1.0.7 – Wyatt ráadás

Hamu . Hírek, Patch 800

Wyatt Cheng a Diablo III vezető fejlesztője, a redditen tett közzé néhány információt az 1.0.7-es patchel kapcsolatban.

Wyatt kicsit dicséri a redditet és az ottani felhasználókat, és pár általánosságot is mond, hogy mivel ez nem fizetős játék, ezért rendje és módja, hogy az emberek, ki-ki hagynak időszakokat vele, de szereti látni, hogy mikor visszajönnek, jó érzéssel jönnek vissza, a javítások és  fejlesztések miatt.

Szó esett az Act3 útvoanalakról, és hogy egy későbbi patchre tervezik az Act 1 és  Act 2 szörnyintenzitásának fokozását Inferno fokozaton. Bár elmondja, hogy tökéletes balanszot e- téren nem lehet elérni, mindig lesz olyan, hogy optimális útvonal.
Ezután kifejtette, hogy a pick up radius növekedés nem lesz számottevő, csupán a blogban is leírt hiba orvoslása, így nem fog előfordulni, hogy véletlenszerűen felvegye valaki a nem kívánt Health Globe-ot.
Szó esett az új Ruby hatásairól is. A Ruby ez után is +sebzést fog biztosítani, de minél magasabb lesz a Ruby sebzésbónusza és a fegyver  Attack Speedje, annál több DPS-t fog adni.

Például:

Legyen egy fegyvered, aminek az Attack speedje 1.1, ha a Ruby ad +20 sebzést a fegyveredbe, akkor a Ruby hozzáad +22 DPS-t a sebzéshez (1.1*20). Azonban, ha a fegyvered Attack Speedje 2.4 akkor ugyanez a Ruby 20 sebzése, a dps-edet 48-ra fogja felemelni (2.4*20). Lényegében, minél több az Attack Speed, annál jobb hatást fejt ki a Ruby.

Persze ezek a számok, még nem véglegesek, és a PTR alatt módosulhatnak majd.

És végül egy apró dolog amit Wyattt kifelejtett a blogbejegyzésből, az 1.0.7-ben a Nephalem Valor értékünket átvihetjük a következő Act-okba.

A teljes leírást a battle.neten, vagy a redditen megtaláljátok.

Comments (100)

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@chabo (#49):[/reply]Arcane + Fagyasztás – szűk helyen – ez esetleg megfoghat egyeseket…. de igazából szerintem a többséget – akik itt fórumoznak – már nem igen érintik az affixek. Barbárok többsége igazából akármibe belemegy, a távolsági karakterek meg kimaradnak a lecsóból, és távolról aprítanak.

    Ami engem mostanában rendre megszívat, az amikor vortexxel magához ránt, pont akkor, amikor robbannak a fagyos szarok, majd 2 arcane sugár meg átmegy rajtam bónusznak…

    Reply

  • avatar

    chabo

    |

    [reply]@Nojbee (#38):[/reply]Csodálkozva olvasom,hogy miket hiányolsz…
    Látogass el szépen Inferno act3 Bastion’s keep labirintusaiba mondjuk csak mp4-en és egy szűk helyen kívánok neked Reflect-waller-plagued-arcane sentry brigádot….Van itt még élmény szerintem :D

    Reply

  • avatar

    NrGtheONE

    |

    [author]Zsiráfnyál (#39):[/author][quote]
    Máshogy kéne az elit packok tulajdonságainak működnie, pl MP 0-3 között egy arcane sentry egy sugarat nyom, 4-7 között kettőt, 7 felett pedig hármat, és növekedhetne a sugár hossza is. Most ez csak egy két másodperc alatt elképzelt hasraütésszerű példa volt. Vagy a most változó reflect pl bekapcsolhatna lényegesen gyakrabban a magasabb fokozatokon, mint az alacsonyakon. Lehetne pl MP5 felett minden kék packban +1 szörny. A tényleges nehézséget kéne növelni, nem csak rádobni a mobokra x% hp-t meg sebzést, de sajnos ők ezt fele ennyire sem veszik komolyan.
    [/quote]

    Ezzel eléggé egyetértek! Ezek jó ötletek szerintem is!
    A pakk affix-ek állíthatósága szerintem felesleges, épp elég a mpl szint is!
    Amúgy emlékszem az update előtti nehézségekre, és tetszett, hogy volt kihívás! Nekem sem tetszik a sok nerf, pár dolgot meghagyhattak volna! Ilyen például az enrage timer! Ha jelzett, az elégséges visszajelzés volt, hogy semmi keresnivalód azon a nehézségi szinten! Emlékszem, a póniknál mit szenvedtünk 1.0.4 előtt, és ha jött az enrage, teleport fel, újraszervezkedés, gyógyulás, és újrapróbálás partyban! De jó kis móka volt! :)

