Monster Power nerf

Hamu . Patch 1140

A következő keddi, illetve szerdai betervezett karbantartás során, csökkentik az egyes Monster Power szinteken a szörnyek sebzésbónuszát infernó fokozaton, a következő módon:

update: Gondoltam, jó lenne látni a ti véleményeteket is, egy szavazás formájában.

Mit gondolsz a Monster Power damage nerfről?

  • Rossz ötletnek tartom. (42%, 115 szavazat)
  • Jó ötletnek tartom. (46%, 125 szavazat)
  • Nem érdekel. (12%, 31 szavazat)

  • Összes szavazó: 271

    Szavazás

    Loading ... Loading ...

    MP1: 109.60% (114%-ról)
    MP2: 120.12% (130%-ról)
    MP3: 131.65% (148%-ról)
    MP4: 144.29% (169%-ról)
    MP5: 158.14% (193%-ról)
    MP6: 173.32% (220%-ról)
    MP7: 189.96% (250%-ról)
    MP8: 208.20% (285%-ról)
    MP9: 228.18% (325%-ról)
    MP10: 250.09% (371%-ról)

    Update 2:

    Xah’rith the Keywarden (Act 3) is kapott némi változtatást:

    • Többé nem kaphat Illusionist vagy Fast affixot
    • Némley képességének sebzését csökkentették.
    • Csökkentetté a lassítás mértékét, amit a fagy támadása (repülő zombik) okoz.
    • A méretét lecsökkentették, hogy ne legyen akkora tohonya félképernyős förtelem.

    Forrás: battle.net

    Comments (233)

    • avatar

      Rayzen

      |

      [reply]@walaky (#43):[/reply]Itt szerintem néhányan azt nem bírják megérteni hogy nincs mindenkinek hiper gearje, meg milliárdjai a gearelésre. Ez egy damage nerf, amivel azoknak kedveznek akiket eddig a mobok 1 hiteltek. Mert mi az hogy a kis centrifuga barbár 1 millkós cuccával MP10-tolja csak mert a barbár alapból tankos, és a DH aki meg mondjuk 1 millából összekapar egy minimális dps-t semmi resist-el meg armorral 1 hitelik. A DH-nak a gloom nerf óta védelemnek maradt a dodge ami nem fix, ha van kedve akkor dodge-ol ha nincs akkor nem. A barb all resistje meg armorja fix. És nehogy azt mondjátok hogy a DH is vegyen annyi armor-t meg all resistet mint a barb, és legyen tank DH, mert össze hugyozom magam. XD

      Reply

    • avatar

      Menyus

      |

      Azért a magyar hozzáállás no comment.. 99%-uk itt sír, a hivatalos fórumon pedig 99%-uk örül ennek a nerfnek :)

      Reply

    • avatar

      Hamu

      |

      [reply]@hwk (#47):[/reply]szerintem már holnap.

      Reply

    • avatar

      hwk

      |

      jövhét kedd/szerda

      Reply

    • avatar

      Murderah

      |

      Mikortól lesz live a hotfix az EU szervereken?

      Reply

    • avatar

      hwk

      |

      [author]monkymonk (#42):[/author][quote]@hwk (#40): tehát te örülsz annak, h jobb a loot, de mérges vagy, mert másnak is?
      régóta gondolkodom, h alapítok egy pártot. az lenne a főszlogen: “neked minden féláron, mindenki másnak dupla áron!”. szerintem meglenne a 2/3.
      0[/quote]

      Félre értessz nem az a bajom hogy másnak is jobb a loot hanem, hogy a AH ígyis használhatatlan és ahelyett, hogy a MPL-t nerfelik szarrá inkább javítsák ki a Infernal Machine bugot… (nem lehet üni Zoltunt vagy nemtudok kit ha a fal mellet van ! ) nem ehelyett inkább a MPL-t és a AH-t basszák szét :)

      Reply

    • avatar

      monkymonk

      |

      [reply]@MephistoiX (#39):[/reply]jól van, akkor mindenki érti a lényeget. megnyugodtam. én sem azt írtam, h ez jó, hanem azt, h ez várható volt. ezért nem érdemes nagyobb összegeket beleölni, mert ha nem farmolásból akarsz megélni, akkor pár 7 múlva nem fogja a felszerelés a felét sem érni.
      a blizznek időről-időre oda kell dobni a gumicsontot az átlagnak, h ne csappanjon meg a játékosbázis. ha nem kapnak semmit, akkor elkezdenek gw2-zni és d3-ban marad a pár % elite, akik egy darabig mutogathatják egymásnak gearjüket, amíg a blizz le nem kapcsolja a szervereket.

