Patch 1.0.7 kitekintő

Hamu . Patch 786

Végre egyszer a soon az tényleg soon-t jelentett, így az éjszaka folyamán meg is érkezett az 1.0.7-es patch kitekintője. Ez nem egy patchnote, csupán egy kitekintő, hogy mire is számíthatunk majd az 1.0.7-es patch-ben. Az eredeti bejegyzést, elolvashatjátok itt. Wyatt Cheng a Diablo III játékfejlesztője tollából következzen az 1.0.7-es patch fő irányvonalainak a leírása.

A részleteket a tovább után olvashatjátok.

A Duel rendszer 

A legutóbbi PvP blog bejelentését követően, érkezni fog a duel rendszer, következzen egy lista, a működéséről, illetve egy kis betekintés, a rendszer felépítéséről.

A működéséről:

  • Ha duelezni szeretnél egy más játékossal, akkor beszélned kell Nek The Brawler-rel,  Új Tristram fogadójában.
  • Miután beszéltél Nek-kel akkor téged, és a csapatodat egy új zónába a Scorched Chapelbe fog elvinni, ami speciálisan a PvP zónának lett készítve.
  • Ez a zóna sajátos fekvéssel és tulajdonságokkal bír, négy különböző helyszínen: templom, temető, folyó, és tó.
  • A duel rendszer jelenleg támogatva lesz négy játékos részére FFA (Free-For-All) módban , természetesen két, illetve három fős csapat is bemehet az új zónába.

A szándék az volt, hogy a játékosok biztonságosan tudjanak egymással harcolni a presztízsért, vagy tesztelni a buildeket, külső zavaró hatások nélkül. A rendszer nem fog pontozni, és nincsenek célok sem benne. Az volt a cél, hogy olyan egyszerű és világos legyen amennyire csak lehet, ezért készült el ez a minimalista rendszer.  A rendszer nem lesz balanszolva, de itt nem is ez volt a cél.

További információk:

  • Ha párbaj alatt meghalsz, akkor a párbaj zónában fogsz feléledni.
  • A halál nem végleges, így a Hardcore karakterek is nyugodtan használhatják.
  • A párbaj övezetben, nem fognak sérülni a tárgyaid.
  • Ha végeztél a párbajjal, az ott elhelyezett teleporttal, vagy a Town Portall-al tudsz kijönni.

Classok

Wizard

A Wizard sebzés buffokat fog kapni a következő spellekre, Arcane Orb, Blizzard, és a Shock Pulse. Kisebb változást fog kapni az Illusion spell ami csökkenteni fogja a Slow Time feltöltődési idejét és növeli a lassítás mértékét a Temporal Flux-nak 30% 2 másodpercről, 60% 3 másodpercre.

Monk

A Monk rendelkezik egy jó, damage buff képességgel, ami minden spelljére hat. Általános esetben a Mantra of Conviction 3 másodperces ideiglenes buffjának újracastolásával érik el ezt.  Ez teljesen legitim, de szeretnénk, ha más alternatív módja is lenne a spirit elköltésének. Ezért az összes sebzést osztó spirit használó spellt átdolgozzuk, hogy alternatív megoldásokat adjunk a felgyülemlett extra spirit  elköltésére.

Bár a varázsló és a szerzetes kapja a legtöbb változtatást, de ez nem jelenti azt hogy a többi classt tökéletesnek éreznénk. A többi osztály, a régebbi patchekben jelentős változásokat kaptak, rengeteg ötletünk van még a Demon Hunter, Barbarian és Witch Doctor classokhoz, de a folyamatos változás többet rontana, mint használna nekik.

Tárgy Vadászat

Az egyik leggyakoribb kérés a játékosoktól, hogy szeretnének találni olyan tárgyakat, amiket eltudnának adni az Aukciós házakban. Az aukciós háznak megvan az az előnye, hogy megtudod szabni, mit akarsz megvenni, és ha találsz egy jó tárgyat , ami számodra használhatatlan, de az aukciós ház segítségével képes vagy némi extra goldot szerezni belőle. Bár a legnagyobb probléma, hogy néhány játékos jobb tárgyakat talál, mint mások.

