Csodás Z-Brush segítségével készült alkotás: The Butcher

Professor J . Fanart, Fun, Hírek 478

SeungHwan Yang készítette az alábbi fantasztikus  Butcher ábrázolást Z-Brush program segítségével, a végeredmény önmagáért beszél:

 


The Butcher by SeungHwan Yang



 

Forrás:




Comments (37)

  • avatar

    Andrei

    |

    [author]TheMageTalRasha (#40):[/author][quote]@Berzerker888 (#38): weee akkor lehet kérni tőled egy szívességet? (már ha egy kedves lányzónak szeretnél segíteni persze
    0[/quote]
    Ott az ász lap!

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    Berzerker888

    |

    [reply]@TheMageTalRasha (#40):[/reply]:DSzívesen megcsinálnám de egy ilyen modellt caklipakli olyan 3hónap lenne megcsinálni alapból ha minden nap tolja az ember én meg bevagyokhavazva munka ügyben:(
    De az ötlet nem rossz én is gondolkoztam vmi Diablo3 témájú karakteren csak még nem jött el az ideje:)

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@Berzerker888 (#38):[/reply]weee akkor lehet kérni tőled egy szívességet? :D (már ha egy kedves lányzónak szeretnél segíteni persze :)

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@fekete123 (#37):[/reply]nem mondhatom meg mert a softver illegális és egy hivatalos rajongói oldalon erről nem tehetek közzé semmilyen információt. Googlézd ki Diablo 3 model viewer

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Berzerker888

    |

    [reply]@TheMageTalRasha (#36):[/reply]Mindent meglehet csinálni csak idő meg türelem kérdése:)Én pont az anyag kikeverést szeretem a legjobban meg a bevilágítást renderelést:)
    Shadert meg amennyi kell azt rárakon Photoshopban meg Aftereffect-ben osz’t csókolom:)

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@TheMageTalRasha (#36):[/reply]Nehogy leírd hogy mi a neve, vagy hogy hol van az a modellnézegető, tuti a kutyát se érdekli, főleg nem egy diablo3 oldalon. pfff Majd akinek kell az googlizik ha akar. De tényleg kinek kéne egy ilyen. Nehogy megmond! :)

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@Berzerker888 (#33):[/reply]akkor te tudsz csinálni egy inferno geares wizardot is pl más játékhoz, mondjuk a jedi academyhez az model. mgl fájlt használ. de ugyan úgy 3d maxal meg zbrushal is csinálgatják meg milksharel. ebben az egészben amúgy ha pl más játékhoz kell csinálni modelt, a shaderezés a legmacerásabb. (glow efect mint pl az arcon formban lévő vizi és az archon form aurája is, esetleg még ugye az armorok fényessége is) Én személyszerint kinem állhatom a shaderezést mert azt külön meg kell tanulni text fájlban meg írni. meg külön a shader kép meg szerkesztése XD. Meg meg jelent az első Diablo 3 modell nézegető is. Nagyon jól néznek ki a karik :D

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@SPARXS (#26):[/reply]na ez nagyon szép lett :D

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    sci21

    |

    [reply]@neu5 (#31):[/reply]nah igen, 3dmax-ot meg kész élmény elsőre felrakni.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Berzerker888

    |

    [reply]@Gandhi (#17):[/reply]Hát ha ezekre gondolsz akkor az én volnék:
    http://i.imgur.com/Yyaebh.jpg
    http://i.imgur.com/I7EHrh.jpg
    Ezt a kettőt küldtem be de egyik sem nyert:)
    Az első karakter az olyan 2hónapig készült 3dmaxben Lowpoly készítés ezután ezt a modellt le kell uw-zni(ez egy eljárás amivel tulajdonképpen szeletekre osztod hogy később ez alapján tudj textúrát festeni rá)miután ez megvan át Zbrushba vagy Mudboxba kis szobrászkodás rajta kimenteni egy közös formátumba vissza 3dmax-be becsontozod bevilágitod bekamerázod renderelsz és viszed át Photoshopba utómunkázni ez után van kész egy kép:)
    A második kép kb 3napos meló volt:)
    Én kb 4év alatt jutottam el erre a szintre nagyon sok tutorial egy tanfolyammal ami nagyon hasznos volt az alapok lefektetésében!
    Szóval ez a folyamat csak hogy tudjátok:)

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@neu5 (#31):[/reply]Igen nekem is van egy haverom akinek van egy haverja akinek a nagybátyjának a szobatársa ilyen rosszéletű maffiózó, ő mesélte hogy van ilyen de sose próbáltam. ;)

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@neu5 (#24):[/reply]A Zbrus alapjaiban elég egyszerű program, ha van egy rajztáblád (ez egy egérpadra emlékeztető kütyü amin egy elektronikus ceruzával kezeled az egeret) akkor csak kézügyesség kérdése a forma elkészítése, de az is meghökkentően jó dolgokat tud csinálni vele, akire mondjuk 12 évesen azt mondták ügyesen rajzol, de azóta abbahagyta.

