Magic Find gear váltása körüli eszmefuttatások

Hamu . Hírek 767

A megjelenés óta, egyre gyakoribbá vált az a módszer, hogy az elit csoportok halála elötti pilanatban a játékos lecserélte a felszerelését a legtöbb Magic Findot adó tárgyakra, hogy így növelje a kieső loot mennyiségét. Azzal nincs probléma, hogy a játékosok MF-el rendelkező tárgyakat hordanak, amíg nem szakítja meg ez a játékot. Nagyon sok játékos nem élvezi, hogy ezt kell csinálnia, de az ezzel járó haszon nagyobb a kellemetlenséggel. A fejlesztők szeretnének erre egy megoldást találni, hogy a kecske is jól lakjon és a káposzta is megmaradjon. Felvázoltak 5 lehetséges módszert ezek előnyeivel és hátrányaival.

1. lehetőség : Magic Find Cap beállítás

Valahol körülbelül 100% és 200% között lenne maximalizálva a Magic Find érték, a Nephalem Valort is beleértve. Így 5 stack nephalem valorral 75%-ot elérne a játékos és csak 25% és 125% közötti értéket kellene magára raknia a cap eléréséhez.
Előny:
Ezzel egy amolyan gear központúságot hoznának létre, amiben a cél megtalálni egy olyan összeállítást, ami tartalmazza az MF cap értéket és haladni is lehet vele, ezt egyes játékosok élveznék. Ez megoldás lehetne az mf gear váltására azoknak akik több mf értékkel rendelkeznek mint a maximális érték.
Hátrány:
Ez nem szüntetné meg a gear cserét és azok a játékosok akik még nem rendelkeznek a megfelelő gearrel, szükségesnek fogják érezni az eddig is használt gear cserélő módszer használatát.

2. Lehetőség: Lassú Magic Find beállás

Amikor Geart cserélsz és beraksz egy Magic Findot tartamazó tárgyat, nem kapod meg azonnal az értékét, hanem lassan fog beállni például másodpercenként 1%-al, a karakterlapon szépen látnád, hogy 8%…9%…10%… és így tovább az MF értéked növekedését amíg el nem éri a tárgyon található maximális értéket.
Előny:
Jól látható lenne a karakterlapon, továbbá lehetővé teszi, ha találsz egy jobb tágyat, hogy rossz érzés nélkül lecserélhesd.
Hátrány:
Hogy miért ne? Ez sem oldalán meg a problémát, ha egy játékos úgy érzi hogy neki szüksége van némi extra MF-re akkor most nem az utolsó 3 másodpercben cseréli le egy-egy tárgyát, hanem az utolsó 20 másodpercben.

3.  Lehetőség: Használja az utolsó 5 percben az MF értéked átlagát számításkor.

Nagyon egyszerűen kiszámolható, ha a rendszer például minden fél percben megvizsgálja az éppen aktuális MF értékedet és létrehoz egy 5 perces mozgó skálát, ami az itt mért eredmények átlagából tevődik össze.
Előny: 
Hasonló a második megoldáshoz, de nehezebb lenne a játékba ültetni, emellett ennél is büntetlenül lehetne cserélni a tárgyakat, ha jobbat találsz.
Hátrány:
Problémás lenne a kommunikációja és a kijelzése egy mozgó skálának. Emellet nagyon nehéz lenne pontosan megállapítani az aktuális MF értéket egy ilyen rejtett módosító használatával, ami megkeserítené a játékot.

4. Lehetőség: Az Mf értéked 0-ázása gear váltás után 3 percre.

Amikor tárgyat cserélsz az Mf értéked 3 percre 0 lenne.
Előny:
Abszolút megoldást jelentene az MF gear cserélő problémára, mindamellett ha találsz egy jobb felszerelést, ez a 3 perc elég rövid idő a büntetés elviselésére, majd miután letelt ismét teljes MF értékkel tudnál haladni.
Hátrány:
A játékosok akik nem ismerik a rendszert a karakterlapjukon 0 MF-et fognak látni és nem fogják érteni miért. Ez megoldható lenne, ha a MF érték szürke lenne és egy számláló jelezné az időtartalmat, mire ismét aktívvá válik.

5. Lehetőség: Gear váltás befolyásolja a Nephalem Valort

Ez is egy megoldás lehetne a problémára, hogy amikor geart váltasz akkor is leessen a Nephalem Valor értéked.
Előny: 
Szintén megoldást jelentene a gear váltásra mint az előző megoldás, emellett a döntés még mindig megmaradna a játékosok kezében.
Hátrány:
Néhány játékos el fogja veszíteni az MF értékét véletlenül is. Ez megoldható lenne egy felugró ablakkal a gear cserélés elött, de ez megölné a játékmenetet.  Ez szintén megtörné a Co-op játék szinkronizáltságát, ha egy játékos lecseréli egy tárgyát és elveszít 1-2 stacket a boss előtt kérni fogja, hogy még 1-2 elitet öljenek meg, amit más játékos lehet hogy nem fog akarni. Ez nem kívánt feszültséget generálhat a játékosok között. Végezetül ez a két rendszer szorosan összekapcsolódna és általában a szorosan összekapcsolt rendszerek nem működőképessek hosszútávon mint a laza rendszerek sem. Más szavbakkal a késöbbi Nephalem Valor és Magic Find változások az összekapcsoltság miatt sokkal nehezebben valósíthatóak meg, mivel mindkét rendszer változna.

