Kerekasztal #2

Hamu . Egyéb, Fun 832

Folytassuk a sorozatunkat, a múlt héten a legtöbb szavazat a kiegészítő találgatására esett, így a héten erről beszéltünk. A szabályok nem változtak, most is maximum 300 szóban fogunk terjengeni.

Professor J.

A Diablo 3 kiegészítőjében valószínűleg majd Adria ármánykodásainak lehetünk szemtanúi, és remélhetőleg majd  Ureh-ban, ill.  Skovos Islands-en, az Amazonok szigetén is kalandozhatunk majd.  Új/esetleg visszatérő karakter(eke)t is kapunk, majd, rengetegen hiányolják például a Paladin ill. a Nekromanta karakterosztályokat. Előbbit biztos nem látjuk viszont, hisz a történet szerint a Zakarum egyházat megfertőzte Mephisto még a Diablo 2 idején, és azt a High Councillal egyetemben „megsemmisítette” a hős. A Nekromanták visszatérésére sokkal több esélyt látok, hisz a világ egyensúlyát megőrizni kívánó Rathma hívők is komoly veszélyt látnak a Black Soulstoneban. Elképzelhetőnek tartom, hogy valami közelharcos mágiahasználó karakter kapunk, pl. Druida. A Blizzard valószínűleg majd új játékbeli featureket is bevezet majd a Diablo 3-ba, sokak várják a már  Torchlightból is ismert companion rendszert, melyben kisállatok szedik helyettünk a goldot, és elküldhetjük eladni a megtelt inventoryból a tárgyakat, ezenkívül még apróbb skillekkel, varázslatokkal is segíthet, hogy ezt miként oldja meg a Blizz az még kérdés. Én maximum a gold szedegetést látom kivitelezhetőnek, esetleg még a tárgy eladást is, mert akkor gyakorlatilag megszűnne a Town Portal funkciója, hogy csak javítani kelljen kijárni az már túlzás lenne, ill. szólóban a Followerek vesztenék el feladatukat. A kiegészítőben még talán a PvP is kap majd mondjuk új játékmódot, bár erről még korai nyilatkozni, hisz még a jelenlegi PvP koncepcióról sem tudunk túl sokat, csak annyit, hogy aréna típusú lesz. Úgy vélem ötletelni lehet, egy esetleg több kiegészítőről, de szerintem még túl korai beszélni róla, hisz nemrég jött ki a játék, kb. egy jó fél éve.

Dyingsoul

A találgatást megnehezíti az a tény, hogy egyelőre nem tudjuk egy vagy két kiegészítő fog születni a Diablo III-hoz. A régebben kiszivárgott Blizzard tervek alapján azt lehet mondani, hogy két kiegészítőt terveztek a játékhoz, de mivel az alapjáték kiadása is későbbre esett és a PvP-t is halogatják, ezért a játékosok biztosan már egy kiegészítőnek is nagyon örülnének, ha azt kellő körültekintéssel terveznék meg.

A Sztori:

Sztori szempontjából több felé is vezethet az út, de Adriát valahogy mindenképpen el tudom képzelni a folytatásban. Fantáziám egyik szüleménye az, hogy Adriában olyan mély gonoszság lakozik, amely lehetővé teszi valamilyen eddig nem ismert gonosz megidézését, vagy olyan teremtmények létrehozását, melyek őt védelmezik, játék végén pedig Adria lesz a fő gonosz, akivel meg kell küzdenünk. Decard Cain jelenlétét halála ellenére is el tudnám képzelni valamilyen formában a kiegészítőben.

Feature-ok:

Gemek, rúnaszavak, craftolás, nagyobb játéktér, esetleg két további act (az egyik dzsungel, a másik városi vagy valamilyen misztikus-térbeli), még több random dungeon, eventek. Olyan színtér, ahol valóban kemény ellenfelekkel találkozhatunk. Több monster affix, többféle endgame tárgy, skillek revíziója. Aukciós ház testre szabhatóság, játékon belül még több testre szabható opció. Guild rendszer, hiszen valahogyan el kellene érni azt, hogy az emberek szeressenek egymással játszani. Szerintem ezek mellé még jön egy közelharcos vagy egy olyan karakter ami egyszerre lehet ranged és melee is. (Ilyennek a druidát tudnám elképzelni.)

Ezeken felül szívesen látnék a diablo 1-ben jól bevált elixírekhez hasonló tuningot. Egy potion, ami véglegesen ad plusz egy tulajdonságot egyes statokhoz. Persze ez esetben maximalizálni kell minden karakter statját valamilyen formában, de az elixírt extrém ritkává kellene tenni.

Hamu

Ilyenkor nekem van a legnagyobb előnyöm, mert én olvasom a többiek véleményét úgy, hogy ők még egymásét sem látták.  Ha tippelnem kellene, akkor a  Mr. Genya szerepére mindenképpen Adriát teszem, mert rajtam kívül a játékostársadalom 90%-a vagy Cain halála miatt akarja megölni, vagy Leah miatt, csúnyán mellőzve érezném magam mint játékos, ha a kiegben ezt nem léphetném meg. Ezeken felül Leah lelkével is kellene kezdeni valamit, ami  egyenlőre vagy a Pokolban, vagy valami más, elég csúnya helyen tartózkodik.
Ha egy Act-ban gondolkodunk, akkor az mindenképp egy a mostaniaknál hosszabb Act lenne, olyan 4 maximum 5 nevesített szörnnyel. Elgondolkodtam azon is, hogy vajon lesz-e betervezve szintlépés a kieggel? Még a játék megjelenése előtt kettő kiegről hallottunk, hogy majd lesz, ha kerek számokban gondolkodunk akkor az +20 vagy 15 szint lenne, amit én soknak tartok. De ettől függetlenül, biztosan lesz néhány plussz szint, pusztán csak azért is, hogy ne kerüljenek egy csoportba azok a játékosok pvp-n, akiknek van kiegjük, és azok akiknek nincs. Ha az új karakter(ek)re gondolok, akkor belőlem a fanatikus szól, és druidát mondok, mert az tudna intellect-es és strengt-es geart is használni, és jelenleg az egy barbár, ami csupán strengt-es holmit használ, egy másik tisztán közelharci karakter, meg esetlegesen nagyon hasonlítana, a jelenlegi kettőhöz.
Ezeken kívül  még ott a Mystic, ami nem került be a játékba. A kiegben történő Pvp-s változásokról pedig korai találgatni, mert akár még a mostani Pvp-ről is találgathatnánk. Ezeken felül, valami kis mini dungeonokat eltudnék képzelni, valami olyasmit, ami a geartől “függetlenül” tud kihívást nyújtani a játékosoknak. Ott a Paragon szintek helyzete is, aki most eléri a 100-at annak ott is 100-nak kell lennie, így vagy változtatva lesz a rendszer, ami viszont ellenállást fejtene ki, vagy még szintek lesznek rá pakolva, az mf/gf értékek újra balancolása mellett.

A héten is várjuk a ti véleményeteket a kieggel kapcsolatban, ne felejtsetek el szavazni. A régi “vesztes” témák bent maradtak, és egy újat is találtok a listában. A szavazás, most is szerda éjjel zárul le.

Kerekasztal #2

  • Pvp-s találgatások. (19%, 21 szavazat)
  • Aukciós házak helyzete. (24%, 26 szavazat)
  • A jelenlegi class balansz. (27%, 29 szavazat)
  • Hack / bot és a többi illegalitás. (24%, 26 szavazat)
  • Jó lenne-e, ha a Diablo e-sporttá válna? (6%, 7 szavazat)

  • Összes szavazó: 109

    Loading ... Loading ...

    Comments (58)

    • avatar

      Nihilus

      |

      Mit szólnátok új classnak a Beast Masterhez (vadak ura)?
      Strenght attribot használna, de különböző állatokat tudna idézni, valamilyen resource alapján és az idézett állatok támadási értéke (dmg) vagy védelmi értéke (armor) nőne az str pontok növelésével. Kicsit olyan class lenne a sok lénynek köszönhetően, mint egy ranged tank. Persze lenne pár olyan tulajdonsága amik nem állatok/lények idézésére lennének jók (variálhatóság miatt). Szóval kicsit druida, kicsit nekró és nagyon kicsit barbár.