Az 1.0.5-ös patch sikeresnek volt mondható, ebben a tekintetben különösen a Hellfire Ring esetében. A Hellifre ring account boundos, és az összes reagense is.  Tehát nem lehet az aukciós házba eladni a kész gyűrűt, ha valaki egy jobbat csinált volna. Ahogy egyre több Hellfire Ringet gyárt az ember, egyre nagyobb az esély, hogy jobb statokkal, rendelkezzen.

Új Craft receptek

Úgy érezzük, hogy a Hellfire Ring egy jó lépés volt, és szeretnénk, még ilyen tárgyakat. Szóval azon dolgozunk, hogy az 1.0.7-es patch-ben craft receptek, egy új rare setjét rakjuk a játékba, amikből crafolható lesz többek között, gloves, pants, wrists, chest, és egy amulett. Ezek mind account boundosak lesznek.

Ezeknek az elemek 6 affixel fognak rendelkezni és egy elsődleges stattal (Str, Dex, Int, Vit). Ezekhez a tárgyakhoz, szükség lesz egy új  reagensre a Demonic Essence-re, ami az elit szörnyekből fog esni Inferno nehézségen. Hasonlóan az Infernal Machine reagenseihez, ennek az esélyét is növelni fogja a magasabb Monster Power szint.

Jelenleg azt tervezzük, hogy 20 esély legyen MP 0-ás szinten és egyes MP szintnél 15%-al növekedjen a reagens esésének esélye (MP1 –  23%, MP2 – 26.45% …MP10 –   80.91%) Ezek a számok még nem véglegesek, így a PTR alatt változhatnak.

Az Archon Armor receptek közül a Chest megvásárolható 1.5 millió goldért Squirt the Peddler-től, míg a többi véletlenszerűen fog esni a világban, de a következő bossok 50%-os eséllyel fogják dobni 5-ös Nephalem Valor mellett:

  • Skeleton King
  • Spider Queen
  • Maghda
  • Zoltun Kulle
  • Ghom
  • Cydaea
  • Rakanoth
  • Izual

Új Gem – The Marquise

Az új tárgyak mellett egy új gem tier is bevezetésre kerül azoknak, akik még jobban szeretnék tovább fejleszteni a karakterüket. Az új tier neve a “Marquise” lesz, és a mostani gem tierekhez fog illeszkedni.

Megragadtuk az alkalmat, hogy módosítsuk, a gemek hatását a fegyverekben. Jelenleg az Emerald, Critical Hit Damage bónusza, a legjobb választás, ez nyilvánvaló. Az új gem tier egy szignifikáns alternatívát, fog adni azoknak akik jobban favorizálják, az támadási sebességet, a kritikus sebzésekkel szemben. Ezek azokon a spelleken lehetnek számottevőek, amiknek nincs kritkus sebzése, mint a Hydra, vagy a Sentry például.

A játékosok gyakran kérdezik, hogy a Sentry vagy a Hydra miért nem érhet el kritikus találatot. A válasz erre az, hogy azt akartuk, hogy a játékosok képesek legyenek különböző módon felépíteni a karakterüket, így a Critical Hit, és Critical Damage-nek nem automatikus feltételnek kell lennie. Bár ez nem olyan, hogy egyik napról a másikra változni fog, de a cél ennek az elérése, így az új gem egy lépés ebbe az irányba.

A Jelenlegi terv, hogy ezeket a köveket, lehessen kombinálni az ékszerésznél, jelentős reagens és gold költség mellett (3 Radiant Star Gem, 20 millió gold és 1 Demonic Essence), és a recept véletlenszerűen essen a lvl 63-as  szörnyektől szerte a világban.

Monster power változások

Összesében nagyon boldogok voltunk, amikor a Monster Power rendszer bevezetésre került. A játékosok különböző nehézségeken játszhatnak, és növelhetik a kihívást. Különböző buildek különböző hatékonysággal működnek az adott szinteken. Rengeteg változatos buildet láttunk. Úgy gondoljuk, hogy két terület van, amin tisztán javítanunk kell. A public játékokba is be kell vezetnünk a Monster Power szinteket, és növelni az Xp bónuszt Inferno fokozaton.