    Szerintem a bonyolultabb része a textúrázás/renderelés, hogy ne úgy nézzen ki mint egy darab műanyag, hanem a hús valóban húsnak hasson.

    Zbrush poénkodni marha jó annyi hogy van vagy 1000 dollár. :)

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Chrysamere

    |

    [reply]@Gandhi (#25):[/reply]a tiéd meg szüzességgel

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    sci21

    |

    [reply]@SPARXS (#26):[/reply]ezt mutattam de nem nagyon kapott rá a jó nép

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    SPARXS

    |

    [reply]@TheMageTalRasha (#22):[/reply]http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?170805-Diablo

    Thumb up +2

    Reply

  • avatar

    Gandhi

    |

    [reply]@Chrysamere (#21):[/reply]Hiába van a félműveltek útja jóindulattal kikövezve…

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    neu5

    |

    Egyáltalán nem értek a 3d-s technikákhoz meg a programjaikhoz. Mennyire nehéz egy ilyet elkészíteni? csak kíváncsiság képpen

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@TheMageTalRasha (#22):[/reply]cyadeáról megnéznék egyet

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    úú De szeretnék látni egy ilyet Diabloról is meg egy Archon formban lévő Wiziről :P

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Chrysamere

    |

    [reply]@Gandhi (#17):[/reply]Mennyire örülök hogy nem vagyok akkora droid mint te. Azt a pontatlanságot amit elkövettem büntetni kéne

    Hogy én mit csináltam : megpróbáltam olyanoknak leírni egyszerűen a dolog lényegét, akik először hallanak erről, de érdekli őket. Lehet nem vagyok grandmaster benne, de használtam mindegyik programot, habár ezek közül a zbrusht amatőr szinten. Néhány embernek lehet hasznos volt hogy leírtam.

    Te mit csinálsz : Ok nélkül elemzed, feleslegesen felülbírálod az üzenetet mint valami munkahiányos ellenőr, mikor senki nem kért meg rá. Hasonlítsuk össze kinek az üzenete volt hasznosabb. A tiédből megtudtuk hogy a diablo3.hu oldalon beleakadtál egy olyan témához kapcsolódó cikkbe, amivel véletlen hihetetlen magas szinten foglalkozol, és követeled a ranglista első helyét a hozzászólók között megkérdőjelezhetetlen bölcsességeddel…

    Thumb up +9

    Reply

  • avatar

    SPARXS

    |

    [reply]@Gandhi (#17):[/reply]Persze bobi itt mindenki hülye, csak te vagy helikopter!

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    csabika23

    |

    Nekem nagyon tetszik lehetne az összes karakterről ilyen jó kép

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Gandhi

    |

    [reply]@Chrysamere (#8):[/reply]Szóval nem értesz hozzá. Csak okoskodsz, mint jó páran itt még.

    Maradjunk annyiban, hogy zbrush-ban is oda lehet tenni azt a ringet. Még ha te nem is tudod, hogy hogyan.

    Nem 3 hét alatt lesz valakiből karaktermodellező és nem is három eat3d tutorial megtekintése után. Ez amit a képen látunk quasi szobrászat, és ezt a minőséget nem tudja az itt kommentelők közül senki sem előállítani. Habár van egy srác, aki igen közel áll hozzá. (fan contesten lehetett látni a munkáit)

    A mesharray 3d iskola jó alapot nyújt. Nem leszel az elvégzése után nagymester. Viszont sok időt spórolhatsz vele a tanulási folyamatban. Ugyanakkor autodidakta módon is elsajátítható az organikus modellezés, de kár azt hinni, hogy ez érdemben menni fog művészeti anatómiai ismeretek nélkül.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Közbe rájöttem mire emlékeztet. Goro a Mortal Kombat-ból, csak -2 kézzel. :D Nekem valamiért rögtön az ugrik be a képről, pedig nem is hasonlít annyira.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Dworen

    |

    [reply]@sci21 (#9):[/reply]szerintem félreértetted (első olvasásra énis :))
    Chrysamere azt próbálta elmondani, hogy max-ben, maya vagy blenderben nincs lehetőség ilyen fajta “gyúrmázásra”. Persze ezt a képet maya vagy max kizárólagos felhasználásával is el lehet készíteni de akár pusztán zbrush-al is. Akik ezzel foglalkoznak azért részesítik előnyben két program használatát mert sokkal egyszerűbb gyorsabb mint egy környezetben megcsinálni az alapmodelt és az utómunkát. Példának nagyon jól szemlélteti ezt a dolgot hogy a karib tenger kalózaiban szereplő csápos képű davy jones arcának egy része is maya-ban született majd zbrushban formálódott és ezután a csápok ismét maya-ban lettek meg animálva.

