1.0.3 – betekintő

Hamu . Hírek, Patch 923


 

A Blizzard kiadott egy előzetest az 1.0.3-as patch tartalmából. Az eredeti írást itt elolvashatjátok, most pedig következzen a tartalom összefoglalója.

Legendaryk és a többi tárgy
A Legendary tárgyak buffolása/balanszolása későbbre csúszik, vagyis még nem fog érkezni az 1.0.3-as patch-ben. Erről információ valószínűleg legkorábban csak a patch kiadása után fog jönni blue post formájában.

Változni fog a tárgyak drop rendszere, Infernon mostantól lehetőségünk lesz Ilvl62-es szintű tárgyakat is találni már Act1-en. A többi Act drop ratje is változni fog, a táblázatból kiderül, hogy pontosan hogyan is.

Item

Hell Act III and IV

Inferno Act I

Inferno Act II

Inferno Act III/IV

iLvl 61

9 %

18%

19%

24%

iLvl 62

2%

8%

12%

16%

iLvl 63

0%

2%

4%

8%

Nephalem Valor
Változni fog a Nephalem Valor működése is. Mostantól az 5-ös stacket elérve minden elit pack garantáltan fog rare tárgyat dobni, ellenben a bossok az eddigi fix 2 rare helyett, mostantól minimum 1 rare tárgyat fognak dobni.

Többjátékos mód
Coop módban a szörnyek mostantól nem kapnak +dmg-t, a játékosok számától függően.

Inferno balansz
Act 1-et megfelelően balanszoltnak érzik a fejlesztők.
Act 2-nél viszont túl nagynak érzik a szakadékot az Act1-hez képest. A terv az, hogy ha egy közelharcos karakter offenzív képességekkel kényelmesen tud haladni az adott fejezetben, akkor a következőt is el kell tudnia kezdeni defenzív képességekkel.
Act 2, 3, 4-ben a szörnyek Hp-ja és sebzése, finomításon fog keresztülmenni.

Halál és javítási költség
Lvl 60 után a javítási költségünk várhatóan a 4-6*-sába fog kerülni a mostaninak. Változik a boss harcoknál bekövetkező halálok helyzete is. Jelenleg a Coop játékban a bossok sokkal könnyebbek mint egyedül, mert több játékos esetén 1 eltudja kite-olni a bosst, míg a másik feléleszti a halott csapattársat. Lehetséges megoldásnak tartják, ha boss harc közben ellehetetlenítik az elhullott csapattárs felélesztését, vagy a felélesztés után bizonyos ideig a játékos valami debuffot fog kapni ( kisebb sebzés, kevesebb élet…).

Attack Speed
Vannak olyan tárgyak aminél az Attack speed hibásan számítódik, erről a hibáról tudnak és javítani fogják. Mindamellett a fejlesztők túl erősnek érzik az Attack Speed tulajdonságot, és nerfelni is fogják, jelenleg a játékosok “must have” tulajdonságnak tartják az Attack speedet. a nerfre két lehetséges módot közöltek a fejlesztők.

  • A tárgyakon lévő Attack speed értékének csökkentése, visszamenőlegesen az összes tárgyon.
  • Egy új rejtett módosító bevezetése, ami csökkenteni fogja az attackspeedből való dmg növekedés számolásának a módját.

Gems
Mindenek előtt a Jeweler és a Blacksmith valamivel olcsóbban fog nekünk dolgozni.
A Gemek fejlesztésének az ára is módosulni fog, az alábbi táblázat szerint:

Gem típusRégi árÚj ár
Flawed3 Chipped + 500 gold2 Chipped + 10 gold
Normal3 Flawed + 750 gold2 Flawed + 25 gold
Flawless3 Normal + 1250 gold2 Normal + 40 gold
Perfect3 Flawless + 2000 gold + 1 Page2 Flawless + 55 gold + 1 Page
Radiant3 Perfect + 3500 gold + 2 Pages2 Perfect + 70 gold + 2 Pages
Square3 Radiant + 7500 gold + 1 Tome2 Radiant + 85 gold + 1 Tome
Flawless Square3 Square + 20,000 gold + 2 Tomes2 square + 100 gold + 2 Tomes

Karakter balansz
Az 1.0.3-as patchbe nem fog még érkezni komolyabb karakterbalansz, maximum néhány apróbb változás.
Az 1.1 -es leendő patch fogja hozni a komolyabb karakter balanszot.

