barátaim milyen nehézségi fokozaton játszanak, hogy eldönthessem érdemes-e becsatlakozni hozzájuk.
Nagyobb változások vannak tervben, a sociális ablaknál és a “quick join”  panelnél az 1.0.3-as patchben. Látni fogjuk, hogy ki milyen nehézségen van, kivel játszik éppen, kapni fog egy szebb és használhatóbb UI-t ez a rész és tervezzük hogy a “quick join” panel kicsit okosabb, és jobban szűrjön a szintedhez, és a nehézségi fokodhoz.

16. Új játékosként, szeretném ha az “elective mode” beállítást könnyen megtaláljam, és megismerjem (szerkesztői megjegyzés: Ezt mi is szeretnénk nagyon, így nem kellene minden 5. kérdésnél ezt megválaszolni :P)
Már most is beépítettük, a loading tippek közé, de gondolkodunk azon, hogy a játék indításakor a tutorialban is megjelenjen, amikor új játékot kezdesz.

17. Játékosként, szeretném ha csak a barátaim tudjanak belépni a játékomba a quick join lehetőséggel és a “recent players”-ek ne.
Huhh, igen, érthető kérésnek hangzik, utánanézünk.

18. Mint haladó játékos, szeretném ha numerikusan megjelenne az életem és az orbokból nyerhető élet mennyisége, hogy jobban dönthessek.
(Mint a 6-os kérdésnél)

19. Mint aukciós ház használó, szeretném látni, pontosan lépésről lépésre az aukcióim menetét PL: “XXX Gold fizetve YYY itemért, (új sor)YYY item megérkezett, (új sor), YYY item a stashba küldve”.
Ezt kihagynám.

20. Játékosként, szeretnm ha a játék automatikusan kicserélje a táskában lévő következő legjobb potionra a potion gombban tárolt potiont, ha az aktuális elfogyott.
Igen, mi is gondolkoztunk, hogy okosítsuk kicsit a potion gombot. Rajta is van a kívánságlistánkon, de a megvalósításáról egyenlőre nincs időpont.

21. Mint aukciós ház használó, szeretném látni, a tooltipjét a sérült tárgyaknak, hogy milyen statokkal rendelkezik és ne kelljen ezért belépnem a játékba.
Ez a probléma megoldása remélhetőleg a következő patch-ban érkezni fog.

22. Mint aukciós ház használó, szeretném ha lehetne sorba rendezni a tárgyakat statok szerint is, hogy könnyebben megtaláljam azt amire szükségem.
Számos fejlesztés fog érkezni az aukciós házhoz. Az igazi kérdés, hogy valóban szükség van még több beállításra az aukciós házon belül mikor már szorít az idő, de ez a mi problémánk, és dolgozunk rajta.

23. Mint játékos, szeretném ha a buildem lementhető lenne, és könnyen váltogathassak közöttük.
Azt gondoljuk hogy ez jó dolog lenne és egy időben terveztük is. Nem vetettük el az ötletet, de még nem kezdtük meg a megvalósítását.

24. Játékosként, szeretném ha össze lenne kötve a webes felület “build saver”-je és az ingame build saver, hogy úgy is tudjak buildeket tervezni, hogy nem logoltam be.
Jól hangzik! Talán egy kiterjesztett kívánságlistán. :P

25. Mint haladó játékos, szeretném ha az Ui-t a kedvemre mozgathatnám, elrejthetném, méretezném, hogy a nekem fontos dolgokat ott és úgy láthassam ahogyan szeretném.
Az UI nem moduláris, és nagyon nagy munkába kerülne, hogy ezeket a beállításokat lehetővé tegyük. .. természetesen ez nem a World of Warcraft, ahol számos beállítás van amiben az Ui-t változtathatjuk. Megértem, hogy a legtöbb MMO-ban fontos a kényelmesen kialakítható UI felület és az emberek szeretik a kedvükre szabni is ezeket, de ez nem központi téma ebben a játékban.

26. Játékosként, szeretném ha valami módon az Inferno nehézségébe bekerülnének a Tome of Jewelcraftingok, mert amikor a gemeket akarom fejleszteni, mindig vissza kell menni Hell nehézségre farmolni őket.
Ideális esetben, némi arany fejében betudod szerezni őket az aukciós házban, ha nem szeretnél visszamenni Hellre.

27. Mint játékos, szeretnék egy olyan opciót, amivel részletesen összehasonlíthatom a tárgyakat, mint resistance, ellenállás, mf… Hogy jobban tudjak a tételek között választani.
Tervezzük hogy a resistance, a védelmi részeknél látszódjon és tudjuk hogy az emberek szeretik a kis +- piros/zöld szövegeket, de ez nem mindig az amit a játékosok látni akarnak. Egyenlőre óvatosan közelítjük meg ezt a kérdést.

28. Mint játékos, szeretnék privát Chat  UI elemet, hogy könyebben tudjak beszélgetni privát módban több emberrel is egyszerre.
Hasonló a 4-es kérdéshez, de ez nem olyan ami könnyen megoldható lenne, de szeretnénk a chat felületén javítani.

29. Mint játékos, szeretnék privát chat szobákat létrehozni, hogy könnyebben tudjam tartani a kapcsolatot a barátaimmal.
A privát szobák létrehozása az egyik dolog ami rajta van a listánkon.

