A Blizzard az End-Game-ről

Professor J . Hírek 615

A Blizzard tisztában van azzal, hogy nem sikerült valami fényesen a Diablo 3 végjátéka, hisz a tárgyak farmolása és a monsterek öldöklése csak ideig-óráig köti le a legkitartóbb játékosokat is. Az 1.0.4 patchben igyekeznek minél több javítást, és változtatást eszközölni, hogy még érdekesebb legyen a végjáték, továbbá az 1.1 javítócsomagban érkezik majd a sokak által várt PvP Aréna rendszer. Remélhetőleg ez a két patch majd helyrerázza a Diablo 3 end-gamet.

 

We recognize that the item hunt is just not enough for a long-term sustainable end-game. There are still tons of people playing every day and week, and playing a lot, but eventually they’re going to run out of stuff to do (if they haven’t already). Killing enemies and finding items is a lot of fun, and we think we have a lot of the systems surrounding that right, or at least on the right path with a few corrections and tweaks. But honestly Diablo III is not World of Warcraft. We aren’t going to be able to pump out tons of new systems and content every couple months. There needs to be something else that keeps people engaged, and we know it’s not there right now.

We’re working toward 1.0.4, which we’re really trying to pack with as many fixes and changes we can to help you guys out (and we’ll have a bunch of articles posted with all the details as we get closer), and we’re of course working on 1.1 with PvP arenas. I think both those patches will do a lot to give people things to do, and get them excited about playing, but they’re not going to be a real end-game solution, at least not what we would expect out of a proper end-game. We have some ideas for progression systems, but honestly it’s a huge feature if we want to try to do it right, and not something we could envision being possible until well after 1.1 which it itself still a ways out.

 

Forrás:

Comments (131)

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]R3LaX (#48):[/author][quote]Sokan reménykednek itt a PvP-ben(amúgy én is),de szerintem sz*r lesz.Ugyanis aki pl összebotozott 1 milliárdot,meg olyan cuccokat amiket 250 euróért ad el egyfolytában,azoknak olyan gearjük van,hogy senki nem üti le őket.Pl már bármit meg tudnak venni legalább még 2 évig,legyen az goldban vagy euróban.Ilyenek ellen aztán élvezet lesz fightolni.
    (d2-ben nem PvP-ztem,de gondolom nem a rendszer ad cuccot,hanem mindenki sajáttal megy,ha nem akkor nem szóltam)[/quote]

    Biztosan lesz valami módja annak, hogy kb azonos súlycsoportban lévő játékosokat sorsoljon össze a játék. Azt én se tudom, hogy mi alapján fogja ezt csinálni, mert az item level kb semmit nem árul el egy karakterről, talán a hp-t, és a dps-t tudják figyelni, de ki tudja… én bízok benne hogy nagyjából meg fogják tudni oldani.

    Reply

  • avatar

    GameSpy

    |

    [reply]@R3LaX (#48):[/reply]De ha van matchmaking?

    Reply

  • avatar

    R3LaX

    |

    Sokan reménykednek itt a PvP-ben(amúgy én is),de szerintem sz*r lesz.Ugyanis aki pl összebotozott 1 milliárdot,meg olyan cuccokat amiket 250 euróért ad el egyfolytában,azoknak olyan gearjük van,hogy senki nem üti le őket.Pl már bármit meg tudnak venni legalább még 2 évig,legyen az goldban vagy euróban.Ilyenek ellen aztán élvezet lesz fightolni.
    (d2-ben nem PvP-ztem,de gondolom nem a rendszer ad cuccot,hanem mindenki sajáttal megy,ha nem akkor nem szóltam)

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@nlght (#28):[/reply]diablo 2 median mod forever nagyon sokat játszottam vele egyik legjobb mod volt a sok fain instájával :)

    Reply

  • avatar

    uticsibe

    |

    [reply]@master17 (#35):[/reply]Abszolút osztom a véleményedet.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]piromaca (#43):[/author][quote]Kitalálták az RMAH-t és építettek köré egy játékot. Sajnos épp Diablo jutott eszükbe… Pl. wow-ba szerintem jobban illett volna, csak ugye az a játék már túlvan a fénykorán…[/quote]

    Szerintem az ötlet még jó volt, csak rosszul lett kivitelezve. Ha egyáltalán nem lenne AH, akkor (főleg a WoW után) talán még nagyobb baj lenne a hiánya, mint most a jelenléte.

