PTR – 1.0.5 9/27 build

Hamu . Patch 740

Új buildet kapott a ptr. Következzenek csak a változások az 1.0.5-höz képest.

[Quote]Barbarian

  • Whirlwind
    • Fury cost from 16 to 9 10
      • ​Current cost is now a flat value per cycle + an additional cost based on attack speed. Changing this slightly so that the new continual cost is 7 flat + 3 per cycle. The end result is that the cost discrepancy between slow weapons and fast weapons has been greatly reduced.

Demon Hunter

  • Evasive Fire
    • Skill Rune – Shrapnel has been replaced with a new rune: “Hardened”
      • Hardened increases your Armor by 50% 25% for 3 seconds and replaces the backflip

Wizard

  • Ice Armor
    • Now reduces damage from melee attacks by 8% 12%
    • Skill Rune – Crystallize
      • Armor bonus per stack reduced from 30% to 20%
  • Meteor
    • Skill Rune – Star Pact
      • Proc coefficient reduced from 0.1 to 0.05
    • Skill Rune – Meteor Shower
      • Proc coefficient reduced from 0.25 to 0.10625
    • Skill Rune – Liquefy
      • Proc coefficient reduced from 0.125 to 0.10625
  • Ray of Frost
    • Skill Rune – Sleet Storm
      • Weapon damage increased from 215% to 333% 280%
  • Spectral Blade
    • Proc coefficient reduced from 0.222 to 0.14
    • Skill Rune – Healing Blades
      • Heal amount reduced from 8% to 5% of critical damage done
    • Skill Rune – Thrown Blades
      • Proc coefficient reduced from 0.111 to 0.08
  • Storm Armor
    • Now triggers much more frequently

Bug Fixes

  • Archon: Teleport
    • Now properly breaks roots when cast
  • Magic Weapon
    • Skill Rune – Blood Magic
      • Blood Magic should now work with damge over time spells (such as Archon: Disintegrate, Ray of Frost, etc)
  • Illusionist
    • Illusionist should now reset the cooldown of Archon: Teleport when it procs
  • Fixed a bug that would sometimes cause followers or quest NPCs to attack idle creatures (such as treasure goblins) if they were the closest target

Items

  • The chance for Legendary and set items to drop has been doubled
  • Bug Fixes
    • The Hellfire Ring can no longer be dropped on the ground
    • Mara’s Kaleidoscope can now correctly roll 3 random affixes in addition to its 3 fixed affixes
    • Fixed an issue with Nagelring and Unity legendary rings which caused them to not drop

Monsters
Elite modifiers have been changed slightly at higher levels:

  • The minimum stun duration required for most Elites is now 0.65 seconds (up from 0.5 seconds); stuns less than 0.65 seconds will have no effect
  • The minimum stun duration required for Rares and bosses is now 0.85 seconds (up from 0.5 seconds); stuns less than 0.85 seconds will have no effect
  • Lacunis now have a cooldown on their combo attack
  • Monsters with the Desecrator affix will no longer occasionally cast desecrator pools on players more than 50 yards away
  • Arcane Enchanted will now properly reduced their damage based on a players Damage Reduction Against Elites modifier[/Quote]

Comments (52)

  • avatar

    mariak

    |

    [author]MephistoiX (#49):[/author][quote]Azt hallottam, hogy valamelyik stream-en mondták, h a WD-nek a legrosszabb, mert nem igazán tank és nem igazán dps kari.[/quote]
    Naesaztan? Miert lenne ez rossz dolog? Azert, mert maskepp kell vele jatszani, mint egy pure dps vagy tank karival? Vagy az a gond, hogy nem a legelso a nemletezo dps listan? Nem igazan ertem…

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    Azt hallottam, hogy valamelyik stream-en mondták, h a WD-nek a legrosszabb, mert nem igazán tank és nem igazán dps kari. Azzal egyetértek, hogy a legtöbben bajban lesznek, mert csak op dps volt a céljuk, ami ptr-en magas nehézségen már nem fog érni önmagában semmit.

    Körülbelül negyed órát játszottam eddig csak ptr-en, az első pakkot 10-es mp lvl-en halál és kite-olás nélkül(!) lenyomtam a skillek megfelelő időzítésével és jó helyezkedéssel. Nem mértem mennyi ideig tartott, de azért kellett hozzá néhány perc, ennyi biztos. Rengeteg hp-jük van. A WD-nek a megfelelő build-del mindenre van ellenszere.