      Reply

    • avatar

      walaky

      |

      [reply]@CraftyFOX (#38):[/reply]Ezzel a dologgal egy a probléma. Tiszta sor, hogy más és más játékstílus kell minden karakterhez, és az is tiszta sor, hogy nem lehet minden kaszt tank. DE! Az szerintem egy nagyon rossz irány lenne, ha magas szinten egy DH életképes lenne minimális hp-val, 300 allressel, 0 lohhal, stb. Pont hogy ez vezetne a játék teljes elsekélyesedéséhez, mivel lenne 1 járható út minden kasztnak (értelemszerűen a legjobb dmg + legjobb túlélés), és senki nem csinálna ettől eltérőt, mert az ostobaság. Szerintem ez így tökéletes, mindenki sakkozza ki magának a cuccokat, skilleket, hogy mivel tud a legtökéletesebb arányt belőni, és így volt meg pont az a szépség, hogy nincs 1 tökéletes út…

      Reply

    • avatar

      monkymonk

      |

      [reply]@hwk (#40):[/reply]tehát te örülsz annak, h jobb a loot, de mérges vagy, mert másnak is?

      régóta gondolkodom, h alapítok egy pártot. az lenne a főszlogen: “neked minden féláron, mindenki másnak dupla áron!”. szerintem meglenne a 2/3. :-)

      Reply

    • avatar

      Linkin

      |

      [reply]@MephistoiX (#39):[/reply]Szerintem nagyon is jól látod a helyzetet!:) aranynban történő vásárlást is meggondolják szerintem az emberek eurot még jobban akinek van esze,mert tényleg 1-2 havonta nagy cserékre kinek van pénze? nem 50-100 euros kiadásra gondoltam^^ a másik ahogy nézem ah-ban cuccokat iszonyatosan lezuhantak az árak,mert túl sok legendary esik már meg,soha nem hittem volna,hogy ezt fogom mondani XD eddig,ha esett zöld örültem mert általában jó áron ellehetett adni,most meg 100k-tól 5milláig potyogtak zöldek és csak lestem,h már csak ennyit ér?:O
      régi offhandem patch előtt 100-120m között mozgott most 40-50m 1 hét alatt,drasztikus az árzuhanás. gold ára ismét lentebb ment,arra számítottam,hogy 0,6 körül fog mozogni erre nem :P

      Reply

    • avatar

      hwk

      |

      Viccesnek tartom ez a “Monster Power Level” azért lett kitalálva hogy ne sírjanak, hogy az inferno nehéz.hogy a sok balfasz tudjon farmolni ! ígyis megvan halva az AH nem még a nerf után …. lazán farmolom MP-5t mostmár naponta 2-3 legendary drop és nemtudom eladni mert áll AH most a sok hülye megint jobban tud majd farmolni és minden szar itemet berak AH-ba még jobban megfog halni AH nagyonjó :) Blizzard gratulálok :)

      még szeretném hozzárakni hogy így a ÜberBossnak semmi értelme nem lesz mert egy tesco geares player röhögve fog játszani :)

      meg a sok balfasz aki nemtudja megszerezni a semmire se jó “Hellfire Ring”et sírnak na akkor tegyük hozzá hogy MP5ön megyünk be ÜberBossra egy viszonylag jó Teammel és van benne kihívás és kiesnek a Ring Darabjai na akkor hol itt a probléma?:D eddig MP5-n vittük most MP6-7 be nem nagyon lesz kihívás…

      UI : mostmár semmi kihívás nem lesz az egészben …

      Reply

    • avatar

      MephistoiX

      |

      [reply]@monkymonk (#34):[/reply]Én értem a lényeget. A lényeg tömören, mert nincs kedvem novellát írni megint: ez a sok nerfelés meg a cuccokon történő drasztikus változtatások nem tesznek jót, nem éri meg beruházni nagyon semmire.pl. egy kormány is akkor megbízható, ha lehet mellette hosszútávon tervezni gazdaságilag.