Kimaradt apróságok
Ezeken a változásokon kívül, még számos javítás, bug fix fog érkezni a játékhoz, és az aukciós ház módosítása is természetesen.

Közölte velünk ezeket a híreket Wyatt Cheng Senior Game Designer, akinek egy kérése lenne felénk, ha meglátjuk őt a Development Hell-ben akkor kíméljük meg az életét és sétáljunk tovább.

Forrás: battle.net, diablofans

Comments (134)

  • avatar

    Rhadox

    |

    Gyakorlatilag semmi meglepő nem történt. Kisgyerekek teli sírták battle.net fórumot hogy nerfeljetek mindent mert különben lenne valami kihívás is a játékban. Ez a general progress hogy hogyan lesz egy jó játékból egy harmatgyenge valami az idő múlásával. Könnyebb sírni mint farmolni és geart szerezni. Én konkrétan meghaltam 1hitből inf. act1-ben.. többiről nem is beszélve, szereztem pár useful itemet és tádáám van dmg-m és nem 1hitből halok. Ebben a játékban is a GEAR a MINDEN act3-4-re kell már valami skill is, de alapvetően az itemek határoznak meg. Jó itemekkel gyakorlatilag inferno 70-75% balclick. Ha nem hiszed, szerezz geart vagy ha van egy jó barátod kérd kölcsön a settjét 1 órára és meg fogsz lepődni.

    Monknak üzenném hogy tedd fel magadnak a költői kérdést, Minek van a széfeden 2 méter vastag titánajtó ha mögötte nincs se pénz se ékszer, se semmi. Mit akarsz vele megvédeni? (hülye hasonlat volt, de most ez jutott az eszembe). Peace !

    Reply

  • avatar

    Lacibetyar

    |

    Az a baj, hogy sok játékos most meg van kötve még nem jön a patch, ami ki tudja hány hét…
    Legalább is én nem megyek Inf. Act 2-be még nem lesz normálisan megcsinálva. Nincs kedvem minden mezei mobon 5x halni. Addig inkább felhúzok még egy 60-as karit.
    Ezt a patchet már rég ki kellet volna adni. Sőt, eleve a játékot kellet volna így kiadni!

    Reply

  • avatar

    butcher

    |

    [reply]@Szotyi (#47):[/reply]Érdekes 5-10-20nak sikerült és neked nem akkor biztos pont nálad direkt nehezebbre állította a blizz!

    Reply

  • avatar

    Szotyi

    |

    [reply]@ (#41):[/reply]Olvasd el újra mit írtam negyedik mondatomnak, ezt te magad igazoltad ( válaszoddal ) hogy így van, a statisztikát, amire céloztam, azt pedig a Blizzard készítette, és ennek kellene mérvadónak lenni a fejlesztéseknél a nehézséget illetően. Az hogy lesztek itt 5-en, 10-en vagy akár 20-an is, akik kiáltoztok és beírtok, hogy áhh ez könnyű – én akkora király vagyok -, attól még az emberek min.90%-ának nem ez lesz a véleménye, hanem az mint nekem. Annyi még a történet, hogy akinek valami nem megy, azok bár sokkal többen vannak, de kevésbé írogatnak. A dicsekvők inkább aktívabbak, hogy nyilvánvalóvá tegyék, mennyire pengék is ők.

