1.0.3-nak nem örülnek a játékosok

Dyingsoul . Egyéb, Hírek, Leírás, Patch 2028

Korábbi hírünkben, ahol közzétettük a legutóbbi, 1.0.3-as verziószámú patch változtatásait, nálunk is okozott némi felbolydulást a Blizzard által bevezetett néhány változtatás. Nem kivétel ez alól a hivatalos battle.net fórum sem: Több ember is kifejezte elégedetlenségét a változtatásokkal szemben, többen a fórumok olyan szekcióiba is írtak, ahol teljesen spam-nak számít ez a téma. Az elégedetlenségnek ezt a formáját néhány játékos kicsit túlzásba is vitte. Sokan logikátlan és értelmetlen szidalmazásba is kezdtek (szerencsére csak kevesen estek a kultúra határainak túloldalára). Figyelem! Nagyon hosszú cikk következik!

I don’t HAVE to be THANKFUL.
I forked over $60 for your lousy game. >:( I’m paying YOU, you aren’t paying me.

Don’t you DARE suggest I have to be THANKFUL to you over your miserable broken game you arrogant misanthrope!

NO. I’m not thankful. Its crap. 
Bashiok: I thought the exclamation point/question mark power-combo would make it obvious I was joking. Of course you wouldn’t be thankful that we didn’t nerf all the stats, the obviousness of how incorrect the statement is is what makes it so absolutely hilarious. Anyway, sorry you misunderstood my intent.

Here’s the entire quote, for reference and cataloging:

“We don’t want people to be afraid of nerfs, and … I guess maybe I can try to get that across by saying we could have nerfed a bunch of stats that probably deserve it to some degree, but we didn’t (aren’t you thankful!?), because we don’t believe our design approach should be constantly noodling with really important things, like stats. It should only be when we have an extreme situation developing, and we felt that was the case with IAS.”

És ez csak egyike volt azoknak a hozzászólásoknak, ahol egy játékos kiragadja egy CM egy-két szavát a kontextusból. Mindannyian tudjuk, hogy mennyire könnyű így elferdíteni dolgokat, tévesen értelmezni azokat.

Blizzard decides what’s fun – A Lylirra Post

 

As previous posted by Lylirra, who just made the biggest PR mistake by openly deciding what is fun for us instead of letting us play how we want..

Yeah, let’s start with: Stop nerfing things that are legit mechanics in the game. This is not an MMO, it is a hack and slash ARPG, and as such, there is no need for a “balance” between anything. Players should be allowed to do as they want, when they want, wherever they want. If you want to make some sort of pseudo scientific balance to the game, reduce the monster’s HP and Damage (again) and increase monster count by about 4 times in every area of every act and decrease the drop rate of all Rares and Legenedaries by at least 2-3 times to compensate for the monster count.

This methodology worked beautifully in Diablo II and you guys would do good to do this for Diablo III.

AS PREVIOUSLY STATED BY BASHIOK:

Our item pool philosophy is that you can break an urn and get the best item in the game – it’s all a matter of chance. Running more difficult areas and taking on more difficult enemies will not always be the most efficient way to find upgrades.

Boys and girls, as far as I know, Blizzard is apparently qualified to decide whether or not a game is fun for us, qualified to make design decisions without ever once running it by the community, the community that is going to play their games, and would rather piss the entire world off instead if it means that they get to play with a Real Money Auction House to make an extra buck because milking the cash cow known as World of Warcraft is not enough.

Tipikus példája azoknak a játékosoknak, akik megmondják a frankót, hogy milyennek is kellene lennie egy játéknak, messzemenő következtetéseket vonnak le, mindezt pedig úgy, hogy gyakorlatilag fogalmuk sincs egy játék fejlesztésének menetéről. Ilyen hozzáállással mindenki mondhatná akár azt is, hogyA droprate-et minden játékosnak csökkentség, az én nickemhez pedig rendeljenek +500 magic findot alapértékként.

Lehet, hogy vannak, akik valamilyen igazságot mégis találnak a fenti hozzászólásokban, de gondoljatok csak bele: a fenti alapján milyen lenne, ha “A játékosoknak engedni kellene, hogy azt tehessenek amit csak akarnak, amikor csak akarják, ahol csak akarják”. (“Players should be allowed to do as they want, when they want, wherever they want.”) Szerintem ha valaki ilyen hozzáállással készítene játékot, azzal mindenki maximum 10 percet játszana, vagy annyit sem. (Egy perc alatt megszerezném a top geart trololo.)

A trade fórumon olyan játékossal is találkoztam aki azért panaszkodott, mert a patch előtt 1000 Euróért vásárolt be a DH-jának és őt személyesen hatalmas anyagi kár érte a patch által hozott nerf formájában. A játékost gyorsan helyretette a többi player: Köztudott volt, hogy ez az IAS nerf tervben van. Még azt is közzétették, hogy milyen mértékű lesz a változás. Ha a játékos vette volna a fáradtságot és utána számolt volna, hogy mekkora DPS-től esik el a patch után, akkor tisztában lehetett volna a dolgokkal. De ez az a fajta tipikus emberi butaság, amikor költünk valamire, aminek nem is nézünk utána.

Rengeteg kék postot lehet találni még ebben a témában, nagy részüket megéri elolvasni. Csak, hogy néhány kékből mazsolázott dolgot kiemeljek:

  • A Blizzard egyet ért azzal, hogy valóban túl magasak lettek a javítási költséget, ez pedig egy nem túl kívánatos dolog, valószínűleg nagyban csökkenteni fogják a javítási költségeket.
  • Az elpusztítható vagy klikkelhető dolgok (hordók, ládák) irrevelánsak lettek, felesleges velük foglalkozni, a Blizzard nem tervez ebben visszalépést. – Ismét egy olyan dolog, amit a bottereknek, csalóknak köszönhetünk.
  • A mortar tulajdonsággal rendelkező elitek vak zónáját növelték, így a közelharci vagy közeli játékosok már biztonságban vannak, de még mindig fennáll az a bug, hogy ha egy fal vagy waller tulajdonságuk útjukban van, akkor bizony a fejünkre eshet a meleg hógolyó.
  • Az IAS még mindig bugos némelyik legendary fegyveren.
  • A runbintokból és a wizard MAgic Weapon buffjából származó sebzés értéke nem változott. A patchben nem nerfelték. Csupán megváltoztatták a tooltipet vagy a karakter képernyőn feltüntetett sebzés adatait.
  • A Witch Doctor’s Zombie Bears képessége bizony hibás, minden szöszben megakadnak. Ezt a Blizzard is tudja, ez egy ismert hiba.
Néhány játékos pár “nagy dropot”, minőségi tárgy megtalálását is jelentette Inferno-n, páran úgy gondolják, hogy most már bizony “mindenkinek jó cucc esik”. Mások ezzel nem értenek egyet, illetve az ellentettjét állítják. Igazából ez a kérdés teljesen szubjektív.

Act 3/4 Loot bugged, Blizzard respond please

Act 3/4 loot is bugged, and not dropping loot as intended.

May we get a blizzard response to exactly whats going on and if its going to be hotfixed.

If not true, please give a response so I can quit faster because loot in act 3/4 is horrible compared to act 1/2.
Bashiok: We’re going to look into this. We’re not aware of any issues, but of course that doesn’t mean there isn’t one.

I used to get ~5-6 ilvl 63 rares every 15 minutes, now I get about 1 per hour.
This makes me wonder if this isn’t just a perception issue? We didn’t expose ilvl before 1.0.3, so could this be because there was some expectation of “if an item was good it was ilvl 63″? Of course that’s not necessarily true. A well rolled ilvl 61 could be better than a 63.

Hey Genius,

Those that did a lot of farming knew what the names of ilvl 63 items were. God you are so stupid.
Hi! Not a people person? A simple “We know the base items.” would have sufficed. Thank you for your assistance.

The irony is delicious. He’s just responding to you in the typical douchey tone you’re so fond of responding to people with.
Please point me to where I call people stupid.

As a civil person I would like to thank you for your response and I do hope you guys look into this issue. I literally went from playing 12+ hours a day to 1 hour simply because its unrewarding to see ilvl 51-56 rares drop from a champ and rare packs in Act III.

The risk/reward just ain’t worth my time anymore.

I really want to like this game but I just can’t right now.
Hah. Well, thanks. I’ll get back as soon as I hear something.

way to dodge the OP questions…….
You trolling?

A cheap excuse is usually, considered stupid.
I said we’ll look into it…

 

PR vagy sem?

Blue telling us what is fun. Incredible.

 

Seriously, you guys have no idea how to run a business. It’s not about what YOU want, customers come first? Jesus christ didn’t you learn this in business 101, like one of the FIRST rules? Mind = Blown
Bashiok: Games are defined by their limitations. Limitations can also be defined as rules, and rules exist to achieve some kind of goal. Our goal with the game is to ensure the best ways to play the game are actually playing “the game” (which isn’t MF gear swaps and urn runs), that it shouldn’t be efficient to die 40 times an hour, and that itemization and class build diversity is as broad as we can make it. Most of the changes people are discussing fall into one of those categories.

Just for reference, here are some potentially pertinent changes made in Diablo II 1.10.

  • Reduced the effectiveness of Experience runs, power-leveling, and leeching.
  • Increased the Experience penalty for Character level 70+ as follows: Character level 1 – 69: 100% Experience Character level 70 – 99: 85% – 0.8% Experience (approximately exponential decaying)
  • Encouraged players to play in more of the Diablo II areas/locations/levels.
  • Reduced drops from the most-run Super Unique monsters, Thresh Socket and Pindleskin.
  • Cut Experience and reduced drops in the Cow Level.

These were really intended to get people out and into the game, reduce the repetitive runs, and try to hit a goal where these quick repetitive actions were not the best way to play the game. Ultimately it was probably too little too late. The idea that ‘this is an ARPG and so you should be able to do whatever you want’ doesn’t really amount to much of anything.

The fact that players are dying 40 times an hour lies on you, my friend. I’m not asking for a nerf to the content, but rather a fix to the system.
How so? Stop doing content that’s too hard for you.

