Holnap érkezik a 1.0.3 Patch

Professor J . Hírek, Patch 450

Holnap érkezik a Diablo 3 serverekre az első nagyobb kaliberű változtatásokat tartalmazó, 1.0.3-s javítócsomag, így hosszabb szerverkarbantartásal lehet számolni. Részletes Patch note a későbbiekben várható.

 

We will be performing scheduled maintenance for Diablo III starting tomorrow at 3:00 a.m. PDT in order to deploy patch 1.0.3. We anticipate that maintenance will conclude and that all services will be available by approximately 1:00 p.m. PDT.

Important: Please note that you will not be prompted to download patch 1.0.3 until the patch is live in your home region. If you are logging in from a European or Asian client, you will need to wait for this patch to release in that region before it can be installed. Additionally, if your home region is the Americas, you will be unable to log into Europe or Asia using Global Play after patch 1.0.3 is live until those regions have also patched.

For reference, here are the scheduled maintenance times for each region:

The Americas: 3:00 a.m. PDT (6/19) to 1:00 p.m. PDT (6/19)
Europe: 6:00 p.m. PDT (6/19) to 4:00 a.m. PDT (6/20)
Asia: 1:00 p.m. PDT (6/20) to 11:00 p.m. PDT (6/20)

Please note that these times are subject to change. For time zone assistance, please visit: http://everytimezone.com

 

Forrás:

Comments (47)

  • avatar

    HentElek

    |

    Hat ez tok jo…. 1 honapja minden nap jatszom, hogy vegre elerjem azt az erosseget vagy csak a felet annak amit streameken latom. Most. hogy rakooltottem 200 millat + vagy 30 eurot (abbol amit eladtam) a karimra, hogy legyen dmg-e . Legyengitik. Es egyebkent a DH -n nemcsak az a baj hogy az attackspeedet nerfelik hanem az elemental arrow nether runajat is + a spike trap csapdat.

    Es ellenben avval, hogy ilyen eros a dh meg olyan eros a dh bugolas nelkul ugyanolyan nehez vele jatszani. Foleg miutan 3 napja csak reflect dmg es elitek jonnek amik 5 os stackel es 380% MF el semmit nem dobnak , csak ket darab keket.
    1 honapja minden nap jatszom a DH mal es ugyanugy meghalok vagy 50x mert minden iranybol repulnek az 1 hites dardak meg fireballok. Meghalsz 5x es maris 30 mp az ujraeledes, es 10 mp alatt visszatolt az elite elete maximumra!!! 1 picit nemkoncetralsz 100% osan es maris annyi.
    Elegge megterhelo egy par ora utan folyamatosan kiteolni es azt figyelni hogy eppen honnan repul egy 1 hites ranged attack feled….+ a reflect dmg et, az eleted , a cd ket a heealing potion a reflect miatt, a hatredet szintjet, hogy fullon legyen, es az allandoan kifogyo discipline. Durva nagyon… Es nem egy mai jatekos vagyok.

    Mindent osszevetve nincs bajom a nerfel, csak azt nem ertem hogy miert nemvolt idejuk ezt 10 ev alatt letesztelni, miert mindent utolag kell allitani, miert kell mindent nerfelni?
    Tokom tele van hogy napi 12 ora farmolas utan most kezdhetek mindent elorol…

    Asmodan infernon 380% mfel 5 os stackel miert dob 45 os itemet? Amit a nightmare 1 hites asmonak kene dobnia.
    Meg nemtudom mit csinaltak itt de 3-4 napja csak reflect dmges elitek jonnek es nemdobnak 1 raret sem 380% MF el. Ma is 6 elitebol 5 reflectes es 2 dob sargat abbo laz egyik folllower item a masik meg 2 gagyi kardot… 3 nap alat 2 itemet tudtam eladni…szoval ennyit errol.

    Ez az egesz jatek csak arra megy hogy minnel dragabbak legyenek az euros ah ba a cuccok.

    Kesz ez a jatek….

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Animebj (#43):[/reply]Amíg nem láttam, addig az alap ötlet tetszett, hogy championokat kell ölni, és így nem ugyan azt a területet járom be 1000x Viszont mivel úgyis (act1-ről beszélek) szóval úgyis a végén vanak a legerősebbek és azoktól esik, legalábbis nekem a legjobb cucc, így ugyan ott vagyok, hogy megint egyazon területet járom be 1000x. Poénból próbáltam mit tudom én skeleton kinget ölni, de az meg nem ad értelmeset.