    Reply

  • avatar

    NrGtheONE

    |

    [reply]@Matthew (#46):[/reply]Ja, igen, neked ment, csak kicsit elnéztem! :)

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@NrGtheONE (#44):[/reply]Nekem szólt a válasz gondolom :) Végre kiderült mire jó az az affix, sosem tudtam :D

    Reply

  • avatar

    NrGtheONE

    |

    [reply]@Dyingsoul (#43):[/reply]A champi pakkoknál a “megmaradó mobok nagyobbra nőnek” affix az Avenger, itt a leírás:
    http://www.diablowiki.net/Avenger

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@PyRo666 (#40):[/reply]Anno az ilyesmit nehézségi fokozatoknak hívták, ezért inferno inferno. Viszont az állandó nerfnek köszönhetően kb eltűntek a megszokott nehézségi fokozatok, viszont van mpl.

    Reply

  • avatar

    Ebola

    |

    [reply]@Matthew (#41):[/reply]Az Avanger affix-el rendelkező elitek nőnek meg minden táruk halála után. A vizuális hatás mellett egyre erősödnek is, annak megfelelően hányan vesztek oda a csapatból.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Nojbee (#38):[/reply]Maguk a sérthetetlen minionok nekem is mondhatni hiányoznak, a rámfalazás viszont egyáltalán nem. Picit kikerülhetetlen is volt, meg bénán van még azóta is megoldva a játék tér-szint kezelése. Pl. lépcsőtetejéről íjazással probléma van. Érdekes, hogy csak a lépcsővel párhuzamosan íjazhatsz meg ilyenek… Új affixek persze jöhetnének, nem tudom mi franc volt minap, de nem gyakran látok olyat, hogy pl az elite megnő ilyen óriási méretűre. Na ezt jobban ki lehetne aknázni. Lehetne pár ilyen ‘sárga’ ellenfél ilyen, hogy megnő a háromszorosára (az ereje is). Persze csak időszakosan.

    Amúgy a slowtime időközben került be a játékba,patch által,szóval elvileg van esély, hogy ez nem csak kiegészítőben kerülhet be. Csapdázhatna amúgy az ellenfél is :)

    Reply

  • avatar

    PyRo666

    |

    Am most ahogy így olvasgatom a hozzászólásokat, lehet hülyeségnek fog hangzani :D, de ha már ennyire az elitek tulajdonságain rágódtok akk be lehetne a gamebe rakni azt is ugyan úgy mint ahogy az mp lvl-t beállítod ilyen kis legördülő ablakban az elitekre dobott tulajdonságokat is pl lenne 3-4 sáv egymás alatt amikbe 4 tulajdonságot beállítasz :) és akk az adott szinten azok fognak az elite packon megjelenni :) és akk így a játékosok kombinálhatnák ezzel is a kihívást stb stb sztem meg lehetne oldani és akk egy vagon tulajdonságot betehetnének és kinek mi :) lehet bonyolult lenne de sztem el nem rontaná a gamet sőt :)

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@Jonas (#35):[/reply]A kezdeti nerf szerintem szükséges volt, de azóta tényleg elszaladt a ló. A játékosok többsége anno Act2 előtt egy olyan fallal találta szemben magát, amivel nem nagyon tudott mit kezdeni, ott átmenetileg még teljesen jó megoldás volt a nerf. Az MP rendszer lehetne a hosszútávú megoldás, csak nem dolgozták ki eléggé.

    Máshogy kéne az elit packok tulajdonságainak működnie, pl MP 0-3 között egy arcane sentry egy sugarat nyom, 4-7 között kettőt, 7 felett pedig hármat, és növekedhetne a sugár hossza is. Most ez csak egy két másodperc alatt elképzelt hasraütésszerű példa volt. Vagy a most változó reflect pl bekapcsolhatna lényegesen gyakrabban a magasabb fokozatokon, mint az alacsonyakon. Lehetne pl MP5 felett minden kék packban +1 szörny. A tényleges nehézséget kéne növelni, nem csak rádobni a mobokra x% hp-t meg sebzést, de sajnos ők ezt fele ennyire sem veszik komolyan. Jelenleg a magas MP-hez nem ügyesség kell, hanem pénz, ez pedig az RMAH-n és a Blizzardon kívül senkinek nem jó.

