A héten történt

Hamu . Hírek, Patch 841

Történt néhány érdekes hír, a héten a Blizzard háza táján, ezekről jöjjön egy kis átfogó.

Kezdjük is az 1.0.7-es patch-el, a hét folyamán a kékek beszámoltak róla, hogy a patch és a ptr előtt ismét fogunk kapni egy leírást valamikor az elkövetkező napokban, hogy mi várható a patch-ben, valami hasonló lesz, mint amit az 1.0.3-előtt kiadtak. Remélhetőleg jönni fog még januárban az 1.0.7, de egyelőre nem mondanak közelítő dátumot sem.

A Hardcore játékosok imái meghallgattak. Jön a javítás a public game opcióban, hogy ne lehessen kiszúrni a másikkal a vote kick funkció segítségével, és megöletni a karaktert. Ennek a javítását is az 1.0.7-es patch-be tervezik a fejlesztők

Végül, a tovább után egy kis csemege a Cosplay kedvelőinek.

A képet KRIZYOW-nak köszönjük, eredeti méretben pedig megtaláljátok a deviantart galériájában.

Forrás: diablofans

Comments (78)

  • avatar

    Warador

    |

    [reply]@Baro (#48):[/reply]De, rontják az Ah-t, mármint az árakat. Ami végül is lehet jó is olyannak, aki friss karit gearel.

    Ha valalki craftol magának egy jó amut, akkor az nem fog vásárolni Ahban, így nem lesz kereslet ->esik az ár.

    Aki nagyban tolja majd a craftot, az eladja Ahban, sokkal több lesz bent, mint most ->esnek az árak.

    Akinek pedig sok goldja van az általában nem farmból szerzi, hanem kereskedéssel. Persze vannak kivételek.

    A nem eladható cuccok ugyanúgy betesznek, lásd hellfire ring. Bevezetése után zuhantak a ring árak.

    Reply

  • avatar

    Skold

    |

    Annyira nem kell azért félni attól hogy kiüti a farmot a craftolás, már ha csak a hellfire ringre is gondolunk azért abból is jó néhányat le kellett és kell is gyártani hogy valami értelmeset kapjunk.
    Mindenesetre örülök hogy végre van valamilyen nagyobb változás ismét,bár kicsit elszomorít hogy ezt is egy újabb rivális játék startjára időzítették (PoE open betara gondolok) ,bár üzleti szempontból megértem, csak kicsit sok volt már ez az uborkaszezon valljuk be.:D Az külön tetszik hogy bár csak egy duel add patchek lett beharangozva az 1.07, azért a pve-sekre is gondoltak, remélem ez a jó szokásuk megmarad a tényleges pvp patchre is.

    Reply

  • avatar

    Baro

    |

    [quote]Baro! Van 10 millád craftolsz pár jó cuccot eladod és van lovéd craftra:)
    Alapanyag occsó Most komolyan azt hiszed hogy nem egymás ellen dolgozik a kettő? Hisz ez a két dolog egymás ellensége! [/quote]

    aha, van 10 millád? miből is farmból … tehát kell crafthoz farm. Szerinted miből van az ah-ban az alapanyag? Betették a játékosok abból amit … no most kapaszkodj meg spoiler … , farmoltak :)

    Egyébként én szeretm a craftot, kiskarival mindenképpen mókás. Szintlépésnél megnézem mit tudnék tápolni crafttal. Elvertem már néhány 10millát craftolgatásra, kb. vissza is hozták a cuccok. Nem igazán lehet ebből profitot csinálni.