    így marad a végére butcher és a “Leah must be back to Tristram…” szöveg 1000x való végighalgatása ( az auto skip funkciót tuti nem teszik még bele)

    Reply

  • avatar

    Dood

    |

    Nem gondoltam volna, hogy az ias nerf ennyire critical mass lesz :D Az meg, hogy az MF nem hat a ládákra, az elég gáz szerintem. Nem értem minek kell nerfelni az MFet…. Sok bot miatt vagy wtf

    Reply

  • avatar

    reconka

    |

    “Weapon racks will no longer drop weapons 100% of the time”
    uhh ez milyen jo tokre logikus :)
    “Magic Find will no longer be considered when looting objects in the environment such as chests, barrels, vases, pots, and corpses”
    hat chest, es kocsogolesnek vege van :(
    ” Attack Speed bonus values on weapons and armor have been reduced by 50%”
    volt halom fegyver, ami pl attack speed miatt lett nagy dps-e kivancsi vagyok, hogy AH-ba ezek a targyak, hogy fognak megzuhanni
    “Bosses have had their pathing improved”
    Szegeny zoltan remelem nem fog egyhelybe allni :) (nem mitnha nehez fight lenne)

    “Mortar monsters can now hurl projectiles farther, but their minimum range has also been increased by 100%”
    fincsi.. eddig is kozel kellett menni, most mar a rangednek is tankolnia kell ezeket a eliteket.

    Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    Az ékkőcsiszolás jelentős árcsökkentése teljesen indokolt, hiszen több tízezer aranyat elkérni egyetlen darabért is rablás, még akkor is, ha a foglalatból való kiszedése miatt újrahasznosítható.

    De azt várom igazán, hogy mikor ismerik be a loot-rendszer elcseszését azzal, hogy egy az egybe kidobták a Diablo II boss-runjainak receptjét. Ezt a szarvashibát a tárgytalálós buffal se lehet kompenzálni, két, ne adj’ Isten három (na az már rohadt mázli!) rare tárgy esése a bosstól semmiképpen sem egyenlő a korábbi résszel, főleg ha azok túl gyakran kötnek ki a kereskedőnél, jobb esetben az AH, rosszabb esetben pedig a kovács kalapácsa alatt.

    A tárgyak minősége is agyhalál, a legendary teljesen méltatlan nevéhez, hiszen a közönséges kék és sárga rare közzé se szabadna igazán beilleszteni, nehogy utóbbi minőség fölé emelni, a szettek pedig úgyszintén kiábrándítóak (főleg a mennyeinek ítélt “Hallowed Armaments”, amely legalább olyan életképtelen, mint feltételezett származási helyének őslakói, az angyalok) és még nincs köztük karakterosztály-specifikus sem. Ezekkel ne várjanak egy kiegészítőt, ha nem akarják lemorzsolni a játékosok táborát, akik képtelen teljesíteni a legnehezebb fokozatot azért, mert a milliárdodik Butcher-run után se tudják magukat felruházni puszta túlélésükre, nehogy jó tempójú hentelésre.

    Reply

  • avatar

    Negritis

    |

    hálisten nem jövő héten jön :D így nem mobilnettel kell letölteni majd :D

    Reply

  • avatar

    piromaca

    |

    Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz. Egyelőre még nem tudom eldönteni, hogy örüljek-e vagy sem.
    Leginkább viszont annak örülnék, ha holnap este is tudnék játszani :)

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@wtfandriska (#37):[/reply]mivel a gatya meg cipő nem adja meg az attack speedet amit ráírnak ^^

    Reply

  • avatar

    Nemesis

    |

    én barbárrol rolloltam Dh-ra kb 3 nap volt eljutnom act 4be vele, ami a barbárral 3 hét, én már tudtam akkor az AS nerfről ezért nem vettem neki semmit ahból(fegyón kívűl) nincsenek rajta ”nagy” cuccok ígyis 80k dpst hoztam össze neki, mondom 3 nap alatt…igazából akit mélyen érint az AS nerf biztos milliókat költött arra a gearre, én így vagyok barbárral, az a 3 hét nekem eldobott idő volt(DH-hoz képest) engem egy karakter balance sokkal jobban feldobott volna, bármiféle nerfnél vagy buffnál.

    Reply

  • avatar

    wtfandriska

    |

    [reply]@methanol (#33):[/reply]Én is vettem egy huu de jó inna nacit meg egy fejest hozzá, aztán tapasztaltam hogy nem ad semmit az az “Increase attack speed” az lett volna az egyetlen ias-t adó cuccom.