30. Mint haladó aukciós ház használó, szeretnék egy komplexebb (OR / AND)  szűrési és statisztikai felület létrehozását, hogy könnyebben találjam meg az általam keresett dolgokat.
Ezek a bizonyos logikai keresési módszerek, csak az előző Ah-s kérdésekre adott választ tudom mondani, sok változást fog kapni az aukciós ház rész.

31. Mint aukciós ház használó, szeretném látni hogy milyen tárgyakat adtam el korábban, hogy tudjak rájuk hivatkozni, az új tárgyak árának megállapításakor.
Látom, hogy ez hasznos lehet.

32. Ranged játékosként, szeretném ha a sebezhetetlen szörny ne gátolja a lövedékeimet, hogy könnyebben megtudjam ölni a sebezhetőt.
Igen, úgy gondoljuk hogy ezzel a kérdéssel foglalkoznunk kell, mert jelenleg a sebezhetetlen minnionok kissé viccesek, de valószínűleg, nem ez lesz a megoldás amire szükség van.

33. Játékosként, le szeretném tiltani a segítők beszélgetésést. Nem akarom minden egyes alkalommal újrahallgatni.
Tisztában vagyunk vele.

34. Mint maximális szintű játékos, szeretném, ha az összes videó, beszélgetés automatikusan átugorható legyen és ne kelljen szóközt nyomni ezért.
Ha bejön egy videó, és ESC-et nyomsz akkor átugorja, szerintem ez egy jó megoldás, de nyitottak vagyunk az ötletekre.

35. Mint játékos, szeretném ha a követőim, ne támadjanak automatikusan rá az elit mobokra, hogy ha szükséges tudjak várni a támadásra és felkészülni, mert ez jelenleg eléggé idegesítő.
Van néhány ötletünk a followerekre, tudjuk, hogy a jelenlegi eléggé idegesítő sokszor halálos is lehet.

Comments (179)

  • avatar

    MephistoiX

    |

    [reply]@spider81 (#48):[/reply]Itt is véletlenszerűek a pályák, ráadásul ha újra belépsz a játékba, nem maradnak meg a felfedezett területek, hanem megint véletlenszerűen generálja őket. Én ennek örülök, mert így nincs az, hogy egy adott útvonalon megyek végig ezredjére, mint anno a D2-ben, ha már egyszer felfedeztem a pályát és egy adott célpont felé mentem.

    Reply

  • avatar

    Animus

    |

    Az a legnagyobb szopás Infernon, hogy a ranged kariknak sokkal könnyebb dolguk van. Igen, tudom most jöhetnének rangedek azzal, hogy őket is onehit-elik a dögök. Csak az a bibi, hogy amíg ti szaladgáltok addig nekünk pl. barbároknak az enemy pofájába kell másznunk. Így nem elég kínkeservesen az űber damage-re gyúrni, hogy legyen esélyünk lezúzni a dögöt, még a tankra is kell legalább annyira ha nem jobban. Egy DH kb. lefossa azt, hogy mennyi élete, defje van csak ne érjenek hozzá. Minden mehet a dam-ra. Ez itt a nagy igazságtalanság.

    Reply

  • avatar

    spider81

    |

    [author]MephistoiX (#47):[/author]Csak egy kérdés egy olyan játékostól,aki még vár a játékra.
    A D2- ben szerettem a random map generation funkciót,itt d3- ban nincs ilyen?

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    [reply]@zsilisztikma (#45):[/reply]Az alap Diablo 2 sem volt hosszú, nekem a játék hosszával nincs bajom. Az inferno-t úgy kijátszani, hogy az elite-eket is lenyomom, pedig elég sok idő lesz. A kiegészítő is szerintem nagyon sokat fog tenni hozzá.

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@MephistoiX (#44):[/reply]Nekem pl a sivatagos részek tetszenek a legjobban, és az act3 erődös részei a legkevésbé. Őszintén amikor 2000-ben megláttam a diablo2-őt az első gondolatom az “Úristen ez de ronda” volt. Ezen sose tudtak javítani, De tény hogy a játékmenet csiszolásával még nagyban lehet növelni a játék élettartamát. Gondolom itt is az első kiegészítővel jelennek majd meg az igazi nagy újítások mint a D2 esetében is (csak az még 2 év kb) :D

    Reply

  • avatar

    zsilisztikma

    |

    Az a baj az egész játékkal, hogy nagyon rövid lett.

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    Azt hiszem, most sokan csalódottnak érzik magukat. Mindannyian tudjuk, hogy mi tartott ezen legalább 4 évig. Védelmi rendszer + AH. Ha az act2-ben lementek akármelyik barlangba, láthatjátok, hogy a dizájn még a 2001-es szintet is csak alulról verdesi. A sivatag alatti részek valami borzalmasan néznek ki. Az utolsó fejezet meg nem áll semmiből, néhány óra az egészet kitalálni. Ez szerintem eléggé gáz..alig voltak jó ötleteik és maga a játék nagyban épül a Diablo2-re, első fejezet itt is “zöld”, a második sivatagos, az utolsó pedig szinte említésre méltatlan. Az első fejezet és a második néhány pályája olyan csak, amire azt tudom mondani, hogy igen, ez így jó a Diablo 3-ban.