      Csak mert nem értek egyet vele és hangot adok a véleményemnek, attól még nagyon is értem hogy mire megy ki az egész, írtam is. A lényeg h ciklikusan kb. minden harmadik javításnál költekezni kelljen. Egy dolog az, hogy ez üzlet, a másik az, hogy volt régen egy Blizzard North, de inkább hagyjuk is..éljen a popszakma! (egyébként baromi jó lett a game már most, ettől eltekintve amit írtam)

      Én leírtam, hogy ez miért(!) rossz, te pedig leírtad, hogy ez direkt ilyen “rossz”(mert persze ilyen a világ) és én nem értem a lényeget. A lényeg itt az, hogy ha valakinek igaza van és hangot ad a véleményének egyszerű emberként/játékosként, a legtöbb magyar ember a kishitűségével és megalkuvásával, illetve a kizsákmányoló dolgok elfogadásával próbálja lecsillapítani, hogy maradjon csendben. Tudtam előre, hogy valaki majd megint megmondja az okosat, hogy én nem értek semmit, de hát ilyen a popszakma:)

      Reply

    • avatar

      CraftyFOX

      |

      Az itt a probléma hogy egy gazdasági alapokra helyezett játékban mindig elsődleges szempont lesz a gazdaságosság messze a kihívás vagy egyebek felett. Tudok játszani MPlvl 10 en is van benne kihívás, csak nem gondolom, hogy megéri a befektetett időt, tekintve, hogy annyival nem jobb a loot mint amennyivel lassabb a haladás. A bonusz magic find bőven kevés motiváció mikor az egyenlet másik oldalán az időt tízes nagyságrendekkel szorozgatjuk. Kulcsot nekem megéri 7 essen keresni, viszonylag gyors és elég valószínű hogy esik. Farmolni viszont alacsonyabb MPlvl ideális a fentebb említett körülmények miatt.

      Szerintem, ami most született nem feltétlen egy rossz döntés a blizzard részéről. Az mplvl kapcsán növekedő dmg vel szemben mindig is aggájaim voltak. Sokáig harcolni egy packal összevissza taktikázni, futkorászni egy dolog, one-shotlva lenni ellenben, se nem kihívás se nem fun.

      A probléma itt a karakterek közti különbségekből jön, és a hozzájuk tartózó játékstílusból. Egy drasztikusan megemelkedett sebzés például az elsősorban dmg orientált karakterek számára kezelhetetlen helyzetet hozhatnak létre, miközben más, suistain orientált karakterek esetleg nem is érzik a különbséget. Elhiszem én hogy 8k armorral 900 all resel meg 1600 lohal nem probléma hogy mekkorát ütnek (vagy szinte nem) dem onjuk egy demon hunter 3k armorral 300 all resel meg 0 loh-al nem arra van beállítva hogy állja a fájdalmat, épp elég hogy nem tudja olyan gyorsan lelőni a mobokat mint alacsonyabb szinten nem hiányzik még a + sebzés is.
      Az egész karakter stílus arra épül hogy leölöd a mobokat mielőtt leölnek, ez egyre lehetetlenebb az mp lvl feljebb állításával. Érezte ezt a blizzard is gondolom ezért került be sok defenzív skill a dh hoz (perfectionist, hardened, boar companion) csakhogy ezek az offense erőt veszik el és akár kötelezőnek is tekinthetőek, csak még hosszabbá teszik a küzdelmet.

      Oké lássuk másik irányból, menjenek a kukába a glass cannonok, hibás játék mechanika volt, legyen mindenki masszív, legyen sok armorja élete life on hitje az összes wizardnak witch doctornak demon huternek, mnekik is ugyanúgy tankosra kell buidlelniük magukat mint barbárnak vagy monknak és kész. Ezzel azonban van egy pár probléma.

      1. sérül a karakter diverzitás, mi akkor a különbség ? mindenki tanky dps és kész ? mindenki tankol és mindenki ver, mitől másabb a játék stílus ? ha kibírom hogy vernek beleállok a verésbe nem töröm magam a kite-olással és akkor többé már ranged sem vagyok, a legtöbb mob ellen úgysem tudod már kihasználni azt hogy ranged vagy most sem.
      2. másodrangú karakterek. Szóval bármennyi armort vagy resistet raksz is fel egy dh ra, wizardra, wdokira, soha nem fog annyit tankolni, mint egy hasonlóan gearelt monk vagy barbár. Miért ? a válasz a 30% os beépített redukció. Ez az apróság sarkal arra hogy inkább offenzív statokat halmozz és tartsd a biztonságos távolságot rangedet kihasználva, ahelyett hogy sustain tankot építenél a wizardodból vagy a dh-ból.
      3. Ranged classoknál az ideális gear (pl set) sem nagyon támogatja a defenzív központú buildeket.