Monster Power a public játékokban.

Amikor először bemutattuk a Monster Power rendszert, óvatosan álltunk hozzá, a Public játékokban két okból. Egyik, hogy nem akartuk, hogy a várakozási idő növekedjen a Public játékokban, és a kiegyenlítetlenségeket szerettük volna elkerülni. Másodikként pedig, el akartuk kerülni a feszültséget, ha egy alul öltözött játékos csatlakozna egy magasabb MP szinten játszó társasághoz, ahol csak lassítaná őket, és  folyton meghalna. Ez pedig hátráltatná, az egyébként erősebb csapatot.

Amire rájöttünk, hogy 1) Public játékot választva, majd azt mégis egyedül befejezve, de azon a Monster Power szinten, amin szeretnél, még mindig jobb, mint egyáltalán nem játszani Public Game-ben. 2) Az alul öltözött karakterek nagyon hátráltatni tudják a csapatot, ha akarják, de úgy éreztük, hogy nagyobb kárt okoztunk  azzal hogy nem támogattuk a Public Gamekbe a Monster Power szinteket, mint az a lehetséges veszély, hogy a várakozási idő  megnövekszik.

Tehát ,az 1.0.7-es patchben a Monster Power menüpont is elérhető lesz a Public Game-ekben. Azt hogy ez elérhető legyen, ugyanúgy mintha egyedül játszanál, engedélyezni kell majd a Monster Powert a játékban. Ha már ez be van állítva, akkor Public Game beállításoknál, ki kell választani a nekünk megfelelő Monster Power szintet, onnan a rendszer keresni fog hasonló szinten játszó, vagy játszani akaró embereket.

Tapasztalati bónusz Inferno fokozaton

Növelni fogjuk a tapasztalati pontokat az Inferno fogokzaton az 1.0.7-es patch-ben, a különböző Monster Power szinteken. Következzen ennek a változásnak a filozófiája
Az emberek gyakran kérdezik, hogy mi szándéka a Monster Powernek. Be kellene raknom a Monster Power szintet, olyan magasra, hogy épp ne halljak meg? Nem, nem igazán. Csak azért, mert valamit képes vagy legyőzni, nem azt jelenti, hogy ez optimális. Sőt, azt hisszük, hogy ennek van egy valós kockázata, ha a leghatásosabb XP vagy farm útvonalakat a legmagasabb Monster Power nehézségre állítjuk függetlenül a játékélménytől, akkor a játék sokkal kevésbé lesz élvezhető sok játékos számára.

Egy extrém példa: Mi lenne, ha minden szörny Monster Power 10-en 5000* több xp-t adna? Ez esetben, egyetlen szörny megölése Monster Power 10-en, körülbelül 1 órányi játékot jelentene Monster Power 1-en. De mi a legjobb a játéknak? A játékosok akik hatékonyságot keresik valószínűleg játszanának Monster Power 10-en, de kénytelenek lennének  kevés számú defenzív buildre építeni a karakterüket. Sok játékos már most képes megölni dolgokat Monster Power 10-en, de kénytelenek ehhez olyan képességeket használni, amit nem élveznek, és ez könnyen unalomba fulladhat, hogy egy örökkévalóságnak tűnő időt kell eltölteni egy szörny megölésével. Nem akarjuk, túlságosan erre ösztönözni a játékosokat, hogy ilyen játékstílust játszanak Monster Power 10-en, ami kétségtelenül a leghatékonyabb.

Hisszük, hogy a a Diablo akkor a legélvezetesebb, ha szörnyek hordáin vágjuk át magunkat, és időnként egy-egy nehezebb főszörny, vagy elit csoport kerül utunkba, amik kihívást jelentenek számunkra. Ezt szem előtt tartva, úgy akarjuk beállítani a Monster Power jutalmat, hogy ösztönözzük a játékosokat arra, hogy magasabb szinteken játszanak, de el akarjuk kerülni, hogy erre legyenek kényszerítve, a magasabb jutalom miatt.