    Az én monkomnak 34k dps-e van ias nélkül és nekem nem is hiányzott eddig, szóval meg lehet élni anélkül is, mokkal is. És 30 perces segebreaeker runokat tudok csinálni. Szóval más is megfogja tudni oldani kevesebb iassal, vagy ias nélkül.

    Az ias maúgy is csaloka volt, megnövelte a dps számot és lehetett vele villogni hogy húúde nagy, közben meg egy csomó skillre nem is számít amit használnak az emberek, mert ott wep damage számít, nem a dps, és csak kevesebb az ahol tényleg jó ha gyorsabb. DPS != damage

    Reply

  • avatar

    Blackworm

    |

    [reply]@Bruhihi (#34):[/reply]Ebben hol látsz te nerfet? mit nerfelnek? nem infernot amiről szó volt….hanem magát a karaktereket (ias révén) nem is kicsit….az hogy 10% dmg minusz azt miaz? hovaszarjak? ez nem nerf…ahogy írták már alattam is, szájbaszart blizzard arra törekszik hogy a gold ah totál képtelen legyen…így az lesz! ha valóban inferno nerfről szólna a patch akkor aszondom oké, de semmi köze hozzá :)
    kurvajó esetben is 10% dps-t buksz(sokkal többet de mindegy) a mobok hp-ja 10%kal lesz kevesebb …hol a nerf?
    egy átlag mob act2 fölött 50k fölött üt..ami oneshot a playerek 90%-nak…huh most nem fog 50k-t ütni csak 45k-t…ez akkor nem 90% playr onehitelés csak 89%…ezeket veszed te nerfnek? :D
    az egész pacth arról szól hogy szopjál szopjál szopjál..DE mostmár drágán szopjál ! ennyi..setöbb…
    mikor beadta a blizzard hogy nerfelni fog, én is azt mondtam meg sokan mások is hogy blizzard meg a nerf az a végletekközt mozog…
    1) vagy hozzá se nyúl és beirja hogy nerfelt
    2)olyan szinten rommá nerfel mindent hogy az vak agyhiányos vérpistik is szétfarmolják az egész gamet
    az első jött be….semmiféle “érezhető” nerf nincs az egész patch-ben, csak szopatás -ias +6x repair !
    blizzardhoz híven…;)

    Reply

  • avatar

    Lacibetyar

    |

    Diablo 3 v1.0.0 – Drágán add az életed
    Diablo 3 v1.0.3 – Még drágább az életed

    Reply

  • avatar

    Bruhihi

    |

    DH-mal én is átgyúrtam AS-re de nem 100%-osan, csak ésszel. Nem úgy volt,hogy AS-t eltörlik,mert gáz és damagebe valahogy beszámolják????
    Az meg hogy itt előre örültök,hogy a dh nerfet kap….gratulálok. Nektek se lenne jobb,ha a többi karit erősítenék és csá? Inkább nerf a másikat és szenvedjen….érdekes felfogás.
    A másik akik így örömködnek, én eleve crit damos xbowos DH-t toltam és később álltam át AS-re, brutális a crites DH sebzése és a fut lő előny jobban ki is jön majd, mert nem kell állnia hogy kilőjön 10-t, majd kilő 1-t és 1 hitel lazán….. Sharpshooter skill imba lesz, most se fos.
    Nekem nem gáz átmenni dex és crit dam-ra, és felesleges örülni, hogy a DH gyengébb lesz,mert nem! A másik amit észrevehetnétek, megint az lesz, hogy lesz 1 imba build és minden kari ugyanolyan lesz!!! Ez a szánalmas, most még lehet ilyen vagy olyan, már ez se nagy lehetőség….de még kevesebb lesz. Örültem eddig,hogy csomó DH van ,de a legtöbb máshogy tolja stb.

    Reply

  • avatar

    methanol

    |

    de örülök. nem tudom miért Dhk panaszkodnak legjobban, 400k helyet már csak 200kra lehet kihúzni a karit? Vagy streamel kongor, 615k dps barbárral, mosmár nem 3 400ks baltát hanem csak 2öt fog dobálni másodpercenként? Szegényeknek így csak 10sec alatt fognak lemenni a bossok. Hol balance ez a patch, megint kibaszás a monkal, kevesebb ias akkor kevesebb spirit, megint kuka a gear.

    Birom hogy kurvára nem zavarja a blizzt az 5 másodperces boskilek, bezzeg az hogy a monk boon runával tudott tankolni azt hotfixelték 2 nap után. Persze nagy hps moboknál a boon op volt, de talán nem használhatatlanná kellett volna tenni.