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@vasquez (#44):[/reply]Túl sokat gyúrtál allres-re kevés a lifeod, azért halsz meg. Az a 8k life az nagyon harmatos. Valaki írta régebben, hogy az allres úgy működik hogy:
    100 – a támadás erejéből 25%-t fogsz fel
    300 – a támadás erejéből 50%-t fogsz fel
    900 – a támadás erejéből 75%-t fogsz fel
    2700 – a támadás erejéből 100%-t fogsz fel (elérhetetlen)

    Tehát szerintem már 1000-t se feltétlen érdemes elérni, inkább több vitality kellene :)

    Reply

  • avatar

    tupi9

    |

    [reply]@zoba (#43):[/reply]tudom h azt kellene, és haladtunk is, csak előbb utóbb jött 1 champion pakk és akk már nem nagyon figyeltem a kisebb mobokra. úgy vagyok vele, h ha úgyis nerfelik, akk nem akarok vért izzadni meg 10kk-kat költeni fölöslegesen. majd kiderül mi lesz a hónap végén. addig meg vagy farmolgatok act1-en (igazából csak a vortex+desecrator-os csempák szívatnak), v kezdem a 3. karim. persze köszi a tippet :D

    Reply

  • avatar

    vasquez

    |

    Azok az act2 infernos szúnyogok engem is érdekelnének mit tudnak:) Mert 1000 all rezem van 9k armorom és egy 3-as sorozat eltalál lefekszek. Siralmasak.

    Inferno csak addig nehéz amíg meg nem találod mi a legjobb a karakterednek, én most Monk-al tolom (1000allrez, 9k armor 11k dmg és 7984 Life!:), és megy. act1 farmon van, act2 ben meg szép lassan araszolok.)

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@tupi9 (#42):[/reply]köpöcsö build is tökéletes ha van elég attack speeded meg damaged

    Reply

  • avatar

    tupi9

    |

    [reply]@Szotyi (#40):[/reply]act1 úgy jó ahogy van. wd-vel megyek és 1 laza nap alatt butchernél vtam. igaz h közbe ah-ztam, de nem költöttem “csak” 1,2kk körül. este eljutottam butcherhez, 4x kinyírt és feladtam (kockuláson kívül más dolgom is volt, szal kettőig nem láttam már). reggel jött a “villanykörte a fejem felett” h mi a faxé akarok én fire bomb-ozni meg hex-ezni butchernél?! gyors rebuild vq bears-re és lámlám 20sec alatt meg is öltem, és még potiznom se kellett. act2-be az 1. szembejövő szúnyog 1hit-el, szóval várom a nerfet, addig is gold/item farm act1-be. :D

    Reply

  • avatar

    butcher

    |

    [reply]@Szotyi (#40):[/reply]Kezdődik a tegnapi téma…. Nekem semmi bajom act1-be tök kényelmesen tudok haladni, tegnap butcher ölés is volt 3x egyik 2perc alatt (archit ad rá). Nem dolgozok blizznél, és nem cheat-elek, és csak este tudok játszani 3-4 órát és a pro-ságtól igen csak messze vagyok. Ah-ban lehet találni jó cuccokat, tegnap írtam itt hogy kedden 15k-ér találtam 1050-es fegyut, tegnap este meg már 1180-ast tudtam venni 80k-ér, így már 29k dps. Szóval semmi nem változott, sőt ah-ba csak javultak az árak, és napról napra jobb cuccokat kapni.

    Reply

  • avatar

    Szotyi

    |

    Hát emberek, nem tudom mi változott, inferno fokozaton el sem tudok jutni a Butcher-ig, napok óta. A bossok nem nehezek, hanem nagy részük konkrétan ölhetetlen. AH-ból nem megoldható a téma, mert az hogy 2 hónapig farmoljak, azért hogy összességében kb 5%-al erősebb tárgyakat vehessek mint amim van, azt hagyjuk…. Ez számomra nem játék élmény, ezt hagyom a perverzekre, akik csak kb. a játékosok 1%- ahogy a statisztika is mutatja, de műmájerségükben tele rikoltozzák a fórumokat hogy milyen könnyű…. Tudomásul kell venni sajnos hogy infernót a fejlesztők maguknak, meg a csítereknek írták, felpakolják a full cuccokkal és nyomják, ez van. Mindez után pedig felteszik a pár másodperces infernón ölős videókat, azzal a felkiáltással, “na ugye hogy nem lehetetlen”. Indítok másik karakter osztályt, eddig elviszem mindegyikkel, de ennyi, ennek a játéknak ez a vége, amíg az 1 vagy másfél százaléknak fejlesztenek, ez van…

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@ (#38):[/reply]Csak eddig ami ez alatt esett, vagy fel se vettem, vagy ment a vendornak, mert nem ért annyit hogy vesződjek vele.