If you really have to ask “How so” you don’t look at your own forums too much, do you? I’m not the only one that gets upset when an Invicible/lifesteal/poison/descrator/molten mob wrecks my face, over and over again, because I’m melee and there’s not a damn thing I can do to avoid the crazy high damage.
I agree some combos are very difficult for certain classes and builds, and not fighting those very hard combos is an option.

So what’s this then?
“Our item pool philosophy is that you can break an urn and get the best item in the game – it’s all a matter of chance. “

Yeah, that’s getting thrown around a lot, and I agree we’ve damaged that goal, but we do have an obligation to try to keep the game in check. We’re working on ways to get back to that, though. I don’t think any of us thinks the game is perfect, and I doubt we ever will. It’s an ongoing process.

Guys, I challenged Bash and he, well, bashed me back. Both sides (Blues and Browns) are stressed and frustrated right now. No animosity on either side, we can turn this into a positive. It’s gotta start right here, right now though. Open, honest communication from both sides, no anger, no baiting, no trolling, and we can make this the great game it deserves to be.

To answer his previous post, in the open world you do have the option of trying to avoid the mobs. In any cave, dungeon, or area with corridors, you don’t. That makes up probably half the game, at least. For instance, half of Act III is in the open battlefield (you can try to avoid mobs). The other half is in the keep, in the dungeons scattered throughout, or underground, all of which are corridor based. You go forward, or you stop playing. That’s what the issue is.

I don’t want to see Bash get in trouble, and I don’t want an apology. I just want to see this game get better, and not because I payed $60 for it. It’s because it has so much potential to be one of those legendary games (like Diablo II is/was).
Thanks for that, and I agree I really am dying for people to just be reasonable and calm and rational and want to talk. Thank you for the concern, but I’m not going to get in trouble. Challenging people’s ideas and statements is part of my job, because that is what part of a conversation is. Us just talking at each other, or you saying something and me smiling and saying ‘thanks for the feedback’ probably isn’t that helpful for anyone.

I didn’t want to imply that we think everything is necessarily perfectly balanced, but certainly having some affix combos you can’t beat, you gear and skill up, and then are able to beat is part of the progression. That’s a notable point at which you can take note of a change, be it a new build, or power increases, etc. We’re ok with there being moments where you say “I can’t beat this”, because if those moments didn’t exist there would be no notable meaning to your character’s progression.

Javítási költségek: magasak vagy sem?

Repair Costs – The bull in the china shop

 

Which community manager has the fortitude to address the 90% negative feedback surrounding repair costs — the very reason why my friends no longer are logging in to play? It’s time for some damage control, and that is accurate friendly advice from a friendly player. Dropping the ball on this issue and not addressing it quickly could have long lasting large impact on the game’s population.
Bashiok: Oh… I guess me.

No one is going to like additional repair costs. I’m not sure how any feedback would be “Great, I really love paying more for repair costs.” however, we have seen enough feedback and data to show that the ratio is pretty good as long as people aren’t throwing their character’s corpses against enemies. Death has meant nothing for a very long time now, and it’s going to take some getting used to and just understanding that death is no longer something that just happens, it should be something you’re really fighting to avoid, and potentially being smarter about tackling content you can actually tackle.

That said, we think the normal wear and tear is maybe too high. Just fighting is probably too expensive, and we’re looking at potential adjustments there.

So your logic is.

You don’t like it?, Who cares.

deal with it.

lovely.
No, our logic is we have logic as to why we make changes, and we’d be happy to have a conversation on them if you’d like.

Ummm am I missing something here??? Why dont you give us what we want? I mean we are your customers, dont you want to keep us happy and playing this game? Or you want us to leave and buy a competitors game that wants to keep us happy..

REMEMBER: If no one is playing you game then your RMAH profits will suffer.. You need as many people as possible playing to make you greedy real money over and over..

Making more adjustments eh? again you throw something to us, change it and change it again. When are you gonna learn??? This is Blizzard, I used to think the most polished and best gaming company out there. I used to think you guys only delivered polished (‘it will be ready when its ready’) software. Now we all know you guys take 12 years and still deliver us unfinished and not balanced software.
You want a balanced and well-polished game, but you also want us to do whatever you want (most of which will not lead to a balanced and well-polished game). I’m not sure you’re working in the same direction on those points.

Death shouldn’t be such a huge concern in D3, if so, why bother making a separate mode called hardcore?
Right! I mean, why even have death at all?

Please read my earlier posts. I am trying to farm Act 1 and losing money without dying. I feel like there’s some super awesome secret that no one wants to share, and it’s really frustrating.

I’m making a steady profit on Act 1. Here’s what I’m doing:
1) I’m clearing everything.
2) I’m getting and keeping an NV 5-stack.
3) I repair when gear goes yellow.
I die infrequently, but occasionally. However, with a 5-stack of NV, and sometimes before that, so many creatures drop 500-1000g at a pop that there’s no way I could run out of money for repairs.

Thanks!

I am not DYING. I am however losing money because of the repair costs.
I addressed that in my original post. (last sentence)

Nerfni vagy nem nerfni? Ez itt a kérdés!

Blues..THIS is what people are afraid of…

 

The next BIG NERF. Ok, you nerfed IAS. Now people are stacking crit hit/crit chance. Some people are afraid of what the next nerf will be, including myself. How are we supposed to make a viable build when everything KEEPS GETTING NERFED??? These fears are real, and not just by me. I’m not trying to troll. I’m trying to constructively get your attention and ask that you pass it on to the devs..people feel cut-off at every turn. I myself don’t know what to do. Do I stack crit chance/crit damage and pray they don’t nerf? Do I stack life on hit, resists, and sit and worry about that being nerfed? I guess I’m asking..what do you suggest? What do we do? I’m trying to be nice, constructive, and respectful in this post..could I please get an answer?
Bashiok: There are plenty of stats we could have nerfed, there are many (some which have been mentioned) which are probably skewing itemization and build variety. We nerfed IAS because it was probably the worst offender, and because unlike most other stats has a bigger impact on mobility and resources. We know build variety is still affected by a number of issues and factors. We plan to really attack that problem in 1.1, but we didn’t think IAS could sit as it was until then.

We don’t want people to be afraid of nerfs, and … I guess maybe I can try to get that across by saying we could have nerfed a bunch of stats that probably deserve it to some degree, but we didn’t (aren’t you thankful!?), because we don’t believe our design approach should be constantly noodling with really important things, like stats. It should only be when we have an extreme situation developing, and we felt that was the case with IAS.

Every time we turn around it is a nerf. why don’t you try a buff for once? You might find you like it.
There were buffs in 1.0.3.

You can’t balance a game by just buffing, well you can but it gets out of hand way too quickly. If there’s one skill that’s too strong you have to buff everything else equally to compensate, and then rebalance the entire game around all those buffs. It doesn’t really work.

Ismerjük Bashiokot, ugye?

Bashiok

 

I have been gaming for a lot of years and i must say i have never seen a more scum bag mod in any game ever you my friend need therapy and a job that does not involve you speaking to the public Blizzard not firing you just shows how little they care about their customers.
Bashiok: muh pride!

Challenge? … hope blizz is enjoying the drastic drop of players using public rooms, that’s about 2k right?
I’m not sure why everyone seems so hung up on that. I guess it seems like it’d be an effective way to try to get us to change something they don’t like. I’m honestly not sure why that number seems different. Maybe functionality changed, but we had as many people playing last night and tonight as we had a week ago. We haven’t noticed any change in concurrency. But again, I don’t really think it’s relevant to any issues you have or our desire to hear you out and explain our intentions.

I don’t give a damn about your muh pride, put someone on the line with we can properly talk to.
It doesn’t appear that’s actually what you want.

http://us.battle.net/d3/en/search?f=post&a=EvilMecha%231244&sort=time

Alright, well … it’s not about me, and the thread title is technically a rule violation… I’m just gonna lock it here. But thanks for the love and the hate, just the same. It’s getting late and I still have a few hours of work to do. Keep on keepin on.

A pusztítható tárgyakról:

So the drop rates are increased….but…..

 

 

•Magic Find will no longer be considered when looting objects in the environment such as chests, barrels, vases, pots, and corpses

 

•Unique monsters in Hell and Inferno difficulty are no longer guaranteed to drop two Magic items when slain

 

•Weapon racks will no longer drop weapons 100% of the time

 

•Destructible objects no longer have a chance to drop items, and will only have a small chance to drop gold when destroyed

 

Pretty much says it all…….
Lylirra: I think you’re asking why we made the following changes, so that’s what I’m going to attempt to answer for you. (If that’s not why you made this post, please let me know.)

 

Weapon racks will no longer drop weapons 100% of the time

 

Magic Find will no longer be considered when looting objects in the environment such as chests, barrels, vases, pots, and corpses

 

Destructible objects no longer have a chance to drop items, and will only have a small chance to drop gold when destroyed
Ultimately, we think players running around with an entire set of Magic Find gear and swapping out those pieces every time they want to open a chest, smash a pot, or click on a weapon rack isn’t really all that fun, and we didn’t want the game’s mechanics to make players feel like they needed to do that in order to be the most efficient. We also don’t want players avoiding fighting monsters just to run after shiny clicky things (we want you to do both). In both situations, this is something we wanted to discourage and we implemented changes we felt would accomplish this.

 

We’re already working on another developer blog that delves more deeply in to our current philosophy regarding Magic Find gear swapping, why it’s our current philosophy, and how we’re looking at improving Magic Find in general, so that will probably provide insight on this particular topic. No solid date on that blog yet, but it’s definitely coming soon(tm).

 

Unique monsters in Hell and Inferno difficulty are no longer guaranteed to drop two Magic items when slain
Please note that these monsters still have a chance to drop two Magic items, but that those drops are just no longer guaranteed.

 

Also, keep in mind the following:

 

  • Elite packs (Champion/Rare) now drop an additional item for players with 5 stacks of Nephalem Valor, which is guaranteed to be of Rare quality

 

Now, if you have feedback regarding what you think we could better with these mechanics, then please feel free to post your ideas and thoughts in this thread. I’ll be reading along and relaying what you have to say.

