A megígért hotfix lista

Hamu . Hírek, Patch 537

Meg is jött a beígért hotfix lista, ami a következő realm restartnál élesedik, eredetiben elolvashatjátok a hivatalos oldalon.

Tárgyak

  • Általános
    • A tárgyak drop rate-je (Ilvl 61-63) növekedett a Hell Act III és IV-en, illetve az Inferno fokozatokon.
      •   Az új drop rateket itt láthatjátok:
        • Hell – Act III and Act IV
          •    iLvl 61: 9% -ról 13.9%-ra
          •    iLvl 62: 1.9%-ról 3.45%-ra
          •    iLvl 63: 0% (nincs változás)
        • Inferno – Act I
          •    iLvl 61: 17.7%-ról 23.9%-ra
          •    iLvl 62: 7.9%-ról 12.6%-ra
          •    iLvl 63: 2.0%-ról 4.8%-ra
        • Inferno – Act II
          •    iLvl 61: 18.6%-ról 23.3%-ra
          •    iLvl 62: 12.4%-ról 18.6%-ra
          •    iLvl 63: 4.1%-ról 9.3%-ra
        • Inferno – Act III and Act IV
          •    iLvl 61: 24.1%-ról 27.1%-ra
          •    iLvl 62: 16.1%-ról 21.7%-ra
          •    iLvl 63: 8.0%-ról 16.3%-ra
  • Hiba javítások
    • Javítva lett az a hiba, hogy néhány tárgy a kiesésük után a földön akadályozta a mozgást.

Bossok

  • A Bossok mostantól garantáltan dobni fognak legalább 1 rare itemet 4 stack-es Nephalem Valor esetében és legalább 2 rare itemet 5 stack Nephalem Valor esetében.

Hiba javítások

  • Javítva lett az a hiba, hogy néha amikor a játékos a környezettel érintkezett (láda nyitás, tekercsre kattintás…) a játék crashelt.
Forrás: battle.net

 

 

Comments (53)

  • avatar

    Animebj

    |

    [reply]@DeathLaca (#26):[/reply]A WoW-ot joggal emlegettem. A készítők elvették a lehetőséget arra, hogy 60. szintig a játékos maga oszthassa el a tulajdonságpontjait, ami színtisztán WoW, ezt kár letagadni. Ezért egyensúlyozni kéne, de természetesen nem azzal, hogy pl: Butcher 100% eséllyel dobná saját fegyverét, ezt nem is írtam, hanem azt, hogy a nevetségesen kevés statokat hagyják alacsonyabb nehézségi fokozaton, alakítsanak ki olyan rendszert, ahol ténylegesen egyre jobb és jobb felszerelésre van lehetőség szerezni egyre nehezebb és nehezebb fejezetek alatt. A farmolás ettől még megmarad, hiszen a véletlenség a Diablo egyik ismérve, de legalább számíthatunk arra, hogy használható vagy legalább eladható lesz az, ami esik.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@ (#47):[/reply]Amint letudok ülni és nem a vendégeket várom, ki sem fogok jönni Act 2-ből :D

    Reply

  • avatar

    mariak

    |

    [reply]@Hamu (#46):[/reply]Nézem is buzgón az összes kiesett cuccon az itemlevelt. :-)))

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Chob (#45):[/reply]Már él.

    Reply

  • avatar

    Chob

    |

    És ez a hotfix már megy az EU szerveren?