    Reply

  • avatar

    butcher

    |

    Lehet rosszul értem hogy a Flawless Square feletti gem árak nem változnak? Mert ha így van akkor ennek akkor pont semmi értelmem mivel pont az utolsó 2-3 fajta dobódik a legtöbbet és pont a nagyobbakat szeretném magam megcsinálni :)

    Reply

  • avatar

    badlof2k

    |

    [reply]@Animus (#26):[/reply]hátnekem nincs sok goldom a gameba valahogy…..:Dd

    Reply

  • avatar

    Father

    |

    [reply]@Negritis (#35):[/reply]ha lenne refound, akkor a halalokert / javitasert meg levonnak, es egalban vagy :)

    Reply

  • avatar

    Negritis

    |

    [reply]@halfattila (#17):[/reply]hasonló a helyzet, lehetett volna hamarabb is csinálni
    sajnos kétlem hogy lenne refound érte így meg azt a kevés pénzt amit tudok keresni jelenleg ilyeneken bukom el :(
    tudtam h lesz ‘olcsósítás’ de ez a mérték sok volt nekem is

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    Visszamenőlegesen hozzányúlni AS-hez a cuccaimon nagyon nem tetszik, viszont az hogy átdolgozzák AS-nek a beszámítódását a dmg-be az igen.

    Most éppen 4-en toltuk Butcher-ig Act1-et infernon (én DH, még 1 DH, 1 WD és Wiz) Mint kés a vajban haladtunk, champ/elite pakkok lementek viszonylag hamar, nem haltunk 2mp-ként. Butcher-nél csak én haltam mert már agyhalott vagyok és nem bírok helyezkedni, de mind1.. :D

    Kár, hogy BlackSmith-en nem balanszolnak semmit, mert röhej az egész, lehet hogy lvl 9-től felfelé már lehet gyártani egész jó cuccokat, de lvl8-ig semmi használhatót, (plan-ok nélkül..)Szóval most megéri inkább venni egy 600-900-as fegyvert mindenkinek AH-ból, minthogy BS-el szarakodjon az ember.

    Blacksmith: úgy néz ki visszafelé fejlődik, a bögyös BS csaj D2-ben már tudott nekem armor-t meg minden egyebet javítani, Diablo 3-ban ezt valahogy elfelejtette, kicsit ciki nem? ..és egy férfi kovács ráadásul :P .

    Reply

  • avatar

    kol1br1

    |

    [reply]@R3LaX (#31):[/reply]énis ugyanannyi hitből halok.. ( 1 hitel minden DH-val) :DD

    Reply

  • avatar

    kol1br1

    |

    Összességében jó patch, de még rengeteg munkája van a Blizzardnak, hogy ez a játék normális legyen.. AS nerf engem konkrétan rosszul érintett, mivel most vettem egy Andariel Visage-t kurva drágán, és lehet h ha az AS nemér majd olyan sokat egy All Resistes rare-rel jobban jártam volna, nah mind1..

    Csakhogy ne gondoljátok h a semmiről prédikálok, 2 60asom van (Barb és DH) DH val végigtoltam egész infernot. Az inferno nerf kell, ahhoz, hogy élvezhető legyen a játék, ne mondja nekem senki h jaj könnyű lesz stb faszságot, mivel én DH ként tudom milyen, Act2-től felfele minden 1 hitel, nem lehet hibázni, ami elég kellemetlen, főleg h sok a csaló mob a pályán, meg a különböző előtünik a semmiből és megöl, meg ACT4 ben ahol már a padlo is 1 hitel, elég vicc az egész.. Szóval az inferno nerf nem a sírós csicskáknak kell, hanem a játéknak, mivel így egy nagy szemét a játék.