Mindezek mellet a fejlesztők szeretnék, ha a blogbejegyzésben elmondanátok ti a véleményeteket, hogy szerintetek melyik rendszer miért lenne jó, és miért nem ezért létrehoztak egy külön ennek szentelt fórum részt a hivatalos oldalon, ahol szeretnék hallani a ti véleményeteket, és ötleteiteket ezzel kapcsolatban.

Ezen kívül mi is kíváncsiak vagyunk, hogy szerintetek az 5 lehetséges megoldásból melyik lenne a legjobb.

Melyik megoldást látnátok a legszívesebben?

  • Maximális MF érték beállítása. (54%, 84 szavazat)
  • Lassan növekvő MF érték. (6%, 9 szavazat)
  • Átlagolt Mf érték használata. (3%, 5 szavazat)
  • Csere után 3 percig, az MF nullázása. (24%, 37 szavazat)
  • A csere után módosul a Nephalem Valor száma. (13%, 22 szavazat)

  • Összes szavazó: 157

    Szavazás

    Loading ... Loading ...

    Forrás: battle.net

     

    Comments (144)

    • avatar

      lsnuker

      |

      [reply]@Sotyka/Sóti (#49):[/reply]Nem vagy vele egyedül, na jó en már vettem AH-ból :)

      Reply

    • avatar

      Sotyka/Sóti

      |

      [reply]@pepito727 (#42):[/reply]160 óra után még csak videóban láttam legendaryt…

      Reply

    • avatar

      Sotyka/Sóti

      |

      A 4es és 5-ös szerintem sokkal roszabb lenne a mosntaninál is.
      A 4-essel az a problémám, hogy így nem tudsz geart checkelni, ha pl otthon próbálgatod hogy meik a jobb, akk emiatt enmtudnád, de ez még a ksiebb probléma, az 5-ös szerintem nagyonis rosz ötlet, sőt az eddigi legroszabb. Gondljátok el, találtok egy jókis cuccot amikor 4-es buff van rajtatok, választhattok, vaghy nem hordod amég kinem viszed az aktot, vagy passzolsz egy rakat buffot. Szerintem az 5-s egy borzalmas ötlet. Én a 3-asra szavazok, mert annak a hátránya egyedül az hogy bonyolultabb a kijelzés, vagy a megértés, és a problémát is megoldaná. remélem nem az 5-ös lesz, akkor mégjobban elvenné a kedvemet… (az első 2 meg szimplán nem megoldás)

      Reply

    • avatar

      Animebj

      |

      Az MF-nek maradnia kell, a Diablo II egyik fontos része volt az az egyensúly, amire a készítők rákényszerítették a játékosokat. Nekem a legfrissebb “nagy patch” utáni első Butcher-runot követően esett már egy olyan gyűrű, amit használhattam, és a mostani loot is sokkal eredményesebb, hamar meglehet vele tölteni a ládát potenciális árukkal. Amit viszont még mindig hiányolok, az az értékarány; Nem értem, miért van az, hogy 50. szintű sőt az alatti tárgyakkal szúrják ki az ember szemét, mikor jól tudják, hogy senki se fogja azokat megvásárolni, Infernon használni meg pláne nem. Bele se merek gondolni, hogy meddig fogom én még az Act I-et nyúzni, mire a 23.ezres DPS-em mellé hellyel-közzel még egyedül is teljesíteni fogom az azt követő fejezetet (hogy aztán beálljak az Act III-om megragadtak igen népes táborában…?).

      Reply

    • avatar

      badlof2k

      |

      Ezeket az öteleket kitalálta ki…?

      Reply

    • avatar

      pepito727

      |

      Amugy ha normális “infernonak megfelelö” statos itemet szeretnék venni ami még mf et is ad kb 50milla gold elég lenne -.- de jelenleg inferno act 3ba megölök 1 elit packot kb 4 szer halok esik 1 epic fos item és 30k javitás -.- megéri
      120 ora játék alatt 1 olyan itemet találtam mit eleheetett adni 1 milla goldért -.-

      Reply

    • avatar

      Kriszking20

      |

      De félreértés ne essék én is egyet értek az előttem szólókhoz hogy szar a drop és szart se ér a magic find … totálisan igazatok van, velem is ez van de ha már erről van szó akkor a 4. megoldás a lehető legjobb. Amúgy is a Blizzard fog dönteni. xDD Sry a duplaposzt miatt.