    Remélem előbb-utóbb újragondolják majd az MP rendszert is, mert meg lehetne vele oldani az egyéni igényekhez igazított nehézség problémáját, csak nem ilyen igénytelenül, mint ahogy eddig próbálták.

    Reply

  • avatar

    Nojbee

    |

    Szerintem, ezeket a régi affix-eket most már visszatehetnék a játékba, vagy kitalálhatnának újakat, mert ez a 4-5 db ami van vicc.
    pl.: Emlékszem, amikor az elitek ránk rakták az átkot és mindenki menekült arra, amerre látott. Ez magasabb mp szinteken még mindig kihívást jelenthetne.
    Vagy amikor még g*ci módon befalaztak és az Invulnerable Minion-ok elállták a kivezető utat, ki kellett bírni amíg a fal le nem omlik. És ha ez még meg volt fűszerezve egy kis arcane sentry-vel hahaaa na az volt a szép.
    Lehet hülye vagyok, de nekem ezek hiányoznak :D
    Nehéz volt, de ha lenyomtam őket, volt egy kis sikerélményem :)

    Reply

  • avatar

    Baro

    |

    [reply]@Jonas (#35):[/reply][quote]@Dyingsoul (#31): Pár dologra azért még érdemes emlékezni. Az egyik legnagyobb feszültségforrás, és így a végül kikönyörgött nerfek sorozatának fő oka a gyakorlatilag nem létező class balance volt. [/quote]
    amire még érdemes emlékezni, nekem a kedvencem volt 1.0.4-ben, nem sajnáltam:
    •Invulnerable Minions has been removed as a possible affix

    Reply

  • avatar

    dante0216

    |

    [reply]@Dyingsoul (#21):[/reply]minden nap legalább kétszer megnèzem az oldalt, ha van szabadidőm.
    kb. àprilis óta

    Reply

  • avatar

    Jonas

    |

    [reply]@Dyingsoul (#31):[/reply]Pár dologra azért még érdemes emlékezni. Az egyik legnagyobb feszültségforrás, és így a végül kikönyörgött nerfek sorozatának fő oka a gyakorlatilag nem létező class balance volt.

    DH-el és talán Wizarddal is (előbbi volt az egyik kezdő karim) még lehetett kite-olni, és szépen megfontoltan haladni és gearelődni. Barbárral (másik kezdő karim) gyakorlatilag megerőszakoltak az elite-ek, nem véletlenül volt az egyetlen inferno kompatibilis barbár gear akkoriban a Helm of Command+Stormshield+revenge kombó, lehetőleg 1k allres-el.

    Félre ne érts, szerintem is rossz megoldást választottak blizzék amikor elkezdték a nerfek sorozatát, csak az ok volt szerintem más. Sajnos az a problémám hogy utólag ezeken javítani nem tudnak, egyszerűen nem tudok olyan megoldást mondani ami újra visszaadhatná a fokozatos, kínkeservesen nehéz és épp ezért nagyon rewarding gearelődést. Illetve egyet azért igen: reset…

    Amíg ez nem történik meg addig csak és kizárólag az AH mentes és/vagy HC játékmód marad.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@pacal (#32):[/reply]Na igen, a partyval skálázódott a sebzésük, annak én is örültem, hogy megszűnt… A gyógyuló-enragelő elitek is kemények voltak, de az csak egyet jelentett: nem volt ott keresni valóm. :D
    Amit inkább elrontottak annak idején szerintem a lootrendszer volt:
    ilvl 62-es tárgyak nem estek act1-en, csak act 2-n, act2-t viszont nem bírta az ember ilvl 62-es tárgyak nélkül. :D Na ez volt a szopóálarc! Ugyanez act3-al csak ilvl 63-al a szitu.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Dyingsoul (#31):[/reply]Lehet béna is voltam, nem tudom. De magas volt a barbárom resistje, cserébe meg tényleg ilyen “bohóc” dps. Nekem ez a nehézség mindenesetre nem volt szórakoztató. Nem mellesleg a pofátlan affixxel, engaggel és gyógyuló elitekkel. De ez persze szubjektív véleményem :)

    Reply

  • avatar

    pacal

    |

    Dyingsoul partyban volt főleg szar…
    Singliben ellehetett volna bohóckodni nekem bejött úgy ahogy volt, annó még írtam is minek kellett megváltoztatni:D Ha jól emlékszem partyban a dps-ük is hatalmasat nőt a szörnyeknek az nem volt fair ha csak azt változtatták volna fair-re az jó lett volna… Emlékszem singlibe act2 ben nem nagyon haltam 4en játszottunk max 10sec-ig éltem úgy hogy megpróbáltam elfutni meg elugrani meg minden :D

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Matthew (#26):[/reply]”Ez meg butaság, mármint ez húúúú, most aztán olyan nehéz lesz az infernó, hogy mindenki összefossa magát. Játszhatatlan volt konkrétan az 1.04, de főleg az 1.03 előtt a játék. Aki abban élvezetet talált, annak elég szegényes az ingerküszöbe.”