    DH-val a javitási költség emelése nemteccik, mivel minden 1 hitel, halok szépen.. Ugyanez a coop playre, nagyon kell az h ne erősödjenek a mobok, mivel haverjaimmal nemtudtunk inferno act3+ on együtt haladni, mivel ölhetetlenek voltak egyes packok, így egyedül kellett progresselni, talán ha kicsit nerfelik infernot DH val se halok 1hitből akkor jo lesz ez a változtatás, mivel ígyis úgyis egyből haltam.

    Reply

  • avatar

    R3LaX

    |

    Lehet valamit félreolvastam,így éjszaka,de 1 rész nekem nagyon érdekes.
    Azt írták,hogy a boss fight könnyebb coopban.Lehet csak számomra,de nekem soloban kb 10X könnyebb.Coopban vagy 10X több hpja van,és ugye nem mindenki dps.Ha valaki meghal, azzal szarakodni kell,hogy felkeltsük,+90%-ban gyökerekkel (bocs a kifejezésért) vagyok,szóval lényegében coop szintű bosst verek magamban.
    Nekem 1 boss soloban kb 20-30 sec, max 1 min,coopban ennek min a 2X-ese.
    A másik a +dmg coopban.Lehet ez is csak nekem tűnt fel,de én ugyanannyi hitbe halok soloban és coopban is.

    Reply

  • avatar

    SPARXS

    |

    [reply]@fenky (#27):[/reply]Direkt vették ki ezt a lehetőséget és nem lesz benne a játékban.

    Reply

  • avatar

    Jonas

    |

    [reply]@fenky (#27):[/reply]Bazinagy +1, irtózatosan hiányzik.

    Reply

  • avatar

    Majin

    |

    Meglepetten tapasztaltam, hogy néhány igen okos dolgot hoz majd a Blizzard be ezzel a peccsel. Valaki kérdezte, hogy mikor érkezik. A z eredeti cikkben benne van, hogy a hónap végén. szóval nagyjából 3 hét múlva (illetve 3 héten belül). Azt azért senki se felejtse el, hogy ez csak egy aprócska peccs, 1.0.3, nem pedig az 1.1-es “nagy” content peccs, amiben jön majd (gondolom én) a legendary ráncfelvarrás, a karakterosztályok módosítgatása, stb. Viszont örömmel tölt el hogy már egy ilyen aprócska peccs is elég sok érdekes és hasznos dolgot rak bele a játékba.

    Azok számára, akik nem nagyon értik a Bossok és a pakkok fix dropjának módosítását: Azért vette le a Blizzard a bossoknál fix 2 rare dropról 1 rare dropra a számot, hogy ne a boss kinyírása legyen a cél. Menj tovább, játssza a játékkal, keresd az eliteket, ne a bosst. Egyébként ez teljesen rendben is van így. Mármint gondoljatok bele, megvan az 5 stack. Mivel találkozol többet egy act végigjátszásánál? Bossal vagy elitekkel? Innentől kezdve simán végigjátszhatja valaki hell Act III-IV-et és ha eddig (5 valorral) mondjuk hullott neki a 8 bossból 16 meg mondjuk 50 pakkból 50 rare most majd hullik neki 8 és 100. nem kell hozzá matekzseninek lenni, hogy rájöjjünk, melyik éri meg jobban.

    Van azért még sok hiányosság a játékban, de így talán kicsit lemennek az árak, amiért elég sokan ágalnak. Azt viszont továbbra sem értem, hogy eaz emberek ennyi idő elteltével sem fogták fel az Inferno koncepciót és még mindig vannak, akik azt hiszik, hogy a játék úgy lett megcsinálva, hogy ők 16k HP-val meg 3000 armorral végigmehessenek Inferno 4 actján, mert ahhoz nekik joguk van. Kíváncsi vagyok a nerf után milyen lesz a visszhang, illetve jönnek e majd a “túl könnyű, legyen nehezebb” jellegű sirámok.

    Reply

  • avatar

    fenky

    |

    Ami még jó lenne, ha a térképet megoldanák úgy, mint a D1, 2-ben, hogy akkor is lehessen mozogni, ha teljes képernyőn van.