    47khp, 8-900allres, 80kdps, 1650loh és 21%(!) melee dam. red.-em a gear-ből. A loh(life on hit) a WD-nél tölt a legjobban, néhány lövésből max hp-n vagyok.(acid cloud/acid rain-280%loh, poison darts-200%loh-de csak a megfelelő rúnákkal) Már csak a dps-t kell növelnem, ha méggyorsabban akarok haladni, jelenlegi fegyverem csak 20 millába került, ami fegyvereknél nem számít soknak. (big bad w.-val és soul harvest-el így is nagyon sok tud lenni a sebzés, legalább 150k körüli alap dps, tehát még csak nem is crit..)
    Nem akarok ptr-en játszani, mert ha ott esik valami, csak idegesíteni fog. Jöhetne már a patch!:)

    Reply

  • avatar

    bracsa

    |

    [reply]@fekete123 (#47):[/reply]Ok, ezt aláírom, de pl. DioII-ben nem kellett ennyi órát tolni ahhoz, hogy essen vmi junik cucc, még ha szar is. Persze az is ok, hogy ez nem DII, hanem DIII.

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@bracsa (#46):[/reply]Ők nem 90 órát tolták, hanem 900-at :D és ha összesen 90-et játszottál akkor gondolom ennek csak a fele amit 60-as szint felett töltöttél.

    Reply

  • avatar

    bracsa

    |

    [reply]@CraftyFOX (#44):[/reply]Sziasztok,

    Gondoltam megér egy bejegyzést, hogy én ugyan nem vagyok pro, a cuccaimon elég kevés az mf (viszont 5-ös NV-ben elég sokat vagyok), de 90 óra játékidő alatt egyetlen egy legendary cucc sem esett. Ehhez képest a hány socket van az esett legendary-kon kérdés kellemes problémának tűnik:)

    Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    [reply]@CraftyFOX (#44):[/reply]Tisztán szerencse kérdése. Casualként játszom, mégis esett tegnap egy elég jó IK öv -meg is lepődtem rendesen :)
    A lényeg, hogy nem központilag vezényelt módon nem kapsz jó dropot, egyszerűen peched van.

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    Attól tartok ugyanazt a mutatványt fogják eljátszani a legendarykkal mint a 63 asokkal a legutóbbi patchben. Majd most esik több, de mind a low kategoriábol vagy borzalmas roll.
    De nekem már igy is van 5 stone gauntlet 4 gladiator gauntlet 4 frostburn 2 pus spiter 3 goldskin promise of gloryk strongarmok stb ezekböl több nem kell kösz.

    Ellenben valahogy még nem esett tal rasha amulet vagy ice climber. És a rollok sem túl barátságosak így 3 manticore után 1 sem volt 2 socketes például.

    Reply

  • avatar

    morzdomigron

    |

    szép és jó ez a ptr bár semmi értelmét nem látom, majd ti kitesztelitek én meg játszom a reallel :) viccet viszont félretéve van arról bármilyen adat hogy mikor érkezik a patch?

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@Orpheus (#41):[/reply]Ez így van, de ettől függetlenül rálátást ad arra, hogy hol érdemes farmolni.
    Milyen drop arányra számíthatok stbstb
    Remélhetőleg nagy mértékben nemfog változni a dolog, és majd valami hasonlót kapunk élesbe is

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    [reply]@sweeping (#40):[/reply]PTR-en mindegy, hogy milyen cucc esik neked, mit haladsz, mert majd mikor kijönez a patch, ezek elvesznek nem?

    Vagy ez már máshogy van?

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@Orpheus (#39):[/reply]Nekem még egy értékes legendary se esett, és most egyből kidobott egy Vile Wardot ami 15-20m-t érhetett legalább. De mivel csak ptr, eladtam 8-ért hagy örüljön valaki.
    Amúgy remek a drop rate szerintem jelenleg. csak maradjon is így

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    “The chance for Legendary and set items to drop has been doubled”

    Ezt most elképzeltem:

    eddig volt kb: 0.00000000000000000000000000000000000001% drop chance
    ez után: 0.00000000000000000000000000000000000002% drop chance

    Hurráááá! :D

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@starlike (#31):[/reply]”Jah igen és a legfontosabb, hogy lássátok, nem kamuzok.”