      Reply

    • avatar

      Kriszking20

      |

      [reply]@R3LaX (#27):[/reply]Én teljes mértékben egyet értek veled, de a 4. meglátásoddal nem igen.
      Hogy érted azt hogy ki megy sörért? … ???? :D Ez eléggé hülyeség mivel ha ott hagyod a karakteredet eléggé evidens hogy meghal. (tudom hogy nem pont erre céloztál de ez hülyeség) Én ezt inkább úgy demonstrálnám hogy futni kéne mint az állat és cselezgetni 3 percig vagy Town Portalt használni, aztán vissza, ami nem igen lehetséges, mivel ha belédvág egyet megszakad. És ezt csak soloba lehetne mivel megölik a társaid coop. módban. Szerintem erre a 4. lehetőségre nincs nagyon kiút ezért is szavaztam rá. Valljuk be ez nagyon jó módszer. Totálisan megszűnteti az olyan gyökereket akik csak azért vettek kurva nagy mf geart hogy amikor a halálán van a mob lecserélje és voálá … De teljesen egyet értek a 6. opcióddal xDDDD

      Reply

    • avatar

      pepito727

      |

      110 óra playtime után esett az elsö legendary 60 as item ! és az is olyan szar hogy 50k ért osztogattyák ahba -.- a loot tényleg nayon gáz még 280 magicfindal is -.-

      Reply

    • avatar

      MephistoiX

      |

      Ez csak tökölés a semmivel, amikor alapvető bugoktól hemzseg a játék. A legfontosabb az lenne, hogy ezeket kijavítsák..nincs AH, a játék akad(atomerőműveken is), némelyik szörny úgy talál el miközben igyekszem kikerülni, hogy köze nincs hozzám. A waller-es dögök sokszor teljesen agyatlanul teszik le a falakat, nem lehet semerre menni és mintha még direkt vonzaná is a lövedékeket, hogy még véletlenül se lehessen mellette ellőni. Ilyenkor egy waller + mortar kombó öli meg a játékélményt, nem pedig az, ha normálisan nyomon lehetne követni mindent a hud-ban..örülnék, ha eldönthetném, hogy mit akarok részletesen látni és mit nem. Ennyi év fejlesztés után a Diablo 3 az első két fejezet remek pályáitól és a karakterek képességeitől eltekintve semmit sem képes felmutatni. Ennél többet láthattunk már más játékokban is..néhány helyen csak nézek magam elé, hogy “ez most tényleg a Diablo 3, amire 4 évet vártam..?” Jöjjenek már a kiegek meg még vagy 200 patch és “talán” eléri azt a szintet és atmoszférát a játék, hogy még sokáig megunhatatlan legyen..de ez így eléggé összecsapott. Ahogy haladunk a játék vége felé, egyre jobban érződik. Unalmas, dedós, gagyi bejátszások követik egymás, borzalmas hangokkal(főleg Diablo hangja botrányos). ha egy 13 éves gyereknek mutatom meg az ilyen játék közbeni bejátszásokat, még neki is elveszi a kedvét a játéktól, mert látja, mennyire gagyi az egész..(pl pont Diablo-nál is, ez a része a játéknak óriási csalódás)Arról nem is beszélve, hogy nem gyakran lehet látni public-ban olyan játékost, aki élvezi az elite-ekkel való kínlódást. Valami gyötrelem tud lenni és mindenkinek elege van belőle. Hol van itt a JÁTÉKÉLMÉNY? 800-as resist és 30k élet(WD-vel) arra elég, hogy ne fél mp alatt halljak meg, hanem akár még 1mp-ig is húzzam ha éppen pislogok egyet act3-ban miközben éppen lőnek. Ezért megérte ennyit kínlódni a cuccokért, a mikrózás nem segít sokat ezen, szinte mindig én bírom a legtovább a csapatból, mégis kezd elegem lenni belőle. Ez nem kihívás, ez egy pay to win játék. Az inferno-t nem a játékosoknak, hanem robotoknak találták ki, mert nem úgy nehéz, hogy élvezni is lehessen benne a kihívást.

      Mindig is utáltam/haszontalannak tartottam az acsikat minden játékban. Most életemben ELŐSZÖR(!) szerettem volna egyet a denevéres sigil miatt a wd-mnek, amihez a “beastmaster of Tristram” acsit kel megszerezni. Minden ki van pipálva benne, mégsem kapom meg, erről a bugos vacakról ennyit. Nem én vagyok az egyedüli, akinek nem adja be. Ezután csak még jobban utálom az acsikat. A D1-2-ben sem voltak, ott nem ilyen baromságok vitték el a játékot, hogy ne lehessen megunni. Elég gáz, hogy még ezt sem voltak képesek normálisan megírni ennyi év alatt. A Torchlight 2 egyszerű kis játék lesz, remek zenékkel/atmoszférával, a régi pontelosztós rendszerrel amit sokan hiányolnak(nekem így is jó), a játékélménye még akár élvezetesebb is lehet, mint a D3-nak most, mert csak tépjük a hajunkat a baromságokon.