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Negritis (#42):[/reply]Ez rendben van, de ezzel mi a gond? A hivatalos blogon is ez az érték szerepel és sztem ott sem írták el. Egyszerűen gondolom így jön ki jobb esély lvl 62-63as itemekre vagy az egész lvl 61-63-as intervallumra. A konkrét drop formulát úgysem fogják soha közzétenni, ezért ezek szerintem inkább tájékoztató jellegűek. Persze ez csak az én véleményem. :D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Negritis (#42):[/reply]Jaja, picit furi, de ez legyen a legkisebb gondom :D

    Reply

  • avatar

    Negritis

    |

    [reply]@Hamu (#41):[/reply]gondoltam :D de szerintem látod mire gondoltunk :D
    nincs ezzel gond, úgyis random :P

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Negritis (#40):[/reply]Ctr+c + Ctrl+v volt a számadatoknál csak a “to” cseréltem ról-ra :D

    Reply

  • avatar

    Negritis

    |

    [reply]@Dyingsoul (#39):[/reply]arra gondol hogy act2-ben kisebb eséllyel esik ilvl61es item mint act1ben
    ha blizzard hiba cink, ha elírtátok megbocsátható :D

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@szalontai (#31):[/reply]Ki mit írt el, vagy mire gondolsz? Fejtsd ki bővebben, kérlek.

    Reply

  • avatar

    Saluki

    |

    [reply]@Hamu (#37):[/reply]Ok sry!

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Saluki (#37):[/reply]Menj vele a fórumra.
    Az ez utániakat törlöm.

    Reply

  • avatar

    baddeni

    |

    Kinek milyen tapasztalata van? Mi esik mostanság? Alig várom, hogy letegyem a “lantot” és farmoljak :-)

    Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    [reply]@szalontai (#31):[/reply]Az adott pályánál alacsonyabb szintű cuccok valószínűségének nyilván csökkennie kell. Add össze a 60+ szintű valószínűséget, vagy számold ki, hogy átlagosan milyen szintű cuccok esnek az adott pályán, minden bizonnyal ezek a számok rendesen emelkednek.

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Remiel (#33):[/reply]Jó hát az én emberem más kategória. war cry-al 700 allres 6600 armor 30k dps berserker rage-el. 38k life def-es passzív nincs. ölésenként kapok 5k életet az tart életben. champion pack-nál berserk+ancient+earthquake. act2-ben nincs ami ezt túlélné, ott nem is halok szinte soha. csak sajnos act3-ra ez a sebzés már kevés.

    A 63 item lvl-es cucc 30-as statokkal ismerős :)

    Reply

  • avatar

    Remiel

    |

    [reply]@fekete123 (#32):[/reply]Én már a legelején néztem, hogy mi értelme is van a 2h fegyvereknek… inferno act1 végéig 2 db 1handdel mentem, de így kényelmesebb… nem mondom, hogy nincs elite csapat ami nem szivat meg, mert ami után futni kell és ranged, fagyaszt és moltenez az nem a top favorite best friend kategória, ha még fearel is az csak kedvesebbé teszi, de mondjuk a mobok 95%-a lemegy és ez érdekel…
    Van most 10k armorom, 1000 feletti allres, 65,5k life… a dps en kéne még tolni, mert minden nélkül alapból csak 14k, viszont a két defenzív passzívot még mindig nem lehet nélkülözni, így marad egy jobb fegyver majd egyszer…

    bocs ha off volt

    Most esett épp egy 63 as chest: 35int, 64 vit, 23 poison res, hp globe +2716 life… na ilyesmik miatt mondom, hogy kissé finomítaniuk kéne a random generátoron.

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Remiel (#30):[/reply]Én kétkezessel megyek ha beledöglök is :) diablo1 kard+pajzs, diablo2 2db fegyver Mostanra csak a 2 kezes maradt. Azoknál a skilleknél van nagy előnye ahol a fegyver egy ütéses sebzése számít nem a dps pl charge, vagy az idézés. De tény hogy act3 nem megy túl fényesen. vagy inkább sehogyse :)

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    Inferno – Act I
    iLvl 61: 17.7%-ról 23.9%-ra
    Inferno – Act II
    iLvl 61: 18.6%-ról 23.3%-ra
    Inferno – Act III-IV
    iLvl 61: 24.1%-ról 27.1%-ra

    vagy elírták, vagy ennyire figyelnek oda..