 

But if perhaps someone on the blue side can at least admit “yeah, it still needs more work, this is not where things will stay” and you say this very DIRECTLY, maybe people will be less upset.
While I’m unable to say one way or another whether “this is where things will stay,” we’re definitely not opposed to making additional changes. Iteration is big part of our design philosophy, and we will continue to make improvements to the game (maybe not forever, but definitely until we feel that everything is in a good place). For example, we’re currently looking at a number of solutions for how to curb the popular practice of players swapping out their normal gear for Magic Find gear right before a kill to min/max their efficiency. In general, this isn’t something that those players seem to particularly enjoy, but instead feel compelled to do because of how efficient it is.* Also, to be very clear, this practice is not intended. (The developer blog I was talking about previously will go into the solutions we’re considering in much more detail.)

 

There will always be situations where our definition of “fun” and some players’ definitions of “fun” will vary, but in general our goal when making changes like these is to improve the overall game experience. We might not always succeed, but this is what we strive for. For environment objects and destructible objects, it became an issue of players repeatedly choosing to avoid killing monsters in favor of smashing pots. Not because they particularly liked smashing pots or didn’t particularly like killing monsters, but because it what was most efficient. We want you to kill monsters. We also want you to not have to worry about dragging along a separate set of Magic Find gear just for the sake efficiency gains. Did we succeed with these changes? Maybe. We think it was the right move, but it’s only a day out from the patch and we’re still waiting for all the feedback to settle.

 

By the way, when players say things like “Blizzard just wants us to play the game the way they want us to play it,” that’s both true and not true — but maybe not in the ways that you think. We definitely encourage experimentation, exploration, and variety. We’ve seen a lot of interesting tactics and builds and play styles develop since launch, and we’re still seeing players find new ways to progress their characters. And that’s really freaking cool. What we don’t want to have happen, though, and where we’re most likely to step in make changes, is when a certain tactic or a single way to play becomes the ONLY way to play. (Treasure Goblin farming is a another good example of this. It was fun mostly because of the rate of loot reward…but, you weren’t really fighting all that much, and because it was one of the most rewarding tactics out there, that meant everyone was driven to play that way, even if they didn’t want to.)

 

*I realize this not exactly what you were suggesting, but I wanted to make it clear that we’re not opposed to making further changes to a specific mechanic if we feel that it’s not where it should be.

 

Also, as an aside, will that blog post be going over the other changes as well, or merely trying to ease the blow from the radical changes which happened?
It’ll be focused on Magic Find gear swapping only. We want to try to do more developer blogs in general, but have each blog be shorter and only address about 1-2 topics (rather than having a big wall of text that may or may get read completely).

 

 

Also, extending the post cap (because, hey, discussion is cool). :)

 

If discussion is so cool where have you been for the past day? D:
I was out sick. :(

 

Please don’t use words like “everyone”.
Totally fair critique. You’ve my apologies, good sir (or madam), and the post has been amended.

 

But I LIKED smashing pots!
Me too. And I’m still going to smash every. single. one. of them, for the sheer pleasure of it.

 

so… i’m smashing pots and other smashables…and my gear is losing durability…. why is this happening? seems unnecessary.
We agree, and we’re already looking into reducing the durability hit players take from normal wear-and-tear. This way, players who never die aren’t getting hit with a giant repair fee every 3-4 hours.

 

“We think it isn’t really all that fun, but I sure love doing it!”
For clarity, we never said destroying environment objects wasn’t fun. You can still smash objects for a chance at gold drops, or just because you want to. Players feeling like they needed to always carry around MF gear and switch to that gear before destroying environment objects in order to be as efficient as possible, however, was something that was repeatedly communicated (in these forums even) as something that wasn’t enjoyable — and we agreed.

 

this idiot doesnt even play the game obviously. just a forum poster. good luck if you ARE destroying pots etc… it costs durability to do so. and they dont drop much at all. enjoy the repairs.
I responded to a similar concern previously. Here’s a link so you don’t have to go back and search through older posts. (Unfortunately, the “Next Blizz Post” feature is broken right now, so I know it’s harder to follow the conversation. =/)


 

IAS sokadszorra.

Why is IAS on some legendaries still broken?

 

You’re telling me in the big IAS nerf patch you can’t even freaking fix the IAS on items we do have? I’m already losing a lot of IAS on my gear, and I’m OK with that, but I have a pair of Boj Anglers I bought coming up on a MONTH now and you’re telling me they still aren’t going to work and help alleviate the nerf a little? This is insanity.

It’s bad enough you nerfed the IAS on my weapon too and gave no explanation at all why you were doing that. Because people were totally stacking IAS through there weapon right, couldn’t have been they were just getting the highest dps they could afford and some of those weapons happened to have IAS. Oops nerfed to the ground.

Seriously, get it together. And do something about your community manager being condescending to the most watched English speaking player after he beat HC inferno. He’s certainly giving you guys some good PR when you need it. /sarcas
Lylirra: We’re currently planning to address the +Attack Speed affix bug for existing Legendary items in patch 1.0.4.

Mi újság, Mortar?

explain Mortar?

 

I was under the impression that Mortar is a ranged ability. Up until this patch it was. Now, you are far away -> mortar….you are giving them hugs-> MORTAR. That *** hurts…and you can’t dodge it while up close to the monster. GG Every mortar mob I run into…surrounds my barb in a corner…and then all 3 mortar me close range. Insta-Death
Lylirra: Thank you for the reports! Our Quality Assurance team is investigating this as a possible bug. With patch 1.0.3, we increased the dead zone for Mortar monsters (the area around the monster where you can stand and not be a target for their mortar attacks), which should reduce the chance for characters from being hit when in melee range.

If characters in melee range of Mortar monsters are being targeted more often, that’s not intended. We know players are reporting this happening fairly frequently when a Mortar monster stops up against a wall, so we’ll be looking into those situations as well as when the monster is just being attacked out in the open.

A “titkos nerf” összesküvés-elmélet.

Secret nerfing of things….

 

Seriously Blizzard – you know you did this. If you’re going to make changes to the game in the patch you should put all the changes in the patch note. It is not like you accidentally made these changes. It is not like you don’t know you made these changes. Please – stop acting like we are idiots and won’t notice what you’re doing.

Things I notice right off the bat as a wizard….

Magical Weapon got nerfed. The rune that adds damage and knockback is supposed to make the damage buff of Magical Weapon go from 10%-15%…. it no longer does this.

Was there a note about this? NO.

Gems got nerfed as well – ruby’s no longer add the damage they did. Eg.: instead of 14-28 additional damage they now just add 14 to min and 14 to max. This means that the gem ONLY adds 14 damage and not the 28 that it originally did.

Was there a note about this? Nope.

I’m sure I will come up with more as I play.

If any of you would like to post other “secret” nerfs that blizz snuck in to the game, post away.
Lylirra: The functionality of Magic Weapon hasn’t been changed, but we did fix a bug that was causing the skill to display the wrong damage values in the character sheet when active. We missed this bug fix originally, but have since added the following line to the official patch notes (under Classes > Wizard > Bug Fixes):

Magic Weapon

  • Fixed a display issue that was causing Magic Weapon to increase the character sheet damage value by an incorrect amount (the functionality of the skill has not changed)The bug caused the value to display for a higher amount in the character sheet than what the skill was actually providing, so this most likely accounts for the damage difference you’re seeing currently.Run speed is a bit slower. Can’t outrun mobs I used to.
    We didn’t make changes that should outright decrease your character’s run speed, so would you be willing to post this in the Bug Report forum so QA can take a look? Unfortunately, I can only move whole threads over to that forum and not individual replies, but that is definitely the best place to bring this up.This literally made no sense.
    It’s possible I misunderstood the original concern, in which case I apologize and will happily attempt to clarify.That said, I think it’s important to mention the previously undocumented bug fix, since it is changing values in the characters sheet…which isn’t always fun for players to see if they don’t understand why.

Szegény zombi mackók.

Fix Zombie Charger – Zombie Bears

 

Zombie bears are completely useless when summoned 50% of the time its like the run into an invisible wall. My WD is completely useless along with many others. This needs to be fixed immeadiately and im disappointed that this is flooding the boards and i have seen no response or answer to this. Bottom line is your slacking and im getting pissed especially since im still trying to play and basically hemorraging gold due to your increase in repair cast which in its own right is rediculous.
Lylirra: It is kind of wonky right now. =/

We’re already working on two fixes for Zombie Bears. The first is to address the issue where Zombie Bears are unable to attack targets on slopes. The second is to improve Zombie Bears pathing so they no longer get stuck (or stuck as often) on objects with which they shouldn’t have any collision.

These fixes are currently slated for 1.0.4, but may be implemented sooner.

WHEN DO WE GET PVP SIR?
PvP is currently scheduled to hit with the 1.1.0 patch. No date to share at this point, though.

When can my alt level past 13? next week sometime? Seriously, those of us actually TRYING to reroll after the insanely stupid nerfs to wiz/dh’s (IAS) so we can have fun in inferno again — CAN’T level past 13 because online purchases are now flagged as trial/beta accounts. Come on, what kind of an all-time low do you have to reach before anyone will apologize for any level of mistakes? =(
If you’re experiencing Starter Edition restrictions 72 hours after completing a digital purchase, you’ll want to contact customer support at your earliest convenience. Here’s a quick link for submitting a help ticket: http://us.battle.net/support/en/article/contact

Our representatives will be happy to able to assist you with this issue. :)

És végezetül egy ötletláda, amiben egy játékos javasol változtatásokat. Ennek talán nem olyan negatív a hangvétele, mint mikor Diabloval találkozunk Act IV-en.

Constructive Feedback (Collaboration)

 

First of all, I would like to state that I do thoroughly enjoy this game. I have been playing pretty much every day since launch, and I played almost every day that I was allowed to in Beta.

However, there are a few areas of this game that I feel can be made better. This is not a QQ post, and any unconstructive feedback given is not appreciated.

So without further ado, here goes.

Nephalem Valor

I’ve often wondered many times over, why is Nephalem Valor restricted to only level 60 characters? After getting used to doing runs on my 60, I find it doesn’t feel very fun leveling a new character without it.