      Reply

    • avatar

      perryke

      |

      “a kecske is jól lakjon és a káposzta is megmaradjon”
      ez az 5 megoldás csak arról szól h még jobban kicsesznek a játékosokkak. így is szar a loot, inkább azzal kéne foglalkozni.

      Reply

    • avatar

      Devilaci

      |

      Hát az én véleményem rövid… magasról teszek rá hogy milyen lesz az mf több vagy kevesebb sz…r esik az mind1 inkább az aht kellene nekik megcsinálni mert roppant idegesitő az a dolog. bocsi az off ért csak idegesítő a dolog nagyon.

      Reply

    • avatar

      reconka

      |

      Csinalok egy vallast a mf hivoknek, iszerintem tok felesleges az egeszen vitatkozni, latszik, hogy nem szamit
      (talan ha bevezetnek h 150 vagy 200 mf utan elit pakkok dobnak egy ujabb sargat, akkor az emberek elkezdenenek gyurni {igy mar valorral garantalt 3 sarga jonne})

      Bar azt tudom, hogy ha
      Az a ember donti el a forumon az egesz vitat, mint aki lekommunikalja a szerver problemakat, es valaszol komolyabb kerdesekre
      Illetve az a csapat fogja kivitelezni ezt az uj mf geares dolgot mint akik “patcheltek” a jatekot

      Akkor nem lesz belole semmi, mert az a csapat fogja kiadas utana fixelni a jatekot aki most epp javitja az Ah-t :)

      Reply

    • avatar

      Warador

      |

      Aki szerint az MF nem számít, az ne idegeskedjen, örüljön, h mehet full dps gearben, őket az egész hír nem is érinti.

      Akik pedig sírnak, h nem esik semmi (igen, tényleg megy a sírás): Mindenki egyenlő esélyekkel indult, nincsen semmi trükk.
      Hogy Józskának esett über fegyó, neked meg nem, arról nem a blizz tehet.

      Reply

    • avatar

      fidel

      |

      Eddig is volt MF cap…nem is értem ezt.
      Ők határozták meg a fejlesztés alatt, hogy mennyi legyen a max MF bizonyos tárgyakon.
      Még a bétába is nerfelték az MF-et…

      Szóval volt egy belső teszt, egy béta finomítás és még mindig itt tartanak…
      Röviden összefoglalom:
      Fogalmuk sincs, hogy mit kellene csinálni ezzel az affixel…

      Amúgy az egész egy nagy átverés, mert a játékosok nagyon kis %-ka farmol egyáltalán MF-be, mert Classa sincs hozzá és cucca sincs hozzá.
      Tehát ha a többségnek nincs cucca hozzá, vagy nem képes MF-be farmolni akkor úgyis az első opciót fogják a legtöbben választani.
      Ez egy egyszerű befolyásolás és manipulálás, hogy elhitessék veled érdekli őket a véleményed. Ez a mellette és ellene opciók és érvek, is nagyon gyengék.

      Reply

    • avatar

      Linkin

      |

      [reply]@piromaca (#33):[/reply]tudom….nem ilyen egyszerű szerintem a problémám,mivel az authenticator eltávolításánál 2 kódot kell elfogadtatni,ez nem sikerült,battlenet oldalán sem tudok most már belépni az accomba,mert ott sem fogadja el a 6 számjegyű kódot és igen nem egyszer próbáltam ugyan azt a kódot

      Reply

    • avatar

      Jonas

      |

      Kár hogy nincs olyan hogy egyáltalán ne legyen MF a játékban. Lehet ezért most megköveztek de egész egyszerűen nem látom értelmét. A blizz minden követ megmozgat hogy nerfelje mind az item mind a gold farmingot hogy ezzel tartsa egyensúlyban a játék gazdaságát, mégis benthagynak egy olyan affixet a tárgyakon amit ezt befolyásolja.

      Reply

    • avatar

      piromaca

      |

      [reply]@Linkin (#31):[/reply]Először a jelszódat kell beírni utána a kódot

      Reply

    • avatar

      piromaca

      |

      Igazából vicces, hogy 5ös valor buff mellett az elitekből rengeteg sárga cucc esik, de másból meg gyakorlatilag szinte sohasem esik rare (főleg mióta a ládákat meg egyéb tereptárgyakat nerfelték). Az, hogy létezik legendary vagy set item csak onnan tudom, hogy látom őket az AHban.
      Valójában az egész droprendszert meg a tárgyak random tulajdonságait is erősen át kellene dolgozni, de ebbe most már késő lenne belefogni akkor is, ha ezt akarná csinálni a Blizzard.
      A full random tényleg vicces, de valamilyen szinten irányítani kellene, hogy mi kerül egy tárgyra. Vagy legalább azt, hogy mennyi a bónusz számértéke. Pl 63-as cuccon miért van +50 vagy még kevesett egy statból? Ez 20as szinten lenne jó. Ha már egy 60 feletti itemre stat kerül rá, akkor az lenne a minimum, hogy 100-150 lenne a legkisebb, ami rákerül.