    Reply

  • avatar

    Remiel

    |

    [reply]@Kr3Nos)Bright (#29):[/reply]Infernon nem igazán életképes a barbár, csak 1h+pajzs kombóval. Kivéve azok, akik public game – ben a többiek háta mögött futkosnak és néha eltolnak egy shoutot, de ahhoz meg elég egy seprű is, tök mindegy mi van náluk. A kétkezes fegyverek sebzése sokkal nagyobb kéne legyen, hogy egyáltalán meggondoljam – nem beszélve a statokról – mert elveszítek egy valag armort, allrest, hp-t és ki tudja még mit.

    Én nem szeretném, ha minden 63 as item a top lenne, de szerintem kurva nagy lustaság a Blizz részéről ez a random generátor és eléggé ráférne egy finomítás. Remélem a legendary-kat rendbehozzák, mert egy chest amin van 10 mf, kis gold +, 38 hit a monterekre és 30 allres az ne legyen már legendary még akkor sem ha “csak” lvl 59. Annak az esélye pedig, hogy esik ami kéne, na az nagyon közel van a nullához, de végül is ott az ah csak el vannak szállva az árak ami pl a fegyvereket illeti. Mert ugye pl egy 950+ 1h, life steal, magas life on hit és ha lehet legyen lukas (ez az elmélet, bár láttam már ilyet) na annak az esélye, hogy valami hasonló esik pont nekem, vagy havernak nem sok és meg is venném, csak nem 180 milláért, mert annyit normális módon nemigen lehet összeszedni, max ha valaki csal(t), vagy 26 órát farmol, ah-zik vagy a a franc tudja mit művel. Én úgy 40-50 milliót szedtem össze mindebből mióta megjelent, de el is költöttem apránként.

    Az a baj, hogy én is nagyon vártam a megjelenést, de ha nem találnak ki vmit, ez a game teljesen halott lesz fél éven belül.

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@Remiel (#27):[/reply]Nem tudom barbárnál milyen, de amúgy jók a kétkezesek, persze ez kasztfüggő lehet, barbom egyelőre nincs kihúzva még u.h. nemtudom

    Reply

  • avatar

    Lethaly

    |

    Én azt szeretném hogy 5NV-al a fehér mobok fixen dobjanak rare-t és már hellen essen 63as, és ha 63as esik az midnig jó cucc legyen, föleg ha fegyver, az mindig minimum 1300dps-es legyen amit aztan el tudok adni rmahban 250 eruróért és igy soha ne kelljen többet dolgoznom! ámen

    Reply

  • avatar

    Remiel

    |

    Szerintem sem a droprate az amin kellene keseregni, hanem az, hogy a random statok miatt mekkora fos dolgok esnek. Én barbárral act3 farmolom Azmoig, semmi gondom ezzel lehet haladni, csak nagyon kell a cucc.
    De pl tegnap esett 3 arch axe ami ugye lvl63 és mind 350 alatti maradt. Ok nem kaptam sebzés bonusz, így jártam. De hogy lvl 63 itemeken ilyenek legyenek, hogy 32 str és 23 vit az már egy kicsit vicces.
    Inkább olyanokkal törődnének, hogy a ˇlegendary” itemek statjai ne száldossanak a béka segge és a felhők között. Egyébként is annyira legendásak ezek mint anyám tyúkszeme, talán ha amulet meg ring ami ér valamit.
    A kétkezes fehyverek meg azt sem tudom minek vannak a játékban (már ami a barbárokat illeti) mert 0 értelmük van eddig egy fickót láttam ilyennel, kb 12 másodpercenként halt meg mellettem…