    Linkeld be az adatlapod ilyenkor és senki nem hisz ilyeneket :’)

    Reply

  • avatar

    Pred87

    |

    amúgy másnak nem csinál ma olyanokat a ptr h lost connection? mert engem szeret ma lefele dobálni

    Reply

  • avatar

    starlike

    |

    [reply]@Dyingsoul (#32):[/reply]Valóban sokan összetévesztik :) A Tankolás alatt azt értem, hogy nem futok el, hanem elnyelem a damage-et. És az elitek 50%-ánál nem lehet meghalni, akkor van baj ha molten van arcane-val és desecratorral mert akkor picit mászkálni kell hogy ne állj bele olyan nagy elemental damage-be, (akkor mondjuk könnyű meghalni) meg kicsit hátramenni de nem végigrohanni a pályán mint a wizardok és a demon hunterek esetében.

    Ha kellően ügyes már valaki és jól tud “micrózni” (ami kicsit hülyén hangzik persze a diablo világában), akkor szerintem a durvább champion packoknak max 2-3 szor halok act 4-ben, ezzel a buildel de mondom több mint 50% esetében egyszer sem. A damom meg persze csak 27k , nem sok, de azért ez a monkoknál nagyon csalóka, mert valamilyen szinten a 14 yardos területi sebzés pótolja az elveszett időt. Meg persze nem egyedül kell menni.

    Szóval elhiszem h a többi karakter gyorsabban öl, erről szó sincs, de nálunk meg van az a lehetőség, hogy jóval durvább dögöket is ki tudunk nyírni ha lassan, is, és ez az MP rendszerben nem biztos h rossz dolog lesz.

    Exploding palm az nagy jó skill, főleg a Burning axe of sanksisall 20% plusz fire damage, 1.05-be jól fog jönni. Még a bul kathos gyűrűn gondolkozok, ahhoz is van, most egy ötletes build a fejembe, csak le kell tesztelnem.

    Szóval igen is létezik a Tesco Build a Monkhoz, s bár nem kell tőle csodát várni, de lehet élvezni a játékot nehezebb szinten is anélkül, h az ember 400 órákat tolna bele egy karakterbe.

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Nekem semmi bajom a monkommal igaz lehúztak belőle pár dolgot amit nem kellett volna, de szinte nálam észrevehetetlen a dolog. Mostan MP lvl-en 7-ben simán csapom az eliteket..8 kicsit huzavonás 9-ben már csak act1-2, de az is 10perc kb. :D 10-en meg semmit nem tud kezdeni, de ez nem is baj hisz azért jó a monkom, de nem elit monk szóval az mp 10 az várat magára még és mi van akkor majd felfejlődik az ember gear-ben hozzá :)

    Egyébként a Monk azért jó , mert partyban általában az ember nem igen szokott meghalni és ez olyan jó érzés, hogy a többiek esnek kelnek melletted egy robbanó lávától act3 Azmodan felé vagy act2-ben még mindig ráköp valakire a kis cecelégy azt fekszik is megilyenek…

    Hányszor van mikor az ember Paragon-t fejleszt, hogy ránéz a társak lapjára és még látod most fog neki következni az adott Boss elöször, aztán végig halja az egész Boss fight-ot, d meglesz neki az achi :D Én egyébként a boss-okért járó achi-t csak akkor adnám meg, ha kibírja meghalás nélkül…Mostani kedvencem lett Ghom már simán kibírom a fingját míg mások futkoznak jobbra-balra esnek kelnek addig én vígan szeletelem és olyankor jó mikor mindenki meghal és nézik, hogy te meg a fingba dolgozod a csóreszt :D Már ilyen hülyeségeket is kérdeztek mások a játékon belül mi ez a God-mode megilyenek :D Hahaha.

    Reply

  • avatar

    Delonius

    |

    Fura egy dolog a monk. Szólóban nagyon nehéz vele fele olyan hatékonynak lenni mint más class fele olyan olcsó gearből. Ellenben összeszokot groupoknál azt hiszem elengedhetetlen tartozék lesz mp lvl10en. Az az iszonyat magas +dmg meg az exploding palm szerintem elég durva lesz ott.