      Reply

    • avatar

      GebaszGabesz

      |

      Senki sem mondta, ha tükröt teszünk a wd vagy a nekró elé akkor a másik látszik. A jellegben vannak hasonlóságok nem a működésében és ez a lényeg. Nem hiszem, hogy ezt magyarázni kellene, de persze lehet játszani az okostojást.

      Reply

    • avatar

      Matthew

      |

      [reply]@Kenny (#47):[/reply]Az átkok hiányoznak nagyon. Jelenleg csak a DH tud valamennyire. Amúgy ebből a szempontból a D2 hihetetlen mennyivel komplexebb játéknak tűnik mint a D3

      Reply

    • avatar

      Kenny

      |

      [reply]@va767 (#46):[/reply]Én a Bone Necrot sem hasonlítanám össze a WD-vel, alapjáraton nem hasonlítanám össze a kettőt. sokan csak azért teszik mert ez is idézget ezt azt de amúgy ég és föld a kettő.
      D2ben necro volt a main karim itt most a WD, tehát tudom miről beszélek.

      hiába tetszik a zombie maci, nekem nagyon hiányzik a Corpse exploison, iron maiden, a vérgólem, a Bone spearről már nem is beszélve.
      nem volt szebb látvány mint mikor egy eleresztett bone spear után már csak szét kellett robbantgatni a hullákat és a fél pályán nem maradt senki … :) a régi szép idők

      Reply

    • avatar

      va767

      |

      [reply]@GebaszGabesz (#39):[/reply]Hasonlít néhány dologban,de igazából mégis teljesen mások.Sokakkal együtt nekem is hihetetlenül hiányzik a nekró,annak is leginkább a summoner változata. Az ugyanis a többiekétől eltérő játékstílust nyújtott.
      Ugye most két csoportba sorolhatók a class-ok: van melee és ranged
      A summoner necro viszont egy harmadik kategóriába tartozik: nevezzük ezt “flooded”-nek. Vagyis magyarul “elárasztásos” taktikának. Ugyanis itt a nekró hagyományos értelemben nem harcol, csak görgeti maga előtt a csontik és a revivek seregét, miközben ő maga hátul “átkozódik”, gyengíti a monsztákat. A D2-ben az 1.10-es javítással nagyon jól megcsinálták ezt a buildet. A csontiknak normális HP-t adtak, tisztességesen sebeztek,mindkét fajtából asszem max nyolc lehetett egyszerre. Ezzel szemben a WD 3 db pudlija csak nyalogatja a mobokat, de hogy nem sebzi őket,az biztos. Ezért sem érdemes összehasonlítani a nekrót a WD-vel.

      Szerintem sokan emiatt a más stílus miatt sírják vissza a jó öreg nekrót.

      Reply

    • avatar

      Matthew

      |

      [reply]@rulmah (#44):[/reply]Igazából a paladin jelenleg is benne van a Monk révén, a Necro meg picit WD-s… egy új irány kellene szerintem is. A Druidához hasonló, de mégsem ugyanaz :)

      Reply

    • avatar

      rulmah

      |

      Felmerült bennem ez a kérdés az előttem szólókhoz: Minek játszotok a D3-al ha nem tetszik…?

      A kovács igen hasznos része a játéknak hc-n. A D2 elemeit nem lenne értelme behozni a D3-ba. Én legalább is nem a Diablo 2.1-el akarok játszani hanem a Diablo 3-al. A Dk paladin necro kasztokat is ott kell hagyni ahol vannak.

      Reply

    • avatar

      MephistoiX

      |

      A fő kérdés valójában az, hogy az új kaszttal milyen gyorsan lehet majd farmolni. Jelenleg mp lvl2-esen 5-ös valor mellett az olcsó félig mf gear-emben 425% mf-el megyek keresztül, mint kés a vajon. A legjobb gear-em ott van a ládában, ezért sok értelme volt költeni rá..amikor 500k-s mf cuccokkal villámgyorsan lehet farmolni.

      Történet és helyszínek szempontjából sajnos a legkevésbé sem számítok kreativitásra. Ami akármelyik rajongónak kb. először eszébe jut nagyjából az lesz benne, vagy még annyi sem. Legalább bugyuta, hangulatromboló dialógusok ne legyenek majd benne. Ne legyen igazam és lepjenek meg!

      Reply

    • avatar

      Matthew

      |

      [reply]@chasy (#35):[/reply]Valószínűleg tényleg Skovos lesz. Semelyik más helyszín nem kapott amúgy ennyi artworköt (mármint azok közül, amik nem kaptak a játékban helyet), szóval elképzelhető, hogy tényleg Act5 helyszín lesz, Kingsporttal együtt… Elég közel vannak ugyanis egymáshoz… :)

      Mindenkinek jó ötletelést:
      http://www.darkestofangels.com/wp-content/uploads/wm-media/darkest-of-angels/content/maps/sanctuary-map.png

      Reply

    • avatar

      Matthew

      |

      [reply]@Zsiráfnyál (#34):[/reply]Teljesen jogos lenne, ha hitetlenkednél, ugyanis minden gondolat csupán az én agyszüleményem… Persze azért a jelentős része bejöhet így is :D

      Reply

    • avatar

      Matthew

      |

      [reply]@sci21 (#33):[/reply]Annyira bizalmasak, hogy én találtam őket ki :) Nem mellesleg neked is jó gondolataid vannak. Viszont azért helyhiány (főleg ha újabb helyekkel növelik a ládát) annyira nem jellemzi a D3-at. Főleg hogy a nagyobb tárgyak is csak maximum 2 helyet foglalnak.

      Szoktam néha D2-ezni, el nem tudom képzelni, hogy bírtam… tényleg csak azt vettem fel ami unique item és ritkaság… Egy Shakot nem hagytam a földön pl, de a rare cuccoknak az értéke 0 volt… :)

      Reply

    • avatar

      GebaszGabesz

      |

      Alig hiszem, hogy bármikor is kapnánk nekrot, hiszen a wd több dologban is nagyon hasonlít rá.

      Reply

    • avatar

      Kenny

      |

      Nekromantát akarok, bone spear, CE és iron maidennel….nekem nincs szükségem a csonti hadseregre. de a Boner necro kell

      Reply

    • avatar

      chasy

      |

      [reply]@sci21 (#36):[/reply]Így van.Bár az biztos hogy játszható kaszt nem lesz (Férfi amazon nem létezik),de simán el tudnám képzelni ezt a süllyedő város témát.

      Reply

    • avatar

      sci21

      |

      [reply]@chasy (#35):[/reply]Itt élnek az amazonok nem? Matriarchális társadalom vagy mi a fityfene folyik ott.

      Reply

    • avatar

      chasy

      |

      [reply]@Matthew (#17):[/reply]Amúgy az az artworkos sziget nem Skovos? Keress rá googlen Kingsport-ra,nem találsz nagyon artworkot,viszont Skovos-ra nagyrészt ez az artwork jön elő.Ráadásul Kingsport habár kikötőváros,de nem szigetváros,Skovos viszont apró szigetekből áll.Persze lehet hogy Kingsport,de nekem inkább Skovosnak tűnik.
      http://diablo.incgamers.com/blog/comments/skovos-skovos-skovos/comment-page-2

      Reply

    • avatar

      Zsiráfnyál

      |

      [reply]@Matthew (#17):[/reply]Ezt hol olvastad ?

      Mármint nem hitetlenkedésből kérdezem, csak szívesen olvasnék olyan oldalakat, ahol ilyen bányászott infókat is megosztanak.

      Az a kép egyébként tényleg elég árulkodó, szerintem megint benne van a fél kiegészítő az alapjátékban, mint ahogy azt a 2-nél is eljátszották. Maga a környezet viszont tetszik, jó lenne egy ilyen vizes hajós téma. Én a poklot hiányolom nagyon, mert amit act3 végén és act4 közben alkalmanként kaptunk, az nem ér fel a második részben látott act4-el, ennek a játéknak meg szinte kötelező lenne ott is játszódnia. Remélem oda is le leszünk még zavarva egyszer huzamosabb időre.

      Reply

    • avatar

      sci21

      |

      [reply]@Matthew (#17):[/reply]Gondolom szigorúan bizalmas információk voltak ezek.