      Tehát marad az, hogy épp elég problémát okoz a megnövekedett harc idő a monsterek megnövekedett hp ja miatt önmagában, nem szükséges a hosszú kite-olásokat meg manőverezéseket 1-1 one shotal még tovább nehezíteni. A túl deffenezív build meg nem megoldás a fentebb említett probléma miatt, de ha még megoldás is lenne másra nem lenne jó mint demon hunter formájú barbárok vagy wizard formájú monkok létrehozására. A karaktereket a hozzájuk szükséges játékstílus különbözteti meg és nem célszerű összetolni őket csak azért, hogy bírjanak haladni, nem is beszélve arról hogy ilyen formán az eddig offenzív hozzáállású játékosoknak kéne teljes gear cserét végrehajtaniuk.

      Szóval összességében nem volt ez rossz húzás a blizzardtól így magasabb Mplvl en sem kell eltűnnie a karakter jellegének, és nem kell mindenkinek ugyanazt a life on hit tankot építenie, ami szerintem mindenkinek jobb.

      Reply

    • avatar

      walaky

      |

      Nekem kicsit más a meglátásom az egészről. Szerintem a sírás leginkább a gyűrű megszerezhetőségére vonatkozik (bár nem olvastam ezekről fórumot, lehet, hogy tévedek.), ami a vérpistikék szemszögéből valóban elég kegyetlen munka. Nézzük pusztán statisztikai alapon. Vegyünk egy egyszerű usert, aki 2esen tolja, 20% az esélye mind a kulcsnak, mind a bossdropnak. Statisztikailag ez azt jelenti, hogy átlagosan 25x kell megölje a wardent 1-1 gyűrű darabkáért. Ezt megháromszorozva 75, ami fél órás runokat véve alapul (nem, ez pisitkének nem sok…) másfél nap nonstop farmolás. és itt jön a gond, hogy kap egy überszar gyűrűt jutalmul, ami még followernek is szar. Itt igazándiból nem az lett elszúrva, hogy mennyit sebeznek a mobok, meg mennyi a hp-jük, de még csak a belefektetett munka sem (sőt, azt pl kicsit gáznak tartom, hogy mp10-en 3 ember 2-3 óra alatt garantáltan gyűrűt kap), hanem a jutalom brutális mértékű randomsága. Találkoztam már mainstat+vit+allres+crit hit+crit hit dmg gyűrűvel (sajnos nem nekem esett), de olyannal is, amin a main staton kívül semmi használható nem volt. Szerintem (mondom, szerintem) azt kellett volna csinálni, hogy sokkal nagyobb farmolással egy fix über lootot kitenni, és akkor mindenki előtt ott a cél. Érdekes módon nem akkor indult a siránkozás, amikor kiderült, hogy mennyire macerás egy magasabb mp szinten a játék, hanem amikor kiderült, hogy mekkora übergagyi is lehet a végeredmény. A mechanizmus maradhatna ugyanez, minel kisebb szinten tolja valaki, annál többet kell vele macerázni, vagy nagyon mákosnak kell lenni, hiszen egy fix item igy arányosan pont annyira lesz upgrade, mint a megszerezhetőségének nehézsége. Ha valaki ki tudja ütni 1-2 nap alatt, mert jó gearje van, nem lesz neki valami nagy szám, viszont, ha valaki gyenge gearben sok időt (napokat) rászán, neki elég komoly upgrade.
      bocs ha hosszú voltam, és pláne bocs, ha nem erről van szó, de ez már lassan 1 hete kikivánkozott belőlem :)

      Reply

    • avatar

      Linkin

      |

      akik itt sírnak eme dmg nerftől azokat nem értem kivéve ha barbárok,mert más kasztnak képtelenség volt jó túlélés mp10-ben még fagyasztós wizardként élek,de könyörgöm 1000 allres szart sem ér szószerint nem 100 millás a gearem inkább mondom 1 milliárdosnak és nem lehet jól életben maradni mp10-ben és haladni pörgetni a másik az,van értelme? mikorra megöl valaki 1 csapatot mp10-ben,én inkább mp4-5ben 1 pályát végig darálok simán!

      Reply

    • avatar

      TheMageTalRasha

      |

      [reply]@SaltyDaveIV (#33):[/reply]lool ez egy kemény bug akkor.