    Overawe mantra of convitctionnél ugye +48% dmg 3 másodpercig. Az exploding palm 30% dmg halálnál. Exploding palm dupla mantránál 44%ot rásebez a többire. Nem tudom pontosan hogy mennyi a hp-ja az eliteknek mp10en groupban, de ha mondjuk 150milla, akkor az exploding palm 66millát rásebez a többi elitre ha az egyik kifingik (+monk egyéb sebzésnövelői). Hatnak egyébként a monk sebzésnövelői az exploding palm sebzésére? Mert ha igen, akkor simán el tudom képzelni hogy magasabb monster leweleken átbillen a farmolás hatékonysága a monkok részére a barbárokról és dh-któl.

    Az igazi baja a monknak, hogy míg más class jó 30-40millából is össze tud rakni infenrora hatékony geart, addig a jó monk gear jó 100millánál kezdődik, alatta meg szenvedés a class. Szeretném én is ha csinálnának már valamit a monkkal. Sokkal érdekesebbnek találom őket mint a barbárokat.

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#15):[/reply]Most aztán jól lefenyítetted a blizzardot itt a magyar forumon hogy nem lépsz be…

    Sok dologban igazad van a monkal kapcsolatban de távolról se mindenben. Két gyors példa, mantrák, time of need, hard target két kiváló def mantra, szerinted uselessek. Lashing tail kick dashing strike szintén két hasznos skill. Emlékszem anno (még jóval a patch előtt) leöltem szépen ghomot (amitől akkortájt minden melee kikészült) és leöltem szépen diablot is, tökegyedül, 10k dps el, nem volt gyors de utána mindenki azzal jött milyen op ez a monk. A setup pedig az volt hogy serenity(peaceful reposte) evasion mantra (hard target) ami ugye ueseless, sweeping wind (cyclone) blind (a dmg növelő) deadly reach (keen eye) ja és még egy useless a dashing strike (quick silver) ezzel jó sok szarból ki lehetett csúszni ahol mások tömegsírokat alapítottak.

    De részben egyet értek, a monk nem kifejezetten farmolós hős, és emiatt most nem épp a legcsajozósabb kaszt, és a patch sem úgy néz ki mint ami ezen változtatna.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@starlike (#29):[/reply]Az a baj, hogy sokan keveritek a farmolás szót a szenvedéssel… :) Láttam már embereket akik mondták, hogy farmolnak itt meg farmolnak ott, de mikor megkérdeztem, hogy óránként hányszor halnak, az a válasz jött, hogy hát nem tudják mert nem számolják. Szerencsére én már ott tartok hogy több óra játék után is egy kezemen meg tudom számolni hány halál eset ér, azok is nem gyengeség, hanem inkább figyelmetlenség miatt.

    A másik problem hogy a farmolás ott kezdődik, ahol nem perceken keresztül szaladgálunk egy elit pakk körül, hanem mondjuk 10sec alatt verjük le (az is soknak számít mondjuk a jelenlegi gyengített infernon).

    Reply

  • avatar

    starlike

    |

    Jah igen és a legfontosabb, hogy lássátok, nem kamuzok.

    Elmondom, hogy hogy lehet olcsón játszani a monkal (1.04).

    A legfontosabb item a fegyver, ez egy uniqe: Burning axe of sanksis. Kb 500 ezerért vettem buyouttal a top tízbe benne volt de max 1k damos csak de bőven elég az alacsonyabb dps is. A képessége ami miatt táp monkoknak, ha megütnek egész jó eséllyel 3 secig csökken a rád eső damage kb 40-50 %-al vagy többel és 5-10 másodpercenként tud újra aktiválódni. (a barbár egyik skillje :)) és ezen kivűl mindig ad life on hitet 500 at kb és 20%-al növeli a fire skillek sebzését is szóval szevasz berakod még a sunburstus cyclone strikeot, illetve még a fire stormos sleeping windel megyek, védő aurát és egy pajzsot.

    Plusz ajándék még h az egyetlen 1 kezes fegyver ami fire resisted ad, tehát plusz 50 allres is ott van kapásból. (Fire ráadásul nagyon jó opció monknak van egy unique chest armor ami szintén kb 300-500k-ba kerul és 150 resistalt simán össze lehet vele szedni illetve dex stb bonuszok..al olcsón+ firewalker, helm of command), meg ugye azért ésszel kell venni minden kiegészitő itemet. (legfontosabb statok a dex, armor resist utána jöhet a többi csak)

    Nagyon olcsón van egy nagyon defenszív build. Jah és a legfontosabb legyen kb 1200 life on hited összesen meg. (amulettekből lehet könnyen soket szerezni, a fegyo ugye ad alapból :)) Ez egy olcsó túlélő build amivel mindenhol el lehet menni. Picit több pénz az ember ráfordít akkor defből átmehet offensivbe és 2 fegyverrel kalapálhat. Szóval jó ez a monk, szerintem.