      Az elolvasottakon megihletve az új boss: a vöröses maszkuláris Diablo alap test, Mephistos elrohadással, Adria testvonalaival, Baal csápos lábaival, Andariel hátából kilógó karmokkal, Duriel “kezeivel” és potrohhával, angyal szárnyakkal és mind ez a förmedvény fején lenne a soulstone amiben a kis Leah csecsemő (Cain szakállával) kering egy ilyen arcane zselékatyvaszban. Őt úgy hívnák, hogy Diaphistriaal. És Diaphistriaal képes lenne vér-pandává átalakulni.

      Komolyra fordítva a szót, kiegészítő:

      – Szélesebb spektrumú karakter modifikálás (kinézetre)
      – Ne legyen pet. Ne kelljen megint egy a Diablo világához idegen dolgot bevonni csak azért, mert lusták vagytok hazamenni és eladni a dolgaitokat.
      – Nekem is CE-m van ebből kifolyólag én is megakadtam egy pillanatra a Ninja Hunter művészeti koncepcióknál, mivel sokkal hitelesebbnek tűnt ez a karakter dual wield megjelenítésben mint íjakkal meg tegezzel. DE, ennek ellenére sem akarnék/akarhatok ilyen karaktert, mert akiből ezt kilehetett volna hozni az a Demon Hunter volt. Volt, volt… Nyilván nem alakítják át vagy jönnek valami Demon Hunter kistesója a Ninja Hunter történeti halállal. Amit hiányolok a mostani karakterekből az a gótikus, sötét gonoszság. Ez megvolt akkor a Nekromancerben de ez nincs meg most szerintem sem az elcseszett bóhoc-doki cirkuszi agyhallottjaiban sem a “hűdebosszúálló” démon vadászban. Amit én elvárnék az egy a necrohoz hasonló kirekesztett érzetű, morbid és groteszk karakter lenne. http://farm4.static.flickr.com/3604/3462284019_2ab4171c7d.jpg , egy ilyen sauron szerű valami. Lehetne egy Zakarum egyház megfertőződött sötét lovagja, aki két élen táncol az értelem és az őrület közt. És ahogy közeledik az egyik véglethez úgy performálódnak ki a képességei és kinézete is – az átváltozás meg végleges lenne (mint. pl a Vindictusban a paladin és a dark knight). Ezzel adva egy kis választási jogot a játékosoknak. Persze, hogy ez mennyire megvalósítható mint történelmi és technikai szempontokból, arról fogalmam sincs.
      – Tudod ez most nem jött szóba de szerintem értelmetlen lenne felemelni az egy szobában lévő játékos limitet mivel szerintem a pályák zöme 4 játékossal is még az épphogy elmegy kategóriába esik mint a terület mérete szerint. Ezt soha nem érezném valóságosnak.
      – Az 5. skill és a Hp. potion cserélhetővé tételével maximálisan egyetértek, magas szinten (mikor annyi loh-od vagy ls-ed van, hogy értelme sincs szürcsölni a piros löttyöt). Normál fokozaton eleve nem tartom szükségesnek, mivel annyira nevetségesen könnyű, hogy bekötetlen klaviatúrával egy egérrel és kikapcsolt monitorral is végig lehet vinni. Akkor mondanám ugyanezt Nightmare-re és Hell-re is hogyha nem újak vagyunk és nem veszünk meg minden 5.-ik szint meglépése után az elérhető legjobb cuccokat az ahában százezrekért. Ha újak vagyunk és nincs anyagi hátterünk (vagy barátaink akik segítenek), akkor Night-on és Hell-en már nem biztos, hogy élvezni fogjuk az ötödik skill unalom megváltó csodáját…Ez inkább az inferno csodabogarakat fogja érinteni majd (gondolom a diablo3.hu olvasóniak 70%-át).
      – A Dark Memories ha igaz – és nem egy úszkáló kacsa a pletyiktől hemzsegő pócsójában – akkor egy fantasztikus dolog lesz! Ha nem igaz akkor meg csak lenne, mint anno a d2 láda nagyobbítása.
      – Pvp-ben az 1v1-től a nagyobb instance-okhoz hasonló méretű csaták. Nem tartom szükségesenek a paragon resetet a kieg. és a kieg. nélküliség miatt. A kieg.-hez kapott cd kulcs által nem lehetne megoldani az elkülönítést? Minek ehhez reset?
      http://9gag.com/gag/338109 … se jeweleket, se helyfoglaló de nélkülözhetetlen charmokat, se horadric cube-ot! Ezek a Diablo 2 névjegyei voltak, az akkori idők akkori dolgai. Most meg 2012 van, fejlődik a világ, ki jött a Diablo 3 amiben ezek helyet kaptunk egy ékszerészt és egy kovácsot. Ne kelljen minden szart visszahozni, ahogy a rúnaszavakat se. Ha a Blizzard új vonalon indult el az tisztelendő, ha ezt a vonalat javítaná, mert hibádzódik (kovács szart se ér stb.) az is tisztelendő volna de az, hogy minden esetben mikor falnak ütköznek a srácok visszatekintenének és minden régi dolgot visszahoznának 0 kockázattal, mert azok működtek akkor is akkor az már nem lenne tisztelendő. A játék szoftverek egyik alapja szerintem a kockázat – még egy ekkora névnél is. Szóval nem kell enigma, se doboz, se ékszerek se a többi múltbéli cucc.
      – Cain meghalt, szomorú engem is megütött de aki halott az maradjon is az. (Igen Diablo ez neked szólt, tessék abbahagyni ezt a feltámadósdit és biztosíts minket arról, hogy a következő boss lesz legalább annyira markáns mint te.)
      – A Guild-et nagyvonalban támogatom, ugyanígy a külön chat szobákat.

      Ennyi. Kreatív gondolataimat veletek együtt küldöm Californiába a Blizzes szélhámosoknak.

      Reply

    • avatar

      Rokalesocipo

      |

      Hasonló véleményen vagyok a lentebb szólókkal. Én is úgy gondolom hogy Adria magába döfi a leesett blekk szólsztón kis darabját és valamiféle female-Diabló lesz belőle. Imperius meg nem biztos hogy ellenünk fordul. Miért tenné? Szerintem inkább hálából a haverunk lesz és ellát majd tanácsokkal. Leah feltámoasztását se tartom elképzelhetetlennek. Az új class(ok) meg remélem olyan(ok) lesz(nek) amik eddig még nem voltak. Paladint már ellőtték Necrót már ellőtték stb. Az igazán jó ötlet meg az lenne ha mondjuk végigvittük a kieget, és utána feloldódna valamiféle sandbox mód, ahol egész Sanctuary-t bejárhatnánk. NA IGEN! Akkor mondhatnánk, hogy köszönjük, mindennel elégedettek vagyunk.
      Az meg hogy ah-ban egyre olcsóbb minden, egyszerű közgazdaságtan. Kereslet, kínálat. Minél több emberke rohangál nagyon tápos cuccokkal, annál jobban megy le adott tárgy értéke. Itt két nagy ellenérdek dolgozik. Akik vesznek minél olcsóbban szeretnének venni, akik eladnak meg minél drágábban szeretnének eladni. Hiába van már több milliárd goldjuk és létező legjobb cuccaik, az sem elég = emberi kapzsiság.

      Reply

    • avatar

      DeathLaca

      |

      [reply]@Matthew (#30):[/reply]Az előbbire tippelnék :) Az tetszett mindig a wowban, hogy rohadtul testreszabható a talentrendszer, és mindennek megvan a maga funkciója, sokat lehet gondolkodni szöszmötölni rajta. Most hogy megjelentek a 12 évesek, egyre nagyobb számmal, butítani kellett, és már a catában is látszott, hogy teljesen affalé mennek, hogy minél egyszerűbb legyen. Most meg már végképp az lett. Insták sosem érdekeltek, csak BC végéig. PvP-ztem nagyon sokat, jó rankom volt. Szórakozás volt mindenképpen, de a mostani az nem igazán köt le. Egyébként a D2.ben is a szöszmötölés tetszett, hogy ledaráltam X monstert, és az itemekkel annyi ideig szórakoztam, míg egy jó item kijött, hogy megérte ráfordítani az időt/pénzt. Ugye ott volt a gamble is. Ki ne csinált volt olyat, hogy felfullozta a lóvét amit lehetett, utána gamble, és utána ha szar jött ki, ami nem upgrade, eladtam, és mehetett újra a farm. Nekem ez is poén volt. Horadric cube meg egy utánozhatatlan találmány volt. Mindent bele lehetett dobni, még a potikból is nagyobbat csinált :D Szóval én valahogy így képzelem el, hogy van egy kis eszközünk, amivel mindent,item gem rúna charm ami léptezik összeolvasztok, majd valami atom cumó jön ki belőle. Így az AH sem halna ki, és annak a lehetősége is elég kicsi, hogy 2 ugyanolyan item jöjjön ki. A piac pedig pörögne, és mindenki boldog :D

      Reply

    • avatar

      Matthew

      |

      [reply]@DeathLaca (#29):[/reply]Én jókat hallottam róla, de aztán lehet azok a) elborult fanatikusok voltak b) fizetett hirdetések

      :D

      Én sajnos (?) abszolút nem ismerem a WoW világát.