    Ha nem naponta 10 cuccot rakna ki mindenki az AH-ra, hanem hetente egyet, akkor nem lenne itt semmi probléma. A baj az, hogy az AH-ban nem a ritka, mondhatni “luxus” cuccokkal kereskedünk, hanem a továbbjutáshoz szinte elengedhetetlen alapfelszereléssel, és hogy az AH használata nem egy high-end extra, hanem egy gyakorlatilag kötelező játékelem.

    Átestek a ló túloldalára, túlzásba vitték az AH szerepét. Megfelelően kis (kb tized ekkora) mennyiségben nem ártana a játéknak, hanem nagyon jót tenne neki.

    Reply

  • avatar

    noszferatu

    |

    [reply]@reconka (#38):[/reply]Hmm.. Van egy olyan érzésem,hogy a pvp egészen más megvilágításba fogja helyezni a játékot..A rmah akkor fog igazán életre kelni,és értelmet nyerni.Ugyanis biztos vagyok benne, hogy nem csak sima pvpk lesznek, hanem fizetősök is, amik úgy fognak lezajlani mint egy pókerverseny.. Befizetsz mondjuk 5eurót,a blizzard levesz belőle 1 eurót, összegyűlik mondjuk 50 ember,és mondjuk 7 hely lesz díjazott,azok között osszák majd el az össznyereményt.. Na és innentől óriási szerepe lesz a rmahnak.. Ez szerintem biztos így lesz, ez olyan magas labda, amit muszáj leütnie a blizzardnak, egyszerűen nem teheti meg, hogy ne..

    Reply

  • avatar

    piromaca

    |

    Kitalálták az RMAH-t és építettek köré egy játékot. Sajnos épp Diablo jutott eszükbe… Pl. wow-ba szerintem jobban illett volna, csak ugye az a játék már túlvan a fénykorán…

    Reply

  • avatar

    Tron

    |

    Egy szó mint száz mondjuk ki őszintén….. nem éri el a D2 szintjét a D3! Csak nagyobb volt a reklámja! Ebben a játékban több minden lakozik mint amennyit a Blizz kihozott belőle és ezt most utólag látják be, még egyedül a kiegészítővel van némi esélyük hogy változtassanak ezen,hogy tényleg komolyan át operálják a játékot, mert így menet közben bele bele nyúlkálni szerintem hülyeség de ez csak az én véleményem!

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#40):[/reply]Ilyen random tárgyakkal cserekereskedelmet elég nehéz lenne kiépíteni. Én tuti beleőrülnék ha nem gold alapú lenne és nem látnám ki mennyiért kínálja a cuccot. De abban egyetértek hogy az AH a gonosz démon :)

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Az AH miatt van ez az egész.

    – Ha nem lenne AH, nem lenne szükség a szadista drop rate-re, nem lenne derékba törve a loot rendszer, és mindenki találhatna magának tök jó cuccokat.
    – Ha nem lenne AH, sokkal tovább szórakozna az ember egy kiskarival, nem tudná 10 szintenként terminátorrá öltöztetni, és 60-as szinten játszania is kéne vele, nem csak vásárolnia neki. Itt most hiába kezdek egy új karit (amúgy már 7 van), ugyanazt fogom csinálni utána is, farmolok a nagykarival, csak nem neki veszem a cuccokat, hanem a kicsinek.

    A Diablo2 azért volt jobb, mert nem volt ennyire szerves része a kereskedés, és nem kellett annak érdekében lecsonkolni a játék többi elemét. Szerintem a Diablo 3 összes hibája onnan ered, hogy a játékélményt alárendelték a kereskedésnek.

    Ezen most már változtatni nem tudnak, mert gyakorlatilag az AH-ra építették fel az egész játékot. Talán az segíthetne, ha durván lekorlátoznák, és mondjuk hetente csak 3 tárgyat adhatna el egy játékos. Akkor tényleg csak a legeslegjobb cuccok kerülnének oda, és feljebb tolhatnák a drop minőségét, hogy ne legyen kötelező mindent vásárolni. De ezt biztos nem fogják meglépni, mert az egész játék az RMAH-ról szól, azt pedig kinyírnák vele.

    Én részemről nem panaszkodom, valóban csalódtam egy kicsit a játékban, de így is nagyon élvezem, és simán elleszek vele a kiegészítőig, aztán majd meglátom mi lesz abban. Az viszont egyértelműen látszik, hogy a Blizzard nem a régi, ilyen hibákat régen nem hogy nem követtek el, de el sem lehetett képzelni róluk.

