1.0.4 rendszer változások

Hamu . Hírek 50

Elkezdődött az 1.0.4 érkezésének részletesebb bemutatása, az ígéretekhez híven az elkövetkező időszakban, kapni fogunk egy-egy részletes developer bejegyzést a változásokról. Kezdésnek  Wyatt Cheng fog nekünk a rendszerváltozásokról beszélni. Elolvashatjátok a hírt eredetiben a hivatalos oldalon. Kezdjünk is bele a következő szösszenetbe a tovább után.

Egyre közelebb vagyunk az 1.0.4-hez és bár még mindig vissza van néhány hét az indulásából, a következő bejegyzés célja a változások megmagyarázása. Szerettem volna egy áttekintést adni a közelgő rendszer és játék változásokról.
Kezdjük is el.

Tehát együtt boldogan

Miközben sokan játszanak Coop játék, még mindig kevesebben vannak, mint akik egyedül játszanak. Ideális esetben azt szeretnénk, ha a játékos egyedül szeretne játszani akkor játsszon egyedül, ha Coop-ban akkor játsszon Coop-ban. Ha egyedül játszik, akkor tiszta a dolog, akkor is ha Coopban játszik a barátaival.

Az első remek változtatást az 1.0.3-ban kezdtül el, ahol visszavettük a szörnyek fő/bónusz sebzését, de kicsit tovább megyünk ezen. Az első változás az 1.0.4 Coop játékában, hogy eltávolítottuk az átlagos Magic Find és Gold Find értéket. Eddig a Magic Find és a Gold Find stat szétoszlott minden karakter között a játékban. Eredetileg a Magic Find statot egy általános választásnak akartuk nem egy olyan statnak ami kiszorítja a “adventure stats”-al játszókat a partiból. Bár ezzel kiújulhatnak újabb problémák, úgy érezzük a mostani helyzet több büntetést von maga után mint hasznot.

Ugyanezen a vonal mentén az 1.0.3-ban csökkentettük a szörnyek fő/életerő bónuszát a Coop játékokban. Ez az 1.0.4-ben minden esetben 75%-lesz, szemben a régebbi skálázódással 75/85/95/110%. Ez lehetővé teszi, hogy a Coop játékban a szörnyek jobban kezelhetővé váljanak, és a gyors játék jobban fogja jutalmazni a Coop játékot, mintha az illető egyedül farmolna.

Zsugorodó szakadék

Tudjuk, hogy jelentős frusztrációt nyújt néhány nehezebb elit csoport (rare és champion), az 1.0.4-es patchben szűkítjük a szakadékot a normál szörnyek és az elit szörnyek között. a Tervezők szándéka az volt, hogy egy-egy elit csoport kihívást biztosítson a játékosok számára, de sokszor ez a kihívás túl nagyra sikerült. A normál szörnyek túl gyorsan meghalnak, míg egy-egy elit csoport áttörhetetlen falat képez a játékosok elé. Általánosan a normál ellenfeleken erősítünk kicsit, míg az elit csoportokon gyengítünk.

Tehát, az 1.0.4-ben a normál szörnyek életerejét növeljük 5-10%-kal Infernó fokozaton, de ezért növeljük az esélyt is, hogy magic vagy rare tárgyakat dobjanak körülbelül négyszeresére. Ennek megfelelően csökkentjük az elit és rare packok életerejét 10-25%-kal és módosítunk néhány speciális affixen, hogy a szakadék csökkenjen. Még dolgozunk a számok helyes beállításán, de az itt elhangzott értékek, közelítenek a célhoz.

Ahhoz, hogy csökkentsük a szakadékot a normál és elit szörnyek között, néhány frusztráló affixhez is hozzányúlunk, mint a “Fire Chains” és a “Shielding”. Természetesen van néhány normál szörnytípus, ami szintén komolyabb kihívás mint amire tervezni akartuk, így ezeken is finomítunk kicsit, a példa okáért csökkentjük a sebzését a kétkezes fegyverrel rendelkező csontvázaknak mint a Skull Cleaver-ek.

Fegyver mester

Az egyik központi téma amivel foglalkozni akarunk, hogy amikor egy tárgy kiesik még a beazonosítás előtt el lehet dönteni hogy ez jó lehet, vagy esélye sincs annak, hogy jó legyen. Más szavakkal, van egy különböző világ a tárgyak között, akiknek lehet esélye, hogy használható legyen, és azoknak amiknek nincs. Ez nem olyasmi, amit teljes mértékben fogunk tudni kezelni az 1.0.4-ben de esélyt akarunk adni minden tárgytípusnak, hogy használható legyen. Elérkeztünk az egyik területhez, amit tudtunk, hogy azonnal neki kell állnunk és ezek a fegyverek.

A fegyversebzés a legfontosabb tulajdonság egy fegyveren. Elég frusztráló lehet, ha sok fegyver esik és tudod, hogy esélyük sincs, hogy használhatóak legyenek. Annak érdekében hogy az ilvl 61 és 62-es fegyverek használhatóak legyenek, esélyt fognak kapni, hogy a sebzésük utolérje az ilvl 63-as tárgyakat.

Szeretnénk továbbá megszüntetni a kétkezes és a két egykezes fegyver közötti szakadékot, ezért erősítjük a kétkezes fegyvereket és bevezetünk új erősebb affixeket, ami kompenzálni fogja a kétkezes fegyver használatával járó megkötéseket, hogy elveszíted az off-hand használatát.

A fő téma, hogy hogyan számítódik ki a kétkezes fegyvereknél a sebzés idő alatti (damage over time ,DOT) értéke. Számos skillnél olvasható a “Deals 75% weapon damage for 5 seconds” ami nem teljesen tiszta, és számos módon félreértelmezhető. Ez nehezíti a skillek értékelését is, főleg a hosszabb cd-vel rendelkező skillek esetében. Változtatni fogunk számos skill leírást a következő szisztéma szerint  “X% weapon damage over 5 seconds”. Számos skill követi már ezt a formátumot és teljesen érthető, hogy mit is csinálnak. A képességek alakításának egy másik módja lesz, mikor kézbe veszünk egy fegyvert a leírás változni fog az X értéke függni fog a fegyver sebességétől.  Tehát, sok esetben a gyors támadási sebességgel rendelkező fegyvereknél (legalább 2 támadás másodpercenként) az X értéke magasra fog ugrani. Ha egy skill 75%-os sebzést okoz 5 másodperc alatt, akkor 2.0 sebességű fegyver esetében ez az érték 750%-ra fog felugorni. Így a skilleket egyszerűbb lesz megérteni, egy ez kicsi buff lesz az egykezes buildeknek és egy hatalmas a kétkezes buildeknek.