There’s such a huge gear disparity between Normal and Inferno. So why not have Nephalem Valor start at level 10? It doesn’t seem to actually hurt anything given 99% of the loot on the AH is level 60 or higher. Most of the lower level items sell very cheaply.

I for the most part don’t see how this is detrimental to gameplay to have Nephalem Valor be applicable for new toons. It’s the carrot on a stick if you will for motivating players to actually level.

Gems

So the crucible is this magical artifact that combines gems right? Well why not allow us to combine 2 gems of different stats?

Let’s say for instance I want a little bit of health and a main stat. Why can’t I combine 2 gems of different types into one? Wizard tanks might want a little bit of Dexterity mixed into their Intelligence or Health.

Or what if I wanted a little bit of Critical Damage Increase AND some Straight up Weapon Damage. Or a little percentage based health and some Magic Find thrown in.

I feel this will add some much needed depth to gemming choices and hopefully make gems feel a little more versatile.

I feel we also need a queue button for the jeweler. Upgrading tons of gems en masse gets quite tiring.

Low Level Item Sets

High level characters won’t care so much for this, but I feel it adds a lot of depth to the low level gaming experience. These sets don’t even have to be legendary in quality, they can just be regular Magic items as well. These sets can have a 2 or 3 set bonus that adds something even trivial, just the fact you’re completing a set makes it worthwhile for most players to look out for.

Sets don’t have to go beyond 2 or 3 pieces, but this will add lots of fun depth to low level gameplay.

Magic Find Revamp

Since it appears most players aren’t using this stat in their main gear, but only putting it on right before they kill something, why not disallow in combat gear switching? If a player is actively being chased, they should be considered in combat.

I feel this is really the only way you’re going to curb the magic find swapping.

Then I would create a new items slot for something like a relic. Much like every quiver has Increased Attack Speed, each relic can have a certain amount of magic find. Find out a normalized amount of magic find that a player might want then add that number to the relic slots.

These relics can be class specific and include things like extra arcane damage for Wizards, or increased fury regeneration for Barbarians ect… These would be a fun way to add a little bit of flair to your character.

Followers

I know this is a stolen idea, but why not allow our followers to act as our personal butlers? We can load them up with inventory and send them off to town to buy and sell stuff for us. This would add a fantastic amount of depth to the gameplay and allow you to get rid of junk without having to go back to town.

Auction House

This has been said from the early stages of the Beta that we would like an in town Auctioneer. It’s not really fun to make us log out of our game just to post stuff on the Auction House. I would very much like to be able to buy or sell something without leaving the game.

I’m curious, why was this never added?

Durability Loss

First off, I would like to say that I fully support the changes to repairs. However, I feel it’s also punishing those players who do not die.

Durability loss needs adjusted for casting spells / getting hit. There’s already a huge disparity between melee and ranged, but upping the repair costs is only going to hurt melee even more in the long run. (I’m saying this as a ranged player) I think someone mentioned before it cost them 40g per action? That’s really ludicrous and needs to be toned back. There’s no reason we should take a huge durability loss just from casting a single spell. I feel the durability loss value needs cut in half.

UI Changes

I would love it if I could have the ability to toggle the map in the corner, or hide the quest objectives. They really get in the way when I’m trying to target something on the right of my screen. Adding this feature would greatly help in gameplay.

I would also like the ability to adjust the transparency of my chat box. Sometimes when I’m in Caldeum it’s really difficult to see anything on the screen. The ability to adjust the transparency would help tremendously.

Combatlog Plaz!

Adding a combat log to the game would help us astronomically. I understand not allowing us to use mods in the game because a recount type addon will completely destroy the spirit of Diablo.

However, being able to look at actual numbers would be great. I would love to know how much damage I’m taking, how much I’m dishing out, and really what I can do to maximize my character.

As an avid theorycrafter this feature would be awesome!

Suggestion by Kord

Destructible Objects

Instead of just flat out nerfing destructible objects, why not have an internal timer that’s applied whenever you kill an enemy. Let this timer last for say 2 – 5 minutes. Much like how Nephalem Valor expires, this will allow players to not be punished for destructible objects.

When this timer is applied, destructible objects will act like they did before the nerf. When the player is not actively killing monsters, destructible objects will be worthless. This way you’re still encouraging the player to actually play the game.

Suggestion by Prisus

Repair Shrines / Repair from Health Globes

With the changes to repair bills, you might also want to reward players who are actually playing the game.

In place of the experience shrines at level 60, you can replace them with repair shrines. These shrines will repair your gear by a certain percent. Let’s say 25%. This way, the player doesn’t feel punished for playing the game.

In addition to repair shrines, why not have health globes also have say a 1% chance to repair 25% of your gear? This will also help reward players for actually playing the game and make them very lucrative to pick up.

Suggestion from Yinz

IT’S A TRAP!

Whatever happened to the good old ARPG’s that had traps awaiting you at every turn?

Why not add a small chance for an elite to come out of a barrel?

Or even a resplendent chest might spring a freeze trap, a cloud of poisonous gas, or even contain bees?

Suggestion from Rhyse http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5888809975?page=2#36

C-C-C-COMBO BREAKER!

Let’s face it, I know we want the game to remain a challenge, but some affix combinations are just ugly. Nothing sucks more than to be a Wizard and see a Jailer / Fire Chains / Vortex / Fast affix combination. There’s literally no escape.

What’s the solution? Group affixes into select categories for inferno. The 3 categories can be as follows.

Offense: Plagued, Desecrator, Mortar, Arcane, Fire Chains, Horde
Defense: Shielding, Knockback, Nightmarish, Electrified, Vampiric, Extra Health, Health Link, Invulnerable Minions
Mobility: Fast, Teleport, Jailer, Vortex, Waller (I’ve included the ones that affect the PC’s mobility as well)
.
The 4th ability can be chosen at random, and this will make certain affix combos that would be seemingly impossible quite possible. Less banging your head against your desk and more killing.

Idea sparked by Ian

Enchanting

An idea for not only an additional gold sink, but also for a way to allow players to customize their gear further, a randomly generated vendor could appear that allowed the option to roll for a chance to enchant an existing item with a randomized stat. This stat can be anything even including a socket!

Gear could be rigged to support only one random affix per item. You can pay a fee to remove the affix and roll again until you get the stat that you are looking for.

When enchanted items are placed on the AH, all enchants are removed from the item.

These are just a few changes that I think will make the game better in the long run. I really hope this is actually read by someone and not just thrown to the wayside. A CM response would be greatly appreciated.
Lylirra: Thank you for this compilation! While I’m unable to really comment on any of the suggested changes (save for one, below…sort of), please know that I’ve forwarded on this thread to our developers for review. Not only are the initial points of feedback constructive and detailed, but the ongoing discussion which has followed has been equally insightful.

If I can follow up on any of the suggestions at a later time, I will. In the meantime, please keep this discussion going. I’ll definitely be reading along. :)

With the changes to repair bills, you might also want to reward players who are actually playing the game.
On this point specifically, we’re looking to reduce the durability hit players take from normal wear-and-tear. We agree with players and feel that characters who never die shouldn’t be getting hit with a giant repair fee every couple of hours.

Wow, im kinda shocked they blue posted on this thread and not mine.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5795160080?page=1

No need to be shocked. I simply hadn’t seen it yet (lots of threads to read this morning), but thank you for sharing a direct link. I’ll look it over as soon as possible. :)

Van egyáltalán olyan, aki idáig végigolvasta? :D

forrás: incgamers

Comments (99)

  • avatar

    Ljerk

    |

    A Blizzard nagyban alapoz a közösségi életre, hogy az egyének megosszák egymással a tapasztalataikat a netes oldalakon. Ugyanígy van a játékbeli dolgokkal is, Wow-ban is van AH, ott van aki potiont árul, van aki páncélt (speciel én bőrpáncélokat készítettem) – a szakmájának megfelelőt. Itt a Diablo III-ban is erre alapoz, ha valaki talál valamit és viszonylag jó cuccot, de neki nem jó vagy már jobb van neki az berakja az AH-ba – a pénzért meg megveszi azt a felszerelési darabot amit saját maga nem talált meg.

    Mindenki más, sokan írták hogy könnyűek a bossok, nehezek az elitek. Hát nálam meg pont fordítva van. Most Belialon kéne túlmennem, de a frász jön rám a gondolattól is.

    Infernó nehéz, még ACT I is – de ha valaki hellen túljutott, annak már 3 geardarab komolyabb cseréjével és egy közepesen jó fegyver beszerzésével (600-800 -as DPS) játszhatóvá válik. Ha valakinek közepes vagy gyenge cuccai vannak, mint nekem például hell után, már avval is haladhat egy keveset, ha egyszerüen hasonló olcsó cuccokra cseréli le a ruházatát, csak arra kell figyelni hogy item level 61-es legyen minimum az új darab – több armor lesz alapból így a karakteren, és a több armor minden sebzés mértékét még tovább csökkenti.

    Reply

  • avatar

    methanol

    |

    [reply]@Szotyi (#30):[/reply]A kutyámnak is megpróbálhatnám elmagyarázni, hogy ha a garázsbejáróra szarik reggelente, általában törekedve arra hogy a kikopott keréknyomra pottyanjon az adag, az nem túl szórakoztató számomra, fölégnem akkor, ha én ezen áthajtva, egy intenzíven szarszagú járművel kell mennem a munkahelyemre, vagy a barátnőmhöz. Nem hinném hogy felfogná.

    Neked se próbálom elmagyarázni, hogy a játékban igenis esnek jó itemek, nem csak a mumus szüli ahban, vagy talán infernon is lehet játszani, vagy talán több mint 2 hónap után, a játékosoknak több mint 2%a kijutott infernora. Habár te állítod ezek ellenkezője igenis “TÉNYSZERŰ” megállapítás.
    Mint Bello megpróbálkozott unalmában a tényeid cáfolásával, de mégsem sikerült felfognod.

    Reply

  • avatar

    R3LaX

    |

    Először is leszögezném nem olvastam el a kommenteket(ez van),szóval bocs ha esetleg valamit már többen leírtak vagy hasonló.