    Remélem hamár nerfelik az iast, akkor legalább müködni fog az összes legendaryn, vicc hogy 1 hónap alatt nem került sor rá, és pl inna naciból nincs működő darab

    Reply

  • avatar

    wtfandriska

    |

    [reply]@Aubrey (#17):[/reply]Ezel az ötlettel csak egy pár gond van:
    -egyrészt rizikós hogy valaki legyorsul
    -másrészt 4-es valorral nem fogsz kilépni hogy spórolj 50k goldot
    -harmadrészt nem akarom a játékidöm egy részét AH-s tranzakciókra pazarolni :)

    Egyébként jó ötlet :D
    De nekem van egy jobb: ne halj meg annyiszor :D

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    Jó lesz ez.

    Az Attack Speed nerf mindenkit érint, nem csak a DH-kat. De tény, hogy egyértelműen azok ellen lett kitalálva ez a lépés, mert egyszerűen túl erősek a többi kaszthoz képest Inferno A3-on és A4-en. Egy Wizarddal 50k DPS azért már elég jó, egy DH ezt kb körbe röhögi, 50k DPS egy DH-nak annyi, mint egy jól lakott embernek a böfögés :-).

    Nekem nincs bajom a patch-csel összességében, talán a javítási költségek hirtelen megugrása lesz furcsa, de majd át kell adni a cuccot egy low karinak, amivel megjavítjuk, azt szevasz, máris újra 6k lesz a 60k-ból. Már ha a karakter szintje és nem a tárgy lvl req-je számít.

    Ha nem foglalkoznának a D3-mal, akkor meg azért sírna mindenki, hogy a Blizzard kaksizik az egészre, tessék, itt a support, és ez sem jó, ejh, nem véletlenül tartja a mondás, hogy a gamer a leghálátlanabb állatfaj a világon. Senki sincs arra kötelezve, hogy Infernón menjen és meghaljon, lehet Hellt is nyomni, ahol jó eséllyel nem hal meg.

    Reply

  • avatar

    R3LaX

    |

    Komolyan mondom,ezt öröm nézni mi megy itt.:)
    Először mindenki sírt,hogy hűűűűdekibaszottgecikurvanehéz a game,nerfeljék de azonnal.
    Most itt a nerf,de megint sír mindenki.Hozzáteszem van DH-m(mármint volt,mert 8 legendary cuccot adtam el róla,szal most életképtelen:D),és barbárom,+kis szintű WD.Érdekes mód én viszonylag lazán kitoltam infernot is,mind2-vel.Tudom,én szerencsés vagyok,bugolok,meg a jó isten tudja még mi…Most nerf után már uncsi lesz valószínűleg,mert nem lesz benne kihívás,vagy legalábbis jóval kisebb.
    3. dolog,hogy ezt a blizz már pár hete közölte,érdekes mód csak most vette észre mindenki(gondolok itt az attack speedre,reapairra).

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    Mindig a sírás a játék helyett, akinek nem megy inferno ne ott játszon.. meglett mondva hogy ott küzdeni kell, hát kelljen is, ias nerf jó lesz, mert kb ias nélküli akármilyen jó cucc, semmit nem ért eddig. Aki meg túl gyorsan hal, javaslok neki 8-900+ resit, és már nem is olyan gyors az a halál.

    Reply

  • avatar

    fenky

    |

    gold drop nerf, javítási költség emelés, lassan aktív lesz RMAH-n a gold adás-vétel. nem hülyék dolgoznak a blizzardnál na! :)

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@Paleszisz (#26):[/reply]aggodalmad jogos ^^

    Reply

  • avatar

    Paleszisz

    |

    45604 damagénél 15% atack speed 4300 damage – FINCSI!! !:) ÁÁ Á ÁÁ
    Tiszta életképtelen lesz a karim :(

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Paleszisz (#22):[/reply]Hozzászólásodra tökéletesen illik a mondás: sírva vigad a magyar! :D (pozitív értelemben mondom)
    Szerintem ne keseredjenek el azok, akik ias-ra építettek (mint ahogy te is). Van ennek egy előnye: Te már rég bejártál olyan köröket a kariddal, amikről mások még csak álmodnak. Valamennyivel jobb lootot is kaptál, ha nem is a teljes szeted értékét, de valamennyit biztosan visszakaptál már belőle.

    Egyébként még mindig jobb, hogy a Blizz jóval előre bejelentette a nerfet: Volt ideje mindenkinek elgondolkodnia esetleg eladnia az ias cuccait (egyelőre jó pénzért). Hogy ez után milyen lesz a piac, azt senki nem tudja megmondani, de sejteni lehet (a droprate módosítás is rendesen be fog kavarni).