    Azért érdekes dolog, hogy egy kép kapcsán, hogy elmentük a 3d világába a d3 hungary-n :)

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    sci21

    |

    [reply]@SPARXS (#10):[/reply]Köszi! Ezt még nem ismertem.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    SPARXS

    |

    Akit egyébként nagyon érdekel ez a karakter modellezést,annak ajánlom ezt az oldalt.
    http://eat3d.com/

    http://cg.tutsplus.com/

    http://ae.tutsplus.com/author/tibor-miklos/ (Akiket az After effects jobban érdekel)

    Igaz a DVD-k nem ingyenesek(ha becsületesen megveszed őket és nem töltöd le),de mindenképpen gazdaságosabb megoldás, mint ebbe a Magyarországi Mesh Array nevezetű iskolába elmenni, ahol egy hasonló képzés 500 000Ft vagy többe kerül.

    A butcher elég brutálisan néz ki, amiket megemlítettek néhányan (szín,vér,nyál), azokat szerintem utólag PS-ben meg lehetne oldani,de ez nem von le semmit a modell nagyszerűségéből és az alkotó tehetségéből.

    Thumb up +2

    Reply

  • avatar

    sci21

    |

    [reply]@Chrysamere (#8):[/reply]Nincsen olyan amivel szobrászkodni lehet? A Scupltris (Zbrush-t fejlesztő cég gyengített és ingyenes 3d programja) szerintem pont erre jó. Pl: gömbből kigyurmázott alakzat. A Zbrush-ban is megvannak ezek a dolgok így ott is lehetséges a gyurma rendszer. Lehet, hogy félreértelek?

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Chrysamere

    |

    A 3d modellező programokban nincsenek olyan eszközök amikkel “szobrászkodni” lehet, természetes formákat alkotni, felületeket, formákat kialakítani, ezekre jó a Zbrush.

    Pl 3D studio max-ban készítesz egy alap ember formát, aztán ezt betöltöd Zbrush-ba, és ott finomítod, kialakítod az izomzatát, bőre felületét, arcvonásait, sőt textúrát is lehet rakni rá.
    Itt butchernél a fémkarikákat 3Dmodellező programban egyszerűen megcsinálták, ezt a Zbrushban nem lehetne, viszont az ereket ,sebeket a testén viszont 3Dsmax-al lenne lehetetlen.

    Zbrush annyiból áll hogy van egy eszközöd, aminek a funkcióján állítgathatsz. Pl ha a modell egy pontján hasznáod mit csináljon. Benyomja, kihúzza, a felületét valamilyen módon eltorzítsa, textúrázza stb…

    elég komoly gép kell hozzá, nekem mindig kiakadt:D

    Thumb up +1

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Dworen (#5):[/reply]Rendben javítom, én eddig abban a tévhitben éltem, hogy egy technika, amit a 3d programokban használnak.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Berzerker888

    |

    A Zbrush egy program ami szorosan összefügg a 3d-s programokkal(3dStudio max,Blender stb)tulajdonképpen amit 3dmax-ben megcsinálsz azt tudod vele tovább finomítani olyan részletességig amit a Zbrush könnyedén kezel(több millió Polygon-rol beszélünk)de egy +d-s progi már kifekszik töle!
    Játékfejlesztésben és filmkészítésnél egyaránt használják!
    http://www.youtube.com/watch?v=tjmyIT4na9g
    Ez mondjuk Mudbox de nagyszerüen bemutatja miröl is van szó:)

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Dworen

    |

    Akik nem hallotak róla azoknak picit megtévesztő a cím mivel a zbrush nem technológia hanem egy 3d modellező program. Főleg 3d modellek részletesebbé tételére használják.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    BareSpoon

    |

    és mi ez a z-brush technológia ?

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#2):[/reply]Hasonlít a régi diablos képekre.

    Thumb up 0

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Nekem túl tiszta, se nyál, se takony, se vér. Ezek valahogy hiányoznak róla, olyan mintha most jött volna ki a zuhanyzóból fürdőköpenyben. De amúgy nem rossz.

    Egyébként tetszik az interjús hír alatti “hozzászólások letiltva” szöveg. JOGOS ! :D

    Thumb up +3

    Reply

  • avatar

    Chrose

    |

    *alábbi fantasztikus :)
    a kép viszont nagyon ott van, a módszerről még nem is hallottam

    Thumb up 0

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.