A “Player 8″-hoz hasonló rendszer várható a következő nagyobb Patchben

Professor J . Hírek, Patch 594

A Diablo 2-ből ismert “player 8″ parancshoz hasonló rendszer kerül be majd a következő nagyobb hangvételű Diablo 3 Patchbe, melyben a játékosok beállíthatják majd a nekik tetsző nehészséget, aki kihívásra erősíthet a játékmeneten, akinek túl kemény, az csökkenthet rajta. Pontos részletek még nem ismertek.

 

Later in the development of Diablo II, the ‘players 8′ command — which let people set monster difficulty — was added to address this issue, and we’re considering something similar for the next major Diablo III patch to allow players to make up their own minds about how hard or how easy is right for them.

 

Forrás:

Comments (96)

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    [reply]@Kr3Nos)Bright (#36):[/reply]Hát igen erre utaltam az utolsó előtti mondatban.

    Mindenesetre megnyugtató lenne ha a szerződésben amit elfogadsz, ők részükről garantálnák, hogy nem állíthatnak semmit a looton menetközben csak úgy, de én nem tudok ilyen részről benne…

    Tegnap egyébként új személyes rekordot állítottam fel, egy masszív 8 óra alatt nem sikerült legendary itemet találnom 328 Mf el act 3 ban. Azért ez elgondolkoztatott az élet rövidségéről…

    Reply

  • avatar

    balikabo

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#48):[/reply]A paragron lvl-ezés engem is feldob most kicsit, szal a csalódottságom az erre irányul amúgy élvezem a játékot, hisz másképp nem is játszanék vele. Am elég volna nekem 1 db item ami 100~ millát ér és szerintem 1 évre elégedett lennék a loot-al:D de mivel még 3-400 ezret érő sem esik így már elkeseredem. Leginkább a 0!! set és legendary esése ami aggaszt, és még sajna szemét sem esett mint neked nemhogy jó. Pedig eddig úgy álltam hozzá hogy nembaj majd fog, csak előbb utóbb már elcsépelt ez a nembaj majd fog esni:S.

    ACT4 meg vicc… tegnap az új karakteremmel(monk) 32 perc alatt toltam le ACT4 et úgy hogy legalább 85% át bejártam. Vicc…

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@balikabo (#47):[/reply]Nekem is tök ugyanez szokott lenni, ez alól csak az a bizonyos hétvége volt kivétel. Akkor bejött százmillió, máskor max egy-két százezer. Újabban naponta végigmegyek többé-kevésbé a teljes Act3-on (Archonnal igen sebes), de már nem esik értelmes cucc.

    Tegnap találtam egy legendary-t, azt a kb 52-es kesztyűt, amin van stun% és indestructible… :D Gondolkoztam, hogy lebontsam-e, vagy hagyjam inkább a földön, aztán végül lebontottam, és az így kapott alapanyagot dobtam a földre… :D Sértő lett volna azt a szart a vendor elé dobni, igyekszem inkább jó viszonyban maradni velük. :D

    Ez sima RMAH étvágygerjesztés, így akarják elérni, hogy ha gyorsabban szeretnél fejlődni, vegyél ott cuccot euróért. Ezzel a (feltételezett) hétvégi loot-banzájjal meg a pont emiatt elkeseredett játékosok játékkedvét próbálták visszahozni.

    A Diablo 2 és Diablo 3 “fejlődési menete” szerintem teljesen más, a 2-ben a talált cuccokra épült, főleg azokból öltözködtél, itt meg csak az arany számít, és szinte csak az AH-ból öltözködsz. Nem rossz ez sem, de nekem is jobban tetszett a régi.

    Én személy szerint úgy is élvezem a farmolást, ha semmi nem esik, nekem ez a Paragon lvl bőven elég ahhoz, hogy 2-3 óra játék után kijelentkezéskor elégedett legyek az eredménnyel.