Hatékonyság vs. Kihívás

Ahelyett, hogy a játékosok arra fókuszálnának, hogyan, vagy hogy sem tudnak legyőzni egy ellenfelet, sok játékos arra megy rá, hogy hogyan tudja minél gyorsabban legyőzni őket. Eltávolítjuk az Enrage timert és a teljes visszagyógyulást a rare és a Champion pakkokról. Nem gondoljuk, hogy jól illeszkednie a játék általános filozófiájához, amiben mindenki megpróbálja magához időzíteni a farmolási idejét, ahogyan tudja. Most már a játékosoknak késztetésük van, hogy minél gyorsabban öljenek meg egy elit packot, mert ha nem sikerül akkor tudják, hogy úgyis meghalnak és kezdhetik elölről az egészet, mert a szörnyek teljesen felgyógyultak. Az eredeti szándék az Enrage mögött arra szolgált, hogy néhány helyen a játékos felszerelését ellenőrizze, hogy megfelelő-e a továbbhaladáshoz (dps check), és hogy némi extra kihívást nyújtson. Mivel a champion és a rare mobok itt véletlenszerűen vannak elhelyezkedve és generálva, ez a filozófia egy rossz megközelítés volt a részünkről, hogy a kezünkbe akartuk venni  a farmolás sebességét. Az Enrage timer-ek, sokkal jobban használhatóak és kivitelezhetőek a Boss harcoknál, ahol az idő hozzátesz a harc kontextusához, így itt nem fog eltűnni az Enrage timer.

Nem tudunk elmenni a Hatékonyság és Kihívás bejegyzésen anélkül, hogy a halál bekövetkezésekor történő büntetésekről ne beszéljünk.  Az 1.0.3-as patch-ben megnöveltük a repair költséget, hogy nagyobb hangsúlyt fektessünk a haláloknak. A hatékonyság nem csak arról szól, hogy milyen gyorsan tudjuk megölni a mobokat, hanem arról is hogy ennek hányszor futunk neki. A halál elvágja a hatékonyságot, és létrehoz egy jelentős kihívást, hogy életben maradjunk, és hogy ne csak játszunk, de a karakterünket megfelelően geareljük fel. Igaz, hogy a javítási költség még mindig túl magas, ezért az 1.0.4-ben 25%-al csökkentjük a high-end tárgyak javítási költségét.

Legendaryk

A Legendary itemek esetében úgy hisszük, hogy van olyan fontos a téma, hogy majd egy saját blogbejegyzést kapjon. Maradjatok velünk, a következő egy-két hétben a vezető játéktervező Andrew Chambers fog egy leírást adni ezekről. Emlékeztetőül a már meglévő Legendary tárgyak nem fognak változni. A változás az 1.0.4 elindulása után fog életbelépni, a talált és a craftolt Legendary tárgyak esetében is.

Stay Classy 

Egy tonnányi változtatásunk lesz a classok esetében, így ezek is külön blogbejegyzést fognak kapni, de az általánosan népszerűtlen képességekről beszélünk kicsit.

Vajon van olyan skill aminek a kijelzésével nem vagyunk elégedettek használatkor? Ha igen, ezeken javítani kell. Egy remek példa erre a Barbár Rend képessége, amit sok játékos azért nem használ, mert nem tudja eldönteni, hogy melyik ellenfeleket sebezte meg a bleed képességgel.

Vajon van olyan képesség ami hasonló szerepet tölt be mint az extrém népszerű képességek? Ha igen, akkor ezeket a képességeket, fel kell hozni arra a szintre, mint amin a népszerű képességek vannak. Tökéletes példa erre a Demon Hunter Bola Shotja, ami egy igen szolid skill a Hungering Arrow sebzéséhez képest. Szóval buffolnunk kell a Bola Shotot, hogy használható legyen.

Vajon van olyan skillrúna ami dominál egy skillnél? Ha igen, akkor ezeket a kihasználatlan rúnákat buffolnunk kell olyan szintre, mint amin a népszerű rúnaskill áll. Egy jó példa erre a Wizard Hydra skillje, ahol a Wenom Hydra a legpopulárisabb skill rúna, jó okok miatt. Szóval bufoflnunk kell a többi rúnát, hogy versenyképesek legyenek.

Mi a helyzet a képességek erőforrás költségével? Létezik olyan képesség ami igen erőforrásköltséges? például a Monk Wave of Light képessége ami jelentős Spirit költséget emészt fel, és nembiztos hogy megéri. Az 1.0.4-ben számos sebzés orientált képesség költségén változtatni fogunk.

Vajon a képességek csiszolása, növelni, vagy csökkenteni fogja a buildek diverzitását? Számos skill, amit erősítettünk más skilleket tett használhatatlanná, szóval van egy háló, amin nagyon óvatosan kell mozognunk, hogy a változások ne legyenek károsak más skillekre nézve. A képességek amiket buffolunk magukkal vonzhatnak több más képességet is, amik erősítik egymást, erre példa lesz a Witch Doctor Zombie Dogs és Gargantuan képessége ami jelentős változáson fog átesni.

Reméljük jól szórakoztál, és velünk maradsz a következő hetekben, ahol a többi class változás fog előkerülni.

Zárszó

Ez tényleg csak néhány változás volt amiket most említettünk, és reméljük hogy ti is éppannyira várjátok az 1.0.4-et mint mi. Persze az elkövetkező hetekben sokkal több infó fog jönni a Legendary itemekről , a class változásokról és a többiről, valamint tartogatunk néhány rövid interjút a patch előtt rövidesen.,A class változások bemutatásának az időpontja várhatóan Augusztus 4. hete.

Találkozunk a játékban,

ui: Meg fogunk szabadulni az Invulnerable Minnions affixtől.

Wyatt Cheng is Senior Technical Game Designer on Diablo III, and as a member of Blizzard’s Beef Jerky Club is ordering jalapeno, habenero & ghost chili jerky this month.

Forrás. battle.net




Comments (139)

  • avatar

    pacal

    |

    Amúgy sztem az Ah és az Rmah sok ember D3-ját tönkretette. Az olyan emberekét akik csak rmah miatt játszanak vele. Mégpedig azért mert talán ha havonta találnak olyan cuccot amit el tudnak adni. Nehogy félreértsetek én is örülnék olyan cuccnak, de annyira nem érdekel ha nem esik. Én várom a kieget várom a javításokat stb.
    De az ilyen embereket nem tudom sajnálni.. Senki sem tart puskát a fejéhez, hogy tolja. A bugok miatt inkább lehetne ocsárolni a game-et aki már arra szánta el magát, hogy csak azért is megmondja.
    A kritikák (ahogy én látom) abból fakadnak, hogy nem tud rmah-ban eladni cuccokat mert nem talál. Ilyenkor a dühtől már baja van a packokkal is a javítási költséggel is ezzel is azzal is, de minden abból fakad, hogy rmah-n nem tud árulni! Sajnálom ha megbántottam valakit. Így látom

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    A Diablo III-mal nem játszanak casual playerek… A casual játékosok Angry Birds-öt tolnak iPhone-on, meg Farmville-t Facebookon. A Diablo III-mal mainstream gamerek játszanak. És bármilyen meglepő, az ő szavuk számít, mivel ők vannak többen.

