Kezdőlap Egyéb Kerekasztal #1

Kerekasztal #1

42
0
MEGOSZTÁS

Hadd mutassak be nektek egy új sorozatot, amivel reményeink szerint hétről-hétre fogunk jelentkezni. Minden héten feldobunk egy témát, amiről kifejtjük a véleményünket, a terjedelmi korlátok miatt maximalizáljuk ezt 300 szóban. Lent, pedig egy szavazást találtok, amiben a következő heti lehetséges témák fognak szerepelni, rátok bízzuk, hogy mi legyen az.
Első alkalommal az 1.0.5-ös patch került górcső alá.

Professor J.

Az 1.0.5-s javítócsomagot kissé fenntartásokkal vártam a class változtatások miatt, de a végén nem kellett csalódnom. Számomra a legújabb patch egyik legjobb újdonsága, a Monster Power Level, mellyel minden játékos beállíthatja magának a megfelelő nehézségi fokot, a newbie-tól a hardcore-ig bezárólag, így elkerülendő, a „túl könnyű-túl nehéz QQ fesztiválokat”. Kicsit furcsának találtam, hogy Publicban nincs MP, de szerintem a legtöbb játékosnak van legalább 1-2 barátja, akivel közösen farmolnak. A Monster Powerrel  a karakterek szintezése rendkívül lecsökkent, a main karakter mellett már egy karaktert fel is rántottam 45-ről 60-ra, és útban van a második is, jelenleg 46-os. Örömmel fogadtam továbbá az Infernal Machine-t –és a craftolható „überfaja” legendary gyűrűket, melyek úgyszintén hasznosnak bizonyulnak leveling során. Az Über-fightokat illetően kicsit csalódott vagyok, azt hittem nehezebbek lesznek, vagy többféle új képességet tartogatnak a játékosoknak. Jelenleg a tank barbárom vígan megvan MP lvl 6-s Über Boss harcok során, különösebb kihívás nélkül, úgy hogy a gépem elég őskövület és a fightok alatt átlag 2-5 fps a maximum, amit a gépem ki tud magából préselni. A megnövelt legendary droprate is érezteti  hatását, tele az AH tárgyakkal, a gazdaság fellendülni látszik, és már „viszonylag” olcsóbban is be lehet spájzolni egy Inferno low-mid felszerelésre. Összességében véve egy jól sikerült javítócsomagot kaptunk a kezünkbe, remélem a PvP patch is legalább ilyen jó lesz.

Vikarius

Én is kipróbáltam az új patchet a kis barbimmal és első észrevételem az volt, hogy nem tudok egyszerre kettőt üvölteni, mert már ehhez is meg kell ütnöm valakit. A második észrevételem az volt, hogy egyszer csak egy rozsdás kardból kinőtt egy égig érő light radius. Mondom mi a szösz? Ja hát egy csepp boldogsághormon a padlón, ezért fel is vettem gyorsan a legendás fegyvert, amit szélsebesen tovább is adtam 2300 goldért, mert annyira jó volt. Ezt persze MP lvl 5-ön szereztem meg a kis barátaimnak hála. Mivel a többieknek volt egy jó pár kulcsuk így gyorsan be is léptünk az infernal machine mind a három kapujába és eltemettük a bossok hulláit. Nekem annyira nem volt dps-m inkább csak odaálltam és néztem a alulról a bossok állát, hogy mennyire rosszul borotválkoztak meg, de összességében élveztem a játékot. A patchben még külön tetszett az a feature, hogy ha esik egy jó kis objektum akkor ki lehet szaladni a piactérre és meg lehet kezdeni az árusítást, majd nyugodt szívvel vissza lehet térni és folytatni ötös valorral a kincsvadászatot. Szerintem ez az új patch igazán jó löketet adott a játéknak ha lenne időm akkor még játszanék is vele. 🙂

Dyingsoul

Nagyon sok olyan újítás jött ezzel a javítással, melyeket jómagam is többször javasoltam a hivatalos fórumokon. A gond ezzel csak az, hogy javarészt egyszerű hibákat javítottak, melyek elkerülhetőek lettek volna, ha a játék kiadása előtt komolyabban átgondolták volna (például NV buff eltűnése ha kilépsz vagy megszakad a kapcsolat). Az új eventnek nagyon örülök, szívesen látnék további újításokat eventek terén. Bár a World of Warcrafttal már nagyon régóta nem játszom, a Diabloban mégis szívesen látnék dungeon-hoz hasonló pálya bővítéseket. Esetleg új random dungeon-öket, eventeket. Azt is szomorúan látom, hogy bizonyos dolgok elromlottak a javítás után: a chat görgetése néha megbolondul és fénysebességgel utazunk a betűk tengerén, de az aukciós házban is vannak gondok. Sajnálom, hogy a Wizard és Monk revízió már nem fért bele ebbe a javításba, de kíváncsian várom a következő patchet.

Hamu

Amikor bejön egy új patch a Diablohoz, mindig azt várom, hogy ez most úgy le fog kötni, hogy más játék felé nem is nézek, de ez sajnos sosem sikerült ezalatt a cirka fél év alatt. Szokás szerint a patch lejövetelekor felélénkülök, új lendülettel belevágok az újdonságokba, most a monster power, és az infernal machine, de ez nem tart örökké. Valami kicsi mindig hiányzik a patchből, amit mindig a következőre várok, de eddig még nem jött el. Szeretem az infernal machine-t, az mp szinteket is, nagyon jól eltalált funkciója a játéknak, de ezek nem változtatják meg a játék egyetlen profilját, ami az itemfarm. Szerintem egy játék akkor tud teljesen élvezhető lenni, ha mindig van benne kihívás, ha a képzeletbeli cél ott lebeg a fejem felett, amit tudom, hogy sosem fogok elérni, de ha ez kiesik, ha ezt letudom verni, akkor közelebb jutok hozzá. Nekem legjobban ez hiányzik a játékból. Örülök, hogy leverem az elitet x másodperc alatt, de miért jó, ha ugyanazt letudom x-5 másodperc alatt is verni? Ez nem kihívás, ez csupán gyorsítás.
De mindent félretéve, és a kesergésen felülemelkedve, egyre jobb patch-eket adnak ki a fejlesztők. Most már bárhol farmolhatok, bármilyen nekem tetsző nehézségen, és a karakterem is fejlődik 60 felett, mint régen. De ezzel jön még egy probléma, ha hatékonyan akarok játszani, akkor a legerősebb karakterrel kell játszanom, mert neki a legmagasabb a szintje, neki a legtöbb az mf/gf-ja. Vele ölök a leggyorsabban. Ezzel az lett elérve, hogy döntenem kell, játsszak-e egy másik karakterrel, vagy essen az item nagyobb százalékban? Erre is szeretnék, a későbbiekben valami megoldást látni a Blizz felől. Várom a következő patcheket, a pvp-t, és még, hogy miket fognak belerakni a fejlesztők az alapjátékba.

De még mindig ott van az a kicsi hang, hogy miért érdemes, gearre költenem milliókat, ha csak pár másodpercet nyerek vele.

Kommentbe várjuk a ti véleményeteket is, és persze ne felejtsetek el szavazni!
A szerda estig legtöbb szavazatot kapott versenyző, lesz a következő  kiszemelt.

Sorry, there are no polls available at the moment.