    Reply

  • avatar

    balikabo

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#28):[/reply]Hát nemtom akkor engem kifelejtettek az összeesküvés elméletből:D 135 óra wizard és lassan lvl 60 as monk, tömérdek farm után a termésem: 1 legendary(lvl 22 gyűrű 150k ért ment el első héten). A legdrágábban eladott cuccom 2.2 milla volt ami egy nyaklánc volt a 2. legtöbbet érő 450k. Össz ha 5milla értékben sikerült eladnom cuccokat akkor sokat mondtam(ÖSSZESEN). 196 alap MF +5 valor, jelenleg 6 os paragron és az eredménye az hogy közel 1 hét folyamatos farmolás alatt esett egy 1000 dps monk fegyver amit már úgy sem akar senki elvinni hogy 2500 ért tettem fel és a legnagyobb ajánlat viszi, 2 napja van kint 0 bid.. Szóval kezd a tököm teli lenni, korábban leírtam, hogy én türelmes vagyok, és nem kenyerem a sírás a loot miatt mert mindenkinek azt dob amit, csak mikor minden áldott este heteken hónapokon keresztül csalódottan lépek ki, mikor itt a forumon, neten, haveroktól meg hallom hogy huuu mi esett, hú ezt 5 milláért adtam el, ezt 4 ért ezt 10 ért én meg szerénykedem a 400k átlag pénzemmel amit szinten tudok tartani(repair meg egyéb mellett) akkor kicsit elgondolkodtató a dolog. Nem azzal van a baj hogy most kevés, hanem hogy számomra gyakorlatilag 0. A framolást sem úgy végzem hogy champ pack run aztán boss kill hanem minden egyes zug minden egyes fűszálát felfordítok, megnézek, kinyitok. Tegnap letoltuk act3 mat elejétől a végéig, eddig nem volt kész mert nem ment de most 4 en(public game és full intelligens volt mind a 3 ismeretlen társam) végigtoltuk az egészet, 4 ünknek összesen sem esett olyan ami 6 számjegyű lehetett volna ah-ban. Azért valljuk be diablo2 be ennyi játék után 1-2 set item pár legendary befigyelt, sőt…. Kicsit elkeserítő, pedig az ember lelkes, akar, csinálja, tűr, megint csinálja, videókat nézek, módszereket próbálok ki, utánajárok hogy is lehetne jobban de semmi “sikerélmény”. Nem kell nekem űberbrutál fegyó, ruha stb.. csak a feeling hogy húúú esett egy legendary, vagy húú zöld item(és nem könyv). Vagy pl a receptek craftoláshoz, eddig esett 3 recept kb 1500 goldot ér AH-ban és mind a 3 megvan már vagy 25 ször… a többi? lvl 3-4 es recepteket nem kisebb szinten kéne dobi? lvl 60 on kidobja a lvl 32 szintű tárgy receptjét? értem hogy eladom de nem veszik úgyse értelmetlen így az egész… Bocs ha kifakadtam kicsit csak egyre jobban zavar úgy hogy komolyan azért türelmesnek és kitartónak tartom magam.

    Reply

  • avatar

    neu5

    |

    Ami vicces, hogy nekem se a patch utáni 1-2 napon se mostanában nem esnek jó cuccok. Általában mindig úgy farmolom act3-at, hogy beállítom a cydea+azmodan questet és addig farmolgatok (+leölöm a bossokat) amíg stashembe 1oldal nem lesz tele sárgákkal (addigra általában meg is unom a farmolgatást :) ) ez általában jelent 20körüli elit kill-t és elitektől függően 3-6halál. Néha váltogatok 300+ mf gearre (VALORRAL) néha nem. Rarekből és kék itemekből csak a lvl61-63asokat veszem fel kivétel a gyűrű amulettnél. Tapasztalatom a patch előttről: mondjuk ha találtam 30raret akkor abból általában 12 lvl 61, 10 lvl62 és 8 lvl 63. Természetesen általában egy ilyen run alatt ha ebből a 30ból 1-2 eladható akkor az már jó. :)
    Tapasztalatom a patch utánról: maradjon a szokásos 30 rare, manapság már azt veszem észre, hogy az itemek több mint fele lvl 61 olyan 15-17 darab, 10körül lvl 62es, és nagyon maximum 5 de inkább 3 darab lvl 63ast találok.
    Ezeket nem csak hasra ütés szerűen írom, hanem mostanában mióta ennyire szarul jönnek a cuccok NEKEM, elkezdtem írosgatni. Arról már nem is beszélek, hogy legendary és sett nem is esett patch óta és jóval több lvl52-60as itemeket találok mint ezelőtt. Ami meg még feltűnt, hogy sokszor jobb cuccokat találok mf gear nélkül, mint vele. Ezért mostanában nem erőlködök vele, hogy átváltsam.

    Reply

  • avatar

    Ljerk

    |

    [reply]@ewing03 (#37):[/reply]Szia !

    Neked és mindenkinek aki szeretne jobb lootot – ajánlanám figyelmébe, hogy is működik valójában a Magic Find mechanizmusának egy része (én is azt hittem tudom, hogy mi az az MF, de nagyon kiokosodtam amikor elolvastam).

    http://eu.battle.net/d3/en/game/guide/items/equipment

    Röviden:
    ………egyáltalán nem növeli a mágikus (magic, rare, legendary, set) tárgyak gyakoriságát
    …….először legendaryra dob, ha nincs MF-ed akkor mondjuk 1 %-al,
    ……. ha nem nyersz, akkor 6 affix-es rare jön a sorba, ha a szörny 10 % eséllyel dob (ez a 10 % és a legendary 1% a 7 fajta mágikus tárgy közti dobási viszonyra vonatkozik az adott monsternél) 6 affixes rare-t, és a te MF-ed mondjuk 300 % akkor te 40 % eséllye kapsz 6 affixes rare-t, márha a legendaryt nem nyerted meg.
    ……..így tovább, azaz ha nem nyered meg egyik legendary, rare affix 6,5,4 stb. dobást sem, akkor kapsz magic itemet.