    Reply

  • avatar

    DeathLaca

    |

    [author]Animebj (#23):[/author][quote]Jól van, emeljék a drop rate-et, de ahogy előttem sokak megjegyezték, ez nem változtat azon a tényen, hogy az egyszintű tárgyak között óriási különbségek vannak; Teljesen ugyanaz a tárgy adhat két számjegyű értékben pl: egy tulajdonságra, megint másik már három számjegyben, a véletlenség pedig gyakran egészen elképesztő “hulladék rare”-kkal “ajándékoz meg”, amiket AH-zni is szégyen, hiszen úgy se fogja a kutyát se érdekelni. (A másik két minőségű tárgy értéke pedig amúgy se változott, szintén hulladékok).
    Jó lenne, ha a nehézségi fokozat és a fejezet mellé rendelnének stabil értékrendszert, amely ugyan leegyszerűsíti a játékot, de biztosítaná, hogy ne legyen hiábavaló a farmolás valamint hogy a játékos olyan felszerelés esélyéhez jusson, amivel a következő fejezetben sikeresen harcolhat.
    Ezt a WoW-ban megcsinálták, hiába éred el az aktuális tartalom maximális szintjét, ha az egyre magasabb tárgyszintek biztosítsák, hogy igenis legyen különbség két tárgy között. (Pl: A játékosok által készített (jelenlegi legmagasabb) 85. szintű tárgy soha nem lesz értékesebb, mint a kiegészítő legeslegutolsó raidjének jutalmai).
    0[/quote]

    Istenem hogy te mekkora egy idióta vagy. A wow a wow marad. Ha játszottál volna az előző Diablo részekkel akkor tudhatnád, hogy sosem volt benne semmi sem fix,és ettől teszi élvezetessé a játékot. Gondolkozz egy kicsit. Ha elmész mondjuk a kovács feleségét farmolni ACT I – be és fixen dobna mondjuk egy fegyvert,akkor mindenki azzal mászkálna vagy azért farmolná mert tudja, hogy azt fixen dobja. Így is a farmexploitokat keresik az emberek,főleg még ha tudnák, hogy valami fixen esik. A wowot pedig ne említsd ezzel egy lapon mert az másik játék.

    Reply

  • avatar

    Negritis

    |

    a pvp-t is meg lehet oldani kb gond nélkül szvsz , nyílván lesz kis buktatója de minden győzelem után kapsz mondjuk 10 pontot, vereségért meg 5öt levonnak és a pont sávok között tudsz majd játszani
    ergo ha sokat nyersz és táp vagy pro vagy akkor magad féléket kapsz
    ha kezdő/béna akkor kezdő/bénákat

    nyílván lesz 1-2 ember aki táp gearben se megy fel a topra és élvezkedik, de nem sok szerintem

    Reply

  • avatar

    Negritis

    |

    [reply]@Nathando (#22):[/reply]egy ilvl63 2 kezes fegyó kezdjen 500 dmgvel mondjuk

    ha kap sebzés bónuszt felmehet 1400ig is akár
    ha nem akkor marad 500

    az alapját határozza meg az h ilvl63, és azt mekkora bónusz férhet rá
    pl múltkor esett 2 kezes fejsze , barbra : 200 int, 200 dex , 580 dmg kuka nyílván

    viszont valamelyik nap esett 2 kezes fejsze 1250 dmg, 150 str, 150 vita meg max fury tán mindjárt jobb
    mind2 ilvl 63 és nekem ez így tetszik is, több nagyobb cucc esik ezzel kb csak a craftolást segítik mer a minőség a random miatt nem fog változni ergo a tárgyak értéke csak kicsit csökken, a craft mat ára viszont jobban fog zuhanni szvsz

    Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    Jól van, emeljék a drop rate-et, de ahogy előttem sokak megjegyezték, ez nem változtat azon a tényen, hogy az egyszintű tárgyak között óriási különbségek vannak; Teljesen ugyanaz a tárgy adhat két számjegyű értékben pl: egy tulajdonságra, megint másik már három számjegyben, a véletlenség pedig gyakran egészen elképesztő “hulladék rare”-kkal “ajándékoz meg”, amiket AH-zni is szégyen, hiszen úgy se fogja a kutyát se érdekelni. (A másik két minőségű tárgy értéke pedig amúgy se változott, szintén hulladékok).