    Ez így nem igaz. Nagyon-nagyon nehéz volt haladni, fejlődni. Mindez pedig azért, mert az AH nem volt tele mindenféle pro cuccal, mint most. A rendszerhez csupán idő kellett volna, hogy beálljon. Mocskosul nehéz játék -> az AH lassan telítődik meg -> Nem könnyű fejlődni, de lehet. Akárhogy is, nézd meg a mostani karakteredet és emlékezz vissza milyen volt a karid, amivel 1.0.3 előtt toltad.
    Én emlékszem az enyémre: 22k dps-el, 34k hp-val, 550 allressel, 2-3k armorral szerencsétlenkedtem act 2-n wizarddal! Aztán feltoltam a dps-emet 34k-ra ugy már tudtam boldogulni act2-n de nagyon sok volt a kite, szinte csak abból állt a játék (nem hiába született a csirkés videó). Utána már 60k dps-el, de kevesebb védelmi stattal is benézhettem act3-ba infernon. Haltam milliószor, de rossz cuccaim voltak, 300 allres körül, alacsony armorral. Ha megnézitek a mai 3-10 milla geares wizeket, azok a régi infernon is jól boldogulnának, mindössze annyi, hogy lenne kihívás. Az én véleményem az, hogy a folyamatos nerf és az hogy nem adnak ki valódi contentet, a játék kiégését gyorsította fel.

    Na de ezzel én be is fejeztem, tényleg ne csak arra emlékezzetek, hogy “játszhatatlan” volt a játék megjelenéskor inferno fokozaton, hanem arra is, hogy milyen gearben voltatok.

    Reply

  • avatar

    pacal

    |

    trololollo egy forintot nem költöttem cuccra:D Minden cuccom talált.. El kell dönteni az elején mit szeretnél.. Én most dh ból indulok ki mert főleg csak az van.. Kurva nagy dps és minden más alacsony viszonylag vagy betankolsz, ehhez is megvannak a cuccok össze kell kombozni.. Pl fel sem veszek olyan cuccot ami adhat male dmg-reducedet, de amit találtam nem ad, nem fogom felvenni!!!! Hiába nőne a dps-em 7ezerell hidegen hagy! Nethaly-sisakom egy rakás kaki de miatta van + 20disciplinem amivel végtelenségég lehetek Sp-ben és 35%al kevesebbet sebződök mindentől emellé ugye van a sok male-dmg reducedem. Kevesebb a Dps-em igaz kombpenzálom azzal, hogy chakramo uccsó runa közelembe jönnek kapnak 34%dps-t ingyé lőnöm sem kell! Össze kell kombozni fejben a dolgokat és menni fog. Mellesleg igen nagy a hp-m és Sp-ben még attól is nő a dps-em Ehp ban világon 200. vagyo(csak azért írom mert, nem olyan drága cuccokkal is megoldható) kb legutoljára mikor néztem. ÉS nincsenek annyira über táp cuccaim! Hidd el!
    nathaly sisakom 200ezres:P nem találtam még jobbat ez van :D

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    Apropóóóóó:

    Matthew (108) “Havi top hozzászóló díj” – díjátadó mikor lesz? :D

    Reply

  • avatar

    Bello

    |

    [reply]@trollololololo (#22):[/reply]”A stílus maga az ember.” – ezért.

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@trollololololo (#24):[/reply]Stílus. Nem mondom, néha nekem is elszáll az agyam (bot téma pl), de valahogy van egy határ, amit csak indokolt esetben lép át az ember. Vagy akkor se. A probléma az, hogy lehet teljesen igazad is van, de nem szép dolog már az első kommentben (általad, ehhez a bejegyzéshez) személyeskedni.

    Honnan tudod, hogy nem csak okosan játszik? Teszem azt nem költi a pénzét minden szarra, hanem taktikusan, céltudatosan vásárol. Ehhez hozzá illeszti a skilljeit és ennyi. A játék kijött májusban, 8 hónapja. Ha napi 1-2 órát játszottál azóta, az is kb 400 óra szinte, és aligha nevezném az ilyen embert kockának. Nálam a kocka valahol ott kezdődik, amikor valaki a játékot a barátok, a család, az alapvető emberi szükségletei elé helyezi, mindezt napi rendszerességgel, több héten át.

