Vegyes kékek: Karácsony, CM-ek, pickup yard, rázkódás

Dyingsoul . Hírek, Patch 629

Nektek is megfordult a fejetekben, hogy milyen lenne az ünnepek alatt New Tristram karácsonyi köntösben? Ha igen, akkor csak a képzeletetekkel játszhattok ilyen formán, ugyanis semmilyen ünnepi event-szerűség nem lesz a Diablo játék világában. Egyesek sajnálják, mások örülnek neki, hiszem így megőrizhető a játék világa és nem csap át WoW-szerű mulatságokba.

There are no plans to add holiday-themed events to the game, at least not at this point in time.

D3 is not wow.
arpg versus mmorpg…
Very true, we have even stated this before ourselves, but that doesn’t mean that there can’t be any similarities between the games though… if they make sense that is ;-)

and how would you organize a xmas event in diablo? put a xmas tree in new tristram? kill diablo on xmas eve and get a free santa hat? come on vaneras, the game needs improvement, you know this as well as i do. not some stupid holiday event.
Please read the first post I made in this very thread
My other comment was merely a statement that games can share features even though they are not the same:-)

i know my friend, i was just being sarcastic;-) no pun or offence intended.
I will totally admit that I failed to pick up on the sarcasm, but I wasn’t offended at all :-) (forrás)

A gold pickup radius téma is felütötte fejét a hivatalos fórumokon, én csak azon csodálkozom, hogy eddig nem fordítottak erre nagyobb figyelmet. A játékosok arról diskuráltak, hogy mennyire idegesítő az, amikor 3-4-szer is körözni kell egy-egy aranyhalom fölött, mire végül felveszi a karakter. Sokféle javaslat érkezett a probléma megoldására, például paragon szinttel együtt fejlődő pickup radius is felmerült. Nem lenne rossz ötlet szerintem, bár az én javaslatom az lenne, hogy növeljék 0.5-1 yarddal az arany felvétel sugarának alap értékét. Vaeflare megígérte, hogy továbbítja az ötleteket a fejlesztők felé és utána néznek a dolognak.

As a few players have pointed out in this thread, there are quite a range of appealing affixes that items can have. By choosing items that increase your pickup radius, you are making a decision that the value of that stat matters to you, and that you’re willing to trade other stats in order to have it. Having these sorts of compelling choices helps offer different itemization choices, and we like that players often have to weigh their options when comparing gear in order to be the most efficient, to have the greatest DPS, to find the best loot, etc.

We also like knowing when you feel that improvements can be made, though, so thank you for the feedback (seriously). We’ll make sure it gets passed along to our developers. (forrás)

Bizonyára ti is észrevettétek, hogy nem történik túl sok minden a Diablo világában hírek terén. Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy tényleg nem történik semmi, lehet ez a kommunikáció hiányának is hatása. Többek között hírt kaptunk arról is, hogy néhány Community Manager vakációra ment, ugyanakkor némi “nem látható munkát” is végeztek (ilyenek például a Facebook Twitter, fórumok moderálása, visszajelzések jelentése, ami azért nem kis munka).

Missing Community Managers
I’ve been both out of the country for work and on vacation, so I’m afraid I haven’t been available much. I missed you guys, though. =/

Both Vaeflare and Grimiku have been posting quite a bit, as well as doing all of the non-visible work that’s part and parcel of being a community representative for Blizzard (moderation, feedback reporting, meetings and more meetings, talking on Twitter and FB, that kind of thing). Even so, if you’d feel like we could do better on the posting front, let us know! Hit us up at wowcmfeedback@blizzard.com. (forrás)

Korábban is volt már téma, de újra felmerült a fórumokon a kamera rázkódásának effektje. Őszintén szólva én ezt rettenetesen idegesítőnek találom, hiszen mikor az ember több órát játszik, már belefájdulhat a feje is. Azokkal a játékosokkal értek egyet, akik arra voksolnak, hogy legyen opció a kikapcsolására. A Blizzard ezt valamiért szokásához híven nem szeretné de tisztában vannak a problémával, ezért valamilyen más megoldást próbálnak keresni az idegesítő effekt hatásának befolyásolására. Ti mit gondoltok erről, hogyan oldanátok meg?