      Cikk eredeti témájához meg annyit: aki ezt csinálja az csinálja. Egészségére! Ettől nekem nem lesz se jobb, se roszabb. Nem ettől imba az AH, hanem attól, hogy hagyták a szinte végtelen mennyiségű gold összefarmolását botokkal. Tudom, hogy a WOW teljesen más játék, de amíg azzal játszottam (kb. 2,5 év) szinte végig azonos áron árulták az aranyat. Itt kezdetben akár 15-20 eurót is kértek egy millió aranyért most meg 1,8-1.9 az ára. Ez azért jelez valamit…

      Én az mf cap-re szavaztam. Szerintem az lenne a legátláthatóbb. 150-200 cap valorral szerintem mindenkinek viszonylag könnyen elérhető.
      (más kérdés, hogy szerintem semmi különbség nincs 50 és 150 mf közt jelenleg. ha van rajtad 5ös valor, akkor elitekből jön sárga, ha nincs akkor semmiből sem jön szinte semmi – persze lehet én vagyok extra szerencsétlen)

      Reply

    • avatar

      Linkin

      |

      off,de most adtam hozzá az authenticatorom az accomhoz és ilyen kis hardveres kütyüt vettem, 10 számjegyű kódját megadtam és a 6 számjegyű generált kódot is,lépnék be és kéri a kódot nyomok egyet a gombjával,h adjon kódot,beírom és kidob 3-as error kóddal,nem a 6 számjegyű kódját kellene beírnom?….

      Reply

    • avatar

      Linkin

      |

      [reply]@R3LaX (#27):[/reply]fegyverek terén hasonló élményem van,most esett 220 int-vites 87 crites fegyver,gyönyürűűűű csak nem 365 dps-el…DDDDD meg a 3 affixes kezesen feküdtem meg tényleg 100str-dex-intet adott kb (63-as igen)

      Reply

    • avatar

      Andrei

      |

      [reply]@zoba (#21):[/reply]Ebben az esetben nem szòltam.

      Reply

    • avatar

      white

      |

      A dropp valóban gáz… egyetlen egy legendary esett már több mint 107K legyőzött dög az elitek is már lassan 5k közelít. Nemsok olyan cicc esett amit valóban hordani is lehetne. Fegyverben nem is találtam 1K felett dmg-s fegyvert sem, nem az rare de még sima magic item-ként sem…

      Reply

    • avatar

      R3LaX

      |

      6.Opció:A blizzard b*sz vmit az MF-el,hogy végre legyen értelme és tényleg több cucc essen,ne csak ráfogják,ne legyen parasztvakítás.(Konkrétan lóf*sz különbség van 20 mf és 200 mf között,csak az 5-ös valor számít).

      A megadott lehetőségek:

      1.Szóval 125 lenne a max. Nekem most 60 van úgy,hogy kb 1 millából vettem meg minden cuccom,miután eladtam rmah-ban az előző gearem.1kk-ból 60 jött össze úgy,hogy egyáltalán nem volt célom az,hogy az adott itemek adjanak MF-et.Ha arra mentem volna lehet már ennyi pénzből meglett volna a 120,de max 1,5 millából.Így semmi értelme nem lenne az MF-nek,bárkinek lehet maxon nagyon olcsón.Ennyi erővel fullra ki is vehetnék a játékból,kb ugyan ott tartanánk.

      2.Semmi értelme,+20 sec várás és kész.Mellékesen az ilyen váltakozó statok rendesen tudnak bugolni,főleg ha több itemet cserél valaki és többször kezdi el számolni.

      3.Ennek sincs értelme,pontosan azt se tudnád mennyi az MF-ed csak pl 5 perc után.+Ezt nagyon könnyen lehetne bugolni.Meg ha valakinek van mondjuk 300MF-es gearje,az gyorsba átvált attackosra és 5 percig még 300MF-el fog gyilkolni a brutál gearrel.Na mind1,hagyjuk is…

      4.Meglepő,de ennek sincs értelme.3 elitből 2őt agyonvág,utána csere,kimegy hoz egy sört,leüti a 3.-at és szevasz.1 elitet simán le lehet ütni MF gearrel is,még ha brutál affix kombója van is.A problémát egyáltalán nem oldaná meg.

      5.Na ez érdekes,mivel itt 2 rendszert is csesztetne a játék,rakás bug lenne meg egyéb dolgok amiket ki lehetne használni.Alapból minek kell idekeverni a valort?Ennyi erővel vegyen le 20k dps-t ha cserélsz egy cuccot.Ha meg pont egy elit pack előtt állok5ös valorral,és egy sima mob kidob mondjuk egy amulettet 50% MF-el,akkor nehogy már ne cserélhessem le,mert elbaszok egy valort.