    Thumb up +4

    Reply

  • avatar

    pacal

    |

    + van pár ember aki arra panaszkodik, hogy nem kelnek el a cuccok Ah-n! Hát igen erre számítani lehetett.
    Én is árultam cuccokat ah-n addig amíg az emberek pár %-a volt csak infernon addig fogytak is rendesen.
    De most talán pár % nincs infernon kicsit sztem átbillent az egyensúly! Most már nem igen vesznek kicsit szépséghibás cuccokat mondok egy példát: egy öv 60all resist 100dex 60 vitality mit tom én 40fire resist 120life/sec. Na egy ilyet régen simán el lehetett adni jó pénzért most meg ennél csak jobb van mindenkinek.
    Most már csak az igazán jó cuccok kelnek el egy két kivétellel. Feljöttek a többiek is infernora… ennyi

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    pacal

    |

    Igen. Sztem sem lesz sosem jobb egy legendary mint egy rare.
    Egyrészt mert rareből minimum 50×annyit találsz másrészt mert akkor csak legendary fogyna rmah-n és mivel abból keveset találnak az emberek hamar elfogyna a választék rare-t meg senki sem venne mert vár a legendaryjára :D
    Ezt én is így látom.
    Ez nem jelenti azt hogy nem épp egy legendary lesz az ami üt minden mert megvan rá az esély csak hát mire egy 63as legendary kardot kiforgatsz egy hullából addig találsz 50db 63 ugyan olyan kardot rareban is..
    Ezért tűnik úgy, hogy minden legendary fos, de egyszerűen csak kevés van belőlük még.. Amúgy meg a legendary annyi előnnyel indul, hogy olyan cuccokban is lehet pl attack spead stb ami egy rare-ba nem lehet..
    Mivel ritka mint a fehérholló egy legendary ami 63as is így ne is várjatok arra, hogy egyhamar találtok jobbat egy 63as rare-nál. Mert ami volt is elkelt már.. :D

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@Zoro (#45):[/reply]Szerintem olyan biztos nem lesz, hogy név szerint konkrétan tudd, melyik a legjobb item egy fajtából, vagy melyik szettet kell összeszedned a karakterednek. Az nem titok, hogy az egész játék az RMAH-ra megy ki, annak meg pont az a lényege, hogy minél gyakrabban, minél drágábban vásároljanak az emberek. Ha az emberek tudnák melyik a legjobb, nem vennék meg a többit. Gondolom emiatt csináltak nyalókát a legendary cuccokból most is, csak túllőttek a célon. Szerintem ezután is a sárgák lesznek a legjobbak, csak nem kilométerekkel lesznek mögöttük lemaradva a legendary-k, hanem pár centivel.

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    [reply]@D3Egon (#41):[/reply]Hát ez az. Ez hiányzik játékból. A végtelenségig farmolhatsz, ha esett ezer cucc abból mákod van ha 10 eladható Ah-n, de hogy saját magadnak itemet nem ütsz az szinte biztos.
    Ráadásul ha nincs endgame tartalom akkor a fanatikusabb fél(nem prozunk és casualozunk :D ) mindig elkezdte kihozni a maxot a karijából. Én is elkezdtem és elakadtam a monkommal.
    Nincs az, mint annó, hogy leírom milyen itemek kellenek. Tudom mik lesznek a legjobbak a buildem mellé. Hogy most nekem kell egy perfect Hoto vagy egy perfect Grief PahseBlade.
    Mit csinál az ember ilyenkor D3-ban? Egész nap az AH-t nyűvi jobb itemekért, mert kifarmolni sosem fogod a jobb geart. NEM LEHET INGAME összehozni egy über geart.
    Ekkor jön be az, hogy lassan 3 hónapja bugos még mindig az AH. :) Meg 3 kereső feltétellel trükközve is lapozz végig 10-20 oldalt a keresett cuccért. Addigra persze ha bekerült valami jó egy bot régen kikapta. xD Tehát a fanatikusabb félre nem vár más, mint eszetlen goldfarm és AH a végtelenségig.

    [reply]A pozitívaknak:[/reply]
    Jah és hogy unjátok az elégedetlenkedőket? Meg minek járunk fel és minek írogatunk?
    Mert megtehetjük. Mi is megvettük. Mi is heteket szoptunk béta kulcsért. Mi is évekig néztük a videókat és erre elszúrják. Túl szép lenne a világ ha mindenki csak pozitív lenne. Tudjátok az első mátrix is katasztrófa volt. xD Ha nem tetszik a sok negatív hozzászólás akkor
    szokjatok hozzá. Az arányokból meg már leszűrhettétek volna, hogy több a negatív. Ergo ne bennünk keressétek már a hibát…

    [reply]Bello:[/reply]“Kérdéses viszont, hogy akik unják a game-et, állításuk szerint már rég nem játszanak vele, fel vannak háborodva, stb. azok miért nézegetik a diablo3.hu oldalát nap mint nap, miért kommentelnek minden cikkhez?” Mert reménykedünk, hogy változtathatnak jobb irányba és talán újra lesz értelme játszanunk azzal amire ennyit kiadtunk és ennyit vártunk.

    [reply]A patchről:[/reply]
    Ezeken túlmenően azt mondom, hogy a patch kezd elmozdulni végre a D2 lootrendszer felé. A legendarykat remélhetőleg a helyükre teszik, azaz rare felé. Azokból meg már el lehet indulni újra a legjobb gear felé. Remélhetőleg az MF-et is éri egy-két pozitív változás és akkor a nekem fájó inferno nerfet én ezért cserébe lenyelem. De legalább ha visszamegyek a monkomra nem az fog várni, hogy 200 órát AH-zak, mert kifarmolni jobb geart úgysem lehet ingame, hanem tudni fogom a legjobb itemek nevét amik végre legendaryk lesznek, és talán még a legjobb farmhelyeket is az adott itemre nézve. Remélem így lesz.

    Thumb up +8

    Reply

  • avatar

    Venom

    |

    [reply]@D3Egon (#41):[/reply]Egyébként én nem is értem, hogy gondolták, hogy infernon lv 60+ -os fegyverek ennyire szar dps-el legyenek megáldva. De komolyan, volt itt belső teszt, ahol azonnal kijött volna, hogy ez így nem életképes?