    Azt lehet kimatekozni belőle, hogy a legendary, 6 és 5 affixes rarekre, tehát a lehetségesen legjobb tárgyakra nem egyszer, hanem összesen HÁROMSZOR (legendary, 6 és 5 affixes rare) dob plusz HÁROMSZOROS szorzóval a 300% MF-es.

    … NA EZ A NEM MINDEGY….

    Az nincs benne a hivatalos leírásban, hogy dobja az itemlevel szintjét, de az lehet hogy fix és minden tárgy esésekor dől el a százalékos esély, attól függően hogy mondjuk Inferno ACT I-en vagy mondjuk Inferno Act III-on hullik.

    Reply

  • avatar

    Fofoe

    |

    Hmm ez a hétvégi droprate emelés dolog nálam pont fordítva ment, hétvégén semmi most, hogy alig játszom igen. Ez kb. olyan mint amikor 5 mobot farmoltam L2-ben az 1/12000 eséllyel eső reciért. Volt, hogy 2 esett elg közel egymáshoz, de a nagy számok alapján megvolt az 1/12000 esély. Szerintem itt is így van és nincs buherálás, persze az ember mindig ugyérzi de van :)

    Reply

  • avatar

    morzdomigron

    |

    Lejjebb olvastam olyan hozzászólást, hogy ha van könnyebb út meg egyszerűbb meg gyorsan járhatóbb akkor azt választják és nem a kihívást meg a nehezebb utat. NA ez pontosan az őscasual beszólás alapja!! Több fórumon volt róla szó hoyg mindneki hardcore aki diabloval játszik és nem tetrissel na ez ugy baromság ahogy van. Itt is megvannak azok a játékosok akik pont leszarják azt hoyg legyen benne kihívás és csak az érdekli őket hogy inferno diablo is 2 perc alatt halljon meg aztán ezzel dicsekedhessenek mindnekinek… Nem is értem. Nyilván bennem van a hiba, mert a nerf a patchben egyálttalán nem tetszik igy is farmoltam inf act3at most meg sírok hogy ugyan ezek a lények??? jézusom mekkora ótvarok hellen erősebbek voltak a patch előtt… Na de a viccet félre téve maga a patch minden tekintetben tetszik kivéve a fent említetett, dehát nem lehet mindnekinek jó és ezzel együtt játszo ma játékkal 14-16 órákat naponta, ha nem dolgozom. Csak az nem tetszik hogy vannak akik a sötét utat választják, hogy Yoda szavaival éljek: Luke: A sötét oldal jobb? Yoda : Nem! Csak könnyebb, gyorsabb, csábítóbb!!!

    Reply

  • avatar

    Pred87

    |

    Ja, ezt a hétvégi droppot én is észrevettem. Act1 legelején esett 2db lvl63-as rare, el is mentek szép összegért AH-ban, utána abbamaradt. De én azt veszem észre hogy így is jobb lett a drop, mint volt. Gondoljunk csak bele: ha mindig csak jó cuccok esnének mindenki ennyira hamar fel gearezödne hogy jobb cuccot szinte már nem is lehet találni. De legalább már tudom ha meglátok a földön egy legendaryt már mondhatom h biztos egy fasza cucc lesz. Nme úgy, mint 1.0.4 előtt. Tegnap is esett egy szép legendary egy inferno zombitól :D Ez a players 8 ötlet meg sztem jó. Akinek már gyenge az inferno is az nehezithet rajta annyira hogy meghal attól hogy ránéz egy sima mob :D

    Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    Nehéz egyszerre kielégíteni az alkalmi és a hardcore játékosok táborát, de be kell látni, hogy ezzel az új patch-hel már kezd végre kész lenni a játék, és akit zavar a könnyűség, az segíthet magán ezzel a parancssorral, sőt ha végül be is kerülne, szerintem jobb lenne a nehézségi szint és fejezet kiválasztását elősegítő menüben további opcióként beemelni 2-8-ig számozva azt, hogy azonnal így induljon a játék.

    Reply

  • avatar

    Mephizto

    |

    [reply]@Apophissz (#27):[/reply]Ezt én is felvetettem már magamban, és lám, másnak is feltűnt… Szerintem simán megcsinálhatta a Blizzard, hogy a patch után betolt egy kis “aranyesőt”, hadd örüljön a nép. Cirkuszt, kenyeret..
    De az első 2 nap elteltével én is szemetet kapirgálok csak össze. :( Legendary-t nem láttam már 1 hónapja kb… Nem mintha hiányoztak volna eddig, de most a patch utáni legendary cuccokra lecsapnék azért ;)

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Fedayn (#38):[/reply]Az nem turpisság,alapból növelték a dropratet,csak most jön a teorycraft,hogy a Blizz ninjanerffel hirtelen csökkentette a jó cuccok esésének esélyét :D

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    tuti van valami turpisság. 1.04 után megugrott a drop, én is találtam 2 legendary-t kb 50 milla értékben, de én egyiket sem adtam el, mert mindkettő jó volt a wizardomnak.