      Lényegében nem nagyon van jó módszer,szinte mindent ki lehet játszani.Ezek után persze jönnének az újabb ilyen baromságok,hogy azt is megszüntessék,végül pedig már semmit nem engednek meg.Azt sem értem,nekik ez miért gond egyáltalán.

      Egy kis off:
      Volt az a nagy dropp javítás,na az is egy nagy átb*szás.Azelőtt ha esett egy 63as fegyver,kb 80-90%-ban 900 fölötti dmg-e volt.Most meg 20-ból ha 1-nek van 700-nál nagyobb dmg-e.Ez is csak arra volt jó,hogy akinek nem tetszett(jogosan,mert az bizony a “k*rva anyád” kategória,hogy egy olyan szinten ahol lvl60an a minimum,90%ban 52es item esik) a retek drop rate,az örüljön,nyugodjon le és játsszon.

      Na egy kicsit hosszú lett,de annyi baj legyen..

      Reply

    • avatar

      white

      |

      Én meg azt mondom, hogyha valaki nagyon májer akkor verje le úgy a bosst az utolsó 3 percet tartson ki! Sőt én az ilyen bossolás közbeni ruhacserénél semmilyen bpnus-t nem adnék! Én marhára nem vagyok ennek pártfogója. Ez is csak amolyan kiskapu… Szenvedjen mindenki meg a cuccáért! Ennyii erővel azt is meg lehetne engedni, hogy egy kiskarakter bejoinoljon akár hell vagy inferno bossra…. a boss leülése előtt 3 vagy 5 percel….

      Reply

    • avatar

      Harvester667

      |

      “a módszer, hogy az elit csoportok halála elötti pilanatban a játékos lecserélte a felszerelését a legtöbb Magic Findot adó tárgyakra, hogy így növelje a kieső loot mennyiségét. Azzal nincs probléma, hogy a játékosok MF-el rendelkező tárgyakat hordanak, amíg nem szakítja meg ez a játékot.” Mivel nem sok olyan item generálódik aminek mind az MF-je mind a statjai életképesek (infernón), ezért külön öröm ha sikerül 2-3 halál után leírtani annyira a mobokat, hogy átöltözés után 1-2 találattal megölhető az utolsó mob.Ötös valorral buffolva 330Mf körül sem dobott még annyi és olyan itemet a játék, hogy megengedhetnénk magunknak azt a luxust, hogy nem öltözünk át MF-be. Nem azzal van a gond, hogy “megszakítja a játékmenetet” hanem azzal hogy gagyi a dropp és laggol a játék és több a javítási költség mint a bejövő gold…stb. “A fejlesztők szeretnének erre egy megoldást találni, hogy a kecske is jól lakjon és a káposzta is megmaradjon. Felvázoltak 5 lehetséges módszert ezek előnyeivel és hátrányaival.” Az 5 ajánlott lehetőség mind arról szól, hogy nem jön be elég pénz a RMAH-ból és azt gondolják erre az lehet a megoldás ha még jobban kicsesznek a játékosokkal. Az hogy 3szerződést kellett elfogadni a játék használatához híven tükrözi a szomorú jövőt…(sajnos itt leginkább nyomdafestéket nehezen türő szavak jutnak eszembe…). Éppen most esett egy ismerősömnek infernón egy item lvl63as sapka: Grim Salvation/armor399/str95/vit66/poison res40/healt globe +6553/ ….siralmas!!!! Használhatatlan!!!! pfff Ezért kár volt ennyi éven át hypolni és várni a harmadik részt.. :((((

      Reply

    • avatar

      Songi

      |

      Nekem a “6. pont” amit a Chasy írt eddig a legszimpatikusabb ötlet (városba lehessen csak geart cserélni), annyi kiegészítéssel, hogy ez level 60-tól lépne életbe.

      Farmoláskor mindig mikor megtelik az invertory csak akkor megyek fel a városba és ott inspectelek így nem lenne gond az item csere. Szerintem többen vannak így ezzel.

      Kis karaival fejlődés közben elég sűrűn váltjuk a geart a gyors haladás miatt. Ezért ott célszerű lenne, hogy nem csak a városba válthasson.

      Reply

    • avatar

      Shape

      |

      300-as MF-al ugyan annyi esik mint 0%-al vagy inkább – legtöbb esetben!! – kevesebb. Szerintem vicc az egész MF rendszer.

      Reply

    • avatar

      Zsiráfnyál

      |

      Kimaradt a WoW-os megoldás : harc közben ne lehessen átöltözni.

      Fegyvert lehessen váltani, mert a treasure goblin meg a bossok ellen némelyik kasztnak szüksége van rá, de más felszerelést ne lehessen lecserélni ha egy ellenfél támadja / támadni próbálja / kergeti a játékost.