      Reply

    • avatar

      monkymonk

      |

      [reply]@MephistoiX (#31):[/reply]sztem meg te nem érted a lényeget. az, h te és az a pár % játékos mennyit költ a gearjére, senkit sem érdekel az adott karakter tulajdonosán kívül. a blizzt, aki egy nerf-fel rávesz pár millió játékost, h költsön néhány eurót, meg pláne nem érdekli. és ha abbahagyod a játékot, mert eleged lesz, az sem fog senkit érdekelni. ez egy üzleti vállakozás. ha majd a vérpistikék is mp7-10-ben fognak farmolni és nem költenek pénzt, akkor bejön az über monster hiper power level és kezdődik elölről. aztán újra. majd kijön egy dlc és mindenki arccal pénztár fele 30 euróval. aztán jön az exraordinary fucking über giga über monster power level és kezdődik elölről. ilyen ez a popszakma.

      Reply

    • avatar

      TheMageTalRasha

      |

      [reply]@MephistoiX (#31):[/reply]Erre lehetőség szerint mindenki hangot adhat véleményének a hivatalos bnet fórumon is. Számos pontban igazat adok neked amit fel soroltál. Sajnos a finom hangolások meg ez a rengeteg javítás és azt mutatja, hogy hiába van meg mindenkinek a teljes verziójú diablo mikor még kész sincsen igazán. A hiányosságok, a hibák, a balanszolgatások mind monster, loot, karakterek és egyéb téren jellemzően az utómunkák részei a Blizzard-nál. Tisztában vannak vele ők is hogy mindenki számára tökéletes játékot ők sem tudnak csinálni. Viszont igyekeznek ezekkel a munkálatokkal javítani a hibák ki küszöbölésén. És ez még koránt sem ért végett itt. Rengeteg javítás fog még érkezni, mire elérik azt az állapotot amit elhatároztak. De ez már a jövő zenéje :D

      Reply

    • avatar

      MephistoiX

      |

      Sokan nem értitek a lényeget. Néhányan rengeteget költünk arra, hogy jó gear-ünk legyen, hogy a magas dps mellett, legyen elég hp, meg +hp harc közben, magas allres mellett.

      Ha lesz 1600+loh-os skorn-om meg veszek még egy 400+loh-os és jó gyűrűt, világelső lehetek loh-ban a WD-k közül, mindezt 810-950 allres-el és 60k hp-val, több mint 100k dps-el. Most csak 640 loh van a skorn-omon, de ez csak ideiglenes. Már így is hamar felmegy a hp-m, egy acid és maxon van. Általában ennyi loh-al sokkal gyengébbek szoktak lenni, mert más tulajdonságok rovására megy. (az amulettemen van 908 loh, +9%life, 5,5crit ch és kb +60%crit dam, 118int)

      Már annyit nerfelnek, h lassan semmi értelme nem lesz a +védelemnek. Arról nem is beszélve, hogy olyan módon változtatnak a tárgyakon, hogy az valami elképesztő. Egy régi OP amulett már nem ér semmit. Volt, aki anno 5 ezer dolláért vett egy tal amut, ő is nagyon örülhet. Az amuletteket csak azért buffolták, hogy megint beinduljon a kereskedelem. Nem lehet tudni, hogy mikor melyik tárgyakon lesz a sor megint. Ha mégis, előtte el kell adni, ha kell még egyáltalán majd valakinek.

      Amiben ennyi pénz van, az nem csak egy játék hülye gyerekeknek, borzasztó ahogy változtatnak hétről hétre mindenen, ha valaki kihagy 3 hetet, dobhatja is kukába az egész gear-jét.

      Reply

    • avatar

      TheMageTalRasha

      |

      Sziasztok fiuk! :P Gondoltam bele dumcsizok a hszekbe itt :P.
      Nekem személy szerint kicsit mindegy és kicsit nem is zavar ez a finom hangolási procedúra. Lesz ennél még több is a közel jövőben ne aggódjatok s nem egy ami még kevésbé fog majd tetszeni a játékosoknak :)

      Reply

    • avatar

      Hamu

      |

      Menjetek szavazni :D

      Reply

    • avatar

      Menyus

      |

      Bazz, úgy sír itt a sok rinyagép, mintha ez valami hatalmas nerf lenne…
      Csak a mobok sebzése csökken, attól még ugyan annyi idő lesz őket leölni, max nem kapnak szét olyan könnyen, ami számomra teljesen üdítően hat!
      Ez csak egy kis finomhangolás, aminek már kezdetben így kellet volna lennie.

