1.0.5 infók

Professor J . Hírek, Patch 620

Újabb apróbb, de annál fontosabb információk hangzottak el egy taiwani interjúban az 1.0.5-s javítócsomaggal kapcsolatban. Nézzük is sorjában őket:

 

  • A Monster Power systemben egy 0-10-s skálán állíthatjuk be a nehézséget a játék kreálásakor, lvl 60-s karakterek esetében.

 

  • Játék közben már nem lehet majd nehézsgéet változtatni, pl. Boss harc előtt tuningolunk a nehézségen, stb.

 

  • Az Infernal Machine eventhez mind a négy fejezetből kell majd összetevőket gyűjteni. Az event teljesítésekor a játékosok jutalma egy account bound (csak accounton belül használható, nem eladható, nem cserélhető, stb.) legendary gyűrű lesz. Tehát ha nem jó az egyik karakterednek, átadhatod majd a másiknak nyugodtan.

 

Forrás:

Comments (72)

  • avatar

    Scrancler

    |

    [reply]@fatsy (#49):[/reply]Természetesen. Minél nagyobb szintre állítod, annál jobban esnek a jó-jobb itemek. Habár, én leginkább arra lennék kíváncsi, hogy ugye most lehúzzák az alap Infernot…és kíváncsi vagyok, hogy ahhoz, hogy ugyan ezen a szinten játsszon valaki amilyen Inferno most, hány szintet kell majd húzni rajta.

    Reply

  • avatar

    fatsy

    |

    Az 1-10 es nehezítés változtat majd a looton bárhogyan?

    Reply

  • avatar

    ricikeke

    |

    jó szar ez az unity
    legalább lehetett volna valami torch szerű charm

    Reply

  • avatar

    r3no

    |

    ezzazz!

    még egy dolog ami rontja a piacot xD

    legalább egyszerre 2őt használlhatok ebböl?! am nem nagy szam, báár jó is meg nem is alapokon van ez a vmi.

    akkoris marad a best: critdmg+chance és vita – allres – based stat :) esetleg vmi extra még :)

    Reply

  • avatar

    balu840202

    |

    Személy szerint nekem az tetszene a legjobban, ha MP system a következőképpen nézne ki:
    lvl0 a mostani nehézség.
    lvl1 csak act1 llenne nehezebb, olyan mint lvl0 act2
    lvl2 act1-2 olyan nehéz lenne mint most act 3
    lvl3 act 1-2-3 olyan néz mint most act4
    így aki most elboldogul act 4 ben az lvl 3on az összes actot ugyanolyan nehézségen játszhatná.
    lvl4 en meg +10% hp+10dmg a moboknak.
    lvl5 ön +10% lvl4hez képset
    és így tovább…

    IM event meg úgy tetszene, hogy a ha megcsinálod az adott játékban az act összes quest-jét a boss dobja az egyik hozzávolót.
    így minden act, minden questjét meg kell csinálni, hogy elkezd az eventet.

    Gyűrű nem tetszik. ha valakinek megvan a kivánt gyűrű, akkor minek csinálja az eventet.
    inkább jóbb lenne egy tervrajz a kovácshoz. ami egy az itemen már meg lévő tulajdonsághoz ad x-et.
    pl + 5-15 erő vagy 5-20allres..
    esetleg még az is is lehetne, hogy kapsz egy tulajdoság potit, amit ad végérvényesen 10-20 at az egyik tulajdonságodhoz…

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@Lord Azmodan (#43):[/reply]Legalább azért fel vehetnél, hogy néhány szót azért váltsunk :D itt úgy is mindenkinek herótja van tőlem XD. Nem kell együtt játszanunk. Ezt az idézőjeles szerelteket meg meg kérdőjelezem most XD

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@TheMageTalRasha (#42):[/reply]Oh sry Magányos Farkasként játszok az első naptól kezdve zero friend… ám azért még “szeretlek” :D

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@Lord Azmodan (#40):[/reply]im always here, or in game my friend :D NOT EVEN DEATH CAN SAVE YOU FORM ME!! :D vegyél fel TalRasha#2923 :P

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@Ultratomi (#37):[/reply]Érdekesen fest. bár az area effected dolgokat kicsit hiányolom belőle persze lehet vak vagyok xD, de majd kipróbálom :D

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@TheMageTalRasha (#30):[/reply]Az majd jöhet a kieg végén remélem megis valósítják az lenne az igazi lezárása a játéknak.. ám látom csaj visszatértél :D

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    A durva az lenne (és a logikus is) ezzel az 1-10-es erösségű csúszkával, ha az egyes a jelenlegi állapot lenne :) Na akkor lenne fasza , ha a 10-es még keményebb lenne, mint induláskor.