    Accound boundos craftok pedig nem “rontják” az ah-t, csak ha mindenki tutit kicraftolja magának , de biztosan olcsóbb ah-ban egy látható statos amulett , mint 30 ‘elrontott’ craft :)

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Warador (#42):[/reply]Nem wazze, nem küldte a blizz a sárga csekket, ezért már az év eleje óta nincs vonal, piszok sárgacsekk adó, tuti ez tett be nekik! :D

    Reply

  • avatar

    pacal

    |

    Baro! Van 10 millád craftolsz pár jó cuccot eladod és van lovéd craftra:)
    Alapanyag occsó

    Most komolyan azt hiszed hogy nem egymás ellen dolgozik a kettő? Hisz ez a két dolog egymás ellensége! Egy farmolos játékba ki az a hülye berak olyan opciót hogy ne kelljen farmolni érte! Be is rakták de eddig jól működött úgy hogy nem működött legyen is meg ne is jól csinálták! De most ha kibőgték páran meglátjátok visszasírjátok a mostani állapotot:D HA tényelg jó lesz a craft bízom a blízben sé direktbe elkurja megint

    Reply

  • avatar

    Baro

    |

    [reply]@pacal (#43):[/reply][quote]Craft-Farm kiütik ágymást he? nem tom teccike érteni?:) 0[/quote]

    Miért ütnék ki? ha nem farmolsz nincs miből alapanyagot csinálnod, nincs gold hózzá. Farm nélkül nincs craft.

    Ezen viszont tessék felháborodni:
    (The resurrection timer in Hardcore remains unchanged. :D)

    :)

    Reply

  • avatar

    Bali007

    |

    The resurrection timer in Hardcore remains unchanged. :D

    Reply

  • avatar

    pacal

    |

    Ha én készítő csapatban lennék minden nap megszabotálnám majd a craftolást mert értelmetlen szar:) Komolyan minek bele egyáltalán? Sokan nem veszik észre hogy ha minden kisírnak csak ártanak az egésznek:) Az sem jó ha túl sok minden van egy játékban! Craft-Farm kiütik ágymást he? nem tom teccike érteni?:)

    (nem véletlen nem lehetett jó cuccokat craftolni!) Vagy szerintetek olyan hülyék voltak hozzá?:) Azért azt remélem senki nem gondolta:D

    Reply

  • avatar

    Warador

    |

    [reply]@Hamu (#41):[/reply]Nem csörgött a piros telefon hajnalban, hogy itt PTR patch előzetese? :D:D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Pred87 (#40):[/reply]Jó reggelt,

    Jaja, mai nap lesz róla fordítás, de csak most keltem :D

    Reply

  • avatar

    Pred87

    |

    Forditás várható a mai napra? :)

    Reply

  • avatar

    Warador

    |

    [reply]@Anuwen (#37):[/reply]Az XP bónusz növelése iszonyat unfair azokkal szemben, akik megszenvedtek a paragon100-ért.

    A monk így is iszonyat OP 200k dps felett, nem tudom, hova buffolják. (nekem is az volt)

    Ezek után se lesz értelme magas MP-n menni. Demonic Essence-t simán elég lesz farmolni mp5-ön

    Eddig legalább az amulettek eladhatóak voltak úgy ahogy, most h craftolható lesz, zuhanni fog az áruk. (mindennek zuhanni fog az ára a craft miatt)

    Reflect dmg változtatásnak örülök, ennek ideje volt.

    Az viszont elég jó, h a stackek megmaradnak act váltáskor is.
    A kérdés, hogy csak act végéről a másik act elejére vihető át, vagy act3as alkaizer run végén át lehet-e nyomni mondjuk act2 vault of assasinra úgy, h megmaradjanak a stackek.

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    [reply]@Anuwen (#37):[/reply]Végre…még nem néztem végig, de nagyon ígéretesnek tűnik, meg is lepődtem!:) Talán lassan eljön az idő, amikor végre dicsérhetjük ezt a játékot. Már most rengeteg a pozitív hozzászólás battlenet-en, aminek csak örülni lehet. Fel is kell kötni a gatyát a POE miatt. Végre van vetélytárs, ez nekünk játékosoknak csak jót jelent.

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    [reply]@urbika77 (#34):[/reply]A cuccokon sok AS-nek kell lennie. Nekem 1.5-ös AS-em van skorn-al, wd-vel és ezerszer jobb mintha egykezessel mennék. Aránytalanul többet healel és még csak a dps rovására sem megy.(sőt..)-persze wd-nek csak egy fegyver lehet a kezében, ezért jobb a skorn, mint az egykezes+mojo.