    Bevallom mondjuk ez alapján mind én, mint sokan bekockultunk május 15 után, de ez érthető :D Aztán elmúlt ez az időszak is :)

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [author]Dyingsoul (#21):[/author][quote] Szó sincs se nagyképűségről sem iróniáról. Annak idején Jay papa megmondta: “Inferno a legkeményebb fokozat a játékban, oda csak lvl 60-as karakter léphet be és extrém kihívás minden játékos számára.[/quote]
    Hát ez részben még mindig igaz. A 60. szintet el kell érni… :D
    [quote]A Blizzard berkein belül van egy hardcore teszter csapat, akik Inferno fokozatot is tesztelték. Addig nehezítettük az inferno fokozatot, amíg azt nem mondták, hogy ez már aztán kihívás. Ezek után ezt a nehézséget megdupláztuk.”[/quote]
    Ez meg butaság, mármint ez húúúú, most aztán olyan nehéz lesz az infernó, hogy mindenki összefossa magát. Játszhatatlan volt konkrétan az 1.04, de főleg az 1.03 előtt a játék. Aki abban élvezetet talált, annak elég szegényes az ingerküszöbe.

    Az sem jó amit most csinál a Blizzard, tehát félreértés ne essék.. az ilyen mennyiségű nerf már sok. Én azt mondom legyen nehéz a játék, de járjon érte arányos jutalom. Anno mikor a játék extrém nehéz volt, akkor pl nem kapott az ember semmit, cserébe majd’ minden elite pakknál a haját tépte.

    Mit ne mondjak, egy rakás szar volt az infernó kezdetben, és nem kihívás. A kihívásban az ember egy ponton megtalálja az örömöt, de ott abban én nem találtam semmit. Kínszenvedés volt a barbárral minden legyűrt elit pakk, és mivel annyiszor felcseszett az egész, hogy már megölte a lelkesedésem, így nem tudtam értékelni se. Gyakran nem dobtak semmi jót, és paragon szint se volt, szóval… :)

    Na mindegy, szóval az igazság a kettő között van. 0-10-ig tartó mpl szintezés már van, ez jó, ezen kellene finomítani, hogy esetleg ne csak a hp nőjön, sőt, főleg ne a hp nőjön, inkább a sebzés (ezt írták is mások előttem.) Illetve Meph mondta minap, ami szintén jó ötlet: “Nőhetne az elitek sűrűsége”. Szóval egy mpl10 több elite, nehezebb ellenfelek ellen.

    Sőt……… szerintem még sokszínűbb lenne, mpl 1-10 + elite mennyiség 1-5 is belehetne állítani. Csak pl egy mpl 1-hez képest járjon tényleg 10x annyi jutalom egy mpl10-ért, mert különben nem ér semmit az egész.

    Reply

  • avatar

    eastady

    |

    [reply]@trollololololo (#24):[/reply]Valaki, valahol felcsapta az agyad és ide jössz másokat szapulni!
    Ez kb olyan vicc kategória!

    Reply

  • avatar

    trollololololo

    |

    [reply]@Hamu (#23):[/reply]a másik nevem mondjuk nem az én regisztrációm?!
    de ez már felesleges off téma.

    és elnézést kérek eme ótvaros hangnemér!

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@trollololololo (#22):[/reply]Tudod mit, igazad van.
    Csak egy dolgot árulj el, miért kell ahhoz még egyszer regisztrálnod, hogy elmerd mondani a véleményedet?
    Tudjuk, a másik felhasználónevedet is, azzal is nyugodtan megmondhattad volna a frankót nekünk. Nem harapjuk le senkinek a fejét, hisz szólásszabadság van.
    De ettől kezdve, szeretnénk visszamenni a normális kerékvágásba, és a többi nem témához illő hozzászólás megy a kukába.

    Nem kell félned, nem fogunk bannolni, se más retorzióra sem kell számítanod.