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    Venom

    |

    [reply]@zoba (#42):[/reply]Örülj neki, egyszer nekem is fog. :D

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@Venom (#37):[/reply]most esett bucserből egy tal rasha armor XD

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    D3Egon

    |

    [reply]@Zoro (#23):[/reply]Tudom, h nem kioktatásként írtad ezt le nekem, de muszáj hozzáfűznöm, h több éven át D2LoD-oztam is online. Szal vágom a pitét, ott igen jobb volt a drop stb. Meg Mara’s amut gambleztam @26-osat asszem egyszer azért jó érzés volt az is, shako drop stb. itt mi van, amit írtál jól, semmi kb. Megjelenés óta esett 10 (set item is olt bennük) v kicsit több Legendary drop, ebből használhatót 1 db-ot találtam 1 bul-kathos gyűrűt, igaz jó statos volt eléggé és levonás után kaptam vagy 16 milliót érte:D Így meg amim volt pár millám farmból meg AH-ból ezután tudtam beruházni a hőn áhított Stormshieldemre ( cirka 15 milláért, de nekem megérte és max blokkos), meg még 1-2 cuccomra, és lassan 400óránál járok a barbárommal, elég frusztráló ez, a drop rendszer. Bünteti a játékost mintsem, h segítené upgrade-ben, mert nincs upgrade farmból csak AH-ból. Talán most a patch-el jobb lesz, csak tényleg gyalázat, h ilvl 61-62 99%-a tré 63asoké meg szintén, örülök ha hullik 63as, de sajnos fegyvernél pl. mindig az van, h statok jók dps nagy 0 hozzámérten v fordítva, nem volt jó ötlet ennyire randomizálni az itemezést, de ez van. Fegyvereknél sztem rohadt 1xrű lenne a dolog 61-62-63asoknál, szépen bekell állítani, h a dps-ük ne leheseen pl 300 és az alatti mert Infernora az szar, legyen mondjuk 600-700 között a minimum, de nyilván 63asoknál a legfontosabb ez, és akkor nem lenne ennyire gáz, h az ember azért nem hord fegyvert mert dps-e kevés, de statok meg jók rajta, bár fordítva is tré ahogy írtam. 827.4-eset hordok én ilvl 63asat nemrég vettem, mákom volt mert már ezek is milliós tételek, statok nem rosszak rajta, de 700k-ért 1ből megvettem, csak sokszor nincs ilyen mákja az embernek, és nem épp AH-zással töltené sokunk az időt sztem, ha lenne jó drop. És már megint kéne jobb nekem is, bár még elvok ezzel, de mégis, csak az árak az eget verdesik.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Venom

    |

    [reply]@zoba (#38):[/reply]Biztos bennem van a hiba ja. Mondták már mások is, aztán meglesték, és nincs itt semmi hiba, egyszerűen ezt dobja ez a “szar”. Rare plant is tegnap dobot először. Meg is lepődtem. Ez van, ezt sem panaszként írtam, megyek tovább, tolom. Egyébként akt 1-2 farm megy, 3-ban vagyok elakadva, oda már komolyabb cucc kéne. Most 2-3 hét kihagyás után megint megjött a kedvem hozzá, kíváncsi vagyok meddig fog tartani.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    dpswoowoo

    |

    Sziasztok nagyon sok okosságot írtok, emellett ne felejtsétek el, hogy ez is egy casual játék lesz, mint a wow, amit valahol meg is értek hiszen vissza kell csalogatni azt a sok embert, aki abba hagyta a játékot. Most is a játékban lévő emberek 40%-a bot. A botok és a ferdeszeműek tették tönkre az ah-t is nem a nerfek. A nerfekel valahol egyet értek, hiszen sok ember nem látja a játék mostani endgame részét, a mostani classok nagyábol ugyan olyanok, ugyan olyan skillek buildek stb. Élvezetesebb lesz pl a pvp ha lesz kihívás felismerni az ellenség játék stílusát nem csak azt, hogy pl barbár akkor csak ww vagy csak ez vagy csak az. Kihívások elé kéne állítani azokat a játékosokat, akik már szétfarmolták magukat act3ban és csak várnak én is hasonló cipőben járok, ha eljutsz egy bizonyos szintre megvan a geared act3 farmra de utána???? Farmolok, farmolok, de minek (reménykedsz, hogy kiesik valami, amit el lehet adni rmahn) a jelen állás szerint act3 farm az end game és ezen jó lenne, ha változtatnának pl új secret lvl unlock, vagy a pvp előbbre hozatala valahol a pvp-t is megértem, hogy csúszik, hiszen az átlagos casualnak legyen már ideje kiszedni valami geart,de most is csak azokat büntetik, akik szeretnének többet játszani, mint egy átlagos ember és többet elérni. És gyertek nyugodttan, menyek HC-ra de ki a #&#& akar játszani Hc-n, mikor a normál gamebe is ennyi lagg és rollback van? Kiváncsi leszek a következő infokra eddig örülök is neki meg nem is:)

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@Venom (#37):[/reply]ez tökéletes hülyeség

    rosszul csinálsz valamit akkor vagy nem tudom

    én már egy ideje gyűröm act 1 et infernon farm ügyileg( wd – dhval) jelenleg 315 mffel és szórja a legendarykat meg a seteket

    eladásból meg 10 milás amulett a rekordom( int crit chance crit dmg)

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Venom

    |

    Az a lényeg, hogy valami miatt lehessen hömbölögni. Ha nehéz azért, ha könnyítenek azért. Én még mindig csak fényképen láttam legendás cuccot, meg stet is. Ez van. Pedig a megjelenés óta játszom vele. Egy rohadt cuccomat nem tudtam még eladni milla fölött, de a 100 000 is nagy szó volt! Szerintem ráfér a módosítás a játékra. Várom.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    ricikeke

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#3):[/reply]de azert eddig azert sirtal minden egyes hir alatt, hogy tul nehez a jatek :)
    ki gondolta volna hogy most epp az ellenkezoje miatt fogsz

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    mcweol

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#14):[/reply]Nem tudom ki az az ember és igazából nem is érdekel. És itt nem erről van szó hogy átmered e dugni az orrod vagy sem. De minek tennéd meg ha act 1-be kifarmolhatsz mindent könyebben ?

    @fekete123 :
    Nincs azzal gond, vigye végig mindenki, de ezután AH-ba eladni is valamit igen komoly feladat lesz.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    Több mint fél éve, mikor még a játék meg sem jelent, hangot adtam kételyeimnek az ügyben hogy az osztott mf jó rendszer lesz. Most jutottak Irvine-ban is arra következtetésre amire én akkor. Nem, sajnos nem jó mert a coop ellen dolgozik és a hatékonyságot a magányos farmolgatással köti össze. H a leechelést el akarják tüntetni valami mást kell kitalálniuk.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Anuwen

    |

    [reply]@Bello (#30):[/reply]Részben igazad van és nagyon kulturáltan szedted össze a gondolataidat. De nézd azt is, hogy igen sok tényleg kocka diablo fanatikus játszik még mindig. Nekik érzésem szerint ez az egész 1.0.4 rossz. Persze a tömeg kisírta, az átlagnak jobb lesz -egy darabig.