    Egy dolgot viszont nem szabad elfelejtenünk. Ez a játék gyakorlatilag még most is készülőben van, rengeteg dolgon fognak még változtatni, a balance-on is. Én még bízok abban, hogy a sok patch meg majd a kiegészítő bővít és változtat annyit a játékon, hogy elégedettek legyünk vele. Ahogy kiforrottá válik, úgy lesz egyre jobb. Persze akkor megint kérdezhetjük, miért kellett erre ennyi évet várnunk.

    Kitartás minden Diablo fannak! :)

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@badlof2k (#41):[/reply]Idő után úgyis javul a helyzet, egyre több lesz a jó cucc a piacon, így mennek le az árak. így 2 hét után mikor az emberek nagyrésze még épp hogy elérte infernot nem tudom mit vártok.

    Reply

  • avatar

    R3LaX

    |

    [reply]@Lord Azmodan (#39):[/reply]”Én Inferno Butcher-el szívtam eleget, mert lemértem ha az ember 2perc45 alatt nem szedi le akkor az egész pályát tűzbe borítja és sehová nem lehet menni, egyszeűen kevés volt a cuccom hozzá, hogy 2perc45 alatt leverjem pedig mindig csak kb. félcenti élete maradt”

    Igen,enragel,de van olyan hely ahol nem ér a tűz.Simán állsz egyhelyben és vered(ált. mikor enragel már kevés hp-n van,szal ott bárki állhat már egyhelyben).
    Ez is azt mutatja,hogy sokan,sok mindent nem tudnak,ezért érzik nehéznek,lehetetlennek a játékot.

    Reply

  • avatar

    badlof2k

    |

    [reply]@Lord Azmodan (#39):[/reply]am már látom valahol mért ilyen szopo a dropp ráakarja kéynszeriteni a blizz az embereket hogy igenis megkell hogy vegyed a cuccot ahába meg akkor nem jutsz tovább…egyedül..max haverokkal..havan..de akkoris egyszerüen nevetséges és elszomoritó hogy megöl azember egy bosst és kidob csupa magicet amivel nem hogy kitörölni..mást se tud nagyon..

    Reply

  • avatar

    R3LaX

    |

    [reply]@zoba (#24):[/reply]Ott a pont.90% százalék sírt,hogy nehogy könnyebb legyen inferno,de közben kb egyikük sem volt még hellen se.
    Én már több mint egy hete infernot farmolom,de régebben és most is azt mondom ne könnyítsenek rajta.
    Sokan mondják,hogy a DH,meg általában a rangedeknek sokkal könnyebb dolguk van.Nekem DH-m van,2 setből(egyik hp set a másik attack) megvan 2 item,+egy fasza legendary belt,840dmg-s rare bow,35k hp,50k dmg.Act2-től kezdve ugyanúgy megdöglök, amint megütnek,mint pl egy barbár.Minden 2. mob ranged,az elitek álltalában fast,mortar tehát megint szart nem érek.Act 1-en aki meg nem tud tankolni,az azért van mert szar cucca van.(act 1-et már én betankolom,úgy hogy 4-en vagyunk a groupba).
    Érdekes módon,azért már láttam 1-2 olyan tankot,akit 10en vertek act 2-n és fullon maradt a hp-ja.Nem lehetetlen megoldani,csak jó cucc kell jó skillekkel.
    A lényeg,hogy infernot szerintem nem kellene könnyíteni (legfeljebb nagyon minimálisan),inkább a droppot tuningolják egy kicsit,hogy infernon ne kibaszott 50es itemek essenek:D

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Az a nagy baj Inferno act2-vel, hogy hirtelen ugrik a nehézség , de óriásit valahogy nincs kontrasztban az addig tapasztalttal….de innen meg vissza menni Hell-re már nevetséges annál is könyebbnek tűnik a játék Infernórol visszamenve, mint mikor a normált kezdte az ember lvl1-ről… valahogy nincs jól kitalálva a dolog aki végig tolta singlebe a játékot az tuti act2-től csak futott minden elől és csak a bossokat ölte le.

    Én Inferno Butcher-el szívtam eleget, mert lemértem ha az ember 2perc45 alatt nem szedi le akkor az egész pályát tűzbe borítja és sehová nem lehet menni, egyszeűen kevés volt a cuccom hozzá, hogy 2perc45 alatt leverjem pedig mindig csak kb. félcenti élete maradt… aztán megoldottam egy új fegyó vásárlásával.