    Reply

  • avatar

    trollololololo

    |

    [reply]@Hamu (#20):[/reply]a lejáratni szó fogalmával abszolút nem vagy tisztában. ami vicc.

    de -meg kell hogy kérdezzem- miért is “járatnám le” magam azáltal, hogy “valakiket” dps b*zi kockának neveztem, illetve hogy téged nagyképűnek neveztelek, -me’ mé’ hogymá’ nehogymáhe’ –
    mindezt a ZINTERNETEN.

    mintha még nem “hallottad” volna közértben vagy kocsmában eme kifejezéseket. álszenteskedés, megsértődés felsőfokon.
    szíved joga felháborodni, de pont hogy nem érzem magam lejáratva,

    SŐT!
    :D

    kioktatni sem kell, mert tisztában vagyok/voltam a játék hogyan, és mibenlétében.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@trollololololo (#16):[/reply]Szó sincs se nagyképűségről sem iróniáról. Annak idején Jay papa megmondta: “Inferno a legkeményebb fokozat a játékban, oda csak lvl 60-as karakter léphet be és extrém kihívás minden játékos számára. A Blizzard berkein belül van egy hardcore teszter csapat, akik Inferno fokozatot is tesztelték. Addig nehezítettük az inferno fokozatot, amíg azt nem mondták, hogy ez már aztán kihívás. Ezek után ezt a nehézséget megdupláztuk.”
    csak nézd végig ezt az interjút:
    http://www.gamersbook.com/scene/news/jay-wilson-talks-about-diablo-iii-inferno-mode/

    Ezt az Infernot vártuk és játszottuk mindannyian a játék megjelenésekor és kevesen bár, de sajnáljuk, hogy nerfelték.

    #13 | dante0216: Biztos nem vagy rendszeres olvasónk, de ha visszapörgetsz pár hírt, esetleg használod a keresőt akkor megtalálsz olyan útmutatókat ahol bármelyik kasztot felgearelik 3 millióból és mpl 2-3at gond nélkül simán farmolják. Akkor milyen x00 milliókról beszélsz itt? Miért hangzik az hülyén, hogy nem tetszik nekem 300k dps-el az, hogy nerfelik infernot? Pont, hogy a jó gearem az oka: számomra már kevés a kihívás a játékban. De nem ezért nem tetszik nekem a könnyítés, hanem azért, mert emiatt halad mindenki gyorsabban, ami ahhoz vezet, hogy hamarabb megunják, kevesebbet játszanak, az AH is ezért olyan, amilyen… tele van szeméttel, nehéz akármit eladni, furák az árak.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@trollololololo (#19):[/reply]Persze hogy lehet, sőt szeretnénk is, hogy minél több szubjektív vélemény szülessen, de lehet úgy is szubjektív véleményt megalkotni, hogy azzal nem járatod le saját magadat a stílusod által.

    Reply

  • avatar

    trollololololo

    |

    már hogyne tudtam volna ezeket az információkat… de ne éld már bele magad ennyire….

    és azért mert beletolt a játékba 800-1800 órát még ne adja elő magát nagyképűen, amit iróniának titulál.
    “bölcs szavaim inkább életszerűek”, mint a “haverodnak” a nagyképű szövege, akinek a seggét nyalod…

    ha meg 300k+ dpse van, menjen mpl10-en aztán örömködjön magán.

    egyébként meg, szubjektív véleményem csak lehet.

    *A felhasználó ezért a hozzászólásért kitiltásban részesült* – Darc1n
    Megj.: Szubjektív véleménye bárkinek lehet, csak nem ilyen formában.

    Reply

  • avatar

    gehenas

    |

    [reply]@trollololololo (#16):[/reply]Arról volt szó a játék kijövetele előtt, hogy inferno fokozat egy, a diablo játékokban még nem látott nehézséget fog nyújtani. Inferno-t úgy tervezték meg, hogy ne legyen minden játékosnak lehetősége inferno fokozaton farmolni. Ehhez képest nerfek egész sorát kapta, és úgy látszik érkezik a következő könnyítő csomag is, mintha boldog boldogtalan nem játszhatna már így is mpl5-6on. 80k damage-el nyugodtan megyek végig mpl6on, szinte semmi befektetett gold nincs a karakterben. Nem kell ehhez “dps b*zi kockának” lenni, ahogy azt rendkívül intelligensen sikerült megfogalmaznod.
    Viccet csinálni ezek után a további nerfekből elég érthető. Ha nem tudtad ezeket az infókat akkor fogalmazd újra kicsit kulturáltabban a mondanivalód, ha meg tudtad és képes voltál úgy kipréselni magadból ezeket a bölcs szavakat akkor a gratulációt amit küldtél átirányítanám neked.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Szerintem ez nem az a játék, ahol kihívásról érdemes beszélni. Mármint a mostani reflectben pl mi a kihívás ? Az, hogy vegyél több all rest. Vannak ügyesebb, és kevésbé ügyes játékosok, de szerintem itt nincsenek olyan különbségek, mint pl a WoW-ban, mert eleve az egész rendszer sokkal kötöttebb, nincs annyi lehetőséged. Itt a befektetett játékidő és pénz számít, nem a trükközés. Esetleg DH-val lehet homorítani valamit, amire valamivel kevesebb játékos képes, de azért az se nagy tudomány.