    Én egyébként azt vettem észre, hogy van olyan bejelentkezés, amikor tök jó a drop, aztán van olyan amikor szinte semmi nem esik.

    Reply

  • avatar

    ewing03

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#28):[/reply]Akkor nekem nagyon nincs szerencsém! A DH-emben több, mint 100 óra van (paragon 5), a Barbáromban több, mint 60 és van még 2 karakter kb. 25-25 órával, de még se sett se legendery nem esett sohasem!!! Az mf-re sosem gyúrtam igazán, de ennél azért eshetett volna kicsit több is. Rare is csupa sz@r, másoknak meg (állítólag) hullanak a tizen-huszon milliós cuccok.
    Az én farmom az AH tegnap sikerült egy 25 ezerért vásárolt cuccot eladnom 1,5 millióért. :)

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@CraftyFOX (#34):[/reply]Meg az is hozzájön, hogy egyetlen random sem teljesen véletlen sztechnikában:D Még akkor sem ha nincs benne semmi “egyéb” befolyásoló tényező.

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#32):[/reply]Bizony akkor. Csak néztem hogy esnek, aztán hétvége után vissza az egész. Persze így is érezhető az a 4*es sárga meg kék esély, de már nem annyira. Eleinte azthittem azért nem esik mert addig egyedül nyomtam, utána meg partyba, de újra egyedül se lett jobb. Na nem baj, ha volt valami ha szerencse, kedvet meghozták, és azért így is jobban esik bőven mint 1.4 előtt

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    [reply]@marton576 (#33):[/reply]Azt gondolom néhányan itt alá támasztottál a pool elméleted marci. Persze az egyéb “randomot befolyásoló” tényezők mellett. A véletlen szerűséget nagyon nehezen érti meg az ember…. mindig magyarázni akarja, és összefüggéseket sejt mögötte. Tény hogy egyéni benyomásunk abszolút az említett tapasztalatokat támasztják alá, és itt igen gyanús hogy “állítgatva van” ez a véletlen. Már maga a random generátor algoritmus véletlen generáló képessége is megkérdőjelezhető, attól függően hogyan definiáljuk a véletlent.

    Olyan ez mint a játék gépek a kocsmában, véletlen szerűen nyersz vagy veszítesz, de azért úgy van beállítva hogy megérje üzemeltetni :D

    Reply

  • avatar

    marton576

    |

    Most,hogy így mondjátok én is ezt tapasztaltam. A patch után pár napon át estek ezerrel az itemek. Volt,hogy egy nap 2 legendary is esett nekem 1 run alatt. Most meg már lassan napok óta nem találok semmi használhatót. Ráadásul ugyanaz a helyzet mint azelőtt ma is kb 50db 60+ilvl rare itemet(act3-ban) farmoltam, identified-oltam és mindegyik crap. Másik eléggé aggasztó dolog,hogy a gyengítések miatt elképesztően low emberekkel dob össze a public game.( Mielőtt valaki kérdezné azért megyek publicot mert egyedül uncsi :)

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]Kr3Nos)Bright (#29):[/author][quote]@Zsiráfnyál (#28): 2 napra én is észrevettem, csináltam pár képet is ahol pl Butcerből kiesett 9 sárga, de Belial is szépen dobott. És nagyrésze magas szintű volt. Most visszaesett 3-4 körülre. Persze így is látványosan több esik. + első pár napban a sima mobok is szórtak 1000el, ez is eltűnt, néha néha azért esik ki ott is. De pl utolsó legendarymat is sima mob dobta magda felé menet.[/quote]

    A patch utáni első hétvége, ugye ? Szombat, Vasárnap. Nekem akkor hullottak ki a 40-50 milliós cuccok, és egy ismerősöm is akkor talált legendary-t (előtte még soha). Elég logikusnak hangzik, szerintem erre a 2 (vagy Péntekkel 3) napra erősen megbuffolták a lootot, mert talán ez volt az 1.0.4 bemutatkozásának a csúcsideje.

    Erre így már fogadni is mernék ! :D

    Reply

  • avatar

    s3r14L

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#28):[/reply]A patch előtt több mint két hétig rá se néztem a játékra. Amikor kijött a patch, gondoltam teszek egy próbát. Esett két legendary, viszonylag rövid idő alatt (pár óra), kis kedvcsinálónak. Én is elgondolkoztam már azon amiket írtál, de azért nem vettem túl komolyan :D

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Apophissz (#27):[/reply]Ezt hívják randomnak.Nekem meg első pár napban nem esett semmi,ma meg megöltem kb 30 fehér mobot és 2 sárgát dobtak,valamint egy champ pack tegnap dobta patch óta az első legendarymat.