    Reply

  • avatar

    piromaca

    |

    Sajnos tényleg nagyon sok imba dolog van a játékban. Sajnos a D2-vel szemben ez a játék csak gold farmolásról szól, semmi másról (ha meg végre esik egy legendary, akkor ha nincs szerencséd valami szart hoz ki belőle a sok random stat). AH-ban úgyis van jó cucc, csak kell a pénz, hogy megvedd.
    A PvP meg jó, hogy kimaradt. E-sport? Hahaha. Arról szólna jelenleg, hogy ki tudná előbb megnyomni a sebző képességét, úgy, hogy a másik rangen belül legyen :)

    Sajnos azt kell mondani, hogy nem érzem a játékon, hogy ilyen sokáig kászült. Sok dolog tetszik benne, de bizonyos részletekben annyira elvesztek, hogy sokkal fontosabb dolgokra nem jutott idő (pl. skill rúna rendszer szerintem tök felesleges – eleve sok olyan skill van, amit szinte senki sem használ, és a jókon meg csomo ólyan rúna effket van, ami semmit sem ér). Mikor bejelentették, hogy ennyi féle build lehetséges én már éreztem, hogy balance nem lesz, illetve, hogy a lehetőségek 99%-a felesleges.
    Az meg, hogy minden dps fegyver sebzés + main stat alapú nagyon extrém sebzéseket tud produkálni, erre a fejlesztők szerintem nem gondoltak, mert ha gondoltak volna, akkor nem engedték volna, hogy a játékba maradjon (gondolok itt a 9-10 sec inferno boss killekre)
    Szerintem egy “hagyományos’ skill tree + 2-3 build közti gyors váltási lehetőség sokkal kiegyensúlyozottabb és kezelhetőbb dolgot eredményezett volna – és a játékélmény ettől nem lenne kevesebb. Sőt…

    Infernó: erről saját tapasztalom még nincs, barbárként viszont5 biztos keserű lesz ha egyszer elérek oda. A nehézség beállítása csak a lények sebzésének feltolásával viszont elégge átgondolatlan. Szertinem komoly gondolkodás sem kellett volna hozzá, hogy ennél sokkal jobb rendszer kitaláljanak.

    Reply

  • avatar

    rigomester

    |

    [reply]@RoCGhost (#35):[/reply]Azt is kijavithatnak, h van mikor zolddel irja, h pl. 200-zal noni fog a dps… Berakom es 400-zal kevesebb lett. Szoval ezt is figyeljetek!

    Reply

  • avatar

    badlof2k

    |

    ezek a kérdések meg a válaszok is..tiszta bullshit..keressük a megoldást rá stb…haggyál már a hülyeségeddel…mintha új fájlrendszert alkottak volna az univerzumba és nem tudják hogyan irják át és csinálják meg..meg azis vicces hogy..chat ablakot..már mértnem eleve ugyrakták be hogy tudja a user változtatni alakitani..mintha NEM CSINÁLTATOK VOLNA WOWOT..áááh nem..az nemsi létezik abba se ilyen az ui majdnem de a chat rendszer biztos..:D vicc ezaz egész..amugymeg a karakterek is viccek..40k dps meg ilyenek hova a faszba volt értelme ennek..?!..demost komolyan ilyen rohadt nagy számokkal dobálozni..nem lett volna egyszerü egy normális rendszert megcsinálni neeem..tiszta imba az egész azt csodálkoznak hogy lázong a sok ember…meg ilyen kérdésekre válaszolni hogy kit támad a followere meg a miniona meg a spannya..omg..:D meg privát szoba létrehozása…nagyon nehéz megoldani a cheatszoba generationt…istenem Blizz most kurvára elásta magát ezzel mégjobban..

    Reply

  • avatar

    RoCGhost

    |

    Nem artana ha valaki fel tenne nekik azt a kerdest is vagy javaslatot, hogy csinljak meg AH-ban azt hogy az ottani itemre ha raviszem a kurzort ne csak az enyemet mutassa ki hanem azt is hogy a statokon mit valtoztat. Amit akkor szokott amikor egy inventoryban levot viszonyitok ahhoz ami fennt van. Lattam mar valaki irt ilyesmit elozoleg hogy telleg amikor mar 10 millaert akar vasarolni az ember akkor azert nem mindegy. Mert DH nal pl eleg erdekes hogy attack speed, dexterity, crit hit damage vagy mi is jobb…

    Reply

  • avatar

    ph0bia

    |

    [reply]@relixo (#32):[/reply]Belinkelnéd azt a tesztet ide? Én eddig csak magyar teszteket olvastam, de azok egytől egyig az egekbe magasztalták, kíváncsi lennék már a másik oldalra is, csak lusta vagyok guglizni. :D

    Reply

  • avatar

    Nicolas Sharp

    |

    Legyen elég Inferno act1-2re a craftolt exaltedes felszerelés (Különben mi értelme felhúzni a kovácsot, ha mindegyik cucca használhatatlan? A random affixeivel pedig lehet hogy a barbárommal 3x ülök neki barbarian only kardot kovácsolni, és kapom rá az intet, meg a dexterityt.). A 2 act rarejeiből, és bossaiból pedig essenek olyan 60as! lootok,, amiket tudsz használni act 3-ban. Félig craftolt, félig drop, act 3ból 4be pedig a craftoltat is cserélni dropra. Nem lenne logikus, és egyszerű? Én farmolnám a helles cuccokat széttörni, hogy exalted geart készítsek magamnak, ha lenne értelme.