    Csak pár dolgot emelnék ki, mint pl hogy nem volt elég mob dmg nerf, most jön mellé hp nerf. MF/GF partiban buffolva, 61-62 fegyverek buffolva, champion affixek nerfelve

    =

    rövid távon biztos izgi lesz, hogy szutykos cuccokban, agy nélkül a haverjaiddal leütsz mindent, de meddig fog ez tartani? Casualnak se jó, hidd el. Arról ne is beszéljünk, hogy aki eddig is keveselte az eladható dropokat még jobban seggre huppan. Mit hisznek, hogy majd csak nekik fog több esni másnak nem? Hogy csak ő halad gyorsabban, más nem? Aki keveset tolja, az AHban arányaiban rosszabbul jár.

    Végül még a casual síráshoz, annyit, hogy nem ciki casualnak lenni valamiben. És nem parasztság kimondani valakiről, hogy casual. Én sem vagyok profi autóversenyző, de mondjuk nem is irkálok a FIA-nak, hogy változtassanak a versenyszabályzaton, mert én is ugyanúgy fizetek a benzinért/pályabérlésért, akkor meg hogy lehet, hogy nem nyertem WTCC-t vagy F1-et?

    Sosem szerettem, ha egy “játék” szabályain azért változtatnak, mert a tömegeknek túl nehéz.

    Thumb up +4

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Bello (#30):[/reply]Most kb olyan az arány hogy mondjuk 3-4 max 5 játékonként lépek olyan csapatba ahol én barbár a többi mind DH és kb 6-8 játékonként látok egy db WD-t ebből is 10-ből 9 medvével megy :)

    Érdekesség képpen megnéztem a 62-es fegyverek terveinek árát:

    1 kezes kalapács:
    Elmúlt 10 nap 1 milla/db
    Elmult 10 wladás 10 milla/db

    Elkezdte mindenki felvásárolni őket? :D

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    ph0bia

    |

    [reply]@l33tus (#29):[/reply]Há’ ja! :D Így is semmi az a pár ezer amit javításra költenek, ha 200%os MF cuccban, 500k DPS-el lazán összeszednek minimum 20-30 millát egy nap, és most keveset mondtam.

    Azt meg most veszem észre, hogy kiveszik az invu. minionokat. :’(
    Megint csak ranged kariknak kedvezve ezzel, mert ugye DH nem tudott átlőni rajtuk, hanem kicsit trükközni kellett. :D Pedig a legkönnyebb pakk volt 1.0.3 óta, szerencsétlen bossnak alig volt HP-ja, 2 lövés volt kb. az ilyen dps huszároknak.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Bello

    |

    Levont tanulságaim a hozzászólásokból:

    1. A legtöbben úgy vélik, hogy ők hardcore playerek. Az ún. casual playerek le vannak szólva és ez csak egy másik megnevezésévé vált a régebben használt és megutált “noob”-nak.
    De miért is van ez?
    Azért mert ez megkülönböztetés, amivel emberek magukat magasabb szintre helyezik másoknál. Tapasztaltabbnak, ügyesebbnek, okosabbnak, szebbnek, de minden esetre valamilyen téren jobbnak kiáltják ki önnön személyüket. Ez nekem sem tűnik szimpatikusnak. Nem az az élet semelyik területén, nemhogy egy pc játékban. Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy aki itt akar kitűnni és magát mások fölé helyezni, annak sivár élete lehet így ő az utolsó ember aki irigylésre méltónak sejlik fel előttem.

    2. Nagyon kevés konkrétat tudunk, de megint elkezdődött az elégedetlenkedés. Ami nekem megragadt az az, hogy sok olyan hibát, bénaságot emeltek ki, amik engem is zavartak. Ergo foglalkoznak a játékkal, ergo foglalkoznak az igényekkel, ergo haladunk valamerre.

    3. Többen unják a játékot, ami mindenkinek szíve joga. Volt hogy magam is félreraktam egy időre, de be kell látni hogy ez nem egy életstílus. A WoW, na az egy életstílus, 0-24 online világ, váó! Én jelenleg elvagyok azzal is ha néha a Dio3 világában lazítok.
    Kérdéses viszont, hogy akik unják a game-et, állításuk szerint már rég nem játszanak vele, fel vannak háborodva, stb. azok miért nézegetik a diablo3.hu oldalát nap mint nap, miért kommentelnek minden cikkhez? Tényleg nincs jobb dolguk, mint egy nekik nem tetsző dologgal ennyit foglalkozni? Vagy ennyire nem is szörnyű a helyzet?

    4. Inferno gyengítés/erősítés. Bízom benne, hogy ez is jó irányba alakul. Igen könnyen lehet mészárolni egy DH-val, egy monk sokáig húzza, de hányan hagyták eddig abba a WD-jüket pl? És akik nem azok a macikon kívül is találtak ki használható buildet? Nekem ez sikerült, de eltartott egy darabig és ígyis vannak packek amik igenis nerfért kiáltanak ha tetszik ha nem. Nem azért mert casual vagyok, vagy hardcore, vagy noob, nem azért mert nem szeretem a kihívást és a szenvedést, hanem mert irreálisak…

    5. Zsiráfnyál, szerintem is igazad van. Én angolul olvastam és magát a patchet ígérték aug. 4. hetére ha jól emlékszem.

    Thumb up +14

    Reply

  • avatar

    l33tus

    |

    [reply]@ph0bia (#26):[/reply]Egyrészt kb 2 hónappal ezelőtt szóltak, hogy ha(!) lesz legendary buff, akkor az csak és kizárólag a buff után esőkre fog vonatkozni, az addig kiesettekre semmi esetben sem!

    Lesz legendray buff, nem fog vonatkozni az eddig találtakra. Ezt lehetett tudni. Aki meg nem tudta, az magára vessen. Pont olyan mint az attack speed nerf. Jóóóóó előre szóltak.