    Kezdeném a témát a nerfes dolgokkal.

    Alapból nem értem minek kell nerf?Hol volt probléma?Mi volt túl nehéz?Vagy esetleg nem nightmare-es gear-el kellett volna a sok “pro”-nak infernon rohangálnia?Érdekes mód én nerf előtt is simán elvoltam infernon.Persz itt jön az az idióta, értelmetlen duma,hogy nem mindenkinek van napi 10 órája farmolni,és más is szeretné élvezni a játékot.Erre csak azt mondom,hogy ha nem farmol annyit(ezzel nincs is gond,nincs mindenkinek ideje rá),akkor miért nem játszik pl hellen?Kihívás lényegében számára ugyan az lenne,mint egy fullos karinak az inferno.Tehát így mindenkinek királyság van.Aki meg ugye infernon tolta/farmolt az most rábaszott, mert kb csukott szemmel tolja,semmi kihívás nincs számukra.Sokan írták,hogy melee-kel tényleg lehetetlen.Akkor én miért láttam egy rakás olyan tankot aki egyszerre 2 elite packot húzott magára és fullon maradt a hp-ja?Ja,hogy ők farmoltak,próbálgatták a skilleket,az itemeket.(akinek ez nem jön be,vagy nem érti annak ott van az amit pár sorral feljebb írtam).

    Persze a sok “pro” sírt a nerfért,meg is kapták(de minek?!).Erre mivan?Mégjobban sírnak,hogy szar a nerf.Mikor legelső kommenteket megláttam,azt hittem kiugrok az ablakon.Nyávogni az AS miatt?Ember,már 2 hete bejelentették,ha te meg voltál olyan okos,hogy csak arra húztad magad,akkor inkább meg se szólalj.(már írtam:közepes dh-mon csak a quiver ad as-t és 75k dps-em van.Igen,nem csak az as növeli a dmg-t,de ehez próbálgatni is kellene a dolgokat,ami sokaknak nem megy).Simán lehet tankolni,dps-elni is as nélkül.Pont ma láttam olyan barbárt,hogy 1 champion,3 elite+egy rakás mob verte és a hp-ja kb 10-el csökkent le max.Én meg dh-zok és én is simán dps-elek,mint már írtam.

    Tudnék ide még írni,de így is hosszú lesz.

    Másik akik szidják a hordó,chest stb “kiszedését”,azoknak mondom,hogy a “pro” játékos társaiknak köszönhetik,akik szétbotozták az agyukat,és akik miatt AH-ban 100 millákért van cucc,és akik miatt RMAH-ban 1 euró egy 1 set item.

    Röviden ennyi,többet nem írok.Akinek több IQ-ja van mint egy kaktusznak,az szerintem megérti.Aki meg végig olvasta annak meg már azt is megköszönöm.

    Reply

  • avatar

    pimpa25

    |

    [reply]@Szotyi (#43):[/reply]Ez esetben elnézést,valóban utána járhattam volna kicsit a korábbi hozzászólásaidnak.A netkapcsolat dologban egyet értünk,akármennyire próbálják bemesélni,h értünk van,a multiplayer élményért,nem kő a rizsa,kalózvédelem,azt kész,aminek sokszor mi isszuk meg a levét.Drop rate-tel sztem nincsen baj,ami problémás,az az itemizáció,gondolok itt pl az intellectes bowra,vagy a strenghtes daibora.De bízom benne,h ez olyasmi,amit később javítanak majd.Legendary item buff lesz,ami helyre rakja a dolgokat(legalábbis erősen remélem),mert szép,h ilyen-olyan rare cuccom van,de d2-ben se erre hajtottunk,hanem évekig eningmáért,vagy IK armorért.AH kényszer sztem nincs,elég türelemmel most már minden megszerezhető-viszont a kényelmi okok miatt sajnos pl én sem várok mindig,hanem böngészek,és vásárlok kicsit.Gold drop csökkentésre pedig sztem jó ellensúly az act1 ilvl emelés,abból lehet ah-zni,szép összegeket gyüjteni.Nem vagyok elvakult rajongó,én is tudom,h messze nem tökéletes a játék,de sztem igyekszik Blizz,részemről megszavazom nekik a bizalmat.

    Reply

  • avatar

    Szotyi

    |

    [reply]@Bello (#34):[/reply]Valóban írtál jó hosszan, a mennyiség és a nyelvtani helyesség dicséretes, a tartalommal többségében már nem értek egyet, egyre ki is térek, a 2db 60-as, 1db 35-ös karakter esetén a nulla szett és nulla legendás tárgyat több mint pechnek nevezném… Csak 1 kérdésem van összegezve a dolgokat, szerinted mi mozdít a világban előre bármi nemű fejlődést, ha keressük a hibákat és kijavítjuk ténylegesen jobbá téve adott dolgokat, vagy ha tapsolunk mindennek bármit is tesznek elénk és példákat hozunk fel, hogy ne sírjatok, mert van még ennél rosszabb is… (?) Nem kell válaszolni rá, én tudom úgyis a választ. :)

    Reply

  • avatar

    Saluki

    |

    Én full IAS wizarddal értem el infernot a patch éjszakáján. Tényleg vicces volt hogy a hell act bossokat egyedül a hidra öli. :D Hell Diát direkt úgy nyírtam ki hogy rá se néztem csak kocogtam körbe és a hidra elképesztően hamar egyedül megfektette. Most sírhatnék mert a D2ben is a full FCR light soso volt az egyik kedvencem de ez így túl erős volt belátom. Reggelre kevesebb lett a DPS lassabb lett a kari de azért Butcher elsőre gond nélkül megvolt így is 5-ös buffal! És azt azért a síróknak megjegyzem hogy a patch után összesen 1 db IAS- os cuccot kellett ledobnom a Lidless-t (újabb legendary vált feleslegessé). Tehát az IAS-os cuccok nem lettek használhatatlanok! És az IAS ra épülő (nem millás) build sem kuka mert azóta már viszi ACT2-őt.

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@Costello (#33):[/reply]Látom te is monkkal tolod… én 210 allres-el és 12.5k dps -el mentem el Zoltun-ig igaz a pályák nem fél vagy 1 óráig tartottak, de kitartó voltam és ez még nerf elött volt… Zoltun-t is levertem vagy 20 perc volt igaz és kb. 50-szer haltam be mire sikerült. Aztán eljutottam Belial-ig nála kellett fejlesztenem a karakterem, mert nem jött az istenért se össze. Szóval jó build-el monknál elég az a 210 allres is amivel tudsz act2-ben championokat írtani persze körülményes ezt nem tagadom , de legalább élvezi az ember , ha van türelme persze és elég repair pénze mostmár ugye…

    Reply

  • avatar

    Szotyi

    |

    [reply]@pimpa25 (#41):[/reply]Kb. ez idáig ezen az oldalon 4-5 helyen írtam mivel lehetne lényegesen (!) jobbá tenni a játékot, amit pont ugyan ezzel a lendülettel puffogtak le az okoskodók, mint most teszik, és amúgy pedig tök mindegy hányszor írom le, senkit nem érdekel hogy ki, miket ír a fórumokon, hiszen a fejlesztés iránya megy amerre az anyagi érdek megkívánja nem pedig a fejlődés tényleges iránya felé. Olvasd végig figyelmesen amit írtam előzőleg, és meg fogod találni, mi az ami a “játszhatóvá tételre” irányul. De tudod mit elárulom a titkot : Ha a játék kidobná azokat a tárgyakat normál játékmenet esetén (nem 1 havi ugyanazon pályán való farmolás esetén) amiket hosszú évekig rajzolgattak. Konkrétan ez a játék egyik fő öröme, nekem pl. nem poén mikor több heti gold hajszolás után az AH-ban kell megvennem. Az AH kényszer megoldás arra, hogy a játék nem dob normális cuccokat. Vagy pl. ilyen javaslat lenne ha nem változtatnák állandóan a játék játszhatósági paramétereit ( egyre kevesebb gold stb. ) Vagy pl. ha az online nem egy kényszer lenne, hanem választható módban, kapcsolható lenne, ezzel már magában kiiktatható lenne az összes internethálózaton történő probléma, amit jelen esetben begyűjtünk mind. Már egy csomó féle belépési procedúra van ( authenticator, okos telefon, mobil alert, paypal, dombor nyomatos kártya stb.) a teljes működéshez, miközben a tuti védelemre az (offline-ra senki nem gondol). De ezeket már több írásomban részleteztem, olyan is volt amit töröltek… Most utoljára tértem ki a konstruktív javaslatokra, de nyilvánvaló hogy hiába. Aki akar, maradjon meg az illúzió világában, hogy mind mind a mi érdekünkben történik, és egyre jobb és jobb lesz…

    Reply

  • avatar

    Bello

    |

    [reply]@Szotyi (#39):[/reply]Minden karakterrel meg lehet oldani a resisteket és mindent, csak ismerni kell az adott tulajdonságokat. Intellect használóknak, ha csak intellectre stackelnek, az viszi fel a resistet is, tudtad ezt?
    Nekem nincsenek különösen jó cuccaim. Kb 4 ilvl60 vagy afölötti a többi 50-59 között. Sőt van egy 44-es valamim is ha jól emlékszem, amit kicsit szégyenlek, de elég jó statokat ad XD Ígyis 250 körül vannak a resistjeim az intellect miatt.

    Ha monkkal felstackelsz egy resistre és benyomod a passzívot ami a szintjére emeli a többit, akkor lazán elérhető egy magas szám.
    Többiekkel nem vagyok képben jelenleg. DH-val játszom még. Ő porcelán, de baromi jól tud szökni, alig ütnek meg és nagy a burst.

    Szóval a kijelentéseid ismételten tudatlanságodból fakadnak.

    U.i.: Én írtam neked hosszabb litániát is, nem tőmondatot, Te mégsem válaszoltál. Ilyenkor mi van?