    Reply

  • avatar

    relixo

    |

    [author]MephistoiX (#12):[/author][quote]Az, hogy valaki jó játékos, csak egy szükséges feltétel, de önmagában nem ér semmit, még viszonylag jó cuccokkal sem. A legdrágább, 10milla körüli cuccok kellenek a karakterre ahhoz, hogy egyáltalán mozdulni lehessen inferno act2-ben. Tehát valójában mi adja meg a játék nehézségét?
    Az én válaszom erre a kérdésre az, hogy a türelem..aki türelmes, előbb utóbb összeszed 100 millió aranyat, abból már elég jó gear-je lesz. Szerintem NEM ezzel kellett volna a játék szavatosságát megalapozni, hanem az ésszerű, mégis a végletekig menő nehézséggel. Nem az én dolgom kitalálni, hogy hogyan, de nekik volt rá legalább 4-5 évük..ahhoz nem kell tehetség és fantázia, hogy megnövelem a mob sebzését a 3x-osára.
    Egyáltalán nincs balance a játékban, ez szerintem sokak számára egyértelművé vált. Nem tudtak mit kitalálni, hogy ésszerűen növeljék a nehézséget, ezért a legalapabb mobok sebzését is megsokszorozták. Inferno act2-ben a legutolsó repülő bizbasz is szétlő úgy, hogy csupa allres. cuccom van és még így is csak alig 300 fölötti ellenállásaim vannak.
    Mi a megoldás? Hónapokig farmolni és előbb utóbb amikor visszamegyek az act2-be, az is ugyanolyan könnyű lesz, mint most az act1. Egészen eddig élvezni tudtam a játékot és most rá lettem kényszerítve egy agyatlan farmolásra, ami abból áll, hogy hónapokig farmolom az act1-et, még most tudom élvezni, de egy hét múlva is ugyan ezeken a pályákon fogok aprítani könnyedén(unalmas), miközben tudom azt, hogy act2-ben mozdulni sem lehet.
    Ezután lehet választani: vagy farmolok hónapokig ugyanazzal a karakterrel, esetleg mikor már nagyon megunom, a többi 4 karit is felhúzom. Ez nem játékélmény, hogy act1-ben végigrohanok a pályákon úgy, hogy figyelnem sem kell, act2-ben meg mozdulni sem lehet.
    Diablo3 = gold és farmolás + idegeskedés + AH-ban kutakodás.
    Csak egy apró kérdés: mi lenne, ha leszarnám az egészet és inkább mással foglalkoznék?
    +7[/quote]

    Többször írtam már le hasonlóakat én is a patch rész kibeszélőben(engedelmeddel nem keresem vissza őket,ha valaki olvasta örülök, ha nem, hát nem.), a sok troll meg leszólta. Erre zoba #24 hozzászólása tökéletes magyarázattal szolgál, teljesen egyetértek vele és veled is.

    És nem csak mi gondoljuk így külföldi lapon nemrég olvastam egy kritikát D3ról. Nagy vonalakban azt írták, év legjobban várt játéka volt, és egyben a legnagyobb csalódása is. Plusz külön kifejtik,hogy fog kihalni és miért a játék nagyon gyorsan ha nem változtatnak valamit. Ezzel megint csak egyet kell értenem. Jelenleg egy vicc az egész. Fél kész game, 0 balansz infernon, nem működik megjelenés óta az AH normálisan, szerverek állandóan megadják magukat, elég sűrűn belépni se lehet…stb…stb.. és ehhez csapjuk hozzá a jelenleg egyhangú és inferno Act2-től borzalmas játékélményt.

    #26 | starlike:
    Hidd el ha bejön a RMAH még rosszabb lesz, az összes jobb cuccot kiteszik oda, ha meg netán sima gold AH-ba teszik olyan drága lesz,hogy fél évig kell majd farmolnod rá.(ingame goldot is lehet majd gondolom venni valós pénzért ez még jobban feltolja majd a sima gold AH cuccok árát)
    És ne felejtsük el,hogy majd “soon” jön a PVP rész, na most ott aztán nem mindegy,hogy miben vagy ha akarsz siker élményt. Mi lesz? Pénz kérdése,hogy kinyer. Ugyanis aki pénzes majd megveszi magának a jobb geart és ennyi.(persze lesz aki kifarmol magának egy jó fegyvert, de full szettet nem hiszem, szóval marad a pénz vagy évekig goldért farmolva 5 év múlva full szettbe lesz talán és lesz neki is esélye.Optimalizálást meg hagyjuk, lásd inferno jelenleg…blizz fail)
    Másik ahogy írtad, infernon is szar a dropp, igen és nem hiszem,hogy jobb lesz. Azért amikor 10-15 percig öltök egy champion pakkot ami sebezhetetlen,mortar,plague,extra health akármi más és ad FEHÉR sima semmire nem jó cuccot meg(Infernon miért is dobnak ilyet kedves blizz)??? 2 dbkék és egy sárga cuccot amiből mind használhatatlan akkor azért megérte szenvedni? Nem. Innentől vége a játéknak sok ember számára infernon semmi értelme jelenleg. Pont ezért van az,hogy 2% játszik ott vagy inkább 1%.

    #25 | rosco111 :
    Nem akarlak lebeszélni ,hogy megvedd. De ha elolvastad amiket írtak többiek láthatod ,hogy 1x végig nyomod az élmény. Mész nehezebb szintekre (amik totál könnyűek, igen, Hell is az) aztán inferno Act2 közepétől de max Act3 elején totál beállsz ha nincsenek igazi jó cuccaid. Amik fentebb leírtak alapján láthatod,hogy mezei játékosnak akinek nincs rohadt nagy szerencséje éppen, vagy napi 24 órája játszani állandóan farmolni act1-ben kb elérhetetlen innentől játszhatatlan inferno,de legalábbis kín szenvedés és idegeskedés 0 játékélménnyel.