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    [reply]@Matthew (#5):[/reply]Az a betűtípus nekem is nagyon hiányzik!
    Aztán hova lett az a dzsungeles rész amit az első videóban látni? (azt hittem az benne lesz a játékban is majd, de végül sehol ilyen hely act 2-n)
    BS tényleg jobb volt.
    Aztán utolsó videóban (ahol a Blacksmith-ről van szó) a Monk-nál milyen érdekes “klasszikus Diablo-s” fegyver van, ilyen van most egyáltalán a játékban? Mert én nem is találkoztam ilyennel.

    Kiegészítőben, sajnosnem hiszem, hogy fognak betűtípust változtatni, ugyanis büdös a munka nekik (ezekszerint), és az lehet elég nagy munka lenne, bár nem hiszem..

    Észrevétel: a random eventek annyira randomak, hogy van amivel kb 500 óra játék alatt 1x találkoztam. (lehet kivették, TÚL SOK A KONTENT!! D:D)

    Multiban (ha nem barátokkal tolja az ember) még mindig úgy szaladnak előre az emberek (legalábbis a többség), hogy kb a fél pályát felfedezetlenül hagyjuk, aminek sok értelme nincs és idegesítő, mert nincs értelme akkor a multinak, drop rate megnőhetne mondjuk-> de akkor AH-t hazavágják (már mind1 AH-nak). Amúgy túl kevés szerintem az item a játékban, jóval több “high” item kéne, amiket nagyon élvezetes használni, lehet haladni is velük, de vannak sokkal darálósabb fegyverek is azért náluk, amiket tényleg nehéz megszerezni. (->tehát kéne még egy “item szín”, mondjuk kék/lila, amik a sárga itemek és a legendaryk között lennének, és jóval nehezebb lenne őket megszerezni mint egy sárgát, de még mindig könnyebb mint egy legendaryt->Legendary-kat gyártani gőzerővel, meg kék/lila itemeket, legendarykat általánosan erősebbé tenni (tehát nincs olyan hogy “Legendásan szar ez az íj, mert tökéletes statok vannak rajta, csak éppen se dex, se socket”)

    Aztán a legjobban észrevehető dolog, amiért a pályák egyáltalán nem randomizáltak az az, hogy mindig tudni merre kell menni, sosincs az, hogy “keressük a lejáratot valahová, mert arra kell továbbmenni” és ez nem random, a legtöbb tereptárgy sem mondható túl randomnak, azok is nagyrészük ugyanott vannak mindig, már előre megy oda mindeni szétbontani a cuccot. (és minden lehet random helyen, nincs lehetetlen, elég visszaemlékezni mi van Diablo 2-ben, minden új játéknál act1-en a kapu máshol van.)

    Lehet meg is kéne ezt írni Blizzi-nek, mert itt sok esélye nincs, hogy észreveszi egy fejlesző.

    Reply

  • avatar

    urbika77

    |

    [reply]@Warador (#33):[/reply]1340 dmg es Skornom van ,szétunom a fejem olyan lassan üt,játszhatatlan lett a kari.A többi infót köszi.

    Reply

  • avatar

    Warador

    |

    [reply]@urbika77 (#31):[/reply]http://diablo3.hu/forum/index.php/topic,156.450.html

    Itt a monk fórum.
    Egyébként echoval nagyobb lesz a dps-ed, mint egy rarerrel, viszont fearelsz majd folyamatosan, ami elég nagy hátrány ha farmolsz, mert nagymértékben lassítja azt.
    Überezéshez viszont tökéletes az echo is.

    Jah, és én Skornt ajánlanék inkább, 1250+dpses, dex, 175%+crit dmg, 4.5%+ LS.

    Reply

  • avatar

    dahmerbacsi

    |

    [reply]@szopomaszk (#16):[/reply]”Történt néhány érdekes hír” :D:D:D

    Reply

  • avatar

    urbika77

    |

    [reply]@Pred87 (#30):[/reply]Sziasztok!

    Bocsi hogy ide ilyet írok de nem tudom hol tudnék tapasztaltabb monk játékosokkal beszélni akik magyarok is legalább.Na szóval mi a jobb nekem 2 db 1kezes fegyvernek ?
    -1 echo. fury + 1 rare (socket,crdmg,dex)
    v.
    -2 rare hasonló az előzőhez?