      Reply

    • avatar

      Insane

      |

      Érthetetlen nerf…Ezekután akkor felmegyek 10-re, csak a szörnysebzés miatt vagyok(voltam) MP4-5ön. Megint tuti sírtak a hülyegyerekek, akik mp1en se tudnak menni…

      Reply

    • avatar

      elemikolbi

      |

      Ezt a blizzardot én úgy képzelem el mint egy műanyag plázacicát… minél többet nyúl a fejéhez, hogy sminkeljen valamit rajta, annál rútabb lesz az egész.

      Reply

    • avatar

      marton576

      |

      Egy szóval lehet ezt jellemezni: érvágás!!! Minden játékban a kihívásokat keresi az ember amiket teljesíthet és jól érezheti magát ha sikerül neki. Itt most ez megvolt a 1.0.5-ös patchel. Kedvet is kaptam játszani újra vele. Viszont most ezt a cikket olvasva nem tudom mire vélni,hogy mért csinálják ezt….. Kíváncsi vagyok,hogy fognak reagálni a kritikákra.

      Reply

    • avatar

      Hamu

      |

      [reply]@ipszvics (#19):[/reply]Némáá… kit fúj ide a gyenge októberi szellő :D

      Reply

    • avatar

      ph0bia

      |

      [reply]@monkymonk (#8):[/reply]Óóóó emberek, akibe már ennyi ész, és kreativitás sem szorult, hogy a patch utáni árakból ne tudjon összehozni egy MP 3-4-5-ös geart, az szerintem ássa el magát, és ne játsszon a játékkal!

      Reply

    • avatar

      pacal

      |

      Gyerekek azért mert most nem sebeznek annyit attól még a Hp-juk ugyan annyi maradt. Max 1 fokozattal érdemes feljebb tenni- hisz sokáig ütni nem érdemes egyik pakkot sem..
      Annyira nem gáz ez a nerf bár nem örülök neki én sem…
      Aki eddig 5-6 on ment az sem fog most 10esen, mert a pakkok életereje maradt annyi amennyi volt.
      Eddig pl leölte 3perc alatt a pakkot az 10esen 10 percig verné kb. 10 perc alatt meg párszor a + 250Dmg-vels is ki tud filézni főleg egy szemetebb fajta..

      Reply

    • avatar

      radir

      |

      [reply]@MolnarG (#6):[/reply]Kellett is, nagyon durva volt a zombi eső, kb instant ölt 1000 all ress 4.5k armor mellet wizardként.

      Reply

    • avatar

      Zsiráfnyál

      |

      Megint mi ez már ? Ez nem egy apró módosítás, ez egy baromi durva nerf… 371-ről 250-re ? Mégis minek ? Végre volt valami cél a játékban, és máris ki kell irtani ?

      Mindenki panaszkodott, hogy nincs kihívás a játékban. Hosszas sírás után bevezettek végre egy rendszert, ahol mindenki belőheti magának a kívánt nehézséget, végre megjött, kipróbáltuk, örültünk neki… és már szét is b****ák, mert nem mindenki 10-esen farmol.

      Hetente cserélődnek a tervezők, vagy hetente más drogot szednek ? Miért rúgják fel azt, ami végre jól működik ? Most ennek megint az lesz a vége, hogy 1-2 hónapon belül szinte már gáz lesz 8-as MP alatt játszani, és ugyanott leszünk, mint a patch előtt.

      Én 4-esen játszok, csak a kulcsokat szoktam 5-ösön farmolni, ez most a fentiek alapján gyakorlatilag a 7-es és a 8-as között lesz valahol… na ennyit arról hogy “majd valamikor elérem a 10-est”. Én nem értem ezeket az embereket. Néha mintha szándékosan tönkre akarnák tenni a játékot.

      Reply

    • avatar

      ipszvics

      |

      Nem értem ez a nerf miért kell…

      Reply

    • avatar

      Warador

      |

      A legendary drop nem a játszott órák számtól függ, hanem a haladási sebességedtől. Hiába van valakinek 200 óra a karakterében, ha abból 50 óra volt a lvl60ra jutás és utána is nagyon lassan ölte a mobokat, keveset farmolt max valorral.

      Reply

    • avatar

      Benny

      |

      1-2 “javítás” és megint ott leszünk ahol eddig, h 0 kihívás lesz a játékban. Arról nem is beszélve, h így még jobban rátesznek 1 lapáttal a tárgyak elértéktelenedésére. Remek, nerfeljék szarrá a játékot és öljék tovább az ah-t.