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@Rokalesocipo (#35):[/reply]Én Hello Kitty Adventuresel fogok játszani xDD *.*.*.*

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@Rokalesocipo (#35):[/reply]Azt ajánlottam én már itt az oldalon régebben szerintem elég bíztató így videók alapján egy próbát mindenképp megér majd.

    Reply

  • avatar

    Rokalesocipo

    |

    [reply]@TheMageTalRasha (#32):[/reply]Meg mostanába fog jönni valami Realms of Ancient War. Az vajon milyen lesz? Trailerek alapján elég tetszetősen néz ki, jók a fényeffektek, és a pályák is jól néznek ki. Valakinek vélemény?

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@TheMageTalRasha (#32):[/reply]Szerintem úgy lesz,hogy mindig ha összegyűjtöd a cuccokat megcsinálhatod az eventet,amihez jár mindig a legendary gyűrű random stattal,így van újrajátszhatósága is,de mégse lesz tele 2 nap múlva az AH,mivel nem eladható.

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#14):[/reply]egyet értek ezzel a random gyűrűvel. Nekem azért nem tetszik mert mi van ha pl wd-nek jó vagy monknak és nekem a main karim wizi és az kenheti a hajára? Azért nem fogok egy új karit fel maxolni. Semmi értelme. Akkor inkább kidobom vagy be zúzom. Vagy tegyék bele a játékba az amúgy is kimarad charmokat, amiket ígértek és essen akkor based class type szerint az item :D így még ‘talán használható is lenne’ a stat is elég bizonytalan ennek kapcsán, mert ugye nem tudunk még semmit. Majd meg látjuk úgy is mi lesz. Minden esetre én várom egy kicsit ezt az újítást, ha fail a karimank az esett item akkor nálam a game véget ért :) Jön a TorchLight2 :P

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@Saluki (#24):[/reply]ezek a holmik account függök lesznek nem lehet őket eladni.

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [author]Lord Azmodan (#23):[/author][quote]Na ez az event nem is rossz ötlet, bár remélem az a gyűrű tényleg ér is majd valamit
    Én egy über tristram szerű dolognak jobban örültem volna, mondjuk Butcher Azmodan és SiegeBreaker együtt adagolta volna a népet és ők adták volna a végén a gyűrűt, mint anno a torchot a 3 legyőzése.
    0[/quote]
    Én az összes act bost raknám be :D úgy a tuti xD

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@raunchy (#20):[/reply]10-es nehézségű act3 farmhoz remélem kevés lesz az unbuffed 200k dps trolololo :D

    Reply

  • avatar

    fatsy

    |

    Sziasztok!ez az 1-10 ig erősítés jobb vagy nagyobb százalékú lootot is jelent?én nem nagyon mélyültem el a d2 ben azért kérdem

    Reply

  • avatar

    Rokalesocipo

    |

    [reply]@_Gabor_ (#25):[/reply]Gear kérdése az egész. Ha gyengék a cuccaid, már egy sima kis act1-es zombi 1-2 ütésből lecsap. Egyszer eléggé bebambultam és két kis sima csonti kinyírt :P De van az a gear is amivel csak mész és úgy érzed normálon vagy. Csak az több 100 milla gold, vagy pedig rmah-ban egy havi magyar átlagfizu.

    Reply

  • avatar

    piromaca

    |

    Ha egy alkalommal kellene összeszedni a cuccot, annak semmi értelme nem lenne. Megszerzed, és onnantól mindenki csak ezt tolja semmi mást. 2-3 nap után meg jönne a sírás:
    “jó” játékostól: kifarmoltam mindent, megint nincs mit csinálni.
    “rossz” játékostól: túl nehéz, nerfet neki

    Szerintem a normális az lenne, hogy aki naponta csak 1-2 órát játszik az max 2-3 naponta tudjon egy ilyet csinálni, aki meg egész nap a gép előttt ül az se tudja 3-4nél többször. Sőt mindjuk lehetne olyan, hogy naponta vagy hetente csak 1x. Ekkor elég sokáig megmaradna egzotikus játékelemnek – időt adja egyéb hasonló fejlesztéseknek, pvp, stb.

    Reply

  • avatar

    _Gabor_

    |

    Lehet, hogy hulye kerdes de most jelenleg milyen nehezsegu az inferno?