Ezzel összhangban, az összes Monster Power szinten megfogjuk növelni az XP bónuszokat a következő mértékben:

  • MP 1: 25% (10%-ról)
  • MP 2: 50% (20%-ról)
  • MP 3: 80% (30%-ról)
  • MP 4: 120%(45%-ról)
  • MP 5: 165% ( 60%-ról)
  • MP 6: 215% (75%-ról)
  • MP 7: 275% (95%-ról)
  • MP 8: 340% (115%-ról)
  • MP 9: 420% (135%-ról)
  • MP 10: 510% (160%-ról)

Ezek az értékek nem véglegesek a PTR alatt még módosulhatnak.

Szörny változások

Kicsit a szörnyekről, ebben a patch-ben néhány affix változni fog.

Reflects Damage

Igazítunk a Reflect Damage affixen a következő módon. A szörnyek akik ezzel az affixel rendelkeznek, mostantól egy reflexív pajzzsal fognak rendelkezni, amit időnként fognak magukra húzni. Ha a pajzs lent van, akkor nem fogja a sebzést visszatükrözni, ha fent van akkor a jelenlegi állapothoz hűen, fogja a sebzést visszatükrözni. A pajzs, kapni fog egy erős vizuális effektet, hogy észrevehető legyen. Ezen kívül, a petek már nem fognak minket sebezni ezzel az affixxel.

Molten and Plagued
A Molten, és a Plague már régebben átesett egy módosításon. De még mindig azt érezzük, hogy főleg a Molten nagyon nagy sebzést okoz, így csökkenteni fogjuk ennek az affixnek a sebzését, míg a Plague sebzését növelni fogjuk.

Életminőség

Végül pedig néhány módosítás, ami a játék életminőségét hivatott javítani.

El lesz távolítva, a folyamatosan növekvő feltámasztási idő az egymás utáni halálokkor. Az előző patch-ben eltörölt enrage time után a növekvő feltámasztási idő, már nem hozott semmi hasznos célt, így mostantól 5 másodperc várakozási idő lesz a Softcore karakterek esetében a feltámasztási idő, míg a Hardcore karaktereknél változatlan marad.

Növelni fogjuk kis mértékben az alap pickup radiust. A cél itt az, hogy a játékosok akik fel akarnak venni egy kupac aranyat képesek legyenek rá. A jelenlegi sugárt kicsit kicsinek érezzük, ha gyorsan ment át valaki a kupacon előfordult, hogy azt nem vette fel. Az új sugár nem lesz akkora, hogy azok akik nem akarják felszedni Health Globe-ot akkor is felszedjék, ha nem akarják.

PTR hamarosan

Ez tényleg csak az 1.0.7 főbb változásainak a leírása volt, és reméljük, hogy ti is ugyanannyira várjátok a patch-t mint mi. Ez a patch hamarosan PTR-re fog kerülni, és szeretnénk, ha minél többen kipróbálnátok, és visszajelzést adnátok a patch-el kapcsolatban.

–Wyatt

Forrás: battle.net 

Comments (126)

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Hamu (#49):[/reply]Jó lesz az a kitekintés’ :D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Matthew (#47):[/reply]Áttekintjük a javaslatodat, de kérlek előbb küld el 3 példányban az igénylőlapot a címmódosítás ügyében. Természetesen hivatali bélyegzővel ellátott, másolatot is módunkban áll elfogadni, ha kitöltötted a hivatali bélyegzővel ellátott másolatot kérvényező okiratot. Ezt is 2 példányban el kell küldened a hivatalba, ahol 15 munkanapon belül írásban értesítenek. Hiánypótlás esetén a sárga csekket is küldjük, illetve a korrigáló nyilatkozatot, amit olvashatóan, nyomtatott betűkkel kérünk kitölteni 2 tanú aláírásával.
    Természetesen az ügyintézési díjat, ebben az esetben is felszámoljuk.
    Nahh, akarsz még címet módosítani?

    ////
    Azon tanakodtam, lehet élelmes lenne még most felhalmozni pár ezer craftmatit infernóról. Majd szép haszonnal eladni a patch után, amikor mindenki craftolni akar majd.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Saluki (#46):[/reply]Rengeteg + extra % goldos tárgy van a játékban, mind emellé nőni fog a pickup, a Leoric signet ára meg szerintem esni fog (az is ad pickupot), szóval az arany csoroghat rendesen.