We don’t think that adding an option to disable screen shake is necessarily the best answer to this problem, but we do agree that a) it is a problem (even if it’s not high priority) and B) we’d like to do something about it.

The primary issue is with the way many of the spells with a “shake” effect were designed. The shake itself isn’t so bad if the spell is cast on a target that’s farther away from your character, and that’s how we imagined those spells would primarily be used when we originally implemented them. For many current builds, though, it’s common to repeatedly cast spells with those effects right on top of yourself (see Meteor or Zombie Bears, or in rare situations Dire Bats). The result is that the shake is MUCH more prominent than we intended, and those play styles weren’t something we really accounted for when we were designing all the spell FX.

So, it’s our bad, and we want to fix it, but we’d prefer to correct the core of the problem (the way the shake effect works) rather than creating another toggle in the Options menu. That’s a timely investment, though, and there are other things we’d like to address first, so I don’t have a time frame to share for when we’ll get to it just yet.

TL; DR: We’ve heard your feedback (yay!). We agree that the shake can be annoying. We want to correct the issue and improve your gaming experience, but we don’t have an ETA on when we’ll be able to tackle that fix.

This is a little confusing, because Zombie Bears has a horrible, horrible range. It feels like I’m casting spectral blades.
Well, in the case of Zombie Bears, it’s probably more how frequently players are casting it rather than pure range. Same issues still applies, though: we didn’t account for certain spells with the shake effect to really be used in the ways they are now, so the original FX design isn’t as friendly to some of the newer/current builds.

And the option to disable the effect is still something we can consider, but it’s not something we favor. In general, for a game like Diablo III, we want to try to avoid adding options for everything as a way to correct an issue and instead see if we can address why you’re asking for the option in the first place.

This is arrogance, you want to force us to play the game exactly how you designed it?
Just because we disagree with a specific suggestion or solution doesn’t mean we’re arrogant, or that we even think the suggestion/solution is bad. It just means it doesn’t mesh with our design philosophy for the game, and it’s okay for players and designers to sometimes have disagreements on that front.

To a point, games are designed to be played a specific way, and that call is really up to the people who designed it. While we do happily listen to player feedback and have made many, many positive changes as a result of your input, there will probably always be some situations where our opinions for how the game should function or look will differ.

you provide options to disable music. isn;t this request somewhere in the same ballpark?
Didn’t say the idea was in the realm of “never,” just that we’d rather try to fix the issue at its core rather than simply opting for another menu option over other solutions.

Still, I really respect your post and perspective on the matter (similar for other replies in this thread) and am happy to pass on the feedback.

Comments (27)

  • avatar

    Pica

    |

    [reply]@drakening (#26):[/reply]Pedig úgy lehet csak, viszont én eddig ezt a lehetőséget sem ismertem. Jó lenne ha ezt a blizz berakná az AH-ba alapból..

    Reply

  • avatar

    drakening

    |

    Ezen kívül idegesít, hogy AH-n vásárlás esetén, rá kell whispelnem valakire a vásárolni kívánt cuccot, hogy össze tudjam hasonlítani a sajátommal…

    Ezt nem értem és érdekelne: hogyan kell vásárlás nélkül összehasonlítani az AH-ban lévő cuccokat a rajtam lévőkkel?

    SZERK: sikerült, azóta neten kigugliztam.

    Nekem viszont nem mégis hogyan kell mert azóte se jöttem rá eléggé idegesítő h ki be kell lépkednem a játékba hogy összehasonlítsam a cuccokat

    Reply

  • avatar

    Pica

    |

    [quote]Ezen kívül idegesít, hogy AH-n vásárlás esetén, rá kell whispelnem valakire a vásárolni kívánt cuccot, hogy össze tudjam hasonlítani a sajátommal…[/quote]
    Ezt nem értem és érdekelne: hogyan kell vásárlás nélkül összehasonlítani az AH-ban lévő cuccokat a rajtam lévőkkel?