    Bocs a sok rizsáért, ezt útmutatásnak szántam azoknak akik végleg kiábrándultak már a monkból, és nehezükre esik sok pénzt farmolni is.

    Jó éjt :)

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#15):[/reply]De amikor azt írod szarabb lett akkor ezt hogy érted? Monster lvl 5-6 on jobban halsz mint vártad?

    Csak mert a barbárt is nerfelték, kevesebb resist meg a varázslót is, de alapon vagy monster lvl 1-en sokkal jobban öl és jobban bírja az ütéseket ha kikapcsolom a védelmi szkilleket, mint 1.04-ben bekapcsolt skillekkel. A vacak monkunk aki 1.04-ben act1-ben tartott 400 allressel 20k dps-es az act3 elején most 400-500 allressel vígan rohan MP0-MP1-ben.

    Reply

  • avatar

    starlike

    |

    Emberek a Monk az szuperimba!! Max 3 milla pénzből tudom farmolni inferno act 4-et (és sokat mondtam..). Kicsit lassabban ölök mint a többiek, de ők meg nélkülem haladni se tudnak, ezért kell menni partyba. Szóval ne mondjátok, hogy nem jó kari. És nem nerfelik, számoljatok utána melyikkel jártok jobban: -50%*dex db armor(ez maximum 1100-1200 armor ha 2400-as a dexed), és +5% damage pluszba vagy -25% damage minden mob-tól. A második opció sokkal jobban megéri.

    A one with everything más tészta az tényleg fájna de ha jól tudom csak fenyegetőznek…..

    Ha valakit pedig ki tudsz tankolni ebben a játékban, akkor nyert ügyed van… mert akkor a többiek mehetnek full damageban…

    Reply

  • avatar

    mariak

    |

    [reply]@monkymonk (#27):[/reply]Ocsem, milyen problema… :-) En meg Act2-ben szopok, alig tudok haladni…

    Reply

  • avatar

    monkymonk

    |

    [reply]@ (#26):[/reply]jaaa, én nem ptr-ezem. poén volt, általánosságban írtam. anno kipróbáltam, h kb. mlevel5-ön még éppenhogy tudok haladni, de kéne még dps. azóta normál farm.
    /azért szívesen belehallgatnék egy blizz belső megbeszélésbe, h mit gondolnak a monkokról./

    Reply

  • avatar

    mariak

    |

    [reply]@monkymonk (#3):[/reply]Te valasztottad magadnak, nem kotelezo ingyen tesztelni, en inkabb nyugisan megvarom a vegleges verziot. :-)

    Reply

  • avatar

    Venom

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#15):[/reply]Nekem is van egy monkom. Nekem is parkoló pályára állt amig nem javítanak rajta. Addig meg megyek a dokival. 2-ből az egyik csak játszható marad.

    Reply

  • avatar

    Delonius

    |

    Blúposzt az ilvl63 gyűrűkről amuletekről:
    http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6679558918?page=6#111
    Mehettek eladni őket amíg le nem zuhan az áruk :)

    Érdekes egyébként hogy legendarykon maradnak a statok. Így azt hiszem pár gyűrűs set megy majd a kukába révén hogy sárga gyűrűkből is össze lehet majd hozni még talán jobb statokat is mintha vki set bónuszra menne.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@neu5 (#22):[/reply], [reply]@SaltyDaveIV (#15):[/reply]
    Én most azt mondom érdemes DH-t fejleszteni, illetve a WD továbbra is jó kis karakter. Mivel az már egyértelmű, hogy most a védekező skillek totális szétbaszása megy… (netikett tudom, de valahogy ma ezek a szavak adják vissza amit az 1.0.5-ről gondolok)

    Visszatérve… mivel a védekező skillek nullázása mellett a Monk típusú karakterek közelharcban könnyebben sérülnek, inkább az őrült dmg felé megy a rendszer. Ilyen szempontból meg a DH, Wiz az irányvonal inkább (ez szubjektív).