    Maga a tárgycraftolás meg biztos több értelmet nyer, ugyanakkor az AH, mint a kereskedelem színtere.. szinte 100, hogy megmarad mint vezető szerep. Aranyat meg nem fog betenni a Blizzard, maximum elvenni. Nekik nem érdekük az infláció semmilyen formája.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Hamu (#44):[/reply]Jah, kitaláltam mi az aranyközépút…. “ÁT” :)

    Reply

  • avatar

    Saluki

    |

    [reply]@Matthew (#43):[/reply]Aki pvpzni akar majd, az kénytelen lesz craftolni. Hiszen a legjobb cuccokat már nem lehet majd adni venni megtalálni, csak jó sok goldért craftolni, ami vagy sikerül vagy nem. Ugyanez a gemekkel. Ha radiant starral a fegyódban mész majd egy duelbe bármelyik pistike lenyel keresztbe aki apa hitelkártyájával vett egy nagyobbat. Mivel az arany és a gemek ára felértékelődik és a nagyok a felesleget elcraftolják (lottózzák:) ezért nem lesz eladó arany. Na akkor honnan fogják majd megvenni a Pistikék jó drágán? Hát a blizztől. :)
    Tehát a blizz tesz majd az AH forgalmára. Aranyat fog árulni…

    Reply

  • avatar

    DeathLaca

    |

    [reply]@Saluki (#41):[/reply]Figyi valamilyen szinten szerintem tök jó, mert ki kell vonni a forgalomból azt a rengeteg goldot ami a játékban van, mellesleg szerintem az RMAH-nak is jót fog tenni a változás.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Matthew (#42):[/reply]Háát, lehetséges, hogy betekintünk az 1.0.7-be, de akár kitekintünk az 1.0.7-felé is hogy mit tartalmaz.
    Drága szép magyar nyelv :D

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Saluki (#41):[/reply]Nem tudom mennyire fognak az emberek craftolni :) Akárhogy is, a Blizzardnak érdeke, hogy pörögjön az AH… szóval necces kérdés ez. Lesz pár új tárgy valószínűleg, ami az egészet majd életben tartja.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Hamu (#40):[/reply]Nem inkább “betekintő” amúgy ez? :D

    Reply

  • avatar

    Saluki

    |

    [reply]@Matthew (#39):[/reply]Ej hát nem figyeltél hogy új craftolható kesztyű is lesz 7 affixel ami jobb lesz az eddigieknél :)

    Xp farm a múlté. Mindenki magas mp lvlen akar majd menni hogy legyen craft hoz alapanyag recept. Ezzel magától dőlni fog az xp is…

    AHban a béka segge alatt lesz a forgalom azokból a cuccokból amit már craftolni lehet majd, és ráadásul accboundosak lesznek.

    Viszont mindenki goldot akar majd crafthoz és a gemekhez. Ráadásul a crap cuccokat is betöri majd mindenki vendor helyett, szóval még kevesebb gold lesz. NAGYON INTENZÍV GOLD ELVONÁS A JÁTÉKBÓL miközben a talált cuccok eladása pang majd.
    Tehát az arany felértékelődik, mivel nem fog olyan gyorsan esni hogy belátható időn belül elég legyen mondjuk egy új nagyobb gemhez (3x20milles radiant star+20mill a craft) a fegyóba ami ráadásul már nem is emerald (amiből jobb esetben már van legalább egy 100as) hanem mondjuk Ruby.
    Ki van ez találva már így is csak a jó cuccok mennek AHban szóval a Blizz haszna most majd a GOLD eladásból lesz egy jódarabig…

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    Más: az új gem miatt gondolkozom egy Tasker kesztyű, de nem tudom kinek az ötlete volt, hogy ilyen világító neon zöld színe legyen. Most komolyan, szinte világít…. Szinte csak ezért nincs most kedvem ebbe beleölni a pénzt.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Hamu (#36):[/reply]Reméljük a PTR nem lesz addig mint az 1.05, hanem hamarabb véget ér a tesztidőszak. Az mennyi is volt, majdnem 1 hónap? Na meg remélem sikeresebb is lesz, és a bugokat mindenki lejelenti, mert 1.05 végleges verzióján nem éreztem, hogy azt tesztelték volna. :)