    Elnézést,hogy megint ennyit írtam, de felbosszant ez a játék,hogy milyen jó lehetne és ahhoz képest mennyire összecsapott , totál végig gondolatlan lett pláne ennyi év fejlesztés után….És ,hogy ON legyen a hosszászólásom totál felesleges dolgokkal szöszmötölnek megint a következő patch-re…ahelyett hogy ezeket gondolnák végig amiket minden normális játékos ír.(persze ezeket nehezebb megoldani ezért ezt leszarják)

    Reply

  • avatar

    sovereign

    |

    en meg annak orulnek, ha a follower nem ugrana neki a goldos torpenek
    bocs az ekezet miatt, nem magyar a bill.

    Reply

  • avatar

    KeleMan

    |

    Off: Szerkesztők felé kérdezem, hogy hol lehet hírt beküldeni?

    Reply

  • avatar

    Acelsolyom

    |

    Szerintem jó dolgok ezek, köszi annak aki lefordította.
    amugy mi az a “elective mode”?

    Reply

  • avatar

    kolli01

    |

    Ezeknek a fele marhaság, amik remélem nem lesznek megvalósítva! Még mi a fenét nem szeretne? Pl. a 32.-nél mit szeretne, kanyarlövést? Nem kènyelemre megy!

    Reply

  • avatar

    vasquez

    |

    [reply]@rosco111 (#25):[/reply]Ranged classal nem leszel gondban. De én úgy gondolom hogy a melee karakterek is fel lesznek zárkóztatva. Ezért azt mondom neked hogy kezdj barbárt, én is most a barbáromat húzom, és meglepően jól bírja a hiriget.:) Ha gyorsan akarsz farmolni és “hit&run”-t nyomni akkor kezd DH-t. De ha a játék lényegét akarod átélni(dur bele a lecsóba és könyörögni hogy a hpt felfele araszoljon és ne lefele:D ) akkor barbár/monk. Barbár át tud változni ilyen szopómaszkos borzzá, az nagyon epikül néz ki:) Monkal meg ha van ideged/pénzed akkor lehet keményen tolni(igaz 2x annyi szívás mint bármivel jelenleg).

    Reply

  • avatar

    starlike

    |

    Szerintem meg nem kell itt idegeskedni, pár hónap múlva minden simábban megy majd, és az árak is lemennek könnyebb lesz beszerezni a szükséges cuccot infernora. Az emberek 2% játszik ott, szar a dropp, és csodálkoztok hogy el vannak szállva az árak… Türelem, türelem.

    ui.: Talán addigra jobb lesz majd a balance is. Addig meg játszatok mással vagy tanuljatok, pihenjetek, legyetek a családdal, vagy nézzetek így jártam anyátokkalt etc etc…. :)

    Reply

  • avatar

    rosco111

    |

    Mint leendő játékos e hónapban fizu után megveszem a gamet) melyik kasztot ajánljátok amivel leg kevsebbet lehet szívni infernón? Barbi nagy kedvencem volt d2-ben is, de ahogy olvasom a hsz-eket a meele kari elég suxx.

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@MirmiX (#18):[/reply]pedig milyen szájkarete volt hogy csak farmolni kell meg nímandok vagytok meg hasonlók ne gyengítség hanem erősítsék infernót :D

    ezek a kommentezők kezdenek eltünedezni ahogy elérik a bűvös act 2 őt :D

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    [reply]@MephistoiX (#12):[/reply]Szerintem én pontosan ezt fogom tenni, amit az utolsó sorban írsz…de tényleg.

    Reply

  • avatar

    rigomester

    |

    [author]Lacibetyar (#20):[/author][quote]…
    Nem láttam az itt felsoroltak között, de az is jó lenne, ha az AH-ban rámutatva egy tárgya, lenne egy összesítés, hogy mit nyernék, vagy vesztenék a cserével. Ilyen ugye ingame van.
    Valamint jó lenne egy szűrő arra is, hogy milyen statot nem szeretnék látni egy tárgyon. Elég gáz amikor a wizardomnak keresek valamit és 20 tárgyból 15-ön str is van.
    [/quote]

    AH- val kapcsolatban ezt írtam lentebb én is, hogy mit is nyernénk/vesztenénk a cserével, mert így inkább csak aranyat vesztünk…
    ill lehetne mondjuk 4 stat-ra is keresni

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    [reply]@MirmiX (#18):[/reply]A gond az egésszel az, hogy értelmetlen. Most vagy hónapokig farmolom az act1-et, vagy kilépek és tanulok, olvasok, filmet nézek, edzek, kimegyek csavarogni, elmegyek csajozni, ismerősökkel találkozok, stb.

    A lényeg, hogy maga a játék már NEM képes semmi újat mutatni. Lehetett volna azért is nehezebb, mert inferno-n új lények is megjelennek, más képességekkel, stb. Itt csak arról van szó, hogy megint ugyanazt a béna történetet kell végigvinni, csak előtte még farmoljak hónapokon át. Szerintem ez mindenképpen elgondolkodtató, hogy megéri-e a kínlódást. Mindezt úgy írom, hogy hosszú éveken át D1&D2-őztem..