    A repair cost csökkentésével viszont teljesen egyet értek Veled. Szívem szerint én még legalább 4x-esére növelném. Mert ne halj meg és pont. Ha meghalsz, akkor meg úgy kell neked. De persze ehhez az is kell, hogy a leírtak szerint eltűnjenek a játékból a ténylegesen lehetetlen elit kombók. De mivel ezen szépen változtatnak, ezért ehhez tényleg az a változtatás passzolna, hogy de repair cost 4x-es növelése.
    Az elitek könnyebbek, de mostmár aztán tényleg ne tessék meghalni, mert ejnye-bejnye lesz…

    Há’ de nem? :D

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    ph0bia

    |

    [reply]@fekete123 (#27):[/reply]Nem mondtam azt, hogy a casualok hülyék, csak ne legyen már olyan szettje valakinek 20-30 óra farmolással egy könnyebb szinten, mint valakinek x00 óra farm után nehezebb szinteken.
    Mindkét oldalon akad sok primitív ember, ezt sajnos nem lehet kikerülni, együtt kell élni a tudattal, hogy léteznek, és próbálni elkerülni őket. :D
    HC játékosok között is nyilván sok a balfasz, leginkább a kockák. Sokan nem tudnak különbséget tenni a gamer meg a kocka között.
    Áh, pub az meg katasztrófa, ne is beszéljünk róla. Én a héten léptem be, Act-2, infernó, de 5 perc után ment a ragequit, miután a 3. packot is én hoztam le, mint tank barbár, úgy hogy enrageltek közbe…:D De a team az nyugodtan elvolt, basztak újraspawnolni, nem zavartatták magukat, várták, hogy a harc végén élesszem őket.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@ph0bia (#26):[/reply]Szerintem egy casual játékos sokkal normálisabb mint egy hardcore. Emlékszem amikor elsőre próbáltam act3 publikot (egyedül már simán ment), beléptem egy játékba lementem találomra valakihez, mit tudtam én hogy mire kell figyelni sose toltam másokkal. Lent körülvettek a jaileres sebezhetetlen minionos elitek jailer egy ww barbárnak ugye annyira nem jó. Elnyomtam a berserket de késő volt meghaltam utána berserk nélkül sokat nem tudtam tenni ellenük úgyhogy futás. A 3 másik DH-val együtt. Aztán lehordott az egyik mindennek, mert hogy milyen az már hogy egy barbár fut (persze ő se tudott mit kezdeni a 160K DPS-el…) Megnéztem a srác profilját, a fegyverében lévő gyöngy többet ért mint a teljes felszerelésem és volt belőle neki vagy 5 a többi cuccába. És később mikor már erősebb lettem is találtam sok ilyet minden classból aki a másikat hordta le.

    Ezzel szemben egy casual mindig megköszöni ha húzom vagy segítek neki, kérdez ha valamit nem ért stb stb… De persze lehet mindenhol vannak kivételek…

    Thumb up +3

    Reply

  • avatar

    ph0bia

    |

    Na, már csak ez kellett, hogy mégjobban nerfeljék infernot, meg az eliteket. Most már tényleg könnyű lesz farmolni a tízéves agyatlan hülyegyerekeknek is. Így meg pláne, hogy 61-62es itemeket buffolják. Marad majd szépen mindenki act-1en, ahhoz meg tényleg hatalmas tudás kell…
    Legendary buffokat vártam a legjobban, de abban a tudatban voltam, hogy hatással lesz a patch a már meglévő itemekre is. Most akkor dobhatom ki a tizen-meg huszonmillióért vásárolt Helm of Commandem meg Stormshieldem, mert az újonnan craftoltak/droppoltak erősebbek lesznek. :D
    Repair costot is csökkentik, ami azt eredményezi, hogy a sok hülye glass DH majd megint corpserunolhat naphosszat.
    Pofám leszakad.
    Annak viszont örülök, hogy kiveszik az enrage timert eliteknék, tank barbárnak act-3-4ben már akadtak egy-két pakkal problémái.
    All in all sajnos hígul a játék, elég sok lesz a casual/retardált infernón is már. Most már tényleg lehet majd szarcuccokba, mf-be eszetlenül corpserunolni act-1et vérpistikééknek, és társaiknak. Amúgy sem igényel sok észt a hacknslash műfaj, de hogy még ezt is csak egyre jobban lebutítják, az szánalomra méltó. :D

    Thumb up +3

    Reply

  • avatar

    mariak

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#3):[/reply]Hát én nagyon szeretnék már homokozni, mert szerintem még mindig rohadtul nehéz az Inferno szint… Ez nem egy 25 fős HC wow raid baszki…

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@Zoro (#23):[/reply]véget nem érő lottó a sárga 63ilvl itemekkel

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    [reply]@D3Egon (#22):[/reply]Ami ott igazán el volt találva az az volt, hogy tudtad mire hajtasz és tudtad kiből üsd ki. Ez itt a legnagyobb gond. Nem lehet tudni mik a legjobb itemek, sőt esély sincs kiütni őket. Más szóval ha leütöm diót még pár hétig szedegetek geart, de a farmolásnak nincs célja. RMAH beállít így tényleg nincs cél. Ha tudnám a legjobb itemekek akkor az odakötne nem kevés időre. Így viszont üres a játék. Több száz óra farmolással sem találhatod meg a neked kellő itemeket.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    D3Egon

    |

    End Game-re én nagyon szeretnék D2LoD-hoz hasonlóakat látni, Über-ezés, Diablo klón és hasonlóakat:P, persze kihívással 1bekötve kizárólag!!! Fura, h ilyen bénák sok tekintetben, de talán hallgathatnának ránk mert ez sem most került a fanoknál terítékre. Bízom bennük még, de ez már nem az a brigád akik ennek a mesterei ( Maxi tisztelet Schaefer-éknek!!!) szal sajnos máshogy kezelnek minket, de nem adom fel még, bár én a szájhúzós tábort erősítem sajnos, pedig igen nagy Dió fan vok, csak nem azt kaptam amire vártam, de jöhet hozzá bármennyi kieg tudom jól, h megfogom venni azokat is, csak helyes irányba kell tolni a játékot és jó lesz ez majd remélhetőleg! Ja még vmi, 1ik nagy álmom teljesülne ha a fehér tárgyakkla lehetne vmit kezdeni, pl craftolni rare-re v mittomén, mert akkor ne is essenek fehérek 1általán ha haszontalanok, és ne jöjjön senki azzal, h nem kell felvenni meg iesmi. Azért D2-ben igen jó érzés volt mikor 1 elit fehér kiesett kilukasztottam és über RW-ket lehetett belőlük csinálni:P Rúnákat is bekéne építeni tárgyakba, de ők tudják mit karnak, övéké az utolsó szó úgyís, élen kedves Jay Wilson úr, igaz? :D

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    A vége szerintem félre lett fordítva, pedig az egyik legfontosabb infó van benne :

    “We’ll of course have a lot more info coming at you in the weeks ahead on Legendary items, classes and more, as well as some interviews we’ll be holding shortly before the patch goes live – which, by the way, is currently targeted for the fourth week of August.”

    Én ezt úgy értelmezem, hogy maga a patch jön ki Augusztus negyedik hetében, ti viszont erre fordítottátok le :

    “… valamint tartogatunk néhány rövid interjút a patch előtt rövidesen. A class változások bemutatásának az időpontja várhatóan Augusztus 4. hete.”