    Reply

  • avatar

    SPARXS

    |

    [reply]@Hamu (#36):[/reply]Mostmár Activision Blizzard van és az utobbinak az élén van egy nagyon pénzéhes emberke áll, akit Robert “Bobby” Kotick hívnak. Ennek a drága embernek volt az az ötlete régebben, hogy pénzt kellene kérni azért, hogy a játékosok a játékbeli átvezető animációkat és különféle introkat megnézhessék,amellett hogy már megvették a játékot.

    Robert “Bobby” Kotick = Activision Blizzard elnök-vezérigazgatója

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@SPARXS (#35):[/reply]A Blizz nem iagzán fektetett soha a DLC iparba, és remélem ez így is marad.

    #32 | vampiree
    Ha tippelnem kéne, akkor jövőhéten megkapjuk majd a PTR-t és a teljes patch note-ot is, valamikor a hét vége felé, vagy a következő hét elején.

    Reply

  • avatar

    SPARXS

    |

    [reply]@radir (#29):[/reply]1.5 hónapot kellett várni kb és ez nem teljesen az a pvp, amit már régóta fejlesztenek.Ahhoz képest elég szép tartalmat pakoltak bele és ez is ingyenes lesz, tehát nem kell érte pengetni a dellát, pedig ha igazán rohadékok lennének azt csinálnák, hogy DLC-ként árulnák a nagyobb patch-ek ben lévő extra tartalmakat.

    Ez a duel olyan, mintha vennél egy gömb fagyit és először a tölcsért adná oda a fagyis, hogy rágcsáld ezt addig kistáska, amig a gömböt (teljes PVP rendszer) bele nem teszem a tölcsérbe.

    Új act, új karakterek, új follower, rúnák, Mystic ezek csak és kizárólag majd a kiegészítőben köszönnek vissza.

    Reply

  • avatar

    oki86

    |

    na asszem újra játszani fogok a dioval ? :DDD
    Tetszik a patch !Kevés de igen jó! :D

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    [reply]@radir (#29):[/reply]Csak kíváncsiság, de szerinted milyen lenne egy igazán jó patch, mit kellene beletennie a Blizzardnak, amire azt mondanád, hogy na igen, ez jó patch?

    Reply

  • avatar

    vampiree

    |

    Nah, végre valami. Ámen.

    Szerintem minimum még 2 hét, míg lesz belőle valami. PTR, stb. Most már csak várni kell.
    Az új gear és a gem meglepett, illetve a duel is, hiszen nem számítottam rá, hogy külön pályán fogunk menni. Hasonlót képzeltem el, mint a D2-ben.
    Kellemes meglepetés volt. :)

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@radir (#29):[/reply]Szerintem meg de. Nagyobb újdonságra meg ne számíts, csak a kiegészítőben. Komplett új actet, zenét, stb-t, nem fognak ebbe tenni.

    Reply

  • avatar

    Messiah

    |

    Számomra az Xp bónusz is nagyon sokat jelent, lévén 32-es paragon level a barbim, és innen még igen-igen sok xp kell a 100hoz, szóval ezt támogatom! :D

    Reply

  • avatar

    radir

    |

    Amennyit vártunk rá ahhoz képest gyengócának látom. Ok lesz pvp meg 1 új gem, új cuccok, de minden változatlan.
    Eddig sem a gemmmel meg a gear-el volt a gond…

    Reply

  • avatar

    Messiah

    |

    Mindazonáltal ez az 1.05után sztem messze a legjobb patch, nagyon részletes, és látszik, hogy a játékosok igényeihez van mérve, és ezen felül is egy minőségi patch, szal én csak örülni tudok neki! :)

    Reply

  • avatar

    Messiah

    |

    Jah, és röpke 100milláért kaphatunk majd egy új kombót…Kinek lesz erre pénze(nyilván csak annak aki eurókért veszi a goldot, ami sztem abszolút csak rombolja a játékot). :D