    Majd a pvp-ben meg lehet mutatni, hogy ki mennyire tud játszani, de a játék többi része szerintem sokkal inkább az agyatlan és relatíve kihívásmentes darálásról szól (már nem mintha nekem ezzel bajom lenne, kifejezetten jó az ilyesmi).

    Azt el tudnám képzelni, hogy a jövőben eltolják kicsit az MP szintek bónusz hp / bónusz sebzés arányát, vagyis hogy magasabb szinteken legyen kicsit kevesebb hp-juk a szörnyeknek, de sebezzenek jóval többet. Ha egy találatból kinyír egy mortar, vagy arcane sentry, akkor az sokkal inkább kihívás, mint amikor kettőt rálősz egy elitre, és belehalsz a saját sebzésedbe, mert nincs elég pénzed.

    Reply

  • avatar

    trollololololo

    |

    [author]Hamu (#14):[/author][quote]@dante0216 (#13): Szerintem, nem érezted ki az iróniát a szavaiból
    +2[/quote]

    ez nem irónia, ez szimpla nagyképűség.
    persze “adminnak” mindent lehet..

    azoknak meg csak gratulálni tudok akik még pluszt is nyomtak az irományodra.. nyilván ugyan ilyen dps b*zi kockák lehetnek..

    írom ezt úgy, hogy mpl 5-ös szinten havonta játszok 2-3 órát, mert unalmas sz*r az egész!

    *A felhasználó ezért a hozzászólásért figyelmeztetésben részesült* – Darc1n

    Reply

  • avatar

    dante0216

    |

    [reply]@Hamu (#14):[/reply]Lehetséges

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@dante0216 (#13):[/reply]Szerintem, nem érezted ki az iróniát a szavaiból :D

    Reply

  • avatar

    dante0216

    |

    [reply]@Dyingsoul (#11):[/reply]Lehet, hogy egyeseknek zavaró az, hogy nerfelik infernot. Oké, inferno azért inferno, mert az már tényleg nagyon kemény. Vagyis szerintem nem az, csak ha meg van tuningolva egy kis mp levellel.. De ha nem mp-zel, akkor marha lassan fejlődsz és nincsen mindenkinek x00 milliója arra, hogy akár még paragon level szint előtt már olyan geart tudjon magának összeállítani, amivel simán tud haladni = kezdetben még nehéz az inferno. És ahogy megnéztem az adatlapodat vagy mi a ****-t, tőled mégis csak elég hülyén hangzik ez a nerfeljük infernot szöveg 300k+ dps-sel.. Persze ez nem kötekedés, de akkoris..

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@Dyingsoul (#11):[/reply]Azért mentségükre szóljon, ilyen “arénát” én nem láttam korábban: “Ez a zóna sajátos fekvéssel és tulajdonságokkal bír, négy különböző helyszínen: templom, temető, folyó, és tó.”

    Szóval vehetjük úgy, hogy ez újdonság. Nem mellesleg az 1.05 mondjuk skillek terén hatalmas újításokat hozott, mostanság nem érzem, hogy hozzájuk kellene nyúlni. A Wizardot érzem picit lemaradva (alig ismerek valakit aki velük játszik), rajtuk tényleg lehetne javítani picit, hogy hozzák a D1 – D2-es szintet.

    Az új gem és duel meg craft rendszer meg így elolvasva többnek hat mint az 1.05 újításai, imádom ekézni a Blizzardot, de ez így eddig egy korrekt patchnek tűnik. Meglátjuk.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    Kicsit engem is elszomorít az 1.0.7-es preview… ugyanis a változtatások 90%-a akár hotfixként is jöhetett volna bármikor… pl: reflect dmg, poison affix, molten sebzés változások, pickup yard alapértéke, mpl szintek bónusz xp-je, skillek változtatása és még lehetne sorolni….

    Amihez valóban munka kellett az az új gemek, az új craft material megrajzolása és a duel környezet kialakítása (ez utóbbinál akár alapul vehették az eddigi arena map terveket is, szóval ez is csak inkább fél munka..).

    Ennek ellenére jó, hogy jön ez a patch, bár a molten és reflect dmg sebzésének csökkentésével nem értek egyet… Nerfeljük még tovább inferno-t rulez!