    A játék egyébként állati könnyen bővíthető, bármikor be tudnak rakni pár ritka random extra-hard dungeon-t, ahol extra erős ellenségek dobnak extra jó lootot, és a PVP-ben is bőven lesz bővítési lehetőség, szóval ha akarják, igenis ki tudják tologatni a játék határait nagyon sok irányba.

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@master17 (#35):[/reply]A set és legendary cuccoknak nincs semmi értelme nekem mindegyikből esett (setből 1) de ha lenne rajta egy -15 lvl akkor is szar lenne. Ha gyakrabban esne akkor se érne semmit. Ha ugyan annyi esne mint rare ami ugye baromság lenne akkor sem bisztos hogy lenne közte értelmes.

    Sokkal több low lvl set kéne mint anno sigord set mert úgy legalább poén lenne végigvinni hogy fullosra van öltöztetve a karakter, és nem sárgákkal. Viszont így is túl könnyű normal meg a többi fokozat hát még úgy. :)

    A skill rendszer jó lenne abban az esetben ha nem csak 1 jó build lenne. Ugyan van lehetőség extrém variációkra de ahhoz erős ember kell. Én már 2 hete vagyok rákényszerítve egy buildre a barbárommal, mert a championokat csak abban tudom kivégezni a többivel hatalmas a szakadék.

    Reply

  • avatar

    reconka

    |

    Van nehany otletem blizznek hogy lehetne megizgalmasabba tenni a jatekot:
    – Hc-s embereknek pvp, aki veszit az veglegesen meghal
    – lord of (t)error 37 visszajovetele (uj loginscreen DLC pack)
    – tobb AH nullazas,
    – Ororsz rulett blizz modra: egy patch alkalmaval tonkretesznek 5 kasztbol negyet, es rakenyszeritik a jatekosokat, hogy mas karakterrel jatszanak :)
    – random karakter wipe, mert nincsen izgalmasabb ujrahuzni egy-egy karaktert

    viccet felreteve,
    nincs benne nagy fantazia, pvp szerintem csak nehany honapot fog azoknak az eletebol elvenni, akik tenyleg rakockulnak, nehany uj targyat tesznek be, de ha fel even belul nem jon semmifel uj palya stb, akkor bizony annyira el fog nepteledni mint a google plus :)

    ezzel nincs semmi baj, tenyleg :) szerintem ez a maximum amit ki tudnak szegenyek hozni a jatekbol

    Reply

  • avatar

    Akronomus

    |

    Burkoltan bevallotta a Blizz, hogy igenis elbaszták..

    Reply

  • avatar

    piromaca

    |

    Itt is persze ugyanúgy kell farmolni mint a D2-ben. Nincs is ezzel semmi gond. Ha csak 50 óra játékonként esik valami igazán jó az is bőven elfogadható.
    A fő különbség az, hogy D2-ben volt motiváció arra, hogy farmolj. Jöttek a jó set és legendary itemek. Lehetett fejlődni is, ami azért nem mellékes.
    D3-ban a farmolás azt jelenti az emberek 99%ának, hogy szedj össze minél több goldot és majd vegyél valamit az AH-ból.
    Megjelenés előtt újból játszottam egy-két hétig a D2-vel. Nem is hinném, hogy volt rajtam mf, max véletlenül. Mégis miden nap esett valami, amire azt mondtam, hogy ez igen, végre egy jó cucc (nem feltétlen az adott karakternek volt jó, de másnak jó lett volna).
    Most meg gyakorlatilag arra varok, hogy jöjjön egy xyz… stat kombót tartalmazó sárga cucc, ami ha véletlen ki is jön, akkor se 30-40 legyen az adott statból, hanem legalább 150. Na ez az, ami szinte sohasem fog kijönni.

    PvP: ettől én nem várok megváltást. Inkébb csak problémát fog okozni, mintsem extra játékelményt. De ne legyen igazam.

    Kicsit más: inferno actI kezdetben nagyon nehéznek tünt. Most más szinte meg sem tudok halni még akkor sem ha benne állok a plagueban és rajtam a fire chain meg vagy 30 lény üt közben. actII – 3-4 másodperc a plagueban vagy hozzámér egy fire chain és már meg is halltam. Eredmény: folyamatos actI, ahol szinte el is felejtem, hogy hogyan kell játszani, mert van hogy csak abból veszem észre, hogy egyszerre két elit csoport jött rám, hogy 6 sárga cucc van a földön, ami azért egyből sok lenne. Szóval kicsit folyamatosabbra kellett volna beállítani a nehézséget.