    Reply

  • avatar

    Animus

    |

    Na végre! Blizzardék felkukkanthattak a diablo3.hu fórumra és megláthatták a nyavalygásomat arról, hogy túl sok gold van a gameben. :D :D Nagyon helyes, hogy turbózzák a javítási költségét.:) Ez is egy lehetséges módja a gold kivonásának. (Y)

    Reply

  • avatar

    crazyline

    |

    A gemkraftolás ára nevetséges lesz a gemek ára is le fog menni és a kereskedés gemekkel értelmetlen lesz nem azért húztam fel 10es szintre az ékszerészt :P :P :P

    Reply

  • avatar

    Bali007

    |

    Ne hidd, csináld! :)

    Reply

  • avatar

    rigomester

    |

    [author]badlof2k (#22):[/author][quote]: Mindenki abban hisz amiben akar..:D
    [/quote]

    Így van! És én az HISZEM iszom egy sört! ;)

    Reply

  • avatar

    badlof2k

    |

    [reply]@rigomester (#21):[/reply]Mindenki abban hisz amiben akar..:D

    Reply

  • avatar

    rigomester

    |

    [author]badlof2k (#14):[/author][quote] …
    u.i: ne haragudj de nem tudom elhinni hogy a blizzard tudja mit csinál:ddddd:)
    [/quote]

    Ezzel a mondatoddal egyáltalán nem értek egyet. Tudják mit csinálnak, az eladások is őket igazolják. És ráadásul írom ezt úgy, hogy barbárral megyek infernon. (act1-et farmolgatom és egyre kevesebb halállal)

    Reply

  • avatar

    starlike

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#8):[/reply]Nagyon jól látod a dolgokat. Ez a patch kiváló, nagyban növeli a játék élethosszát. Ráadásul szépen visszafogják a gold inflációját is ezzel, grat Blizz! Hiszitek vagy sem ez a patch szenzációs.

    Mgj.: Jó ötlet, hogy nehezítenek a boss fightokon. Az infernos damage növekedését coopban, inkább mérsékelni kellett volna, nem eltörölni. .

    Reply

  • avatar

    Myzrael

    |

    Lehet én vagyok csak lemaradva, de tudjuk már mikor jön ez a patch?

    Reply

  • avatar

    Dood

    |

    Elvileg ígérték a kovács craft költségének csökkentését is (szerintem ki kellene venni vagy tizedére csökkenteni). Eléggé használhatatlan, hogy 50k goldba kerül egy lvl60as craft, ami kb. minden 20adikra dob olyat ami jó valamelyik classnak, és kb. vagy 50-100at kéne craftolni, hogy olyat dobjon ami jó a classomnak.
    Sokkal egyszerűbb AHból venni itemet helyette, minek craftoljak el 1 millió goldot, ha annyiért veszek inkább olyat ami jó (persze az RNG faktor miatt lehet, hogy lesz egy rakás ami nagyon jó, de lehet, hogy nem).

    Invurnable minion ability-t meg igazán kivehetnék, mert ettől nem lesz a játék se könyebb, se rosszabb, csak eltűnne egy igazán ostoba és nevetséges ability. Szerintem senkinek nem hiányozna, ha már ilyen bénán találták ki az eliteket, ezt igazán megtehetnék.

    Reply

  • avatar

    halfattila

    |

    Milyen király, hogy ma craftoltam el vagy 200k-t.:D

    Reply

  • avatar

    badlof2k

    |

    [reply]@Beer (#10):[/reply]hát néha..szivesen kinyirnék ilyen moltenes frozenes arcane vortex combokat….:D

    Reply

  • avatar

    badlof2k

    |

    [reply]@Beer (#13):[/reply]szal ugy érzed itt forditási hiány van vagy a blizz hagyott ki valamit..?:)