    Reply

  • avatar

    Khan

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#8):[/reply]Kérlek tervezz egy fele ekkora játékterű, fele ennyi tartalommal rendelkező _jó_ játékot, ami nem másol lehetőleg semmilyen más játékot. Ha kész vagy vele, keress fel, kíváncsi vagyok rá.

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    A NV átvitele másik act-ra az tényleg kell, mert így Azmodan után azonnal Iskatu-t is megnézhetjük mit dob 5 Valorral és még Rakanoth-ot is…

    Szerintem az Act-ok közti váltások is elérhetőek lesznek, majd elöbb utóbb , de egyenlőre tényleg a Keywardenek miatt nem rakhatják be.

    Valami jobb content-et rakhatnának Act1-re ami miatt érdemes lenne ott is többet játszani, mert azért tényleg korrekt Act3 is, de az ember belefásul már, én pl. ha megunom az Act3 run-t akkor tolok egyet Act1-ben öröm játékot.
    Kreálhatnának valami új albosst még minimum egyet.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Szerintem ez csak a szokásos Blizzard féle rétestésztanyújtás. Azért kapunk most csak Act1-es arenákat, hogy később (esetleg a kiegészítőben, pénzért) újdonság lehessen a többi. Ezt már megszokhattuk, sose kapunk meg semmit elsőre egészében, mindig mindent darabokban. Most is épp egy olyan újdonságnak örülünk, aminek már több mint fél éve része kéne lennie a játéknak.

    Mondjuk nekem a helyszínnel nincs bajom, nekem is Act1 a kedvencem, és tökre zavar, hogy pont ott nem farmolhatok, meg valahogy jobban is illik ez a környezet a pvp-hez mint a többi.

    Az actok közti mozgás viszont tényleg rohadtul hiányzik, de gondolom már csak a keywardenek miatt sem szeretnék berakni. Túl egyszerű lenne kulcsot farmolni, ha meg megoldják azzal, hogy elveszik az NV-t, akkor ugyanott lennénk, mint most. Jó lenne, de nem lehet ezt már jól megoldani ebben a rendszerben. Kár, hogy mindent utólag dobálnak rá a játékra, és nem gondolták végig előre…

    Reply

  • avatar

    Matthew

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#5):[/reply]Egy új helyszínre tesz, szóval mindegy melyik Act. Amúgy az Act 1 a legkidolgozottabb továbbra :)

    Reply

  • avatar

    Sniffi

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#5):[/reply]”We’ve actually discussed adding a dueling NPC to each Act hub to help address the concern you’ve brought up (though that may not make it to the PTR)”

    Diablofanson találtam :D. Így jóval egyszerűbb lesz a dolog.

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    Továbbra is az a bajom hogy csak Act1-ben lehet duelezni ami teljesen abszurd baromság, és akkor add hozzá hogy nem tudsz Actok között mozogni a waypoint teleportokkal mint annak idején a Diablo II-ben. Vagy felejtsék el ezt az arénás dolgot a dueleknél, vagy vegyék a fáradtságot és csináljanak mind a 4 Act-hoz.

    Reply

  • avatar

    Pred87

    |

    Én is így gondolom, h lassan de biztosan egy olyan diablo 3at fogunk kapni ami örök klasszikus fog maradni, mint a 2. rész. De arra kiváncsi leszek, h act4nek mi lesz a sorsa mert az eléggé rövid lett. Mondjuk act4el nem is igazán foglalkozok. Az a D2ben sem foglalkoztatott különösebben. Ott inkább act2-3 (főleg a 3.) tetszett a legjobban… na annak a hangulata nálam mindent vitt :) A 3. részben meg act1-3 a favoritom.

    Reply

  • avatar

    MCfosat

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#1):[/reply]Lassú,de úgy érzem hogy biztos… :) Amúgy teljesen egyetértek veled. Egyre jobb és jobb lesz a játék,és ennek nagyon örülök !

    Reply

  • avatar

    MCfosat

    |

    A Valor-os dolog jót ötlet,és tetszik hogy “felkarolják” az elhagyatott actokat is! :) Így tovább fiúk! D2 nek is kellett egy két patch hogy jó legyen. Ne legyünk türelmetlenek!

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    “… egy későbbi patchre tervezik az Act 1 és Act 2 szörnyintenzitásának fokozását Inferno fokozaton.”

    Erről is volt már szó itt valamelyik hír alatt, nagyon fontos javítás. Mondjuk nem értem miért a következő patchre, és miért nem a kettővel ezelőttire, de legalább ami késik, nem múlik. Egész jó úton haladnak, csak a tempó nagyon lassú.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.