    Reply

  • avatar

    Pred87

    |

    Nekem még mindig az a véleményem, h igen igaz, vannak hiányosságok a játékban amiket reméljük hamarosan orvosolni fognak. De valahogy mindig szeretek leülni elé! Nem azért, mert hogy act3 végtelen köreit akarom futni, hanem egyszerüen ez az igazi, hentelős diablo hangulat még mindig megvan! Én úgy szeretek játszani, hogyha időm és energiám engedi belépek vmelyik 60as karimmal és act1-től végigviszem a játékot. Ha vége, kezdem elölről. Nem pedig egy adott területet farmolok újra és újra. Máshol is esnek jó cuccok. MP2-n nyomulok és 2 nap alatt 3 szép legendary esett aminek örültem. A játék szórakoztat és nekem ez elég. Ha pedig itt lesz a kiegészitő akkor még jobban fog szórakoztatni!

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Mephizto (#27):[/reply]Nekem error 0-val nem engedett 1 set tárgyat feltenni, viszont rare tárgyakat meg igen.. érdekes volt.

    Reply

  • avatar

    Mephizto

    |

    [author]Hamu (#24):[/author][quote]Tényleg, a pokolban ha felnézne a karakter, mit látna?[/quote]

    Valószínűleg Jay Wilson ánuszát, amint épp egy méretes hurkát készül lepottyantani a játékosok fejére…

    Reply

  • avatar

    Mephizto

    |

    Kicsit nem ide kapcsolódik, de:

    Arról mikor jön egy hír, hogy lesz arról egy hír, hogy már válogatják az önéletrajzát annak a munkatársnak aki a hírek kihírezését fogja kezelni a Blizzard-nál arról, hogy mikor javítják meg a nyomorult AH-t?

    4 napja nem léptem be, tegnap este gondoltam felnézek. Természetesen nekem is tűntek el cuccaim, nem is kevés: mind a 10 RMAH-ba kirakott cuccom, 3 pedig a gold AH-ból (ebből persze 2 set 5-10 milla/db, és egy jobb rare is).

    Volt is kedvem játszani kicsit még a belépés előtt, aztán megláttam az AH-s dolgot és léptem is ki, köszönöm szépen. Minek keressek pixeltárgyakat, amik aztán eltűnnek AH-ban, persze majd visszaállítják, igen, értem én, nem kell aggódnom. De a fizetésemet sem úgy kapom, hogy “hopp, most eltűnt, bugos a banki átutalás, de very f*cking soon megkapod, nyugi!”.

    Reply

  • avatar

    TrollBalint

    |

    [reply]@Hamu (#24):[/reply]Az angyalokat, ahogy a felhőkön fekve néznének és röhögnének :)

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Hamu (#24):[/reply]Szerintem az eget, ami sötéten vöröslene és néha-néha villámlana is – hang nélkül, de a fényeket látnád.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@TrollBalint (#23):[/reply]Ez igaz, de még akkor is azt a látszatot adja, hogy “szabad” ég alatt vagy.
    Tényleg, a pokolban ha felnézne a karakter, mit látna?

    Reply

  • avatar

    TrollBalint

    |

    [reply]@Hamu (#21):[/reply]A Fortresstől nézve: b**i hosszú lépcsőn jössz le az első területre, onnan b**i hosszú lépcsőn fel a másodikra (a 2-3-at keverem, de szerintem ott is b**i hosszú lépcsőn kell felmenni) majd b**i (hosszú?) lépcsőn le a River of Flamebe, ami pár lépcsőfokot tekintve egy szintben van Diabloval :)
    Mellesleg nekem a katakombák jött be legjobban. D1-ben az első 4 szint, D2-ben pont az Andarieles rész :) (Főleg, mikor D2-ben rájöttem, hogy van titkos bejárat egy-egy terembe aminek nincs is ajta… utána mindig azokat kerestem)

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Hamu (#21):[/reply]Hát én a Fortresstől gondoltam… Maga a River of Flame az jah, 1 szinten van.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Matthew (#20):[/reply]Nem, DII-ben Diablohoz egyenesen kellett menni, valami lávafolyamok mellett, majd be a Templomba, ahol a pecséteket feltörted és jött a Terror ura a kis idézetével.
    “Not even death can save you from me.”