    Jó lenne, ha a nehézségi fokozat és a fejezet mellé rendelnének stabil értékrendszert, amely ugyan leegyszerűsíti a játékot, de biztosítaná, hogy ne legyen hiábavaló a farmolás valamint hogy a játékos olyan felszerelés esélyéhez jusson, amivel a következő fejezetben sikeresen harcolhat.

    Ezt a WoW-ban megcsinálták, hiába éred el az aktuális tartalom maximális szintjét, ha az egyre magasabb tárgyszintek biztosítsák, hogy igenis legyen különbség két tárgy között. (Pl: A játékosok által készített (jelenlegi legmagasabb) 85. szintű tárgy soha nem lesz értékesebb, mint a kiegészítő legeslegutolsó raidjének jutalmai).

    Reply

  • avatar

    Nathando

    |

    Van egy óriási problémám ezzel az egész drop system-el. Mégpedig az, hogy ilvl 63 és ilvl 63 között is hatalmas különbség van… Rengeteg 63-as droppom volt már inferno-n és 95%-uk semmit sem ért. Talán inkább azt kéne orvosolni, hogy csak olyan itemek kapjanak ilvl 63-as besorolást, amik tényleg megérdemlik.

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@rszollosi92 (#20):[/reply]és ezt a ladder restet te hogy képzelted el?

    Reply

  • avatar

    rszollosi92

    |

    [reply]@piromaca (#15):[/reply]Tudod az addig oké hogy ne essen lvl 56 meg 59 alatti item de azt hogy akarod megoldani hogy ez úgy történjen hogy a többi drop százalékosan ne emelkedjen???
    Úgy hogy 59 meg 60 as item esik 70% ban a többi meg osztozzon a maradékon???
    Az egész droprendszer gyengéje ez az erőltetett és túlzott randomitás…
    Ahogy előttem szóló is említette itt már nem xy item perfect változatát kergetik az emberek… és ez a baj…
    Amúgy mellesleg a ladder reset sztem jót tenne a játéknak… ill valami endgame tartalmat is tehetnének bele mint pl az über tristram volt a 2-ben…

    Reply

  • avatar

    mariak

    |

    [reply]@Hessien (#12):[/reply]Hagyjuk már ezt a baromságot, a Blizzard profitot akar ez igaz, de HOSSZÚTÁVON.. Ehhez sok játékos kell, ha sok játékos van, akkor olyan a játék, amilyennek lennie kell.. Tényleg azt hiszed, hogy rövidtávon némi pénzért feláldozna egy ilyen kaliberű játékot, a cég hírnevéről nem is beszélve?

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@HentElek (#17):[/reply]Holnap reggel CEST szerint 5 és 7 között.

    Reply

  • avatar

    HentElek

    |

    Most akkor mikor jon magyar ido szerint ez a valtoztatas?
    Koszi a valaszokat elore is.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]piromaca (#15):[/author][quote]Én pl már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit alkotnak pvp ügyben. Hogy tudják kezelni az ekkora eltéréseket?[/quote]

    Sehogy. :D
    Előre szóltak, hogy nem lesz balance-olva, és nem csinálnak belőle sportot.

    Aki jó cuccokban pvp-zik, az szét fog alázni mindenkit, aki nem, az meg pici porcelánnyuszi lesz a páncélozott harci rinocéroszok között. Mondjuk valamilyen szinten meg is tudom ezt érteni, csak akkor csinálják is meg ügyesen, hogy azonos súlycsoportú karaktereket sorsoljon össze a játék. De ez meg nem lesz könnyű, mert a WoW-ban legalább volt egy relatíve megbízható gearscore, itt viszont nincs, mert egy jó 61-es kék cucc simán jobb lehet egy gyenge 63-as sárgánál. Nincs igazán mibe kapaszkodniuk, de majd meglátjuk mit tudnak kihozni belőle.