    SZERK: sikerült, azóta neten kigugliztam.

    Reply

  • avatar

    golddigger

    |

    [reply]@kiralytigris (#21):[/reply]Par ezer emberert nem fognak felvenni egy korrektort akinek a fizetese tobb mint a magyar bevetel.
    Amibol mar igyis kellene eleg soknak tudni vmilyen popularis idegennyelvet.
    Szoval inkabb a nyelvtanulasra pazarold az idod, barlanglakó.
    Ezen felul nem biztos, h jol jonne ki a magyar nyelvben
    Az apokalipszis kisujja fejsze, rettenthetetlen nyul csuklopantja, verszomjas lepke amuletje…
    Jobb az angolul hidd el, ugy talan nem forditja az ember es ha nem angolos is megtanul jopar szot passzivan.
    Meg nem volt jo magyar forditas sztem sose.
    Plane amikor a hősök es foellensegek neve is magyar lesz

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    Csak azt az idegesítő FEHÉR VILLÓDZÁST vegyék már ki a játékból, mikor megüti az ember a mobot!

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@ (#20):[/reply]Megnéztem, nekem alapból 0 van, egy cuccomon sincs ilyen bónusz, shrine-al pedig 20 volt. Legalábbis ez volt az adatlapomon, nem tudom mennyire valós adat.

    Reply

  • avatar

    kiralytigris

    |

    Az engem is idegesít, hogy az Ah-s cuccot nem tudom megnézni, hogy viszonyul a jelenlegi felszerelésemhez. Kis apró dolog, de könyörgöm volt rá idejük megcsinálni és ha a játékban meg lehet nézni akkor ott miért nem?

    A másik kívánság az a magyaríthatóság lenne. Jó lenne az anyanyelvemen játszani. Nem hiszem el, hogy ezt sem lehet megcsinálni. Megcsinálja egy rajongói csapat, blizzard meg felhasználja. Több eladás, nekik minimum munka, nekünk magyar nyelvű játék. Mindenki boldog. A dark modnak is örülnénk ha lehetne használni, vagy ha annyira nem tudják eldönteni, hogy tiltsák-e vagy se akkor csináljanak egyet!

    Reply

  • avatar

    fear the bear

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#13):[/reply]Őszintén szólva nem tudom mennyit a a shrine… :D a békuci alap 20y ugye, a chestemen, övemen, kesztyümön maxos a pickup azmeg 21 a kettő együtt meg tudjuk mennyi :D mondjuk a tal rasha chest pickuppal nem volt ócó :D

    Reply

  • avatar

    Kiskupák

    |

    Aki már elég sokat játszott és alig talál magának upgrade-et azt igenis zavarja, hogy beáldozzon 1 helyet egy tárgyán csak a pickup miatt, CD, CC, IAS, AR, stb helyett.

    Leginkább én is WD-vel játszom és a buildem miatt szinte csak olyan cuccot használok, amelyen van pickup vagy MF. Ha a 5-10 paragon szintenként nőne a Pickup is, akkor nem csak az MF-től, hanem a Pickuptól is függetleníteni tudná magát a WD. Ez az egyetlen class, ahol ez a stat nélkülözhetetlen. Lehet pont ezt kompenzálják, hogy ne lehessen egyszerre túl magas dps + imba buff.

    Reply

  • avatar

    Zsé

    |

    Nekem még azzal is bajom van a profilon kívül, hogy a dps-t mutatják csak. Engem érdekelne a min-max normál és crit dmg is, ne kelljek már neten keresgélnem egy normális kalkulátort ami ráadásul nem pontos.