      Reply

    • avatar

      Menyus

      |

      [reply]@LGx (#10):[/reply]Ez egy olyan játék, ahol pár évnyi játék után lesznek olyan cuccaid, dropjaid, amik igazán jók.
      Ne akarj 40-50 óra alatt megváltást!
      Nekem másfél év után lett Diablo 2-ben egy fasza barbárom. Nekem megfelel ha a WD-m itt ugyan ennyi idő múlva lesz tápos. Persze AH sokat segít, de pl a mostani gyűrűkért meg kell dolgozni.
      Én 3x voltam lent eddig az über bossoknál, de még semmi használható nem esett. Hát ez van, csak egy játék…

      Reply

    • avatar

      BBandika

      |

      [author]pacal (#11):[/author][quote]Lgx! Nekem sok legendary meg set esik set napi 1 az elég jó, de legendary elég sok:) Minden ismerősömnek is órán száján dobja igaz 80%uk elég gagyi! Én egyszerűen nem tudom elhinni neked ne haragudj Még el is hinném ha a barátaimmal nem azon beszélgetnénk nap mint nap, hogy ma is mennyi meteort csináltunk Pedig csak 2-3 fokozattal toljuk feljebb mint Te..
      0[/quote]
      Pedig elhiheted,hogy Ti vagytok a kivételezett szerencsések,239 óra barbárral és kettő darab legendary esett összesen,természetesen mindkettő használhatatlan.Igaz,hogy nem MF gearben tolom,de azért ez akkor is karcsú.

      Reply

    • avatar

      LGx

      |

      [reply]@pacal (#11):[/reply]ugye blizz írta, hogy első gyakásnál dobnak jobb lootot a bossok MP-n. MP3+5 valor-al volt meg minden boss, de egyedül Butcher dobta a rare gyűrűt ami eladható volt.

      lassan én is nehezen hiszem el, hogy nem esik legendary vagy set…

      de ha most azt mondja valaki, hogy a fehér itemek “beazonosítása” után lesz belőle legendary, vagy set… :DDDDDDDDDDDDD

      szóval nem, tényleg nem esett egy sem. pedig a 219 órát nem érzem kevésnek. ennyit a full random faktorról ;)

      #13 | Warador: 5ös valor volt ;) kivéve MP6-on, ott 1 v. 2, nem volt kedvem a kis dps-el sok időt bohóckodni, mert kb ugyanazt érem el, ha többször tudok menni kisebb MP-n 5ös valorral.

      Reply

    • avatar

      Warador

      |

      [reply]@LGx (#10):[/reply]5-ös valorral kell ütni a wardeneket, mert különben nem dobhatják.

      A nerf pedig várható volt, blizznél mindig ez van, bár azt hittem, hogy kicsit később jön.

      Reply

    • avatar

      Menyus

      |

      Ez egy nagyon örvendetes változtatás.
      Én lájkolom! :)

      Reply

    • avatar

      pacal

      |

      Lgx! Nekem sok legendary meg set esik :) set napi 1 az elég jó, de legendary elég sok:) Minden ismerősömnek is órán száján dobja igaz 80%uk elég gagyi! Én egyszerűen nem tudom elhinni neked ne haragudj :( Még el is hinném ha a barátaimmal nem azon beszélgetnénk nap mint nap, hogy ma is mennyi meteort csináltunk :) Pedig csak 2-3 fokozattal toljuk feljebb mint Te..

      Reply

    • avatar

      LGx

      |

      nem kedves Blizzard, nem motiválsz… éppen ellenkezőleg, azt hiszem végre tényleg befejeztem :) egész hosszú hétvégén farmoltam Fields Of Misery-t az első kulcsért (kb 20-25 óra). MP0-tól egész MP6-ig. MP6-ban addig tartott legyakni a wardent (szar a dps-em barbárral, cserébe armor+resist-el mindent túlél) mint MP3-ban kb 3 fullos (5valor) kör. egyszer sem esett a kulcs. valorozás miatt voltak Butcher runok is közben. egyetlenegy rare gyűtű kivételével (1 misiért ment el) semmi sem esett. és ez továbbra is igaz az egész játékra, 219 óra játék alatt sem esett semmi, 0 legendary vagy set :) bizakodva olvastam itt a kommenteket, hogy patch után 2 óra játék alatt legendaryk meg setek potyogtak. nos úgy érzem az én kliensem pont az ellenkezőjére van kalibrálva :D és az az igazság, hogy ezek az über bossok sem motiválnak. új kontent helyett átszíneztek pár bosst, és kettőt tettek egy helyre. ez aztán a kreativitás :) minigamek, eventek tucatjainak kellene már lennie, minden patch-el párat betolhattak volna. na mindegy. mocskos lehúzós pay-to-win tróger banda, leshetik, hogy ezután hány játékukat fogom megvenni…