    Reply

  • avatar

    master17

    |

    Hát nekem akkoriban a Diablo 2-ben az tettszett, hogy gyakrabban estek legendary, set tárgyak is még ha nem is a legjobbak de mégis csak örömmel töltötte el az embert ha már esett valami. Jelenleg a Diablo 3-ban ez nem igazán van meg, mert azért AH-ban megvenni nem ugyanaz.
    (Diablo 2) 1:0 (Diablo 3)

    Továbbá voltak a különféle rúna szavak amihez sokszor elég sokat kellett szorgoskodni, hogy valamelyiket össze tudd rakni. Diablo 3-ban ez szintén nincs meg.
    (Diablo 2) 2:0 (Diablo 3)

    Én nagyon szerettem a kulcsokért megküzdeni amelyek a különféle Über Bossohoz vezettek a testrészekért, majd le egészen Tristram-ba. Volt, hogy haverral felváltva farmoltuk a Countess-t és még sorolhatnám.
    (Diablo 2) 3:0 (Diablo 3)

    A régi skill rendszer is szerintem izgalmasabb, jobban variálhatóbb és sokkal egyedibb volt. Sokan a szint miatt is eljátszogattak, mert azért valljuk be, hogy jobb érzés ha még van hová fejlődnöd. Ha még nem is ez a fő cél, de ez is egy jó szempont. Na és az, hogy nem oszthatók el a stats pontok, ez is egy érdekes ötlet volt a Blizzard részéről. Ezzel ismét elvéve a variáció lehetőségét a játékosoktól.

    Összességében csalódott vagyok. Nem igazán szoktam bármit is kritizálni, de sokkal izgalmasabb játékra számítottam. Persze vannak jó ötletek a játékban, de összességében egy nagyon elkapkodott munka szerintem. Jelen állapotban a játék sajnos nem köt le, így szüneteltetem. De kíváncsian várom, hogy milyen irányba történik majd változás, és gondolom nem vagyok ezzel egyedül.

    Köszönöm ha elolvastátok a véleményem! :)

    Reply

  • avatar

    Venom

    |

    [reply]@zabos (#32):[/reply]Köszi, kipróbálom ezt is. Lehet már próbáltam hasonlót, nem emlékszem :)
    Egyébként 1 runnal, kb a ládát telerakom, mind a 3 fület. Csak ebből nem jó semmi. Tehát mondjuk minden 20. megy 1000 gold fölé az árus szerint. De mondom, nem a rarekkel van a bajom, hanem a szet és a legendással. Hogy még csak nem is láttam olyat. És értem én hogy random, de havernak első karival kb 3 óra játék után volt valami low level legendás cuccmák. Megvagyok nélküle, csak kicsit idegesít :D

    Szerk.: azért az esetek többségében soloban megyek.

    @_Gabor_: azért, mert valakinek nem dob a “random” rendszer jó cuccokat, még nem azt jelenti, hogy nem tud játszani. Persze csak szerintem.

    Reply

  • avatar

    szasziz

    |

    Tok hulyeseg, hogy az MF nem er semmit. Miert ne erne? Csak ki kell probalni: farmonli MF cuccban es anelkul. Siman tobb rare esik MF-el, ergo nagyobb az eselyed egy jo item megtalalsara. (es nem, rare nem csak elite packoktol es unique szornyektol eshet). S minthogy a drop rate alacsony (persze, hogy az, maskulonben ertelmetlen lenne) a droprate ketszerese is ugyanugy alacsony lesz (meglepi: a haromszorosa is), es egy ketszeres szorzo egyaltalan nem szignifikans kulonbseg, szoval senki se varja az MF-tol azt, hogy ugrasszeruen megugrik a n1 item-ek gyakorisaga. Raadasul egy butcher run mindossze kb 30 perc. Szoval csak turelem kerdese az egesz.

    Reply

  • avatar

    zabos

    |

    [reply]@Venom (#29):[/reply]Első sorban próbáld meg solo-ban, ne partyban.
    Legyen egy MF-es geared amivel haladni is tudsz, tehát nem kell cserélgetned.
    Előző MF-es topicban írtam, hogy jelenleg hogy farmolok és nekem nagyon bevállt. Egy próbát megér mindenképp, vagy kettőt.
    A lényege az, hogy butcher előtt, tehát már halls of agony szintek előtt beszerzem a valor5-t, végignyomom butcher-t, utána bejárok még területeket ahol tudom, hogy mindig vannak pakkok. Magyarán nem sok kis runt csinálok hanem egy nagyot, a sok kicsivel valóban csak szarokat kaptam én is mindig. Az egy naggyal meg mindig esett legalább 2 jó item. Ez 3-4 óra is lehet akár egyhuzamban.széttörni, kinyitni, szétkapni mindent és mindenkit ahol jársz.