    Reply

  • avatar

    Saluki

    |

    A poni stuffot bármelyik nehézségen össze lehet szedni kb mire elérsz infernora meg is van. És el sem tűnik, tehát nincs értéke. Az infernal machine darabjai inkább a LOD-os terror kulcsokhoz hasonlóak azt sokan adnák vennék, ami a Blizznek haszon ;)

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Na ez az event nem is rossz ötlet, bár remélem az a gyűrű tényleg ér is majd valamit :D

    Én egy über tristram szerű dolognak jobban örültem volna, mondjuk Butcher Azmodan és SiegeBreaker együtt adagolta volna a népet és ők adták volna a végén a gyűrűt, mint anno a torchot a 3 legyőzése.

    Reply

  • avatar

    starlike

    |

    Úgy lesz megcsinálva, mint a póni pályánál, ha az ember ki akarja rakni a staffot. Csak ha aktiválod akkor eltűnik az item, ennyi. Szóval nem muszáj egész nap ott ülni, hogy elkezdhesd az eventet, elég pár összetevőt összeszedni ha nincs az embernek ideje, azt később folytatja többivel.

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Saluki (#19):[/reply]Szerintem nem lehet majd vele kereskedni,mint ahogy a Pony level cuccait sem lehet (Tudomásom szerint).

    Egyre jobban tetszik a patch.Az elején eléggé nem jött be ,főleg az inferno nerf miatt,de aztán kiderült,hogy a karikat is kicsit nerfelik,+ ez az új event…jó lesz ez csak győzzük kivárni :D

    Reply

  • avatar

    raunchy

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#16):[/reply]Kicsit lehet WOW feeling lesz ez egy casual játékosnak, a legtöbben (köztük én is) heti 1, max 2 alkalommal engedhet meg magának ennyi játékidőt ami kell ehhez az eventhez. A WOWnál is 1szer tudsz lootolni az aktuális contentbe 1 héten, de ott vagy esik a cucc, vagy nem. Itt meg lesz fix jutalom mindenkinek, ha befejezi. Lehet ez is szopóálarc lesz, mert random a cucc, de legalább esik. Gondoljunk bele van aki még nem látott legendary cuccot, csak AH-ban, itt meg fix lootot kap. És ezenfelül mivel nehezebb, valszeg jobb loot is várható a köztes mobokból.

    Viszont arra kiváncsi leszek, hogy milyen gear kell majd egy ACT 3 farmhoz, 10es szinten :D:D
    Meg hogy az Public game-en keresztül nem lesz vmi népszerű, az is biztos :D

    Reply

  • avatar

    Saluki

    |

    Nyilván az Infernal machine darabjait is lehet majd adni venni az AH-ban. És valószínű az elején megéri majd eladni jó drágán, hagy farmolják csak az elit csapatok az eladhatatlan gyűrűket maguknak amíg meg nem unják… Szerintem az ACT4-es darabért adnak majd a legtöbbet, mert ott rossz a loot és nem éri meg ezen kívül ott játszani… Futkározós barbik és régi Nat settes DH farmerek előnyben XD

    Reply

  • avatar

    arnoldrp

    |

    Hát erre kiváncsi leszek ,mert mostanába elégé kezdek ráunni a paragon szintek húzására,igaz anno elötte azt untam míg nem nerfelték infernot hogy act2 az első mob megölte az egész bandát :D de azért vissza sírom azt a időt….,a sok madár meg ezért is sírt mert túl erős lett. De ennek a patchnek lehet így lesz értelme, valami igazán újjat hoz. Lesz player 8 féle erőség állítás új quest , event….. igazán abban reménykedem hogy nem fog elkorcsusolni az egész, mint a wow…
    Viszont sok emberrel egyett értek keljen mindig össze farmolni hozá az itemeket, mert akkor lehet úgy fogalmazni minden hülye gyerek oda fog járni….

    Reply

  • avatar

    l33tus

    |

    [author]Hunlau (#15):[/author][quote]
    És mi van azokkal, akinek naponta jó ha van 2 órája játszani? Egy hétig csak azért tolja majd, hogy a hétvégén megnézhesse, mennyire nem esik semmi?
    [/quote]

    Nem ba..meg, hanem egy hétig azért tolja, mert szeret játszani, élvezi a játékkal eltöltött időt, és a szabadidejét örömmel és boldogan Diablo3-azással tölti. Ezért…

    És ha az, akinek napi 1-2 órája van játszani az hetente egyszer láthatja az infernal machine-t, akkor már régen rossz. Kéthavonta kéne és akkor lenne jó…