    Reply

  • avatar

    Messiah

    |

    Az új gem persze jó ötlet, de sztem a meglévő 4 mellé minimum még 2-3 új fajtát lehet bevezetni, teljesen más stat-addokkal, mint az eddigiek, akk lenne teljes a paletta.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Beer (#24):[/reply]Magamat javítom ki, jó lesz az 300 millának is a 3 mrd helyett :D

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    [reply]@Matthew (#22):[/reply]Persze, nem is azt mondom, hogy nem lehet, csak akinek szólt a kissé keserű hozzászólásom, az úgy írta ezt a 300k-t, mintha nem lenne sok: “jaj lehet kevesebb dmg-m lesz de túlélek…nekem 300k dps 4% life stealel elég mindenre kajak.” – nekem ez úgy hangzik, mintha a 300k dmg lenne a kevesebb, tehát ő már aláadott az igényeknek. A legtöbbünknek szerintem a 100-150k dmg az átlagos, és a 200k már over the top.

    De javíts ki, ha te szerinted teljesen más a helyzet, és én látom rosszul a dolgot.

    Reply

  • avatar

    Jonas

    |

    Végre újra lesz miért belépnem hosszú hetek kihagyása után. Ha 1-2 havonta jönnének ilyen patchek viszonylag gyorsan rendbe lehetne tenni a játékot hogy tényleg méltó legyen az elvárásomhoz.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Beer (#20):[/reply]Paragon 100 fele ha félreteszel akkor lehet sok pénzed. Para 100 kb 1000 óra (kerekítsünk). 1 óra alatt 300 ezret ki lehet farmolni – szerintem (néha többet is). 1000*300.000 = 300 milla. Folyamatos fejlesztgetéssel mindennel.. azért összefarmolhatsz magadnak egy korrekt kis karaktert.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Az se szomorkodjon aki már 100-as. Biztos rossz érzés, de van jó oldala is, sokkal könnyebb felhúzni egy második karaktert 100-ra. Pénz se kell sok hozzá, 50 millióból teljesen jól fel lehet már öltöztetni egy friss 60-as karaktert.

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    Vicces :-).

    @#4 | Cicm4r3k: a D3 nem haldoklik, még ha te így is érzed, a játék köszöni szépen, baromi jól van ^^.

    @#10 | Linkin: 300k dps elég? Na ne szívass már, 500k alatt nincs is dmg! Anyám… És még emellé 4% life stealed is van? Ha szabadna megkérdeznem, hány százmillió gold volt a geared?

    Ez a patch meg teljesen jó, mivel ez egy patch, vagyis javítás, egy rakat újdonság van benne ahhoz képest, hogy akár feleennyi is lehetne.

    Reply

  • avatar

    kiralytigris

    |

    Nem hiszem el, hogy kisírták az xp buffot XD

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Linkin (#15):[/reply]Neked akkor, amikor nem a 100-as karival mész.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@SPARXS (#14):[/reply]Diamonds are forever… Na meg “Flawless.. Victory” – Mortal Kombat. Ez jutott eszembe.

    Reply

  • avatar

    Wh1te_Rabbit

    |

    [reply]@Linkin (#10):[/reply]Egyeseknek már megint a sz@r is ízetlen, már bocsánat a vulgaritásért…

    Eddig ilyen és ehhez hasonló újításokért nyavajogtatok, ha ennyire nem tetszik, jelentkezz blizzard fejlesztőnek és csináld meg magadnak a dolgokat!

    (ja és igen, kit nem érdekel hogy nem egy életreszóló e-penis növelőt kaptatok azért, mert már elértétek a 100as paragont? Nem hiszem hogy minden karid fullosan fel van öltöztetve és már 100as, akkor ha már ennyire unod, tessék, itt egy új feladat!)