    Reply

  • avatar

    pimpa25

    |

    [reply]@Szotyi (#39):[/reply]Ugyan nem tőmondatban fogalmaztál,de mégse volt túl sok tartalma a mondandódnak.Emlegeted a hiányosságok feltárását,hibák kijavítását,valamint a játék játszhatóvá tételét.No,lehet,h én siklottam át vmi felett.de a roppant szellemes ironizálásod mellett nem találtam 1 megnevezett hiányosságot,hibajavításra-illetve a játék játszhatóvá tételére tett javaslatot sem az irományodban.Így viszont bármennyire szeretném,nem látok több értelmet ebben,mint az általad említett e-peen posztokban.

    Reply

  • avatar

    Bello

    |

    [reply]@Costello (#37):[/reply]Én semmit sem vettem AH-ról. Sem egyikről, sem másikról. Soloban játszom Witch Doctorral és megy. Szinte nem is halok, csak egy-két trükkös affix combo tud elpakolni. Mondom, ha nem megy, attól még nem feltétlen a játék a hibás. Generalon 50-100k-ért 900 feletti fegyókat is lehet kikapni. Az én 6-700-asaimra 100-ért már érdeklődés sem jön. Ebből felteszem, hogy az emberek már rendelkeznek ezzel-azzal.

    Türelmesek: farm.
    Türelmetlenek: AH.

    Én egyáltalán nem érzem magam rákényszerítve a vásárlásra. Megvagyok, megy a game saját erőből is.

    Reply

  • avatar

    Szotyi

    |

    [reply]@Costello (#33):[/reply]Megmondom másoknak hogy van akkora resistje, meg sebzése : Sehogy ! Csak míg Te felismered a játék hiányosságait és beismered azokat a korlátokat amiket nem tudsz túllépni adott kereteken belül (főként a játék hibái miatt), addig mások nagyot mondani járnak ide, nekik hullanak a szett tárgyak, a legendás cuccok halmokban, már fél millákat kiárultak pénzes AH-n, mindenre max. resistjük vak, akkorát sebeznek hogy egy ütéssel csapják le a bossokat infernón. Ami előbbre visz, a hiányosságok feltárása, a hibák kijavítása, a játék játszhatóvá tétele. Ami nem visz előbbre : ha senkit nem érdekel Blizznél hogy mi a játékosok túlnyomó többségi véleménye, ha a nagyotmondások császárai sügérségeket írogatnak, majd az 1 vagy 2 tőmondatot tartalmazó hozzászólásaikat egymásnak lájkolgatják. A sajnálatos az hogy az esetek többségében a nagyot mondók véleménye a mérvadó a kiadó részéről.

    Reply

  • avatar

    Costello

    |

    [reply]@Warador (#36):[/reply]ok, megköszönném :) küldtem friend meghívót vagy mi az, a gameba.

    Reply

  • avatar

    Costello

    |

    lol mi az hogy nem kell ahz ni act 2 re? kb egy hete ölöm minden nap butchert és még olyat se találtam amit 30k nál eltudnék drágában adni.. minden cuccom ah-bol van, ha az nem lenne kb még act 1 se menne infernon, ne nevetess, ah nélkül ha csak a sajátodból kéne öltözni sztem még infernon belia kill nem lett volna senkinek se… csak ah ból lehet cuccot szerezni… persze ott is a lowakat mert ugyebár átlag játékosoknak nincs 35131 milioja a bugolásokból…

    Reply

  • avatar

    Warador

    |

    [reply]@Costello (#33):[/reply]300as resist bőven elég ACT2höz. Magas DPS kell, hogy ne tudjon beléd ütni 2-3at egy mob. DPS nem csak a dexből áll, kell attack speed, crit chance, crit dmg. Ha gondolod, akkor segítek szívesen: Warador#1731

    Reply

  • avatar

    pimpa25

    |

    Elég fura ennek a patchnek a megítélése.Sokan-köztük én is-,úgy gondolom,h a patch tartalma rendben van,jöttek vele bugok,de istenem,sajnos evvan,fixelik majd.Viszont mivel az elégedett ember elvan a babérjain,ezért inkább sírásrívással van tele minden fórum.Egyesek a túl sok nerf miatt nyígnak,h milyen egyszerű,super mario szintű játék kerekedett a D3-ból.Másoknak még ez se elég,szerintük még most is teljesíthetetlen a játék-élek a gyanúperrel,h vmelyik oldal hazudik,vagy legalábbis téved.Inkább mind2.A játék teljesíthető,monkkal-azaz melee karakterrel-is,1.03 óta 200 millás gear nélkül .Viszont nem röhögve,hanem vért izzadva,néhol esve-kelve.Javítási költség fáj,de kibírható,ha nem halsz egyfeszt.Ha egyfeszt halsz,fájdalmas,tudom,de vissza 1 act-tal,és farmolás.Aki a hordók,vázák,illetve chestek farmolása miatt nyíg,az pedig egyszerűen érthetetlen,nem akarok az oly kedvelt Hello Kitty online-al érvelni,uh legyen mondjuk vmelyik Big Fish game,azok nyújtanak hasonló élvezeti faktort,erre nem is érdemes szót fecsérelni.A drop rate tényleg vmivel alacsonyabbnak tünik a3-ban,de cserébe kaptunk egy farmra alkalmas act1-et,ahol egy festering woods,cemetery,leoric manor,warden-butcher kör megvan 40 perc alatt,ami rengeteg jó-vagy baromi rossz rare itemet jelenthet.Aki pedig azt mondja,h nincs meg a beígért 1 rare,azon vagy nincs meg az 5-ös NV,vagy hát mondjuk ki a csúnyát,hazudik.Az uolsó-és ezzel tényleg befejezem-pedig arra vonatkozik,h miért dobnak infernon lvl 51-55 itemet.Hát,sztem pont amiért Hell Baal dobott lvl 22-es legendaryt,50es raret,ne adj isten vmi kék rasnyaságot.Ha ilvl 62-3ból állna a kerítés,mennyi lenne a játék tartóssága?Bocsánat,de izzadjon meg mindenki a lootért,így is raktak a seggünk alá 2 AH-t,ami jócskán megkönnyíti az életünk.

    Reply

  • avatar

    Bello

    |

    [reply]@Szotyi (#30):[/reply]Nem kell a cinizmus. Itt van:

    1. Milyen 85%? Honnan veszed? Azért mert általában az elégedetlenek töltik idejüket fórumokon (a többiek játszanak)? Vagy honnan ez a pontos százalék? Tessék itt van ez a post, olvasd el a hozzászólásokat, vö. a pozitívakat a negatívakkal és vonj százalékot. És ez mit ér? Semmit.

    2. Ha nem tetszik, hogy a Blizzard nem hagyja a játékot annyiban javítás nélkül akkor rossz helyen vagy. A COD-ot vagy a Fifát tudom javasolni. Ha ott nem tetszik valami, akkor nyalhatod a sót és várhatsz, de nem kell sokat, majd jövőre kijön az újabb része. Szerintem pozitív dolog, hogy Blizzék törődnek a kiadott játékaikkal is. Nem sokkal a D3 megjelenése előtt még kijött egy D2 patch…

    3. Milyen megszorítások értek téged? Megszorítás, hogy most már van az első act-on való farmolásnak is értelme és így nem kell AH-znod ha a második még nem megy az adott cuccaiddal? Vagy tényleg az a probléma, hogy a széttört vázák nem adnak annyi gold-ot? XD ne nevettessük ki magunkat! A repair drága lett, elismerték, majd olcsóbb lesz.

    4. Inferno nem játszhatatlan. Inferno nehéz. Ha nem megy, akkor nem a játék a hibás, csak Te vagy ügyetlen. Egyébként is egyikőtök azért nyavalyog, mert túl könnyű, a másik azért mert túl nehéz. Vicc.

    5. Hogy a saját tárgyaikat teszik be? Elég offenzív feltételezés és tényleg a baromság szó a legmegfelelőbb rá. Én is találtam már 1000 feletti fegyvert, 700-800 felettit többet is, mindezt act 1-2-n. Ráadásul nem is játszottam sokat, még nincs vége a vizsgáknak. De nem kell nekem hinni. Elég ha egy kicsit figyeled a general chat-et és 2 óra alatt legalább 5-6 nagyon jó cuccot láthatsz, amit ott kínálgatnak. Esik az. Ha neked nem esett, akkor vagy peches vagy, vagy nem elég kitartó. Szerintem problémás lenne ha egy hét alatt minden kiesne. Nem gondolod így?

    + Ez már nem hozzád szól, hanem azokhoz akik millákért bevásároltak. Tudhattátok jó előre, hogy a tárgyakon még módosítások lesznek. Hogy a statekkel nincsenek megelégedve, hogy az attspeed túl komoly buff, stb. Erre buta módon kidobtátok a pénzt és most mindenki hibás, csak a ti szar döntéseitek nem.

    Reply

  • avatar

    Costello

    |

    Hát én is egyre jobban a game ellen vok, ma benéztem act 2 be és esélytelen…
    Pedig mindenböl 75% feleti resim van, van vagy 1600 dext is, másoknak kevesebb dext ell van 40-30k sebzés nekem több ell van 14k, ez is érdekes, de ezt most hagyuk, a lényeg az hogy jó a resistem dext em is van és reménytelen, pedig már lassan 4 defese spellel tolom, monkal kb addig bírom amíg tart a 3 sec blind meg a 3 sec immune dmg ha az nincs szinte instant halál, ha most össze szednék 80% resis azzal se menne le, mert 5-10 % nem oszt nem szoroz… én nemtom másoknak hogy van 12412412 dps meg 27235623 resistanceja, mert kb csak annyival lehetne normálisan vinni, 75% resivel meg 80% all csak kín szenvedés pedig minden resim 1000 körül van… van hogy a melee-vel ütnek le úgy hogy -75% phisic dmg akkor armorból -60% és még a skillel mindenkinek csőkenntem 50%-al a sebzést ennek elenére 2-3 hit vok ha nincs valami stun vagy immune dmg skill, izgalmas, addig lehet űtni amig tart a 2 skill mihely cd fuss kb ennyi a game infernon…

    Reply

  • avatar

    GameSpy

    |

    [reply]@Vandor (#31):[/reply]Eddig csak szerencsed volt de mostmar csatlakoztal a nagy tobbseghez:P:P

    Reply

  • avatar

    Vandor

    |

    Hogy őszinte legyek nekem se tetszik egy pár dolog.
    Update előtt elég jól dobták a rare itemeket az elitek és a bossok olyan 2-3 darab / pack a bossok meg 3-4 darabot dobtak.
    Most meg van olyan hogy egy darabot nem dob az elit ,a boss meg egy-két darabot hát elég vicces, nem ezért költöttem a setre 10-15 milliót hogy utána egy frissitéssel szart se érjen. 260 feletti mf-azért elvárható hogy mindig dobjon valamit a pack főleg hogy azt ígérték hogy egyett fixen tuti dob.
    Régen kb 1-2 naponta jött valami legendary vagy sett item most semmi és a legbosszantóbb hogy sűrűbben kapok lvl 51-es rare itemeket mint 61 felettieket act 2-ben. Hát ezt nem mondanám én jó dropp ratenek.