    Thumb up +6

    Reply

  • avatar

    dino

    |

    Hehe… végre leesett nekik, hogy inferno NEM endgame, ezért kellettek a változások! Ha ez kell, hogy a többi patch hozza a színvonalat, illletve a híresen várt endgame tartalmat akkor hajrá! :)

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    pimpa25

    |

    Nem nagyon értem,mi a problémája a fent leírtakkal a többségnek.A nerfnek én sem vagyok hatalmas híve,sőt,de istenem,egy pusztán a lootra épülő játék ne 10perces kite-okból álljon 1-1 szerencsétlenebb monster affix válogatásnál,éppen ezért nem értem a sírás-rívást a téma körül.Az meg,hogy az inferno nem mindenkinek való,egy baromság,már elnézést.Ha Casual Pistinek napi 2 órája van játszani,míg Hc Béla 12 órát rohad a gép előtt,Béla haladjon gyorsabban,szerezzen hamarabb geart,de Pisti is vánszoroghasson azért kifelé hellről szép lassan,türelemmel.D2 se kötötte meg a kezed,h te bizony faszikám nightmaren maradsz,me’hogybizony elég béna vagy:ha volt gear,volt haladás,a skill esetleg gyorsabb farmot eredményezett(illetve kevesebb halált).End game tartalom…Nem értem,ezzel kapcsolatban mit várnak az emberek.A játék alapja a loot,ez az endgame tartalom.Nem mondom,a loot rendszer jelenleg el van baxarintva,nem kicsit,nagyon,viszont a patch elvileg ezt is elkezdené orvosolni.A lényeg,részemről várom a patchet,ennyit tudok mondani,kaccsojja ki kérem.

    Thumb up +9

    Reply

  • avatar

    D3Egon

    |

    Remélem a legjobbakat az 1.0.4-től, ill. mint 1 előfutárát a játék lehető legjobbá tételéről amit csak kilehet( Kiadáskor már olyannak kellett volna lennie, nem tökéletesnek, de nem ennyi sebből vérzőnek lennie-sírás vége :D ) hozni belőle az ezutáni összes patch-el. ( + kiegekkel, de ez még odébb van ofc:P) Meglátjuk mennyi fog úgy beválni gyakorlatban majd mint a leírásukban ő szerintük. Én jelenleg Act3 ban vok elakadva, az még sok nekem ( Barbár-ral) aranyam meg kevés most ismét AH-hoz per pill, de vásároltam pár cuccot nem túl rég azért, több a vita-res stb. de van még hova fejlődnöm. Pont Ghom jönne, de hagyom már jóideje a f**szba mert csak felidegesít, h mekkora rohadék:) Múltkor mondom ránézek, de úton felé volt 1 reaper ( a nyelvvel sebző szörnytípus ha jól emlékszem, ha nem akkor sry) pack haza is vágtak hamar, akkora a különbség act2-öz képest h kész számomra még ez pihenő. És én 1.0.3 óta tudtam Act3-ig ideáig eljutni ahol elakadtam, de már az tetszett h soloztam patch után eddig, és jóideje act2-őt farmolom 0 halállal kb. nagyon ritkán becsúszik azért 1-1, de figyelek azért mit alkotok:P Itt a karim jelelnleg. És bocs a kis off-ért. Jó zúzást mindenkinek és mégjobb loot-ot:P http://eu.battle.net/d3/en/profile/D3Egon-2873/hero/401655

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@mcweol (#11):[/reply]De miért fáj az neked ha kedveznek a alkalmi játékosnak? 10 millióan megvették a játékot ebből 6-8 casual. Az aki hardcore mint mondjuk te, már az első 2-3 hétben megölte diót. Ez tuti hogy így volt, mert én aki csak simán kocka vagyok, 2 hónap alatt végeztem ki. Számunkra a játék “véget ért” most jöhetnek a casualok. Nekünk megmarad a cucc gyűjtés pvp-re, meg az esetleges endgame-re habár arra én se tudnék mit kitalálni max egy végtelen egyre erősödő labirintust. Ha úgy érzem agyon nerfelték majd kitalálok magamnak más célt pl végigviszem csak craftolt cuccban amire csak azzal a karakterrel szerzett alapanyagot költhetek.

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    [author]zsilisztikma (#15):[/author][quote]Nem úgy volt, hogy lesz end-game tartalom?
    0[/quote]
    Ha az eredeti post-ot olvasnád, tudnád hogy ez csak egy nyitása volt a köv. 1-2 héten belül érkező blogpost sorozatnak, amiben mindent részletesen bemutatnak, és kiemelték többször is, hogy ez nem az összes változást lefedő hír…
    De tudom, a cinikus beszólások menőbbek.

    Thumb up +2

    Reply

  • avatar

    zsilisztikma

    |

    Nem úgy volt, hogy lesz end-game tartalom?

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    [reply]@mcweol (#11):[/reply]Véletlenül nem zsiráfnyál fake account-ja vagy? Btw aki Act2-be nem meri / tudja átdugni az orrát, annak halvány lila fingja sincs hogy a változások miértjéről.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    EKO

    |

    “Eltávolítjuk az Enrage timert és a teljes visszagyógyulást a rare és a Champion pakkokról.”

    Nagyon szépen kösz Blizz!

    Thumb up +3

    Reply

  • avatar

    mcweol

    |

    Végre engednek a casualoknak… akárhogyis olvasom nem lesz jobb ez a patch.
    Azzal hogy nerfelik az eliteket, a javítás is olcsóbb lesz és most már az ilvl 61-62-es cuccok is igen jó statot fognak adni elérték hogy tényleg ne mozduljon ki az ember act 1-ből mert mindent meg fog találni és majd örül mint majom a farkának.
    Ebből a bejegyzésből csak a 2 kezes fegyverek buffolása tetszik mert szerintem rájuk fért.
    Sokáig vártam erre a patch-re de most lelombozódtam

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    Nincs baj azzal hogyha nerfelik. már az első nerfnél is voltak akik sírtak hogy túl könnyű lesz, de azok általában egy bizonyos kombinációval mentek csak, és bizonyos classokkal. Az eredeti ötlet meg az lenne hogy van potenciál minden kombinációban nem? Attól hogy te most mondjuk legelején mittom én DH-t kezdtél és neked épp jól ment koránt sem biztos hogy egy barbár aki 2-kezes fegyverrel szeretett volna menni csáklyával, és ancientekkel annak ez ugyanúgy ment. Oké váltson skill-t meg skill kiosztást dehát ezzel az erővel a többit ki is lehetne akkor venni nem? Én pl azért vettem meg a diót mert azt ígérték hogy minden variációnak lesz értelme. Haladjunk csak ebbe az irányba.