    Reply

  • avatar

    Kr3Nos)Bright

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#28):[/reply]2 napra én is észrevettem, csináltam pár képet is ahol pl Butcerből kiesett 9 sárga, de Belial is szépen dobott. És nagyrésze magas szintű volt. Most visszaesett 3-4 körülre. Persze így is látványosan több esik. + első pár napban a sima mobok is szórtak 1000el, ez is eltűnt, néha néha azért esik ki ott is. De pl utolsó legendarymat is sima mob dobta magda felé menet.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@Apophissz (#27):[/reply]Egyébként én simán hiszek a loot-al kapcsolatos összeesküvés-elméleteknek. :D Legalábbis én a Blizzard helyében és főleg jelenlegi helyzetében simán csinálnék ilyesmit.

    Valahogy biztosan lehet monitorozni, hogy ki mikor talált utoljára értelmes cuccot, akár egy “belső”, nem publikus item score, akár egy AH log alapján, és szerintem tuti bekapcsolnak néha automatikusan egyes accountokra egy kis loot buffot, hogy ne veszítsék el a játékost. Ha valaki játszik 30 órát, és nem szerez egyetlen értelmes cuccot sem, simán elveszítheti a játék iránti kedvét. Ezeknek a játékosoknak csak annyi hiányzik, hogy kiessen eléjük egy 50 milliós legendary, és máris játszanak tovább töretlen lelkesedéssel még legalább 30 órát. Nekem teljesen logikusnak hangzik, hogy ennek érdekében “csaljanak” egy kicsit.

    Ez az előző még talán egy kicsit túl meredek, én se tartom valószínűnek, de simán el tudom képzelni. A patchek után viszont tuti van egy pár napos titkos “loot minőség” buff, hogy a játékosok jobban élvezzék a játékot, elégedettebbek legyenek, szóval hogy adjanak egy löketet a játékélménynek, és kicsit felfrissítsék az emberek Diablo-éhségét. Egy csomóan voltak vele úgy, hogy a patch előtt nem is játszottak már, de amint kijött, rögtön kipróbálták. Őket mindenképpen vissza akarják rángatni a játékba, ez meg egy kiváló módszer rá. Rengetegen várták ezt a patchet, és mindenki arra volt kíváncsi, jobban fogja-e élvezni a játékot, vagy nem, vagyis hogy játszik-e tovább rendszeresen ezután, vagy nem. Megint csak (legalábbis nekem) teljesen logikusnak hangzik, hogy “mesterségesen” megnöveljék kicsit a játékélményt erre a pár kritikusan fontos napra.

    Lehet, hogy véletlen egybeesés, lehet, hogy nem, szerintem valamit biztosan buherálnak fű alatt néha a loot-al. Azt egészen biztosan tudom, hogy a patch utáni 2-3 nap nekem messze több aranyat hozott, mint eddig az egész Diablo3-as pályafutásom (tegnap már semmit nem találtam), és nagyon sok másik embertől hallottam friss legendary-kat, szóval én, és az ismerőseim körében bazinagy loot-parádé volt az elmúlt pár nap. Persze nem mindenkinek, de nagyon sokaknak.

    Reply

  • avatar

    Apophissz

    |

    Személy szerint azt vettem észre hogy első két nap sokkal jobb cuccok estek. Csak alap valor buff-eal esett egy nap alatt 2 legendary, és viszonylag elég sok 63 lvl-es item. Ma viszont kétszer mentem vègig act3on és gyakorlatilag 5 valorral a packok 55+ itemek potyogtak. Egyszerűen vicc kategória. Azért írtam amit mert kiváncsi lennék hogy más is járt-e így ahogy én. Engem felhuzott nagyon amikor inferno act3on letoltam a pakkot úgy hogy több alkalommal meghaltam, majd dobott 1 db 55lvles raret. Ennyi errovel hellen is farmolhatanank. Mielőtt bárki leoltana, igen tudom hogy infernon is esik kisebb item lvl,de akkor is…

    Reply

  • avatar

    ricikeke

    |

    [reply]@Saluki (#23):[/reply]hat 5os valorral mindig dob raret az elit, de az biztos hogy nem erdemes ott farmolni, mire elmesz 5ig vege az actnak kb

    btw, biztos fog +exp is jarni hozza
    ezert is akarom meg jobbra megcsinalni a wizardomat :D pedig mar igyis tankkari 85k dpssel, kell az a lvl100

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@Saluki (#23):[/reply]És a hosszát se hagyjuk ki, olyan kis nyúlfarknyi az egész, hogy szinte még alig érte el az ember az 5-ös NV-t, már ott áll Diablo előtt, és lehet resetelni a játékot.

    A Diablo2-ben is nagyon rövid lett az Act4, szóval gondolom hogy ez szándékos hagyományőrzés volt, de igazán eltekinthettek volna tőle.