    Reply

  • avatar

    Szotyi

    |

    [reply]@methanol (#28):[/reply]Nos valamelyik részét amit írtam, vagy nyelvtanilag, vagy bármilyen más tekintetben nem sikerült a megértés, értelmezés szintjére emelned, ezt visszatérve bizonyos alap oktatási intézmények tananyagához el tudod sajátítani. Továbbá nem tértél ki konkrétan hogy mi az a tényszerű megállapításaim sorában amit bármi szintén tényszerű megállapításoddal cáfolni is tudsz a “marhaság” jelző elsütésén túlmenően.

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#24):[/reply]addig is ha kétszer tabot nyomsz majd entert akkor az előző partnerre ugrik. a nekem az nem tetszik amúgy hogy nagyon künnyű lett inferno, eddig legalább kellett taktikázni nem csak rohanni.

    Reply

  • avatar

    methanol

    |

    [author]Szotyi (#26):[/author][quote]Már megint egy újabb megszorító peccs ! Mégis minek kellene pontosan örülniük a játékosoknak, hogy heti szinten belenyúlnak a játékba a játékosok 85%-ának nem tetsző változtatásokat végrehajtva ? Ha egyszer valamiért már fizettek, miért nem lehet az övék, miért nem lehet csak a működési hibákhoz nyúlni ? Így szépen hétről hétre haladva, lesüllyedt a játék a többi átlagos online játék szintjére, amivel Dunát lehet rekeszteni. Variálgatják a továbbra is játszhatatlan infernót, miközben saját statisztikájuk szerint is a játékosok kb 2% van ott. Beteszik AH-ba a tárgyaikat, amiket senkinek nem dobott a játék, csak vegyük meg tőlük horror áron. Hát nem tudom, de nekem a játék öröme abban van mikor nekem dob valami jót a játék, de erre nemigen van precedens. Hellen Diablo sem képes, max kéket dobni Van 2 db. 60-as karim és egy 35-ös, de még szettes tárgyat, vagy legendásat egyet sem kaptam. Dobási arány a rakás sz@r és a marék sz@r között ingadozik.
    0[/quote]

    annyi marhaságot hordtál össze így pár sorban, simán lehetne a poszt kommentjei közt. Bashiok sírva olvasná.

    Reply

  • avatar

    Bello

    |

    De jó látni, hogy végre legtöbben egyetértetek velem!!

    Azt hittem már gáz vagyok, hogy felhúzott szemöldökkel olvasom a sok nyavalygást állandóan és én meg simán csak élvezem a játékot.
    Ráadásul a WD-met is rendbe rakta a patch némileg, mert a DOT-ok critelnek és a poison is sebez. Én tökre elvagyok XD

    Reply

  • avatar

    Szotyi

    |

    Már megint egy újabb megszorító peccs ! Mégis minek kellene pontosan örülniük a játékosoknak, hogy heti szinten belenyúlnak a játékba a játékosok 85%-ának nem tetsző változtatásokat végrehajtva ? Ha egyszer valamiért már fizettek, miért nem lehet az övék, miért nem lehet csak a működési hibákhoz nyúlni ? Így szépen hétről hétre haladva, lesüllyedt a játék a többi átlagos online játék szintjére, amivel Dunát lehet rekeszteni. Variálgatják a továbbra is játszhatatlan infernót, miközben saját statisztikájuk szerint is a játékosok kb 2% van ott. Beteszik AH-ba a tárgyaikat, amiket senkinek nem dobott a játék, csak vegyük meg tőlük horror áron. Hát nem tudom, de nekem a játék öröme abban van mikor nekem dob valami jót a játék, de erre nemigen van precedens. Hellen Diablo sem képes, max kéket dobni :D Van 2 db. 60-as karim és egy 35-ös, de még szettes tárgyat, vagy legendásat egyet sem kaptam. Dobási arány a rakás sz@r és a marék sz@r között ingadozik.

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#24):[/reply]Én úgy vettem észre,hogy egy general chat “szobának” 100 tagja lehet.Sose láttam többet 99 playernél egy “szobában” (azért teszem idéző jelbe,mert nem tudom miért van így, de valami hasonlóra gondolok)

    Egyébként én meg vagyok elégedve a patchel,még mindig van mit javítgatni rajta,de legalább tesznek a játékért és nem csak hagyják parlagon.Sose lesz mindenki elégedett,és mint máshol is írtam már,az elégedetlenek hangja sokkal hangosabb,hisz aki élvezi,az szépen eljátszogat és nem nyekereg a fórumokon.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]Linkin (#17):[/author][quote]Másik general chatről nem enged kilépni és ha valakivel wispelve beszélgetek minden enter után újra ki kell választanom h tudjak neki írni más különben general chatre írok,ez bosszant^^[/quote]

    A chat megreformálását már én is nagyon várom. :D Az egyik posztban már megírták, hogy komoly változásokat terveznek, csak még nem volt rá idejük. Nagyon hiányzik a WoW-os chat, hiányoznak a lapfülek, a linkelhető achievmentek, az állítható betűméret, stb… Remélem 1-2 hónapon belül ezek is sorra kerülnek.

    A generalból meg szerintem nem szabadna kilépni, inkább egy külön lapfülre kéne tenniük, amit vagy elolvas a játékos, vagy nem, de most nagyon hülyén néz ki, ahogy a 7 millió játékosból 80-90 van a general chaten. Azért jó lenne legalább 4-5 ezer játékossal egy szobában lenni, ahol van értelme kérdéseket feltenni, beszélgetni a játékról, stb…

    Reply

  • avatar

    Ljerk

    |

    [reply]@Bruhihi (#21):[/reply]Patch előtt nem volt kötelező rare-t dobnia semmilyen packnak, volt hogy négy kéket dobtak. Most annyi a változtatás, hogy 5 valorral dob egy plusz tárgyat ami garantáltan rare. Nekem 180MF + 5 valorral 2-3 rare az átlag, de esett már 1 és 4 darab is.

    Viszont a patch után néhány nappal arra gyanakszom, hogy rontottak a variációkon – hihetetlen arányban van használhatatlan stat a tárgyakon, a patch után rögtön nem, de ami tegnap és ma esett azoknál ez valami elképesztő.

    Reply

  • avatar

    venoxis

    |

    [reply]@Bruhihi (#21):[/reply]Nem, 1 a garantált rare.

    Reply

  • avatar

    Bruhihi

    |

    Nekem egyre gyakrabban előfordul hogy hiába van 5 NV rajtam az elite pack nem 2 hanem csak 1 raret dob. Másnál is előfordul ez? Elvileg ugye minimum 2-t kéne tutira dobnia, delehet csak nálam bugos valami…

    Reply

  • avatar

    Negritis

    |

    [reply]@Linkin (#17):[/reply]erre van az hogy nem enterrel hanem ‘r’-rel nyitod meg a chatet és lényegében válaszolsz csupán (respond)
    amúgy van leave chat opció is :D

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    Végigolvastam a 90%-át, de kiégett a szemem a fehér betűktől a végére, legalább kicsit beszűrkíthetnétek! thx ^^
    Az építő hozzászólásokban írtak jókat a népek, ami pl nekem nem tűnt fel, hogy nincs: csapdák, meg még amiket ott írt pl az hogy a champoknak randomban minden affix lehetséges és ha kikapsz egy olyat, amit ott ő is írt, akkor para van.
    (ez nekem a Blizzard túlbuzgóságának tűnik, hogy itt minden random, itt bizony random minden) aztán ennek a nagy randomkodásnak ez lett a vége, hogy sok dologra nem is figyeltek annyira, vagy csak rámondták, hogy az szerintük nem fun és eldobták, nehogymár kicsit átdolgozzák inkább ügye.

    (aki azt meri válaszolni erre a hsz-re, hogy sírás, az elmehet a jó büdös p*csába!)

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Szerintem nem kell foglalkozni az ilyen emberekkel.

    Ennek a nagy sírásnak a 90%-a alaptalan. Elég sok bug van még mindig a játékban, ez adja a maradék 10%-ot, a többi viszont teljesen hétköznapi, standard 16 éves vérpistike internetsírás. Tévhitek, félreértések, hazugságok, téves eszmefuttatások, van itt minden, csak kb 10-ből 9 hülyeség. Ez ellen nem is kell, és nem is lehet mit tenni, az internet két fő felhasználási területe a pornó és a fórumokon való sírás / egymás köpködése, szóval tökmindegy, hogy jó-e a játék, vagy nem, ezek akkor is sírni fognak ha minden hibátlan. Ez mióta kisgyerekekkel van tele az internet, mindig is ilyen volt, és ilyen is fog maradni.

    Mindenkinek jogában áll arra fordítani a szabadidejét, amire szeretné. Ha valaki úgy dönt, hogy hülyeségeket írkál egy játékfejlesztő cég fórumára, és valótlan dolgok miatt háborodik fel, szíve joga, hogy ezt napi 23 és fél órában megtegye. Én inkább játszok, azt sokkal jobban élvezem. Van pár hiba, ami engem is nagyon zavar, de minimális erőfeszítéssel kikerülhető az összes. Ennyit csak az nem tesz meg a saját szórakozása érdekében, aki nem is akarja jobbá tenni, hanem inkább sírni akar, és örül ha van mi miatt sírnia.