    Azok sem jártak jobban, akik meg semmire nem költöttek, mert hiába halmoztak fel 4-5 millió aranyat, ha azok, akik már most megszedték magukat 20-30 milliókat dobálnak ah-ban újabb cuccokra.

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@Dyingsoul (#21):[/reply]teljesen igazad van

    ostobaságot beszél aki azt mondja hogy as csak a dhnak kell

    a monk is azzal életképes ( ha nem a dodges buildet nyomja)

    life on hit gyors spirit generátor és transcedensel skill spammelés 800+ all res

    Tegnap a3 at tudtam tankolni a dh- nak úgy ha a barbárra feltornáztuk magunkat 1100 all resre

    most ha a2 leszednek 10% ot az nem nagyon fog osztani szorozzni dps karikkal úgyis azt kellet játszani már butcher után hogy kb egyszer se üssenek meg

    dropp rate meg jó hogy több lesz mert végre nem csak essence miatt fogunk itemeket felvenni

    Reply

  • avatar

    spliffbarnes

    |

    miért a blizzárdra meg a hydrára is hat az IAS? o.O

    Reply

  • avatar

    Paleszisz

    |

    [reply]@Dyingsoul (#21):[/reply]Lehet hogy unalmas de eszméletlen sok goldot költöttem arra hogy mindenbe menjen atack speed. 90% atack speedem van ebből most lesz 40% az mi gusztustalan…. WD-mel ez akkora szívás lesz hogy felzokog még a Mojom- is. Szerencsétlen Dh-nak meg még az íja is ketté törik bánatában…

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Abiondi (#7):[/reply]Egyáltalán nem a szomszéd tehenéről van szó. 10 emberből 9 DH-ra rerollol, mert a saját kasztjával nem bír haladni. Arról meg szó sincs, hogy azt várnám azoknak menjen fel az ára, amiket én találok, mivel a drop teljesen random, találok mindenfélét. És végre nem az lesz, hogy ilvl 63-as itemek csak act 3-4en esnek. Ez lesz a legjobb a patchben ebben viszont szerintem mindenki egyet ért.

    Az attack speed nerf pedig kb mindenkit érint: minden kasztot és minden buildet, mivel a dps-eknek és tankoknak ugyanolyan fontos az attack speed. Én unalmasnak találom, hogy csak az ér valamit, amin attack speed bonus van. Ennyi.

    #20 | CalebForeva : nem arról van szó, hogy a DH-k menjenek a fenébe. De vegyük már észre, hogy jelenleg az az egyetlen kaszt, amivel magasan könnyedén farmolhatja az ember a cuccokat. Ez pedig így nagyon nem okés. Ha a piacot nézzük akkor ez kb azt jelenti, hogy akinek a kedvenc kasztja a DH, az jól járt, mert egy olyan karaktere van, amivel sokkal jobb dropot kaphat, mint azok, akiknek a másik 4 kaszt a main karijuk. A jobb dropot pedig úgy értem, hogy míg a dh-k act3-at farmolják, a barbárok act2-n is kardjukba dőlnek. Míg a dh-val 3 siege breaker killt letolsz, addig wizarddal 1-et. és még lehetne sorolnia z efféle példálózást. A hivatalos oldal trade topicját a megjelenés utáni 2. héttől folyamatosan követem. Tömeges rerollolás volt mindenféle kasztról dh-ra. Tény, hogy jelenleg ezzel a kaszttal sokkal jobban lehet érvényesülni infernon, mint bármelyik mással. Ezt a Blizzard is észrevette a visszajelzések alapján. Csoda, hogy balanszolnak a játékon? Én ezen nem lepődnék meg. Pláne ne felejtsd el azt, hogy ez nem csak a DH-kat, hanem az összes többi kasztot is érinti.