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#11):[/reply]nekem is esett egy tegez ami 30 milláért ment el, így 5 millát mellé téve végre meg tudtam venni a sok gagyi cucc után a vágyott skorn-omat (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rubicoin-2466/hero/10094405).

    vele hammerrel kritteltem már 580k-t, jó érzés. mondjuk offensive build, ha beugrom a tömegbe act3-ban is simán lecsapnak.

    Reply

  • avatar

    Saluki

    |

    Nyilván az egyedül játszásra fog ez vonatkozni.
    Inkább szerintem Act4-et kéne rendbe tenni. Este 4-es partyban végigtoltuk az egészet és nem tudtam sírjak vagy nevessek. Az elitek 5-ös valorral és + mffel is volt hogy csak kéket dobtak. Loot= -0 semmi NYISTA! És volt például egy pályarész, ahol instant lehetett halni, csak senki nem tudta mitől. A földön semmi effekt se tócsa, se gőz, se tüske szörny egy szál sem a képernyőn és mégis ott mindenki instant döglött. Nem csak én a DH-val shdow powerestül de a jófajta barbár és Monk is az összes buffjaikkal instant halt ott. Szakadtak is a röhögéstől. Ja és az xp is rohadt kevés lett a végére pedig sokat öltem. Viccből kipróbáltam és ACT1-en elrohantam a csontkirályig hát ez kétszer(!) annyi XP-t adott mint az egész Act4.
    Ennek nem így kéne lennie. :(

    Reply

  • avatar

    DHC

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#21):[/reply]Pont ez a lényeg, ez most nem a többségenk szól, hanem a kisebbségnek.
    Aki a kihívásért játszik.
    És amin jelentősen csökkentettek…

    Elhiheted vannak ilyen emberek.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@DHC (#20):[/reply]Az talán jobb is, ha az überfarmerek nem kapnak még nagyobb farmolási lehetőséget, de az ő helyükben viszont el nem tudnám képzelni, hogy úgymond a “semmiért” extra kihívást vállaljak.

    Mármint ha én választhatnék aközött, hogy teljesen ugyanazt az eredményt egy unalmasan gyenge, és így nyilván állati gyors módon farmoljam ki, vagy valamivel nehezebben / lassabban, de némi kihívással, akkor én tuti a könnyebbet választanám.

    Szóval bónusz nélkül szerintem a többség nem élne ezzel a lehetőséggel, bónuszt meg már nem nagyon kéne adni.

    Esetleg paragon szint alapján nehezedhetne automatikusan a játék (jutalom nélkül), de ezek már csak az én vad ötleteim, meg elég hülyén is hangzik. :D

    Reply

  • avatar

    DHC

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#19):[/reply]Itt elég sokan benézik az infot.
    Nem azt feszegetik hogy hogyan tegyenek megint jót azokkal akiknek eleget tettek az eddigi patchekkel.

    Lett jobb loot.
    Lett legendary buff.
    Lett elite nerf.
    Lett értelme a farmolásnak (paragon)
    Lett inferno konnyites.
    Stb….

    Egy rakas minden. A jogos kérésekre egyaránt reagáltak, mint ahogy a rinyáló kisgyerekek is kaptak ezt azt.

    Hanem azt kell érteni hogy akiknek elment a kihívás a nerfek miatt az infernóból, az most joggal háborog hogy azért mert a tömegnek túl nehéz volt őneki most t nincs kihívás.

    Na most ezt igyekeznek kárpótolni. Semmi mást.
    Aki ebbe extra lootot meg xp-t vizionál az szimplán nem érti miért akarják ezt bevezetni.
    Ez nem azoknak szól akik még nagyobb loot esőt meg garantált übergeart akarnak. Azok megkapták már a jussukat.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]Zoro (#13):[/author][quote]Én is támogatom, hogy új bossok és pályák kellenének.[/quote]

    Lehetnének mondjuk új random dungeon-ök, amiknek a bejárata a megszokott kék / sárga helyett vörösen világít, ezzel jelezve, hogy odabent minden sokkal erősebb, meg mondjuk háromszor gyorsabban csökken a durability, de ugyanakkor a loot is jobb. Ergo ha gyenge vagy szétvernek, ha meghalsz, az drága, de mondjuk ilvl62 alatt nem esik semmi. Keresni is kéne őket, kockázatos is lenne bemenni, meg meg is érné azoknak, akik bírják.

    Ilyesmit még talán fogunk kapni a kiegészítő előtt, mert ez tök könnyen bővíthető (act3-ban gyakorlatilag alig van 1-2), de ennél többet szerintem biztos nem.