      kíváncsi vagyok, 15 ezerért elmegy e vaterán…

      Reply

    • avatar

      pacal

      |

      Azért ütni sokáig kell MP10en továbbra is:) Ha nincs dps-akkor sem éri meg menni rajta még ha lehet, hogy nem is tudnak már megölni..
      Mondjuk akiknek buff nélkül is 250-300k a dps-e azoknak most unalmas lesz..
      6-7es-en mentem én is de sztem maradnék ezen továbbra is, mert nincs sok kedvem továbbra sem 3-4 perc-el tovább ütni egy pakkot :D

      Reply

    • avatar

      monkymonk

      |

      sztem a blizz ezt azért lépte meg, mert gyengébben gearelt játékosok (ebből vannak többen) max mp1-2-ben tudnak menni. ott a kulcs esésének nagyon kicsi az esélye. ezzel a nerffel talán mehetnek mp4-ben, ha bevállalják, h percekig püfölnek egy packet. tehát ösztönzi a tömeget a játékra gearfejlesztésre… és a pénzköltésre.
      a közepesen geareltek (talán én is az lehetek) eddig mp4-5-ben mentek. ezután talán 6-7ben fognak, mert bírják az ütéseket. viszont unni fogják, h ínhüvelygyulladásuk van a kattintgatástól és bealszanak egy elit fightba. ezért dps-t növelnek… és pénzt költenek.
      az über gearelt játékosoknak meg minden mindegy. :-)

      (egyébként ezt a gyűrű hype-ot nem értem. gyengén gearelt játékosoknak még eshet olyan gyűrű, amit nyugodt szívvel felvehet a régi helyett, de e fölött olyan kicsi az esélye a jó rollra, h sztem nem éri meg a fáradtságot. mondjuk engem a +xp annyira nem mozgat, tudom, h soha nem lesz annyi időm és kedvem játszani, h nemhogy a 100as plevelt, de még a 70-80ast is elérjem. uff.)

      Reply

    • avatar

      Lord Azmodan

      |

      Én mp7-en toltam eddig, de mint látom az mostmár megint mp10 lesz…pont azon a szinten van.
      Mostmár eldönthetnék mit akarnak eddig ez a rendszer tetszett, hogy na mp8-9-10 még nem annyira megy fejlődjek egy kicsit, erre leszedik pont arra a szintre az egészet ahol most tartok cucc szinten.

      Pont az volt jó az egészben, hogy mp10 durvább volt mint amikor kiadták a játékot és ez motiválta az embereket…vagyis ezek szerint mégsem hisz csak kilett sírva a nerf.

      Amúgy meg act3 keywarden-ben mi volt az extra, hogy nem bírták legyakni sokan? Nekem ugyanannyi volt mint bármelyik másik keywarden easy bullshit.

      Reply

    • avatar

      MolnarG

      |

      hehe tegnap éjjelről ma reggelre az act3 keywardent is agyon nerfelték mindenféle bejelentés nélkül

      Reply

    • avatar

      Saluki

      |

      Fasza, remélem a következő patch-ben már kapunk legendary vödröt és homokozó lapátot is…

      Reply

    • avatar

      Madness

      |

      Végre volt kihívás a játékban (számomra), motiváció, hogy igen mp10-re szedni kell a jó cuccokat. Erre elcseszik ezt is…

      Reply

    • avatar

      fa13

      |

      Eddig a sebzés miatt mentem csak MP5 és MP6-ba :D Mivel ez a sebzés lesz MP9-10be nerf után ígyhát sajnos kénytelen lestek ott folytatni a pályafutásom :D

      ÉS ÉLJEN A BLIZZARD HOGY AZ MP NERFELÉSÉVEL ADOTT A SZARNAK EGY POFONT.

      Reply

    • avatar

      napozin

      |

      Ezt most ugyan mi az istenért kell???:O

      Reply

    • avatar

      fekete123

      |

      Tudtam én hogy nem kell elkapkodnom. 1-2 patch és simán megy az mp10 is :D

      Reply

    Leave a comment

    You must be logged in to post a comment.