    Ezen kívül idegesít, hogy AH-n vásárlás esetén, rá kell whispelnem valakire a vásárolni kívánt cuccot, hogy össze tudjam hasonlítani a sajátommal…ha ingame megtudták valósítani, akkor nem hiszem, hogy AH olyan nagy gondot jelentene.

    Reply

  • avatar

    v150r

    |

    én személy szerint annak jobban örülnék, ha látnám, hogy mennyi is az az x yard a karakterem körül…

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    [reply]@Linkin (#14):[/reply]Már megint a noob-okkal foglalkoznak csak és jönnek majd az újabb nerfek és könnyítések..inkább azzal törődnének, amiről az előbb írtam.

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    Inkább azzal foglalkoznának, hogy ha megnézem valakinek a profilját, lássam, hogy mennyi hp-je, allres-e van. Miért csak a statokat, az armort és a dps-t lehet látni? Mindenki csak a dps-t tudja nézni, ráadásul még azt sem lehet tudni h most az buffolt-e vagy nem. Egyszerűen úgy szar az egész profilnézet ahogy van.

    A legrosszabb és amiért sokan megunják a játékot, az az, hogy elcseszték az mp lvl-t. Épp ésszel felfogni nem bírom, hogy nem képesek ezen változtatni, ezt muszáj lesz nehezíteni és értelmet adni a magasabb szinteknek is, mert ez így kukába való, ahogy most van. Ezen a pvp sem fog segíteni, ha már a játék alapból bármelyik super mario első pályájának nehézségét és izgalmát sem éri el inferno-n. Most péntek este 2-en vannak fent a 34 fős barátlistámból..

    Ha pvp-zni akarok nem ezt a pay to win gyerekmesét fogom választani hozzá.

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    “A játékosok arról diskuráltak, hogy mennyire idegesítő az, amikor 3-4-szer is körözni kell egy-egy aranyhalom fölött” ne már ez kiakaszt,1 db 5-7 yardos cuccal nincs ilyen bajom…1 darab hát istenem…-.-

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@ (#11):[/reply]Hogy a rossebbe van 41 yardod ? :D
    Az rengeteg, kb ennyit ad a fleeting shrine is, nem ?

    Reply

  • avatar

    Shazeen

    |

    Nem is kellene pickup radius egyáltalán. Legyen megoldva úgy mint a dotában vagy stb. Leütöd a szörnyet, és ami goldot dobna, azt egyből megkapja a kari, slussz passz, téma lezárva. :)

    Reply

  • avatar

    fear the bear

    |

    Köszönöm szépen a wdm jól megvan a 41 yardos pickuppal, azt is fölveszem amit nem szeretnék. :D
    Ez komolyan egy probléma lenne a játékosok körében? Mibe tart legalább 1 cuccra pickupradiust is keresni? Ahmagad… Néha néha barbárkodom is egy kicsit, de túl mainstream szóval hamar el megy a kedvem tőle, de még rajta is van 7yard.

    Reply

  • avatar

    Xeper

    |

    Egy default 1, maximum 2 yard radius mindent megoldana, és OP sem lenne. Mikor alapvetően nincs szükségem rá (ezért nincs is egyik tárgyamon sem), tényleg nagyon idegesítő, hogy látszólag átrohanok az aranyon, valójában pedig valahol mm-nyire suhanok el mellette. Teljesen jól lehet farmolni, de 10-ből 2-3 ilyen baki kicsit dühítő.

    Reply

  • avatar

    CraftyFOX

    |

    A pickup a játék legerősebb statja már így is. A sok stattal ellentétben (ami “diminishing return”) ebből minél több van annál többet ér minden további bonusz. (kör területe kör sugara közti összefüggést érdemes figyelembe venni).

    Nekem igazából mindegy, a dhmnak jól jönne (főleg paragon lvl összefüggésben) viszont a wdm nek sok van a 32 yardos buildjében, de mint mondtam ez a stat igen szerencsésen halmozódik szóval egyfelől minden további pont jól jönne másfelől meg aki picup ranget akar építsen pickup rangesen nem kell túlzásba esni a kényelemmel.