    Mi lesz, ha végigviszed az inferno-t? Semmi, ugyanúgy, mint ahogy végigvitted ezelőtt már többször is. A különbség annyi, hogy elcsesztél az életedből hosszú hónapokat azért, hogy ugyan azon a 3-4 pályán farmolj, ami nagyon unalmas, mert az act1 meg túl könnyű lett. Ezért játékélményről nem is beszélhetünk, az lenne az egyetlen, amiért megérné játszani. Ráadásul act2 bizonyos részeitől kezdve érződik, hogy az egész játék össze van csapva, de erről már írtam korábban.

    Reply

  • avatar

    Lacibetyar

    |

    Én magával a játékkal nagyon elégedett vagyok, tehát ami ingame zajlik. Bár a felsorolt ingame változásokat szívesen látnám mihamarabb:)
    Ami a b.net keretrendszert illeti, az már egy sz*r! A friend list és főleg az AH fejlesztés az nagyon ráférne a játékra.
    Nem láttam az itt felsoroltak között, de az is jó lenne, ha az AH-ban rámutatva egy tárgya, lenne egy összesítés, hogy mit nyernék, vagy vesztenék a cserével. Ilyen ugye ingame van.
    Valamint jó lenne egy szűrő arra is, hogy milyen statot nem szeretnék látni egy tárgyon. Elég gáz amikor a wizardomnak keresek valamit és 20 tárgyból 15-ön str is van.

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    Elég sok hasznos ötlet felmerült. Én csak azt nem értem, h ennyi idő alatt miért nem tette be alapból a blizz ezeket a dolgokat a játékba. Vagy legalább egy részét.

    Reply

  • avatar

    MirmiX

    |

    Ugylátom lassan kezdenek elérni az emberek inferno act 2 be. :)

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    [reply]@vasquez (#16):[/reply]Ha valamit kezdenek a balance-al, valóban nagyon jó lesz.

    Reply

  • avatar

    vasquez

    |

    [reply]@Dzsi24 (#14):[/reply]Szerintem nagyon jó játék, annak ellenére játszom hogy szívok. Csak még a karakterek erejét nem jól lőtték be.

    Reply

  • avatar

    Nemesis

    |

    36. mint barbár játékos szeretném ha infernón nem all res lenne a main statom(lassan tényleg az)

    Reply

  • avatar

    Dzsi24

    |

    Ez a Diablo 3 egy nagy kalap szar,ritka fos game lett,holnap viszem vissza…

    Reply

  • avatar

    vasquez

    |

    Csak hogy mindenki értse, ez a srác most fejezte be inferno act3at! nem az egészet csak act3at!:

    i.imgur.com/N592q.jpg

    Megnézitek mindene van, rez , life, life on hit,dodge stb… nem kis pénzébe lehet a gear. Ezzel ellentétben mi kell a ranged classoknak? DMG! és esetleg egy kis runspeed. Jah, és akkor még MF is kellene!:D

    A 35 pontból kb 2 olyan van ami hasznos, nem is értem hogy ki az fogyatékos akinek az a gondja hogy nem látja az arany útját!:D Meg a blizzardot se, hogy mi alapján válogatta a kérdéseket, feltételezem többen sírtak a melee classokkal kapcsolatban mint hogy hol tart most a goldom vagy hogy a followerem mit támad:)

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    Az, hogy valaki jó játékos, csak egy szükséges feltétel, de önmagában nem ér semmit, még viszonylag jó cuccokkal sem. A legdrágább, 10milla körüli cuccok kellenek a karakterre ahhoz, hogy egyáltalán mozdulni lehessen inferno act2-ben. Tehát valójában mi adja meg a játék nehézségét?

    Az én válaszom erre a kérdésre az, hogy a türelem..aki türelmes, előbb utóbb összeszed 100 millió aranyat, abból már elég jó gear-je lesz. Szerintem NEM ezzel kellett volna a játék szavatosságát megalapozni, hanem az ésszerű, mégis a végletekig menő nehézséggel. Nem az én dolgom kitalálni, hogy hogyan, de nekik volt rá legalább 4-5 évük..ahhoz nem kell tehetség és fantázia, hogy megnövelem a mob sebzését a 3x-osára.

    Egyáltalán nincs balance a játékban, ez szerintem sokak számára egyértelművé vált. Nem tudtak mit kitalálni, hogy ésszerűen növeljék a nehézséget, ezért a legalapabb mobok sebzését is megsokszorozták. Inferno act2-ben a legutolsó repülő bizbasz is szétlő úgy, hogy csupa allres. cuccom van és még így is csak alig 300 fölötti ellenállásaim vannak.

    Mi a megoldás? Hónapokig farmolni és előbb utóbb amikor visszamegyek az act2-be, az is ugyanolyan könnyű lesz, mint most az act1. Egészen eddig élvezni tudtam a játékot és most rá lettem kényszerítve egy agyatlan farmolásra, ami abból áll, hogy hónapokig farmolom az act1-et, még most tudom élvezni, de egy hét múlva is ugyan ezeken a pályákon fogok aprítani könnyedén(unalmas), miközben tudom azt, hogy act2-ben mozdulni sem lehet.