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    Én DH-val tolom, a többivel “játszogatok”, de a DH érdekel a legjobban. Leveszik az attack speed-et, “oké”…az kevésbé tetszik, hogy aki nem DH-val tolja, máris nyomja, hogy “nagyon helyes, nagyon helyes”. Majd akkor ha ezek után public game-be mentek, ahol van DH is, mehet a vote kick, mert most már úgyse ér olyan sokat…jó lenne belátni, hogy nem egymás ellen vagyunk, hanem egymással. “Ja, hogy ő jobban halad, mint én? Akkor dögöljön meg”…de mindegy, nem is vártam mást. Engem inkább a repair cost-ok megnövekedése zavar. Namármost engem nem ingerelnek fel a 6-7 ezres javítások act 2 közepe fele, sőt, reálisnak is tartom. Bár már emiatt is állandóan megy a sírás public chatben, hogy Úristen, mennyi pénz megy el csak javításra, de akkor az olyan ne infernozzon és kész. De ha ezt tényleg meg 6-8-10-szerezik, szerintem nagyon hamar meg fogom unni a dolgot és kb. a PVP megérkeztéig letészem a lantot és hagyom a francba a játékot. Már ALAPBÓL nevetségesen hangzik, de ha tényleg kijön egy ilyen 50-60 ezres javítási költség, inkább quit game és várok majd egy olyan patchre, ahol belátják, hogy ez hatalmas hülyeség (tudom, nem lesz ilyen). Most lehet mondani, hogy farmoljak így meg farmoljak úgy, csinálom is, de bizony egy idő után nagyon unalmas tud lenni az inferno act 1 10000-dik végigrohanása. Tudom, még ki se jött a patch és már megy a sírás, amit én magam is ellenzek, de ha ez tényleg így lesz, óriási hülyeségnek tartom. Egyelőre bizakodok, aztán lesz, ami lesz…

    Reply

  • avatar

    Paleszisz

    |

    [reply]@Blackworm (#18):[/reply]52%-al levesziK ? ?? Normálisak ezek ? Lassan tüzelőre kell hajítani a diabló cd-met és nem megkárosítani bárkit azzal hogy eladom!!

    Reply

  • avatar

    Aubrey

    |

    nekem még az nem világos, hogy mi fog számítani a javításnál
    a fegyver szintje vagy a karakter szintje, mert ha az utóbbi akkor ki lehet játszani a javítás 4x-6x árát úgy hogy egy kisebb karinak átpasszolod a cuccot és vele javíttatod meg
    ha a fegyver szintjéhez kötik akkor kicsit rizikósabb a dolog, de ha van egy megbízható ismerősöd/barátod akkor még mindig olcsóbban meg lehet úszni a dolgot
    a sérült tárgyat fel kell rakni ah -ra minimális buyout -tal, haver gyorsan rákeres és megveszi és ő már elméletileg javítva kapja meg, mert az ah -ból már “hibátlanul” jön ki, játékon belül találkoztok trade -be átadja a cuccokat te pedig kifizeted neki amennyiért megvette

    Reply

  • avatar

    Paleszisz

    |

    Nagyon tartok ettől az atak speed nerftől… Az hogy lejjebb viszik a mob damagéjét egy pár % al… Monkal act2-ben 30k hp, 730 All res, 6000 Armor és 50% DODGE!!!!
    Pillanatok alatt halok. Most csinálhatok bármit range karim (wd) nem 25x hal meg hanem csak 24.5 x kb. Mert így is úgy is halok úgy voltam vele szal minden ment damagéra így jó is de ha most mondjuk nerfelnek atack speedből mondjuk egy 20% netán 30% ot az a 45k damagemnak az -6k damage minimum. SOK!!!
    Damagét ha leviszik 20% al még akkor is kemény szerintem… Nem ezt ígérték én úgy emlékszem az volt beígérve hogy aki full támadó skillekben tud ölni act 1 ben tehát gyorsan könnyen halad az act2 ben defensiv skillekel lassan haladva ugyan úgy tud haladni tehát kb ugyan annyiszor hal meg -10% damageval act 2 hát.. act1 et lazán végig ütöm halál nélkül act2 úgyan úgy instant halál lesz. És igen act4 a mob képernyőn kívülről kezdi nyomni a skilljet ami általában istant halállal jár, jó mivel wd-m van ezt nagy rész túlélem mert halál helyett spirit walk-ba vág de akkor is undorító. És sokszor van az az érzésem hogy öngyilkos vagyok mert annyira kicsi a képernyő hogy az fáj. Szaladok előre reflexből kell skillezni szinte egy alap mob ellen is mert 1 másodperc alatt ott van. Hogy mi a lónak a nemző szervéért nem lehet kicsit távolabra állítani zummal mondjuk. Mert közelebb lehet sokra megyek vele… Meg egyre azon kapom magam hogy a blizzard nem vergődik az igényekkel pénzéhes dögök. Kellet a pénzes AH azt csinálták idáig mással nem foglalkoztak patchekből ez látszik ahelyett 25 másik dolgot tudtam volna mondani ugyan olyan jól ellenék sima ah val mint pénzessel. Az meg biztos hogy 10.000 FT-ot inkább égetek el mint hogy felküldjem pénzes ah-ba és jó itemet vegyek belőle. ÉN ha így dolgoznék mint a blizzard kirugnának mindenkinek azt kellet volna mondani hogy dugjátok fel a hátsó fertájatokba a pénz AH-t és tegyétek játszhatóvá a játékot aztán majd kapsz még kis zsebpénzt! Blizzard allias Bigszar