    Reply

  • avatar

    Morti

    |

    [reply]@Beer (#25):[/reply]bocs, de ugy látom nem sok minden jött át neked abból amit leírtam
    sztem a d2 csak az expansion után lett igazán nagy kaliberű játék, pontosan a felsoroltak miatt
    és bizony elvárható lett volna 2012-ben egy olyan játék kiadása ami ne kiáltson már egy hónap után kiegészítőért, márpedig ez a szitu
    az hogy neked átláthatatlan volt egy recept megjegyzése (ral+pamethyst+jewel+magicamu) az no comment, aki komolyabban játszott d2-vel az craftolt amennyit bírt az endgame játék erről is szólt

    a mostani átlátható craftrendszered már egy olyan aprósággal alapból el van rontva, hogy sima sárga rare cucc lesz belőle, ergo csökken az tárgy egyedisége, csökken az örömfaktor

    a lvl 99-es dolgaidra meg csak annyit tudok mondani hogy engem sosem érdekelt 95-ösnél nagyobb kari és nem is nagyon volt, de van akit igen és ez egy plusz opció, végülis endgame elfoglaltságról beszélgetünk ha jól tudom, ami leköti a játékosokat, ezért nem hinném hogy hiba volt megemlíteni

    Reply

  • avatar

    _Gabor_

    |

    [reply]@Venom (#26):[/reply]Én javaslatot tettem, de valóban sértésnek szántam, mert aki nem tud valamivel játszani az ne tegye …
    No az MF-ről röviden:
    Valor + 75 MF
    Follower + 25 MF
    Alap: 225-250 MF
    Én ezzel a felállással játszom (ez alap felszerelés nem cserélgetős …) és meglepően nagy a különbség mint a sima Valor farmnál …

    Reply

  • avatar

    Venom

    |

    [reply]@zabos (#27):[/reply]Kék fost, meg raret ad. Használhatatlanokat, de ad.
    100 féle képen kipróbáltam már. MG cserével is, de max a mennyiség nőt. Úgyanúgy szar esik. Ez nem gond. Ezzel együtt tudok élni, de hogy 180 óra plusszal még csak nem is láttam kéken és sárgán kívül mást? Na mindegy…

    Haverok is csak röhögni tudnak, partyba is, ők kapják a faszát én nem. Biztos valamit szarul csinálok. Most megint frissítettem kicsit a geart, de így nehéz hogy max árus veszi meg. :)

    Ha van valami éppen most még jól működő taktika szivesen kipróbálom, hátha…

    Reply

  • avatar

    nlght

    |

    kihagytátok, h a d2-ben lehetett modokat letölteni és azok teljesen megváltoztathatták a játékmenetet… itt nem lesz ilyen, fontosabb a blizz pénztárcája, mint a játékélmény variálása

    PVP: jó lenne, ha le kéne tenni x goldot egy kihívásos meccs előtt és aki nyer az viszi a lóvét, hogy legyen sikerélmény az egészben, mert egy idő után unalmas lesz + lehetne ranglista is, esetleg ligák… persze lehetne ezen kívül free public is a 60 alatti karaktereknek, meg olyan is ahol a rendszer random ellenfelet ad neked hasonló dps-el bíró ellenfelekkel, mert gáz lenne ha pl. a 60k dps-es demon hunter 1-2 shotolná a 15k dps-es monkokat 1 mp alatt

    Reply

  • avatar

    zabos

    |

    [reply]@Venom (#26):[/reply]Azt leírnád, hogy milyen taktikával farmolod, hogy ennyire nem ad semmit ?
    Engem komolyan érdekel!!!

    Reply

  • avatar

    Venom

    |

    [reply]@_Gabor_ (#20):[/reply]Hogy ki mikor hagyja abba, azt légyszives ne te szabd meg. Csak javasolj, kevésbé sértő.

    @Beer: a d2 igenis dobálta a cuccot. Lehet, hogy nem a legjobbakat, lehet, hogy nem használhatóakat, de legalább elmondhattam, hogy nem csak google keresőben láttam set cuccot vagy legendaryt. És pont ez az ami továbblökte az embereket a holtponton, hogy menjenek tovább, mert dobhat jót is. Jobbat is.