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Hamu (#19):[/reply]Diablo ellen is lefelé mentünk szerintem, Baal volt csak a kivétel :) Amúgy hát igen, nyilván sokadszorra már nekem sem az volt a kedvencem. Inkább pl kipusztítani a TalRasha sírokat. Viszont a Diablo 1-es hangulat idézést hozta a sok katakomba :)

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Matthew (#18):[/reply]Biztos velem a baj, de én mindig is rühelltem a katakombás részeket. Sosem értettem, hogy a fő-gonoszoknak mi a tökömnek kell 5-10 szintet lefelé menni, hogy elérd őket.
    ugye a D1-ben csak lefelé mentünk. A DII-ben hasonlóan, kivétel Diablo, meg Baal, mert ott meg felfelé baktattunk :D

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@MephistoiX (#12):[/reply]Amit a szerkesztők is szeretnek emlegetni, hogy a Diablo 1-hez képest a Diablo 2 is hatalmas változás volt, azért jócskán támadható. Lehet azért is, mert csak 4 év telt el a kettő kiadása között. Na amíg a Diablo 1-es hangulat a zenével és rögtök az Act 1-ben visszaköszön, addig a Diablo 3-ban a Diablo 2-ből – hangulatban – sehol nem köszön vissza semmi. Szóval pl ha D2-ben a Monestery-től Andarielig lemegyünk, az kapásból vagy 9 szint lefelé, Matt Uelmen katakombás zenéjére, ami már picit a Diablo 1-et idézi. A Diablo 3-ban ott vagy Act 2, sivataggal, mint a Diablo 2-ben is volt, mégsem jön vissza egy hangyányit se az a régi feeling.

    Amúgy meg lenne kedvem nekem is Diablo 2-zni, de bevallom (és ez amúgy a jelenlegi Blizzard érdeme viszont), hogy a barátlista baromi jó dolog. Jó látni, hogy ki van online, nem kell keresgélni szobát a játékhoz, stb :)

    Diablo 1-ben amúgy én a 25. szint után mindig újat kezdtem asszem… :D (addigra éltem Diablohoz, megöltem és újraaaaaaa :D). Az aktuális íjásszal. Jeeeee! :D

    Reply

  • avatar

    TrollBalint

    |

    [reply]@MephistoiX (#12):[/reply]Szerintem a véletlenszerű küldetések problémáját oldották/kerülték meg az eventekkel.
    Őszintén megmondva, nekem a D1-ben tetszettek legjobban a pályák (véletlenszerűséget nézve) lehet csak azért, mert ott nem kint kellett menni, hanem lent egy “labirintusszerű kazamatákban”, de azért a D2 se volt rossz. Főleg Act III, amit amúgy nem szerettem, de az tényleg véletlenszerű volt, nem minden pályarész négyzet alapú. De a D3…. szinte szikráját is alig látni a véletlen generálásnak… Ettől függetlenül még mindig tetszik a játék, de már közel se annyira, mint anno a D2.
    Még csak azt se mondom, hogy jöjjön vissza a régi Blizzard csapat, csak tegyék moddolhatóvá a játékot és 1-2 hónapon belül megint akkora tábora lenne a játéknak, mint régen. Szerintem :)

    Reply

  • avatar

    szopomaszk

    |

    Ilyen alacsony színvonalon megírt semmit a semmiről még nem olvastam :)

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    [reply]@MCfosat (#13):[/reply]Még ennél kevesebb is elég lenne. Első lépésként teljesen át kéne dolgozni az mp. rendszert, hogy ne legyen ilyen könnyű az inferno. Azt hitték, hogy a kulcsozás miatt majd sokáig megéri a játékosoknak magas mp lvl-en menni. Az igazság az, hogy 100-as para szinten bármikor 50 milláért ezerszer jobb gyűrűt lehet venni, mint amilyen hellring-et valaha is kapunk. Überezés közben meg nem fognak sorban hullani a legendary-k..csak időpocséklás!