    Reply

  • avatar

    piromaca

    |

    Én még csak ActI-ben járok, igaz ott nincs semmi kihívás. biszont actII a jelenlegi javítási költségek melett nem éri meg. Illetve lasabb is a haladás – vagyis lehet, hogy összesen kevesebb jo drop jön.
    Ennek ellenére nekem nem tetszik, hogy növelik a 61-63 szintű cuccok dropját. Szerintem csupán annyit kellene tenni, hogy infernon ne jönnön 56 ilvl alatt soha egy targy sem. A legtöbb legyen 59-60 szintű. ActI után meg 59 is lehetne a minimum.

    Én szeretem ha sok cucc esik, de most talán kicsit tulzás, ami van. Van, hogy egy bossbol jön 2-3 sárga meg 7-8 kék. Ennek semmi értelme. Azt sem értem, hogy 5ős valor mellett miért nem elég egy garantált sárga cucc. Az meg szerintem nem jó, hogy gyakorlatileg csak elit pakkokból lehet rare cuccot kiütni. a földön lehevő tárgyakat meg ládákat már szinte nem is éri meg kinyitni.

    Legendás tárgyakkal is kellene valamit kezdeni: egyrészt szarok, másrészt gyakorlatileg lehetetlen találni ilyet. D2-ben legalább volt valami cél: egy egy boss farmolásnál volt esély arra, hogy jöjjön valami jó tárgy. Most ilyen nincs. akármiből eshetnek, igaz csak nagyon-nagyon ritkán. ráadásul ha véletlen kiesik egy, akkor jó eséllyel annyit tudsz vele kezdeni, hogy boltban eladod, mert kb. ennyit érnek. Igazán jó cucc csak a rare tud lenni – de ez nem tud igazi célt adni a farmolásnak. Az “essen egy tökéletes rare” vagy “essen minél több gold” szerintem közel sem annyira motiváló, mint az “essen xy legendás tárgy”. Szóval nekem D2 sokkal motiválóbb volt, mint D3.

    A fegyverek meg csúnyán el lettek cseszve. Láttam már 200 alatti es 1400 körüli dps-ű egykezes fegyvert (csak 60 szinten hordhatóak közül). Jók a random statok a cuccokon, de szerintem azoknak nem kellene a sebzés döntő részét adniuk. Simán lehetett volna, hogy pl minden 60as fegyver átlagsebzése kb. 500, és erre jön még max 500 sebzésnövelés. Így is jelentős különbségek lennének, de nem szinte balanszolhatatlanul nagyok. Én pl már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit alkotnak pvp ügyben. Hogy tudják kezelni az ekkora eltéréseket?

    Végül: miért esik nagyobb eséllyel ilvl61 cucc ActI-ben, mint ActII-ben? Azt azért nem lehet mondani, hogy 61-es tárgyek már alalpból szarok vagy ha igen, akkor actIII-IV-ben miért megint nagyobb a drop?

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Bruhihi (#11):[/reply]Pedig nem rosz hogy növelik a drop-ot. A “hardcore” játékos menjen HC-ba a sima kocka (Én) pedig hagy tudjon haladni. Barbárom van, nem akrok más karit kezdeni amíg ez nem elég jó, de egy act farmolása eléggé unalmas tud lenni. Már azzal is hogy act2-őt butították és így át tudtam menni, azzal is rengeteg embernek kedveztek. Lehet hogy a 10% “hardcore”-nak nem, da a másik 90%-nak igen.

    Előbb utóbb meg úgyis oda jut az egész hogy tele lesz az AH jobbnál jobb cuccokkal. Ez elkerülhetetlen, így hogy nincs ladder.