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Na igen ez a pepair cost lesz nagyon durva a játékban ezek után, én nem kezdő játékos vagyok, de Act2-ön is feküdtem agyba-főbe aztán most Act3-on meg ne is beszéljünk róla.. :D Igaz Monk-al tolom, de lassan a DH-m is elér oda persze az járt jól aki elöször indított DH-t az még kitudta használni a kiskapukat én már majd azt se :D

    Reply

  • avatar

    Blackworm

    |

    [reply]@chasy (#8):[/reply]bezony, frissül az AH, de sokan mostmár széftibe teszig a goldot mert sok lesz a repair ;) 100ezres javitások lesznek …akinek milliói vannak az még vásárolhat AH ból , de akinek párszázezre van az nem nagyon fog költeni belőle mert mehet repair pénzt farmolni :P

    Reply

  • avatar

    Bahama

    |

    Nekem 200 óra után sikeült végigjátszanom infernot solo modban egy DH-val.

    Szerintem nem az lenne a megoldás hogy mindent nerfelnek act1 után, hanem csak a rosszul kitalált dolgokat kéne javítani.
    Azt aláírom hogy act2 és act3 között elég nagy a szakadék, viszont act 4 játszhatatlan.
    És nem azért mert béna vagyok, vagy gyenge a cuccom. Sok streamet néztem, és akiknek atomjó cuccaik vannak, és mellé ésszel is játszanak, azok sem játszanak ott, mert a mobok képességei túl durvák.
    pl: opressor, terror demon, corrupt angel
    Vagy teljesen random módon támadnak olyat ami instant kill, vagy épp képernyőn kivűlről kezdi el a támadást, amire már semmi esélyed nincs kivédeni.
    Szóval akármilyen ranged karakterrel végig lehet solozni, ,melee karakterről még nem tudok sokat mondani, de ha őket akarják erősíteni akkor, mondjuk a 30%-t amivel kevvesebbet sebződnek, felvihetnék mondjuk 50-re.

    A javítási költség meg vicc. 6-8k gold halálonként? Akkor tényleg marad act2…

    Reply

  • avatar

    Blackworm

    |

    Érdekes lesz ez, ez a patch majdnem nem fog érni semmit, 10% dmg nerf act2től? tök jó akkor mostmár nem oneshot leszek hanem oneshot?…amelyik mob 110ezret lő azmár csak 100ezret fog…ez ez qrvajó lesz hoyg nem 110ezerbe halok meg hanem csak 100ba :D
    ias nerf? csak a quiverbe marad meg változatlanul , azaz saccperkábé 20%dmg-t bukik minden player aki ias-al tolta fel a dmg-ét…emellé nerfelik a champ. pakkok hp.ját 10%al akkor most mi is ebben a nerf? kissebbet lövök a kissebb hp-s mobba? magyarul ugyanaz lesz..nem 110ezerbe halok meg hanem 100ba?
    act1 en 2% drop chance az ilvl63as item act 3-4 en ez 8% ellenben act 2-4nél…
    mostakkor ugyebár aki act12n meghal az vmi braindead…ott nem lehet..(mármint annak aki nem épp most dingeli a 60at és gearje nulla)
    repair cost 4-6x…aha…nekem most egy pirosra tört gear ~10ezer ezután ebből lesz 60ezer?
    magyarul farmoljam act 1et (mert ott meghalni nem nagyon lehet) goldért hogy utána felmenjek act4re pl ahol 8% drop chance hogy ha ott megdöglök egyszer pirosra kidobjam az addig szerzett pénzem? tényleg megéri akkor ezekután is ac2 fölé menni? azért a +6% drop chance-ér? :D
    hát Fákjú szerintem ez a patch….ez porhintés, de értelme kb nulla(parasztvakítás)
    ahhoz hogy én pl DH-al kibírjak 2hitet kéne 100k hp …mivel a legapróbb szar mobmaradvány is 50ezret üt. és ha jól tudom nem sok olyan mob pakk van ami párban(2esével)jön :D
    Ezt a patchet nem kéne berakni, én igyis lefarmolom act 3-4et igaz , meghalok vagy 20szor de legalább a repair nem 100ezer, patch után is megfogog pusztulni de a repair miatt ez igy már annyira nem lesz mókás…
    SzVsz…

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Mint a csevegőben már leírtam sokan azt hiszik ezáltal könyebb lesz majd a játék…épp amennyivel lejebb veszik a nehézséget annyival lejebb megy az AS-ből származó előny is és gyakorlatilag ugyanolyan nehéz lesz , mint elötte ami persze nem baj sőt jó is, de holnap kiderül minden, mindenki jegyezze meg a sebzését aztán holnap rökönyödve vessen rá egy pillantást majd :D jó pár ezer lesz minuszban .