    Reply

  • avatar

    Bruhihi

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#11):[/reply]Szerencséd van szerintem. :) Nekem patch elött jött a cucc bőségesen és kerestem is eurot bőven.
    Most, ha esik legendary tuti, hogy act1-ben esik és 57-55 szint közötti rosszabb statses valami…..amúgy se set se normális rare se legendary nem estet még az új patchben…. Max mf-en vok act1 és 3-t szoktam farmolni, időt nem tudom, de 13 as paragon lvlen vok és csak farmolással fejlődött. Szerencse a legfontosabb a diablo3 lootnál sztem! :) Partyztam gyerekkel, 0 mf és kiesik neki egy elég op legendary nekem meg max mfel semmi…. :)))

    Reply

  • avatar

    sci21

    |

    Volt már nektek olyan, hogy valahogy 5 játékos játszott egy játékon belül? Tudom, hogy milyen szűrői vannak egy ilyen rendszernek és körülbelül határos a lehetetlennel de ha a szemem nem égett ki a sok farmolástól akkor láttam amit láttam.

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#11):[/reply]Ez mázli. napi 1 act3 219 alap mf+11 paragon + 5 valor és patch óta 1 millát kerestem össz max 2-őt.

    Volt cucc ami patch előtti nap esett ki nem fért be ah-ba mikor beraktam a többihez áraztam kb 4-6 milláért őket. volt ami 500k-ért ment csak el :D

    Úgyhogy inkább már csak öldögélek, mf nélkül így gyorsabb és legalább lépek 1 szintet 1-2 óra alatt annyi elég is egy napra.

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    [reply]@Puszta (#3):[/reply]Megírhatnád a fórumon is, meg supportnak is :P

    Reply

  • avatar

    Warador

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#11):[/reply]Hasonló a helyzet nálam is. Napi szinten esnek a jó cuccok, de amit el tudtam eadni patch utáni nap egyből, az most már nem megy el olyan könnyen. :D Egyre nehezebb eladni az über itemet is.

    Szerk: Act3at és act1et farmolom. Nincs észlelhető különbség az itemek minőségében, illetve ugyan úgy 12-15milla xp jön be óránként.

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#11):[/reply]Mákod van. Én letoltam eddig minden nap A3-at. Meg néhányszor A1-A2.
    Volt A4 és Póni is. Semmi használható. Szóval áldd a szerencsédet!

    Ennek a nehezítésnek sem látom sok értelmét. Ez csak annak lesz jó aki overgearelt milliárdos, annak meg ott a 100-as paragon. A többi átlag player sok hasznát nem fogja venni.

    Én is támogatom, hogy új bossok és pályák kellenének.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]Dood (#10):[/author][quote]Ezt szerintem azoknak találták ki akik már nagyon overgearelték infernot is. 30k dpsel már faceroll act2 is 40el act3 is, és vannak olyanok akiknek unbuffed 200k+ dpseük van ez szerintem nekik van kitalálva. Gyorsabb paragon szintezés.[/quote]

    Na ja, de nekik szerintem nem is lehet olyan rendszert kitalálni, amivel 1-2 hónapnál tovább le tudnák kötni magukat. Ezek a játékosok annyira magas szinten járnak, hogy akármit raksz eléjük, pár hét alatt megunják. A WoW-ban is mindig megjött az új ultra-heroic “beszarsz” insta, aztán másnap meg ott pózoltak a képen a hulla felett, hogy “kész, következő ?”. Nekik inkább PVP kell (esetleg PVP level ? :D), mert egymáson kívül nem fognak más kihívást találni a játékban.

    Nem szabad nagyon “hardcore” játékosnak lenni. :D Olyan ez, mint amikor az egyik gyerek harapja a fagyit, a másik meg nyalogatja, és amikor az első már rég végzett, fagyija sincs, és ráadásul még a foga is fáj, akkor a másik még csak az első gombócnál jár, és jobban is élvezi.

    Nem tudom hány embert érintene ez az extra nehézség, nekem személy szerint egy jó fél évig még biztosan elég lesz a mostani rendszer is. A nagy mellett van 3 60-as karakterem, ami még mindig act1-nél tart, és nincs egy vállalható cucca sem. Mire mindent felviszem 30-40 paragon köré, meg felcuccolom act4-re, szerintem már rég a kiegészítő fog jönni.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]zsilisztikma (#4):[/author][quote]Inkább a lootot javítsák, mert így szerintem ugyanolyan unalmas a játék, mint volt.[/quote]

    Én rendszeresen szoktam emiatt rinyálni, de most vagy én lettem hirtelen mázlista, vagy a patch javított ezen valamit, az elmúlt 3-4 napban ugyanis kb 100.000.000 aranyat kerestem. Szinte minden nap találtam valamit, ami 20.000.000 felett kelt el az AH-ban (általában act2-t ütöm végig egyszer minden nap). Eddig örültem ha összejött egyszerre max 2-3 millió most meg a 30-40 milliós cuccok között válogatok.

    Nem tudom, hogy ez csak az én szerencsém-e, vagy ennyit változott a rendszer, de nekem ég és föld a különbség az 1.0.4 előtt és utáni állapot között.