    Reply

  • avatar

    Noname

    |

    [reply]@Bruhihi (#11):[/reply]A solo játékot a Blizzard pénzkeresési forrásnak találta ki, nekik is haszon és az RMAH miatt a játékosokak is, ha pénzed van bármit megvehetsz alapon, pl a legjobb tárgyal 99.9%-k, hogy az nem fog szaladgálni aki valódi pénzt vagy 50-100+millió goldot nem fektet bele, hogy majd megvegye.
    Az inferno nehéz, csak nem SC-ben hanem HC-ben, nézd meg azt mennyien játszották eddig ki.:)
    Visszatérve a témához, farmoltam már párszor 70-100x pl butchert(általában mindig 4-en) 305mf 5valor-al és nem egyszer esett már level 52-es item ami nem baj, de az, hogy ennyiszer 52-55-ös ?!
    Kiváncs leszek mit javit ez a hotfix, de sok remény nincs rá, hogy ebben is változás lesz, mert alapban ott van a baj, hogy a public game ameddig nem vagy 60-as, szintekhez van kötve, viszont a drop limit az valahol 50-es lehet, és olyan érzés egy butcher farm mint ha normálba mennél level 60-al.
    Több a drop az tény néha dob 15tárgyat is 3-7sárga 6-10kék, de mit ér vele az ember ha nincs benne 60feletti item…
    Ez arra hasonlit, mint pl a legendary-k 90%-a , hogy használhatatlan.
    De hát várjuk a csodát hátha, és hátha nem lesz napi szinten patch,hotfix, mert már nem vicces hanem szánalmas lassan, ennyi erővel eltolhatták volna a kiadást is, ha ennyire félkész a játék.:) /ez nem sirás, csak más játékot igy még nem láttam kiadni./

    Reply

  • avatar

    Hessien

    |

    [reply]@Bruhihi (#11):[/reply]De tudja.. Profitot. és hidd el látja hogy nem sok pénz csordogál be az rmah-ból mert kevés a jó cucc ami esik és amit beraknak a játékosok, és ugye a sikeres tranzakcióból kap %ot.. Pénzről szól az egész nem pedig a vérpistihun kielégítéséről. Ja és ami lemaradt :) Nem fogja tudni szétfarmolni senki mert túlságosan is random a játék,de valahol jó is így :)

    Reply

  • avatar

    Bruhihi

    |

    Szerintem ez túlzás és felesleges. Inferno tele lesz buta emberekkel és szét fogja farmolni mindenki. Most is tök egyszerű….ah is tele van jobbnál jobb itemekkel….
    Inferno diablo kill-t árulnak ….ennyi volt inferno brutál hiper nehéz fokozatának ami csak a hardcore gamereknek van és stb stb stb….
    Blizzard se tudja,hogy mit is akar….