      Reply

    • avatar

      DeathLaca

      |

      [reply]@Matthew (#27):[/reply]Nah hát nekem elő van fizetve pandára, még májusig sajnos… 2X léptem fel azóta mióta kijött, hihetetlen unalmas, talentek eltüntek helyette van 6 válasdztható skill. Warriort elcseszték, és a Dk sem remekel úgy mint régen. Én kösz de wowot többet nem…

      Reply

    • avatar

      Hamu

      |

      [reply]@gorash (#26):[/reply]” Craft-tal is kezdhetnének valamit, hogy blacksmith-t megérje használni, pl. bizonyos itemekre rá lehetne craftolni egy random tulajdonságot (item típusonként recept eshetne planként).”

      Erről nekem most egy Line Age-ben használt módszer jutott eszembe, lehet erősíteni a tárgyakat, pl stat/ sebzés, x szintig, vagy végtelen szintig, de minél magasabbra akarod fejleszteni, annál több pénz kelljen, és legyen meg a növekvő esélye annak, hogy a tárgyon lévő összes erősítés nullázódik.

      Erősen tudna fogyni a pénz, ha az ember beleöl egy tárgyba x milliót, amivel pl meg másfél-szerezi a rajta lévő mainstatot. A random, még ezen felül is ott lesz benne, hogy a következő erősítéskor el is veszítheti a bónuszokat róla.

      Reply

    • avatar

      Matthew

      |

      [reply]@Benny (#25):[/reply]A Blizzard azért a kiegészítőivel mindig ért ahhoz, hogy megdobja az alapjáték hangulatát, akármennyire is gyenge az. Diablo 2 is elég gyengus, ha a LoD-ot nem teszem mellé. Az tiszta sor, hogy ez már egy új Blizzard, de a Pandás kiegészítő is úgy hallottam, hogy egészen jó lett, attól eltekintve, hogy mégiscsak panda… :)

      Reply

    • avatar

      gorash

      |

      Nyilván a fő content bővítés egy új act lesz, ahova én eredetileg a mélybehulló lélekkő köré szerveződő bonyodalmakat vártam: keresgélés, rádöbbenés, hogy valaki (Adria?) magába döfte, majd leszámolás a végén a főgonosszal. Azonban Imperius bevonása sem tűnik egy elevetemült ötletnek, bár act végi bossként nem tudnám elképzelni. A folytonosság érdekében a játékosokkal azt kell éreztetni, hogy az actek előrehaladásával egyre durvább ellenfelekkel kell megküzdeni, Diablo után Imperius pedig visszalépés lenne szvsz. Persze érdekes csavar lehetne Imperius a lélekkővel… :)

      Helyszínként sajnos nem tudom a Median überquestjeit elhessenteni a szemem elől, így én is egy Skovos és/vagy Ureh kombinációnak örülnék a legjobban. Bossok az actben lehetnének: egy helyszínhez kötődő (Urehben valami nekromanta, Skovos szigeteken egy megfertőzött amazon királynő egy kisebb hadsereggel akár…), egy Adria (aki a halála pillanatában vallja be, hogy a lélekkő már nem nála található) és egy Prime Evil hatalommal felruházott Imperius mondjuk act bossként (vagy Adria Imperius megcserélve).

      Én várok továbbá egy kis act4 content javítást (hacsak nem érkezik előbb patchben). Izualt bossá kellene avanzsálni, továbbá Rakanoth elé betehetnének valami dungeont (Gardenben lévő minipályákhoz hasonlót), ahol össze lehetne szedni néhány valort, hogy tényleg megérje act4-et az elejétől farmolni. Apróság, de a hell rifteken belül én betennék egy-egy elit pakkot, vagy a unique mallet lordok adhatnának valort és dobhatnának jobb cuccokat. Továbbá mivel ugyanolyan mp levelen act4 még mindig érezhetően nehezebb mint az előző actek, valamelyik mutatóját (drop rate, xp, akármi) nem ártana korrigálni, hogy ne csak akkor menjen oda az ember, ha a többi act-et teljesen megunta.

      Amire még a legtöbben vágyunk: új class. Legvalószínűbbnek én vagy valami str-függő közelharcost (ne csak szegény barbár örüljön az str cuccoknak), vagy a nekromanta visszatérését tartom. A közelharcossal az a baj, hogy kevés a tér az új ötleteknek, hisz’ monk is gyakorlatilag közelharcos, és barbárral kapcsolatban is nyilatkozták, hogy az alap elképzelés nem egy barbár volt, de az ötletek előbb-utóbb oda vezettek. A nekromanta ellenben jolly joker: hatalmas fan base volt mögötte dio 2-ben, sokak szívét újra megdobogtatná, főleg ha pure summonert is lehetne belőle nevelni. Érdekes lehetőség lehetne még a két class házasítása, valami közelharcos rathma hívő, darton paplovag-szerű, airun-al-marem…

      Classbalansz az alap, hogy érkezni fog a kiegészítővel, szokás szerint a „build diversity”-t próbálják majd elősegíteni, remélem nagyobb sikerrel mint eddig tették. Várható még néhány új item affix / item (elsősorban class-specific/unique szerintem), új socketelhetők (leginkább gem, erőteljesen rúnákkal/jewelekkel valószínűleg elértéktelenítenék a gemeket, ezt pedig mindenki szeretné elkerülni), és ahogy már többen említették a talismanok és mystic visszakapcsolása is előfordulhat. Rúnaszavak helyett pedig szívesen látnék gemszavakat is akár, ez is közelebb hozhatná egymáshoz a gemek értékét (vicc pl. az emerald és az amethyst közti jelenlegi helyzet). Craft-tal is kezdhetnének valamit, hogy blacksmith-t megérje használni, pl. bizonyos itemekre rá lehetne craftolni egy random tulajdonságot (item típusonként recept eshetne planként).

      Lesz persze még mindenféle finomhangolás (AH, pvp, ezeket most nem találgatnám), de ami még fontos a hosszútávú szórakoztatás szempontjából az a (pve) endgame. A legjobb szvsz valami median jellegű überquest rendszer lenne valami hellfire ring-hez hasonló jutalommal, de kicsit több mélységgel mint amit az infernal machine kínál (elég bugyuta ez a jelenlegi hozzáállás, egy csipet leoric és egy kávékanálnyi maghda együtt egy már ismert helyszínen nem túl innovatív).

      Ami még így a végén eszembejutott, hogy jót tenne a játéknak, ha megemelnék a max. player létszámot ha nem is nyolcra, de mondjuk hatra, és valahogy megoldanák a public game vs mplevel mizériát. Lehetne pl. a karakterekhez egy rangot rendelni dps és ehp alapján, és bizonyos mp szintű public gamekbe csak bizonyos rang felett lehetne becsatlakozni (így kiszűrve a leechereket).