    Az MF meg hogy van e rajtad vagy nincs, nekem nem nagyon tűnt fel, hogy annyival többet dobálna. Ha megvan az 5ös Nephalem Valor akkor ígyis úgyis szórja, a minőségén nem változtat.

    Na jó. Befejeztem, nem szoktam sírni, nem arról vagyok híres, elnézést is kérek érte. Megyek tovább infernot farmolni, hátha ma jött el az én napom.

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    [author]Morti (#22):[/author][quote]üdv
    sztem nem olyan nehéz átlátni miért van elcseszve az endgame
    gondoljuk csak vissza mi tartotta életben 12évig a d2-t
    – az inventory charmok tökéletesítése
    – brutal jewelek megtalálasa perf cuccokba belerakása
    – perf alapok keresése runaszavakhoz
    – narancssárga craftolt tárgyak, amik a játék legértékesebb itemei lehettek
    – level up 99
    – pvp
    lássuk be azért ez elég durva hogy ezekből egy sincs meg
    itt se charmok, se jewelek, se alapok, se runaszavak, se jól kitalált craftrendszer, se szintezés, se pvp
    ehelyett vannak a végeláthatatlan kék és sárga cuccok, meg képeken látott gagyi zöld és barna cuccok, ennyi
    ha a pvp nem fog betalálni akkor a playerek sztem otthagyják a játékot és akkor egy esély marad
    várni a diablo 3 lod expansiont mert ez a játék teljesen meztelen, és nem ártana felöltöztetni
    0[/quote]

    Amiket leírtál, kb semmit sem érnek, MF-elni itt is tudsz, ja, hogy nincs charm meg jewel? Diablo II-ben sem volt egyik sem, amíg nem jött a kiegészítő. Tudod mennyien craftolgattak D2-ben? Egy nagyon kevés százalék csak, mert átláthatatlan volt az egész. A D3-ban van átlátható és jól kitalált craft rendszer, a D2-ben nem volt…

    Emlékszem, a megjelenés előtt mindenki örvendezett, hogy nem kell 99-ig szintezni, mert így mindenki egyenlő esélyeket kap mindenre, nem kell 95-ig, vagx 96-ig szintezni, hogy felvegyél egy szuper crafted amut, most meg mi van? Mindenki felhozza, hogy mekkora gáz, nem lehet 99-ig fejlődni…

    Reply

  • avatar

    Bruhihi

    |

    Kíváncsi leszek,hogy a pvp mennyit fog dobni a játékon. Oké,hogy ha unatkozol tolsz pár pvp-t,de ha nem lesz valami díj a nyerteseknek, akkor minek? O.o Fasza lezúztad a másik kariját és haha te vagy a jani, de és? O.o Wowban van pvp gear stb. amiért kell arénázni,de ha nem lesz a pvpnek valami tétje nem tudom,hogy mennyit fog érni.
    Egy ember farmol 1-2 órát és szed 1-2 eurot vagy goldot estleg itemet, te meg elmész pvp-t zúzni és állsz 1 helyben.Fun lesz az elején,de nem tudom. Valami frappáns megoldás kell a Blizzard részéről vagy elhalt ötlet lesz, szerintem.

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    Most erre mit lehet mondani? A Diablo II-ben sincs end game, mégis 12 évig bírta… Diablo II-ben vagy MF-eltél, vagy PvP-ztél, vagy 99-re mentél, és ennyi volt az end game content. Az meg, hogy 12 év alatt kiadtak úgy kb 3 vagy 4 content patch-et, nem nagy cucc… Mikor is jött az alapjátékhoz az első tartalmi frissítés? Ja igen, EGY ÉVVEL a megjelenése UTÁN. Nem másfél hónappal…

    Lehet itt sírni, hogy játszhatatlan Inferno (nem az…), lehet sírni mert nem esik semmi (neked nem, másnak meg igen, ez a RANDOM, vagyis a véletlenszerűség, ha változtatni akarsz rajta, pakolj fel 200% MF-et, szedj 5-ös Valort és MF-elj…). Meg lehet nézni, hogy Diablo II-ben eg ylegit játékosnak milyen sűrűn esett használható unique cucc, nyugodtan lehet tenni egy próbát, nulla MF-fel kb szar sem esett, kivéve, ha nagyon sok runt letoltál és akkor ugye a nagy számok törvénye bejátszott…