    Persze belehet állni a sorba, és lehet berserkezni mint Kripparrian meg Alkaizer.. akik szerintem amúgy ékes példái annak, hogyan kell egy játékot tönkretenni. Ez mondjuk egy bejegyzést is megérne a részemről (szintén szubjektív vélemény). De valahol aki X óra őrült gépelés után eléri a Paragon 100-at az nála ma kretén jelzőn túl mást nem érdemel. Így kell kiölni a játékot a Diabloból. Így lehet az egészet munkává tenni. Mert hogy sok élvezet nincs ebben ilyen szinten, az tuti. És valahol ez az irányvonal sokak számára. Egy kaptafára épülő karakterek ezrei…

    A Blizzard az 1.0.5-tel pedig nem hogy újabb lehetőséget nyitna… hogy még sokfélébb legyen a karakterfejlesztés, és szülessen rengeteg új build… hanem kiirtják az eddigieket, és promóznak egy X darabszámút. Amit ők úgy döntenek, hogy oké, mehet…

    Reply

  • avatar

    neu5

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#15):[/reply]Sajnos szinte teljesen igaz. Régebben kezdtem egy monkot, mikor nerfelték a IAS-t (mivel gyakorlatilag erre építettem a DH-mat). Gyakorlatilag azért tetszett meg ez a kaszt, mert a One With Everything elég hasznos passivenak tűnt. Olyan 20millióból (régebbi árakkal) építettem is egy egész jó kis monkot, amivel volt közel 900resistem (shield nélkül) 23k sebzésem és 800-900 körüli LOH-m és valami 55k-60k életem. Act1-2 nagyon szépen is ment, viszont rá kellett jönnöm, hogy act3-ra ez már édeskevés (régebbi patch), mivel a sebzésem oda olyan édeskevés, hogy mire leverek egy elit pakkot 10perc el is telik és ezt fejleszteni már csak úgy tudom, hogyha crit-es dolgokat veszek és ha nem akarok feláldozni a jelenlévő statjaimból, akkor gyakorlatilag 100-150millás itemeket kellett volna vennem… Arról nem is beszélve, hogy a sebzésem akkor se ment volna fel az egekbe, mivel semmi passive vagy skill nem segít a crites dolgok növelésére. Pláne ne is beszéljünk arról, hogy gyakorlatilag a legtöbb kasztnak nincs IGAZÁN kötelező passiveja vagy spellje teljesen buildfüggő, ezzel szemben monknak szinte csak az van. Arról már ne is beszéljünk, hogy nerfelni akarják a passivjainkat… Arról már ne is beszéljünk, hogy elő-elő veszik, hogy most még nem nyulnak hozzá a one with everythinghez, ha valamit módosítanak rajta kb dobhatom ki a karakteremet, mert teljesen erre a passivera építettem az egész buildemet.

    Reply

  • avatar

    Pred87

    |

    [reply]@Nero66 (#20):[/reply]próbáld azt hogy belépsz az 1.04-es accodba, azt át állítod amerikai szerverre, belépsz arra és csinálsz rajta egy karaktert. utána lépj be az 1.05be és elvileg onnantól már jó lesz. nekem is ez a hiba volt de ez megoldotta. asszem ez az error 12-es hiba. próbáld meg, nekem működött.

    Reply

  • avatar

    Nero66

    |

    Én mért nem tudok bejelentkezni? Letöltöttem a clientet, az letöltötte amit le kellett, indítottam és mikor be szeretnék jelentkezni akkor azt írja h nincs Diablo III lincens-em… Segítsetek léci.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#15):[/reply]Csinálj te is whirlwind berserk barbárt… Most úgyis az a menő.

    Reply

  • avatar

    monkymonk

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#16):[/reply]meglepődnél.

    Reply

  • avatar

    monkymonk

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#15):[/reply]true story!!! végre valaki megfogalmazta helyettem. köszönöm.

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    [author]monkymonk (#3):[/author][quote]kísérleti patkányok vagyunk, csak a sajt hiányzik.
    +4[/quote]
    Láthatóan az eszed is annyi.