    Ezután lehet választani: vagy farmolok hónapokig ugyanazzal a karakterrel, esetleg mikor már nagyon megunom, a többi 4 karit is felhúzom. Ez nem játékélmény, hogy act1-ben végigrohanok a pályákon úgy, hogy figyelnem sem kell, act2-ben meg mozdulni sem lehet.

    Diablo3 = gold és farmolás + idegeskedés + AH-ban kutakodás.
    Csak egy apró kérdés: mi lenne, ha leszarnám az egészet és inkább mással foglalkoznék?

    Reply

  • avatar

    rigomester

    |

    [reply]@vasquez (#7):[/reply]Akkor én nem is csodálkozok, hogy kicsit leragadok az összes boss pack-nál… esetleg kikerülöm őket. (már persze ahol lehet) 15,5k dps/39k hp-val…
    És ebben igazából tényleg nincs profit már… hiába a kapott sok arany, a sok javítás el is viszi nagy részét.
    Hell act1 highlands crossingtól-tól butcherig 100k arany szedhető össze 1 óra alatt, de ott meg már bőven nem ad olyan tárgyat amiért még aranyat is adnának AH-ban… ezért lenne jó az inferno, csak ide meg kevés vagyok barbárként. :-/

    Reply

  • avatar

    Paladin

    |

    Igazán lehetett volna 37… ;)

    Reply

  • avatar

    reconka

    |

    talan ha lenne normalis filter offhand-re hogy meg tudjuk nezni, hogy mennyi dmg ad, az jo lenne, mivel sem wd, sem wizzard offhand dmg-re nem lehet keresni..

    nem is lenne baj ha nem egy nagyon fontos stat lenne

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@vasquez (#7):[/reply]remélem balanszra kerül a dolog mert per pillanat egy kalap szar az egész

    Reply

  • avatar

    vasquez

    |

    :)

    Komolyan nem értem, a melee classra mért nem írtak valamit? Tény hogy jóval gyengébbek mint egy ranged.(értem én tudunk tankolni!! király csak az nem termel profitot.) Porhintés az egész, semmi komolyabbra nem adtak választ.

    Értem én hogy még szinte semmit nem hoztunk ki infernoból de akkor is…
    (külföldi forumokon ilyen 24k dps/720@/40k life monkal a gyerek NEM TUD HALADNI!)

    Ezt írták régebben: “nem akarunk MUST HAVE skilleket”, ezt hogyan fogják megoldani, érdekes lesz:DD (kb minden class 3 fix skillt használ.) Vagy esetleg valaki látott már infernoban summonos WD-t?:D Esetleg 2x1h fegyós DH-t?

    Szomorú vagyok az eddigiek alapján.

    Reply

  • avatar

    KeleMan

    |

    Tegnap AH-ban meghirdettem 2 cuccot. Reggelre el is vitték. Mivel arany szűkében voltam, örültem, hogy beteszem a stashba. Hát nem került bele az aranyam. A tárgyat persze elvitték. Se arany, se cucc. Ez az egyik legidegesítőbb probléma az egész játékban! Ha “játékpénzzel” nem tudják megoldani, mi lesz itt a “real money”-val??? Ezt kellett volna teszteljék, nem a bétát! Vagy hagyták volna ki a francba, mint a PVP-t, egy belső körben letesztelik, aztán ha jól működik egy patchbe beleteszik és közzéteszik. De nem!!! Az AH a fontos a valódi pénz miatt, nem a pvp. Most nagyon ideges és mérges vagyok. Dühítő! Hogy legyen így bizodalmuk az embereknek az AH-hoz?

    Reply

  • avatar

    rigomester

    |

    [author]vasquez (#3):[/author][quote]36. Közelharci játékosként szeretnék érvényesülni a játékban.
    Van néhány ötletünk a közelharci karakterekre, tudjuk, hogy a jelenlegi eléggé idegesítő sokszor halálos is lehet.
    [/quote]

    36.-ost még kiegészíteném azzal, hogy az sem ártana ha azoknak a boss-oknak és minion-oknak akik megölnek (1x, 2x, vagy akár sokszor) NE TÖLTŐDJÖN újra az életük mire visszamegyek hozzájuk! Köszöni egy szingli act1-es infernós barbár…

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@vasquez (#3):[/reply]Mi is szeretnénk ha lehetséges volna és keressük rá a megoldást

    Reply

  • avatar

    vasquez

    |

    36. Közelharci játékosként szeretnék érvényesülni a játékban.
    Van néhány ötletünk a közelharci karakterekre, tudjuk, hogy a jelenlegi eléggé idegesítő sokszor halálos is lehet.

    :(

    Reply

  • avatar

    rigomester

    |

    Engem az érdekelne, hogy az AH-on belül hiába tudom összehasonlítani a tárgyakat, hiába látom én erősebbnek, mégsem az. Nem egyszer jártam így fegyverrel és gyűrűvel is… (egyik 100k a másik meg 89k volt) Alacsonyabb szinteken ez még bőven elég, de amikor már annyira komplex fegyvered van, sztem kevés… És egy mezei játékosnak azért nem egyszerű több százezer aranyat összegyűjteni.

    Reply

  • avatar

    R3LaX

    |

    Csak én nem találtam értelmes dolgot a felsoroltak között?:D

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.