    Az ide járók többségének kéne nyomni egy Shift+del -t a game mappára sürgősen, és felkutatni a lakás rég elfeledett sarkában a könyvespolcot… -.-

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]Hunlau (#15):[/author][quote]És mi van azokkal, akinek naponta jó ha van 2 órája játszani? [/quote]

    Én is olyan vagyok, mi valószínűleg nem naponta kétszer fogjuk ezt kifarmolni, hanem hetente egyszer. :D De ez most is így van, van, aki napi tíz Act3 kört megy, és van, aki napi kettőt. Biztosan nem kell egyhuzamban lejátszani azt az x órát, ugyanúgy oda fogunk érni mi is, csak ritkábban.

    Reply

  • avatar

    Hunlau

    |

    Ha jól értem, azt tartanátok jónak, hogy az event előtt kell játszani még vagy 4-5 órát?
    És mi van azokkal, akinek naponta jó ha van 2 órája játszani? Egy hétig csak azért tolja majd, hogy a hétvégén megnézhesse, mennyire nem esik semmi?
    Mert – gondolom – nem leszünk kitömve 63-as legendary itemekkel.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Kérdés, hogy mi fogja ezeket az eventhez szükséges cuccokat dobálni. Ha a bossok, akkor dögunalom lesz csak emiatt elmenni Butchert ölni, ha meg random, akkor meg sz*r lesz Act1-be visszamenni csak ezért. Bár lehet, hogy 10-es nehézséges Act1 is tök jó hely lesz.

    Én igazából annak örülnék, ha minden act-ban lenne hozzá egy mini-event, ami az adott cuccot kidobja, és nem a most is meglévő repertoárból raknák össze az egészet. Bár akkor meg csak ezeket farmolnánk, szóval az se az igaz.

    Mondjuk az is kifejezetten tetszene, ha ezt úgy találnák ki, hogy az átlag játékos mondjuk hetente kb egyszer tudjon lemenni, vagyis minden nap más Act-ot kéne farmolnom, és mindegyikhez be tudnám állítani a nekem megfelelő nehézséget, vagyis Act1 9-esen lootban és nehézségben is olyan legyen, mint mondjuk Act3 2-esen. Az úgy tök jó lenne, mert nem csak ugyanazt az egy Act-ot farmolnám állandóan, és még egy jó kis event is lenne a végén alkalomadtán. Változatosság is lenne, meg jutalom is.

    Elég sok lehetőség van ebben, és nagyon keveset tudunk még róla, szóval bízom benne, hogy valami ütőset találnak ki. Ha egy kicsit szabadjára engedik a fantáziájukat, és nem 20 perc alatt rakják össze, akkor ez simán alapjaiban változtathatja meg a játékosok napi rutinját, az pedig nagyon jó lenne. Eddig nem tulajdonítottam nagy szerepet ennek a patch-nek, de jobban belegondolva akár az 1.0.4-nél is nagyobb változást hozhat.

    Az a gyűrű viszont nem tetszik. Inkább lehetne valami extra mütyűr a portrén, vagy valami dísz a zászlón (már ha lenne zászlórendszer, mert azt ugye sajnos kidobták), de ezt az ingyen itemet nem tartom jó ötletnek.

    Reply

  • avatar

    monkymonk

    |

    én örülnék, ha minden alkalommal unlockolni kéne az eventet… még úgy is, h hulladék a netünk és 4-5 óránként ledob a hálóról. valor esetében nem nagy érvágás, de infernal machnie-nél, ha 3 órája farmolok, ott alám tolná a szopórollert.

    Reply

  • avatar

    Menyus

    |

    Szerintem is úgy lesz a jó, ha mindig össze kell szedni a dolgokat.
    Elég gáz lenne, ha rövid időn belül farmolható lenne az event.
    Akinek ez nem tetszik, annak nem is való a Diablo 3!