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    Én a részemről abbahagyom, amíg nem hozzák helyre a Monkot. Egy vicc ahogy van, az egész karakter olyan mint ha lottóznál, semmi védelme statból (STR), semmi resist-je statból (INT), semmi sebzése (vicc kategóriás generátor skill damage-ek, dög lassú attack animációk), a mandatory skill mint fogalom átírható lenne a karaktergenerálásnál a “monk” felirat helyett. Komolyan, 1.04-ben van 6100 def-em amit lenerfeltek 4500-ra, mert a Seize The Initative “kötelező” skill? És akkor most mi, úgy még is? Dobjam ki és keressek alternatívát? Igen, ez lenne a cél. Csak hogy közben lesz 3450 armor-om egy melee class-al! Még jobban kötelező mint valaha! A class védelme egy random hatástól függ (dodge), a sebzése és kombói crit-re épülnek és SEMMI crit chance vagy damage növelő skill vagy passzív nincs, ráadásul a skillek egy jelentős részének csak ESÉLYE van hogy “bekapcsol” HA critelek. Tehát egy chance (!) staton alapuló skill csak bizonyos chance-el (!) működik akkor is ha 100% crit chance-em lenne! Ez a használható skillek nagyjából FELÉT teszi ki! A másik fele ahogy van, semmire se való használhatatlan slot pazarló szemét, mint a Dashing Strike, Lashing Tail Kick, Tempest Rush, Inner Sanctuary, Cyclone Strike, Mystic Ally, az összes, ismétlem az összes mantra leszámítva az Overware és a Backlash. Közben pedig kötelező egy 3 stack-es sweeping wind hogy annyit sebezzünk mint egy barbár egy sima generator skill-el, de persze még azt is lassabban. Komolyan, mi a szerepe a játékban? Tank? Armor nélkül? DPS? A legkisebb a játékban. Disruptor, egy vakítással? Gyógyuló class? 1000 HP/s -el aminek a több tízszeresét kapod be, nem ritkán még azt is többet egyszerre? SEMMI keresni valója ebben a játékban, az egész rendszer, statok, minden úgy épül fel hogy a karakternek ahhoz köze sincs. DEX-ből kéne armor-t kapjon, például. Na ez az ami soha nem fog megtörténni.

    Mit lép a Blizzard? Nerfelik a földig az egyetlen dolgot, amit a Monkok használni tudtak, azzal az indokkal hogy használjuk a többit is. Rendben, én fogom, majd ha a komplett skillset fele 0-ról lesz redesign-olva. Ez a másik ami nem fog megtörténni. Hogy én belépjek ebbe a játékba és kezdjek egy új karaktert és hátrahagyom a régit, csak mert játszhatatlanná teszik az amúgy is problémás karakterem amit a reveal trailere óta terveztem, az a harmadik dolog. Hogy nem lépek be többet amíg nincs PvP, az a negyedik.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@hlspunky (#13):[/reply]..aztán az utolsó nap az általad helyesnek vélt skill – gear kombóra a Blizzard totális százalék lefaragással válaszol, és szart se ér az egész. Avagy a nagy legendary drop a patch után – okulva az eddigiekből – elmarad.

    Egyébként meg most komolyan, miről maradsz le? Vagy mit nyer aki most épp tolja 3 napot?
    Csak azok a balfaszok (hú de csúnyán beszélek) sírják egyedül teli a párnájukat, akik jelenleg is Whirlwindelve gyakják az ellent 300 órán át zsinórba, hogy meg legyen a paragon level 100…

    Mert ez aztán tényleg szórakoztató….

    Reply

  • avatar

    hlspunky

    |

    És igen, inkább ölöm bele most az időm, mert, hogy őszinte legyek, amióta az első infókat megkaptuk 1.0.5.ről, azóta valahogy savanyú a mostani 1.0.4. És inkább töltöm PTRen az időm ( természetesen ha hibát észlelek akkor PTR Feedbackre megy ), és állítom be magamnak a megfelelő MPLevelt, nézem meg az übereket, és próbálok megfelelően gearelt karakterrel érkezni majd az új patchbe, mintsem akkor kapjak észbe, s akkor kezdjem mindezt el. Remek, most veszítek 3 napot az élesből, kit érdekel? 3 nap alatt ott több paragon szintet fogok lépni, mint most tenném, hála a +xp rendszernek, a jobb lootnak köszönhetően nem hiszem h sok mindenről lemaradok 1.0.4.ben, nem látom igazán sok értelmét, hogy maradjak a liveon most.
    Az idő relatív, gondolkodj kérlek !