    Reply

  • avatar

    Dood

    |

    Ezt szerintem azoknak találták ki akik már nagyon overgearelték infernot is. 30k dpsel már faceroll act2 is 40el act3 is, és vannak olyanok akiknek unbuffed 200k+ dpseük van ez szerintem nekik van kitalálva. Gyorsabb paragon szintezés.

    Reply

  • avatar

    pocokman

    |

    Én úgy tudom elképzelni a dolgot, hogy legyen értelme továbbra is a Normal, Nightmare, Hell és Inferno fokozatnak, hogy mondjuk Hell-en csak annyit lehet állítani, hogy a nehézség ne csússzon le Nightmare szintre, és ne tolhassuk fel Inferno nehézségűre. Azaz a Hell és Inferno között is vannak még finomabb szintek, nekem valahogy ez ugrott be elsőnek.

    Reply

  • avatar

    methanol

    |

    Könnyíteni nem igen tudsz majd. Ha olyan lesz mint d2be, akkor kb annyit takar, hogyha 2en basszátok a rezet akkor attól függetlenül felveheted az erősséget mintha 8an volnátok a szerveren.

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#5):[/reply]Az könnyen kiküszöbölhető, ha pl. egy játékos nyit egy public-ot beállítja mondjuk 3-as erösségre (ez a 3-as csak jött…) és aki csatlakozni akar annak elötte szintén bekellene állítani, hogy mondjuk ő is 3-as erösségen akar játszani így aztán a rendszer automat egymáshoz rakná ezeket az embereket.

    8 player kicsit túl színesítené a játékot 4 is villog össze vissza főleg act3 1 és 2. küldinél full szörny meg 2 varázsló 2 wd aztán csak szín kavalkád van :D

    Reply

  • avatar

    Werwolf

    |

    Erre van a Normal, Nightmare, Hell, Inferno ugyanazok a pályák, csak egyre nehezebb.
    Ennek az új rendszernek semmi értelme.
    Inkább kellene pár új pálya új bosokkal.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Na és ki fogja állítgatni ezt a számot ? Lesz vajon egy spontán kinevezett “party leader”, vagy mindenki szavazni fog ? Elég meredeknek hangzik, hogy összeül négy vadidegen játékos, és simán megegyeznek úgy, hogy még csak meg sem nézik egymás felszerelését, és (sokadszor visszatérő probléma nálam) nincs semmi eszközük egymás teljesítményének monitorozására (lásd : WoW dps mérő addonok). Szerintem ebből egy kaotikus ki-be lépkedés és orrba-szájba állítgatás lesz, de lehet, hogy kitalálnak rá valami okosat.

    Az önmagában jó ötlet, hogy a játékosok beállíthassák a nehézséget, és eldönthessék, mennyit vállalnak, de maga a D2-es rendszer nagyon erőltetettnek hangzik ebben a rendszerben. Valami újat kell kitalálniuk. Esetleg a WoW-hoz hasonló “heroic” rendszert tudnám elképzelni, ahol a “normal” act4 kb olyan, mint a “heroic” act1, de ez meg ugyanaz lenne, mint egy ötödik nehézségi fokozat. Kíváncsian várom a végeredményt, ide bizony kell egy jó ötlet.

    Reply

  • avatar

    zsilisztikma

    |

    Inkább a lootot javítsák, mert így szerintem ugyanolyan unalmas a játék, mint volt.

    Reply

  • avatar

    Puszta

    |

    Örvendetes, de gondolom a nehézség csökkentése kevesebb xp-vel is jár (sokkal), illetve innentől gyakorlatilag nem kellene különbségnek lennie az egyes actok nehézségeinek infernon. Bár én még mindig egy über diablohoz hasonló rendszert látnék szívesen, a játékon belüli közbenső act bossok/főbossok dobnak 10-15 féle valamit x százalékkal, 3-at gyűjts össze és attól függően h mit mixeltél össze, nyílik kapu az adott új bosshoz, aki nem (csak) cuccokat dob, hanem vmelyik skilledet erősíti véletlenszerűen, és ezek a skill erősítések mehetnének mondjuk 5-ös stackig, akkor van úgymond “kimaxolva” a skill.
    Bár ezt lehet h a blizzardnak kellene megírnom xD

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@CalebForeva (#1):[/reply]Szerintem ne a lootot növeljék,hanem a +xp-t a mobokért,így még meg is érné nehezebb szinten tolni a paragon miatt,de mégse lenne túl nagy kicseszés azokkal,akiknek nem megy.Ha nem lesz semmi jutalom érte,akkor senki nem fog szenvedni nehezebb szinten,amit megcsinálhat könnyebben.

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    Ennek szerintem akkor lenne igazán értelme, ha nagyobb beállított nehézségnél jobb loot is esne :)…bár jobban belegondolva, ha x% nehezítésnél x% +xp járna szörnyenként, végülis már lenne értelme. Várjuk ki, mi lesz a vége.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.