      Most hirtelen ennyi, asszem ideje elkezdeni a melót… :)

      Reply

    • avatar

      Benny

      |

      Remek ötletek hangzottak el, sajnos én elég borúlátó vagyok. Ez a blizz már régen nem az a cég aki a 2. részt csinálta. Jelenleg 0 kreativitás van a csapatban és az egyetlen céljuk a bevétel ami nem is lenne baj ha ezt a vásárlók elégedettségével szerették volna elérni. Sajnos ez nem így van.
      Mit fogunk kapni a kieggel?
      Rengetek ígéretet és fasza hangulatos videókat a játékból.
      Ami reálisan eljut majd hozzánk az sztem 2 rövidke act, gagyi történettel és 1 új kaszttal ami akár még jó is lehet (dead knight)
      Talán behoznak egy übertáp tárgytípust aminek egy ideig tényleg lesz értéke és az ah-ba benézve nem 50+ oldal lesz belőle és 10k-tól kezdődik az ára.
      Bejön a misztik, lesz új follower, talán socketelés, runa és charm, külön inventoryval.
      Talán már ah-ban is megtudjuk, hogyan változna a stat az adott tárgyal.
      Guildek, normális menü, stb.
      Craftolással is talán csinálnak vmit mert a jelenlegi formájában teljesen felesleges.
      Ha nagy szerencsénk van történik vmi csoda és megpróbálnak a gazdaságon is változtatni mert el sem tudom képzelni, h 1-2 év múlva milyen árak lesznek az ah-ban. (full sett 100k)
      Én 2014-re saccolnám a megjelenést, mert a pvp sem hiszem, h fél-1 évnél tovább élvezetes lesz, bár ne legyen igazam. Mostani über is halál unalmas, bár azért a pvp más lesz.
      Az is vicces mennyire hangoztatta a blizz, h nem akarnak olyan játékot mint a d2, erre behozták az übert stb.

      Ami számomra nagy fekete pont, h semmi hangulata nincs a játéknak. (Sajnos össze sem lehet hasonlítani a 2-vel) Ez még nem is lenne nagy gond, mivel tudtam, h itt is az item farm lesz a lényeg és sok idő után már minden unalmassá válik. Ezzel csak az a baj, h szerintem szar a gazdaság és számomra rettentő nehéz bármit is eladni vagy ha sikerül akkor röhejes áron. És most gah-ról beszélek. Gondolom akinek van sok ideje annak pörög még mindig az ah, bár én is viszonylag sok időt töltök vele, eredménytelenül.

      Annak ellenére, h tudom semmilyen világmegváltó ötlet nem lesz a kiegben és kb 1-2 hónap után unalmas lesz biztosan megveszem. Hogy miért? Mert diablo.

      Reply

    • avatar

      cdledx

      |

      A leesett soutlstone keresgetése, Adria elfenekelése, Leah kiszabadítása sőt arra is tippelhetnék hogy a mennyek után vissza kell szállni a pokolba hogy megmentsük a lekét.
      Azt a nézetet miszerint az infernal machine-hoz hasonló rendszerben leölhetünk minden Bosst elképzelhetőnek tartom.
      A 6. classra én a szerencsétlen paladinok felszabadítására tippelnék valami hasonló formában mint
      a wow-dk hero class-nál, ha azt nézzük str main statos közelharci kari. A megrontás után átalakulna darkosabb formában jönne vissza . (Warlock) Nem hiszem hogy druidszerű classt kapnánk akkor teljesen elveszene a gear kinézete, a festése stb..hiszen mindig adott formában lennénk (wow resto druid tree form esete!)
      off: mellesleg remélem a berserker form-ot nerfelni fogják mert túl OP! túl sok mindent ad megfelelő
      fury reg mellett meg a büdös életbe nem jön le róla!!! Hát kérem mijjjjeeeeeeeeez már?
      A kiegben jön a mystic, charmok, eventek…stb
      Bár én személyszerint öszülnék egy synergy rendszernek hogy bizonyos skillek más skilleket erősítenek feltétel hogy slotba legyenen rakva. Ezzel lehetne balance-olni az elhanyagolt skilleket-buildeket és nem esnének abba a hibába mint a Trail of Cinders rúnánál! Vagy hogy hiába balanceolták a Rend-et a kutya nem használja! STB…..
      Az a baj hogy már most is nagyon ráférne a balance a classokra nem véletlen hogy a barbárok 90%-a centrifugázik amit én megértek csak gáz hogy ez van!!!!!!
      Kellene még ingame AH!!!!!!!!!!!!!
      Feneketlen (10-15 szintes) dungeonok. Mert azt szívesebben farmolnék azt mint hogy 300*X alkaizer runt nyomni. Sőt minden act-on már most is megvannak ezek csak max. 2 szintesek.
      Hellfire torch jellegű item! Infernal machine jellegű küldből!
      Egy új follower, én is idézősre tippelnék (közelhari-varázsló-íjász-xy)
      UI.:Meg az kéne hogy a drága BLIZZAD szemében ugyanolyan fontos, hanem fontosabb legyen a játékos mint az az átkozott $$ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Reply

    • avatar

      Zsiráfnyál

      |

      Nagyon remélem, hogy a történetet nem az fogja írni, aki az alapjátékét, ellenkező esetben kb másfél sorra számíthatunk.

      Emlékeztetőül, ilyen volt a 2 : http://www.youtube.com/watch?v=q6z_Pk5Du4E
      Ezt 10 év elteltével is élvezetes végignézni, a 3-at meg kínos volt egyszer látni.

      Egy kicsit zavar az is, hogy előreláthatóan a kiegészítő összes “újítása” mind olyan dolog lesz, ami eddig is része volt a játéknak, csak szándékosan kivágták, hogy később eladhassák nekünk. Le merném fogadni, hogy semmi olyan nem fog belekerülni, amit eddig ne láttunk volna valamelyik Diablo játékban valamilyen formában. Ha egy kicsit játékosközelibb, és kevésbé anyagias lenne a hozzáállásuk, ezt mind megkaptuk volna az alapjátékban. A PVP-t is érezhetően azért késleltetik, hogy “újdonságként” megkaphassuk több mint fél évvel a megjelenés után, és elmondhassák magukról, hogy folyamatosan bővítik a játékot, mi meg legyünk elégedettek hogy milyen jó fejek, hogy ennyi mindent kapunk tőlük ingyen. A Bethesda pl ilyet soha nem csinált volna meg, ott egy pénzes birkánál valamivel többre tartják a játékosokat.

      Ez amúgy nem puffogás akart lenni, én most már elégedett vagyok a játékkal, és szerintem így is élvezhető, csak nem tetszik ahogyan elénk rakják. Elég nagy lehúzásnak érzem, de valószínűleg ennek ellenére is meg fogom venni.

      Reply

    • avatar

      Devilaci

      |

      [reply]@SaltyDaveIV (#7):[/reply]ÉN csak annyit tudnék mondani ! DRUIDA!!!!!!!
      egy kis off… :Hát egyetlen egy dolog csapta meg a fülem , minden egész jó és logikus is amit írtál , de az hogy a STR itemek olcsok mert egy karakter használja az egyszerűen felháborító , már mint az állításod ugyan is teljességgel hüyleség , bár milyen tökéletes enchantu tárgyat nézel Echoning Fury )lehet rosszul irom a nevét) 1 H mace . 1200 dps es intes harmad annyiba kerül mint ugyan ez csak str be és ez csak egy item ,a többségére ez a jellemző ,persze tudom én hogy miért drágábbak ezek az itemek. Lényeg az AH-t nem lehet balanceolni ,és nem is ezért irtam , csak bántotta a szemem a kijelentésed :) ,de nincs harag

      Reply

    • avatar

      Matthew

      |

      [reply]@DeathLaca (#19):[/reply]Még megálmodom ;) Az biztos, hogy a jelenlegi koncepció nem elég életképes. Rengeteg új item lesz, elképzelhető egy külön “item list”, egy olyan lista amin kifejezetten a kicraftolható tárgyak szerepelnek. Olyan tárgyak, amiket nem találhatsz, csak és kizárólag így kaphatsz meg (akár account bound státusszal, cserébe nem is gyengék). Ez a lista hasonló lenne a rúna szavakhoz, mint a D2-ben. Ja… merthogy a rúnákban nem vagyok biztos, hogy lesznek, a Blizzardra sokkal jellemzőbb lenne (a jelenlegire), hogy “jewell-ekben” gondolkodjon. Ha viszont jönnek a jewellek, akkor egyenes arányosan értéktelenedik a gem, amit meg kell oldani, hogy ne történjen meg. Így a gemeknek az item craftolásban is komolyabb szerepet kell adni…

      Paragon rendszer vs 60 feletti normál rendszer szintlépését pedig egy resettel fogja (valószínűleg) megoldani a Blizzard.

      Ez a reset azonban meghagyja a Gold és Magic Findot, csak az egyéb statokat törli, így a paragon jelentősége teljesen nem vész el, sőt, feltehetőleg még más pluszt majd fog adni. A szörnyek pedig az Act 5 elején egy 60 szintes karakter számára lesznek belőve, így igazából nem érzik meg a játékosok. Egy paragon sokadik szinten levő karakter pedig továbbra is jobb tárgyakat találhat (legalábbis az esélye meg lesz), az elvett statokért meg pótolva lesz másképp.