    Reply

  • avatar

    Morti

    |

    üdv
    sztem nem olyan nehéz átlátni miért van elcseszve az endgame
    gondoljuk csak vissza mi tartotta életben 12évig a d2-t
    – az inventory charmok tökéletesítése
    – brutal jewelek megtalálasa perf cuccokba belerakása
    – perf alapok keresése runaszavakhoz
    – narancssárga craftolt tárgyak, amik a játék legértékesebb itemei lehettek
    – level up 99
    – pvp

    lássuk be azért ez elég durva hogy ezekből egy sincs meg :D
    itt se charmok, se jewelek, se alapok, se runaszavak, se jól kitalált craftrendszer, se szintezés, se pvp
    ehelyett vannak a végeláthatatlan kék és sárga cuccok, meg képeken látott gagyi zöld és barna cuccok, ennyi

    ha a pvp nem fog betalálni akkor a playerek sztem otthagyják a játékot és akkor egy esély marad
    várni a diablo 3 lod expansiont :) mert ez a játék teljesen meztelen, és nem ártana felöltöztetni

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@_Gabor_ (#20):[/reply]Azért emellé kell a szerencse is :D

    Reply

  • avatar

    _Gabor_

    |

    Sziasztok!
    Én csak annyit üzennék a sok rinyálógépnek, hogy ne lassan hanem azonnal fejezzék be a játékot és rinyáljanak tovább egy másik játék fórumán …
    ui:
    Nem esik legendary meg set? Magic Find-ról hallottál már?

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@Venom (#18):[/reply]Pedig igaza van abban hogy véletlengenerátor sorsolhat akár sok jót akár egyet sem. Mondjuk szerintem túl ranomak a tárgyak, és van 3-4 stat ami nálkül értéktelenek, ha nem kapja meg abban a kombóban (pl fegyver hiába jó minden ha nincs rajta x-y elem damage és z% damage (és vagy isa vagy pstat) akkor semmit nem ér, az ezen felüliek meg kinek mi jó. Túl nagy szórás van a sebzésekben emiatt. D2-ben is volt csak nem 3-4szeres fs múlt ezen. Többivel nincs gondom, droppok stb szerintem ok, csak túl nagy a randomitás.

    Reply

  • avatar

    Venom

    |

    [reply]@Abiondi (#13):[/reply]Elhiszed, hogy engem az érdekel, hogy nekem mi esett, nem pedig az, hogy a te statjaiddal kijön az átlag. Papíron lehet, de egyébként így semmit, de semmit nem ér az egész. És pont az hiányzik belőle, amiért érdemes lenne játszani, mert egy idő után beleunok abba, hogy nincs semmi amit fel tudok mutatni. A legjobb rare, amit sikerült eladnom, az 100 000-es volt. Ne értsetek félre, tetszik a játék, nagyon is, de a motiváció rohamosan csökken sajnos.

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#12):[/reply]Az Act 1-s Lyceum már 1.0.3 óta elérhető, kb. 1,5 óra alatt de megtaláltam :), a PvP-re kíváncsi leszek én is, reméljük mielőbb érkezik az 1.0.4, mást úgyse tudunk tenni, mint türlemesen várni.

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#12):[/reply]Azok már bent vannak,nekem legalábbis az acsi megvan (gondolom Lyceumra gondoltál,az pl már bent van,de a többi is tudtommal.)

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Shael (#2):[/reply]1.1-re ígérték.

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Lord Azmodan (#10):[/reply]Ja értem. Valószínűleg itt is lesz ilyesmi,de ezeket szerintem vágszükségre tartogatják.Végülis kijön ősszel/télen (legalábbis így tervezték) a PvP patch,az a kiegig (ami szerintem 2013 év vége felé fog jönni) lefoglalja a népet,ráadásul több kiegben gondolkodnak.A ladder nekem is hiányzik,kár érte,bár lehet majd később beiktatják,sose lehet tudni.

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@Venom (#8):[/reply]És szotyinak is, meg sok más embernek is akik nem értik a “véletlenszerűen generált” kifejezés jelentését:
    Van egy 60as, egy 28as és egy 12. szintű karim, összesen 30 óra alatti játékidővel. Soha nem volt egyiken se MF-es cucc, csak ha véletlenül azt is adott a tárgy (primary+vit mellett). Eddig 2 legendary cuccot eladtam AHban, 3 van a karijaimon és set item is esett már egy.
    Van aki lóttózik egy életen át mégse nyer csak max 2-est, van aki meg életében 1 szelvényt vesz és meg is van a telitalálatos.