    Szerintem tök jó a játék, nagyon sok zavaró hibát javított ki a patch, és teljesen jó irányba halad a fejlesztés. Mindenki tudja, hogy a játékot félkész állapotban adták ki, teljesen nyilvánvaló, hogy az elkövetkezendő egy évben sokat fog változni, szóval aki nem bírja a gyakori változást, az inkább menjen el kirándulni, és majd szólunk ha ritkulnak a patchek.

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    először nem tetszett a patch,nagyon nem ment act3 amit addig bírtam farmolni soloban,átalakítottam a cuccomat és most jól megy,barbáromra is bevásároltam 2-2,5 millából és végig vittem act2-t 2 db halállal. A másik droppal megvagyok elégedve! csak ma esett 840 és 1010 dps-es 1 kezes fegyver 1100-as crossbow,minap andariel sisak. partival is jobb menni most már csak legyen 1 jó tank mert most már igenis lehet valaki jó tank :)
    véleményem ez a dropról.
    Másik general chatről nem enged kilépni és ha valakivel wispelve beszélgetek minden enter után újra ki kell választanom h tudjak neki írni más különben general chatre írok,ez bosszant^^

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    [reply]@methanol (#10):[/reply]a dhknak talan, aki vegigmegy az egesz contenten ugy, hogy egyszer sem utik meg es csak dpsre gyur, en a kis wizardkammal eddig se stackoltam az iast, mert nem lett volna ertelme. gyorsabban elfogy az arcane power, dpsre ugyanannyi jon ki, csak a hydra sebzett volna tobbet

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [author]Bruhihi (#11):[/author][quote]Nem tudom,hogy kinek mennyire vált be. Én tolom a runokat patch óta megszerezzük az 5NV-t és ölünk mindent. SK,butcher, belial runokat nyomok, nekem 2-3 nap alatt nem esett semmi értelmes.
    Azt se értem,hogy ha infernora 60as szint kell,hogy átmenj, miért esik 58-57 sőőőt 55 ös lvl-re itemek? Esik lvl63-mas ilvl cucc szépen,de kb mind szar…. Lehet nekem nincs szerencsém mostanában,de eddig a drop kb ló..ar….Előző patchben azért letoltam 10 SK runt azért esett valami meg gold is jött,de most….
    0[/quote]

    Nekem a patch utáni első napon esett két set item. Igaz, hogy nem értek sokat, a kettő együtt ment el egy milláért, de akkor is ezek voltak az első setjeim. Tegnap egy egykezes esett ki 1k+ dps-el, sockettel. Nekem bejött a pecs, de tény, hogy ismerőseim között is vannak, akiknek még nem esett semmi értelmes. A szerencse forgandó.

    Reply

  • avatar

    methanol

    |

    [author]GameSpy (#12):[/author][quote]@methanol (#10): En mindig publicba jatszok es eleg jol haladok, az elobb oltuk meg a siege breakert.Annyi a lenyeg,hogy olyan party kell amibe 1 barbar esetleg 1 monk van es a tobbi mind range jo nagy dps-el.Par probalkozas utan mindig talalok ilyet…lehet csak makom van:P
    0[/quote]
    Monkal tolom, public bossokon mindig megörültem a barbnak, a mellet ha még van 2 dps az nagyon baba.
    Csak hát patch elött belial, azmo, meg diablo gameken voltak 100-120 playerek pubon, most meg 2-3.

    Reply

  • avatar

    ph0bia

    |

    Én örülök a patchnek, így már tényleg élvezetes act-2-3 is. Még benne van a pakliban, hogy meghalhatok, nem csak agyatlanul gyakni kell az eliteket, és így a legélvezetesebb a játék, ha bemegyek egy dungeonba nem tudom, h mi vár rám. A dropok egész jók, én tegnap meg tegnapelőtt majdnem nonstop nyomtam act-2 farmot, és esett 2 legendary, meg pár rare, amit milliókért tudtam eladni. Bár ez elég szubjektív, az is lehet, hogy most semmi értelmes nem esik 3 napig, de legalább mindig ott a remény, hogy eshet egy fullos 63-as item, és ez vesz rá arra, hogy játsszak.
    A repair costot nem értem minek akarják megint olcsóbbá tenni. Szerintem így pont jó, én is halok egyszer-kétszer némelyik pakknál, de pont így az izgalmas, hpgy nem csak corpserunolsz, és fizetsz összvisz 1000 goldot. Tudom a ranged karik sírnak, nekik most eléggé drasztikus a változás, de hozzá kell szokni. Így legalább van tétje a halálnak.
    Amit nehezményezek viszont, hogy az FPS-lag problémákat még mindig nem javították, holott a patchnote tartalmazta a jobb optimalizáltságot…Ez sajnos azt eredményezi, hogy legtöbb ember számára HC karakter indítása teljességgel kizárt, én legalábbis nem akarom egyelőre kihajítani a gépemet az ablakon. :D

    Reply

  • avatar

    GameSpy

    |

    [reply]@methanol (#10):[/reply]En mindig publicba jatszok es eleg jol haladok, az elobb oltuk meg a siege breakert.Annyi a lenyeg,hogy olyan party kell amibe 1 barbar esetleg 1 monk van es a tobbi mind range jo nagy dps-el.Par probalkozas utan mindig talalok ilyet…lehet csak makom van:P

    Reply

  • avatar

    Bruhihi

    |

    Nem tudom,hogy kinek mennyire vált be. Én tolom a runokat patch óta megszerezzük az 5NV-t és ölünk mindent. SK,butcher, belial runokat nyomok, nekem 2-3 nap alatt nem esett semmi értelmes.
    Azt se értem,hogy ha infernora 60as szint kell,hogy átmenj, miért esik 58-57 sőőőt 55 ös lvl-re itemek? Esik lvl63-mas ilvl cucc szépen,de kb mind szar…. Lehet nekem nincs szerencsém mostanában,de eddig a drop kb ló..ar….Előző patchben azért letoltam 10 SK runt azért esett valami meg gold is jött,de most….

    Reply

  • avatar

    methanol

    |

    Ias nerf kellett, persze én sem örültem hogy milliós geart elkellet adni gyorsan, habár nem áron alul, sok ember nem volt jól informált és patch előtt pár órával is vásárolgatták az ias itemeket.

    A repair cost+ inferno nerf totálisan szét cseszte a public játékot infernon. Bossokon 1-2 ember lézeng public játékon, amiből nem lesz 1 jó party. Szerettem infernón Pub partyval bossolni, még ha már megis volt 1 boss, jó volt kiütni néha néha 1 1 bosst még 1x. Mostmár 1általán nincs rá ember, hülye lesz bárki több100k repaircostot összeszedni pub tryingal

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Nem fognak ezek soha semminek sem örülni én viszont megyek a balcsira süttetni a …-at 4kor én örülök 1.0.3-al vagy anélkül is :D

    Reply

  • avatar

    Resouler

    |

    a cím: “1.0.3-nak nem örülnek a játékosok”

    Vajon miért nem?::D:DD

    enragetimer mindenen -attackspeed = 1/3 olták mindenki dps ét kb + elkurták a fegyvereket… stb.. nam1…

    Reply

  • avatar

    norbi881007

    |

    [author]Kr3Nos)Bright (#5):[/author][quote]Ezt a nephalemes dolgot én sem értem, normálon nem kell ez ok, esik rendesen cucc. Viszont night+hellen semmi nv nélkül. Magyarul kis karakternek úgy lehet cuccot találni ha 60 felettivel viszamegyek farmolni… nem mintha sok ideig kellene az a cucc de azért nme lenne rosz. Én pl eslő karakteremmel nem találtam sárgát night+hellen.
    0[/quote]

    sárgát nem találtál? akkor bizony kulle runoltatok keményen :D

    Reply

  • avatar

    Rici

    |

    hogy leferneltek az iast, az mutatja, hogy mennyire nem ertenek a sajat jatekukhoz :D

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    Ezt a nephalemes dolgot én sem értem, normálon nem kell ez ok, esik rendesen cucc. Viszont night+hellen semmi nv nélkül. Magyarul kis karakternek úgy lehet cuccot találni ha 60 felettivel viszamegyek farmolni… nem mintha sok ideig kellene az a cucc de azért nme lenne rosz. Én pl eslő karakteremmel nem találtam sárgát night+hellen.

    Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    Inferno Act I-en lazán összekaparok 30.-40.ezret, azt bizony nehéz elkölteni a javításra, a drop-rate-k növelése pedig mindenképp jó, így már megéri az 5 nep. valor megszerzését követően is további elitek után kutatni a pályán.

    Reply

  • avatar

    szasziz

    |

    Nem azert, de az elso idezetben Bashiok tenyleg kicsit szelesvasznura vette a figurat a megjegyzesevel, akarhanyszor olvasom el, en valahogy nem tudom kierezni belole a funt. A response csipos mivolta teljesen jogos.

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    Ne is a hordók farmolásáról szóljon a Diablo3..! Nem értem, hogy nem lehet egy olyan patch-nek örülni, ami értelmet ad inferno-n minden fejezetnek. Jelenleg minimális(jó gear-el kb 0) rizikóval lehet act1-en végigmenni, act2 pont annyival nehezebb, hogy az már elég izgalmas tud lenni az elite-eknél.

    A patch előtt nem volt SEMMI értelme act1/2/3-on játszani(gold farm..vicc), csakis act4-en, mert ott estek lvl63-as cuccok. A lényeg az volt, hogy minél előbb át kellett rohanni az első 3 act-on, hogy végre a legjobb cuccokra is legyen esély. Eddig nem volt értelme játszani, mostmár van. A dropok aránya nagyjából arányban van a nehézség emelésével(act1->2).

    Az eddigi agyatlan és unalmas(!) gold farm átment némi izgalomba, mert már bármilyen tárgyat találhatunk. Mióta kijött a patch, azóta sokkal jobban élvezem a játékot, nem arról szól, mikor érek már act4-re.

    Reply

  • avatar

    Carter

    |

    Kizárt dolog, hogy ezt mind elolvassam :D

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.