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    Félre értés ne essék semmi bajom a balanszolás végett elvégzett nerfekkel, csak nekem most nagyon úgy tűnik, hogy ami buildek eddig életképesek voltak és lehetett haladni csillió goldos gear nélkül is, azokat gyorsnerfelik, de a játék csillió bugjából igyekeznek minél kevesebbet javítani.

    Reply

  • avatar

    m.szili

    |

    Én is örülök az attack speed nerfnek, mivel egy bazi nagy és lassú kétkezes fegyóval tolom wizardal. Siegebreaker run-t kb. 30 perc alatt tolom le, ami azért nem nagy szám, nincsenek is olyan durva cuccaim. Én egyébként a blizzard, venom hídra+magic missile komboval megyek, ias csak kesztyűn meg amu-n van, így nem vesztek majd sok dps-t. Viszont kíváncsi leszek, hogy mennyire gyengülnek a monsterek.

    Érdekes, hogy emlékszem mennyire szívtunk haverral multiban még inferno act1-ben is, most meg amikor untam act-3at mentem egy butcher runt, és nagyon könnyű volt, egyszerűen végigszaladtam mindenen, a bossok is hullottak.
    Azért csak benne van a játékban az az érzés hogy fejlődik a kari, csak lassan :)

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Dyingsoul (#6):[/reply]Arra is számíts,hogy mivel jobb lesz a drop,több lesz a jobb cuccokból a piacon => olcsóbb árak.
    Minden esetre ez a patch már érett,így kicsit felfrissül tőle az AH is.

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@Dyingsoul (#6):[/reply]Persze, érthető.
    Sok build van. Amivel lehetett haladni megint szarránerfelték.
    Gondolom a crit chance és dmg amiket említettél hogy reméled, hogy feljebb mennek meg azok amiket meg te használsz. Ilyen ez a szomszéd tehene című játék.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Abiondi (#5):[/reply]Én totál örülök az ias nerfnek, végre nem az lesz, hogy csak a DH-k tudnak érvényesülni 10k hpval siegebreaker runolni… Wizemnek én is gondolkoztam ias builden de elvetettem az ötletet. A crit chance és dmg tulajdonságok ára pedig végre feljebb fog menni (legalább is remélem).

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [author]Zsiráfnyál (#1):[/author][quote]Már várom.
    Csupa jó dolog, “Egy kis lépés a játéknak, de óriási ugrás nekem !”
    +1[/quote]

    Az ugye megvan, hogy ebben a peccsben nerfelik szarrá az Attack speedet? Angol fórumon ami táblázatot láttam az elég gázos nerf ám! 10% attack speed le 3-4%-ra, de a 25% AS fegyó is lemegy 11%-ra, a 15%-os ring is talán 6% körülre.

    Akkor DPS drop lesz itt hogy ihaj! DH-knál szerintem egy laza 30-40% simán befigyel majd.

    Reply

  • avatar

    ph0bia

    |

    [reply]@fekete123 (#3):[/reply]Szerintem sokan vannak így, köztük én is. Én mondjuk farmoltam elég sok goldot, de aztán belegondoltam, hogy hülyeség lenne most tzmilliókat költeni gearre, ha 1.03 után már meglehet, h magam is be tudom szerezni, illetve jóval olcsóbbak is lesznek szerintem.

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    Erre az act2-re kíváncsi vagyok. barbárommal marha régóta elakadtam az elején, jó cuccot venni drága lenne, aranyat farmolni nincs kedvem, a tank build se fekszik, de jó lenne már új helyeken mászkálni .:D Jelenleg 30 000 aranyam van. az gáz? :D

    Reply

  • avatar

    ph0bia

    |

    Véééééééégre valahára!

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Már várom. :)

    Csupa jó dolog, főleg a csiszolás árának csökkentésének örülök, lassan egy teljes tab van tele a ládámban kövekkel. A drop renszerről és az Act2 könnyítésről meg nem is beszélve, azokat biztos nem egyedül várom már hetek óta.

    “Egy kis lépés a játéknak, de óriási ugrás nekem !” :D

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.