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    A paragonnal növekvő Pick up radiust,mint WD imádnám,mint átlag játékos anyáznék a fórumon :D Mivel WD használó vagyok jó ötletnek tartom, de egyébként nagyon nagy előny lenne a WD-knek.

    Reply

  • avatar

    Dood

    |

    Én leginkább WD-vel játszom, és ez, hogy pickup radius növelje a paragon szint nem egy túl jó megoldás.
    Leginkább azért, mert WD-nál vannak olyan buildek, amihez szükség van pickup radiusra (az egyik legerősebb passzív a grave in justice is pickuppal működik csak), szóval ha paragonnal nőne az a pickup akkor az akarva akartlanul is többet dobna egy WD-nél mint más classnál. Az meg hogy alig veszi fel a goldot, és tök idegesítő, hát ne tessék 0 pickuppal játszani. Nem is értem, hogy tudnak az emberek 0 pickup radiussal farmolni, legyen egy itemen egy ilyen stat és problem solved, egyátalán nem nagy dps, ehp stb loss, hogy egy itemen van egy ilyen stat.
    A health globek felvétele egyátalán nem probléma szerintem, inkább vedd fel a globeokat 100%-on is, mint, hogy ne tudd felvenni amikor kéne. Játszottam ilyen 30+- os pickup radiussal is egyátalán nem volt gond. Mondjuk most int stackelős buildel játszom, és gyártom ill. szorgalmasan szedegetem a gömböket instant ahogy megjelennek:D
    Szvsz ez a health globe-os meg pickup radius-os dolog egyátalán nem probléma kategória. Inkább azon törhetnék a fejüket, hogy egy kicsit updateljék ezt a szotyi méretű kontentet, pl. több féle randomizált pálya, eventek bepakolás stb… Szerintem leginkább ez csökkentené az unalom faktort :D

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@Dyingsoul (#5):[/reply]Eh, halál az összes hp gömbre. Inkább átteleportálok rajtuk. :D

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#4):[/reply]És mi a helyzet azzal, ha partyban vagy, haver majd meghal, neked full hp-d van de te vagy közelebb a gömbhöz? Számoljon ezzel is a rendszer? Na ne… ez már túl van bonyolítva szerintem. :)

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@ghoster (#3):[/reply]Ja, igaz. Akkor hasson a pickup radius csak aranyra, és legyen a hp gömbnek ettől függetlenül eleve nagyobb fix radiusa, ami könnyen felvehető, de azért még kikerülhető.

    Reply

  • avatar

    ghoster

    |

    [author]Zsiráfnyál (#2):[/author][quote]Remélem megoldják azt is, hogy a karakter ne vegye fel a hp gömböket 100% hp-n. Egy szűkebb teremben még közepesen nagy pickup radius-al sem lehet kikerülni őket, nem lehet “félrerakni”, hogy majd visszafutok ide, ha szomszéd szobában egy vadul reflectelő packba botlok.
    0[/quote]

    Ez szép és jó lenne, de mi lesz azokkal a skillekkel amik a hp gömbökhöz kapcsolódnak? Max hp-n vagyok, de szükségem van a 10-30% plussz dmg-re, és nem tudom felvenni? Fura lenne.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Remélem megoldják azt is, hogy a karakter ne vegye fel a hp gömböket 100% hp-n. Egy szűkebb teremben még közepesen nagy pickup radius-al sem lehet kikerülni őket, nem lehet “félrerakni”, hogy majd visszafutok ide, ha szomszéd szobában egy vadul reflectelő packba botlok.

    Reply

  • avatar

    Makk

    |

    Igazából szerintem 6-7 pickup radiust feltétlen érdemes tartani, nem is a gold miatt, hanem hogy ha kell esetleg HP gömb akkor nemkell ráfutni csak megközelíteni. Mondjuk melee-t annyira nem durván fontos, de rangedként szerintem mindenképp.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.