      Reply

    • avatar

      Matthew

      |

      [reply]@Hamu (#18):[/reply]…így jobban átgondolva nem az… Induljunk ki ebből:

      Ha…

      2010. július 27 – SC2
      2013. március 12 – SC2 Exp

      akkor…

      2012. Május 15 – D3
      2015. Januárja – D3 Exp (??)

      Persze az reálisabb, hogy karácsonyra időzítik… Első nekifutásra minden esetre 2014. december lesz a cél kb.

      Reply

    • avatar

      DeathLaca

      |

      [reply]@Matthew (#17):[/reply]a Crafolásról nincs semmi infod ? Az nagyon frankó lenne :)

      Reply

    • avatar

      Hamu

      |

      [reply]@Matthew (#17):[/reply]Érdekes, kis beszámoló, egy ilyenről én is beszélgettem már valakivel, és az új classnál, csak annyit mondott, hogy örülni fogok, többet nem tudtam kiszedni belőle :)

      Így nem hangzik rossznak, első olvasásra a dolog, de meglátjuk, mi fog kisülni belőle, az időpont mait mondtál, az talán, még reális is.

      Reply

    • avatar

      Matthew

      |

      A kiegészítő 2014 első negyedévében fog megjelenni, megközelítőleg az SC2: HoTS után bő egy évvel. A kiegészítő jelenleg a “Fallen Angel” munkacímen fut, amiből több mindenre lehet következtetni. Az egyik ilyen dolog, hogy Imperius Diablo harmadszori legyőzése után sem békél meg, és szembe fordul minden korábbi bajtársával. Ugye ismerjük Lucifer történetét? Elképzelhető, hogy Luciferként, azaz a klasszikus ördögként jelenik majd meg Imperius alakja is a kiegészítőben. Adria ármánykodása sem marad persze megtorlatlan, de ő nem az act főgonosza lesz.

      Abban a kiegészítőben, melynek helyszíne Kingsport lesz. Már korábban megkezdődött a kikötőváros felépítése, az artworkök mindenki számára elérhetőek.

      Például:
      http://media.blizzard.com/d3/media/wallpapers/wallpaper015/wallpaper015-large.jpg

      Kingsportban megismerhetjük az íjász követő testvérét, aki egyfajta lényidézős segítő lesz, amit a Blizzard azért kíván a játékba építeni, hogy kompenzálja a méltán népszerű, többnyire Maximusszal rohangáló női segítőnket. Így nem egy fegyver által, hanem egyből képesség útján idézne a segítő lényt. Hogy milyen formában is jelenne meg, az még kérdéses.

      Kingsport környezete egyébként főleg az Act 2 oázisára fog emlékeztetni, de sokkal több szerepet kapnak majd a vízesések, és az azok mögött megbúvó, ezúttal akár 5 szint mélységig is terjedő barlangok. Terveznek még hajós helyszínt, lévén, hogy a kikötővárost majd nem egyszer hajóval kell elhagynunk, és így az Act 3 katapult jelenetéhez hasonlóan várhatóak majd harcok. Annyi a különbség, hogy ezúttal egy hajó ágyúi mellett kell időznünk X ideig, és Kraken jellegű hajóra böffentő polipot kapunk szörnyekkel.

      Skilleket érintő változás, hogy valóban lesz egy 5. lehetőség mint használható skill, de arról is volt szó, hogy a potion rublika mobilitását viszik a játékba. Így aki letud mondani a potion gyógyitó erejéről, egyből 1 skillel többet használhatna. Az ötlet még a health globebokka egy idős, azok is azért kerültek főként a játékba, hogy az ilyen esetekben se vesszenek el akik skillel töltik fel a rublikát. 7. skill csoport nem lesz.

      Új karakter osztály sokak bánatára csak egyetlen egy lesz. Azért nem kettő, mert elképzelhető majd még egy újabb kiegészítő, és ott kívánnak majd újabb classt behozni. Átalakulós karakterre lehet majd számítani, de nem a klasszikus, druidás értelemben. Ezúttal ez csak egy skill lesz, aminél a rúnák határozzák meg mivé alakuljon a hős. Az egyik ilyen a vérfarkas lesz, vérmedve azonban már nem lesz, ellenben Lizard típusú kígyóember valószínűleg igen.

      Végezetül egy rövidke infó a “Dark Memories” küldetésről. Feltehetőleg már patchelt expansionben lesz majd egy újabb Infernal Machine jellegű küldetés, de ez a korábbiakkal ellentétben nem csak 3 portál variációt, hanem 7-et (!) jelentene. Mindegyik portálon átlépve ugyanis a 7 főgonosz (Andariel, Duriel, Belial, Mephisto, Baal, Azmodan, Diablo) árnyképe, “sötét emlékképe” jelenne meg. Az új über küldetés rendszer előnye, hogy…

      A) A Blizzard mindenképpen szerette volna ha a játékosoknak lehetőségük van egymás után megküzdeni a játék klasszikus főgonoszaival

      B) Elég nehéznek érzik így, hogy 7 kapuban van adott esélye dobnia hozzávalót a szörnynek, így sokkal több munka lesz a hozzávalókat megszerezni

      C) Előbbiből következik, hogy ezúttal komolyabb tárgyat craftolhatunk ki, amely a D2-es “torch-hoz” hasonlóan majd az Inventoryban fejti ki hatását, így nem kellene egyik tárgyunk sem cserélni.

      ——-

      Elsőre ennyi :)

      Reply

    • avatar

      Cicm4r3k

      |

      Cain egy kulcsfontosságú figura volt eddig a Diablo-ban. A legtöbb infót tőle kaptuk…
      Én személy szerint nagyon elcsodálkoztam, hogy a fejlesztők csak “úgy” megölték. Mindenképp rá gondolok, hogy főszerepet kapjon kiegben. Bár… ki szabadítottuk D2-ben, D3-ban, miért ne tennénk meg ezt még 1x-2x :D elvégre az öreg mindig sz@rban van :D
      Remélem nem valami Baal-os témát akarnak elsütni kiegben, mert akkor készítem a kötelet :D

      Egyébként Santcuary féle térképeket hiányoltam nagyon… az adott valami scienece fiction-t a játéknak. Itt meg act 2-től sárgaságot kaptam már, és ha még láttam valamit le küldtek egy teljesen sötét helyre ahol nyújtogattam a nyakam mint a csirke a sötétben…

      Reply

    • avatar

      harmless

      |

      [reply]@SaltyDaveIV (#7):[/reply]ah-t nem fogják megölni mert abból nekik is csurran-cseppen. Amúgy meg igen.. rw-k nagyon hiányoznak, meg a vele járó bíbelődés.
      Én személy szerint jobban preferáltam amúgy a hb-kat. Ez ami most van ,hogy végig kell futni a fél akt-on. geci unalmasmasmasmas. Pont fordítva sült el mint ahogy tervezték.

      Reply

    • avatar

      chasy

      |

      [reply]@Knightos (#12):[/reply]Szerintem még egy ilyen világban is eléggé halottnak tekinthető az,akinek levágják a fejét,lecsapolják a vérét,és a fejét és testét külön dimenziókban rejtik el. :D Az oké,hogy a lelke nem lelt megnyugvást,és a halandó világban maradt,de azért szerintem igen csak halott az illető,már ami emberi ésszel halottnak tekinthető.
      Mondjuk ebben a világban a lelkek igencsak visszatérő entitások,szóval ilyen erővel az egész horadrim-tanács él,csak valahol elszórtan szellemalakban.

      Reply

    • avatar

      DeathLaca

      |

      Tartamát tekintve én pl. arra gondoltam, amire Dying is, mivel ezt a témát már azért átbeszéltük párszor, hogy a rúnaszavakat újra behozni, illetve új gemeket is, és a jelenlegieket lehessen kombinálni. vagy akár gem+rúna+ item. D2-ben is volt erre példa. A horadric cube egy fantasztikus találmány volt, annyi dolgot lehetett vele csinálni, hogy eszméletlen. Karakterek terén a druid szerintem is szóba jöhet, de talán még a paladint se tartom kizártnak. Amazonra is gondoltam, bár ez a daemon hunterrel, és azzal, hogy lehet választani mostmár női és férfi karaktert, szertefoszlott gondolat. A warrior is egy alternatíva lehetne,bár arra nem sok esélyt látok.