    A második lépés az lenne, hogy a pályákat véletlenszerűbbé tegyék. A harmadik lépés az, hogy új zenéket írjanak a játékhoz pluszban, de ez a kiegészítőig nem fog bekövetkezni, ami érthető is.

    A költői kérdés: ezekből meg fog valami valósulni? Mp. lvl után is csak nerfeltek, még nerfeket, hogy még unalmasabb legyen! A poén: néha még így is tud egy ideig élvezetes lenni a játék, de mindent megtesznek azért, hogy még ezt is elrontsák. Ha a Diablo 3 átkerülne a régi csapathoz, kapnának max. fél évet és kellő támogatást, akkor ők felráznák rendesen..

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    Igénytelen már a battlenet is, nem akarom újra kommentálni a videókat, amiket feltettek. Hogy lehet valamit így elcseszni?? Facebook-on meg azt kérdezik, ki mit hallgat miközben játszik..őő a játéknak nincs zenéje?

    Egyszerűen nem értem azt, hogy miért vágják maguk alatt a fát, éppen a hibákra/a játék élettelenségére világítanak rá ők maguk olyan buta módon, mintha fogalmuk sem lenne az egészről..

    Reply

  • avatar

    MCfosat

    |

    [reply]@MephistoiX (#12):[/reply]Sohasem fogom megérteni,hogy ha látják hogy mennyien játszanák a játékot,de sorra dől ki mindenki (unalmában) miértnem tesznek bele 1-1 újítást… Miért kell hónapokat várni 37 megás patch-ekért…. Simán vissza mennék Diablo2-re de annyira kihalt már,alig játsza valaki… Mindenki bizakodik szerintem a 3 feltámadásában de nem tudom…. Sz*arnak rá Blizzardék hogy mi lesz a vége…

    Reply

  • avatar

    MephistoiX

    |

    Mindent elkövettek azért, hogy unalmas legyen a játék. Legalább lennének véletlenszerűek a pályák, ez így dögunalom..ötezredjére is ugyanolyan pl. a stonefort.. Még anno azt mondták, hogy túl sok lett volna vele a munka(!), ha mindent véletlenszerűre akarnak csinálni.

    A Diablo1-hez több kedvem lenne, mint most megint menni egy act3 farmot. Majd fel is teszem a gépemre. Hangulatos, véletlenszerűek még a küldetések is, stb..Emlékszem, még régen D1-ben volt egy kb. 40-50-es szintű mágusom(az ott nagyon magas szint) és még nem is ismerte az összes varázslatot. Varázskönyvekből lehetett a varázslatokat tanulni és fejleszteni, ajhh.. milyen jó is volt az..óriási élmény volt annak idején, az első játékok között volt amiket megismertem.

    Vagy egy másik régi Blizzard játék: Warcraft3. Régen utánozhatatlan hangulata volt a játékaiknak, nem ilyen unalmasak és élettelenek, mint a Diablo3. A korábbi Diablo részekhez meg nem is szabad hasonlítani. Rossz látni, hogy mekkora potenciál van ebben a játékban és egyszerűen képtelenek felrázni, kibővíteni, tenni érte. Ne várjatok tőlük sokat..a dialógusok színvonala mindent elárul pl. act4-ben. A Warcraft3 kampányában is igényesebbek, pedig az nem egy mai játék.

    Nekem ne jöjjön senki azzal, hogy csak a nosztalgia miatt érezzük jobbnak a korábbi részeket. Egyértelmű színvonalbeli zuhanás történt és már kedvem sincs sorolni ennek elemeit. Azzal, hogy ilyen sokan megvették A D3-at, megint csak a D1-2 bizonyított, mert milliók hittek benne, hogy most a DIABLO 3-al fogunk játszani.

    Persze, játszottam több mint 500 órát, aminek a 90%-a kitartó farmolás volt annak a reményében, hogy egyszer végre jó játék lesz ebből és akkor már megérte felgear-elni..Sokan csak a remény miatt lépünk be a játékba és játszunk is egy kicsit, mert talán egyszer, úgy 2 éven belül elmondhatjuk, hogy mostmár Diablózunk, ez a kedvenc játékunk és imádjuk..