      Ezt egyébként erősen hiányolom a szavazásról, mert a cikkben felsoroltak közül szerintem egyik sem jó megoldás.

      Reply

    • avatar

      zoba

      |

      [reply]@Andrei (#13):[/reply]minimális pénzráfordítással szereztem olyan geart dhmnak amivel mint kés a vajon úgy sikolt végig bucseren 100+ os mffel nephalem nélkül

      nem akarok vele mást farmolni mert ez a leggyorsabb és legegyszerűbb

      Reply

    • avatar

      chasy

      |

      [reply]@fiucsavar (#19):[/reply]Életképesek többé kevésbé,természetesen a gear váltás a legkönnyebb,viszont annak mi értelme lenne? nem hiszem hogy a Blizzard azt akarná hogy atom dps gearben lenyomd 20k hpra aztán 1 gomb váltással leöld MF gearben.Esetleg ha tudnál linkelni hivatkozást,mert én erről még nem láttam hivatalos postot.

      Reply

    • avatar

      fiucsavar

      |

      Tök jó hogy így körülírtátok ezeket,de napok óta arról jönnek a kékek hogy valószínűleg kapunk egy “switch gear” gombot vagy hogy az inventoryban tárolt mf-es cuccok bele fognak számolódni a z “mf” értékbe. Az általatok felsorolt megoldás közül egyiks sem életképes…

      Reply

    • avatar

      Animebj

      |

      Legyen maximalizálva az MF, és kész. A Blizzard ne szórakozzon ilyen kicsinyes cserélős taktikákkal, és egyéb marhaságokkal, hanem hozza stabil állapotba a játékát! Minden hónapra jut valami fatális hiba, a belépéstől a szerverkidobáson át a HC karaktereket ezrével leölő lagspike-okig és a döglött AH-ig bezárólag minden. Ha a holnapi szerverbarmolást követően minden karakterről lekerülne a gear-je, azon se csodálkoznék…

      Reply

    • avatar

      Recse

      |

      Én ugy tudtam, ha váltasz mf geart mielött leölöd a champ packot ill. az elitet akkor a szerint kapod a lootot ahogy találkoztál a mobbal szal ha rendes dps cucodba voltál hiába öltözöl át. (nem tudom igaz-e angolok irtál generalban).

      Reply

    • avatar

      revolutionhun

      |

      [author]chasy (#14):[/author][quote]@golddigger (#12): Szerintem itt nem nagyon van combat-nem combat,ezt nem érzékeli külön a rendszer,ez nem WoW.
      Viszont mondjuk az lehetne ,hogy csak a városban cserélhetsz ruhát.Harc közben nincs időd hazateleportálni,így eközben nem is cserélhetnél ruhát (biztos észrevettétek már hogy ha városban vagy kapsz egy kis buff-szerű ikont.Na ha az fent van,cserélhetsz ruhát.)
      0[/quote]
      Ez a városban cserélős történet lenen a legjobb!+1

      Reply

    • avatar

      revolutionhun

      |

      Teljesen mindegy melyiket látnánk legszívesebben, a Blizzard megint azt fogja kiválasztani ami nekik a legjobb a játékosok meg örüljenek, hogy végig játszhatják a játékot újra és újra és megint csak újra majd az esetleges 1-2 jó itemet amit felraktunk az AH ba eltüntetik és Oups sorry I fear you have to find a new item. sajnos elvették a kedvemet a játéktól pedig jó lenne csak néhány egyszerű frissítés kéne, normális endgame és egy stabilan működő aukciós ház amiből nem tűnnek el a nehezen megtalált tárgyak. A Pvp patch szerintem még irtó messze van mert iszonyatosan unballanced néhány képesség, crit dmg stb stb A magic findről meg annyit hogy én nem szoktam cserélgetni a cuccaimat nem látok változást ha rajtam van vagy ha nincs a magic find.ha nagyon muszáj lenne választani akkor az elsőt választanám..

      Reply

    • avatar

      chasy

      |

      [reply]@golddigger (#12):[/reply]Szerintem itt nem nagyon van combat-nem combat,ezt nem érzékeli külön a rendszer,ez nem WoW.

      Viszont mondjuk az lehetne ,hogy csak a városban cserélhetsz ruhát.Harc közben nincs időd hazateleportálni,így eközben nem is cserélhetnél ruhát (biztos észrevettétek már hogy ha városban vagy kapsz egy kis buff-szerű ikont.Na ha az fent van,cserélhetsz ruhát.)

      Reply

    • avatar

      Andrei

      |

      [reply]@zoba (#10):[/reply]Nekem az első megoldás tetszik ezek közül, nem érzem olyan macerásnak.

      zoba: A kommented előtt ezt a gondolatod kicsit átgondolhattad volna, mondjuk más szemszögből.

      A Flameoltóság legyen készenlétben!