    Reply

  • avatar

    badlof2k

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#8):[/reply]Áh persz ez igaz..csak azért cinkes hogy közel vannak legyőzhetetlen mobok mer szétszednek 3-4 secalatt olyan defnse melett hogy hm…amugy meg engem inkább az zavar..hogy aztmondják hogy milyen map regen van ehez képest..3szor egymás után ugyanazon a pályán mentemvégig..2szer ugyanazzal az eventel..ez egy picit failnak érzem..a coopos témára meg én bizonyos okokól csak soloba tudom nyomni a gamet..nem sirok emiat hogy nehéz habár volt hogy egypárszor káztam a gépnek akkro kiléptem és játszottam mássalvagy monkomat huztam..de azért azt nem tartom normálisnak hogy néha szinte olyan irreális játék hogy coopba se lehetne megoldani..egy egy actot vagy részt…:) ez azért picit durva..de ettől függetlenül mielőtt jönnek SIROS dumával..itt:D nem hisztizek megilyenek..csak avéleméynemet mondom el…:D hogy azért sokminden van/kellene alakitani még..hogy azt mondjam full öröm játszani és leköt teljes mértékbe

    u.i: ne haragudj de nem tudom elhinni hogy a blizzard tudja mit csinál:ddddd:)

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    [author]badlof2k (#9):[/author][quote]@Beer (#5): am aza mondat kerek csak kb annyit jelent ha offenzbe jolmegy azember defenzivbe röhögnie kéne…ahogy páran szokták mondani hog y sokat nevetnek actokon kivitelközbe..:D
    0[/quote]
    Őőő, nincs összefüggés az eleje és a vége között, ha valaki act 1-ben offenzíven nyomul, akkor act 2-n defenzíven jól kell haladnia? Nincs összefüggés a két mondatrész között. Hiányzik az a fele, ami az eredetiben benne van, hogy act 1-et ledarálja offenzívben, akkor act 2-t defenzíven el kellene tudni kezdenie, és aztán szépen folyamatosan válthat vissza offenzív felállásra, ahogy farmolja ki a jobb cuccokat. Pont az a része hiányzott, ami megmagyarázza azt, hogy miért kell defenzívbe vinnie a2-t.

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#11):[/reply]Hát igen… vajon miért nem jó az AH Gem része? Még véletlenül se lehessen pénzt csinálni a hülyékből akik megvenném drágábban a jó köveket, neem, legyenek védve a saját hülyeségük ellen, majd lesz Gem részleg az AH-ban ha már lement a craft költség..

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Végre nekiállhatok csiszolni, dugig van a ládám kövekkel. Valamikor korábban olvastam itt, hogy előbb-utóbb olcsóbb lesz majd a csiszolás, azóta csak halmozom őket. :D Kb félmillió arannyal kevesebbet kell így ráköltenem.

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    [author]badlof2k (#7):[/author][quote]@Beer (#6): én eddgis kitaraitottam a mappokat..és tudom hogy ez a célja…csak..:D most egy bosst könyebb lecsapni néha mint az eliteket..kb..:D de a javtiást mivel magyarázod..?:D halhatatlan sajnos nemtudok lenni..xD
    0[/quote]
    Azt nem tudom mivel magyarázni, talán még több goldot akarnak kivonni, félnek az inflációtól. Nem is élveznéd a játékot, ha halhatatlan lennél :-D.

    Reply

  • avatar

    badlof2k

    |

    [reply]@Beer (#5):[/reply]am aza mondat kerek csak kb annyit jelent ha offenzbe jolmegy azember defenzivbe röhögnie kéne…ahogy páran szokták mondani hog y sokat nevetnek actokon kivitelközbe..:D

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    [reply]@badlof2k (#3):[/reply]Marad a damage a mobokon coop-ban ugyanaz mint single-ben, tehát a coop valamivel könnyebbé teszi a játékot – igaz hogy tovább fognak élni a mobok tehát hosszabb ideig lesznek képesek leadni az alapból sem kis damage-üket, de jó cuccokkal, és ami most fontosabbá válik a patch által, jó csapatmunkával megoldható lesz, míg eddig az amúgy is játszhatatlanul brutális act2 inferno még durvább lett.

    Ennek következményeképp valószínűleg valamennyivel kevesebbet is fogunk halni, minél többen vagyunk egy coop lobby-ban, annál kevesebbet (hiszen a 4 játékos eddig nagyon nagy damage buffot adott a moboknak), tehát kevesebb alkalommal kell javítanunk mint eddig, cserébe viszont drágábban, tehát itt is megmarad a balance.