    Higgyétek már el, hogy a véletlen szám generátora a Blizznek jó, az általuk megadott százalékok is jók, csak nem 200 meg 400 óra játékidő és egy karakter esetén igazak, hanem végtelen sok óra játékidő és végtelen sok karakter átlagaként (bár igazából elég ha csak az egyik végtelen:). Bármelyikőtök adatait átlagoljuk együtt az én statisztikámmal még bőven jók vagyunk szerintem.

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    [author]Lord Azmodan (#5):[/author][quote]Szerintem egy-egy nagyobb patch-be dobhatnának néhány új mellék küldetést is ami feldobná a játékot kicsit, ha az end-game már ennyire nekik sem tetszik és belátják maguk is, hogy hamarabb feledésbe merül a dolog, mint a 2. részben…
    0[/quote]
    Vagy például az Act1-ből megjelenés óta hiányzó dungeon-öket amikre achievement van, de a játékból kivették mert “bugos”.

    Reply

  • avatar

    Nero66

    |

    Lehet, hogy hülye kérdés, de ez az 1.1-es patch mikorra várható?

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@chasy (#7):[/reply]Na igen látom akkor sajnos kár érte, viszont a 2-ben is csak a szinte lehetetlenül elérhető lvl99-el tudták megoldani, hogy az emberek játszanak még a játékkal évek múlva is és az állandó ladder reset-el, mert ha megnézzük a 2 unalmasabb egy játék ennél is ezt nyugodtan ki lehet jelenteni és mégis mai napig énis előveszem ennek ellenére is, ott azért a patch-ekbe mindig hoztak valami új dolgot kulcsok, aztán esszenciák amiket a fő ellenségek dobáltak…ilyenre gondoltam itt , hogy csinálhatnának majd idővel azért.

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    Ezeken mondjuk a játék kiadása előtt eltelt 4-5 évnyi (ha nem több) fejlesztési időszakban kellett volna gondolkodni, nem?

    Reply

  • avatar

    Venom

    |

    150-180 óra játékkal, nekem raren kívül jobb cucc nem esett még. :(
    Sem szet sem legendás, se semmi. Kicsit kevéske így azért… jó lenne ha kicsit csiszolnának ezen a dolgon. A többi nekem megfelel.

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Lord Azmodan (#5):[/reply]Pont ez az,amit az 1.kommentelő bemásolt: sajnos ez nem WoW,nem tudják folyamatosan contenttel pakolni,ahogy azt D2 esetében sem tették.
    Viszont és várom a PvP aréna randszer,főleg azért,mert ez sokakat fog csábítani,amitől megnőnek az árak a jobb itemekre AH-n (azokra is,amelyeken nincs MF :D)

    Reply

  • avatar

    Szotyi

    |

    A kb. 42.-ik patchelés után is inferno játszhatatlan. Act 2-nél vége a játéknak. Több megy el javításra mint ami bejön. Hardcore-on ezrek hullanak el lagg miatt… Az aukciós ház vagy megy vagy nem megy. Normális használható értékekkel rendelkező tárgyak továbbra sem esnek. Csak a tárgyak mennyiségét növelték, de pont ugyanúgy nem érnek semmit. Szett tárgy a megjelenés óta egy sem esett nekem, legendás 1db. Ha blizznek ennyire nem megy, akkor miért nem nyit újságos bódét, vagy virágüzletet, azt nem kell hetente javítani. Védelem gyanánt meg elég rá egy lakatot tenni, nem kell dombor nyomatos kártya, paypal, authenticator, meg okos telefon.

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Szerintem egy-egy nagyobb patch-be dobhatnának néhány új mellék küldetést is ami feldobná a játékot kicsit, ha az end-game már ennyire nekik sem tetszik és belátják maguk is, hogy hamarabb feledésbe merül a dolog, mint a 2. részben…

    Reply

  • avatar

    Bali007

    |

    [reply]@Abiondi (#1):[/reply]Nem, ezt mindössze tudomásul kéne venni, hogy ne legyen állandóan sírás miatta.

    Reply

  • avatar

    balikabo

    |

    Magyarul: Tudjuk hogy elbasztuk, ez van..ezt kell szeretni.

    Reply

  • avatar

    Shael

    |

    1.0.4-re ígérték a legendary stat-ok javítását?

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    “But honestly Diablo III is not World of Warcraft. We aren’t going to be able to pump out tons of new systems and content every couple months. ”

    Ennek most akkor örülni kell?

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.