      Reply

    • avatar

      golddigger

      |

      Kombatban ne legyen ruhacsere
      Vagy
      Ha valtozik az mfed akkor x ideig leszurkul es inaktiv lesz kiveve Nv noveleskor negativba ne legyen bunti

      Maximalizalas egy fogyatekos otlet megolne a piac felet meg be is korlatozna a jatekot amőba szintre

      Reply

    • avatar

      Lord Azmodan

      |

      [reply]@zoba (#10):[/reply]Nekem is az a kevés azon a cuccomon van amit használok ,szóval nekem se kell váltogatnom.

      Reply

    • avatar

      zoba

      |

      van elég dpsem mf gearbe szóval nem váltogatok az a lámáknak való

      jah és akinek az utolsó eszébe jutott azt kurva gyorsan vágják ki a francba és menjen mario kartozni

      Reply

    • avatar

      Lord Azmodan

      |

      Mondjuk az tényleg nevetséges, hogy szerintem az MF-et csak aranyba méri a rendszer(ugye jóval 1000felett dobál, ha ilyen cuccokba és 5-ös valorral futkozik az ember), mert hogy tárgyakat nem dob tőle jobbakat az tuti 5 valor xy MF ugyanannyit dob, mint 5 valor 0 MF ezen kicsit pofozhatnának tényleg hamár kitalálták.

      Reply

    • avatar

      chasy

      |

      Szerintem az első megoldás lenne a legjobb,hiszen az emberek szeretik elérni a maximumot.A kezdő játékosok küzdenének a jobb MF-ért (eleinte szenvedniük kell a csereberével,de hát istenem mi van akkor) a profik pedig maxolhatják.Szerintem ez lenne a legjobb.
      A Valor csökkentés szerintem nem megoldás,csak idegesítő lenne.A 3 perc CD gearváltásnál is,mert mondjuk lecserélsz egy tárgyat,ami nem is befolyásolja az MF értékedet,de lenulláz,eléggé felcseszne.
      Esetleg a 4.pont,bár a profikat ez sem akadályozná( nem mintha profi lennék,de azzt csinálnám,hogy leütöm amíg nem lesz csak 1 mob a packból,gearcsere,3 perc kiteolgatás és gyors 1-2 ütés.Persze más dolog hogy megéri-e,ha ennyi idő alatt 2 packot leütsz:D kb ugyan ez 2.-nál is)
      Átlagszámítás kicsit fura,szerintem nem kellene ennyire bonyolítani,bár akár az is jó lenne,mondjuk nekem nem tetszik.
      Leginkább a 1.lenne jó megoldás,de akkor 200 legyen az MF cap,mert 100-at valorral együtt túl könnyű elérni.

      Reply

    • avatar

      Linkin

      |

      remélem az 1. lesz megszavazva

      Reply

    • avatar

      SaltyDaveIV

      |

      Az utolsó megoldás borzalmas, nem is értem hogy merülhetett fel. A lassú növekedés ellenben teljesen korrekt lenne, vagy hagyják úgy ahogy van. Nem értem, ha a játékosoknak kialakul valamilyen szokása, a Blizzard egyből jelzi hogy azon változtatni akar, ahelyett hogy azokkal a rohadt hibákkal foglalkoznának ami miatt 3 napja nem lehet használni az AH-t *insert random alpári melléknév* anyjukat most már.

      Reply

    • avatar

      szasziz

      |

      [reply]@Warador (#2):[/reply]A lockolhato equipment kivalo otlet!

      Reply

    • avatar

      Paleszisz

      |

      Nekem mindegy. Én act 4 et ütném de felesleges. 5 ös valorral 260% MF el se esik jobban semmi mint 0% MF ben 0 Valorral. Fájdalmasan szánalmas és nevetséges. Ennél ami most van bármi jobb. Úgy is az a változat fog élni amit blizzárd szeretne és nem hiszem hogy örülni fogunk neki mint bámilyen patchnak amit eddig kaptunk legalábbis én még eddig több negatívumot láttam mint pozitívumot. De persze lehet én vagyok hülye! :)

      Reply

    • avatar

      Hamu

      |

      [reply]@Lord Azmodan (#1):[/reply]Én a 4. mellett teszem le a voksomat, ha tud az ember haladni mf gearrel haladjon, de ha nem akkor menjen rendes gearrel.
      Váltás után 5 stackkel, ha még tart a büntetés ígyis-úgyis kapna 1 rare-t az ember minimum, mert az fix.

      Reply

    • avatar

      Warador

      |

      Sztem az ötödik megoldás lenne a legjobb + mellé be kéne hozni a lockolhatóságot inventoryra is, így nem veszne el véletlenül a valor.

      Reply

    • avatar

      Lord Azmodan

      |

      Nekem az első megoldás tetszik, mert így mindig max-on lennék MF-ben mert 125 megvan + ugye a 75 az 5 valor :D

      Reply

    Leave a comment

    You must be logged in to post a comment.