    Ettől függetlenül megeshet, hogy bizonyos bossokkal nem, vagy csak nagyon nagyon nehezen tud elbánni valaki / valaki + a barátai, és megakadnak. Ők nem hogy kettő, de konkrétan 0 rare-t tudnak kiszedni a bossból, mivel nem tudják azt megölni. Miattuk, és mert a Diablo III koncepciója szerint a játék alapköve a felfedezés, újra és újra bejárás és a különféle elitekkel való szenvedés a bossrunok helyett (mint ami a Diablo II-ben volt), a fejlesztők most még inkább arra terelik a játékosokat, hogy igen is érdemes elitekre vadászni azáltal, hogy garantált 1 rare item-et adnak cserébe a vérért amit kiizzadunk. Viszont ha egy nagyon kemény pakkot fogunk ki, mondjuk egy Illusionist Horde Invulnerable Minions Mortar (vagy Molten) pakkot, akkor kétszer is megfontoljátok, hogy 30 halállal nekimenjetek-e újra és újra ha egyszer mindig beletörik a fogatok. Miért? Ezen a ponton bezárul a kör, mert visszaértünk a javítási költség emeléséhez, és nem biztos hogy megéri 3x, vagy talán 4x javítani alkalmanként 20-30k aranyért egy elit / rare pakk miatt, ami lehet hogy nem dob semmit, vagy 20k-ért tudod csak eladni max.

    Hidd el Blizzard tudja mit csinál.

    Reply

  • avatar

    badlof2k

    |

    [reply]@Beer (#6):[/reply]én eddgis kitaraitottam a mappokat..és tudom hogy ez a célja…csak..:D most egy bosst könyebb lecsapni néha mint az eliteket..kb..:D de a javtiást mivel magyarázod..?:D halhatatlan sajnos nemtudok lenni..xD

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    [author]badlof2k (#3):[/author][quote]Hümpf nerfnerf..javitás kötlségeesébé tevése..fix dropbol minusz egy de elit pakk dob 2őt..most ennek miaz értelme..:D
    0[/quote]
    Az az értelme, hogy játszd a játékot, haladj az egyes mapeken, ne szaladj 5 valor után a bosshoz, mert úgyis dob 2-3 rare cumót :-).

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    Nekem összességében tetszik a patch, egy bajom van vele, az Infernós koop halál körüli változások. Ki ne találják már, hogy egy boss harc közepén kevesebb élettel kell menni, mikor infernón (jó, Butcher már épp nem nekem) így is elég komoly tud lenni a dolog. Csak azért, mert pár kis szólózó ********** sír, hogy jaj, nem tudja letolni, és ezért máris büntetni kell a kooposokat…

    “A terv az, hogy ha egy közelharcos karakter offenzív képességekkel kényelmesen tud haladni az adott fejezetben, akkor a következőt is el kell tudnia kezdeni defenzív képességekkel.” — itt egy kicsi kavar lenni vanni kérem :-). Valahogy nem kerek a mondat.

    “Infernon mostantól lehetőségünk lesz Ilvl62-es szintű tárgyakat is találni már Act1-en.” — itt pedig ugye 63-nak kellene szerepelnie ^^.

    Reply

  • avatar

    Nekemtene

    |

    még mindig nem buffolják a Legendarykat? addig felhúzom a 2. karimat is lvl 60ra… meg hc dokival lazulok :D

    Reply

  • avatar

    badlof2k

    |

    Hümpf nerfnerf..javitás kötlségeesébé tevése..fix dropbol minusz egy de elit pakk dob 2őt..most ennek miaz értelme..:D

    Reply

  • avatar

    Geno

    |

    Na várjunk csak, a mostani tárgyainkon kisebb lesz az AS de a legendary tárgyaink nem javulnak? :) Szép.
    Javítási költséget sokallom. Amúgy nincsen nagy bajom :D

    Reply

  • avatar

    spider81

    |

    Nem rossz!Javul a drop rate ezek szerint,ami kár hog a leg itemek bem változnak,pedig némelyikre ráférne az erősítés!

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.