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    [reply]@Matthew (#12):[/reply]Petet nem hiányolom meg effektet :) De azt igen,hogy magas mp-ben mikor fogja megérni menni

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    Manticore és Skorn így igazából amúgy ha kap egy AS bónuszt (by ruby), akkor lehet mondjuk még jobbak lesznek…

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Linkin (#10):[/reply]Para100-asokból úgyis egyre több lesz… Szóval olyan nagy pluszt nem adhatnak már :) Persze az új avatárnál és elismerésen felül járhatna érte valami. Plusz effekt vagy tárgy a karakternél. Esetleg egy állandó “pet”, valami kis egyszerű… :D Na mindegy, de biztos meghozná az ember kedvét… mert ez az avatár cserélődés meg a 3% ++ .. kevéske.

    Reply

  • avatar

    JSaN

    |

    Na meg annyit azert, hogy tenyleg van sok hianyosag. De ezek nagyon apro dolgok, de annal inkabb kene.
    Mint a lentebb irt legend szinezhetoseg, mert mar unalmas a sok feher zuni es szurke IK chest.
    Illetve bneten is sokaig tema volt a kepernyo remeges, ez engem nagyon erint. Leven robbantos WD vagyok, es a konyokomon jon ki a kepernyo remeges. Egy ki/be kapcsolhato opcio mar ehhez is nagyon jo lenne.
    Es meg van sok sok aprosag ami nem igenyel tobb honapos fejlesztest.

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    Akik eddig elérték a 100-as szintet azok levannak szarva,most már megéri magsabb mp-ben xp-ni mikor én csináltam mp5-6-ban nem volt ilyen,de mégis meglettem 100-as.
    Reflect dmg volt egyedüli affix ami nehéz volt jelenleg a játékban…de sokan megtudják oldani life steal life on hites cuccokkal,jaj hogy azok drágábbak…jaj lehet kevesebb dmg-m lesz de túlélek…nekem 300k dps 4% life stealel elég mindenre kajak.
    Radius 1 jó cuccon igazán megdobta az értéket,remélem 2-3 yard lesz a növelés nem több mert akkor ez is 1 felesleges affix lesz a végén (kivétel botoknak).

    Aminek örülök,h lesz új gem és receptek,duel.

    Reply

  • avatar

    Pred87

    |

    most akkor összesen csak 1 teljes új set lesz a játék, vagy új set és még más, szintén új tárgyak receptjei?

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#7):[/reply]Lehet belekerül ebbe is. Nem hiszem, de lehet.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Jó lesz ez, de azért fért volna bele még 1-2 apróság.

    Én pl a színezhető set / leg cuccokat várom nagyon régóta, talán háron hónappal ezelőtt olvastam egy kéket a fórumon, miszerint dolgoznak rajta, és hamarosan megkapjuk…

    De összességében teljesen jó patch lesz ez, csupa jó újítás van benne. A reflect nerf a kedvencem, annak már bőven itt volt az ideje. Aránytalanul erős tulajdonság volt, kb az egyetlen ami egyáltalán veszélyes volt, csak éppen túlságosan is.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    A crafton gondolkodom, lehet megint ideje lesz néhány tárgyat betörnöm még patch előtt?

    Reply

  • avatar

    Oryon

    |

    “Az volt a cél, hogy olyan egyszerű és világos legyen amennyire csak lehet, ezért készült el ez a minimalista rendszer. A rendszer nem lesz balanszolva, de itt nem is ez volt a cél.”
    7 hónap gyümölcse tárul a szemünk elé uraim!

    Reply

  • avatar

    Cicm4r3k

    |

    Miután már minden játékost elkergettek, az AH meghalt, épp itt az ideje valami frissítésnek…
    Talán vissza jönnek a wow, terra, GV játékokból. Bár, ahogy elnézem, ez a frissítés sem fog túl sokáig lendületet adni az AH-nak… Az meg hogy mennyire menti meg a pvp a D3-at a haldoklástól még a holnap zenéje.

    Reply

  • avatar

    JSaN

    |

    Tetszik hogy uj setek lesznek, es hogy account boundos lesz. Akinek kell dolgozzon meg erte, nem csak par milkaert meg venni ah-ban. Ilyenbol sok sok johet.

    Reply

  • avatar

    Infarktus

    |

    Uborkaszezon end…:)

    Reply

  • avatar

    MCfosat

    |

    Na ez már valami :) csupa pozitìvum! Nagyon remélem minél előbb megérkezik a patch :)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.