    Reply

  • avatar

    raunchy

    |

    Én is azt támogatom, hogy ne 1szer kelljen lockolni az eventet, hanem bizony minden alkalommal.
    Jobb loot is esik majd a mobokból az event alatt, és a teljesítésére egy legendary a jutalom, kelljen ezért izzadni. Ha csak egyszer kellen lockolni, akkor a jobb loot elárasztja az AH-t, a jelenlegi tárgyak megint eladhatatlanok lesznek pár nap alatt. Így is ez lesz sztem, de legyen benne több munka…

    Viszont ebben benne van az is, hogy Public Game-be biztos nem mennék le eventbe, mert ha összedob egy szar teammel, kezdhetem elölről a farmot, ami pedig idegessé tenne pöppet :D

    Reply

  • avatar

    l33tus

    |

    [author]SaltyDaveIV (#7):[/author][quote]Elnézést de nem tiszta: unlockolni kell az eventet bizonyos tárgyak begyűjtésével – minden alkalommal, vagy elég egyszer? Nem örülnék neki, ha napi 2 óra farmolás kellene ahhoz hogy egyáltalán benézhessek az Infernal Machine játékterére, minden belépésnél. Remélem lesz egy Staff of Headrig szerű egyszer elkészítendő belépő és kész.
    [/quote]

    Elképesztőek vagytok.
    Szerettek ti egyáltalán játszani???

    Én őszintén remélem, hogy legalább 5-10 óra játékkal (“farmolni” a munkahelyen kell, ide játszani gyere) lehet csak összeszedni a belépőt, ami egyszeri belépésre jogosít.

    Akinek meg nem tetszik, az menjen pasziánszozni.

    Felfordul a gyomrom az ilyen jellegű megnyilvánulásoktól…

    Reply

  • avatar

    Puszta

    |

    Köszönöm Blizzard, titkon erre vártam! Így már végre lesz értelme a játékon belül mindenhol játszani, nem csak act3-ban! És hogy BOA az meg külön jó, nem fogja elárasztani az AH-t a gyűrűk tömkelege, ezáltal elértéktelenítve azt. És igenis remélem minden egyes alkalommal össze kell szedni a materialt, ezzel is egyedibbé téve az eventet h az első után ne mindenki csak ezt farmolja, hanem minden egyes nyitáshoz járja csak be az egész játékteret. Hú de várom már az 1.0.5-öt :)

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#7):[/reply]Igen, mindig össze kell gyűjteni.

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    Elnézést de nem tiszta: unlockolni kell az eventet bizonyos tárgyak begyűjtésével – minden alkalommal, vagy elég egyszer? Nem örülnék neki, ha napi 2 óra farmolás kellene ahhoz hogy egyáltalán benézhessek az Infernal Machine játékterére, minden belépésnél. Remélem lesz egy Staff of Headrig szerű egyszer elkészítendő belépő és kész.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    Törlöm a sajátot, de ami ebből kimarad beteszem kommentbe.

    A “The Infernal Machine” feloldásához, a játékosoknak, mind a 4 Act-on kell tárgyakat gyűjteniük, ami valószínűleg egy hosszadalmas folyamat lesz. A Diablo II-es “Pandemonium Event”-nél hosszabbra lehet számítani.
    A “The Infernal Machine” játék módban nem kapunk új szörnyeket/bossokat, hanem a már meglévők egy erősebb, plussz képességekkel rendelkező változatát fogjuk viszont látni, remélhetőleg. De erről sincs még pontos adat.
    Ennek a játékmódnak, a jutalma egy csak itt szerezhető gyűrű lesz, ami BOA kategóriás lesz (Bind of Account), vagyis nem adható el az aukciós házban, hanem csupán a meglévő karaktereid használhatják majd.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    A pillanat, amikor ugyanazt posztoljuk Proffal… felbecsülhetetlen :D
    Mindjárt kitalálom mi legyen az enyémmel :D

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    “Az Infernal Machine eventhez mind a négy fejezetből kell majd összetevőket gyűjteni. Az event teljesítésekor a játékosok jutalma egy account bound (csak accounton belül használható, nem eladható, nem cserélhető, stb.) legendary gyűrű lesz. Tehát ha nem jó az egyik karakterednek, átadhatod majd a másiknak nyugodtan.”

    ezek szerint akárhányszor teljesíthető lesz az event és mindig kapsz érte egy táp legendary gyűrűt, de lehet hogy csak 10-ikre lesz olyan amit tudsz is használni. viszont eladni nem tudod csak átdobni más karira, ami egy egy karakteres játékosnak kb olyan mintha ledobná a földre, remek.

    miért nem csinálnak d2-s torch szerű rendszert? plusz pénzük lenne belőle, tehát mindenki nyerne. grr

    Reply

  • avatar

    jadi.richard

    |

    De azért az Infernal Machine event-ben maga a loot az jobb lesz nem ? Mert azt írták….remélem nem csak a gyűrű lesz azt kész

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    jöhetne már. Ez a paragon elég uncsi.

    Reply

  • avatar

    arnoldrp

    |

    hát kiváncsi leszek hogy “mp systembe” milyen lesz a 10es szint :D

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.