    Reply

  • avatar

    MCfosat

    |

    [reply]@Matthew (#5):[/reply]Én is belebotlok néha ezekbe a régi videókba,és elképzelésem sincs miért kellett megfosztani a játékot ettől a darkos hangulattól… Mit nem adnék egy olyanért mint ami D1-D2 ben volt. Sokan lehúzogatják a gammát,vagy adnak egy kis kontrasztot a képnek de az nem ugyanaz… Aki játszott a régi Diablokkal az tudja miről beszélek. És ez tényleg szomorú hogy napi 10-20 perc után nekem is ott kell hagynom a játékot… :(

    Reply

  • avatar

    monkymonk

    |

    [reply]@monkymonk (#4):[/reply](((most látom, h bagoly mondta verébnek: grammar, nem grammer.)))

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Kíváncsian várom a részletes patchnote-ot, nekem ez eddig eléggé “nesze duel kuss és RMAH-zz” szagúnak hangzik. Mindig azt remélem, hogy majd ez lesz az a patch amiben összeszedik magukat, és 8 oldalon keresztül fogom olvasni a fél éve várt apróságok listáját, de… 20 Ft-nál többet nem mernék fogadni rá.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@monkymonk (#4):[/reply]Köcc, javítva

    Reply

  • avatar

    Flamer

    |

    [reply]@Matthew (#7):[/reply]és tényleg! :D Pont most olvastam, pedig direkt végig görgettem a hozzászólásokat…

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Flamer (#6):[/reply]Kettővel lejjebb valaki már szóvá tette :D

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    Fáj a szívem, mikor ezt a videót nézem. Lehet egyedül vagyok vele, de a mana és életerőgömb kialakítását leszámítva a játékszínei, a képességek, a hangulat… sokkal jobban tetszik… Miért kellett ezt a kukába dobni, miért nem volt ez jó így?

    Nézzétek meg… Nem mondom, hogy hiányzik az ‘identify’ tekercs, de az egész sokkal Diablósabb még.. lehet a zene is sokat számít, meg a tárgyak betűtípusa, az ellenfelek neveinek szövege… Az egész nem olyan steril. Tényleg csak az a fránya life gömb fura, de azt leszámítva az egész nagyon tetszetős…:

    http://www.youtube.com/watch?v=48TW0APjxT8

    A skill-rendszerről kb ugyanez a véleményem :(
    http://www.youtube.com/watch?v=4JQd1HWnp5Y

    Na meg a “blacksmith-rendszer”… Szerintem nagyon hangulatos dizájnja volt:
    http://www.youtube.com/watch?v=9NsFh-KXDiY

    Tudom, ezen kár keseregni, de uborkaszezon van jó ideje, és ezen pár videóban látott dolgok és a jelenlegi D3 között talán nincs is akkora különbség, mégis mennyivel másabb lett tőle a hangulata… na talán ezért IS reménykedhetünk egy kiegészítőben, amitől a Diablo tényleg Diablo lesz. Ha 2004 óta nem is mindig, de azért előtte a Blizzard Expansion Pack terén mindig nagyon erős volt. Talán bízhatunk ebben.

    Addig viszont jó kérdés, hogy mi csalogathat vissza a játékba napi 20 percnél többre…

    Reply

  • avatar

    monkymonk

    |

    (((nem szokásom grammer náciskodni, de legalább egy cikkben ne legyen “egyenlőre”. sry)))

    Reply

  • avatar

    Jonas

    |

    Csak én nem látom hogy mit ábrázol a kép? :D Talán egy demon hunter tol az arcunkba egy Hellrack crossbow-t? Ez inkább megérzés mint meggyőződés….

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    Én már az oldal szerkesztőit sajnálom :(

    Reply

  • avatar

    Darkzbane

    |

    Egy hír arról, hogy lesz egy hír, ami után letölthetsz egy 8 gigás béta szerver klienst hogy már ott megund a későbbi patch tartalmát .

    “A Hardcore játékosok imái meghallgattak. ” ez a rész meg elég barokkos túlzás lett, aki valaha HC zet bőven nem ezért imádkozott…

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.