    Reply

  • avatar

    hlspunky

    |

    [reply]@Baro (#11):[/reply]A többiekhez képest,akiknek teljesen új lesz, egyértelműen igen :D

    Reply

  • avatar

    Baro

    |

    [quote]akkor tudok időt spórolni a megszerzett tapasztalatoknak hála +1[/quote]

    Azt az időt spórolod meg, amit most beleölsz? :S
    Akkor van értelme a ptr-nek, ha informáljátok a blizzárdot a játék hibáiról.

    Reply

  • avatar

    hlspunky

    |

    [reply]@LGx (#8):[/reply]Azért arra jó, hogy amikor lövik élesbe a patchet elkészültebb legyél, és tudd hol is kezdj el reálisan farmolni ( mpl). Illetve a kulcsos okosságban is segiít. Én ma mindenkép kifarmolom, és megnézem h melyik szinten tudom reális időn belül leütni az übereket, az itemeket nem veszem el, nem akarok rosszul lenni h nem lehet az enyém, de mindenestre szerintem kell hogy játsz PTRen, mert amikor majd kijön hivatalosan a patch, akkor tudok időt spórolni a megszerzett tapasztalatoknak hála

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@LGx (#8):[/reply]Annyira azért jó volt, hogy az ember kipróbálta élesben, hogy a karakterének a teljesítményéből mennyit vettek vissza illetve a mp lvl-ket megnézhette, hogy fog mp10-en szart se csinálni :D
    Meg egy kulcsozás egy über boss és ennyi, de én is húztam a számat, hogy emiatt kellett lehúzni újra az egész játékot. Én mikor megláttam az első tárgyakat amiket eldobáltak a pakkok mondom anyád olyan amulettek és főleg vállasok estek nekem, hogy csak lestem utána már semmit nem szedtem fel mondom mit idegeskedjek emiatt…

    Reply

  • avatar

    LGx

    |

    nem tudom, ki hogy van vele, de nekem semmi kedvem bohóckodni a PTR-en…
    így sem volt egy normális dropom sem, se set vagy legendary, hát leverne a víz, ha pont PTR-en dobna valamit :)

    inkább adják ki az 1.05-öt bétát élesben, lesz ami lesz (eddig is így volt) max nerfelgetnek menet közben.

    de most ezért húzzam le mégegyszer, és játszak párhuzamosan egy olyan realmben amiben semmi sem végleges?

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@szalontai (#6):[/reply]Annyira azért nincs kicsinálva. Én egy olyannal próbáltam akinek a fele cucca hiányzik, (régi mentést másolt ptr-re a rendszer) van kb 31% crit 30k élete 20k dmg meg 600 allresist és simán halad inferno act3-ban meteorral. (nem azzal amit nerfeltek hanem az első rúnával). persze ez mp nélkül értendő. Sőtt igazából a mienk működött 1.04-ben is úgy hogy a stabil forgószelet használtuk.

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    úgy látom tényleg ki akarják csinálni a cm wzt. megint egy csomó skillnek csökkentik a proc lehetőségét.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    “Hardened increases your Armor by 25% for 3 seconds and replaces the backflip”

    3 másodpercre is sajnálták azt a + 25%-ot?

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Mire kiforr ez a rendszer, hogy az a többségnek tetszen is..ezzel is csak időt nyernek maguknak :D

    Na ki az a bátor aki MP10-en szeletel act4-ben? Szerintem csekély lenne a jelentkező , én pedig a Monk-ommal elég jó vagyok, de mp10-ben act4-ben bármilyen fehér kiterített, ha voltak 3-an4-en együtt, egyet levertem , de nem kis idő volt :D Pakkok meg odamentem feküdtem is aludni :) Persze más lesz, ha az ember véletlen megszerzi ezt a gyűrűt (persze azt is lekarcsusítják úgyis, mert túl erősre sikeredett) Nem kerget semmi, de legalább a kulcsozás miatt nem lesz olyan unalmas a Paragon fejlesztése.

    Reply

  • avatar

    monkymonk

    |

    kísérleti patkányok vagyunk, csak a sajt hiányzik.

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    Pont tegnap néztem egy streamet ahol a cm-es wizard forgószél helyett meteort tolt. ugyanúgy lehetett vele fagyasztani. Úgy látszik nem tetszett nekik :D

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    “The chance for Legendary and set items to drop has been doubled”

    Ez csak ideiglenesen teszt célból, vagy élesben is tervezik megtartani ?

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.