      Reply

    • avatar

      Knightos

      |

      [reply]@Singa (#9):[/reply]Zoltán nem halt meg… nem tudták megölni akkora ereje volt csak a testét elzárták és elválasztották a lelkét tőle.
      A kizárás az határozottan lehetséges =D viszont csak formális dolog mivel még Tyrael is elismeri a tetteit és egykori fontos szerepét.

      Reply

    • avatar

      SPARXS

      |

      [reply]@qq1x (#4):[/reply]Ő valószinűleg a Black soulstone-ban rekedt, mivel Zoltun Kulle említi is hogy nemcsak démonok, hanem akár agyalok “tárolására” is használható a kő.

      Reply

    • avatar

      Shael

      |

      Én story szempontból el bírnék képzelni valami időutazós nyalánkságot is. Újraélve egy-két olyan csatát, ami a Diablo történelmében van.

      Reply

    • avatar

      Singa

      |

      [reply]@Knightos (#8):[/reply]Csak hogy beléd kössek :D

      Igazából Cain is volt a tanács utolsó tagja, mert ugye zoltán halott volt már egy ideje és nekünk kellett feltámasztani. Azaz amikor act1-ben jártunk és cain megmurdelt, akkor abban a pillanatban ő volt a tanács utolsó élő tagja, és vele veszett el a horadrim. Késpbb act2-ben mire zoltánt feltámasztottuk addigra a tanács már ki volt halva, illetve zoltánt több ok miatt sem tekinthetjük utolsó élő tagnak: pld mert mivel a halálból hoztuk vissza ezért kapásból nem élő, hanem élőhalott, egyéb ok lehet pld az is, hogy zoltánt amikor kinyírták, gondolom ki is dobták a horadrim tanácsból, tehát ilyen szempontból sem lehet a tanács utolsó tagja. Peace!

      Reply

    • avatar

      Knightos

      |

      Hát a főgonoszhoz szerintem mindenképp egy angyalnak lesz köze.
      Vagy egy angyal maga válik gonosszá, vagy megrontják, vagy csak fehasználják az erejét.
      Ugyanis a Horadrim tanács utolsó élő tagja megjegyezte a hozzá méltó dicsekvő -én tudom de ti nem- hangnemmel, hogy az általa készített fekete lélekő képes nem csak démonok, hanem angyalok lelkét is magába zárni… ezzel csak kezdenek valamit. =D

      Annak akit zavar, hogy szerintem Zoltán volt az utolsó élő tagja a tanácsnak és nem Cain ( :( R.I.P. ) bácsi, annak azt ajánlom, hogy legközelebb ne nyomja túl a szövegeket ha act2-ben jár :D

      Reply

    • avatar

      SaltyDaveIV

      |

      Szerintem:

      Sztori:
      Adria a főgonosz, ez egyértelmű. Cél azon túl hogy megtaláljuk: ahogy én látom, Diablo a Black Soulstone-ból költözött át egy másik testbe, ami ugye szegény Leah halálát jelentette, amikor Imperius hamuvá égette ezért. Viszont az nem derült ki hogy mi lett a lelkével, ha úgy tetszik tudatával, én simán elképzelhetően találom hogy most ő van bezárva a Black Soulstone-ba – ami ugye a játék végén megmaradt, és Diablo aláhulló, elhamvadó testéből tökéletes állapotban megmaradt, s a felhőkön át ismeretlen helyre esett. Szerintem a kő keresésével fogjuk tölteni az új Act egy jelentős részét, és Leah-t valamiképpen visszahozzuk az élők sorába – mivel hogy a teste porrá lett, azt tudom elképzelni hogy angyal formában látjuk majd viszont. Egyrészt gyönyörű lenne, másrészt nagyon ajánlom hogy látszódjon az arca is amikor már szárnyakat kapott, még ha csak egy időre is, mielőtt felveszi a misztikus sötétséget jelentő csukját.

      PvP:
      Természetesen új arénák. A PvP relase-nél én számítok valamiféle title / rang rendszer bevezetésére (ladder?), erre egy második réteget tudnék elképzelni valamilyen formában, egy másik tényezőt amiben nem versengünk másokkal és változik a helyezésünk, hanem lineárisan fejlődünk.

      Új class:
      Jelen állás szerint 5 karakterből 3 ranged, míg 2 közelharcos, és csak 1 STR-t használó karakter van, így a 3:3 és 2:2 arányok kiegyenlítése érdekében logikus lenne egy STR alapú közelharcos class. Tekintettel arra hogy csak 4+2 skillünk lehet, kizártnak tartom hogy egy állat formában mozgó druida legyen az, mivel a D3-ban bejáratott rendszer megkövetelné hogy több különböző formához több különböző generátor skill készüljön. Arról nem is beszélve hogy a D2-höz képest jelentősen felgyorsult dinamikájú játék nem engedné meg hogy átváltozzunk, varázsoljunk, visszaváltozzunk, üssünk. Viszont! Aki vett Collector’s Edition-t és az artbook-ban kicsit olvasgatott is, az láthatta hogy a Demon Hunter eredetileg egy közelharcos, assassin típusú class lett volna. Ebből kiindulva pedig (+lásd fentiek) én biztosra veszem, hogy közelharcos class lesz, és a korai DH koncepciót ráhúzzák egy más lore background-ra (végül is a Monk egyfajta assassin / paladin keverék, elég lenne átszabni a külsejét és mindkettőnek elmenne, nem?).

      Amit nagyon ajánlok hogy legyen:

      Character Customization:
      A külsőnk és fegyvereink teljes mértékben legyenek testre szabhatóak. Szívből gyűlölöm szinte az összes WoW ihlette bohócruhát ami az end tier-t képviseli a játékban, a barbár egy külön fejezetet megérdemelne ebben a témában annyira nevetséges, a Monk sisakok inkább hasonlítanak egy csillárra, a Wizard pedig egy villámhárítóra. Én klasszikus Diablo-t akarok, klasszikus külsővel, páncéllal, ruhával, gótikával. Ebből semmi nem lesz ez nyilvánvaló, viszont rengeteg low tier páncél nagyon jól néz ki (főleg a monk ruhák), és én szeretném ezeket hordani a meglévő statjaim elvesztése nélkül. Kell egy külön “Visual Inventory”, amit oda beteszünk, az látszik a karakterünkön, de semmi statot nem kapunk.

      Talisman:
      Ez egy igen korai koncepció volt, a bétáig sem jutott el – lényege hogy a játék során eső charm-okat (igen drága Blizzard, ez is legyen, mert az itemization egy faék egyszerűségével vetekszik a Dio2-höz képest, rúnaszavakat is kérünk, köszönöm. Erről később). Gyakorlatilag egy külön inventory csak ezeknek, és csak itt fejtik ki a hatásukat. Ha látnék bármi reményt hogy a Blizzard North kreativitását megközelítik, akkor lehetne trükközni, mint pl. ugyanúgy kinéző charm-ok ha egymás mellett vannak akkor nem +2 és +2 STR-et adnak hanem +5 és +5-öt. A Talisman-ban való rendezés még egy plusz build diversity elemet adna a játékhoz.

      Rúnaszavak + gem redesign + mystic együtt:
      Na kérem, ez hosszú lesz. A rúnaszavak lényege ugyebár hogy bizonyos rúnákat jó sorrendben socketelve plusz statokhoz juthattunk. Tekintettel arra hogy ezeket a plusz statokat megkapjuk most a kövekből (ki adna fel 2 dex-es slotot mondjuk egy int + dex-es rúnapárosért ami HP-t ad? Senki). Tehát a kövekkel kellene kezdeni valamit, és itt jön képbe a Mystic.