    Reply

  • avatar

    D3Egon

    |

    Meglátjuk ezek az drop-emelések tükrözik-e majd érdemben a drop-okat. A játék legnagyobb hiányossága/baja a drop- rendszer sztem. Hihetetlen, h ~300 óra van a barbáromba belefektetve, kb. lóf*** eredményt hozott eddig, sajna 1 ideje már cserélnem kellett mf-es cuccait ( amíg meg jóideig abban volt, bőven viszonylag rajta, akkor sem termett nagyon babér, ami igen frusztráló), h tudjak haladni vele, de így meg ugye mf csökkent elég sokat, és alig vagyok 5-ös valor 75%-a felett vmivel. Ok h vmit vmiért, de néha mi a fa**ért nem esik vmi használ6ó, tudom, h ezzel sokan vagyunk így, csak ez szegi kedvét sokaknak és rossz vége lesz sztem így. ( a farmolás ezért unalmas&undorító főleg) Az a filozófiájuk meg, ( több másik közt!) hogy Hell act4-től ( de úgy alapban ahogy haladsz, jön az 1re jobb loot, oké farmolni kell érte tiszta sor, ha ez igaz is lenne, DE NEM AZ.) farmol az ember Inferno act1-hez és így tovább, jó mese volt. Szóbeszédnek elment azt csá, csesszék meg a játékosok, Mi a rák értelme van ennek így, Act1 inferno hamar unalmas lett, rengeteget farmoltam és semmi változás sem történt, ah-ból öltözöm 99%-ban mint legtöbbünk sztem. 1.0.3-nak köszönhetően, h melee is viable, amit köszönök szépen, legalább tudtam haladni, és kitoltam act2-t is, per pill act3ban vok asszem 4. v 5. küldi jön eddig tudtam solozni végülis, de jó lenne 1 min. 800dps-s (inkább mégtöbb nyilván) normális statos 1H fecó ( Mace-eket meg axe-okat csipázom ) de hullani nem hullik, ah-ban meg 1 ideje nincs értelmes v igen drága ( meg szépen átvitták őket RMAH-ba gondolom), gold meg nem esik annyi h bírjam ( ah-zom is de v veszik cumót v nem, és beárazom korrektül,de ez van 1előre) , v a másik, h dps-e jó a rare-nek de statok szarok, de persze ára az egekben ilyenkor is 99%-ban, kék-et nem veszek mert nekem a dps az nem minden sajnos. Ez a véleményem a játékkal kapcsolatban, meglátjuk ez a hotfix mit eredményez majd. Amúgy meg sok patch kell még ide, hogy azzá váljon a játék amiként ALAPBÓL LENNIE KELLETT VOLNA. Ennyi voltam, sziasztok mindenki, JOBB loot-ot kívánok mindenkinek mostantól.

    Reply

  • avatar

    Shael

    |

    @előző két komment Jah, nem is azért írtam. :) Én örülök neki, csak kapásból mindenki a rare-ket hozza példának. :)

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    [reply]@Shael (#6):[/reply]hogy írhatnának arra gyakoriságot? mf-edtől függ+stackedtől meg szerencse ezekután de ötös stack után 1-2-3-4 sárgák esnek szóval…így meg dupla akkora az esély,h találsz normális sárgát

    Reply

  • avatar

    Narvenar

    |

    [reply]@Shael (#6):[/reply]Miért kéne azt írni a blizzardnak? Nem csak rare itemek vannak 60+ felett, egyszóval ebbe beletartozik minden item.

    Reply

  • avatar

    Shael

    |

    Ebben a drop rate-esben az a szép, hogy Blizzard sehol sem írja hogy a rare-k esnek ilyen gyakorisággal, azt meg pláne nem, hogy a jó rare-k…

    Reply

  • avatar

    Tatyla

    |

    öööö ma farmoltam inf act-2-öt előröl olyan maghda után két pályrészel és nem győztem nekifutásból eladni a level 51-55-ös rare itemeket ja használható vagy ah képes tárgy nem esett semmi na holnap is megyek egy ilyet ha akkor se látok jelentős változást akkor altozgatok meg játszok mással…

    Reply

  • avatar

    Narvenar

    |

    [reply]@rubicoin (#1):[/reply]Nem véletlenül emelték a szintet. Elég sokat farmoltam Act3-at és hát elég szánalmas volt a 60+os cuccok drop rate-je, 10-ből kb. 1-2 volt ami 60+os volt. (persze rare-ekről van szó)

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    Ez tényleg durva gyakorlatilag több mint 2x az esély 63-as cuccra. Amennyiben hamar jönne egy pvp akkor ez még nagy baj se lenne.

    Reply

  • avatar

    TheHungarian

    |

    Szerintem úgy kéne, hogy a Normal Act 1-ben a Witched Mother 100%-ban dobjon ilvl63-as rareket, 5-öt fixen, de 5-ös NV-vel meg minimum 10-et.

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    nekem fura hogy ilyen mértékben emeltek mindent, mi lesz az árakkal így? ha túl olcsók lesznek az igazán erős tárgyak, akkor ez ah miatt olyan mintha az inferno-t en bloc könnyítenék. eddig azt hittem hogy beletelik majd pár hónapba míg túljutok diablón, de úgy tűnik megy az majd hamarabb is.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.