    Én itt vagyok pl a WW barbárommal. el se tudom mondani mennyire unom a stílust. Meg ezt az egész cuccot hogy átrohanok mindenen, de frankón az összes szörnyen, csak arra használva őket hogy fenttartsam a fury-t amíg az elitekhez érek. A többi szörnyet észre se veszem. így speciál nagyon könnyű egész infernó, most cserélem a cuccaimat MF-re így kicsit megint nehezebb, de a loot “kárpótol” Erre itt lesz az hogy ha jól értem 4x annyi jó cucc esik sima moboktól mint eddig.

    “increasing the likelihood they drop magic or rare items by a factor of four”

    Első leszek aki skill kiosztást vált, mert szeretnék végre azzal játszani ami a legpoénosabb, nem ami a leghatásosabb.

    Az enrage-nek úgyse lesz értelme ha 4-es coop-ban ilyen kevés életük lesz. Eddig se volt sok, mivel ha mindenki meghalt eltűnt az enrage is. Az élet töltődés pedig egy bug volt, nekem konkrétan olyan is volt hogy egy azon teremben töltődött fel az életük úgy hogy a kurzor rajta volt a szörnyön.

    Azt meg szerintem ne reméljétek hogy random pályák lesznek. a 2-ben se voltak. valamilyen szinten igen de 80%-ban ott is csak pár variáció ismétlődött. A dungeonok itt is vannak annyira véletlenszerűek mint régen. Ezt sajnos meg kell szokni.

    Régen volt szó arról hogy infernón minden act ugyan olyan nehéz lesz erre emlékeztek? Állítom az lenne a legjobb. most mindenki act3-at farmolja aki tudja, a többit hülyeség. Én személy szerint visszamennék szívesen, ha nehezebb lenne act2 jobb loot-al. Az is adna némi változatosságot.

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    El sem hiszem, hallgatnak a community-re! Széles mosollyal olvastam végig a fentieket, iszonyú jó patch lesz, és talán beigazolódik hogy csak egy kis idő kellett a játéknak… basszus, 1 nap alatt mennyit változik a community hozzáállása, csak az kell hogy legyen KOMMUNIKÁCIÓ. A csend volt a lehető legrosszabb, de megtört a jég!

    Thumb up +5

    Reply

  • avatar

    Warador

    |

    Sztem aki már végignyomta a játékot, az ugyan úgy unni fogja az egészet (ha nem jobban) 1.0.4-től. Akinek meg még nem sikerült végigtolni, az hamarabb megunja.

    Igaz, hogy még csak kevés info jött ki, de már ebből is az jön le nekem, hogy ez full nerf patch lesz.
    Ezzel megint átesnek a ló túloldalára.. túl sok dolgot változtatnak meg egyszerre.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    Lesz benne elég sok jó dolog (remélem a kétkezeseket visszafelé is erősítik…nem esélyes, de nem lenne rossz :D), de én is attól félek, hogy az inferno ígymár nem is lesz annyira inferno, túl könnyű lesz a nevéhez képest, még könnyebben végigszalad rajta az, akinek eddig esetleg nem sikerült és tényleg még hamarabb ráun a játékra. Pl. miért kell kivenni az invulnerable minionokat? Az enrage se volt hülyeség az elit/rare pakkoknál, az életük teljes viszatöltődéséhez én meg csak akkor nyúlnék, ha a rendszer látja, hogy soloban tolod, mert ott tényleg idegesítő tud lenni, hogy nincs kire portálnod, visszatesz a map elejére és mire visszaérsz, tutira mindenki full hp-n áll…ott mondjuk csak lassabban mehetne a regen. Mindegy, én bizakodok a blizzben, szóval hajrá :).

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    Egyenlőre tetszik. Habár az elejétől elleneztem inferno nerfet és ez végleg szét fogja nerfelni.
    A fent írt változások sokakat vissza fog csábítani. Engem is. Habár az utóbbi hónapban elég negatívan vettem a Blizz ténykedését, ez most kicsit felcsigázott.
    Isten igazából már csak a bossok felé kellene tolni a lootot, mint a régi nagy elődben és az MF-nek kellene több létjogosultságot adni aztán máris kész a jól bevált élmény.
    Egyedül attól félek amit Zsiráf is említett. Nevezetesen, hogy lesz 1-1 sor a több száz között ami hatalmas érvágást hoz. Lásd a tereptárgyakkal való kibabrálást az 1.0.3 hosszú listájából.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#3):[/reply]Énis így látom sajnos.Az emberek nem képesek megérteni hogy inferno nem mindenkinek való,ezért sírnak,és megy a nerf.Az hogy 10%-ot buffolnak a sima mobokon semmi,ugyan úgy 1 lövés vagy 2,de megy újra a Champ nerf,mert a casual nem tud kényelmesen farmolni.
    Az MF változás pont azt fogja hozni,amitől féltek,hogy leecherek lepik el a partykat,bár ha lehet őket kickelni,akkor no problem.
    A skillek és rúnák egymáshoz igazítása jó dolog,igyekeznek több használható buildet létrehozni.
    Legendary erősítést várjuk szeretettel.
    Számomra egyébként a Waller affix a legidegesítőbb.De komolyan vagy engem falaz be úgy, hogy falba ragadok,vagy magát falazza be hogy mozogni se tud,vagy falaz és mortarozik én meg hiába ugrálok.Inkább 2 invulnerable pack mint 1 waller xD. Nagyon idegesítő.:D

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    DreaM

    |

    Ha jól látom kapunk egy overall inferno nerf-öt megint, pedig aztán eddig se volt egy nagy kaland. Nem a nehézséget kéne tologatni, hanem egy élvezhetően újrajátszható játékot kéne csinálni ebből, hihetetlen, hogy teljesen statikus pályákon kell játszani, amiken maximum lejárók vannak máshol minden betöltésre. és akkor a rendes end-game tartalom teljes hiányát már meg sem említem.. most már elkezdem várni az 1.1-et, mivel a játék mechanizmusait érintő változások közt semmi nincs ami az újrajátszhatóság unalmasságán változtatna. :\

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Nem rossz, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy ettől még inkábbb homokozóvá fog változni az Inferno. Jön a magic find gearben sunnyogók aranykora, és még lejjebb tolják azt a gear-határt, ami felett már gyakorlatilag alig van kihívás a játékban, vagyis az eleve kevés end-game tartalom csak még kevesebb lesz ettől.

    Kíváncsian várom, hogy mi sül ki ebből. Az újítások között egy csomó jó dolog van, de kell melléjük még egy csomó másik is, ami nélkül lehet hogy többet ártanak, mint javítanak.

    Thumb up +3

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@Hamu (#1):[/reply]köszönjük szépen a fordítást

    Thumb up +2

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    Na és most folytatom a pakolást, és elhúzok holnap egy hétre süttetni a pocómat a magyar tengerre :D

    Thumb up +5

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.