      A Mystic (aminek egyébként Act3 erődjében a felső kijárat mellett még ott a helye, a Blizzard cseszett szépen eltüntetni a nyomait ^^) egy bizonyos összegért cserébe a választott rúnaszót ráégetné a kövekre, így pl. egy Flawless Star Amythyst + X HP lenne Flawless Star Amethyst of “Something” (lehet a jól hangzó fantasy nevekkel variálni), és adna még mellé mondjuk + STR-t. Kell olyan 15-20 különféle név és stat ezekhez, majd el lehet kezdeni berakni őket a tárgyakba, és ha bizonyos nevű kövek együtt vannak egy tárgyban, még plusz statokat / egyéb effekteket adnak. Mivel 20 kő esetén is kismillió variáció van, itt el lehet kezdeni belenyúlni a skill balance-ba is (+8% sweepind wind damage és hasonlók teljesen tűnjenek el az item affix roll lehetőségek közül, és kerüljenek át ide), hozzá lehet adni akár plusz legendary effektekhez hasonló dolgokat is, mint pl. tűzcsíkot húzunk magunk után, de ez csak egy vizuális plusz lenne a bónusz statok mellett, nem sebezne. A gem-eket ha el akarjuk adni akkor eltűnik róluk a mystic plusz craftja, a nevekből nem szabad hogy több szintet csináljanak. Hogy nézne ki hogy Flawed Topaz of Flawless Darkness vagy valami hasonló.

      Mit kaptunk?
      Mystic
      Gold elértéktelenedés ellen valamit.
      Tonna új build lehetőség
      Fanservice, nyugalom
      Nem vagyunk az AH-ra utalva. Vannak remek fegyvereink és ékszereink jó statokkal, csak épp a LoH / LS hiányzik? Össze tudod szedni a gemek jó kombinációjából, saját erőből, nem kell az AH-t bújni érte. Ez lenne a legfontosabb az egészben.

      Build Diversity:
      7. skill slot. Azon a ponton hogy ezt elvették és elkezdték a kontrollerre optimalizálni az irányítást (nem gyanús hogy csak 4 hotkey -ünk van már skillre, ugye nem?), megölték a build diversity-t. Mindenkinek jót tenne ha még egy plusz skill lehetne nála, mert a jelenlegi borzalmas skill balance mellett ezzel teljesen megölik a játékosok kreativitását, ami hosszú távon (már megtörtént és épp ezt “élvezzünk”) a játék tökéletes unalomba fulladásához vezet.

      Itemization és AH
      Az összes fölösleges szemét affixet kidobni, valami módon megoldani hogy egy tárgy próbaként viselhető legyen, de ha meg is akarjuk tartani akkor account bind legyen. A szemét affixek törlésével jelentősen javul a drop, a tárgyak és a gold elértéktelenedését megoldaná az account bind – ez utóbbit nagyon sokáig elleneztem én is, de tényleg csak ez a megoldás van hátra.

      A tárgyakra lehessen a Mystic-el slot-ot tenni – mindegyikre csak egyet. A kesztyűkön lehessen slot alapból is, a kesztyűkön, sisakokon, csizmákon maximum 2 slot lehessen (lásd. rúnaszavas bekezdés). Ha rátettünk egy slot-ot, és miért ne tennénk ugye hőn szeretett tárgyunkra slot-ot, akkor lenne account bind-es.

      Main stat redesign:
      Az STR jó ahogy van, az a baj vele hogy csak 1 class használja ezért baromi olcsó.
      A DEX borzalmas, a DH-n még működőképes koncepció tekintve hogy ranged class, de dodge-ra építeni egy közelharcost (Monk) aki papírból van majd felróni hogy miért használ mindenki Seize the Initative-ot (nerf it to the ground, said Jay), olyan mértékű hülyeség hogy a falba tudnám verni a fejem. Ha meg nem akarjuk használni akkor kötelező serenity, a blind amúgy is kell a plusz damage miatt, már is 2 slot kiesik, kell még 1 mantrának 1 a sweeping wind, maradt 1 az az 1 slot. Borzalmas, nem is tudom hogy gondolták ezt, és a legjobb hogy miután a 7. skill slot-ot a bétában elvették és HP poti slot-ot csináltak belőle, ezt a class-t gyakorlatilag megölték, ha a kreativitásról van szó. STI-t kidobni, minden dex +0.5 def-et ad, a dex / dodge arányt csökkentsék, a dodge skilleket (beleértve a buffokat, mantrákat) buffolják.
      Az INT pofátlan előnyt jelent a Wiz / WD számára míg nem igazán adja meg nekik azt amire szükségük lenne, így az INT / res-t én nerfelném, de cserébe INT / def-et kapnának (0.25 def / int vagy hasonló, az ötlet a lényeg, a számokkal lehet variálni).

      Új follower: mert az kell, mert az finom, mert az különleges.

      Teljesen újraalkotott főmenü a szociális kapcsolatok kialakításának fényében, plusz guild rendszer. Amint kijött a zárt béta, rengetegen kritizálták a menüt és jogosan is, és számtalan új koncepció mutatott be többek között az incgamers is, hogy hogyan kellene kinéznie. Érdekes, hogy a StarCraft II már a harmadik komplett menü redesign-ját kapja, de a Diablo maradt, amilyen maradt.

      Ingame AH:
      Az AH semmi más csak egy popup window, még is mi a jó büdös francért nem lehet játék közben elérni egy hotkey-el?!

      Most így hirtelen ennyi.

      Reply

    • avatar

      chasy

      |

      [reply]@l33tus (#1):[/reply]Szerintem Imperius nem lesz Act boss.Nem gonosz jellem,csak forrófejű,háború angyala,egyből oda akar csapni mindenkinek.Bár amennyit a Blizzard kavar loretémában…(Ugye most Tyrael halandó lett,és az angyalok tanácsában van jelen bár lehet hogy ez csak nekem fura :D )

      Amit én nagyon imádnék egy kiegben,az a Median Xl nevű Diablo 2 modhoz hasonló überlevelek,egyedi mobokkal,bossokkal.Aki még nem próbálta ezt a modot,azzonnal tegye meg,új szintre emeli a Diablozást :D .
      Szóval egy hasonló marhanehéz überlevelezést el tudnák képzelni,charmokkal jutalom képpen,ami különböző skilleket erősítene (Itt bejöhetne az imádott random,hogy nagyon sokféle skill bonus lehetne egy-egy charmon) avagy stat bónuszok (Itt is random értékekkel mint a Infernal Ring esetében) vagy proccoló skillek stb…
      Lenne 6-7 ilyen level különböző charmokkal.+ persze a szokásos új act új class,ami biztosan lesz kieg esetében :D

      Reply

    • avatar

      gehenas

      |

      Amit én az említetteken túl szívesen látnék a kiegben azok az insták. Bennük új minibossok amik alapanyagot dobnak itemekhez, infernal machine módra. Nekem ez hiányzik a legjobban most a játékból, a rövid- és középtávú célok. A végtelen item és szint farm Diablo 2 idejében remekül működött, de ma már ez kevés egy játékban ha nincs mást csinálni emellett.
      Imperiusnak pedig én is szívesen végigkarcolnám a sisakját egy colos villáskulccsal !

      Reply

    • avatar

      qq1x

      |

      Malthael egyébként mi is van? Neki nincs esélye egy mini-boss szerepre?

      Reply

    • avatar

      LGx

      |

      Dyingsoul:

      amit leírtál kb az kellene ahhoz, hogy megvegyem a kieget ;)
      nagyon szívesen látnék minigameket, minikontesztet, segítő további fejlesztését, esetleg valami petet :]

      a guild tényleg nagyon jó ötlet lenne, egyből többfajta pvp lehetőséggel (guild vs guld, assault/defense, guild vs überact, etc… persze ehhez az is jó lenne, ha nem 4-ben maximalizálnák a multi játékosokat, ehhez meg mégtöbb balansz, satöbbi satöbbi sokéves fejlesztés… :)

      meglátjuk mi lesz belőle, de gyakorlatilag végtelen mennyiségű fejlesztést, újdonságot bele lehetne pakolni. csak mint tudjuk, bli$$ard már nem feltétlenül így gondolkodik…

      majd kapunk 1 act-ot, 1 új karaktert, meg +10 szintet, hogy legyen “hely” a 2. kiegnek is.

      Reply

    • avatar

      Hamu

      |

      [reply]@l33tus (#1):[/reply]Imperius a legmenőbb csávó egész Act 4 alatt.

      Reply

    • avatar

      l33tus

      |

      Köszönjük az okfejtegetést, ezt is jó volt olvasni :)

      Egyet furcsállok… mindenki elfelejtette Imperiust? Én eddig nem is hittem, hogy bárki gondolhatja másként a kieg főgonoszát, mint Imperiust. És lám, Imperius szóba se került. Nofene!

      Én a “találgatás”-hoz csak annyit fűznék hozzá: Majd meglátjuk. Türelem! ;)

      Reply

    Leave a comment

    You must be logged in to post a comment.